אם תרצו אין זו אגדה- the power of will

 

יסוד האש הוא הכוח המניע . היא אנרגיית הרצון ,יצר היצירה, הסטרטר שמצית כל מחשבה ופעולה. היא המדליקה  את זיק הידיעה הפנימית את יכולתנו לברוא מציאות. כל מציאות. הכל אפשרי, ובלבד – שהרצון שלנו איננו מסיט אותנו מהבנת התסריט שנועדנו לממש. כדי שבריאה תתממש היא מחייבת לא רק את דיוק אש הרצון אלא גם את דיוק אוויר ההבנה של עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו . את הידיעה הזו מקבל מי שמקשיב לקולו הפנימי ופועל מתוך חיבור לחושים הפנימיים.

האש מציתה בנו את יכולת הבריאה,זו שחווה הבינה שטמונה בבחירה לאכול מפרי עץ הדעת. היא בחרה ללכת אחרי היצר- הנחש הוא שפיתה אותה להקשיב לדחף הפנימי שלה. אותה אש שהניעה אותה ליצור שינוי, לייצר התפתחות, היא זו שנותנת לאשה את הכוח לברוא עולמות – כל חודש מחדש – עם המחזור. לברוא חיים – ילדים, לעצב את גופם ונפשם, אך לדעת כי נשמתם חופשייה.  זוהי הבינה הנשית- האוויר שחייב להתלוות לתהליך הבריאה כדי לוודא שהאש לא מסיטה אותנו מחוץ לגבולות התסריט שחתמנו והתחייבנו לממש כאן. היא ההבנה שנוכל לברוא כל מציאות שנרצה – ובלבד שהיא בתואם עם הבנת הייעוד שלנו.

***

הרצל חזה את הקמת המדינה. איך הוא ידע את העתיד? הוא יצר אותו! אש הרצון שלו הניעה אותו לפעול למען מימוש הייעוד שלו.

רצון באנגלית will , במשמעותה הנוספת: עתיד . הרצון הוא שקובע את העתיד שלך.
מי הוא זה שקובע? we !!! הכוח לקבוע את עתידנו- אצלנו.
מה אנחנו יכולים לקבוע? את הדרך שבה אנחנו רוצים לשחק את התסריט.
בעולמנו הזה: הכל צפוי והרשות נתונה. התסריט-כבר נחתם טרם ירדה הנשמה שלנו לעולם, אבל הדרך שבה נבחר לשחק אותו- תלויה בנו.

לפעמים לראות אחרים מצליחים זה עוזר כדי לקבל השראה
אבל באמת באמת: אתם לא זקוקים לזה. כל אחד מאיתנו יכול לגייס את האש שבו -את הרצון ולעשות כל דבר. הכל.
העידן החדש מביא עמו עוצמות עצומות של אש ואוויר. המטרה היא שנשכיל להשתמש באש שלנו כדי לרצות להבין ,להתפתח, להמציא מציאות חדשה שעולה על כל דמיון.

yes i can

?if a man with no arms and legs can dream big, why cant we all

Touch the Sky

 

 

צפו בסרטון » ! Never Say Can't!


צפו בסרטון » dancer without a leg


צפו בסרטון » Humans help Motorcycle get a ride on top of a bus רק בהודו מבינים שהכל, אבל באמת הכל אפשרי


צפו בסרטון » She without arm, he without leg – ballet – Hand in Hand  ריקוד מדהים: הוא ללא רגל והיא ללא יד. עליונות הרוח על החומר: רוח ההתפתחות,זו שיוצרת תנועה ולא עוצרת בגלל מגבלות הגוף הפיזי.

אדם שמייצר מכוניות בכפות רגליו- ללא ידיים



צפו בסרטון »Angela Lee Duckworth: The key to success? Grit  המפתח להצלחה: נחישות!!!


צפו בסרטון »STAN LEE SUPERHUMANS – ULTIMATE RUNNER אדם שיכול לרוץ לעד, לא מתעייף ומראה יכולות על אנושיות לעמוד במאמץ פיזי מתמשך. איך? כי ככה הוא רצה ובחר. השאלה החשובה (שאין לה תשובה בסרטון) , היא למה. רק כשאנחנו מדייקים את הרצון (האש) להבנת ה "למה"(אוויר) , אז הבריאה נותנת לנו את המימון האנרגטי לעשות את מה שנועדנו לעשות. במקרה של הבחור הזה- סטאן לי, אין לי מושג למה אבל הוא בטוח יודע.


צפו בסרטון » Toe Jam- With No Arms Plays The Guitar   התחיל בגיל 16 לנגן בגיטרה ללא ידיים. עליונות הרוח על החומר: אנשים עם מגבלויות פיזיות שהתעלו מעליהן והצליחו להגשים את חלומם. אש הרצון היא שהניעה אותם הרחק מעל מגבלות האדמה-החומר-הגוף הפיזי


צפו בסרטון » Service With A Smile | You've Got  בעל מסעדה עם תסמונת דאון  שמחלק חיבוקים ללקוחות- מזון לנשמה , אה כן, וגם אלוף אולימפיאדת נכים…


צפו בסרטון » Congratulations to Nick Vujicic ♥ Kanae Miyahara   הסרטון הזה הצליח לרגש אותי , במיוחד המשפט האחרון  ?if a man with no arms and legs can dream big, why cant we all


צפו בסרטון » Caroline Casey: Looking past limits  אשת אש  שנולדה עוורת אבל עושה הכל, כולל לקבל רשיון נהיגה – וזו רק היתה ההתחלה


אחרי שראיתם אותם,קחו פסק זמן לחשוב ולהבין מה אתם רוצים ותעופו על זה.

לקראת סיום העידן הישן ועם כניסתו של העידן החדש וסיום תפקידו של יהוה כשליט העידן (אוטוטו ,ינואר 2013) , נפתח בפנינו תדר תודעתי חדש להבין את קוד הבריאה: זה שהיה מיוחס על ידי הדת רק לו- אלוהים הגדול רב החסד והרחמים שנמצא אי שם למעלה שברא הכל ויודע הכל. דעו: יהוה איננו "שם" ואנחנו כאן. הכל אחד. יהוה מתפתח מההתפתחות שלנו. אין לו קיום בלעדינו. הוא לא יכול היה לברוא את העולם הזה בלי שאנחנו נביא לו את המסקנות שלנו מתוצאות הניסוי שלנו. כולנו חיים כאן במעבדה והתחייבנו (בהתנדבות אגב…) לתת את מסקנות הניסוי להתפתחות הכוללת של הכל ושל כולם, כל הבריאה.
בעידן הישן היו אלו בעיקר התנסויות אדמה- חומר,גוף,כסף,מסגרות ומים – רגש,מערכות יחסים
בעידן החדש מהות ההתנסות האנושית משתנה לאש – רצון, יצירתיות, קידמה , ואוויר-הבנה, תודעה

כל אחד מאיתנו הוא הבורא של העולם של עצמו!!!

עיני כל הייקום נשואות אלינו- מחכים לראות איך האנושות כאן תעשה קפיצה קוונטית . זה גם אינטרס של יהוה. הוא רוצה כבר "לסגור את הבאסטה" . קיבל העלאה בדרגה: לברוא את הבריאה הבאה- הבריאה ה13…

היום אנחנו מתחילים מלהבין שכל אחד מאיתנו הוא חלק תודעתי בורא שביכולתו לברוא את עולמו כרצונו. אותו רצון- הוא זה שמבקש את האנרגיה למימוש . ככל שתפנימו שיש לכם כוח בריאה- כך תצליחו ליצור -לצייר-ליצור את המציאות שמדוייקת עבורכם לחיות

 

  "ככל שתיטיבו לדרוש , כך נייטיב להעניק " (מועצת העל...)

אזהרה: יש לדעת להשתמש באש בתבונה. לא לנצלה כדי לשלוט באחרים, להיזהר מלשרוף עצמך מעודפי אש, לשים לב שאש הרצון לא מושכת אותך לסטות מהתסריט.

אש – איך להשתמש : פרטים בפוסט הבא שייצא בקרוב לאוויר העולם…

***

רקדן על רגל אחת – כשרוצים הכל אפשרי, הכל. 

 Nati Gruberg – הגיע מקום 9 באולימפיאדת הנכים: סיפור הצלחה של אדם שהתגבר על מכשולים, ניצח את האתגר של עצמו ונהנה מהסיפוק שבתהליך. כפיים!

בקורס תודעת העל אנחנו לומדים לברוא מציאות בעזרת כוח הרצון. אנחנו לומדים להכיר את היסודות, ואיך אפשר להשתמש בתבונה באש כדי לחיות חיים מאוזנים וקלילים שתואמים לתסריט- לייעוד שלנו.

לפרטים: תודעת העל -קבוצת לימוד וירטואלית 

Will smith inspirational words – You want something go get it!

if you have a dream- protect it


צפו בסרטון » You want something go get it!


צפו בסרטון » The Pursuit Of Happyness – Job Interview


צפו בסרטון » Best scene pursuit of happyness


תופרת עיוורת יוצרת שמיכות

רקדן סמבה עם רגל אחת

ריקוד של זוג נכים: היא ללא יד , הוא ללא רגל: מופע מרהיב שמבהיר- הכל אפשרי.

קים פוסיבל – Kim Possible סדרת אנימציה לילדים על דמותה של ילדה שיכולה לעשות הכל ומצילה את העולם מהרעים


צפו בסרטון »Kim Possible


***

ממליצה להיכנס לפוסטים בנושאים קרובים:

אש – איך להשתמש 

***

יצר יצירה יצירתיות 

 

 

 

4 תגובות בנושא “אם תרצו אין זו אגדה- the power of will”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *