אי וודאות

אי וודאות היא שלב הכרחי ובלתי נמנע בדרך לאי של וודאות- מקום פנימי שבו אתה יודע את מי ומה שנועדת להיות ומתוך כך מבין מה עלייך לעשות. יצירת שינוי מחייבת לאבד את הדעת כי רק במקום ריק יש אפשרות לידיעה חדשה לחלחל לתודעתנו. הידיעה הזו מתבהרת מהתבוננות דרך העין השלישית-זו שרואה פנימה ולא מסתמכת על התבוננות החוצה. ככל שהמציאות הארצית בחוץ הולכת ומתערערת, מסגרות התנהלות וחשיבה מתפרקות,מערכות ההסתרה נגלות ומתבהרת הבנה שאין על מי לסמוך ובמי לתת אמון. אף אחד אחר לא באמת יודע מה יהיה. את הוודאות עליכם לייצר מתוך העוצמה הפנימית שלם-מתוך חיבור לחושים הפנימיים

ספק קטן מספיק כדי לחלחל לכל סדק של אי וודאות, להפיל ולהעפיל על הבהירות הפנימית שלנו, לנער מתרדמתה את הידיעה המחוברת לחושים הפנימיים-לנשמה , מחייב אותנו לבחון מחדש את הרצונות וההבנות שלנו,מחייב לקחת 100% אחריות על לדייק את עצמך, בעצמך, מהעוצמה הפנימית שבך.

המאפיין הבולט ביותר של המלחמה כעת-יולי 2014 , הוא אי הוודאות. אף אחד לא באמת יודע איך זה ייגמר ולאן הכל מוביל, אין על מי לסמוך כשאומרים הפסקת אש זה הרי אין לזה באמת כיסוי. כל אחד עושה מה שהוא מוצא לנכון-את המציאות שהוא ממציא וללא תיאום עם אחרים. כדי לנצח במלחמה עלינו לדעת את התמונה השלמה, להתעלות למעלה-לאוויר, להבנה, להתחבר לילד הפנימי=הנשמה, הם ורק הם יודעים. אל תצפו לקבל תשובות מאנשים אחרים-בעלי סמכות מקצועית כזו או אחרת. אף אחד לא יודע מה נכון עבורכם חוץ מכם עצמכם. הקשיבו לקולכם הפנימי, רק שם נמצאות התשובות.

המלחמה היא רק יריית הפתיחה=הפרומו לתקופה שבה אי הוודאות תלך ותעמיק בתוכנו, עד שנאבד את הדעת ונאפשר להבנות חדשות לחלחל לתודעתנו. השינוי המהותי יתהווה רק כשכל מערכות הכלכלה יקרסו , רק כשנבין שאין לנו מימון אנרגטי עוד לקיים את החיים הארציים הרגילים והשינוי בלתי נמנע. תחזיקו חזק. אנחנו רק בצעדים הראשונים, יש לנו עוד דרך ארוכה יחד- מי מכם שיבחר לעשות שינוי תודעתי ולהשוות תדר עם מגמת השינויים. לא כולם חייבים. יש אנשים שחתמו להשלים את תסריטי האדמה והמים הישנים ולבריאה יש אינטרס לאפשר זאת, כי לא רוצים שיחזרו לכאן שוב לעוד גלגולים של השלמות ותיקונים. די, נגמר. מספיק שיש מסה קריטית וזו כבר כאן. אנחנו הולכים ומתרבים…היכונו היכונו.

אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים!


צפו בסרטון » היהודים באים


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *