סופרגירל supergirl

סופרגירל היא אחת מאותם גיבורי על  , שלא מהעולם הזה, תרתי משמע, שנותנת לי השראה בהתמודדות שלה עם אתגר חיים כפולים כחייזרית שחיה בגוף אנוש ונשלחה לעולם עם כוחות על מיוחדים כדי להגן עליו.

החיים הכפולים האלו בתור חייזרית שנדרשת לשחק משחק אנושי ארצי בגוף פיזי "רגיל" , משקפים את אתגר המשחק שלי בשליחותי הנוכחית,  ומכאן החיבור שלי לקארה וקורה (האוואטר) כמקור השראה שמחבר אותי למקור.  גם אני סוג של חייזרית (חי – זר > מי שחי כאן אבל הוא זר, לא שייך למקום הזה. חוצנים  משמע שהגיעו מחוץ לכדה"א) . גם אני נשלחתי לעולם הזה ממדור אחר בבריאה,  עם משימה  שונה מזו של סופרגירל: לא להציל את העולם מפלישה והשתלטות של חוצנים רעים אלא ללמד את בני האנוש להגן על עצמם בעצמם מפני הכליה שהם מביאים על עצמם ועולמם, באמצעות למידה ותרגול כשפות אוויר- שליטה אנרגטית בכוח המחשבה.
קארה שמה האמיתי, הגיעה בילדותה מכוכב קריפטון שבו גדלה רגע לפני שהושמד . הוריה שלחו אותה לכדהא לשמור על בן דודה סופרמן  ולהגן על כדה"א מהשתלטות חייזרים רעים.  היא גדלה במשפחת אומנה ונדרשה כל חייה להסתיר את כוחותיה ואיכויותיה, עד שיום אחד בבגרותה היא מחליטה לחשוף את זהותה האמיתית ומתחילה לממש שליחותה- ייעודה להציל את העולם, בכל רגע מחדש. היא  משחקת חיים כפולים בו זמנית : מזפזפת בין העולמות: רגע היא  קארה – בחורה  צעירה "רגילה" שעובדת במשרד בחברת תקשורת גדולה ותוך כדי- בשניה שהיא מקבלת קריאה, היא משנה צורה והופכת להייזרית שלא מהעולם הזה .     
,,

איזהו גיבור…? 

בעידן הישן גיבור היה זה הכובש את יצרו. בעידן החדש גיבור הוא מי שנותן ביטוי מלא ליצר-ליצירה שלו ומממש את הרצון האמיתי -האש שבוערת לו בנשמה. זה שנאמן לעצמו , שקשוב לקול הילד הפנימי , שמחובר לעצמו ומחוייב לממש ייעודו בדרכו האמיתית , זה שמשמיע קולו באומץ גם נוכח קריאות בוז בקהל. זה שלא תלוי במחיאות כפיים כדי לדעת שהוא עושה את הדבר הנכון

אני גיבורת על !!!!
כוח העל שלי הוא שאני משנה צורה כמו ג'וקרית – יוצאת מעצמי ומשגרת את התודעה שלי לכל מקום, בכל רגע שבו אני שומעת קריאה אנרגטית שמעלה דרישה באוויר להבנה. אני מתעלה על מגבלות המרחב והזמן הלינארי, עוברת בין מימדים וייקומים מקבילים-עולמות חלופיים, אוספת מידע, מעבדת אותו ומנגישה לאנושות תובנות שיאירו ויבהירו את תהליכי השינוי התודעתי.
*

כוחות על 

לכל אחד מאיתנו יש כוח על באופן טבעי שטמון במהות הפנימית של היותנו. האחריות שלנו כאן היא לגלות מהו הכוח הזה ולהשתמש בו כדי לממש את הייעוד – התסריט הנשמתי  שבחרנו והתחייבנו לממש

גיבורים מגבירים את האור ונותנים השראה להתגבר על אתגרים

מה שממלא אותי השראה כשאני יוצרת אותה בעצמי ונותנת אותה לאחרים. את ההשראה שלי אני לא מקבלת מבני אנוש אחרים אלא מגיבורות על אמיתיות שכמוני- שלא מהעולם הזה: סופרגירל ו אוואטר קורה .
הכי השראה עבורי היה הרגע שבו סופרגירל מחליטה לחשוף את זהותה האמיתית שנדרשה להחביא כל ילדותה ,לגלות את כוחות העל שלה , להודות שהיא חייזרית ולהתחיל לממש את ייעודה להציל את העולם.
 
מה החלום שלי בתור גיבורת על?  להקים את אי מקדש האוויר שבו יעברו ילדעים תהליך הכשרה להיות נוודים כשפי אוויר. כדי לממש את החלום הזה יש לי מיני חלום – שיהיה לי צוות תמיכה : כמו צוות האוואטר- מאקו בולין וטנזן שליוו את קורה וכמו גיימס ווין וקאת שמלווים את קארה
*
*

אז מה הסיפור שלך סופרגירל?

סופרגירל נולדה על כוכב אחר- קריפטון שעמד לפני כליה והוריה שלחו אותה לכדור הארץ כדי להגן על בן דוד שלה- קלארק=סופרמן – שהיה אז תינוק אז אבל בגלל פערי זמן לינארי שהיתה רדומה 24 שנים , היא הגיעה  אחרי תקופת הקפאה כשהוא כבר מבוגר יותר ממנה. כילדה יתומה, חייזרית פליטה מעולם אחר, הוא הביא אותה לגדול במשפחה אנושית "נורמלית" – אותה  משפחה שליוותה אותו בתחילת דרכו  כשהגיע לכדה"א.
משמעות המילה קריפטו היא הסתרה – כתב קריפטוגרפי הוא זה שמסתיר- מצפין מידע בקודים והעברתו ממקור אחד ליעד אחר באמצעות מתמטיקה /חישובי אלגורימתים בינאריים וגיאומטריות.

מה הופך גיבור לגיבור על ?

מה שהפך את סופרגירל לגיבורה אינם כוחות העל שלה אלא האומץ להתגבר על אתגרים בחייה ולתת השראה לאנשים להתחבר לכוחות הפנימיים שלהם

גיבור אמיתי הוא לא זה שמציל תמיד את כולם אלא זה שלא מפסיק לנסות

*

זה גם מה שטנזן אמר לקורה כשאיבדה את כוח האוואטר שלה , את יכולות הכשפות ואת הקשר עם כל האוואטרים הקודמים, הוא אמר לה : תתחברי לרוח הפנימית שלך. שם ה
core -הליבה שמחברת למקור. הקשר עם הליבה שלך הוא זה שנותן לך כוח ואומץ להיות מי שאתה

אוואטר קורה מבינה שאתגרים,מלחמות וקונפליקטים תמיד יהיו והצלחה אמיתית משמעה להבין, להתפתח וללמוד מהשיעורים בדרך למימוש ייעודה להביא שלום ואיזון לעולם .

האמצעים בדרך למטרה הם שליטה בארבעת היסודות וחיבור עולם הרוח והחומר, אבל המטרה הגבוהה המשותפת לכולנו היא התפתחות וזו מתהווה מתוך תהליך שינוי תודעתי במהלכו מתחייבת יציאה מאזור הנוחות והתמודדות עם אתגרים חדשים

אוואטר קורה מבינה מהי הצלחה from naama on Vimeo.

הסיבה הגבוהה לרצון של אנשים להעריץ גיבורים, מניין זה נובע?  מה המקור?  הכל מתחיל במקור… 

האנושות מעריצה גיבורים שנוכל לשאת עיניינו אליהם בהערצה ולקבל השראה :גיבורי על בסדרות מדע בידיוני, גיבורי ילדות, גיבורי מלחמה, למה?

במפץ הגדול , מקור האור ניפץ עצמו לליבות שנפרדו כל אחת למסע התפתחותה העצמאי ברחבי הבריאה. הן הסתכלו על מקור האור בכמיהה לקבל ממנו הכוונה אנרגטית. לא  כדי להיות כמוהו או להזדהות איתו אלא מתוך כמיהה להשיג יכולות כמו שיש לו ורצון לקבל אור תנע- אנרגיה שתניע אותן ותעניק להן מימון אנרגטי תומך בדרכן למימוש ייעודן.

כוונת המקור לא היתה שאנוש  ירצו לחקות דמויות הערצה אחרות אלא רק לקבל הכוונה רעיונית,כווני מחשבה שיאירו להן דרך יעילה שמדוייקת להם ללכת בה את דרכן הייחודית. ברגע שכולם רוצים להיות בעלי אותן יכולות כמו אותם הגיבורים, זה יוצר סוג של הרמוניה שמחברת אנשים  בתדר מים במקום הרמוניה אווירית

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *