גיאומטריה

המהות האנרגטית של כל אחד מאיתנו מתורגמת לצורה גיאומטרית המוטמעת בהווייתנו, צרובה בתודעתנו, כמו טביעת אצבע ייחודית . הצורה הזו היא בעצם פרקטל – שדה אנרגטי -נוסחה מתמטית המחברת יסודות שונים ומשתנים: שילוב מערך כלל הרצונות (אש), המחשבות (אוויר) והרגשות (מים) שייעודן לייצר תוצר גשמי בחומר (אדמה) .

ה תסריט הנשמתי  שבחרנו,חתמנו והתחייבנו לממש  לפני רדתנו לעולם הזה, מגולם לאותה גיאומטריה כתבנית מכלול הנוסחאות שניתנו לליבות עי המקור לערוך את הניסוי בהתאם למטרה וההשערות שנקבעו מראש. את תוצאות הניסוי אפחד לא יודע, גם לא המקור. זה הכל ניסוי ותהיה. ההתנסויות שאנחנו מבצעים במעבדת הניסויים האנושית בכדה"א לא נעשו לפני כן בכל ההיסטוריה הקוסמית . זה בידיים שלנו. אנחנו חודי החנית של ההתפתחות בבריאה…

כל נשמה קיבלה על עצמה לחקור מטרת ניסוי שונה ובתואם לבחירה התודעתית , נקבע גם מימון אנרגטי שונה שתואם לנושאי ההתנסות שבחרה לחוות.

כדי לממש את הניסוי, אנחנו בוחרים במסגרת התסריט סימול גיאומטרי שמבטא את מסגרות השייכות הארציות שבתוכן נפעל : מערכות יחסים הבינאישיות, חיבורים חברתיים/תרבותיים, מסגרות שייכות כמו דת/ קהילה/ קבוצה/ שבט/ תנועה/ זרם תרבותי/ ארגון

האתגר שלנו כמי שחווים ברובד בחירה חופשית הוא לוודא שיש תאימות תדר בין הגיאומטריה  של התסריט ובין הסימול הגיאמטרי של השייכות לעדרים – הם לרוב מסיטים אותנו מהדרך המדוייקת העצמאית שלנו ומשבשים את החשיבה העצמאית והנאמנות לגיאומטריה האישית.

גיאומטריה אישית, צבירית עידנית ובריאתית 

מקור האור מזהה אותנו לפי צורה הגיאומטרית שרשומה אצלו ברשימות " היזכרות אימות "  ברמה האישית, הצבירית (צביר העם הייהודי- היעודי  ) והבריאתית.

הסמל הגיאומטרי של העידן הישן היה מגן דוד. בעידן החדש , לאחר היפוך הקטבים בסוף 2012, הוא התחלף לכוכב מחומש. המשולש שהיה במגן דוד  מופנה מעלה הוא החיבור לרוח – לאוויר והמשולש כלפי מטה היה הורדת הרוח לחומר- לאדמה .

5 star manבעידן החדש אנחנו נדרשים לעליונות הרוח על החומר = להבין ברוח איך להתנהל בחומר – בתבונה . משום כך למשולש שפונה כלפי מעלה יש קדימות אנרגטית- זו צאקרת הכתר שנמצאת בקצה הראש: במקום הכי גבוה שבו בן אנוש מתחבר לתודעה

שינוי ממגן דוד למחומש

 

מצגת נפלאה אודות תיאוריית הכוכב המחומש -נאסים הרמאיין  – יצירה של זאב בין 

הגיאומטריה האישית

חלק מהמערך הגיאומטרי האישי של כל אחד מאיתנו מבוטא בדברים שחוזרים על עצמם. לכן, כדי לזהות את הצורה הגיאומטרית האישית , אפשר לראותה בשירבוטים לא מודעים

Transforming Cubes

כל החומר בעולמנו הוא סידור משתנה של גיאומטריות

 

 

Sacred Geometry lampSacred Geometry lamp מנורה שמקרינה צורות גיאומטריות. . מופלא. מה שיותר נפלא זה להבין שכל עולמנו מורכב מצורות גיאומטריות. הכל. זו הדרך של המקור לזהות אותנו…

מנורות פרקטליות – Festival Lighting

גיאומטריה מקודשת באורות

 

the golden key

כל נשימה לנשמה היא בעצם סימול מתנדים אנרגטיים גיאומטריים

פ

 

merkava

המרכבה היא הסמל הגיאומטרי התלת מימדי של מגן הדוד שבו מורכבים במלאכת מחשבת כל חלקי התודעה של הנשמה. הקבלה היהודית מתארת את 'מעשה המרכבה' בספר הזוהר. המקור המקראי : בספר יחזקאל פרק א-ג (חזון המרכבה) שהוביל בהמשך את רבי עקיבא ואנשי רוח נוספים להקים את 'חוג' – 'יורדי המרכבה' שהם האבות המייסדים של זרמי הקבלה הידועים לנו כיום.

תמיר האשמן יצר משחק "מרכבה" – גיאומטריה מרחבית לילדים

 

sefirotעץ הספירות הוא סוד המרכבה בקבלה ומתעד את עשרת שחקני הרוח הקיימים בנו. מלכות היא הוויית השחקן בגוף הפיזי שבה מורכבים כל חלקי התודעה האחרים שאינם נגלים. רוב האנשים אינם מודעים ל 9 החלקים האלו אך הם צרובים בנשמתנו (אצל ילדעים ושליחים יש חיבור אונליין תמידי לכל החלקים)

תודעת העל: " אם הייתם מבינים שאותם קווים ראשוניים, יצרו את אותו עץ ספירות, עליכם לראות את עץ הספירות, כמצב שיש בו שני סוגריים מהימין ומהשמאל וקו אחד חותך באמצע. ואם תסתכלו תראו שלמעשה, הקו הזה יצר את הפתיחה של אותה נקודה, וכך הבריאה החלה את התפצלותה. אותם חלקים של גיאומטריות אשר החלו את המעבר, הגיאומטריות הראשונות יצרו את אותם דברים שאתם עברתם עליהם. והן אותן יחידות שאתם מכירים, שהן יחידות ראשוניות. והן יצרו בצורה איטית את ההשתנות של הגיאומטריות, עד אשר הן יצרו את הסיום של אותם סוגריים משני הצדדים של אותו עץ. ולכן, ודאי שאתם צריכים לראות שעץ הספירות המוכר לכם, יש בו נתיבים אשר אתם לא מכירים. והנתיבים האלו אומנם אינם משפיעים על חייכם, מאחר ואלו נתיבים של בריאה. אלו נתיבים אשר מעבירים כוחות בצורה צולבת. והצורה הצולבת נוצרה כדי לתת אפשרות לחבר את הגיאומטריות אשר נמצאות בתוך הקיצונויות. ולכן יש אפשרות לראות את אותו חלק של העץ כיוצר מצבים משתנים. והיינו אומרים לכם, שאם תסתכלו על עץ ספירות אשר מוכר לכם, אתם תראו שהנתיבים אשר בו יוצרים מעבר כלפי מטה, אך לא כך בעץ אשר מכיל את כל חלל הבריאה בצורה הגיאומטרית. הוא מביא את הנתיבים גם מלמטה וגם מלמעלה, ויוצר מצב שהם כולם נפגשים שוב בקו האמצע. ואז אתם יכולים לראות שבקו האמצע, יש למעשה את הסיומות הגדולות של אותם חלקים גיאומטריים שמצאו אחד את השני.

שכאשר אתם מציירים את העץ, הקו היחיד שהוא ישר הינו האמצע. כי הקו הימני יש בו שתי זוויות, אחד הבאה מכתר ואחד המשלימה למלכות, והן פונות לתוך העץ מהצד הימני אל השמאל שלו. ואילו הקו השמאלי עושה את ההיפוך, זאת אומרת שיש לו זוויות הנכנסות פנימה אל תוך העץ. הסמל הגיאומטרי הראשוני שהבריאה הוציאה היה אותו מבנה. והמבנה הזה אם תנתקו אותו מתוך הספירות, אתם תראו את אותם סוגריים, שאנו דיברנו עליהם. אבל לא מעוגלות כי אין מעגל, כבר אמרנו שהמעגל לא קיים בבריאה. ולכן, אם תציירו את הגיאומטריה הזאת, אתם מקבלים את מהלך הכוח הראשוני שנמצא בבריאה. כאשר אתם מסתכלים על הצד הימני, אתם רואים שלמעשה הימין אשר נמצא בו, חותר לכוון הקו האמצעי. זאת אומרת שהאנרגיה אשר נמצאת בימין, חותרת לכיוון מצב של שלמות אשר נמצא בקו האמצעי. וגם החלק השמאלי חותר לשלמות אשר נמצאת בקו האמצעי."

נאסים הארמיין – גיאומטריה מקודשת

 

sacred geometry

 

 

 

 

 

 

פרח החיים – המצבר האנרגטי

 

פלאי אינרציה

 

 

pantgram

החזרה של הפנתגרם בתוך עצמו מלמדת על יכולת ההתחדשות של הצורה הזו.

 

 

 

hamerkava

המרכבה בתוך סמל הקוביה של מטטרון

 

 

 

 

metatron merkava

המרכבה בתוך הסמל של הקוביה של מטטרון וזרע החיים.

 

 

 

 

seed of life

זרע החיים. 7 ימים של הבריאה-השבוע, 7 תווים, 7 צ'אקרות, 7 גופים, 7 רקיעים.

 

 

 

seed life creation

זרע החיים כשבעת ימי בריאת העולם.

 

 

 

 

life

זרע החיים ופרח החיים ותהליך התחלקות התאים בגוף האדם.

 

 

 

 

thirdeyeהעין של הבורא, השתיים שיצר את השלוש. העין הרואה הכל מסמלת את שלוש התכונות של הבורא : "רואה הכל, נוכח בכל, יכול הכל". היא מסמלת את העין השלישית באדם ויכולת האדם להתחבר למיינד של הבורא ומתוך האחדות הזו לבטא את הטבע האלוהי של עצמו.

קךףףףףף

pting puzzle

Error! You must specify a value for the Video ID, Width, Height parameters to use this shortcode!

 

תבחרו צורה ותגלו כיצד המוח שלכם פועל

המוח של כל אדם פועל בצורה שונה: דברים שמושכים ומרגיעים אדם אחד, עשויים להיראות כתוהו ובוהו מלחיץ, לאדם אחר. הבנת הדרך שבה מוחכם פועל, הבנת תהליכי החשיבה והתפיסה שלכם, יסייעו לכם להבין את עצמכם טוב יותר ולטפח על תקשורת טובה, עם האנשים שסביבכם. תשתפו את צורות הגילוי העצמי הללו עם החברים, בני המשפחה ועם העמיתים שלכם, כדי להבין ולגלות את הנקודות שבהם אתם שונים זה מזה. אתם עשויים להיות מופתעים מהתוצאות השונות ומהדרך שבה תוכלו לשפר את מערכות היחסים של חייכם, על ידי הבנה הדדית טובה יותר.

צורה 1: ברורה ופשוטה מורכבת ממספר צדדים ומימדים שונים, החוברים יחדיו ויוצרים עיצוב ברור.  אתם ככל הנראה נמשכים לפשטות ולדברים הברורים של החיים. מוחכם בנוי בצורה של הבנה, פתרון בעיות והסקת מסקנות. יש לכם את הכישרון לפשט אפילו את הדברים המורכבים ביותר בחיים, על ידי הגעה לשורש העניין.

צורה 2: פרטנית וקלה להבנה : יותר מורכבת ,בנויה מקווים רבים, פינות וקצוות מורכבים, המחוברים זה לזה בדרך המקשה להבחין בכולם > המוח שלכם מוכוון מאוד לקליטת פרטים קטנים. אתם נוטים לחקור לעומק סוגיות ונושאים שעל הפרק, על מנת להבין את הפרטים המורכבים, לפני שאתם מעלים אפשרויות לפתרון. אתם אנשים מהירי תפיסה, קשובים ויסודיים.

צורה 3: פשוטה ונועזת  פשוטה באופן יוצא דופן ,מורכבת ממספר קווים בודדים הבולטים באומץ ובבירור. צורה זו בעלת מורכבות מועטה כל כך, עד שניתן להבין אותה במהירות רבה. זה אומר שהמוח שלכם משתוקק לפשוט ולנועז. אתם אנשים בעלי דפוס מחשבה פתוח וגלוי לב גם בדרך החשיבה שלכם וגם במערכות היחסים שלכם. אתם מוצאים את האושר בדברים הפשוטים של החיים.

צורה 4: מסתורית ומעוגלת נראית מסובכת ומורכבת, אך היא למעשה מורכבת מעיצוב פשוט כשזה נוגע לכללים הגאומטריים. לוקח זמן להבין אותה, בשל השכבות החופפות שהיא מורכבת מהן, אך היא גם יפהפייה בו זמנית. המשמעות היא שצורת החשיבה שלכם מורכבת מהרבה שכבות ורמות. לא ניתן להגדיר את האישיות שלכם ואת דרך המחשבה שלכם בקלות, בשל ההיבטים הרבים והמורכבויות המרובות שמהם היא בנויה. אתם אנשים מסתוריים, יפהפיים ובלתי צפויים ואתם מתמודדים בקלות רבה עם האתגרים של החיים.

צורה 5: ממוקדת ומוכוונת פתרון את הצורה הזו קל להבין, אעפ"י שהיא מורכבת מהרבה קווים ופינות. אין לה צדדים נסתרים או מורכבויות וזה הופך אותה לקלה להבנה. זה אומר שהחשיבה שלכם מכוונת פתרון. אתם נעים לעבר פתירת הבעיות, במקום להתעכב עליהן בהרהורים מרובים. אתם אנשים ממוקדים ויעילים בעלי יכולת נפלאה למצוא תשובות בקלות, בזמן שאנשים אחרים עשויים להתעכב ולהצביע על הבעיות.

צורה 6: פתוחה וחופשית מעוצבת בפשטות יחד עם כמה קצוות ופינות בלתי צפויים, שיוצאים מדפוס אחר. זו היא צורה שמוכוונת מאוד כלפי חוץ. זה אומר שאתם אנשים מאוד פתוחים ומוחצנים. אתם נוטים לחשוב דרך נקודת המבט של אנשים אחרים ואתם מאפשרים בקלות רבה לאנשים אחרים, להיכנס אל תוך היופי של המחשבות שלכם. אתם משקפים החוצה בדיוק את מי שאתם בתוככם, אתם חשים בנוח ליד אנשים אחרים ואתם חשים שאין לכם מה להסתיר.

צורה 7: מודעות עצמית ותכליתיות  מעוצבת להפליא. כל קו יוצא וחוזר למקור המרכזי. המשמעות היא שהחשיבה שלכם נוטה להיות מופנמת יותר. אתם נהנים לגור בעולם המחשבות שלכם ואתם מוקירים מודעות עצמית. לכל דבר שאתם עושים יש תכלית והאישיות רבת הממדים שלכם, נובעת מתוך הנשמה שלכם. האני הפנימי שלכם משתקף בעדינות וביופי רב, לאנשים שסביבכם.

צורה 8: יופי ויצירתיות  עיצוב מורכב הנעים מאוד לעין המתבונן. אף על פי שיש לה שכבות רבות, ההסתכלות עליה מרגיעה והיא קלה להבנה. המחשבות שלכם נמשכות לדברים בעלי יופי מורכב, שלא כל אדם יכול להבחין בו. יש לכם נטיות יצירתיות ואתם תמיד שואפים לשלמות. יש לכם את היכולת להדגיש ולהעריך את הדברים הטובים שיש בחיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *