קורס בחירה

קורס בחירה  כשמו כן הוא : בוחרים בו את מה שרוצים ללמוד ולומדים בו את ועל מה שבוחרים

קבוצת למידה ראשונה מתחילה את מסע התפתחותה  ב 22/10/18 .

מהות הקורס 

ללמוד למקד מתוך שדה הבחירה הפוטנציאלי  שרובנו הולכים בו לאיבוד- מאבדים את הדעת ולא יודעים מה נכון לנו לבחור ואיך לממש את הבחירה הזו, מסתחררים בלופים מחשבתיים (אוויר), טובעים בסערות רגשיות (מים)  ונטרפים מהיצריות והתשוקה שגורמת לנו לרצות הכל (אש) את הדרך שתייטיב איתנו : שתגרום לנו להרגיש טוב  בכל החלטה שנקבל- תהה אשר תהה ושתסייע לנו לתת את הטוב שבחרנו וחתמנו והתחייבנו לתת לעולם .

הקורס יעסוק בנושא הבחירה על כל היבטיו : נבחן את ההנחה שאם הכל צפוי אז איזו רשות נתונה ומי/מה הרשות/הסמכות שנותנת/מממנת/מאשרת אותה ? מהי זכות הבחירה ועד כמה היא באמת חופשית ? איפה מתחיל ונגמר חופש הבחירה שלנו ומה קורה כשחורגים ממסגרת האשראי המאושרת? מהם הגבולות והמגבלות שלנו כשחקנים על במת המשחק הארצית ?

רובנו חיים באטרף אש שמתפזרת לכל הכיוונים, בהצפה של גירויים וים של מידע  ולא תמיד יש לנו אורך רוח/ יכולת/ ידע/ זמן/ הבנה איך לסנן מתוך מאגר המידע עצום המימדים הזה , תרתי משמע,  את מה שמדוייק ותורם  ותואם תדר ותוכן לנקודת ההתפתחות האישית שאנחנו נמצאים חווים בה. איך אני אדע אם מה שאני חושב זה  באמת נכון ? אז זהו : שלא תדע , עד שתבחר.  אף אחד לא יודע מה נכון לך מלבדך

אף אחד לא יכול לבחור מדוייק יותר עבורך ממך , גם אם אתה חושב שאתה לא יודע  – הילד הפנימי  שלך כן יודע (כי הוא הבמאי שחתם על התסריט הנשמתי  )  וכל שעלייך לעשות זה להתחבר אליו ולתקשר איתו ולקבל ממנו תשובות. הקטע הוא  שהילד הפנימי ייתן לך הבנה של  *מה* ו *למה* אבל לא יגיד לך *איך*. אין לו הרשאה להתערב בבחירות הארציות שלך . לכן, הדבר הכי טוב שתוכל לעשות זה לקבל כלים איך לבחור בקלילות ובשמחה . מידעי בחירה מכוונת  שהחלו לרדת באפריל 2018 מנגישים מידע פשוט וקל להבנה ויישום

איך שולטים באש המתפרצת והמתפזרת? לוקחים אוויר

ללמוד תודעה זה אומר להכניס אוויר= שיקול דעת תבוני לכל מחשבה ופעולה, לכל בחירה, בכל מרחב וזמן. זה אומר לקחת נשימה: לתת פסק זמן לנשמה להתחבר לידיעה הפנימית ולמצוא נקודות השקה בינה ובין מידע חיצוני שבחרנו להפנים , לוודא שיש תואם בין הבחירה הנשמתית שחתומה מראש ובין הבחירה הארצית בחיי היום יום הגשמיים  . ברגע שיש הלימה וסינכרון : אנחנו זוכים לחוות רגעי חסד  מאושרים – שמאשרים לנו שבחרנו נכון

רוב האנושות התרגלה לחיות באזור נוחות כזה  שבו מוותרים על לקיחת האחריות לבחירות שלהם ונותנים לאחרים לקחת אותה  . משאירים את הזכות הזו – שהיא גם חובה שהתחייבנו לממש, בידי פוליטיקאים לבחור עבורנו איך לנהל את התקציב האישי והלאומי, בידי מורים להחליט לנו מה ללמוד, בידי רופאים ותזונאים לבחור עבורנו מה בריא  לנו ומה טוב לנו לאכול, כי ברור שהם כאנשי מקצוע יודעים יותר מאיתנו. אז זהו, שלא !

אף אחד לא יודע יותר טוב ממך מה נכון לך. אף אחד . שום מטפל/מתקשר/מנטור/מומחה/גורו מקצועי ובעל ניסיון ושם ככל שיהיה – לא יכול לדעת טוב ממך מה הבחירה הנכונה לך.  והכי מצחיק – זה שגם אתה לא יודע. אז איך בכל זאת יודעים? בוחרים...

היות ואף אחד מאיתנו לא יכול לדעת בוודאות מה הבחירה שנכונה עבורו כך שתהיה בתואם לחתימה  הנשמתית שחתומה  בתסריט  , מכאן שמה שחשוב הוא לקבל כלים ארציים ,לפתח מיומנויות ולתרגל שימוש בדרכים שונות לזהות לדעת איך לבחור

תכני הלימוד ודרך העברת המידע : תודעת למידה יוצרת. 

התלמידים הם שיוצרים את הדרישה למידע לרדת. סף הכניסה לשיעורים הוא מבחן האש : עד כמה אתם באמת רוצים ומשקיעים אנרגיה  בלדייק את הרצון שלכם בנוהל שאילת השאלות.

הנושאים המדוייקים אינם קבועים מראש אלא יבחרו בזמן אמת ע"י המשתתפים בשיעור. מידע יינתן לפי דרישה . אין סיליבוס שמחוייב לרשימת תוכן מובנה, אין הגדרה מראש של כמה שיעורים יימשך הקורס: הכל נתון לבחירה האישית שלכם.   תנאי להשתתפות בשיעור הוא שליחת שאלות עד כ 3 ימים לפני מועד השיעור: לפחות שאלה אחת. מי שלא ישלח שאלה  בזמן,  לא יוכל ללמוד. למה ? כי השאלות הן שמניעות את ההתפתחות. הסקרנות של כל אחד/ת היא שתכוון אותו למידע שמדויק עבורו לבחור.

אש = מה

  • מה היעד- הייעוד שאנחנו רוצים לממש ומה המטרות בדרך להגיע לשם?
  • מה היינו רוצים שיקרה , מה  יקל עלינו את אתגר הבחירה?
  • מה הנושאים שמסקרנים אותי לחקור ולהתנסות בהם?
  • מה מלהיב אתכם, מה התשוקה שבוערת בנשמתכם לממש?
  • מה אתם רואים בעיני רוחכם? איך נראיית הבחירה שלכם ממומשת בעוד 5 שנים?

מים = מי 

מוזמנים להשתתף בקבוצת הלמידה כל מי שבוחרים לקחת 100% על תהליכי הלמידה שלהם. התלמידים יעברו תהליך סינון ויתקבלו רק מי שמתחייבים להיות שותפים פעילים ביצירת דרישה למידע ע"י שאילת שאלות. לא תתאפשר נוכחות פסיבית ללא השתתפות . מי שרוצה להיתרם מהמידע – חייב לתרום חלקו להעלאת תדרי התודעה  הכוללת.  תלמיד לא יוכל להשתתף בשיעור אם לא שלח שאלות (לפחות אחת)  עד 3 ימים לפני השיעור

אין הגבלה של גיל או ותק בלימודי רוח בעבר. כל אחד ונקודת הפתיחה שלו : גם מי שלמד 10 שנים תודעה ורוצה לקבל כלים פשוטים- ממש פשוטים להעביר לתלמידיו ומטופליו וגם מי שמעולם לא למד שום דבר בעולם הרוח.

אוויר = למה 

  • נבין מה משמעות הבחירה החופשית  אם ממילא הכל צפוי , אז איפה הרשות הנתונה?
  • נבין את הסיבה לשינוי ברמת התודעה של האנושות : למה תודעת העל אמרו לנו שאנחנו חיים ברובד בחירה חופשית אם באמת היא מכוונת?
  • נלמד לזהות דפוסי חשיבה והתנהלות שמקלים על תהליך קבלת החלטות לבחירה יעילה מהירה  ומדוייקת יותר
  • נתרגל מיומנות שמחה וקלילות – נלמד איך משחקים את החיים כמו ילדעים

אדמה = איך , כמה , מתי, איפה 

איך = מפגשי למידה  מתקיימים באוויר – בשיחות וידאו קבוצתיות אונליין

איפה – בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת

מתי=  שיעור ראשון  יתקיים ב 22/10/18 ויתקיים אחת לשבוע . אפשר להצטרף לקבוצה קיימת או לפרוש ממנה בכל זמן. לא נדרשת מחוייבות למס שיעורים קבוע מראש..

כמה =  נדרשת השקעה  של 100 שח לשיעור תמורה חומרית  לתמורה הרוחנית

להרשמה

פרטים בפרטי : נעמה וייס טוהר   naamamenew@gmail.com

7 תגובות בנושא “קורס בחירה”

    1. שרית שלום

      אני לא מלמדת קבוצות .
      כן מלווה תהליכי שינוי בלמידה עצמאית מותאמת אישית . מוזמנת להטמיע הודעה בפרטי בכתב , אני זמינה ב 052-4670045

      קראי קודם כאן :

      https://www.shinuytodaati.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%aa%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%94-%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%90%d7%9e%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99/

    1. הי ברכה . הקורס מתקיים בשיחת וידאו קבוצתית אונליין, בכל מקום שבו את מחוברת לעצמך ולרשת – עם המחשבה מול המחשב ( גם דרך הסמארטפון.. )

      מספר המפגשים נתון לבחירתך . את יכולה לבחור לפרוש בכל שלב ולא מחוייבת למספר קבוע מראש של שיעורים. כמות השיעורים, משך הזמן הלינארי או מספר האנשים בקבוצה אינם רלוונטיים. קצב הלמידה שונה מאדם לאדם ולכל אחד נתיב התפתחות עצמאי .

      ההשקעה הכספית הנדרשת בתמורה לתרומה היא 100 שח לשיעור

    2. שלום

      אני לא מלמדת קבוצות .
      כן מלווה תהליכי שינוי בלמידה עצמאית מותאמת אישית . מוזמנת להטמיע הודעה בפרטי בכתב , אני זמינה ב 052-4670045

      קראי קודם כאן :

      https://www.shinuytodaati.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%aa%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%94-%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%90%d7%9e%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99/

    1. אכן לאה , הקורס אינטרנטי . מתקיים באוויר- בשיחת וידאו קבוצתית אונליין, בכל מקום שבו את מחוברת לעצמך ולרשת – עם המחשבה מול המחשב ( גם דרך הסמארטפון.. )
      השיעור הראשון מתחיל ביום שני 22/10 ב 18:00 . תיאום מועד שבועי קבוע יתואם בין כל המשתתפים שיירשמו ללימודים

      אורך הקורס אינו קבוע מראש. הוא נתון לבחירתך. את יכולה לבחור לפרוש בכל שלב ולא מחוייבת למספר קבוע מראש של שיעורים. כמות השיעורים, משך הזמן הלינארי או מספר האנשים בקבוצה אינם רלוונטיים. קצב הלמידה שונה מאדם לאדם ולכל אחד נתיב התפתחות עצמאי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *