כוחה של מילה

למילים יש כוח בריאה, זאת כולנו יודעים . מה שאנחנו לא יודעים תמיד זה כמה כוח – איזו אנרגיה עוצמתית יש במילים כשאנחנו מתמירים אותן ממחשבה תיאורטית למילה כתובה ומדברים אותן,משמיעים אותן,שומעים אותן.

change the word = change the world .

אותיות מתחברות למילים, מילים למשפטים ואלו לטכסט תסריט שלם. כל הייקום בתנועה , רוקד את המילים לפי התווים שהלחנו בתודעתנו רגע קודם. לכן כל כך חשוב להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה- כי המילים שנחשוב- הן שייצרו את המעשה ויקבעו את תוצאות ההתנסות שלנו.

המילים שאני כותבת כאן באתר שינוי תודעתי בוראות את היותי,יוצרות=מציירות את תמונת המציאות שאני רואה בעיני רוחי, מעבירות  תדרים באוויר  ויוצרות הדהוד  התדר מתודעתי-לחיי החומר,נותנות לי כוח לחיות,מממנות את הקיום שלי.
להוציא מהכוח לפועל, מה הכוונה? מהו אותו כוח? מהי אותה אנרגיה שאצורה במילה ומאפשרת לה להתממש בפועל?

תודעת העל: " הכוח אשר נמצא במילים אשר אתם מביעים, יש בו את הרמה הגיאומטרית. כאשר אתם יוצרים מילה, אתם יוצרים סמל, והסמלים האלה מחפשים את הדרך, לייצר שיווי עם ה גיאומטריה אשר אתם מייצרים מהיותכם כאן. וכאשר השיווי נמצא, המילה יוצרת לכם את המצב שהיא מעודדת אתכם ונותנת לכם כוח. אבל כאשר אתם יוצרים את המצב שהמילה היא שלילית, ואתם ברמה של נשמה הנכם חיובים. אז התהליך אשר נוצר יוצר למעשה גיאומטריה, אשר אינה יכולה לעזור לכם, כי היא נמצאת בחוסר תיאום. בעולמכם, אתם אומרים ש"השתיקה שווה זהב" מאחר וכל מילה יוצרת סמל. וכאשר מנווטים את המילים ברמה לא מדויקת, מקבלים תוצרים אנרגטיים. וכאשר תבינו את המשמעות של כל סמל, אתם גם תבינו ממה להימנע כדי לא ליצור לעצמכם חלקים שליליים"

רגע חסד מאושר שמאשר לי שאני עושה מה שנועדתי- נולדתי לעשות: לפלס דרך לילדעים להשמיע קולם

סיפור חשוב עם מסר ששווה להפנים: ניצלת שואה שמילותיה האחרונות לאחיה רגע לפני שנפרדו ומעולם לא ראו יותר אחד את השני ,היו: "טיפש, איפה הנעליים שלך? למה אתה לא דואג לדברים שלך? נדרה לעצמה נדר: "לעולם לא אומר משהו שלא יוכל לעמוד בפני עצמו כדבר האחרון שאמרתי" 

ברגע שאנחנו ממקדים ומדייקים  את ההבנה שלנו למילים, אנחנו מיישמים את ההבנה הגבוהה-התיאורטית ויוצרים מציאות. המציאות היא מה שנמצא ומה שנמציא. מלשון-לצאת , משמע: רק כשהמילה יוצאת מתודעתנו,דרך צ'אקרת הגרון ,נאמרת בקול שנשמע ומהדהד מתוכנו-לתוכנו , רק אז – מהמקום הזה – המבין, המחובר, המדוייק , נוצרת מציאות חדשה.

הדוכסית לאליס בארץ הפלאות: "דאגי למשמעות, המילים כבר ידאגו לעצמן"

מילה טובה

המילים מקבלות כוח מעצם תהליך היציאה מרובד המחשבות וההבנות לרובד המעשי-לדיבור.

איינשטיין לצ'פלין:

"מה שאני הכי מעריץ באמנות שלך זה את האוניברסליות שבה. אינך אומר מילה – וכל  העולם מבין אותך!" . ענה צ'פלין לאיינשטיין: "זה נכון, אבל התהילה שלך גדולה אף יותר: העולם כולו מעריץ אותך למרות, שאף אחד לא מבין מילה ממה שאתה אומר…"

 

 It's a beautiful day, I can see it    אנרגיית המילים מקבלת ביטוי חומרי. מקסים לראות איך שינוי כמה מילים משפיע ומהדהד למציאות הגשמית

 

This is why EVERY word matters

 

CAN LANGUAGE SHAPE REALITY  Jason Silva

 

גייסון  סילבה  : מילים הן לא רק תיאור, הם גנראטיב. מילים הופכות לעולמות. כפי שמק'קנה כתב: "העולם מורכב ממילים, ואם אתה יודע את המילים שהעולם מורכב מהן, אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה"

 

 Hebrewman by Ehud Banai  

 

הייעוד שלנו- נשמות בני העם הייהודי-הייעודי: להוריד רוח לחיי החומר, לממש את הבנות הרוח בחיים הארציים. לשם כך הומצאה השפה העברית: אות לאות, קו לקו …

אתם שומעים את הכוח שעובר דרך המילים? השפה העברית: תעיף אותנו

Speak up, the language of the Hebrew man

laud and clear! The language of the Hebrewman

It will get you up, It will make you fly,

The language of the Hebrewman will take you high

*

מילה היא אנרגיה מגולמת לתדר, לשפה. קוד שאנו נדרשים להשתמש בו  בתבונה כי הוא משקף את ה "מה" שאנחנו רוצים להעביר "ל" . המילים שאנחנו רואים בעיניינו הפיזיות הן הד למהות שאנחנו מהדהדים מתוכנו.

אבראכאדברא – מידברן 1016 – עשינו קסמים בעיר אנשי האש

התמה של מידברן 2016 : אברא – כדברא , שיברא כדבריי ,משמע: אני בורא את מה שאני מדבר . המילים שאנחנו אומרים הן שבוראות את המציאות הגשמית ולכן כל כך חשוב לדייק אותן, לשקול בתבונה כל מילה לפני שאנחנו מוציאים אותה לאוויר העולם.  יתרה מזאת- מומלץ לבחון מחדש את המחשבות שלנו עוד הרבה לפני שהן מתחברות למילים ומשפטים. עלינו לדייק איפה אנחנו רוצים להיות כי לשם תנדודנה מחשבותינו. המילים הארציות הן ההשתקפות של הבחירה התודעתית , משם הכל מתחיל: מהסרט שרץ לנו בראש.

זוכרים את הסרט האילם שהיה פעם פעם? הוא לא היה אילם, דיברו בו, אלא שאנוש לא שמעו , כי זה היה מחוץ לטווח התדרים שתודעתם קלטה. היום אנחנו מפותחים מספיק כדי להשתמש בחוש השמע הפנימי ולשמוע את קול הילד הפנימי, לראות את טכסט התסריט שאנחנו כתבנו בעצמנו, בבחירה החופשית שלנו – הרבה לפני שירדנו לגוף פיזי בעולם החלום הזה , פרטנו את הרצון האמיתי שלנו על מיתרי הנשמה. כעת העת להבין שהיא- הנשמה זו שמושכת בחוטים ומנהלת את הבחירות שלנו ברגעי האמת. איך היא עושה זאת? באמצעות המילים, הן שמעבירות את התדר.

משחק באותיות ומילים

words

The Princess Bride  קטע מהסרט "הנסיכה הקסומה"

שממחיש כמה כוח יש למילים, לתדר תודעתי שעובר בעוצמה אפילו לפני שנעשתה תזוזה פיזית למימוש. קטע ענק.

 

When our wishes actually come true

מוטב לדייק היטב מילים לפני שאומרים אותם, כי הן שבוראות את המיציאות:

 

המילה "בתאבון". ככה התרגלנו לברך את הארוחה. האם הברכה הזו משרתת אותנו היום ? ממליצה לכולנו- הורים/מורים/אנשי חינוך לשים לב למילים שאנחנו בוחרים להשתמש בהם, לדייק לעצמנו את ההבנה מהי האנרגיה שאנחנו רוצים להזין עצמנו וילדינו בה ולהשתמש במילים שאכן משקפות את הרצון וההבנה הזו ולא רק מתייחסות לתאווה-היצריות הפיזית 

*
מילים נוגעות, סיפור מהחיים:

אדם שפגשתי  הציע לי טיפול במגע. תודה, אבל לא תודה. לא בשבילי . סירבתי בנימוס. לא מתאים לי. כרטיס הכניסה של אנשים אליי וממני  הוא דרך הרוח ולא דרך גוף החומר. המגע הפיזי מקבל משמעות רק אחרי שיש חיבור עמוק לנשמה.

כמה ימים אחרי ש "ישנתי על זה", הבנתי שהמילים שלו בשיחה בנינו- נגעו בי. כן, מילים יכולות לגעת

סיפור

"בשבט בדרום אפריקה,ההתנהלות הקהילתית מול מישהו אשר עשה משהו פוגעני מעוררת הערצה בעיניי!!! האם יש מקום בחיינו גם לטיפול מהסוג הזה?
כאשר אדם עושה מעשה מזיק או פוגע, הוא נלקח למרכז הכפר, אנשי הכפר עומדים סביבו ובמשך יומיים הם אומרים לו רק את הדברים הטובים שהוא עשה במהלך חייו.
אנשי הכפר מאמינים שכל אדם מגיע לעולם הזה טוב. שכל אחד מאיתנו מבקש לעצמו בטחון, שלווה, אהבה ואושר. אך לעיתים כדי להשיג זאת, אנשים עושים טעויות.
אנשי השבט מאמינים שהטעויות שהאדם עושה הן קריאה לעזרה.
הם מתאחדים בכדי לעזור לאדם להתחבר למי שהוא באמת, לעזור לו להזכר ולראות את אופיו האמיתי וזאת עד שהאדם נזכר ואומר ״אני טוב״.
נאביוטיסאיקיה – זו מחמאה אשר משתמשים בה בדרום אפריקה שמשמעותה "אני מכבד אותך,אני נוצר אותך,אתה חשוב לי".
ותשובתו של האדם המוחמא היא "אני קיים עבורך".

***

מילים ומשפטים הן התרגום של עולם החומר הדחוס לרעיוניות שמבטא יסוד האוויר בעולמות הממדיים התיאורטיים.

על מנת להבין את הקשר שבין מילה לתוצאה, נדרש להכיר בכך שמילים הן גיאומטריות מכילות משמעות, הטמונה בהן באמצעות תרכובות אנרגטיות מגוונות של קטבים ויסודות.

כאשר נוצרת הבנה זו, הרי שנוצרת ההבנה, כי כאשר אנו מפיקים מילים מן הפה האנושי שלנו, אנו מתרגמים ערוצי מחשבה תיאורטיים לחיבור ליסוד האדמה ולגישור למימוש ובכך מייבאים אל מערכת המציאות הפנימית והחיצונית תכנים ברי מימוש ופועלים כבוראי עולמות.

Gregg Braden on Curing Cancer using our own Technology of Emotion 

ריפוי מסרטן בכוח התודעה ,ע"י אמירת מילה אחת, " נעשה"- בלשון עבר, כלומר- התייחסות לטיפול כאילו כבר הצליח בשניה שנעשה. כך תדרי התודעה עובדים-לפי זמן קוסמי שבו העבר ההווה והעתיד הם אחד.

 

Is Print Finally Dead Yet?

 

 

מפגש שירה של נשים וילדים להשמיע קולם לשינוי, עם רונית שפי, מתקיים בבית שינוי תודעתי ברחובות

צפו בסרטון » נשים וילדיהן שרות את עצמן , בית שינוי תודעתי,רונית שפי  : כל שבת שניה, בה העוצמה הנשית משמיעה קולה כך שהמילים יהדהדו למרחוק.


נשים נועדו ליצור שינוי. הילדים נועדו להוביל את הדרך. הם יודעים לאן.

במפגש נדייק את המילים, נבהיר לעצמנו-בעצמנו ,מהי עצמיותנו,היכן עוצמתנו, ומשם-נאמר את המילים בקול רם וברור

רונית שפי היא מוזיקאית מלחינה ,זמרת ומרפאה בקול וצלילים. היא תעזור לנו להכניס מנגינה למילים כדי שנוכל להמשיך לזמזם את המנגינה במוחנו ,עד שתתהווה ההוויה שברצוננו לברוא.

חוויה משמעותית לכל המשפחה: האבות יוכלו לשחק עם הילדים הקטנים בפארק שמול דלת בית שינוי תודעתי , עד שהאימהות והילדים הגדולים יסיימו לברוא מציאות ממילים

*

שעת סיפור

היה היו שתי חברות טובות בכפר קטן. באחד הימים, לאחר חברות ארוכת שנים, קרה מקרה ואחת מהן אמרה לחברתה משהו שפגע בה נורא.

החברה הפוגעת מהר מאוד הבינה את טעותה והצטערה מקרב לב על מה שאמרה. היא הייתה מוכנה לעשות הכל בכדי לקחת את המילים בחזרה. אבל המילים כבר נאמרו, חברתה נפגעה מאד, ולא רצתה לדבר אתה עוד.

מאחר והדברים נאמרו באמת בלי כוונה רעה אלא סתם מבלי שחשבה לפני שדיברה, כאב לה הריב נורא והיא חיפשה כל דרך אפשרית כדי לכפר על מעשיה.

בצר לה, פנתה לאישה זקנה אחת, החכמה של הכפר, ושאלה בעצתה. הקשיבה האישה הזקנה לסיפור והחליטה לבחון עד כמה רצינית וכנה האישה הזו, בכוונתה לזכות בסליחת חברתה ועד כמה היא מוכנה להתאמץ בשביל לתקן את אשר עשתה.

היא הסבירה לאישה שלפעמים, כדי להחזיר דברים לקדמותם, צריך לעשות מאמצים כבירים: "מה את מוכנה לעשות כדי לזכות מחדש בחברתך?" שאלה אותה הזקנה.

"כל דבר! רק צווי ואעשהו!" ענתה האישה.

ראתה הזקנה כי היא אכן כואבת ומצטערת, והחליטה לעזור לה בדרך של לימוד.

"ישנם שני דברים שצריכים להיעשות על מנת לתקן את המעוות" אמרה לה הזקנה. "שני הדברים קשים מאד לביצוע, אני מזהירה אותך מראש…"

האישה שהייתה נחושה בדעתה, אמרה לה: "אני מוכנה לכל. רק תגידי מה צריך לעשות".

"הלילה", אמרה הזקנה, "קחי את כרית הנוצות הגדולה והטובה ביותר שיש לך בבית ועשי בה חור קטן. ואז – עוד לפני עלות השחר, הוציאי נוצה-נוצה והניחי אחת על מפתן כל דלת של כל בית בכפר. כשתסיימי, חזרי אלי. אם תשלימי משימה זו כראוי, אומר לך מה הדבר השני שעלייך לבצע".

האישה רצה מהר לביתה, בחרה את הכרית הכי טובה שהייתה לה, ועל אף שהייתה חביבה עליה מאד ועלתה כסף רב, פתחה בה חור ואצה לדרכה להניח נוצה על סף כל דלת בכפר. הלילה היה קר וחשוך, אצבעותיה קפאו כשעברה מדלת אל דלת, לא פוסחת על אף אחת. הרוח הייתה כל כך חדה וקרה, עיניה דמעו ואפה נזל, אבל היא לא חדלה ממשימתה ורק שמחה שיש משהו שהיא יכולה לעשות כדי לכפר על המילים הנוראות שהוציאה מפיה. "אם רק נחזור להיות חברות טובות כפי שהיינו, זה שווה כל מאמץ", חשבה לעצמה.

קצת לפני עלות השחר, הניחה את הנוצה האחרונה על דלת הבית האחרון בכפר ומיהרה לבית הזקנה, עייפה וסחוטה אך מאושרת.

"הנה, הכרית שלי ריקה!" הראתה לזקנה את הציפה הריקה בגאווה, "חילקתי את הנוצות לכל בית בכפר!"

הסתכלה עליה הזקנה החכמה בכובד ראש ואמרה לה: "יפה. ועכשיו, השלב השני: לכי ואספי חזרה את כל הנוצות, והכניסי אותן שוב לציפת הכרית. כשתעשי זאת – הכל יחזור להיות כשהיה".

האישה הצעירה הייתה המומה: "הרי ברור כשמש שאי אפשר לעשות את זה", קראה לעבר הזקנה, "הרוח העיפה כל נוצה מיד כשהנחתי אותה על פתח הבית. אילו ידעתי שאצטרך גם לאסוף אותן חזרה לא הייתי מניחה אותן שם מלכתחילה…"

"אכן, זה נכון", אמרה הזקנה, "המילים הן כמו נוצות ברוח, ברגע שהן יוצאות מפינו – שום מאמץ, ולו גם האמיתי ביותר – לא יכול להחזירן חזרה לתוך פינו. לכן, תמיד עלינו לבחור את מילותינו בקפידה, ובמיוחד להישמר במחיצת אלו היקרים לליבנו".

*

סוף הכתב כפי שאנו מכירים אותו  IS IT THE END OF PRINT AS WE KNOW IT?

 

8 תגובות בנושא “כוחה של מילה”

  1. ואוווו
    מאמר מכונן.
    נתן לי להבין את כמה כבוד יש ליחס למילותינו שלנו,
    שלעיטים אני מעיפה לחלל האוויר.
    בלי מודעות מספקת, לכוח האדיר שיש לי בפה.
    (לטוב ולמוטב)

    תודהההה

  2. איזה מילים יפות!!!
    אני בדיוק צריכה להכין נאום בנושא הזה לתחרות הנאום הצעיר בבית הספר ויש כאן את כל מה שאני
    צריכה בשביל הנאום שלי…עם כאלה מילים יפות אני יגיע לגמר!
    באהבה,
    מילי

    1. נפלא מילי, תודה על ההדהוד . רגע חסד מאושר עבורי לשמוע קולך. אין במה ראויה יותר למילים שלי מאשר להישמע מפי ילדעים בתחרות הנאום הצעיר בבית הספר. מבחינתי כבר ניצחת בתחרות עוד לפני שהתחילה , ברגע הבחירה התודעתית להכיר במילים אלו כמקדמות את ההצלחה שלך, של כל ברייה , של כל הבריאה

  3. את מהממת!!! ומרגשת!!! ומפתיעה!!!ומדהימה!!! כל כך התרגשתי וכמעט שנחנקתי בלהפך כן…? מכל שכתבת, יש דבר כזה? זה מעלה כל כך גדולה לחשוף ולאפשר לאחרים ללמוד את זה ללמוד לחייהם את עצמם ועצמיותם בעצמם. אין לי מילים נרגשות יותר כדי לתאר לך מה זה (שקראתי למעלה) מחולל, תודה מעומק הלב.
    חגית.

    1. תודה לך חגית על המילים הטובות. אני שמחה לשמוע שהמילים שלי נוגעות ומניעות חיבור

  4. איך עושים חיים? עושים אותם.
    איך עושים אהבה? מבינים את האחר עד עמקי נשמתו
    איך עושים מהות? חיים משמעות
    איך עושים טוהר? מכניסים אור- התפתחות .
    איך עושים קלילות? משחררים את המכביד
    איך עושים יצירה? מציירים-יוצרים-מייצרים אותה קודם בתודעה
    איך עושים חלום? לא עוצמים עין עד שהוא מתממש
    איך עושים? מקדימים את המחשבה תחילה לסוף המעשה
    ואז- זה יוצא.

    מילים.. מילים.. נעמה וייס טוהר
    עכשיו הזמן לעשות

  5. כל שבת שניה אנחנו נפגשים:נשים וילדים ,לשיר את עצמנו בבית שינוי תודעתי

    הנשים-נועדו ליצור שינוי. הילדים נועדו להוביל ולהאיר את הדרך. הם יודעים לאן. נעמה וייס טוהר מלווה את תהליך דיוק ההבנות והתמרת המחשבות למילים. רונית שפי מסייעת להלחין מנגינה למילים שתמשיך להדהד בתוכנו עד שיתהווה השינוי.

    מוזמנים ילדים מעל גיל 5

    במפגש קבוע,אחת לשבועיים נעבור תהליך שינוי תודעתי ,בו נדייק את ההבנה של היותנו מי שאנו, מהו השינוי שברצוננו לברוא ,ובעזרת המילים-נוציא אותו מהכוח לפועל-בשירה

    יש לנו הנשים ניסיון רב בפרידה מהישן שלא התפתח-כל חודש מחדש,עם המחזור וביצירה של חיים חדשים. יש לנו בינה נשית ויכולת גמישות מחשבתית שנועדה לקדם שינויים.

    עכשיו הזמן ליישם את ההבנות שלנו,לתת להן ביטוי במילים,במציאות,בנמצא שנמציא.

    תדרי העידן החדש יוצאים מחיישני צ'אקרת הגרון, ונצרבים בתודעתנו באמצעות חוש השמע .
    לכן, חשוב שנשמיע קולנו, נאמר ונשיר את השינוי שאנו רוצות – וניתן למילים להדהד למרחק!

    רונית שפי היא מוזיקאית ומרפאה בקול ובצלילים.
    זו המומחיות שלה (מעבר להיותה זמרת, פסנתרנית ומלחינה…) והיא תעזור לנו להכניס מנגינה למילים כדי שימשיכו להתנגן לנו בראש .

    המוזיקה הזו תהדהד בתוככן את המהות בכל רגע בהווה ותשפיע על הסביבה שלכן.
    השירה בקבוצה גדולה של נשים- יש לה עוצמה כשלעצמה.

    מי מכן שממש ממש רוצה להיות נוכחת ולא מתאפשר לה להגיע פיזית, יכולה ליצור עמי קשר ונאפשר נוכחות וירטואלית. אש הרצון והטכנולוגיה המתקדמת בשרות התודעה המתפתחת.

    אהבה
    נעמה

    *עלויות – 50 ₪ לנשים, 20 ₪ לילדים (מוזמנים מגיל 5 ומעלה בלבד).
    הרשמה בטלפון עד ה 30/5 052-4670045

    כוחה של המילה הנשמעת:

    http://shinuytodaati.co.il/%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99/%D7%9B%D7%95%D7%97%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A0%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%AA/

    נשים נועדו ליצור שינוי

    http://shinuytodaati.co.il/%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99/%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%95-%D7%9C%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%AA%D7%A4%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99/

    עכשיו אפילו את הצמחים אפשר לשמוע
    ואת, קולך נשמע?

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nXhhAXjKmIU

    הצמחים תמיד השמיעו נגינתם אלא שאנחנו לא היינו מסוגליםלשמוע אותם. היום, בזכות התודעה המתרחבת,באמצעות החיבור לחושים הפנימיים והעלאת יכולת התקשור האנרגטי, יחד עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לשמוע היום את הצמחיםמשמיעים נגינתם- זוהי שפת העולם שבה כולם מבינים את כולם והכל, הקול, מתחבר להבנת האחדות הזו

    סרטון מפגש שירה
    https://www.youtube.com/watch?v=0pqVK8rejcg&list=HL1337526779&feature=mh_lolz

    נעמה וייס טוהר
    מלווה תהליכי שינוי ומלמדת תודעת על
    naama.w.tohar@gmail.com
    אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/
    בית שינוי תודעתי, 052-4670045

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *