ילדעים

ילדעים נולדים יודעים. נשמתם ירדה לעולם כשבתודעתם כבר צרובה הידיעה הפנימית את הסיבה שלשמה נולדו- נועדו  תסריט  שליחותם : ילדים משנים סדרי עולם  . ילדי האש והאוויר בעידן החדש ירדו לעולם הזה עם מימון אנרגטי  – אומץ ובהירות תודעתית לפרוץ את מסגרות ההתנהלות והחשיבה הישנות. הם כאן כדי להמציא מציאות חדשה, ללמד כללי משחק חדשים , באמצעות הבנות וטכנולוגיות חדשות, אקטיביזם תודעתי , חיבור לחשים הפנימיים ול הילד הפנימי  ורגישות תפיסתית אנרגטית על חושית גבוהה. הם כאן לעשות את מהפכת הילדעים

אמנת עצמאותם של ילדעים    קובץ שמע – אודיו  

 

נעמה וייס טוהר מכריזה על הצהרת העצמאות של ילדעים 

אמנת העצמאות של ילדעים * אנחנו לוקחים אחריות לממש את זכותנו לחופש מחשבה, ביטוי, למידה,יצירה ועיסוק עצמאי * עצמאותנו אינה מוטלת בספק. זו לא רק זכות אלא חובה שהתחייבנו לממש * אנחנו מאשרים את הבחירות העצמאיות של עצמנו בעצמנו מתוך עוצמתנו הפנימית * אנחנו ורק אנחנו יודעים מה נכון לנו ולא נדרש לנו אישור או שלילה ממבוגרים/בעלי סמכות * אנחנו עומדים על דעתנו ודורשים שרשויות החוק לא יקראו לנו ולא יתייחסו אלינו כחסרי ישע * קבלת החלטות משמהותיות על חיינו בידינו. דעתנו ורצוננו ראשונים בחשיבותם להתחשב בהם * אחריותנו וזכותנו לבחור ולהחליט עם מי לגור, מה לעשות, האם מה ואיך ללמוד/במה לעסוק * העצמאות שלנו לא נמדדת לפי גיל. היא תלויית בחירה אישית של כל אחד ומידת בשלותו * ילדעים צעירים בגילם בוגרים בהבנה שלהם את עצמם ואת העולם יותר מהרבה מבוגרים * אנחנו מחוייבים להשמיע קולנו תוך הקשבה לקול הילד הפנימי ולא להישמע רק להוראות אחרים * הנחיות, עצות והכוונה ממבוגרים אינם רלוונטיים לגבינו עלינו לפלס דרכנו העצמאית בעצמנו * אנחנו לוקחים אחריות לדייק את בחירותינו ולשפוט מעשיינו לפי מערכת בקרה פנימית עצמאית * יש לנו כללי משחק עצמאיים שאנחנו ממציאים ואחריותנו ללמד מבוגרים לשחק ולהתנהל לפיהם * תכלית קיומנו כאן היא לשחק. כל מי שיגיד לנו שהחיים הם לא משחק איננו ראוי שנקשיב לו * משחקי מחשב מפתחים את החשיבה העצמאית והיצירתית שלנו בעולם האמיתי – הוירטואלי * אין לנו בעיות קשב וריכוז. אנחנו מתרכזים יופי במה שחשוב לנו במחשב וקשובים לעצמנו * תהליך גדילה למידה והתפתחות עצמאי של ילד חשוב יותר מכל הישג חומרי/תוצר גשמי * יש לנו אומץ ובטחון עצמי להתנסויות מאתגרות וקיצוניות. מבוגרים נדרשים לתת בנו אמון * גם אם אנחנו נופלים, אנחנו מקימים עצמנו בעצמנו. כל עוד למדנו מההתנסות – זה לא כשלון * אנחנו כאן לפתח מידע חדש ממקור פנימי ולכן לא נדרשים להוכיח ולבסס דעותינו על ידע ישן * לא באנו ללמוד היסטוריה אלא לעשות היסטוריה – לכתוב מחדש בעצמנו תסריטים חדשים * אנחנו סקרניים לחקור ולגלות, לנסות ולהתנסות, לעשות, לפתח ולהתפתח * בית ספר לא תומך בהתפתחותנו. אנחנו רוצים לעבוד במרחב פתוח ובמעבדות מייקרים * לא נסכים שיחנכו אותנו להתנהג לפי הספר בסדר. אנחנו כאן להפר אותו ולכתוב סיפור חדש * אין בתודענו מילים כמו "צריך/חייב" . יש רוצה . אין "אין ברירה". יש בחירה . * הורים/מורים, מבוגרים : אני מחליט עליי קחו אחריות על העצמאות שלכם ותנו לי מרחב חופשי ופתוח לגדול ולגדל את עצמי בעצמי

הורים מדברים על השיעורים שהילדעים באו ללמד אותנו

 

ילדי האש והאוויר בעידן החדש יודעים מה הם רוצים(אש) ומבינים (אוויר) את הסיבה הגבוהה שלשמה בחרו ונבחרו לחיות כאן. הם החלו לרדת למשחק החיים בגופם הפיזי החל משנת 2000 . הם מורי הדרך עבורנו ללמוד מהם כללי משחק חדשים בעולם המשתנה. הילד יודע מה הוא אומר . זה אנחנו הבוגרים התלמידים שנדרשים לעשות שינוי תודעתי ולעמוד במבחן שינויי הזמן .  אחריות הורית – ילדים עצמאיים . מוטב שנאפשר לילדעים מרחב חופש למידה עצמאי ונשקיע את האנרגיה שלנו בללמוד את עצמנו – איך להתחבר אנחנו ל הילד הפנימי

ילדי – ילדעי האוואטר בעלי יכולת שליטה אנרגטית בכל ארבעת היסודות , הם מתחברים ומחברים בין עולם הרוח והחומר ,מחוברים לידיעה הפנימית שבוערת בנשמתם ,לתודעה הגבוהה, לרוח הגדולה, למקור האור, כמו אוואטר קורה — ההיא  מהאגדה…

שפת הילדים   ישירה ,חדה , לא רגשנית ולא מחוייבת לנורמות חברתיות וחוקי נימוסין. מביאה את האמת בפנים. לא נעים? תתמודדו . למדו לדבר אתם בשפתם. היא אמיתית ,ממוקדת מטרה,מדוייקת,מהירה,עוצמתית ,קצרה. הם אומרים את האמת בפנים באומץ,תמימות,פשטות וכנות, בלי שום נקיפות מצפון. זה לא נעים לנו ומחייב אותנו לשנות את כל דרכי התקשורת שלנו מולם, מול עצמנו. ילדים מגלים את האמת שלהם. מוטב שנעשה זאת גם אנחנו.

למידה  אמיתית היא זו שבחרת ללמוד וללמד את עצמך בעצמך מתוכך (IN) ולא ממקור מחנך חיצוני (OUT) כשאתה הוא ה מורה דרך של עצמך, במרחב חופשי ופתוח לביטוי ויצירה. מה שעושים בביה"ס זו הוראה וחינוך, דרישה לשנן ידע,לא למידה.  למידה IN חינוך OUT . ה שינוי בחינוך יתהווה כשנאפשר למידה בתנועה  , כשנשתמש ב טכנולוגיה בחינוך – כלי למידה ויצירה , וכשנקדם ילדים יצרני טכנולוגיה , ילדעים מייקרים , נוער פורץ דרך ו ילדים במחשב  לקדמת הבמה. לא עוד רטלין – די לסימום הילדים . כעת העת ל ילדים כשרוניים  ו  ילדעים מעלים תדר להדהד באוויר תודעה חדשה

Moana | Script-To-Screen by Disney

 

כשיודעים את התסריט, יותר קל וכייף לשחק אותו . ילדעים נולדים יודעים. כייף להם. רוצים גם? אתם יכולים ללמוד איך לשחק את החיים בקלילות,זה כייף.

Moana | Disney Off the Page

See the line where the script meets the screen? It calls you! Watch Baby Moana find her way to the Ocean. ???

Posted by Disney Off the Page on Friday, March 9, 2018

 

בית שינוי תודעתי רואה כמטרה ראשונה את קידומם של ילדעים, מי שנועדו להוביל את תהליכי השינוי בדרכם העצמאית והעוצמתית. מוזמנים להצטרף ל לימודי אוואטר : קבוצת למידה של כשפות אוויר או לתאם שיעורים פרטיים בכל נושא שמסקרן אתכם להעמיק בו. דרך אחרת יעילה ותבונית לעזור להם לממש ייעודם היא ללוות את ההורים והמורים שלהם בתהליכי שינוי תודעתי. הדבר הכי טוב שנוכל לעשות עבורם הוא לא לעשות, לא להפריע,לאפשר להם מרחב חופש ביטוי למידה ויצירה שיעשו את מה שהם צריכים לעשות.

הילדעים יורדים לעולם כשהתודעה החדשה כבר צרובה בהם בילדאין, מוטמעת בהווייתם. העניין הוא שאינם תמיד מודעים לה, כפי שאמרה בת 10 : "אני יודעת לאן אני הולכת, אני פשוט לא יודעת איפה זה".

האתגר הגדול הוא להסיר את המגבלות והעכבות ששמים להם המבוגרים  בדרכם לשחק במרכז הבמה. מוזמנים להצטרף לקבוצת למידה של מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי . אני כאן כדי לפלס עבורם דרך להאיר את דרכם בעצמם. הבית מציע טווח רחב של פעילויות אישיות וקבוצתיות המיועדות לילדים, נוער ,מורים והורים יחד ולחוד, ללמוד וללמד זה את זה. מוזמנים לתאם השתתפות גם ב קבוצת ילדים הורים ולצפות יחד ב הסרט של החיים שלכם 

*

דוגמא להבנה של ילדעים את עצמם : הם מבינים ולמה הם מזמנים לעצמם מערך ההתנסויות כזה שיאתגר אותם: כדי ללמוד 

ילדעים שמבוגרים לא מאפשרים להם לממש יעודם,לא רוצים לחיות כאן. איך אני יודעת?כי אני אחת מאותם… אין לנו מימון אנרגטי בלי תמיכה וגיבוי שלכם

בני הצעיר (עוד מעט בן 10) התעורר הבוקר מאוחר ואיחר להסעה לביה"ס.אמא אשת אש שכמותי ישר מתלהבת: "סבבה לך, יום חופש" אבל הילד ליבת אוויר, נשמה ותיקה שמבינה . זו היתה תגובתו: "אבל יש לזה סיבה.למה אני צריך חופש אם אני מבין גם משם?"… ואחרי שתי דקות שולח לי הודעה : "הבנתי. יש לי שיעור שאני צריך ללמוד בעצמי : בגלל שלא באתי לביהס אז המורה תתקשר לאבא וזה אתגר בשבילי להסביר לאבא . אבל אני אתמודד"

3 תגובות בנושא “ילדעים”

  1. newKnow-born Children
    ילדעים

    Newknow-born children are born insightful. Their souls descended to the world with their calling & mission embedded within: children are changing the world . The children of fire and air in the new era have descended to this world with energetic funding – courage and clarity of consciousness to break through old-world thinking & behavioristic frameworks. They are here to bring about a new reality, to teach new rules of engagement, through new insights and technologies, conscious activism and intense sensitivity. thats the .newknow-born Children Revolution
    Audio
    [video_lightbox_youtube video_id = "3bpwUIbJ4ds" width = "640" height = "480" auto_thumb = "1"]

    Naama Weiss Purity announces the Children’s Declaration of Independence

    * We take responsibility to fulfill our right to freedom of thought, expression, learning, creativity and independent activity *

    The children’s independence comes without a doubt. It is not merely a right, but a duty that we undertook to see through.
    We affirm our own independent choices using our inner strength.
    We, and we alone know what is right for us and we do not require the approval/denial of adults or any authority.

    We insist that the legal authorities do not call or treat us as helpless regardless of our age.
    Our life decisions are in our hands. It is our will and right to choose and decide with whom to live, what to do, what/if/how to learn.
    Our independence is not measured by age. It depends on the individual's choice and maturity.

    Young know-all children are deeply mature in their understanding of themselves and the world more than many adults.
    We are obliged to speak out while listening to the voice of our inner child and to to ignore any instructions of others we deem irrelevant and against our core beliefs.

    The advice and direction from adults is often irrelevant to us. We must set out on our own independent way.

    We take responsibility to accurately choose and judge our actions in accordance with an independent internal control system.
    We have our own independent rules of play we invent and it is part of our responsibility to teach adults to play and behave according to them.

    The purpose of our existence here is to play. Anyone who tells us that life is not a game is not worthy of listening to.

    Computer games develop our independent and creative thinking in the real-virtual world.

    We have no attention or concentration issue. We easily focus in anything that is important to with computers and we are in tune with ourselves.
    The independent Learning-Growing and Development process of a child is more important than any material achievement or any material product.

    We have the courage and confidence to experience challenges and radical situations.
    Adults need to trust in us. Even if we fall, we get ourselves up. As long as we learn from am experience, it is not a failure.

    We are here to develop new information from an internal source, hence we do not need to prove or base our opinions on old knowledge.

    We have not come here to study history but to make history – to rewrite new scripts by ourselves.

    We are curious to explore, develop and grow.

    Schools do not support our development.
    We wish to work in open spaces and maker labs.

    We will not agree to be taught how to behave according any outside order. We are here to write our own new story.

    Within our minds, there are no words such as "need to/must." There is “want to”. There is no such phrase as "there’s no choice." There is a choice.

    Parents / teachers, adults: I decide for myself.
    Take responsibility for your own independence and give me a free and open space in which to grow and raise myself by myself.

    ——————-

    Parents talk about the lessons that the Newknow children have come to teach us
    [video_lightbox_youtube video_id = "t5Gd8KYvYZU & feature" width = "640" height = "480" auto_thumb = "1"]

    The children of fire and air in the new age know what they want (fire) and understand (air)
    the high reason for which they were chosen to live here. They descended into the game of life in their physical bodies beginning in the year 2000. They are teachers for us to learn from, and they bring along new rules of play for a changing world. Children know what they are saying. It is we us the adults who need to make a conscious change and to withstand the test of these changing times. Parental responsibility – Independent children . It is best that we provide Newknow children with independent learning space and invest our energy in learning ourselves – how to connect to the inner child

    The Newknow avatar children are capable of energetic control of all four elements, they are connecting the spiritual world and the material one, connected to the inner knowings that burn bright in their souls, to higher consciousness, the Great Spirit, the source of light, such as Avatar is happening – _______…

    The children’s language is direct, sharp, unemotional, and uncommitted to social norms and rules or manners. It carries the inner truth. Unpleasant? deal with it. Learn to speak in their own language. It is real, focused, precise, fast, powerful, brief. They speak truth with courage, innocence, simplicity and honesty, with no second guessing. It is not unpleasant for us and forces us to change all of our ways of communication with them. Children are discovering their truth. We'd better do it as well.

    True Learning is such that you have chosen to study and teach yourself from withIN yourself not from an external educator (OUT), while you are the mentor of yourself, in a free and open and creative manner. What is done at schools is teaching and education, forcing to memorize knowledge, not learning. Learning IN education OUT. The change in education unfolds when we allow learning in motion, when we use technology in education – a tool for learning and creativity, and when we encourage Children technology manufacturers , maker Newknow children, groundbreaking youth and computer children to the front of the stage. No more Ritalin – enough with numbing the children Now is the time for talented children and children that raise a frequency to send out a new consciousness to the world.

    ———-עד פה———-

    Moana | Script-To-Screen by Disney

    When you know the script, it's easier and more fun to play it. Born children know. Fun for them. Do you want too? You can learn how to play life lightly, it's fun.
    https://www.facebook.com/disneyscripttoscreen/videos/1801382333496831/

    The Change of Consciousness House sees as the first goal the advancement of children, those who are meant to lead the processes of change in their independent and powerful way. You are invited to join Avatar: A group of air language learning groups or to arrange private lessons on any subject you are interested in. Another effective and rational way to help them realize their mission is to accompany their parents and teachers in the process of changing consciousness. The best thing we can do for them is not to do, not to interfere, to allow them the freedom of speech and creativity to do what they need to do.
    The dears descend into the world when the new consciousness is already etched in them by Beldain, assimilated into their being. The point is that they are not always aware of her, as her 10-year-old said: "I know where I'm going, I just do not know where it is."
    The big challenge is to remove the limitations and inhibitions put on them by the adults on their way to play center stage. You are invited to join a virtual learning group . I am here to pave a way for them to light their way by themselves. The house offers a wide range of personal and group activities for children, youth, teachers and parents together and separately, to learn and teach each other. You are also invited to coordinate a group of children and parents to watch together in the film of your life
    *
    An example of an understanding of the students themselves: they understand and why they summon themselves a set of experiences that will challenge them: to learn
    My young son (soon to be 10 years old) woke up late this morning and was late for school. A mother of fire wife, like me, is enthusiastic: "You're a great day off, but the child is an air core, an old soul that understands. Why do I need freedom if I understand from there too? "… and after two minutes he sends me a message:" I understand. I have a lesson that I have to learn for myself: because I did not go to school so the teacher will call my father and it's a challenge for me to explain to my father. But I will deal "

    [widgets_on_pages id = "page-menu-kids"]

    —————————————————————————————————————

    ילדעים נולדים יודעים. נשמתם ירדה לעולם כשבתודעתם כבר צרובה הידיעה הפנימית את ייעודם – שליחותם : ילדים משנים סדרי עולם . ילדי האש והאוויר בעידן החדש ירדו לעולם הזה עם מימון אנרגטי – אומץ ובהירות תודעתית לפרוץ את מסגרות ההתנהלות והחשיבה הישנות. הם כאן כדי להמציא מציאות חדשה, ללמד כללי משחק חדשים , באמצעות הבנות וטכנולוגיות חדשות, אקטיביזם תודעתי ורגישות גבוהה. מהפכת הילדעים
    אמנת עצמאותם של ילדעים קובץ שמע – אודיו
    [video_lightbox_youtube video_id="3bpwUIbJ4ds" width="640" height="480" auto_thumb="1"]

    אנחנו לוקחים אחריות לממש את זכותנו לחופש מחשבה, ביטוי, למידה,יצירה ועיסוק עצמאי
    עצמאותנו אינה מוטלת בספק. זו לא רק זכות אלא חובה שהתחייבנו לממש
    אנחנו מאשרים את הבחירות העצמאיות של עצמנו בעצמנו מתוך עוצמתנו הפנימית
    אנחנו ורק אנחנו יודעים מה נכון לנו ולא נדרש לנו אישור או שלילה ממבוגרים/בעלי סמכות
    אנחנו עומדים על דעתנו ודורשים שרשויות החוק לא יקראו לנו ולא יתייחסו אלינו כחסרי ישע
    קבלת החלטות משמהותיות על חיינו בידינו. דעתנו ורצוננו ראשונים בחשיבותם להתחשב בהם
    אחריותנו האישית לבחור ולהחליט עם מי לגור, מה לעשות, האם מה ואיך ללמוד/במה לעסוק
    העצמאות שלנו לא נמדדת לפי גיל. היא תלויית בחירה אישית של כל אחד ומידת בשלותו
    ילדעים צעירים בגילם בוגרים בהבנה שלהם את עצמם ואת העולם יותר מהרבה מבוגרים.
    אנחנו מחוייבים להשמיע קולנו תוך הקשבה לקול הילד הפנימי ולא להישמע רק להוראות אחרים
    הנחיות ועצות ממבוגרים אינם רלוונטיים לגבינו עלינו לפלס דרכנו העצמאית בעצמנו
    אנחנו לוקחים אחריות לדייק את בחירותינו ולשפוט מעשיינו לפי מערכת בקרה פנימית עצמאית
    יש לנו כללי משחק עצמאיים שאנחנו ממציאים ואחריותנו ללמד מבוגרים לשחק ולהתנהל לפיהם
    תכלית קיומנו כאן היא לשחק. כל מי שיגיד לנו שהחיים הם לא משחק איננו ראוי שנקשיב לו
    משחקי מחשב מפתחים את החשיבה העצמאית והיצירתית שלנו בעולם האמיתי – הוירטואלי
    אין לנו בעיות קשב וריכוז. אנחנו מתרכזים יופי במה שחשוב לנו במחשב וקשובים לעצמנו .
    תהליך גדילה למידה והתפתחות עצמאי של ילד חשוב יותר מכל הישג חומרי/תוצר גשמי
    יש לנו אומץ ובטחון עצמי להתנסויות מאתגרות וקיצוניות. מבוגרים נדרשים לתת בנו אמון
    גם אם אנחנו נופלים, אנחנו מקימים עצמנו בעצמנו. כל עוד למדנו מההתנסות – זה לא כשלון.
    אנחנו כאן לפתח מידע חדש ממקור פנימי ולכן לא נדרשים להוכיח ולבסס דעותינו על ידע ישן
    לא באנו ללמוד היסטוריה אלא לעשות היסטוריה – לכתוב מחדש בעצמנו תסריטים חדשים
    אין לנו עניין ללמוד.אנחנו סקרניים לחקור ולגלות, לנסות ולהתנסות, לעשות, לפתח ולהתפתח
    בית ספר לא תומך בהתפתחותנו. אנחנו רוצים לעבוד במרחב פתוח ובמעבדות מייקרים
    לא נסכים שיחנכו אותנו להתנהג לפי הספר בסדר. אנחנו כאן להפר אותו ולכתוב סיפור חדש
    אין בתודענו מילים כמו "צריך/חייב" . יש רוצה . אין "אין ברירה". יש בחירה . הכל אפשרי.

    הורים/מורים, מבוגרים : אני מחליט עליי
    קחו אחריות על העצמאות שלכם ותנו לי מרחב חופשי ופתוח
    לגדול ולגדל את עצמי בעצמי

    נעמה וייס טוהר מכריזה על הצהרת העצמאות של ילדעים
    אמנת העצמאות של ילדעים * אנחנו לוקחים אחריות לממש את זכותנו לחופש מחשבה, ביטוי, למידה,יצירה ועיסוק עצמאי * עצמאותנו אינה מוטלת בספק. זו לא רק זכות אלא חובה שהתחייבנו לממש * אנחנו מאשרים את הבחירות העצמאיות של עצמנו בעצמנו מתוך עוצמתנו הפנימית * אנחנו ורק אנחנו יודעים מה נכון לנו ולא נדרש לנו אישור או שלילה ממבוגרים/בעלי סמכות * אנחנו עומדים על דעתנו ודורשים שרשויות החוק לא יקראו לנו ולא יתייחסו אלינו כחסרי ישע * קבלת החלטות משמהותיות על חיינו בידינו. דעתנו ורצוננו ראשונים בחשיבותם להתחשב בהם * אחריותנו וזכותנו לבחור ולהחליט עם מי לגור, מה לעשות, האם מה ואיך ללמוד/במה לעסוק * העצמאות שלנו לא נמדדת לפי גיל. היא תלויית בחירה אישית של כל אחד ומידת בשלותו * ילדעים צעירים בגילם בוגרים בהבנה שלהם את עצמם ואת העולם יותר מהרבה מבוגרים * אנחנו מחוייבים להשמיע קולנו תוך הקשבה לקול הילד הפנימי ולא להישמע רק להוראות אחרים * הנחיות, עצות והכוונה ממבוגרים אינם רלוונטיים לגבינו עלינו לפלס דרכנו העצמאית בעצמנו * אנחנו לוקחים אחריות לדייק את בחירותינו ולשפוט מעשיינו לפי מערכת בקרה פנימית עצמאית * יש לנו כללי משחק עצמאיים שאנחנו ממציאים ואחריותנו ללמד מבוגרים לשחק ולהתנהל לפיהם * תכלית קיומנו כאן היא לשחק. כל מי שיגיד לנו שהחיים הם לא משחק איננו ראוי שנקשיב לו * משחקי מחשב מפתחים את החשיבה העצמאית והיצירתית שלנו בעולם האמיתי – הוירטואלי * אין לנו בעיות קשב וריכוז. אנחנו מתרכזים יופי במה שחשוב לנו במחשב וקשובים לעצמנו * תהליך גדילה למידה והתפתחות עצמאי של ילד חשוב יותר מכל הישג חומרי/תוצר גשמי * יש לנו אומץ ובטחון עצמי להתנסויות מאתגרות וקיצוניות. מבוגרים נדרשים לתת בנו אמון * גם אם אנחנו נופלים, אנחנו מקימים עצמנו בעצמנו. כל עוד למדנו מההתנסות – זה לא כשלון * אנחנו כאן לפתח מידע חדש ממקור פנימי ולכן לא נדרשים להוכיח ולבסס דעותינו על ידע ישן * לא באנו ללמוד היסטוריה אלא לעשות היסטוריה – לכתוב מחדש בעצמנו תסריטים חדשים * אנחנו סקרניים לחקור ולגלות, לנסות ולהתנסות, לעשות, לפתח ולהתפתח * בית ספר לא תומך בהתפתחותנו. אנחנו רוצים לעבוד במרחב פתוח ובמעבדות מייקרים * לא נסכים שיחנכו אותנו להתנהג לפי הספר בסדר. אנחנו כאן להפר אותו ולכתוב סיפור חדש * אין בתודענו מילים כמו "צריך/חייב" . יש רוצה . אין "אין ברירה". יש בחירה . * הורים/מורים, מבוגרים : אני מחליט עליי קחו אחריות על העצמאות שלכם ותנו לי מרחב חופשי ופתוח לגדול ולגדל את עצמי בעצמי
    הורים מדברים על השיעורים שהילדעים באו ללמד אותנו
    [video_lightbox_youtube video_id="t5Gd8KYvYZU&feature" width="640" height="480" auto_thumb="1"]

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש יודעים מה הם רוצים(אש) ומבינים (אוויר) את הסיבה הגבוהה שלשמה בחרו ונבחרו לחיות כאן. הם החלו לרדת למשחק החיים בגופם הפיזי החל משנת 2000 . הם מורי הדרך עבורנו ללמוד מהם כללי משחק חדשים בעולם המשתנה. הילד יודע מה הוא אומר . זה אנחנו הבוגרים התלמידים שנדרשים לעשות שינוי תודעתי ולעמוד במבחן שינויי הזמן . אחריות הורית – ילדים עצמאיים . מוטב שנאפשר לילדעים מרחב חופש למידה עצמאי ונשקיע את האנרגיה שלנו בללמוד את עצמנו – איך להתחבר אנחנו ל הילד הפנימי
    ילדי – ילדעי האוואטר בעלי יכולת שליטה אנרגטית בכל ארבעת היסודות , הם מתחברים ומחברים בין עולם הרוח והחומר ,מחוברים לידיעה הפנימית שבוערת בנשמתם ,לתודעה הגבוהה, לרוח הגדולה, למקור האור, כמו אוואטר קורה — ההיא מהאגדה…
    שפת הילדים ישירה ,חדה , לא רגשנית ולא מחוייבת לנורמות חברתיות וחוקי נימוסין. מביאה את האמת בפנים. לא נעים? תתמודדו . למדו לדבר אתם בשפתם. היא אמיתית ,ממוקדת מטרה,מדוייקת,מהירה,עוצמתית ,קצרה. הם אומרים את האמת בפנים באומץ,תמימות,פשטות וכנות, בלי שום נקיפות מצפון. זה לא נעים לנו ומחייב אותנו לשנות את כל דרכי התקשורת שלנו מולם, מול עצמנו. ילדים מגלים את האמת שלהם. מוטב שנעשה זאת גם אנחנו.
    למידה אמיתית היא זו שבחרת ללמוד וללמד את עצמך בעצמך מתוכך (IN) ולא ממקור מחנך חיצוני (OUT) כשאתה הוא ה מורה דרך של עצמך, במרחב חופשי ופתוח לביטוי ויצירה. מה שעושים בביה"ס זו הוראה וחינוך, דרישה לשנן ידע,לא למידה. למידה IN חינוך OUT . ה שינוי בחינוך יתהווה כשנאפשר למידה בתנועה , כשנשתמש ב טכנולוגיה בחינוך – כלי למידה ויצירה , וכשנקדם ילדים יצרני טכנולוגיה , ילדעים מייקרים , נוער פורץ דרך ו ילדים במחשב לקדמת הבמה. לא עוד רטלין – די לסימום הילדים . כעת העת ל ילדים כשרוניים ו ילדעים מעלים תדר להדהד באוויר תודעה חדשה
    Moana | Script-To-Screen by Disney

    כשיודעים את התסריט, יותר קל וכייף לשחק אותו . ילדעים נולדים יודעים. כייף להם. רוצים גם? אתם יכולים ללמוד איך לשחק את החיים בקלילות,זה כייף.
    https://www.facebook.com/disneyscripttoscreen/videos/1801382333496831/

    בית שינוי תודעתי רואה כמטרה ראשונה את קידומם של ילדעים, מי שנועדו להוביל את תהליכי השינוי בדרכם העצמאית והעוצמתית. מוזמנים להצטרף ל לימודי אוואטר : קבוצת למידה של כשפות אוויר או לתאם שיעורים פרטיים בכל נושא שמסקרן אתכם להעמיק בו. דרך אחרת יעילה ותבונית לעזור להם לממש ייעודם היא ללוות את ההורים והמורים שלהם בתהליכי שינוי תודעתי. הדבר הכי טוב שנוכל לעשות עבורם הוא לא לעשות, לא להפריע,לאפשר להם מרחב חופש ביטוי למידה ויצירה שיעשו את מה שהם צריכים לעשות.
    הילדעים יורדים לעולם כשהתודעה החדשה כבר צרובה בהם בילדאין, מוטמעת בהווייתם. העניין הוא שאינם תמיד מודעים לה, כפי שאמרה בת 10 : "אני יודעת לאן אני הולכת, אני פשוט לא יודעת איפה זה".
    האתגר הגדול הוא להסיר את המגבלות והעכבות ששמים להם המבוגרים בדרכם לשחק במרכז הבמה. מוזמנים להצטרף לקבוצת למידה של מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי . אני כאן כדי לפלס עבורם דרך להאיר את דרכם בעצמם. הבית מציע טווח רחב של פעילויות אישיות וקבוצתיות המיועדות לילדים, נוער ,מורים והורים יחד ולחוד, ללמוד וללמד זה את זה. מוזמנים לתאם השתתפות גם ב קבוצת ילדים הורים ולצפות יחד ב הסרט של החיים שלכם
    *
    דוגמא להבנה של ילדעים את עצמם : הם מבינים ולמה הם מזמנים לעצמם מערך ההתנסויות כזה שיאתגר אותם: כדי ללמוד
    בני הצעיר (עוד מעט בן 10) התעורר הבוקר מאוחר ואיחר להסעה לביה"ס.אמא אשת אש שכמותי ישר מתלהבת: "סבבה לך, יום חופש" אבל הילד ליבת אוויר, נשמה ותיקה שמבינה . זו היתה תגובתו: "אבל יש לזה סיבה.למה אני צריך חופש אם אני מבין גם משם?"… ואחרי שתי דקות שולח לי הודעה : "הבנתי. יש לי שיעור שאני צריך ללמוד בעצמי : בגלל שלא באתי לביהס אז המורה תתקשר לאבא וזה אתגר בשבילי להסביר לאבא .
    אבל אני אתמודד"

    [widgets_on_pages id="page-menu-kids"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *