הסרט של החיים שלך

" הסרט של החיים שלך" – מפגש הורים וילדים בו אנו צופים בסרט או סרטון מעיר ומאיר ומתקיים שיעור וירטואלי  עם הסברים אונליין- הבנות ממידעי תודעת העל שעוזרות לחבר את התמונות שרואים בחוץ לתמונה שרואה העין השלישית בהתבוננות פנימה.

הסרט שתראו מול עיניכם הוא הסרט שרץ לכם בראש, אני רק השליחה  להקרין אותו על המסך כדי לקרב את הזום לתמונת המציאות שבחרתם למקד את ההתבוננות בה.

בכל שבוע נצפה בסרט אחר התואם לנקודת ההתפתחות של המשתתפים והתכנים המעסיקים אותם בהתמודדות עם חיי היום יום.

ילדי העידן החדש נולדו build in עם תכני ותדרי התודעה החדשה .זו יוצאת מצ'אקרת הגרון ונצרבת באמצעות חוש השמע. לכן, כל כך קל לילדים לקלוט מידע באמצעות המדיה הוירטואלית . קצב ועוצמת המידעים המועברים באינטרנט הוא גבוה בהרבה מזה שהעין יכולה לקרוא בספר והיד יכולה לכתוב במחברת. אין זה מקרה שילדים רבים כל כך מתוייגים כבעלי "הפרעת קשב וריכוז" הם פשוט לא אמורים להתרכז בחומר הלימוד המיושן שאיננו רלוונטי להתפתחות שלהם.  הם כאן כדי ללמד אותנו, כדי להוביל אותנו לעידן חדש. הם כאן כדי להיות מנהיגי העתיד.
תפקידנו לתת להם במה כך שיוכלו להשמיע קולם, לתת להם את הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שבאמצעותם יוכלו לברוא מציאות עתידנית , להאמין באיכויות האש והאוויר הגבוהות שאיתם ירדו לעולם. יש בניהם ילדים חולמניים -כאלו שבוהים באוויר במקום להקשיב למורה – אלו נועדו להביא לעולם הבנות תודעתיות חדשות. ויש בניהם חסרי שקט – משום שייעודם לפרק את מסגרות העידן הישן ולעוף עם הכלים הטכנולוגים המתקדמים כדי ליצור עתיד חדש, להמציא חומרים חדשים,לייצר סביבה אקולוגית חדשה. הם לא הגיוניים בעליל, משום שהם לא אמורים להיות כאלו. במקום לסמם אותם בריטלין, אנחנו צריכים למחוא להם כפיים ולקוד קידה , אנחנו צריכים להקשיב לידע החדש שהם מנסים ללמד אותנו אודותיו.

עלות: מבוגר 100 ש"ח (או שווי 85 שח בביטקוין), ילדים חינם. למה? כי הם כבר יודעים את מה שההורים שלהם רק מתחילים ללמוד. (ילד ללא ליווי מבוגר : 70 ש"ח או שווי 50 ש"ח בביטקוין)