טיוטה: שפע o-share- מערכת שיתוף קהילתית וירטואלית

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 18 בספטמבר 2013 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

 

o-shareאושר הינה מערכת שיתוף קהילתית וירטואלית, החלפה ועזרה הדדית המאפשרת המרה וניהול יעיל של אנרגיות  רוח וחומר- זמן, ידע , איכויות, מיומנויות,  וחפצים חומריים בין חברה לחבר, בקהילה ובין קהילות. שפע הוא מטבע וירטואלי המאפשר מסחר ללא כסף. כל מה שתרצו לקבל- בקשו וכל מה שיש לכם לתת- הציעו.

המערכת נוצרה בכדי לעודד פעילות חברתית מקומית ולהקל על יוקר המחיה דרך שיתופי פעולה והתנדבות.

שפע היא יחידת זמן שיתוף קהילתית  המגלמת אנרגיית אש-אוויר (אש הטכנולוגיה בשרות אוויר התודעה) המועברת ישירות מאדם לאדם בקהילה המקומית הקרובה,  גם פיזית- בסביבת מגוריו וגם תודעתית- אנשים שמכוונים על תדרי תודעה חדשים שמהותם עצמאות ואחריות אישית נתמכת ברשת שת"פ הרמוניים שבה כל אחד הוא קוסם שעוזר לאחר לממש משאלותיו ובכך תורם להתפתחות הכוללת.  שימוש בשפע  מבטל את התלות במונופול שיצר ממסד הבנקים כזרוע של תאגידי ההון-שלטון, הזדמנות להפוך את הפשע לשפע שממנו כולם נתרמים ולא  רק מי ששולט במנגנון. שפע מתעלה על מגבלות המרחב והזמן – משום שהאנרגיה ניתנת להעברה בקליק אחד במחשב/נייד תוך שניה לקצה השני של העולם. יעיל,מהיר, חכם,מבוסס אמון באנשים ולא בשיטה ישנה שנועדה להתכלות- תהפוך ללא רלוונטית ככל שיותר ויותר אנשים יבחרו באלטרנטיבה החדשנית על פני היאחזות במוכר הישן.

אושר היא מערכת מבוססת טכנולוגיה מתקדמת- אתר עם אפליקציית אפ-קוין בנייד (סטארטאפ ישראלי של חבר מהקהילה, כלי שמיושם גם ב מאמאזון)  שממירה את מה שיש לך לתת לערך תמורתו תוכל לקבל ממה שאתה זקוק לו. להצטרף לאושר משמע להיות חלק מקהילה מקומית שמשנה את כללי המשחק הכלכלי-חברתי באמצעות טכנולוגיה פשוטה ומתקדמת. אושר מאפשרת התנהלות כלכלית חברתית קהילתית מקומית עצמאית.

ברוכים הבאים לאושר

להלן ה לינק לכניסה למערכת, פשוט לוחצים ונרשמים  ( http://app.o-share.org/ )


צפו בסרטון » מבט – כסף לבבות וסחר חליפין


 איך זה עובד?
שפע (סימלה הוא ~) היא יחידת זמן קהילתית ששווה דקת שיתוף.
עבור שיתוף של שעה מומלץ לקבל 60~, למרות שכל אחד קובע את התמורה לשירות שלו והזמן הוא יחסי. שפע~ גם שווה לשקל במטרה לעזור לקבוע עלות של פריטים.

איך מתחילים?
לכל משתמש חשבון אישי ודרכו ניתן לפרסם מודעות וליצור קשר. עם ההרשמה מקבלים 60~ ובונוסים נוספים על כל פעילות שיתוף במערכת – לדוגמא על פרסום מודעה ראשונה נוספים 60~ ועל כל מודעה נוספת שכוללת תמונה 10~.
ניתן להשיג שפע בפעילות, נתינה, פרסום מודעות ובהתנדבות וסיוע לקהילה דרך סיווג שפע~ בקהילה.

צירוף חברות חברים וקהילות:
בכדי להבטיח שכל המשתמשים במערכת מזוהים ולהעביר לכל אחד/ת את מענק ההצטרפות הכניסה היא רק חברי הקבוצה הזאת.

מערכת אושר מבוססת על חברות אמת, אמון, רצון טוב, העצמה ותמיכה חברתית ומקומית. הפעילות באושר שוויונית ומשותפת לחבריה וללא כוונות רווח. חשוב לשתף בכמה שיותר ובתמורה הוגנת כי העזרה ההדדית היא המטרה.

הזמינו חברות חברים וקהילות להצטרף וכך יגדל השיתוף, המגוון והשינוי שאנחנו נעשה יחד באושר~

תמיד נשמח לעזור בכל דבר ועניין, מצורף לינק ל שאלות נפוצות

מטרות אושר:

– לעודד עזרה הדדית ושיתופי פעולה בין החברים בקהילה ובין קהילות וקבוצות.

– במקום לקנות ולבזבז – לשתף להשאיל להחליף ולבנות.

– להוות מקום לפעילויות חברתיות מכל סוג ולכל גיל תמורת שיתוף ועזרה בלבד.

-לקדם חלומות, עצמאות אישית וחברתית ופיתוח קיימות מקומית ובין קהילתית.*

במידה ויש בעיה טכנית שלא הצלחתם לפתור , ניתן לפנות ל Stas Arshanski. המענה תוך 24 שעות.

במידה ויש שאלות שאינן טכניות , ניתן להפנותן ל Lee Grain או ל Nitzan Oshare. המענה תוך 6 שעות.

*

שבי בנדר : "שפע" זה כל מה שיש לך ואתה לא צריך, "אושר" זה פער הקטן ביותר האפשרי בין מה שאתה רוצה שיהיה לבין מה שיש לך בפועל

*

13 סיבות טובות להבין למה טוב להשתמש בשפע: 

1. אני קובע את ערך הנתינה שלי ומקבל תמורתה תמורה שנותנת מענה למה שאני מבקש לקבל. זה שונה מאגורה או מקח תן ומתנות במובן זה שערך הנתינה שלך נשמר בחשבון ומשמש אותך להעברה וצריכה נוספת לשימושך.

2.באושר לא קונים/צורכים/רוכשים. באושר מבקשים משאלה ואז פונה אלייך הקוסם שנועד לממש לך אותה ובתמורה אתה מגשים משאלות לאחרים. בנק של שפע טוב ומייטיב, כמו באגדות אלא שזהו העולם האמיתי. מי שמכר לכם אשליות היה עולם החלום וסוכני המטריקס שסיממו אותנו עם תרבות צריכה מטורפת שכילתה את כל משאבי כדה"א

3. שפע הוא מטבע וירטואלי יעיל ומהיר, בקליק אחד מכל מקום וזמן על פני כדה"א, אתה יכול לזמן מה שאתה צריך ולשלוח לאחרים מה שהם צריכים. מתעלה על מגבלות מיקום גיאוגרפי וזמן לינארי.

4. מדובר בפיתוח שלנו- סטראטאפ  של צעירים ישראליים מ"כוחותנו" שיודעים שנועדו ליצור שינוי בעולם, תותחי טכנולוגיה,יזמים עם מעוף וחזון,אקטיביסטים שיודעים לרקום שיתופי פעולה, זה אנחנו. זה שלנו. זה הכוח שלנו להניע את עצמנו להיות מאושרים בשפע שאנחנו מייצרים בעצמנו לעצמנו

5. השימוש בשפע מעודד אותנו לשחרר אחיזה בחומר . כי אם אני מאד רוצה וצריך מוצר/שרות מסויים ואין לי מספיק שפע לקבל אותו, אני אהפוך כל אבן ברכושי/חפצי ואעביר הלאה את מה שלא ממש ממש ממש קיומי עבורי.

6. השימוש בשפע מוציא ממני איכויות שלא הייתי מודע שיש לי אותן. לכל אחד מאיתנו יש מה לתת , לכל אחד! הרצון שלי לקבל מענה לצרכי הקיומיים גורם לי לפשפש ולדוג הבנה לגבי מה יש לי לתת. זה מחזק אצלנו את ההכרה בשפע האיכויות שיש לנו. זה דבר מדהים.

7. לא מדובר רק במטבע אלא בקהילה של אנשים שבוחרים לחיות לפי כללי משחק חדשים, בוחרים להתנהל מתוך רצון אמיתי לתת ולקבל, ובלי לצאת פריירים-כי אתה הרי קובע את סכום הערך של הנתינה מרצון חופשי כך שמוכנסת למערכת המון  אהבה = הבנה. שפע אהבה.
נוצרת תחושת שייכות לקהילה שאנשים בה שותפים לתדר גבוה שמבוסס על אהבה, שיתופי פעולה וכל זה – תוך שמירה על הערך של מה שיש לך לתת. אתה לא יוצא פרייר אם אתה נותן. אתה יוצא קוסם וגם בנוסף מרוויח שפע להגשים את המשאלות שלך.

8. המערכת מסוכרנת עם פייסבוק – מה שמאפשר לי לדעת מי האדם שממנו אני מקבלת ולו אני נותנת. אני יכולה להיכנס לאדם ליוזר, להתרשם מי הוא ולבחור לתת אמון שהוא אכן "מכוחותנו" ובאמת ובתמים רוצה בדיוק כמוני שהעסק הזה יצליח ונצא לחופשי מעבדות לתרבות הצריכה הכלכלית הישנה שקורסת כל דקה יותר ויותר.

9. אם אתה רוצה לקנות משהו שלא מוצע למכירה בשפע? תציעו למוכר להצטרף לקהילה. זה ישתלם גם לו והוא יברך אתכם על כך. כי כולם מרוויחים כשכולם מרוויחים.

10. אתה רוצה להעביר שפע למישהו גם בלי לקנות? רק מרצון טוב לתרום חלקך לקידום הרעיון /מוצר/שרות שהוא נותן? מתוך הערכתך לפועלו? שלח שפע . ככה . פשוט. מה שתתן יחזור אלייך בצורה כזו או אחרת

11. ההקבלה בין ערך דקת שפע לערך השקל עוזרת לייעל את מעבר האנרגיה. הכל פשוט. קונים קנית ב 100 ש"ח מוצר או שירות – עכשיו תוכל להיות קוסם ולעזור לחבר לממש משאלה תמורת 100 שפע. קסם, לא?

