ילדי – ילדעי האוואטר

avatar-children

ילדי האוואטר  בעלי יכולת שליטה אנרגטית בכל ארבעת היסודות , הם מתחברים ומחברים בין עולם הרוח והחומר ,מחוברים לידיעה הפנימית שבוערת בנשמתם ,לתודעה הגבוהה, לרוח הגדולה, למקור האור, כמו אוואטר קורה  – ההיא  מהאגדה…

הם כל היום משחקים במחשב ורואים פרק אחרי פרק,שעות על גבי שעות  את סדרת האוואטר : דמויות אנימציה שנלחמות בכוח כשפות ארבעת היסודות. "זו מציאות זו ?הם חיים בסרט הילדים האלו. זה לא החיים האמיתיים"  נשמע לכם מוכר? עכשיו תהפכו את כוון השאלות אליכם עצמכם -הורים,הסרט שאתם חיים, זו מציאות זו? זה חיים אמיתיים ?

האוואטר ייעודו להביא איזון לעולם ע"י שליטה בארבעת היסודות: אש , אוויר,מים ואדמה. זו איננה רק דמות ילד מצויירת בסדרת טלוויזיה אלא האתגר של כל אחד מאיתנו: ככל שנתרגל לקיחת אחריות ונלמד לשלוט באנרגיות שמניעות אותנו, כך נהיה פחות נשלטים ע"י אחרים ונוכל לנהל את הבחירות שלנו בצורה מאוזנת המשלבת רוח וחומר. הילדעים > נולדים יודעים את ייעודם ומיומנים ב"כשפות" הזו גם בלי להיות מודעים לכך. הם המורים שלנו. לימדו מהם.

שאלה מקדימה שתפתח לכם את הראש : למה בכלל צריך להילחם כדי להביא שלום ואיזון? האם אלימות שמכוונת למטרה טובה היא לגיטימית? מה משמעות הביטוי "להילחם על שלך" ? הכוונה לפעול בצורה אקטיבית ונמרצת לעמוד בנחישות מול כל מי /מה שמאיים על החופש שלך להיות מי שבחרת להיות . לא לפחד נוכח סמכות כוחנית אלא להפגין אומץ ובטחון עצמי ביכולות שלך.
רבים מאיתנו ההורים מודאגים מהחשיפה של הילדעים לאלימות אך יש להבין כי מאחורי מה שנראה שמאבק פיזי (אדמה) עומדות אנרגיות של כוח המוח (אוויר), כוח הרצון (אש) וכוח חיבורים של שת"פ בינאישי (מים). 

אווטר קורה מבינה מהי הצלחה

אוואטר קורה מבינה מהי הצלחה from naama on Vimeo.

ילדי האוואטר יודעים שאתגרים,מלחמות וקונפליקטים תמיד יהיו והצלחה אמיתית משמעה להבין, להתפתח וללמוד מהשיעורים בדרך למימוש ייעודם להביא שלום ואיזון לעולם . האמצעים בדרך למטרה הם שליטה בארבעת היסודות וחיבור עולם הרוח והחומר, אבל המטרה הגבוהה המשותפת לכולנו היא התפתחות וזו מתהווה מתוך תהליך שינוי תודעתי במהלכו מתחייבת יציאה מאזור הנוחות והתמודדות עם אתגרים חדשים

אוואטר אנג – כשף האוויר האחרון שהביא לסוף עידן השליטה הישן כשהכניע את שליט האש שהשתמש בכוחו באלימות כלפי אומות העולם. את מקומו החליף בנו שבחר בשת"פ ועבודת צוות . אוואטר קורה היא האוואטר של העידן החדש. היא פתחה את שערי עולם הרוח בפני בני האנוש והיתה השראה עבורנו לתרגל את השימוש בכוח התודעה ליצירת מציאות בעולם החומר הארצי. אין ילד שלא מכיר אותם.ילדעים – נולדים יודעים. הידיעה הפנימית כבר צרובה בתודעתם עוד לפני שנולדו. הם כאן כדי להבין למה וכדי לממש את הבחירה שלהם לשנות סדרי עולם: לשחק את החיים בקלילות וירטואוזית במקום לחיות אותם קשה ולקחת הכל כבד וללב כמו רוב המבוגרים. "החיים קשים,זה לא צחוק" > מנטרה שהורים וסבים/תות רבים נוהגים להשתמש בה מבלי דעת לעוצמת כוח ההשפעה של המילים כבוראות מציאות. הילדעים מתעלים  בקלות מעל אתגרי החיים, עפים על עצמם מה שנקרא,כי מה שמנחה אותם זו ידיעה פנימית בהירה את ייעודם,מהותם .כל השאר מסביב  זו רק תפאורה מתחלפת על במת המשחק שלהם. תודעתם גמישה. הם כאן כדי לפרוץ את  מסגרות החשיבה וההתנהלות הישנות ולהוביל דרך ללמד אותנו כללי משחק חדשים.

גם למבוגרים יש ילד פנימי, הוא החלק הנשמתי-התודעתי שחי בגוף שלנו. הקשיבו לו, לילדים שאתם מגדלים-אלו שמגדלים אתכם

ילדי האוואטר הם הדור השלישי של ילדעי העידן החדש. הראשונים היו ילדי האינדיגו שפילסו דרך  ע"י האש שבוערת בנשמתם לפרוץ את המסגרות הישנות. הם אותם בעלי אתגרי קשב וריכוז שנועדו להנהיג ולפלס דרך יצירתית וחדשנית. אחריהם ירדו ילדי הקריסטל שהביאו איתם את הרגישות המעודנת והאיכויות העל חושיות המוארות, את אוויר ההבנה הגבוהה  .כעת הבשילה העת עבור ילדי האוואטר, להביא איזון לעולם ע"י שליטה בארבעת היסודות. הם יודעים מה הם רוצים(אש), מבינים את הסיבה שלשמה הם כאן(אוויר) אבל גם מודעים להיותם חווים כאן כאנוש בגוף פיזי (אדמה) ורגשי (מים) ולכן בוחרים לשחק את החיים בצורה מאוזנת: עם תסריטים שיש בהם גם בחירה להיות לוחמים, ובה בעת- לחוות ולהינות מעולם החומר ולהעלות תדר באמצעות המים- לשמיים.

אז מה זו הכשפות הזו שכולנו נדרשים ללמוד?

כשפות אש= שליטה בכוח הרצון,לדעת לברוא ,לתכנת את המציאות  ,להמציא אותה לפי מה שאתה רוצה למצוא, מה שבחרת לראות בעיני רוחך, דרך העין השלישית- זו שרואה פנימה ולא החוצה . כשף אש יודע לייצר מצב שרצונו יתממש.

כשפות אוויר=שליטה בכוח המחשבה באמצעות חיבור לתודעה -להבנה למה דברים קורים כפי שהם קורים בתואם עם עולם הסיבות הגבוה, יכולת לשנות מציאות ארצית ע"י שינוי תודעתי. כשף אוויר יודע לייצר מצב של עליונות הרוח על החומר: משמע: להבין ברוח איך להתנהל נכון בחומר.

כשפות מים= שליטה ברגשות, יכולת לנהל את הבחירות ממקום של הבנה בלי להיסחף למערבולות רגשניות בביצות טובעניות ותובעניות. כשף מים יודע לטפל ולעזור בהתמרת  פחד לאומץ,רחמים לחמלה, כעס להבנה.

כשפות אדמה = אין באמת דבר כזה כי יסוד האדמה הוא בלתי נשלט ולא צפוי. עולם החומר הגשמי הוא רק התוצר שמתהווה בתואם לבחירה התודעתית שלנו בתהליך דיוק משולש הבריאה: אש אוויר ומים .  כשף אדמה יודע לשחק בוירטואוזיות במשחקי אלכימיה- סחר חליפין של חומר בחומר, יודע להתנהל עם משאבי חומר פיזיי באופן שמזמן אליו שפע גשמי, מיומן ב "להזיז הרים" במסדרונות הממסד .

הורים,קחו לעצמכם פסק זמן , תעשו לעצמכם משהו טוב וחשוב באמת: צפו בפרקי הסדרה . אין לכם שמץ מושג איזו איכות טמונה בה. זו לא סדרה לילדים. הם כבר יודעים את זה בע"פ.  זה עבורכם. אל תתפסו למה שנראה כמלחמה אלימה, נסו להעמיק להבנת המשמעויות מאחורי העלילה . רק ככה תוכלו להבין גם את משחקי המלחמות בעולם הזה שבו אנשים נלחמים בלי להבין על מה ולמה.
פרק 26 – אור באפלה    טנזן מסביר לקורה שהכוח שלה מקורו לא בראבבה או באוואטרים הקודמים אלא ברוח הפנימית שלה."אל תעשי כשפות על היסודות אלא על האנרגיה הפנימית שבתוכך. התחברי לאנרגיה הקוסמית של הייקום".

קורה וצוות האוואטר מלקטים כשפי אוויר חדשים from naama on Vimeo.

*

"אני לא ילד אינדיגו ולא קריסטל. אני באתי לכאן להביא איזון" ככה הוא אמר לי אתמול הילד הזה, אחד מאותם, מאותנו…"גם את , הוא אומר לי, גם את…"
אוואטר . זה השם שהתבהר בי הבוקר. ילדי האוואטר. תזכרו טוב טוב את השם הזה שבחרתי היום ככזה שמתאר את דור הילדים הבא. זו אני שהמצאתי היום את המציאות החדשה. (גם) בשביל זה אני כאן: ליצור ולהטמיע שפה חדשה בתודעה האנושית. כמו המילה שהמצאתי : ילדעים (ילדים שנולדים יודעים) , כמו שהמצאתי את המושג "אנשי האש" שכבר הפך לשגור בפי כל 10000 חברי קהילת מידברן, כמו שהמצאתי את המילה קח- תן שכל כך נפוצה היום בכל יישוב ובכל פינה. לפני 16 שנים פתחתי מחסן חליפין וקראתי לו "סחטיין קח-תן". הוא ממשיך לפעול באותו מקום,באותו יום ושעה, למרות שאני לא גרה ביישוב הזה כבר הרבה הרבה שנים. זה מה נקרא רגעי חסד זו אני. בחיי. בקיצור: תתחילו להפנים: הילדעים כאן כדי ללמד אותנו ידע חדש שהם ממציאים. הנה זה בא, כאן ועכשיו…

המלצה לסרט:  מפוצלים – קישור לצפייה ישירה – סיפורם של ילדי האוואטר: אלו שלא שייכים לשום  קבוצה, כי הם חווים את כולם

הדור השלישי של ילדעי העידן החדש הם  אוואטרים . ייעודם להביא איזון.  הראשונים היו ילדי האינדיגו שפילסו דרך  ע"י האש שבוערת בנשמתם לפרוץ את המסגרות הישנות, אחריהם ירדו ילדי הקריסטל שהביאו איתם את הרגישות המעודנת והאיכויות העל חושיות המוארות, את אוויר ההבנה הגבוה  .כעת הבשילה העת עבור ילדי האוואטר, להביא איזון לעולם ע"י שליטה בארבעת היסודות. הם יודעים מה הם רוצים(אש), מבינים את הסיבה שלשמה הם כאן(אוויר) אבל גם מודעים להיותם חווים כאן כאנוש בגוף פיזי (אדמה) ורגשי (מים) ולכן בוחרים לשחק את החיים בצורה מאוזנת: עם תסריטים שיש בהם גם בחירה להיות לוחמים, ובה בעת- לחוות ולהינות מעולם החומר ולהעלות תדר באמצעות המים

…"אני לא ילד אינדיגו ולא קריסטל. לא ילד אש ולא אוויר. יש בי מהכל. אני כאן כדי להביא איזון" ככה הוא אמר לי , ‏Ofir Algresi כמוך נעמה… אופיר יקר: בזכותך בחרתי להמציא מושג חדש עבור האנושות להפנים: ילדעי האוואטר. (שלא תגידו שלא "אמרתי לכם" שזו אני הראשונה, כן?…) ההבנה ירדה בי ב 15/7/2015 , באותו רגע שבו אופיר אמר לי את המשפט הזה: הבנתי. גם הוא, כמוני, כאן כדי ללמוד ולהביא איזון. אנחנו שותפים לדרך.  השיחה הזו התקיימה 3 ימים אחרי יום הולדתו של אופיר ב 12/7 . משהו חדש-ישן נולד בו באותו רגע שבחר להבין את הבחירה שלו. יש שני ימים חשובים בחיינו: היום שבו נולדנו והיום שבו הבנו למה. כל מה שבא אחרי הוא רגעי חסד עבורנו לממש את הבחירה , לתת את המתנה הייחודית שבחרנו ונבחרנו לתת לעולם.  אני הבנתי ייעודי כאוואטרית כבר מזמן  . תפקידי לפלס דרך ולהכין את הבמה עבור ילדעים כמו אופיר להשמיע קולם כך שיהדהד למרחוק. 

אני אחת מאותם שנולדו ילדי אינדיגו: אשת אש , אבל אחר המוות התודעתי שחוויתי בחרתי לחזור לגלגול חיים חדש בתסריט חדש – של אוואטרית. יצאתי מהמים,כמו אוואטר קורה בפרק הראשון שבו היא עוזבת-נפרדת משבט המים שגדלה בו,ויוצאת למסע התפתחות בעיר הגדולה כדי ללמוד את כשפות האוויר. נפרדתי גם אני ממשפחתי וילדיי, עברתי מהכפר לעיר הגדולה, הכנסתי עצמי למסגרת לימודים מחייבת של מידעי תודעת העל וכך בהדרגה למדתי כמו קורה שההתחילה דרכה כנערה חמומת מוח עד שגדלה להיות אשה שמקדימה את צריכה לטובת האנושות ממקום של הבנה גבוהה.  בספר השני קורה פיתחה שליטה אנרגטית בכוח התודעה . בספר השלישי התחברה לרוח הפנימית שלה וחיברה בין עולמות הרוח והחומר ורק בספר הרביעי: אחרי שהשלימה שיעורים מאתגרים בהתמודדות עם האדמה  שהיתה מורעלת בה והמים, רק אז הצליחה לממש ייעוד ולהביא שלום ואיזון עולם. ואני… 

הילד יודע מה הוא אומר 

אחד מאותם ילדעים, שיתף אותי שהוריו הגבילו לו את שעות זמינות האינטרנט . אני- ילדת אינדיגו שבי ישר קפצה ומיהרה להידלק ולהכריז מלחמה- תעשה להם ביה"ס ותבהיר להם שהאוויר שבאינטרנט קיומי עבורך. אבל  זה לא מה שהוא בחר לעשות. הוא בחר איזון. הוא  גיוון את הפעילויות שלו והתחיל לעשות  עוד דברים כמו לנגן לצייר ואז קיבל חזרה את מכסת האינטרנט ללא הגבלה בחזרה. זה ילד אוואטר.

 

ווילו סמית': "העולם צריך להיות יותר כמו 'אוואטר

איזו תחושת איזון פנימי יש לילדעים האלו
https://www.facebook.com/laughingcolours/videos/10153251809599578/

UNICEF

ילדעי אוואטר יודעים להעלות חומר לרוח.

ילדעים, יש מכשף בבית , זה אתם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *