הרוח היא היוצרת את החומר. ההבנה התודעתית היא שמתגלמת ומהדהדת לחומר וקובעת את איכויותיו ותכונותיו. הדרך בה הרוח מתעלה מעל החומר היא בעזרת התודעה=ההבנה .הטכנולוגיה היא כלי לעצב את החומר בהתאם לרצון והתודעה. מהי אותה תודעה, איך אני מתחבר אליה ומתעלה בעזרתה מעל החומר? בכתבים מתוארת הגאולה ע"י משיח רכוב מעל חמור. המשיח איננו יישות פיזית שתגאל אותנו. המשיח=התודעה והחמור=החומר. הטכנולוגיה המתקדמת היא כלי עזר עבורנו להרחיב את התודעה כך שנבין כמה הרבה יש מעבר למה שהעיניים הפיזיות שלנו רואות.
יצחק סגמן: בתוך המילה "חומר" מוכלת המילה "רוח" – בנטרול האות מ', וכאשר קוראים אותה משמאל לימין. תוספת האות מ' למילה רוח מייצגת את המימוש – ממשות ומוחשות המתבטאת בחושים שלנו, שנועדו לחוות את החומר הנובע והנוצר מן הרוח – מן הממד הקוונטי-התיאורטי
סטיב הוקינס נכה 100% – לא יכול להזיז שום איבר בגופו הפיזי, אבל התודעה שלו חופשיה ובאמצעותה הוא חוקר את החלל . הוא עף רחוק יותר משכל חללית תוכל להטיס אותו, דרך מרחבי הזמן בייקום . איך? בכוח אוויר התודעה ובעזרת אש הטכנולוגיה- תוכנת מחשב שמתרגמת עבורו את המחשבות למילים כדי שנוכל גם אנחנו להתפתח מההתפתחות שלו.
סטיבן הוקינג – אל תוך היקום – מסע בזמן
Stephen Hawking-into the Universe-ep.2-Time travel from Luis Ribeiro on Vimeo.
צפו בסרטון » Printing a human kidney הדפסת כליה תוך 8 שעות
הסרט "מטריקס" ניסה להחדיר לתודעתנו את ההבנה שהכל אצלנו בראש. התסריט שחתמנו עליו כבר ידוע אבל הרשות נתונה בידינו לבחור את הדרך איך לשחק ואיך להיות וירטואוזים במשחקים בבמות המשותפות עם אחרים. ככל שנבין איך לחיות את המציאות שנבחר- בתודעה, כך נתעלה מעל מגבלות החומר- הגוף הפיזי, השיעבוד לכסף,הכניעה למסגרות חשיבה מגבילות ומוגבלות, התלות באחרים ,המרוץ אחרי הזמן הלינארי,הרכוש שצברנו שמכביד את תנועתנו, המחוייבויות שהתחייבנו להן במסגרות העבודה/לימודים/נישואין/ילדים. גיבור הסרט "מטריקס" – ניאו – מצליח להשתמש בכוחו הפיזי בהתאם לתוכנה תודעתית שהוא בוחר להפעיל. גם אם הוא מת בעולם הפיזי שבו הוא נמצא, הוא יכול לבחור לחיות מחדש בעולם תודעתי חלופי.
(אודיו תקציר הבנות מהסרט "המטריקס").
***
עד היום נהגנו להתייחס לאדם כמורכב משלושה חלקים: גוף -הבית הפיזי, נפש-הבית לרגשות, ורוח -הבית למחשבות/רצונות, אבל למעשה יש חלק יותר גבוה מהרוח,וזו התודעה- הבית של הנשמה.
חלקי הרוח קובעים את "מצב הרוח" שלנו, הם משפיעים ומושפעים מהגוף הפיזי ומהמחשבה שיוצרת מציאות -זו "נחשבת" היום ראייה הוליסטית של האדם השלם. מה שנמצא מעל הרוח – זו התודעה שממוקמת במוח שלנו. באמצעותה אנחנו יכולים להבין את הילד הפנימי – הוא הבמאי שחתם על התסריט הנשמתי שבחרנו לממש בחיים בעולם הפיזי.
התודעה היא ההבנה שלנו את עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו, היא המושכת בחוטים ומפעילה את הגוף הנפש והרוח בהתאם לתסריט, או שלא בהתאם: אנחנו חיים ברובד של בחירה חופשית ויכולים תמיד לבחור לרצות גם דברים שהם סטייה מהתסריט. ואכן, רובנו חיים בסטייה כזו או אחרת. כל מי שחי כאן עדיין בגוף פיזי- סימן שיש לו עוד עבודה ליישר את הסטייה ולממש את הייעוד האמיתי שאותו התנדב לממש, אותו הוא בחר כנתינה הייחודית שרק הוא יכול לתרום למען ההתפתחות הכוללת של עצמו, של הכל ושל כולם-כל הבריאה
איך מתחברים לתודעה ומעלים את ההבנה?
1. משחררים את האחיזה בחומר: נפרדים מכל מסגרות החשיבה וההתנהלות שהיינו רגילים לחיות לפיהם עד היום בעידן הישן (עידן האדמה-חומר והמים-רגש) ומאפשרים לאנרגיות האש (רצון,יצירתיות וטכנולוגיה מתקדמת)והאוויר(הבנה) לפתוח בפנינו תדר תודעתי חדש.
עליונות הרוח על החומר משמע שנוכל בעזרת כוח התודעה- לעצב את החומר: לברוא אותו מחדש.(החומר לא ייעלם אלא רק ישתנה)
בעזרת המחשבה נוכל להזיז גוף פיזי,לשנות הרכב צורת ומיקום החומרים במרחב ובזמן – הכל אצלנו בראש.
דוגמאות:
צפו בסרטון » תיעוד מדעי-נזירים בטיבט שבכוח התודעה מייבשים בגד רטוב על גופם
צפו בסרטון » A monkey that controls a robot with its thoughts
צפו בסרטון » אירגון הסייבורגים – אדם שנולד כשהוא רואה רק שחור לבן ופיתח מכשיר שמאפשר לו לשמוע צבעים!
*
סטודנט בארץ הזיז רובוט בצרפת- בכוח המחשבה
*
או כאן- רובוט שמתרגם מחשבה לפעולה:
צפו בסרטון » Paralysed woman moves robot with her mind
אדם בעל כוח ויכולות איזון מיוחדות – דוגמא לכוח הריכוז התודעתי בשמירה על איזון הגוף הפיזי ועיצובו כחומר ביד היוצר:
צפו בסרטון » מופיע מדהים של איזון וכוח
אם עד היום עבדנו פיזית קשה כל חיינו כדי להרוויח כסף כדי לקנות בית ולשלם על כל צרכינו ההתפתחותיים- אוכל,לבוש,תחבורה,חינוך,תרבות,בריאות… הרי שהיום הצרכים האלו במגמת שינוי. כבר היום ובעתיד יותר ויותר- הצרכים ההתפתחותיים שלנו יהיו שונים. נצרוך פחות חומר ויותר הבנות. כל החומר בעולמנו נמצא במגמת צמצום. מטרת הצמצום- לעזור לנו לדייק את מימוש התסריט האישי.
ככל שיש לנו פחות אנרגיה חומרית (כסף,זמן,אוכל,דלק,…) , אנחנו חושבים יותר על מה להוציא .סדרי העדיפויות שלנו משתנים. החשיבה שמקדמת את ההבנה- היא ההתפתחות. היא תכלית קיומנו.
מגמת צמצום החומר מקדמת ומפתחת אותנו.
דוגמא: אדריכלות עתידנית נגישה היום לכולם, בקוד פתוח ופותרת את בעיית הדיור: כל אחד יכול לתכנן איזה בית הוא רוצה,ומיכשור טכנולוגי חדיש יכול לייצר את חומרי הבנייה ולהרכיב אותם תוך יום אחד. כבר לא צריך לעבוד כל החיים ולהשתעבד לקניית בית מאיילי הון ותאגידים ממשלתיים , כבר לא חייבים לשלם לתווך של אנשי מקצוע: היום תוכנות מחשב יודעות לחשב את הפעולות ההנדסיות שפעם רק מהנדסי בניין היו יכולים לעשות, כבר לא חייבים לבזבז ימים ושעות על בירוקרטיות ואישורי בנייה – תוכנת המחשב עושה גם את העבודה הזו. תחשבו שכל אנשי המקצוע העובדים היום פיזית בתחום הבנייה – ימצאו עצמם ללא עבודה. זה טוב? זה לא טוב? זה מה יש! זו מגמת ההתפתחות הגלובלית הכלל בריאתית: מאדמה ומים לאש ואוויר. נוכל רק או לבחור לעשות שינוי תודעתי ולשתף פעולה עם מגמות השינוי, או להתנגד, ואז יהיה לנו מאד קשה לשרוד בעולם המשתנה. אותם אנשי מקצוע יוכלו להיות מובטלים או לשדרג עצמם- לחשוב יותר ולעשות פחות. במקום לבנות כביש בידיים הפיזיות שלהם-באדמה, הם ישמתשו באיכויות האוויר שלהם- בהבנה, ויפתחו טכנולוגיות שיעשו את העבודה ברבע זמן. לקבל יותר-בפחות.
דוגמאות נוספות מכל תחומי החיים שזורות בכל פוסט בבלוג באתר שינוי תודעתי, שוטטו והרחיבו דעתכם. נכון- זהו מידע עתידני, אבל ההווה המתהוות הופך את המדע הבידיוני למידע עדכני רלוונטי,למציאות אפשרית בטווח העתיד הקרוב.
נוכל לרפא עצמנו בכוח התודעה ובעזרת טכנולוגיות מתקדמות ולהאריך את חיי הגוף הפיזי- עד אפשרות של חיי נצח. כל תודעת הזמן שלנו תשתנה.
נוכל לצאת לבילוי ולהינות רק מהמחשבה על אתר נופש דימיוני קסום יותר משהכסף שלנו יוכל להרשות לעצמנו לטוס אליו פיזית,בלי לבזבז דלק וזמן ולמצוא בייביסיטר לילדים… נוכל ליצור את המקום שבו נרצה לחיות- בתודעה שלנו , ו- הופ- נהיה שם.
פייסבוק מוצפת במליון ואחד אלף תמונות מדהימות ממקומות חלומיים, עם נופים קסומים ובתים שהייתי "מתה" לגור בהם.
בדורות קודמים, היינו צריכים למות מוות פיזי כדי להחליף את תפאורת חיינו . היום, אנחנו יכולים למות ולחיות מחדש באותו גוף פיזי. איך? ע"י שינוי תודעתי. ברגע שאנרגיית האש עולה אצלנו- הא גורמת לנו לרצות במשהו חדש, להיות במקום שמעולם לא היינו בו, לעשות דברים שמעולם לא עשינו. אנרגיות האוויר שנכנסות לעולמנו יותר ויתר- גורמות לנו להבין מהו המקום המדוייק לנו המותאם לתסריט שנבחר לחיות.
יחד עם צמצום האחיזה באנרגיית האדמה – התלות בחומר, וצמצום יסוד המים – התלות הרגשית בכל דבר שחיצוני לי , מתחיל להתהוות מצב שבו המקום הפיזי שאנחנו חיים בו מתגלה כלא מתאים יותר לחיים החדשים שברצוננו לחיות. ברגע שנעיז לשחרר את האדמה והמים מהעבר- נוכל לעוף על כנפי הדמיון ולחוות את המקום המדוייק לנו לחיות בו- גם בחיים הארציים. איך? פשוט מאד: גם אם אנחנו חיים פיזית בדירת חדר צפופה בעיר- התודעה שלנו תוכל לחוות את המקום הזה כארמון- אם רק נרצה לראות בו ככזה.
הדבר היחיד שמגביל אותך הוא התודעה. תרחיבו אותה אל מעבר למגבלות הטכניות ולגבולות הפיזיים הגשמיים ותוכלו למצוא עצמכם חיים במקום הכי קסום . איך יהה הקסם? ברגע שתחיו את הייעוד שלכם- תעשו את מה שאתם צריכים לעשות- תתנו את התרומה המיוחדת שלכם לעולם, למיקום הפיזי כבר לא תהיה אותה משמעות
לחילופין: אם תגשימו את משאלות ליבכם להיות נוכחים פיזית במקום הכי נפלא עלי אדמות, אבל לא תממשו את הייעוד שלכם שם- תהה זו הוויה חסרת תכלית שלא תקבל מימון בריאתי.
האנרגיה בעולמנו הולכת ומצטמצמת. הבריאה לא תבזבז אנרגיה על מימון חוויה לאדם שאיננה מפתחת אותו.