12. מי שרוצה להשיג שפע כאן ועכשיו ומייד ואין לו מספיק כדי לקבל מה שהוא צריך, יכול לתרום מהזמן הידע או הכסף שלו לקידום עמותות וארגונים שפועלים למען אותה מטרה שמשותפת לכולנו=לייצר התפתחות, להניע שינוי,לעבור מתלות לעצמאות ומשליטה לשיתוף פעולה.

13. מערכת אושר נוצרה ע"י אנשים למען אנשים. אין אדם או גוף ששולט באנרגיה. כן יש אנשים שמנהלים אותה, ביחד, תוך שקיפות מלאה ואפשרות לכל אדם להיות שותף להחלטות וליצירה.

*

לא יודעת מה אתם חושבים אבל עבורי זה הגשמת חלום. לא פחות. אותי זה מגניב ומדליק וגורם לי …. אושר  !!!

*

שפע זוהי יחידת זמן שיתוף קהילתית . אנשים. הסיכרון עם פייסבוק מאפשר לי להכיר את האנשים שאני נותנת ומקבלת מהם. הערך האנרגטי המועבר גבוה מערכו המדיד בחומר גשמי . כשמישהו קונה ממישהיא לחמים שהיא אופה תמורת שפע, הוא נותן לה הרבה מעבר לסכום כספי תמורת הלחמים. הוא נותן לה את הזכות לתת מהאיכות שלה ולממש את הייעוד שלה. בכלכלה המוניטורית היא לא היתה מגיעה לזה כי כדי לפתוח מאפיה צריך ים כסף וים בירוקרטיה בדרך שהיתה מונעת מזה לקרות.

*

מי שלא מכיר, עוד אלטרנטיבה בינל"א אמינה ויעילה,מומלצת מאד , מטבע וירטואלי חופשי בקוד פתוח : ביטקוין מוזמנים גם להעמיק את ההבנה אודות כסף בעידן החדש . אם תרצו לחזור אחורה בזמן, תוכלו להתוודע ליצירה היסטורית -מהדורה פרמיטיבית משהו שיצרתי והעלייתי לאוויר ביוני 2012 : מטבע וירטואלי שינוי=change)

עוד ממליצה גם להבין כאן:  שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם

*


צפו בסרטון » חדר החדשות – מטבע שפע


 

מערכת אושר – כללים ותכנון כלכלי

 

1. חברים

כל מצטרף לאושר  מקבל 180~ ובונוסים על פרסום מודעות שיתוף ונתינה.
צבירת שפע בחשבון היא על ידי נתינה לחברים שעונים למודעות שלך, פעילות למען הקהילה, השתתפות בקידום המערכת, או תרומה לאחת העמותות שנבחר בהן.

2. קהילה מקומית

כל קהילה המעוניינת להצטרף למערכת יוצרת חשבון קהילתי המנוהל עצמאית על ידי רכזי הקהילה.
רצוי שיהיה מרחב לפעילויות לטובת החברים. על ידי פעילויות חברתיות הקהילה מקרבת בין חבריה ומעבירה ידע ובדרך זו גם מייצרת שפע שיופנה לפעילויות לטובת החברים והסביבה.
לדוגמא: צביעה של בית של קשישים, עזרה לנזקקים, גינה קהילתית, שיעורי עזר לילדים וכו'.

 

א) מענק תמיכה בהקמת הקהילה

לכל קהילה מוענק סכום ראשוני של שפע לטובת קידום המיזם במקום ויצירת פעולות ראשוניות לחברים. בהמשך הדרך החשבון הקהילתי ימשיך להכניס שפע על ידי הפעילויות. סכום המענק תלוי בגודל הקהילה ובצרכיה, וסכום מינימלי הוא של 2000~.

ב) יצירת שפע נוסף בקהילה

כחשבון קהילתי הדרך להשיג שפע היא להפיק אירועים ופעילויות קהילתיות,כאשר כל השפע מעל סכום מסוים הולך לחשבון הקהילתי, והיתר למפעיל הסדנה.

לדוגמא: קורס נגרות – המדריך מקבל כ100~ לשעה, כל תלמיד משלם 30~ לשעה ואם יש עשרה תלמידים נוצר עודף לחשבון הקהילתי של 200~ (הסכומים גמישים לפי הצרכים ואם יש הוצאות נוספות למדריך).

3. קהילות ערכיות: לדוגמא עמותת פרמקלצ'ר ישראל, עמותת אנוש וכו'

גם לארגון ערכי האפשרות להרשם כחשבון קהילתי, ולקבל את אותם תנאים של קהילה מקומית.
ארגון אושר קיים כדי לעודד יצירה מעשית של חברת שיוונית ומקיימת, ואנו נקדם את שיתוף הפעולה בעיקר עם הארגונים שפועלים בכיוונים האלו.

 

4. מערכת השפע

א) מחזור השפע
סך כל כמות השפע שיש במערכת נגזרת מכמות החברים, הקהילות ונפח הפעילות באושר. כמו כן, אושר עשויה להנפיק שפע על מנת לקדם את המיזם.

ב) תמיכה נוספת בקהילות עמותות ומיזמים:

מכיוון שחשוב שהשפע יזרום בין החברים באופן קבוע, בשלב מסויים כל המשתמשים באושר יתחילו להפריש 3%  מה- ~ שלהם כל חודש, כאשר המזכירות תחליט איך להשתמש בו כדי לקדם את ערכי אושר, קיימות הקהילות והמיזמים הפעילים בו בצורה שקופה.

בנוסף, חברים אשר לא ישתמשו בחשבון במשך חודשיים רצופים יתחילו להחזיר  3% נוספים החל מהחודש השני כדי לעודד זרימה ואי אגירה של ~. חשבון שחוזר לפעילות ישוב ל3% בלבד.

5. קבלות החלטות, דמוקרטיה ושקיפות באושר

את אושר הקימו קבוצה של מייסדים הרואים את המיזם כשייך לחברים בו. חשוב לנו לחזק את השותפות, האמון וההבנה של כל המשתתפים. לפיכך, אנו נוציא דו"חות שקיפות על מספר החברים, נפח הפעילות, ההוצאות הציבוריות של המערכת וכלל קבלת ההחלטות מעת לעת.

אנו מזמינים את כל מי שרוצה לדעת עוד – לשאול.
את כל מי שרוצה לפעול – לפנות אלינו.
ואת כל מי שרוצה לתרום ולהוביל – לקחת יוזמה!

*

שפע זוהי יחידת זמן שיתוף קהילתית . אנשים. הסיכרון עם פייסבוק מאפשר לי להכיר את האנשים שאני נותנת ומקבלת מהם. הערך האנרגטי המועבר גבוה מערכו המדיד בחומר גשמי . כשמישהו קונה ממישהיא לחמים שהיא אופה תמורת שפע, הוא נותן לה הרבה מעבר לסכום כספי תמורת הלחמים. הוא נותן לה את הזכות לתת מהאיכות שלה ולממש את הייעוד שלה. בכלכלה המוניטורית היא לא היתה מגיעה לזה כי כדי לפתוח מאפיה צריך ים כסף וים בירוקרטיה בדרך שהיתה מונעת מזה לקרות.

*

18 תגובות בנושא “שפע o-share- מערכת שיתוף קהילתית וירטואלית”

  1. כתבה טובה אודות שפע והמטבעות הוירטואליים ב דהמרקר

    יש לך עודף מדוגיקוין? מטבעות אלטרנטיביים מעבירים את השליטה בכסף לציבור
    המשבר הכלכלי העולמי ומשבר החובות באירופה יצרו בקרב רבים חוסר אמון במערכת המוניטרית, והביאו עימו מהפכת המטבעות שמאיימת לשנות 
את טבעו של הכסף שאנחנו מכירים

    http://www.themarker.com/markerweek/1.2269513

  2. מצאתי אוצר !!! מצאתי תקציב נוסף !זמין בקלות ,אפשרי גם עבורך.

    לא ! ללא סיכונים ! ללא ריביות ! ללא השקעה התחלתית!

    תארי לך אפשרות להרוויח ממה שאת טובה בו.

    תארי לך אפשרות להרוויח ממה שיש לך לתת.

    תארי לך אפשרות להרוויח בלי להגיש קורות חיים.

    תארי לך אפשרות להרוויח בלי ראיון עבודה.

    לאחרונה פגשתי את הכסף הקהילתי, המטבע הוירטואלי.

    פתאום הרגשתי איך כל האמונות שלי על כסף משתנות, מעלות ספק.

    אחרי שנים רבות של עבודה כשכירה, ממתינה בשקט שיראו כמה אני טובה בכדי לקבל עוד תגמול או אולי אפילו העלאה קבועה במשכורת.

    אחרי עוד שנים של עצמאות, נדרשתי לנסיון רב והשקעה רבה בתחומים רבים כמו מכירות ושיווק, בכדי לראות תוצאות שמשמעותם מספרים של שקלים המשפיעים על התקציב החודשי שלי.

    אחרי שנים של ניהול תקציב משפחתי מדוייק ונמדד שיש לו תקרה או מסגרת ברורה מידיי חודש.

    פתאום אפשר עוד!! פתאום נפתחות הרבה אפשרויות !!

    מייד העלתי הצעות של דברים שאני יודעת וטובה בהם,

    (מה שבשקלים היה מצריך תעודות ונסיון), פתיחת דף עסקי בפייסבוק, עיצוב גרפי וגם בגדים יד שניה. הפלא ופלא יש דורשים ובהתאם המאגר הנוסף שלי גדל וגדל.

    הוקסמתי לגלות כמה מוצרים ושרותים אני יכולה לרכוש עבור השפע שהרווחתי.

    יצאנו ליריד כל המשפחה, בילויי של שעתיים, ממש כיף, קנינו ושילמנו למרות שלא הוצאתי את הארנק מהתיק.

    כן כן, דרך האפליקציה העברתי מטבע שפע~ לכל אחד מהמוכרים ביריד.

    עוד קסם שקורה בשימוש באפליקציה, מגלים מה לאנשים סביבכם יש להציע. מקבלים מהקהילה הקרובה לבית.

    אז לא, אני לא אומרת לעזוב את מקום העבודה !! מטבע השפע~ הוא לא במקום אלה בנוסף לשקל.
    לא תוכלי לשלם שכירות או חשמל בשפע אבל כן תוכלי לרכוש עיסויי מפנק ,יעוץ עו”ד, חוגים, פקאן אורגני ועוד הרבה.

    מזמינה אותך לחוות את השפע~. כבר בהרשמה תקבלי מתנה שפע ~ o-share.org

  3. זה אמתי ?

    משתוקקת להצטרף .

    אני אמנית , ציירת . אשמח לתרום עבודה , אם זה יכול לעזור למי שהו.
    בנוסף אני מורה ליוגה , אשמח ללמד את מי שזקוקים .

    1. זה אמיתי לגמרי דבורה. כדי להצטרף לקהילה בקשי חברות בקבוצת פייסבוק "חברי אושר" ושם יש לינק כניסה למערכת בפוסט הראשון שמוצמד. תוכלי לשאול שם כל שאלה אם עולה אתגר… בהצלחה.

  4. משנים את כללי המשחק: הכלכלה השיתופית כובשת את העולם
    תעשיית השיתוף העולמית הפכה מהכנסה צדדית למחוללת תמורות, ומגלגלת כ-3.5 מיליארד דולר בשנה. מאיתור חדר מלון ועד גיוס כספים, ממכירת בולים ועד הקמת מיזמי ענק – הכל נמצא בהישג יד. כך הפך האזרח הקטן למשתף גדול

    http://www.forbes.co.il/news/new.aspx?Pn6VQ=M&0r9VQ=IMHE

  5. שאלה:
    קוראים לי גיא, אני מצטרף טרי למיזם היפה הזה.
    רציתי לשאול מתוך סקרנות ועניין, איך למעשה אנחנו משנים את השיטה המוניטרית אם בסופו של דבר נקודת אושר = 1 ש"ח. זה לא בדיוק אותה הגברת בשינוי אדרת ?

    תשובה:
    המטרה של שפע היא לעזור לאנשים לענות על הצרכים אחד של השניה ע"י שיתוף פעולה במערכת שוק סגורה שאין בה כניסה לתאגידים, ניצול עובדים, סחר בנשק או סמים ולכן היא שיוויונית יותר ואתה לא מרגיש שאתה במירוץ.

    במערכת הזאת כולם נמצאים באותה רמה וכולם מתבקשים לתת וגם לקבל – אין את הניכור של עסקאות למטרות רווח, כולם נותנים את מה שיכולים ומבקשים את מה שצריכים.

    חשוב גם (מאד!) לציין שבO'share אין ולא יהיה לעולם שום סוג של ריביות, חובות וכל סוג של כלים משעבדים כאלה – זה סה"כ נקודות שאנחנו מנפיקים לעצמנו כדי להעביר במעגל את היכולות והפריטים שלנו – וככה שומרים על השיוויון, כי למעשה מי שמשלם ריבית על חובות הוא המשלם את הריבית לזה שחוסך, וכך מנציח אי שיוויון.

    כמו כן,
    O'share הוא ארגון חברתי ללא מטרות רווח וכל הפעילות במערכת שלנו היא למטרת קידום רווחה ושיוויון בקרב החברים, וזה בא לידי ביטוי בהחלטות (ויש הרבה כאלה כל שבוע) בניהול הארגון;
    לדוגמא, כל עמותה או ארגון קהילתי מסודר שמצטרף לאושר מקבל מענק גדול במיוחד של שפע כדי לעזור להניע פעילות חברתית באמצעות שפע.

  6. איש אחד הגיע לאכסניה שנמצאת בכפר מרוחק, הוא נכנס ושאל את בעל האכסניה :"כמה עולה חדר עבור לילה אחד?"
    ענה בעל האכסניה: "100 מטבעות"
    שילם האיש והלך לחדר.
    לקח בעל האכסניה את הכסף ואמר לאשתו : "תישארי פה אני הולך לשלם את החוב לחלבן"
    רץ בעל האכסניה לחלבן ואמר: "אני חייב לך 100 מטבעות, הנה! קח את הכסף"
    שמח החלבן, לקח את המטבעות ורץ לחנווני. אמר החלבן לחנווני: "אני חייב לך 100 מטבעות, הנה! קח את הכסף"
    שמח החנווני , לקח את המטבעות ורץ לסנדלר. אמר החנווני לסנדלר: "אני חייב לך 100 מטבעות, הנה! קח את הכסף"
    שמח הסנדלר, לקח את המטבעות ורץ לאופה. אמר הסנדלר לאופה: "אני חייב לך 100 מטבעות, הנה! קח את הכסף"
    שמח האופה, לקח את המטבעות ורץ לבעל האכסניה. אמר האופה לבעל האכסניה: "אני חייב לך 100 מטבעות, הנה! קח את הכסף"
    לאחר שהלך האופה מהאכסניה, בא האיש ששילם עבור החדר ואמר לבעל האכסניה: "אני לא אוהב את החדר, הוא קטן, והמיטה לא נוחה, אני מעדיף ללכת לאכסניה אחרת, אפשר לקבל את הכסף בחזרה?"
    ענה בעל האכסניה: "בוודאי, הנה, קח את הכסף"
    כך יצא שאנשי הכפר שילמו את החובות למרות שהאיש בכלל לא שילם לאכסניה…

    מוסר השכל: כסף הוא רק אמצעי!
    אז קחו הכל בפרופורציות

  7. שרשור שיח-שאלות ותשובות:

    ש: מערכת השפע היא מערכת סגורה ולא כל כך מרשימה מבחינת פתיחות ואוטומציה כמו ביטקוין (שגם לו יש בעיות משלו). אי אפשר לקיים בה יחסי סחר סיטונאיים ולהעסיק עובדים בצורה נוחה

    ת: אתה מבקש לשחק לפי כללי המשחק הישנים בתוך מערכת חדשה שבנויה על אנרגיות אחרות. לא תוכל להחיל את החוקים ומסגרות החשיבה הישנות (מבוססות אדמה ומים)על מערכת שמהותה אש ואוויר. אושר זו קהילה של אנשים. שפע הוא לא כסף . הוא דרך להעברת אנרגיה בצורה אישית וישירה ללא תווך של מעסיקים. כל אדם בוחר מהו השפע שהוא יודע לייצר ובאמצעותו מגשים לאנשים אחרים משאלות. הוא קוסם. הוא לא סוחר בכסף. למספר שרשום לך בחשבון יש ערך אנרגטי גבוה יותר מאשר לסכום שיכול להיות מגולם בשקלים.

    כשמישהו קונה ממישהיא לחמים שהיא אופה תמורת שפע, הוא נותן לה הרבה מעבר לסכום כספי תמורת הלחמים. הוא נותן לה את הזכות לתת מהאיכות שלה ולממש את הייעוד שלה. בכלכלה המוניטורית היא לא היתה מגיעה לזה כי כדי לפתוח מאפיה צריך ים כסף וים בירוקרטיה בדרך שהיתה מונעת מזה לקרות.
    לפני 11 שעות · אהבתי

    ש: זו מערכת שמותאמת לסחר של ימי הביניים-כשהכל היה אישי ובקנה מידה של 1:1. אבל היום הכל הרבה יותר אוטומטי והמוני. על כל מוצר שאת רואה (כולל המחשב שלך) עבדו מאות אנשים אם לא יותר. דמייני שהיו רק מנסים לשלם להם בשפע.
    לפני 10 שעות · אהבתי

    ת: המערכת נועדה לתת מענה קהילתי מקומי- גם לאנשים שחיים באותה סביבה פיזית וגם לאנשים שמכוונים על אותו תדר. כשאני נכנסת למערכת אושר אני יודעת שמי ששם בחר בחירה תודעתית שמכוונת לתדר שלי. אני לא צריכה לשכנע אף אחד לקנות את המוצר שלי. כללי הפירסום שפעלו בעידן הישן ושלפיהם חצי מהאנושות עדיין מתנהלת, לא פועלים שם. שם יש אנשים שמבינים שמה שאתה נותן זה מה שתקבל. שגלגל השפע מהדהד ונותן לך את התמורה בעבור התרומה שלך
    לפני 10 שעות · אהבתי

    חוצמזה שזה ממש לא ימי הביניים. מדובר בטכנולוגיה מאד מתקדמת שמתחזקת את המערכת הזו. טכנולוגיה חדשה, יעילה, חכמה,מהירה שמאפשרת בקליק אחד להעביר אנרגיה ישירות מאדם לאדם, ללא תווך הממסד הבנקאי המסורבל, ללא בירוקרטיה,ללא סוחרים באמצע שעושים עלייך קופה

  8. שרשור שיח-שאלות ותשובות

    ש: אחת החולשות של המערכת היא שככל שיש יותר מצטרפים ערך המטבע נשחק כי יש הנפקה שהולכת וגוברת.
    איך מתמודדים עם זה?

    ביום בו בעלי האתר ישלמו ב"שפע" על השרת והדומיין (ובמכולת ובאוטובוס וכו'), אני אוכל להגיד שזה יכול להחליף את הכסף בצורה סבירה.

    ת: המטבע לא יכול להישחק כי מי שמייצר אותו זה אנשים , מהשפע הפנימי שלהם, מהאיכויות שהינם. זה מעיין נובע תמידי. כל עוד אדם חי , יש בו את אש היצירה . מי שקובע את ערך המוצר/שרות הוא האדם עצמו, מתוך בחירה חופשית . רק הוא יודע מה הוא שווה.

    אתה רוצה לשלם במכולת בשפע? לך לבעל המכולת, הסבר לו על היתרונות של השימוש בזה, הצע לו לקבל משהו שיהיה שווה לו- שהוא זקוק לו באמת ואז תוכל גם אתה לקנות במכולת בשפע.

    בעידן הישן אנשים נהגו "לזרום" עם המציאות.
    בעידן החדש אנחנו מבינים שאנחנו הם שבוראים את המציאות – בתודעה שלנו.

    בעידן הישן בחרנו לפי מה שראינו או לא ראינו שיש/אין אפשר/אי אפשר בחוץ
    בעידן החדש אנחנו יודעים שהכל אפשרי, הכל. ואנחנו בוחרים מתוך התבוננות פנימה- בוחנים מהי המציאות שאנחנו רוצים לראות בעיני רוחנו, ואז המציאות הגשמית מהדהדת לאדמה ומשתקפת בחיים הארציים הגשמיים

  9. שרשור שיח- שאלות ותשובות:

    ש: הנחת היסוד של שפע היא לקבל תמורה בעד העבודה, אבל שהתמורה תינתן באמצעות מטבע כל-כך מסורס עד שניתן להעמיד פנים שהעבודה היא למען הקהילה?

    ת: ההתנהלות הכלכלית בעתיד תפעל בשני מישורים: ערוץ אחד יהיו נקודות זכות שתקבל בעבור יצירה שלך- משהו שיצרת ותמורתו תממן את הקיום האישי שלך ונקודות המרה שהאנרגיה שתקבל תהה עבור תרומתך לקהילה. מערכת אושר לא משקפת עדיין במדוייק את מגמת השינויים העתידיים, אבל היא בכוון הנכון ולכן אני תומכת ומעודדת שימוש בה.

    חשה שמתעוררת אצלך התנגדות אוטומטית מתוך חשש למעמדו של ביטקוין. אין סיבה. ביטקוין הוא המטבע העתידי אבל רוב האנושות חיה בהווה ועכשיו נדרש מטבע וירטואלי שמגשר על הפער בין הישן והחדש ונותן מענה לצרכי קהילת השליחים שיודעים שנועדו לייצור שינוי בעולם. שפע נותן מענה מעולה ויש לו מקום בתהליך ההתפתחות

    חוצמזה,

    בשפע יש לי אפשרות לשווק את המוצר/שירות שאני רוצה לתת . בביטקוין לא. זה הופך את שפע למערכת יעילה עבורי משום שההבנות שלי חסרות ערך כשהן שמורות לעצמי. העבודה שלי היא להנגיש אותם לאנשים שבחורים לעשות תהליכי שינוי ורוצים להבין. שפע מאפשרת לי שיח עם האנשים והבנה לגבי מי הם ומה אוכל לתת להם או לקבל מהם. בביטקוין- רק מספרים…

  10. שרשור שיח- שאלות ותשובות:

    ש: כמה כסף יש בשפע ומי מייצר אותו?היוצרים שלו יכולים להחליט לייצר לעצמם עוד כמה שפע שירצו ולמחוק חשבונות בקליק אחד.

    ת: שפע הוא לא כסף !!!

    שפע הוא עודפי אנרגיה שאנשים בוחרים להעביר מאחד לשני בצורה יעילה , באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שנוצרה ע"י מתכנת יזם אינטרנט מחברת אפקוין, אדם נוסף שהגה את הרעיון ואדם נוסף שמוביל את המהלך הזה בפומבי.

    אני הייתי נוכחת פיזית בשלבים הראשונים של התהוות היצירה הזו – appcoin לפני שנתיים בערך. מי שיצר אותו הוא יזם אינטרנט גאון וראוי להערכה על תרומתו להתפתחות האנושית. אני הגיתי את רעיון המטבע חליפין לפני שנים רבות בתודעתי, כבר לפני 13 שנה הפעלתי קח תן וניהלתי בנק זמן, בלי להכיר שום יוזמה אחרת, לפני שנתיים, כשהכרתי את אפ קוין, יצרתי את מטבע וירטואלי שינוי change שהיה גירסה פרמיטיבית לשפע, אבל עדיין סוג של התקדמות, עוד שלב בדרך. לא קיבלתי מימון אנרגטי להפיץ אותו כי לא היו לי אז מיומנויות התקשורת הבינאישית שיש למי שהיום מקדם את המהלך הזה. לא הייתי מחוברת לאנשים הנכונים במקום ובזמן הנכון. בחרתי לשחרר שליטה על היצירה שלי ולהצטרף לאושר כי… כי זה גורם לי אושר. פשוט. התפקיד שלי הוא להפיץ תודעה, רעיונות, ולא משנה מי מנהל את המערכת. לא מדובר בשליטה. מדובר באנרגיה אחרת שמניעה את ההתפתחות הזו. קוראים לה אהבה=הבנה.

    יש לי אמון ברעיון. יש לי הערכה למי שהצליחו לתת לרעיון הזה כנפיים. ברגע שהוא עלה לאוויר- הוא כבר לא שלי ולא שלהם ולא של אף אחד. הוא של כל מי שבוחר להשתמש בו ולהיות שותף לקידומו. כל אדם שרוצה להיות חלק- מבורך ותרומתו רצויה.

    ואם יש לכם תרומה שאתם יכולים לתת כדי לשפר את המערכת – שדרו. לבקר ולשלול לא מקדם שינוי.

    התפתחות נוצרת כשיוצרים משהו חדש, לא מביקורת או מחאה נגד מה שאחרים עושים. מי שלא עושה – לא טועה, נכון? ומי שעושה – יש לו זכות גם להיות שותף להחלטות

    תגובה: רק רצון להבין זה הכול , לא חיובי , ובטח לא שלילי.

    ת: רצון (אש) להבין (אוויר) הן האנרגיות שמקבלות מקימות עכשיו. הפחד(מים) משליטה (אדמה) שחן שידר הן אנרגיות של העידן הישן . הן תתכלנה מאליהן כל שיותר ויותר אנשים יבחרו להתעורר ולהסתכל גבוה

    זה הזמן להתעורר – מוש בן ארי https://www.youtube.com/watch?v=pCnAG9z7NDg

  11. שרשור שיח שאלות ותשובות:

    ש: כרגע יש מעט מאד מוצרים ושירותים שמוכנים לקבל שפע. אם קיבלתי שפע לא יהיה קל להוציא אותו על דברים שאני באמת רוצה/צריך

    ת: אם יש מוצרים שאתה רוצה לקבל ואין אותם מוצעים בשפע: תבקש משאלה. ברגע שאתה מטמיע את המילים – אתה מוציא אותם מהכוח לפועל- אתה נותן להן כוח להתממש. בביטקוין אין אפשרות כזו כי התמורה נמדדת רק במספרים. אין אנשים ושמות. יש רק מספרים. אין ערך אנרגטי תודעתי, אין מילים, אין הבנות, אין אהבה. רק מספרים. קודים מוצפנים.

  12. שרשור שיח-שאלות ותשובות:

    ש: למה צריך "להחזיר שפע למערכת" (הכוונה למס -3% על מי שאיננו פעיל בקהילה ורק חוסך שנועד לעודד יצירה) ? עבדתי בשביל השפע הזה, למה צריך להפקיע לי אותו בגלל שבמשך זמן-מה חסכתי אותו במקום לבזבז?

    ת: כי שפע נועד לתמוך בנו במימוש הייעוד שלנו בהווה ולא כדי לחסוך לעתיד . כל אדם מקבל מימון אנרגטי ברגע שהנשמה שלו בוחרת לממש תסריט מסויים . בעידן הישן התרגלנו לדחות את המימוש והתמכרנו להנאות החיים הארציים . לא עוד. הבריאה נותנת עכשיו קדימות למי שבוחר להשקיע בהתפתחות ולא באגירת עוד חומר

    חוצמזה, אף אחד לא אמר שלא תוכל לחסוך. תוכל. אבל יהה עלייך להיות פעיל במידה מסויימת בקהילה . יש חוק בבריאה – מה שנותנים זה מה שמקבלים. זה כמובן לא עובד אחד לאחד . אני יכולה לתת משהו אחד חומרי היום ולקבל משהו אחר רוחני מחר ממישהו אחר. אבל גלגל השפע נועד להתגלגל. למה? כי ככה נוצרת התפתחות – תוך כדי תנועה.

  13. שרשור שיח-שאלות ותשובות :

    ש: כמה שפע יש סה"כ? האם אפשר לייצר עוד ממנו?

    ת: כמה שפע יש? תלוי כמה אנשים יבחרו לחלוק את השפע שלהם. כרגע במערכת מתגלגלים 211 שפע, (לפי מה שבדקתי בפרסום האחרון שלהם. אתה יכול לבדוק גם. יש שקיפות מלאה בדוחות. תבקש בקבוצה ויעלו דוח עדכני) . בגדול- שפע יהיה כמה שנבחר לייצר , כי מי שמייצר אותו זה האנשים. לא מדובר בכסף שהוא מספר. מדובר באנשים. יש להם פייס- פנים, הם אמיתיים. זה לא קוד מוצפן כמו בארנק ביט. אתה יכול לראות בדיוק מי האדם שממנו אתה מקבל את האנרגיה ואת האדם שלו אתה רוצה לתת מהשפע שלך כדי לעזור לו לממש את המשאלות שלו. אתה קוסם. אתה לא סוחר במספרים.

    כל אדם שחי כאן במעבדת הניסוי האנושית בכדה"א, קיבל לפני שבחר לרדת לגוף פיזי בחיים הארציים, מימון מדוייק של שפע שנועד לתמוך בו במימוש הייעוד. מי שחי בדיוק לפי התסריט שחתם עליו, יודע איך להשתמש בשפע בתבונה ובצורה מדוייקת שתממן לו את מערך ההתנסויות שהוא בחר לחוות/ליצור. רובנו לא יודעים. רובנו כאן כדי להבין איך לדייק את עצמנו. יש לנו עודפים של שפע חומרי ורגשי שצברנו משך שנים על גבי שנים, דורות על גבי דורות, גלגולים על גלגולים. מסת החומר והרגש שנלווה לו מעכבים את ההתפתחות שלנו . אנחנו לא יכולים לעוף עם מטען כזה ונדרשים לשחרר.

    מערכת אושר ומטבע שפע מיועדים לעזור לנו לשחרר עודפי אנרגיה שאין לנו שימוש בהם ובאנרגיה שמקבלים- אנחנו מממנים את ההתפתחות התודעתית שלנו.

    תלמידה שלומדת איתי את מידעי תודעת העל בקורס וירטואלי יכולה לממן לעצמה את הלימודים ע"י כך שהיא ממלאת משאלות של אנשים אחרים ומעבירה הלאה דברים שהיא לא זקוקה להם יותר .

    בעיני זה קסם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *