ליווי תהליכי שינוי תודעתי

ליווי בדרך מסע ההתפתחות האישי שלכם

שלום , נעים מאד, נעמה…

אני מלווה תהליכי שינוי תודעתי, לומדת ומלמדת את מידעי תודעת העל: שיעורי תודעה -למידה עצמאית מותאמת אישית  : פרטי או בקבוצות  . מנחה קורסים אונליין של כשפות אוויר- לימודי אוואטר  – שליטה ביסודות , מנהלת את אתר שינוי תודעתי ואת בית שינוי תודעתי ברחובות- מרחב התפתחות תודעתית תחנת ריענון למטיילים בשבילי הרוח  : לאנשים שמבקשים להניח ראשם במקום שקט, לקחת פסק זמן עד שתנוח  דעתם . עיקר עיסוקי בליווי ילדעים  בכל גיל בתהליכי הלמידה והיצירה העצמאיים שלהם את עצמם בעצמם. גם למבוגרים בנינו יש ילד פנימי ועכשיו הזמן להקשיב לו, כי רק הוא יודע.

מזמינה אתכם למפגש אישי שבו תתבהר לכם הדרך לדעת את עצמכם, את עוצמתכם: מי אתם באמת,מהו הייעוד שלשמו נולדתם לחיות כאן בתקופה הזו ,איך לנהל את הבחירות שלכם בצורה יעילה ומדוייקת יותר,למה בחרתם בשיעורים קשים עם בני משפחה וחברים, מה מפתח אתכם ומה מגביל,איך נפרדים ממסגרות חשיבה ורגש שמעכבות את ההתפתחות שלכם, איך להשתמש באש כדי לממש-לברוא מציאות מתוך הבנת התסריט הנשמתי, להבין ש מחלה בריאה ואיך להחלים ממנה ,איך לדרוש אוויר=הבנות, ולשחק את החיים בקלילות והנאה , ממקום של התפתחות ולא של הישרדות, מהו טווח הבחירה החופשית שלי כשבו זמנית אני יודע שהכל צפוי.

תודעת העל מנגישה לנו מידע גבוה שירד לאנושות בכדה"א מתוך רצון לעזור לנו לממש את הייעוד שלשמו בחרנו ונבחרנו לחיות כאן במעבדת החיים האנושית בכדה"א .כשאנחנו מבינים למה דברים קורים כמו שהם קורים, אנחנו יכולים לחוש שלמים עם כל ממה שקורה,  ולראות איך גם ההתנסויות המאתגרות, בעיקר הן, מלמדות אותנו שיעור חשוב ביותר שתורם להתפתחותנו.

 השינויים לא פוסחים על אף אחד מאיתנו. בכל תחומי החיים , בכל מרחב וזמן , לאן שלא נפנה,אי הוודאות נוכחת. מטרתה לעזור לנו למצוא אי חדש שבו נדע בוודאות מהו הייעוד שעבורו אנחנו קמים לחיות כל בוקר. כדי למצוא את האי הזה, אנחנו נאלצים  להיפרד מהעבר- מהחומר שצברנו ומדפוסי החשיבה וההתנהלות הישנים  (אדמה), מהעכבות הרגשיות (מים) ,לבחור להתעלות – בעזרת הרצון והיצירתיות  (האש) ולהבין (אוויר, תודעה ). ככל שנבין יותר- נפחד פחות.

תהליכי השינוי האלו לא פשוטים  ולשם כך אני מציעה את נוכחותי- כדי לעזור לכם לדייק את הרצונות וההבנות וללוות אתכם בתהליך הפרידה מהישן ובריאת המציאות החדשה.  ככל שנבין את מגמת השינויים ואת עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו- נוכל להתמודד בקלות יותר עם קשיי היום יום – כשנחווה אותם כאתגר התפתחותי ולא כבעיה שצריך לטפל בה.

 אתם לא לבד בבלבול . כל האנושות חווה את המשבר המתלווה לצמצום החומר והרגש בעולמנו . ברשותי כלים תודעתיים ואנרגטיים שיעזרו לכם להתעלות מעלה- לרוח ,ומשם- מ מבט על , לקבל הבנות שיפתחו אתכם ויעזרו לכם לחיות יותר בקלילות את משחקכם-את התסריט הנשמתי שהתחייבתם לשחק  (בהתנדבות אגב ובבחירה חופשית …). הדרך להגיע להבנות מחייבת לעלות לרוח אבל אם לא נוריד אותם למימוש בחומר- הן תהיינה חסרות משמעות. הכלים שברשותי מטרתם לדייק הבנה, למקד מה אתם רוצים ולחשוב יחד איך ליישם את ההבנות ב"מציאות" שתרצו להמציא. הדרך שבה כל אחד מכם יבחר לממש את ההבנות בחיים הארציים- שונה , כל אחד בדרכו. אני נגישה עבורכם  לעזור בתרגול הקשבה לחושים הפנימיים,פיתוח מיומנוית התבוננות פנימה -לראות את התסריט שנכתב עבורכם ומתוך חיבור לילד הפנימי- למצוא תשובות .

כדי לדעת את עצמך ,עליך להטיל ספק, לשאול באומץ שאלות קשות שמעולם לא שאלת את עצמך, לשים בצד את מערכת האמונות שליוותה אותך עד היום, תפיסות שבי ישנות ולהעיז לפגוש את אי הוודאות, בדרך לתודעה חדשה.

ייסוד המים בעולמנו (שנוכח בנפש כמעוז הרגשות) מצטמצם ומשנה צורה . אנחנו נדרשים  לשחרר את התלות הרגשית באנשים אחרים כדי לחדד את הראייה הפנימית.

תהליך המעבר מתלות לעצמאות , ההבנה של  ה"לבד" כשלב הכרחי בדרך לעצמאות, קשה מאד לרובנו . הורגלנו להיות תלויים  באחר שיתן מענה לצריכנו ומזור למכאובינו. לקיחת 100% אחריות משמעו לחשוב לעשות ולהיות ב "לבד" ללא פחד. יש מי מאיתנו שההבנה הזו מלווה בהרבה חששות והם זקוקים ליד מלווה. בשביל זה אני כאן עבורכם

תוכלו לקרוא אודות תהליך הלמידה האישי שלי – ב אודות

אתה מלמד הכי טוב את מה שאתה לומד בעצמך. ולומד הכי טוב- כשאתה מלמד. זה מה שאני עושה היום: לומדת ומלמדת.

מזמינה אתכם לגילוי מרתק שלכם את יכולת הבריאה שלכם. תופתעו לגלות כמה קל להמציא מציאות.

אני תלמידה במעבדת הנסוי של החיים כאן, בדרכי, כמו כל אחד מכם בדרכו הייחודית. דעותיי אינן "נכונות" יותר או פחות משלכם. הן כן שונות, מאד שונות. אפילו הזויות משהו. זהו הייעוד שלי: אני הוזה-חוזה את העתיד,יוצרת אותו באמצעות  חשיבה אחרת ,שפותחת פתח לתודעה חדשה לחלחל להוויתנו.

וכאן אכן האתגר של כולנו-כמי שנולדו וחיו בעולם ערכים ומהות מסויימת ונדרשים כעת לשנות את כל מערכת האמונות שלהם מהקצה אל הקצה

אני יודעת  שאין לנו דרך לשנות את מגמת השינוי הכלל בריאתית, אנחנו לא יכולים להציל את כדה"א והטבע. אנחנו כן יכולים לשנות רק את עצמנו, להתאים את עצמנו לשינויים , לעשות שינוי תודעתי כזה שיאפשר לנו להיות שלמים עם השינויים, להתמודד בקלות עם כל מה שבא ולהתחיל ליצור את היצירה שנועדנו לתת לעולם.

מה תוכלו לקבל:

כאן, באמצעות המידע הנגיש חינם באתר הזה, באמצעות הידע-ההבנות התודעתיות ובאמצעות העלאת  המודעות העצמית  , תוכלו לקבל עזרה בהתמודדות עם השינויים. אני לא מתקשרת עבורכם מידע ולא מטפלת בכם. אני נותנת כלים תודעתיים ואנרגטיים כדי שתוכלו להבין את עצמכם ולטפל בעצמכם-מהעוצמה הפנימית שבכם  . אתם לא באמת לבד. יש לכם הדרכה פנימית גבוהה. תצטרכו רק לתרגל הקשבה  פנימית שתקנה לכם גישה לתשובות שנמצאות שם

מוזמנים להתקשר ולשאול כל שאלה, בכל תחום  לקו הייעוץ בבית שינוי תודעתי – 052-4670045

מוזמנים להצטרף לשיעור מבוא לקורס תודעת העל ללא תשלום, בתאום מראש.

פירוט השירותים שאני מציעה:

1.   ייעוץ-ליווי אישי

אפשרות לפגישה וירטואלית אונליין  ו/או טלפונית או פגישה פנים אל פנים בבית שינוי תודעתי ברחובות

 שעה חד פעמית  – 350 ש"ח

קו טלפוני ישיר לייעוץ  : 052-4670045 (במידה ואין מענה, אפשר לנסות להשיג אותי בנייד  ולתאם שעה שמתאימה לשנינו לשוחח.  052-4670045)

אפשרות תשלום  נוספת  שמטרתה להוזיל עלויות , למי שמבין/ה ששינוי הוא תהליך וברור לכם מראש שתרצו את הליווי שלי לאורך כל התהליך ,או חלק ממנו, ושלא מדובר בעצה חד פעמית, היא  בנק זמן – מספר  דקות מצטבר (תוכלו לבחור לדבר כל פעם כמה שתרצו  עד סיום סה"כ השעות ששילמתם עבורם במצטבר) .

 חשוב לי להנגיש את הנוכחות שלי בהתאם לצרכים שלכם , שתרגישו נוח להתקשר בכל זמן שעולה קריאה לעזרה , ולכן אני מאפשרת ליצור עמי קשר בכל מקום וזמן שמתאים לכם . תוכלו פעם אחת להתייעץ בשאלה קצרה ל 5 דקות ובפעם אחרת 22 דקות. בכל שעה ביום. תוכלו לדבר איתי כל יום ותוכלו גם פעם בחודש. אתם בוחרים ומשלמים רק עבור הזמן שדיברתם – פירוט סה"כ הדקות יישלח אליכם במייל בסוף כל שבוע/חודש

ככל שתבחרו לשלם יותר – תשלמו פחות…  כשמחלקים את סך התשלום לפי שעות, תגלו שככל שאתם מתחייבים לתהליך ארוך יותר – כך עלות כל דקת שיחה – נהיית זולה יותר ויותר .

350 ש"ח עבור שעה חד פעמית

500 ש"ח    עבור שעתיים

700 ש"ח עבור 4 שעות

800 ש"ח עבור 5 שעות

900 ש"ח עבור 6 שעות

1000 ש"ח עבור 8  שעות

2. קבוצת לימוד : קורס  תודעת העל  וירטואלי 

תשלום- 100 ש"ח לשיעור  (שעתיים) פרטים על קורס תודעל העל כאן .

או- שיעור פרטי: 122 שח לשעה

3. שיעור-הרצאה  חד פעמי –

עלות הרצאה מוזמנת שאני מגיעה אליה פיזית: 700 ש"ח לשעתיים (+עלות נסיעות) . עלות הרצאה מוזמנת וירטואלית : 500

אם תרצו לארגן "חוג-בית" או מפגש למידה אצלכם ביישוב, אפשרי עם מינימום 5 משתתפים שכל אחד משלם 100 ש"ח. במידה ויש שמעל 5 משתתפים- תוכלו אתם להינות מפטור מלא מתשלום

4.    יעוץ משפחתי/קהילתי/ארגוני

יתקיים ביקור בית שלי משך  יומיים  מלאים ברצף, בסביבה הטבעית של האנשים המעורבים. שיחות אישיות ועם כל בני המשפחה/הארגון ביחד ולחוד, לפי הצורך. אני נוכחות ומי שרוצה להיעזר – מבקש ומקבל מענה מיידי. 3 מפגשים קבוצתיים לפחות.

כאן אני משתמשת לא רק במידעי תודעת העל אלא גם בניסיון שלי כעובדת סוציאלית ומטפלת הרבה שנים, מדריכה .

תשלום: 1400 ₪ . המשך הקשר לאחר הביקור ייעשה בפגישה וירטואלית אונליין/טלפון באופן אישי עם מי שיבחר להיעזר בהמשך ליווי

5.  חדר  ארוח  למטיילים בשבילי התודעה  בבית שינוי תודעתי

500 ש"ח ללילה שכולל שהות בבית – מרחב שקט לחשוב, לשאול, להיות,ללמוד,להתפתח. תוכלו לשאול אותי כל מה שתרצו בזמן נוכחותכם בבית, להקשיב לתיקשורים מתודעת העל שאמליץ לכם עליהם,לקרוא מאמרים/לצפות בסרטים וסרטונים/לנוח ולחשוב – יש מרפסת גדולה שפונה לנוף פארק גדול , עם גינה ורטיקלית ובוסתן עצי פרי. ובעיקר- יש שקט בחוץ כדי שתוכלו למצוא את השקט בפנים.

עוד פרטים כאן: אירוח לינה בבית שינוי תודעתי למטיילים בשבילי הרוח 

6.   יום סדנא מלא

ניתן להזמין אותי להנחות יום עיון מלא במסגרת העסק/ארגון/מוסד חינוכי שבו אתם עובדים,בכל נושא שתבחרו (שמהותו התכנים שבהם אני עוסקת כמובן. תוכלו לשוטט באתר שינוי תודעתי   ולדוג נושאים שמעניינים אתכם להתפתח בהם . (עמידה עם העכבר על כל אחד מחלקי הפאזל פותחת את רשימת כל הפוסטים. רק תבחרו.

למעשה- כבר בחרתם. אתם כאן כדי להבין למה

עלות: 1000  ₪

***

מבקשת להבהיר: שאף אחד לא ימנע מעצמו ייעוץ בגלל עלות כספית כזו או אחרת שהוא חושב שאין באפשרותו לשלם! יש לכם מימון מיוחד שניתן רק לצורך התפתחות אבל תקבלו אותו רק לפי דרישה. תבחינו בקיומו רק ברגע שתבחרו, לא דקה לפני…