***
נוכל להזין את גופנו הפיזי באנרגיה שאיננה רק אוכל גשמי, או בחומר שצורתו שונה מכל מה שאנחנו מכירים היום (אבקות למשל-מזון יבש שעמיד בפני חיידקים- מונע מחלות. )
***
נוכל לעשות כושר גופני- להזיז את שרירי הגוף שלנו ע"י כוח התודעה ולא ע"י תזוזה פיזית של הגוף
צפו בסרטון » פיתוח הכושר הגופני במעבר לעתיד
נוכל לאפשר לילדינו ללמוד את עצמם בעצמם- באמצעות האינטרנט- המחשב יצרוב את הידע ישירות למחשבה שלהם, בתחומי העניין שרלוונטיים להתפתחות שלהם בלי לבזבז הון על ממסד חינוכי שרק מעכב התפתחותם, בלי להסיע אותם לחוגים, בלי תעודות בגרות ובזבוז אנרגטי על שינון ידע מיושן במקום על המצאת החדש. בלי ריטלין שידכא את היצירתיות האימפולסיבית שלהם. הם לא יצטרכו למרוד במערכת כי היא תהיה גמישה ותאפשר להם לפתח את תחום המומחיות שלהם
2. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות
סרטון של samsung וואו… איזו טכנולוגיה מדהימה,איך היא עוזרת לטשטש גבולות מציאות ודמיון.
צפו בסרטון » Samsung 3D Outdoor-Projection in Amsterdam Building
עוד דוגמא לשימוש בטכנולוגיה לקריאת מחשבות ושליטה בתודעה:
הפעם מדובר במטרה לא הכי טובה: שטיפת מוח של מדיה פירסומית, אב העיקר זה שיש את הכלי. את המטרה שלשמה משתמשים בכלי כל אחד צריך להציב לעצמו בעצמו
לחצו לצפייה בסרטון על מחקר חדש העוזר לאנשי השיווק לקרוא את המוח שלך.
3. כשמבינים שמסת החומר חסרת משמעות כשלעצמה אלא היא מקבלת את המשמעות שאנחנו בוחרים לתת לה– משמע שהתעליינו- התנהלנו מתוך הבנה תודעתית גבוהה ולא מתוך תלות בחומר הגשמי. הוא רק חומר ביד היוצר . בעידן החדש מי שייצר, יצייר את תמונת המציאות לא תהיה היד הפיזית עם המכחול אלא התודעה שלנו- היא תיצור את תמונת המציאות שנחשוב עליה בראש.
הסרטון הזה ממחיש יפה את המעבר מציור תמונה גשמית בעזרת מכחול ליצירת הולוגרמה- תמונה אנרגטית מתוך המחשבה
סרטון שמסביר באופן פשוט את מכניקת הקוונטים. ההבנה המתבקשת מתהווה במשפט האחרון: מה שמשנה איננו החומר אלא העין המתבוננת
צפו בסרטון » Dr Quantum – Double Slit Experiment
מקור האור – שדה האינטיליגנציה המוארת שיצר את הכל ואת כולם כאן,שם ובכל מרחבי הבריאה, מטרתו הגעה לשלמות. איך? ע"י פירוקו לחלקים, חקירה/בדיקה והתפתחות של כל חלק בנפרד וחיבור מחדש לשלמות.
זהו אותו הרעיון שעומד בבסיס הננוטכנולוגיה: פירוק השלם לחלקיקי אטומים וחיבורם מחדש- יצירת הולוגרמה חדשה . היום אנחנו יודעים שחומר מתכלה היות והוא עשוי ממולקולות- הן אבני הבניין של עולם החומר. כשחומר מתכלה משמע שהמולקולה- שהיא החיבור בין האטומים, מתפרקת.האטומים הם נצחיים. הפתרון : יצירת חומר שמורכב ישירות מאותם חלקיקי אטומים ראשוניים. כמה שהחלק קטן יותר- הוא מפותח יותר .
המילה ננו מתייחסת לננומטר= יחידת מדידה שאורכה מיליארדית המטר. חישבו על קוטנו הבלתי נתפס של האטום: טיפה אחת של מים מכילה מאה מיליארד כפול מיליארד אטומים.
ננוטכנולוגיה עוסקת במיזעור ובבנייה בקנה המידה הזערורי הזה. מטרת הננוטכנולוגיה היא השגת שליטה מוחלטת במבנה הפיזיקלי של החומר- עד רמת האטום. עליונות הרוח על החומר- זה זה!
מה שמבדיל חומר מחומר הוא האופן שבו מסודרים האטומים. סידור מסויים של אטומים יוצר את האוויר שאנחנו נושמים,סידור אחר יוצר פסולת רעילה. אותם אטומים, כשהם מסודרים מחדש,יוצרים את הפרחים וכו"…
אם רק היינו יכולים לאחוז באטומים ולסדר אותם כרצוננו- היינו יכולים ליצור כל דבר שנרצה. הבעיה שאנחנו חיים בעולם שקנה המידה שלו גדול כל כך, שאיננו יכולים אפילו לראות אותם,אז איך נוכל לעצב אותם כרצוננו?
כאן נכנסים לתמונה הרובוטים: היום יודעים לתכנת את הרובוטים להשתמש באטומים ה"מפורקים" כחומרי גלם ולייצר מהם הכל, הכל! כך,יוכלו בעתיד לייצר בגדים שאינם מתכלים,חומרי מזון,אבני בנייה והשיא- חלקי גוף. כבר היום המדע יודע לקחת איבר מגוף האדם ולהשתיל עליו איבר אחר שחסר או שזקוק להחלפה. התאים מגדלים את עצמם והגוף לא דוחה את השתל הזר כי הוא לא זר- הוא לקוח מאותו הגוף של אותו האדם והאטומים בו מסודרים באותו הסדר בדיוק. חיי נצח במרחק נגיעה.
4. נפרדים ממערכות מים נמוכים :אם עד היום איפשרנו לרגשות לנהל אותנו,להפיל אותנו מטה- נמוך, לביצות רגש טובעניות ותובעניות, לסחוף אותנו למערבולות וסערות רגשיות, נוכל היום לנהל אנחנו את הרגשות שלנו ממקום של הבנה של עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו. נוכל להתעלות מעל הרגש ולהבין: כשאנחנו מבינים את האחר ,אנחנו מתקשרים איתו בכנות, תוך שקיפות מלאה, בלי מערכות הסתרה וכך אנחנו מודעים לתסריט שלו. כשאנחנו מבינים למה מישהו עשה משהו, אז גם אם לתוצאות מעשיו יש השלכות לא נעימות עלינו, נקבל אותם בהבנה=באהבה ולא בכעס. נבין שהוא עושה את מה שהוא עושה כי זהו השלב ההתפתחותי שבו הוא חייב ללמוד שיעור מהחוויה, הוא לא עושה את זה "סתם" כדי לפגוע או לעצבן אותנו. שום דבר איננו סתם. לכל יש סיבה גבוהה. כשנבין אותה- נבין את עצמנו ואת האחר ונבין שכולנו אחד.
5. מבינים את החיים בעולם החלום- ככאלו שתיכף נתעורר מהם ונגלה שהחיים הם רק טיול
ברגע שאנחנו יוצאים מתודעת העולם הזה ומתחברים להבנה שיש מרחבים רבים וגדולים בייקום שמהם הגענו ואליהם אנחנו חוזרים,
ברגע שמבינים שמוות פיזי איננו באמת סוף אלא רק שינוי צורה מאנרגיית חומר דחוסה לאנרגיה חופשית , והנשמה היא נצחית,
ברגע שמבינים שכל החיים כאן הם רק משחק
אז אפשר לקחת אותם יותר בקלות. אם נפסלים- לא נורא, אפשר להתחיל מחדש . אם נופלים- זה לא סוף העולם-אפשר לקום ולשכוח . אם נפגעים-מילא, אפשר לסלוח מהר- כמו הילדים.
אם רוצים להגיד משהו- אומרים, בלי לחשוב שזה לא מנומס או לא מקובל ומה יגידו השכנים.
אם מבינים שמקום מסויים או תפקיד מסויים לא מדוייקים לכם- קמים והולכים. ככה, פשוט, מתגרשים, הולכים לשאלה, חוזרים בתשובה, עוזבים את העבודה, משנים מקום, עוברים דירה
כי החיים הם רק טיול…
צפו בסרטון » ביל היקס – זה רק טיול
***
המילים שאני כותבת ,הקישורים לסרטונים/מאמרים שאני מביאה כאן, עשויות להישמע לכם הזויות על גבול איבוד השפיות.
אכן, הן נועדו לגרום לכם לאבד את הדעת הישנה כדי שתוכלו להיפתח לתודעה חדשה.
השבוע קיימתי שיעור תודעת על לאסירים בכלא מעשיהו. אפילו הם חשבו שאני משוגעת. מה שהם למדו זה איך התודעה שלהם יכולה לצאת מגבולות הכלא הפיזי שבו הם סגורים. התמורה שקיבלתי אני כשיצאתי משם בסוף המפגש היתה הבנה אודות הכלא התודעתי שהכנסתי עצמי אליו, כן, גם לי יש עוד עבודה כאן, הרבה עבודה… כולנו בדרך… מציעה לכם לקחת פסק זמן מהעשייה היומיומית השיגרתית שלכם ולחשוב, לתהות,להטיל ספק,לשאול,להרהר- מהו הכלא התודעתי שאתם כולאים בו את עצמכם?
המילים שאני כותבת כאן אינן מידע חדש.
אני היום בת 40 וזוכרת עצמי צופה בילדותי בסדרה הטלוויזיונית "מנהרת הזמן" וב"מסע בין כוכבים". חללית אנטרפרייס כבר לא נראיית היום מדע בידיוני בכלל.
הגבול בין מציאות ודמיון הולך ומטשטש. המציאות עולה על כל בדיון
הסוד שהיה שמור משך דורות על גבי דורות הולך ומתגלה. קוד הבריאה שהיה שמור רק ליהוה נפתח ומתבהרת לנו ההבנה שכל אחד מאיתנו הוא חלק תודעתי בורא. תורת הנסתר הופכת גלויה לכל: הקבלה פותחת בפנינו צוהר להבין את הזוהר: שכל הטכסט המקראי – הפשט, הוא רק מטאפורה למהות הרוחנית הגבוהה שהיא- החיבור לתודעה. משה הוריד לנו את המידע הזה כבר במעמד הר סיני אבל האנושות באותה תקופה לא היתה מסוגלת להבין את משמעות המידע הזה. הם היו עסוקים עמוק בחומר- בעגל הזהב, בחוקים ובאיסורים של מה כן לעשות ומה לא לעשות. רמת ההבנה שלהם הידהדה לבריאה את מה שהם כן מסוגלים להתמודד איתו, וזה מה שקיבלו בחזרה: לוחות ברית שעליהם כתובות מצוות "עשה" ו "אל תעשה". רק היום הולכת ומתבהרת לנו ההבנה שעשרת הדיברות הן בעצם עשר הספירות של עץ החיים ובעזרתם אנחנו יכולים לחוות מימדי זמן ומרחב אחרים, הרבה מעבר לעולם החומר הדחוס בעולמנו הפיזי.
למילים שאני כותבת כאן יש כוח- זו האנרגיה שאני מעניקה למחשבות כשאני מוציאה אותן מהכוח לפועל .
גם למילים ולמחשבות שלכם יש כוח לברוא כל מציאות שתרצו ליצור בתודעתכם. זו עליונות הרוח על החומר.
בהצלחה בטיול..
אל תשכחו מה ביל היקס מזכיר לנו: " it's just a ride "
6. משתמשים בכוח הרצון והבחירה החופשית כדי להפעיל שיקול דעת ולהתעלם מהחוקים הקיימים.
חווה – (ההיא מגן העדן…) הביאה איתה חוויה של התפתחות כשהפעילה שיקול דעת והפרה את הצו האלוהי. היא בחרה לדעת.היא העדיפה את הדעת על פני החומר- חיי המותרות הנוחים שהיו בגן עדן. היה לה כל השפע החומרי שהיתה זקוקה לו, אבל התפתחות תודעתית לא היתה שם.היא בחרה להתעלות מעל אשליית שפע האדמה הטובה, גם במחיר עבודה קשה. מהי אותה דעת=תודעה שאלוהים לא רצה שנדע? העדיף אותנו פועלי חומר פשוטים, כדי להביא לו מסקנות מניסויי האדמה. עכשיו יהוה מסיים את תפקידו ונפתחת לנו מערכת ההיזכרות שהוקפאה ע"י שדות החושך
נפתחת בפניני הבנה גבוהה של קוד הבריאה
יהוה לא מכיר את האש. היינו אמורים ללמד אותו את האש אבל במקום לדעת מה אנחנו רוצים וליצור את זה- בחרנו להישמע למסגרות החשיבה וההתנהלות החומריות שהוא "כביכול הציב בפניו: מצוות עשה/אל תעשה
למה כביכול? כי זה לא באמת "הוא" שהגביל אותנו, זה אנחנו- אנחנו בחרנו להגביל את עצמנו.
רקדן סמבה עם רגל אחת
https://www.youtube.com/watch?v=8rGG63f8S38&feature=share