מידברן 2018 – סערת מוחות

מידברן – בית

*

*

השנה בחרתי לתעד בפוסט הזה את תהליך ההתפתחות התודעתי של קהילת מידברן ולא רק את הההכנות  ותוצרי הארוע המסכם ,כדי להאיר הבנה שמה שחשוב איננו המייצבים החומריים הסופיים של העשייה האומנותית (שהרי זו נשרפת ומתכלה , או ניתנת כמתנה למקומות אחרים להינות  ממנה) , וגם לא מרחבי הפעילות החברתית ושיתופי הפעולה המהנים. הם רק הדרך לממש את המהות האמיתית שלשמה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים. המהות היא ליצור השראה (אש) וללמוד(אוויר)  מהשיעורים בדרך. ההבנות מתבהרות בנו בתהליך היצירה שמצמיח אותנו ומאיתנו את היופי שמתגלם בסוף למפגש מרהיב של רוח שמימשה עצמה בחומר. גם הארוע המסכם שנה של פעילות  איננו באמת סיום-סוף. הוא רק עוד צעד בתהליך מתמשך של למידה ויצירה , של שינוי והשתנות בתנועה מתמדת

מידברן זה לא ארוע של פעם בשנה. מידברן היא קהילה, ליתר דיוק- קנבס של הרבה קהילות שיוצרות ופעילות כל השנה בכל מרחב וזמן, נותנות השראה לדרך חשיבה והתנהלות קלילה ברוח עשרת העקרונות  > אלו  כללי משחק חדשים הנהוגים במחוזותינו , שמחוללים שינוי בסביבה – בחברה בארץ ובעולם , קהילה שבוראת מציאות חדשה בכל רגע הוויה אצל כל מי שמחובר לרוחות השינויים .
 *
חזון קהילת מידברן :  “לעודד וליצור מרחבים חווייתיים מבוססי השתתפות, המעוררים השראה ומניעים להתפתחות חברתית,סביבתית ותרבותית”
 מדריך בחירת מחנה – מידברן 2018 – למי שמחפשים את עצמם ואת המקום שלהם בעולם/בקהילת מידברן:
*
ההודעות הראשונות בפוסט הן האחרונות שעודכנו. לראות איך הכל התחיל גלגלו מטה… *
הדרך למידברן עוברת דרך ארועים קהילתיים קטנים יותר . מוטמעים כאן עדכונים המאירים ציוני דרך בתהליך ההתפתחות התודעתי של הקהילה 
*
רשימת קישורי הפוסטים  מקבוצת מידברנרים מדברים תודעה   בפייסבוק
(תמליל תוכן הדברים מתועד כולו בהמשך)

מהות נוודים כשפי אוויר

ילדעים מידברן 2018 

 

המשך התפתחויות  כאן: מידברן 2019 

סיכום תיעוד- אלבומי תמונות

17/518 העיר הגדולה- מידברן 2018 – אלבום תמונות
31/5/18 חורבן הבית
26/5/18 מחרבנים על העקרונות  
25/5/18 חתונה מבישה  
24/5/18 מצלמים אותנו  , בואו נהיה יפים  
21/5/18 רגע של אמת   ובחלומי… 
21/5/18 פוסט העלאת התדר החיובי   , בנימה אישית:   FUN A HEAD : כייף בראש
20/5/18 חדר החושך הפך לחדר אפלולי  
19/5/18 עשרת העקרונות ז"ל, יהי זכרם ברוך  
19/5/18 פחד מוות – למות זה לא סוף העולם, יש חיים טובים יותר אחרי המוות 

17/5/18 מחנה הילד הפנימי צרוב בתודעה הכוללת : תתקשרו לילד הפנימי ותגידו: אני בבית 
16/5/18 הלו , זה מידברן ?
15/5/18 ככה נראיית נוודית כשפית אוויר, צלמת תודעה, מידברן 2018 
14/5/18  מידברן האבודת שאיבדה עצמה לדעת – תמות. תחי מידברן החדשה

13/5/18 צמיד מידברן 2018 בצבע תכלת 
11/5/18 באנו להרים  
11/5/18 השנה במידברן אין אלוהים
10/5/18 שיתוף אישי : קריאת זימון מממלכת האדמה .
9/5/18 פירות עמלי המצפן האישי והקהילתי – פני/פנינו לאן ?… 
9/5/18 תודה חדר חושך על האור  ככה זה נראה כשיש יותר התנגדוית לאור מאשר לחושך
9/5/18 סוף דבר – התחלה חדשה  
9/5/18
מלחמת האור בחושך: גירסה עדכנית, מידברן 2018
8/5/18 אחריות אישית 
5/5/18  ככה עושים שינוי תודעתי:סרטון טעימה ממפץ שבונים לנו את העיר
4/5/18 תפקיד  הרוח
4/5/18 
רוחות שינויי הזמן  

3/5/18  למה סוערות הרוחות במידברן ?
30/4/18 המצפן מראה את הדרך לתודעת המינסטרים להתחבר  למהות של מידברן , לכוון שאליו מכוונת היצירה הייחודית שלנו , של קהילת הברן הישראלית 
26/4/18  יתד ראשונהבזנט ראשון נתקע באדמת מידברן 2018  .
21/4/18 סיפורי שינוי תודעתי  סיפורי תהליכי שינוי תודעתי של מידברנרים 
15/4/18 המצפן הוא שאלה של חיפוש,של מהות, של למה ולשם מה אנחנו עושים את כל מה שאנחנו עושים
13/318 מצלמה נסתרת 
מצלמה נסתרת מצלמת אותנו . בכל רגע, בכל מרחב וזמן. בואו נהיה יפים
7/3/18  מפגש ועד קהילה 2 – מה הייעד- הייעוד- המצפן – פנינו לאן
5/3/18  מדריך בחירת מחנה – מידברן 2018 –  מדריך למי שמחפשים את עצמם ואת המקום שלהם בעולם/בקהילת מידברן:  
5/3/18 המערכה הבאה במלחמת האור בחושך
עצת האורקל למידברנרים שעוד עמוק במטריקס
5/3/18 each one teach on  עקרון 11 מידברן – גן חיות שמור
4/3/12 – פאזל מידברן 2017
3/3/18   הצב מוביל , לא הארנבת  הצב של ברנינגמן 2018
27/2/18 המצפן (פעם הייתי הטמפל…)  בחירת המצפן של הקהילה
17/2/18 מה המהות של מידברן לדעתך? מפגש ועד-קהילה  מהות משמהות
13/2/18 מחנה הילד הפנימי הוצא מהבית ומחכה למשפחת אומנה חדשה  הילד הפנימי – דוח הערכת מצב של נציגת המועצה לשלום הילד בועדת ועד-קהילה מידברן 2018
12/2/18 אמון ואמונה כדי לתת אמון נדרשת הבנה במהות שמאמינים בה
12/2/18  עידן חדש שבו יש קדימות לאוויר על פני החומר  מחנה Pillow Talk Club  – ערב הרצאות לגיוס כסף
1/2/18 מה זה מידברן , למה זה מידברן
17/1/18  חשלש תודעתי  חשלש תודעתי
27/10/18 מחנה הילד הפנימי 2018 באוויר ולא פיזית על האדמה – מכשיר צוות נוודים כשפי אוויר שינקו חשלש תודעתי מהאוויר – אווירת הרוח הנושבת בקהילה
9/1/18  מקום  המקום שלי בעולם
3/1/18  נשמה , אתה לא הגוף שלך   
דיון בנושא מקום למידברן 2018 בעקבות פרסום הודעה שאולי לא יהיה מידברן כי לא קיבלנו אישור למקום מהרשויות
30/12/18 השראה – זה מה שאנשי האש המידברנרים באו לתת לעולם  יום גיבוש מפ"צ 2018
28/1/18  שבט האש מניע  – ככה מדליקים אנשי אש להצטרף לשבט משמר האש של מידברן
28/1/18 המחולל  המחולל – קהילה מציתה שינוי
25/10/18 חגי ומועדי מידברן כמה ארועי ברנינגמן יש ?
11/10/18 דיקומפרשין- ארגז החול  רוחומר – דיקו מידברן 2017
20/9/18  כאמל ברן 2017 מעוררת השראה? פילוסופית? מעיפה לכם את המח? סתם פלצנית? מה דעתכם על התמה של הגמל?
11/9/18 בחירת תמה – סערת מוחות   סערת רוחות : הרוחות סוערות בקהילה .
7/9/18  
נבחרה תמה למידברן 2018 : סערת מוחות 

 

סרטוני וידאו 

איך מתכננים עיר זמנית –  אדריכלית מידברן מספרת
מייצב סולם יעקב
נפתחו שערי העיר מידברן 2019
מחנה שנ"צ בהכנות 
פרומו מהמפ"צ – הקמות – שבוע לפני  פתיחת העיר 

תיעוד מתקשורת הדיפולט

מה בוער במידברן? סודות מהעיר שקמה ונעלמת 
אש כוחותנו – וואלה
הגמל המעופף

תוכן המידע – תיעוד מלא של ההבנות

מחרבנים על העקרונות

התמונה הכי חשובה משמהותית אמיתית במידברן 2018 : בית שימוש מוגבה שעולים אליו לשבת באזור הנוחות ולחרבן על הפלאייה ומאחריהם- באחוריים: מצבת זכרון לעשרת העקרונות. זו האומנות הרדיקלית שנולדנו ונועדו ליצור. זה זה חברים. זה שימוש יצירתי ונבון באומנות שמניעה שינוי תודעתי, מעבירה מסר, שגורמת לנו לחשוב ולהבין. זו יצירה שיש בה תזכורת לערכים היפים שפעם היו נר לרגלינו והיום נר זיכרון דלוק לרגלי מסגרת זהב ריקה מתוכן, חסרת נשמה. חומר בלי שום משמהות.
*
לפני שבועיים חשבתי שהכי אמיתית זו התמונה של חדר חושך , אבל הם השתפנו וחירבנו גם הם על העקרונות כשויתרו עליהם והפכו אותו לאפלולי רק כדי להיו נוכחים פיזית בשטח. פויה. כמה מסריח זה עוד יכול להיות???
*

חתונה מבישה 

*

זו רק אני מבחינה בגוון התמונה הזה שפותח את סרטון החתונה הכי מביש שראיתי ever במידברן  ,שמבהיר חד משמעית שזה לא מידברן האמיתית ? מידבר ירוק… מה הופך מידבר לירוק ילדעים? נכון… מים… יפה…יפה???זה יפה לדעתכם שעיר של אנשי אש שאמורה להדהד תדר חום של מדבר קשוח ולוהט באש וסופות חול באוויר נצבעת בפוטושופ בירוק כדי שייראה יפה לאנשי מים שעורכים טכס רומנטי עם אורחים שהביאו מהדיפולט בלי ששילמו עבור כרטיס ובלי שיש להם שמץ מושג מה זה מידברן באמת? או לחילופין כאלו שיש להם מושג טוב מאד מה זה וכמה פוטנציאלי הקהל הברנרי שווה בבחירות וזה מצטלם להם טוב בקריירה הפוליטית להגיד שהיו במידברן ?? בעיני זה לא רק לא יפה , זה לא שייך, זה דביק ומגעיל ומביש ברמות שטכס חתונה כזה מתקיים במידברן (ותסלחו לי החוגגים, זה לא אישי. אתם בסדר. זה תדר התודעה הכולל המיימי שמציף את מידברן וסוחף אחריו עדר של אנשים שנשטפים עם הזרם בשטפון ורוצים רק להינות מהחוויה ) .
משהו כאן ממש אבל ממש ממש משובש . האש הברנרית מעוקלת= עקומה . במקום שיגיעו למידברן אנשים שהמהות שלהם היא יצירה וחדשנות, מגיעים אנשים שהמהות שלהם היא להינות בנהנתנות מהיצירה של אנשי אש.
*
אני זוכרת ימים יפים שחתונה במידברן היתה מתקיימת מהרגע להרגע כיאה לקהילה שמאמינה במיידיות: עם טבעת מאולתרת מפקק של פחית שתיה . אני זוכרת שהגיעו אליי מהקצה השני של הפלאייה כי שמעו שיש לי אבקת קקאו ורצו להכין הפתעה ספונטנית עוגת שוקולד לזוג . אני זוכרת זוג שהתחתן עם בגדים כחולים ולא לבנים והיתה בזה אמירה של חציית גבולות, של חדשנות, של משהו אמיתי , אני זוכרת שתי נשים שהחליטו על חתונה לסבית בלי לתכנן מראש כלום ובלי להזמין אורחים מבחוץ כי האורחים שהם הכי רצו שיהיו בחתונה שלהם כבר היו שם במחנה , ברנרים כמוהם. אני זוכרת חתונה שבה החתן לבש שמלה ולא חליפה . אני זוכרת שפעם הכל היה הפוך באמת . אבוי לנו כי אבדה דרכנו…
*
תגידו חברים:ככה בזול מכרנו את הנשמה שלנו? ואני לא מתכוונת רק לשערוריית הכרטיסית הזולים. אני מתכוונת ללהסכים לוותר על כל מה שחשוב בעינינו (בעיניים של אש שודעת מיומה היא) תמורה האדמה והמים: הכסף שמביאים אנשים שרוצים רק להינות על חשבוננו??? מידברן אמורה להיות מסיבת סיום של אנשי האש שעבדו כל השנה לעוף על עצמם ועבור עצמם , בדרכם הרדיקלית שלנו ולא כשירות לציבור נהנתן .
לא זו בלבד שאנחנו מארחים את האדמה והמים אלא שמרוב הכללה רדיקלית – הם השתלטו על השיח הציבורי ולוקחים מאיתנו את חופש הביטוי הרדיקלי: מטיפים לנו לדבר בשפה דיפולטית (כי לממסד לא נעים לשמוע מילים קיצוניות כמו רדיקלי, אז הוא מחליט על מוחלט) , ממדרים וחוסמים אותנו אם אנחנו לא מדברים בשפת מים כי יש אנשים רגישים שיכולים להיפגע.
אני פאקינג רוצה חופש בבית שלי להגיד את האמת שאני יודעת שנועדתי להגיד בלי שאדמינים של הקבוצה יחסמו אותי כל שני וחמישי. זו פשוט בושה מה שקורה כאן . והכי גרוע זה שחוץ מכמה בודדים כמוני שמדי פעם משמיעים קולם, רוב האש נעלמת/נהלמת/נאלמת מול הסמכות שמפעילים רשויות השלטון בממלכת האדמה והמים.איפה אתם כל אנשי האש? מה קרה ? התחלתם לפחד שלא נעים מה יחשבו עליכם אנשי המים? אין מצב. אנשי אש לא מזיז להם מה אחרים חושבים. אני אגיד לכם מה קורה כאן: כל אנשי האש עם העקרונות כבר לא כאן. הם יצאו ממרחב שיח הזה כדי לא לטבוע בביצה השוקעת הזו. רק לספור כמה תמונות שקיעה דגמתי ממידברן השנה לעומת כמה תמונות זריחה מסביר הכל.
*
תודה תודעה שאת נותנת לי כוח להתמיד בשליחותי להאיר את מידברן החשוכה ולהיות סבלנית מספיק להסביר להסביר להסביר ולו רק בשביל אדם אחד שרוצה להבין . יש אחד כזה צדיק בסדום שקרא את כל הפוסט הזה ורוצה לחזק אותי שיהיה לי כוח להמשיך?
*
מצב קישור לסרטון: קחו בחשבון שאלו תמונות קשות לצפייה. קחו נשימה לפני שתתחילו להתחמם

24/5/18 צילום מידברן 

 
סוגייה רגישה בקרב אנשי מים שרגישים ומתרגשים מאיך אחרים רואים אותם ומה אחרים חושבים עליהם. חשוב להם שתהיה הסכמה. לאש והאוויר חשובה הבנה,לא הסכמה. אנחנו לא אמורים להסכים. השונות מבורכת וכך גם חילוקי הדעות: כשמם כן הם: מטרתם שנחלוק דעות, במיוחד כשאין הסכמה . יש בכך תרומה להתפתחות התודעה הכוללת גם ובעיקר כשעולים קונפליקטים לא נעימים. תתמודדו.. מה שכן- מוטב להשקיע בלהבין את האחר כי ככל שמבינים יותר – מתרגשים פחות (מים) ומשחקים את החיים יותר בקלילות (אוויר) ועם יותר שמחת חיים וחדוות יצירה (אש)
*
האש רוצה שיצלמו את תוצרי העשייה שלה כי זה ייעודה – לתת השראה ליצירתיות וחדשנות. צילום במידברן הוא קיומי עבור אנשי האש. הם ראויים לבמה בתמורה לתרומה שלהם להניע יצירה חדשנית
*
לאש לא אכפת מה אחרים חושבים כל עוד היא יודעת שהיא עושה מה שהיא יודעת שנועדה לעשות לטובת הכלל גם אם יש אנשים שלא אוהבים את זה. אפילו אם הם עצמם לא אוהבים את מה ואיך שצילמו אותם, הם יודעים שכל חשיפה מייטיבה – חיובית ושלילית כביכול זה היינו הך. הכל חיובי בעינים של האש. גם מה שלא נראה ככה. כי הם אופטימיים מטבעם והזכות להראות ולהיראות ולהשמיע קולם – היא חובה שהתחייבו לממש, כך או אחרת.
*
האש רואה רחוק קדימה את מה שאנשי האדמה לא רואים כי הם עסוקים בחומר – עם הראש באדמה רואים רק את מה שמול עינייהם , מתחת רגליהם , רק את מה שהם יכולים לגעת בו פיזית בידיהם. כל מה שלא – לא נחשב. כאילו לא קיים כי זה מחוץ לטווח התדר התודעתי שהם בוחרים לקלוט.
*
לאנשי מים יש נטייה לדרמות וטראומות רגשניות. זה לא חייב להיות ככה (בשפת מידבריין, בויקי של הקהילה midbrain זה נקרא שיט = מטען רגשי שלילי ). המים הגבוהים תפקידם חיוני ביותר במידברן ובכלל באנושות: ייעודם לחבר לשיתופי פעלה בתקשורת בינאישית הרמונית .
*
בהיסטוריה הקוסמית היה ניסיון קודם בעברלעשות שיפט מאדמה ומים לאש ואוויר. זה היה בתקופת אטלניס: היו להם יכולות טכנולוגיות גבוהות ותודעה מאד מפותחת לבנות פרמידות ולהזיז הרים,במלא מובן המילה , אבל הניסיון הזה נכשל ואלנטיס התפוצצה כי לא היו להם מים שיחברו את האש והאוויר. כולם שם התוצצו אחד על השני. אנחנו לא חייבים להיכשל. אם נשכיל להתעלות עם המים לשמיים ולהשתמש בהם כדי ליצור שתפ הרמוני בין האש לאוויר – נצליח . ביחד. (כל עוד המים של מידברן מכוונים לאדמה ולא לאש- התוצר הוא שטפון וכולנו ראינו מה קרה לפני חודש כשנסחפים עם הזרם…)
*
אנשי אש מחוייבים בייעוד שלהם ליצירה לטובת הכלל . מה שנותן ליצירה ערך זה כשהיא תורמת לרבים, משמע שאם אדם יצר מייצב וראו אותו 10000 איש במידברן, זה אחלה אבל זה כלום לעומת כל עשרות אלפי ומיליוני האנשים שיחשפו למידע בזמנם החופשי כשהצילומים יעלו לאוויר.
*
אנשי אוויר : הערך שאני רואה בצילום הוא הרבה יותר מזכות לתת מתנה, ומדרך לבטא את היצירתיות שלך . זו חובה שהתחייבנו לממש כנשמות עוד לפי שירדנו לעולם והתגלמנו בגוף פיזי. הנשמה של כל אחד מאיתנו הגיעה ממישור אחר בבריאה למטרת מחקר שונה, עם מערך התנסויות שונה ומימון אנרגטי שונה,ייעוד שונה. הכל שונה. הסיבה שהמקור שלח אותנו למעבדת הניסויים האנושים בכדה"א היא כדי להביא לו מסקנות מתוצרי המחקר שלנו כאן. כשאנחנו מצלמים תמונה , ובמיוחד כשאנחנו מעלים אותה לאוויר ומשתפים ברשת, המידע הזה מתועד בספריות במישורים הגבוהים בבריאה .הם מתפתחים מההתפתחות שלנו. זה לא כוח עליון בורא את כל מה שקורה כאן. זה אנחנו הבוראים, אנחנו כותבים את הספרים , "הם" רק קוראים אותם ולומדים מאיתנו. לכן כל כך כל כך חשוב שנתעד בצילום את היצירות שלנו. כל מה שעשינו בחומר חסר משמהות אם לא העליינו הבנה לאוויר למה עשינו את מה שעשינו.
*
ילדעים נולדים יודעים את התודעה שאנחנו כמבוגרים רק מתחילים ללמוד. לכן לצלם אותם מדברים , זה לתת במה ראויה לתדרי האש והאוויר לתת לנו הבנה : זו זכות שהילדעים התחייבו לתת . לשם כלך נולדו – נועדו

23/5/18  אבק קסמים  

הקסם של האבק במידברן זה שהוא ממסך את האוויר ויוצר אווירה שבה לא רואים מטר מעבר למה שכאן ועכשיו. למה זה טוב? כדי שנהיה ברגע ההוויה בדיוק במקום שבו אנחנו נמצאים בלי לראות את הדרך בבהירות. הסיבה הגבוהה לכך היא כדי שנמקד את האנרגיה שלנו בראייה פנימה ונראה בעין השלישית את מה שאנחנו רוצים לראות בעייני רוחנו , שנבין שכל מה שרואים בחוץ הוא חסר משמהות: אנשים אחרים, מייצגים,פעילויות, סדנאות,צבעים,ריחות,טעמים,מוזיקה, מגע,קולות, הם רק תפאורת הרקע למהות הפנימית. זה התודעה שלנו שבוחרת איזה ערך לתת למערך החוויות הארצי. כשאנחנו רוצים לדייק את דרכנו לאן, עלינו להתכנס למצפן הפנימי ולא להתפתות לשפע הגירויים החיצונים שמוציאים אותנו מעצמנו , או לקיצורי דרך עם חומרים למיניהם שמשבשים את ההכרה הצלולה שלנו.
*
עוד קסם שהאבק עושה , זה לאחד אותנו כשייכים לאותה תמונה כוללת, שנבין שכולנו חלקים קטנים בפאזל שיותר גדול מרק אנחנו עצמנו, יש נופך אחיד- תודעה כוללת. כשכולנו מאובקים, אפשר להתמקד יותר באמת הפנימית ולהפנות פחות חשיבות למראה החיצוני (מה שלא הכי עובד במידברן כשמרבית המשתתפים רואים במידברן הזדמנות להשתעשע עם תחפושות וקישוטים שמאפילים ומערפלים את האמת הפשוטה הטהורה והיפה)
*
מה שיוצר את האבק זו הרוח : היא מעלה את החול מהאדמה הכבדה לאוויר הקליל,מהיאחזות בחומר ,להבנה תודעתית. במידבר זה קורה כי יש הרבה אש באוויר: כוח הרצון הוא שיוצר את ההתעלות הזו ,הוא שמניע את ההתפתחות התודעתית וההבנה לרדת לאדמה ולהעלות אותה
*
האבק הוא אתגר התמודדות ששורד אותו בקלילות רק מי שעובר את מבחן האש ובאמת באמת מאד רוצה להיות במידברן גם כשקשה ויש חול בעיניים ובאוזניים בתחתונים ובאף. זו דרך לסנן את מי שלא עמיד בפני אתגרים ומחפש רק הנאה- הוא לא יטרח להתאמץ להגיע ולסבול בשביל מהות שהוא לא מחובר ומאמין בה מספיק . 

23/5/18 אש – מידברן 2018  

האש של מידברן 2018 היתה מבוקרת,דעוכה, מעוכה אפשר לומר. אש הידיעה הפנימית של מי אנחנו ומה נועדנו – נולדנו לעשות נשלטה ע"י כוחות הבטחון בממלכת האדמה כזרוע מבצעת של רשויות אכיפת החוק המשפט והסדר ובהסכמת המים שהשאיפה שלהם היא תמיד לדאוג ש"כולם" והכלל=הכל יהיה בסדר בראש של ראשי העמותה/ההפקה/ועד המנהל. מה שווה הסדר המופתי שבו מתנהל טקס האש עם כל התלבושות והאורות, כל הלוגיסטיקה הארצית שאמורה לתחזק ולחזק את המהות , אם איננו מממשים ייעודנו להפר את הסדר וליצור סדר חדש??? איזה בזבוז אנרגטי חסר אחריות זה לשרוף את כל ההשקעה שלנו בחומר במקום להשקיע את האש ברוח שלא מתכלה אלא מלווה אותנו הלאה בהמשך מסע התפתחותנו.

ככה זה נראה כשקהילה של אנשי אש לא קשובה לקול הפנימי של עצמה, לעוצמה העצמאית שבוערת בנשמתה, אלא מאפשרת לקולות חיצונים והרכאות משפטיות לנתב את דרכה .

במקום לתת אמון בידיעה שאנחנו יודעים גם "בלי לדעת" ולפלס באומץ דרך חדשה, מאפשרים למים לנהל את הבחירות עם חששות וכסתחים .

במקום להתלהב מאי וודאות ולראות בה הזדמנות להרפתקאה , מכניסים פחד למערך שיקול הדעת התבוני, פחד מהחושך וממה שחלילה אולי יכול לקרות , פחד מזה שהרשויות לא יאשרו אותנו אם לא נדבר יפה בשפה משפטית מקובלת. במקום לשנות את הנורמה המקובלת אנחנו מקבלים בהכנעה את נורמות ההתנהלות הבירוקרטית שמחייבים למלא טפסים ולהישמע להנחיות מנהלים. במקום לתת לרוח הרצון החופשי להניע אותנו, עושים כי "צריך" ו "חייבים"

במקום לכוון את האש שלנו מעלה – לאוויר, לתודעה ,ללמוד לשלוט ביצריות שלנו עם הבנה גבוהה וקבלת החלטות תבונית , לתת לרוח לכוון דרכנו לפי המצפן הפנימי , אנחנו מכפיפים עצמנו לאדמה ומאפשרים לה למחוק את הזהות הרדיקלית שלנו.

במקום להתעקש על העיקר= רוח עקרונות הברן, מוותרים על הערכים שלשמם אנחנו כאן – העיקר שיאשרו לנו לקיים ארוע . זה באמת העיקר? כמה תפל אישור הממסד כשאנחנו לא מאושרים בתוכנו ומסוכסכים עם עצמנו??? כמה חסר ערך החומר שיצרנו ללא הערך הרוחני המשמהותי של נשמת הברן שנושמת בו? איזו זילות למכור בזול כרטיסים לכל דורש שרוצה להרוויח כמה גרושים על חשבון מי שעבדו שנה שלמה בתהליך למידה ויצירה מתמשך להניע את ההתפתחות הזו.

במקום להוביל את לפיד השינוי בראש המחנה ולהיות השראה לעולם ולאנושות בדיפולט, אנחנו הופכים להיות דיפולט בעצמנו , משווים תדר לאדמה והמים הנמוכים ומתמכרים לבטחון האשלייתי שעולם החומר מציע בכמה רגעי הנאה זמניים.

במקום לעודד אחריות אישית כעקרון ראשון במעלה , אנחנו מוותרים על האחריות האישית שלנו ומאפשרים לועד עמותה ממסדי לקחת אחריות במקומנו ועוד משלמים להם כסף על זה. מקדשים אחריות אזרחית למדינה לפני שלוקחים אותה על עצמנו. פשוט בושה. זו השראה?

אוי לנו כי אבדה דרכנו.

אני קוראת לכל אנשי האש שבוער בנשמתם ניצוץ האור הפנימי, בואו נוותר על האגו ונתחבר לשת"פ יחד כי המים של מידברן לא עשו את תפקידם לחבר בנינו ואותנו יחד לאותה רשת אנרגטית תודעתית אחת. הם סחפו אותנו עם הזרם בשטפון. זה לא "הם" , זה לא חברי העמותה אשמים. זה אנחנו בעצמנו, בבחירה העלובה שלנו לוותר על האחריות לטובת נוחות והנאות ארציות.
*
האיכות של האש היא ביכולתה להתיך את החומר בתהליך אלכימיה , לשנות צורה . בואו נשנה צורה .
לא לא לא, בואו נשנה את המהות הפנימית. הצורה החדשה כבר תתהווה בתואם לשינוי התודעתי

 

 
מידברן 2018 היה כייף עבורי. חשתי שאני במקום שהכי מדוייק וכייפי לי להיות בו – מחוברת לראש שחושב ומבין במקום לעשות עם הידיים וללכת ברגליים למקום שנוכחותי איננה נדרשת בו . חשתי התרוממות רוח מכל מה שקרה , מהכל. גם מהרגעים המאתגרים – במיוחד מהם. כי בזכותם למדתי והבנתי הרבה שיעורים שלא הייתי יכולה ללמוד בדרך אחרת. היה , ועדיין (כי מבחינתי מידברן לא נגמר, זה תהליך התפתחות בתנועה מתמדת ולא ארוע חד פעמי) מרתק, מלמד, מפתח, מעשיר, מרגש, מפתיע, מפעים, מסעיר ומהנה.
*
מאד נהנייתי לחלוק עם הקהילה את ההבנות שהתבהרו בי. מאד שמחתי בבחירתי שלא להיות נוכחת השנה פיזית בשטח אלא להתמסר לשליחותי לקדם תהליכי שינוי תודעתי במרחב האווירי של הקהילה ולהשקיע את האנרגיה בלהוריד את הרוח לחומר ולא בלנסות לשחק בחומר כשאין לי את המשאבים לכך. שיחררתי. כמה כייף לי לעוף על עצמי באוויר, משוחררת מעול ההתעסקות הלוגיסטית בלנהל מחנה גשמי על האדמה , אין לכם מושג…הדבר היחיד שניהלתי זה את המחשבות שלי. לא לקחתי אחריות על לנהל אף אחד ושום דבר. המילה הזו ניהול מבחינתי אפשר למחוק אותה מהתודעה האנושית (יחד עם חינוך) . מה כן עשיתי : נהנייתי ללוות צוות של נוודים כשפי אוויר וצלמי תודעה (רובם בחרו לא לשאת תפקיד רשמי. ככה זה עם האוויר – הוא לא צריך להיות רשום ברשומות הארציות.המידע מתועד בספריות המישורים הגבוהים בבריאה וזה מה שחשוב. אני מודה מודה מודה לכל מי שדיבר תודעה במידברן הזה ותרם חלקו להעלאת תדרי התודעה הכוללת. לדבר תודעה זה לא רק עם אחרים בקול רם פיזית אלא הדיבור עם הילד הפנימי – הוא הוא הוא שקולו נשמע עד אליי בבועת האש והאוויר שלי ברחובות. שמעתי כל מילה , כל מי… כל… הכל !!! כל קול !!!
*
נהנייתי עד מאד לראות את השלט שמכוון ברנרים ומזכיר את הדרך : " תתקשר עם הילד הפנימי ולהגיד לו – "הגעתי הביתה ". זה ריגש אותי ברמות על לראות שלמרות שלא היה לי יד ורגל בעשייה של שום דבר השנה – מה שנועד להיעשות נעשה ע"י נשמות טובות אחרות שמחוברות לקול הילד הנימי שלהן.
*
מאד נהנייתי לראות את הסופות שעצרו את העבודות בעיר. זה הזכיר לי את עצירת הבנייה ב2015, כדי שהקהילה תעבור תהליך התעלות ותבין – תקדים מחשבה תחילה לפני סוף המעשה .
*
מאד נהנייתי ושמחתי מכל דיון בכל נושא שעלה לאוויר והתפתח ממנו דיון מעמיק. נהנייתי לשמוע ולהשמיע דעות, מחשבות . נהנייתי לקרוא כל מילה – גם את ההתנגדויות והציניות – מבחינתי הן סוג של מבוכה מאי ידיעה ולכן גם הם אור , כי הן הניעו התפתחות לא פחות מההבנות החיוביות. הם העלו קונפליקטים על פני השטח, הם יצרו תנועה של מלחמה חיובית- כזו שעזרה לכולנו לחדד את ההבנה מה האמת שעליה אנחנו נלחמים , מה חשוב לנו באמת באמת, ברמה קיומית כזו שנצא מעצמנו ונשקיע את הנשמה לעשות את מה שאנחנו עושים, גם במחיר לא להיות פופולרי. מאד נהייתי ואני גאה להיות "לוחמת מקלדת" כפי שכרמל כינה אותי ושכמותי ולהלחם את מלחמת האור בחושך. את ההישגים של היצירה שלי אינכם רואים פיזית בעין אך היא מוטמעת בחומר, בכל יצירה שמימשתם בגשמי- יש לי חלק.
*
מאד נהנייתי לדבר תודעה באוויר בזמן שכולם חגגו בממלכת האדמה והמים, חשתי שהמרחב פתוח ויש נתיב למידע לעבור דרכי וממני ללא מסך ההתנגדויות הרגיל. נהנייתי לקבל הבנות שירדו לי ולהעלות הבנות שהתבהרו בי -לתעד את המידע באוויר לטובת התפתחות התודעה הכוללת.
*
מאד נהנייתי שאבא שלי ביקר במידברן לרגל יום הולדת 80 שלו והכיר טעימה מהעולם הזה שאנחנו בוראים . תודה לכל הנשמות הטובות שליוו ואירחו אותו והראו לו מי אנחנו באמת, למרות כל חילוקי הדעות ופערי התפיסות בנינו… זה היופי האמיתי של קהילה שאנשים בה אמיתיים : לטוב ולרע- האמת תמיד טובה, גם כשהיא לובשת תחפושת של כאילו רעה..
*
מאד נהנייתי לקרוא פוסטים של ברנרים שהיו פעם ראשונה וחזרו עם תחושת אושר ושימחה עילאיים. אין כמו הפעם הראשונה… נהניית לקבל פניהם כשהגיעו לקבוצת מידברנרים דברים תודעה והתחילו להעלות שאלות ותהיות שמעסיקות אותם. אני שמחה שהמרחב הזה קיים לתת מענה של הבנה כזו למי שבוחר ורוצה לקבלה
*
מאד נהנייתי היום כשיצאתי מהבית ליום סידורים בעיר עם חיוך ענק מרוח לי על הפנים, כמו זה שתמיד הייתי חוזרת ממנו ממידברן, אפילו שלא הייתי נוכחת אתכם שם פיזית, פשוט הלכתי ברחוב וחייכתי לכל אדם כאילו הוא אחוק שלי מהמחנה ליד ועבר איתי ליל סוער ומסעיר במידברן. בכאילו.. הרי כל העולם הזה הוא בכאילו. זה הכל משחק . אני נהנית לשחק במידברן ולדמיין שזה העולם האמיתי. למרות שהשנה הוא היה הכי רחוק מאי פעם למ שאנימחשיבה כאמיתי – זהעדיין הדבר האמיתי בעיני. אנינהניית לחיות חלק מהקהילה הזו גם כשהיא סוטה מהדרך. במיוחד אש – כי אז יש משמהות לנוכחותי ואני יכולה לממש ייעודי ולעזור לנו להתיישר (ישר-אל)
*
בקיצור- האריכות .. היה לי כייף. תודה תודעה.  אהבנה , נעמה

20/5/18 חדר החושך הפך לחדר אפלולי 

החושך הפך לאפלה . מידברן 2018 התדר התודעתי הכולל השולט הוא מים = פחד . קהילה של אנשי אש נותנים למים לנהל את תהליך היצירה מתוך פחד מהחושך, פחד ממה שעלול אולי לקרות אם נאפשר לאש החופשייה לעשות את העבודה שלה, פחד מרשויות ממסד ממלכת האדמה שלטון החוק ששולט בבחירות של אנשים שהאיכות שלהם היא אומץ וידיעה פנימית להוביל דרך חדשה. אז זהו- שהמים לא יודעים את הדרך כי זו האש שייעודה לפלס אותה . המים נועדו להזרים חיים: לחבר ולהתחבר לנתיב שהאש יצרה . זה מה שקורה כשהמים מציפים את מרחב האש ומכבים אותה. הם מחלחלים לאדמה – היא מציפה בחששות והרגשה של פחד שמביאה בחירה להסיר אחריות אישית ולדאוג לכיסוי תחת .
*
בתואם לבחירה התודעתית- כך גם נראה התוצר הגשמי : חדר החושך הפך לחדר אפלולי. באפלה קשה לראות את הדרך אבל אפשר לשרוד. זה מי שאנחנו רוצים להיות? שורדים? אנחנו כאן לייצר אור = להניע התפתחות ולא כדי לחיות בהישרדות.
*
לכאורה – איזה יופי שהעמותה הגיעה להסכמה עם יוצרי מייצב חדר החושך. ככה כשיש הסכמה הכל בסדר, נכון? לא !!! שום דבר לא בסדר. הכל כאן הפוך !!! זו האש שאמורה להוביל , לכוון את המצפן מעלה – לתודעה ולהבין ברוח איך להתנהל בחומר = בתבונה . אבל כשקהילה של אנשי אש מנוהלת בתדרי מים ואדמה , אין אוויר לנשימה. אין תבונה . אין הבנה. אין ידיעה פנימית את הדרך. אבוי לנו כי אבדה דרכנו.
*
ככה זה נראה כשיש התנגדויות לאור יותר מאשר התנגדויות לחושך

 

19/5/18 פחד מוות – למות זה לא סוף העולם, יש חיים טובים יותר אחרי המוות 

פחד מוות. בואו נדבר רגע על הדבר שכל כך מפחיד אנשים : הם …. מ…. פ….. ח….. ד….. י….. ם….. למות כשהסיבה שלהם לחיות מבוססת על לעשות הכל כדי לא למות (במקום לעשות מה שהם נולדו – נועדו לעשות ואז למות כשמסיימים. מאד פשוט: מה לא ברור כאן? מוות הוא סיום. כשאדם מת משמע שסיים לשחק את תסריט החיים שלו ולכן יכול להיפטר מהעולם. ברוך שפטרנו. הלאה…
*
עכשיו בואו נרחיב את עדשת העין שלנו ונסתכל על מידברן כיישות חיה. מה הסיבה שמידברן נולדה ונועדה לה ? להיות השראה לאנושות להתנהלות לפי כללי משחק חדשים שמתבססים על רוח עקרונות הברן שמהותם שינוי רדיקלי . אם אנחנו כל כך מפחדים למות ולא עושים מה שבחרנו ונבחרנו והתחייבנו לעשות, מה עוד נשאר לנו חוץ מלעשות הכל כדי לא למות??? איזו תכלית יש לקיומנו כאן אם איננו נותנים מקום לביטוי רדיקלי?
*
רק אתמול מחקה אדמין קבוצת העמותה שמנוהלת בתדר אדמה ומים תגובה של איש אש בפוסט של מישהוא כי הוא אמר לו אידיוט. וואלק יופי. תגידו אתה יודעים בכלל מי אתם מידברן? אתם פאקינג אנשי אש. אנחנו כאן כדי להביא אמת לעולם החלום ולא להתבכיין למנהלים שמנהלים את המשפחה הזו : "אמא, תגידי לו, הוא קרא לי אידיוט . זה לא יפה, זה מעליב אותי ואני פגוע עכשיו. מי בא לתת לי חיבוק? כולם? איזה יופי. כמה נחמד לי. אתם רואים שאני צודק? כולם באים לחבק אותי ומכירים בי שאני קורבן לחוסר הרגישות של הילד אש המופרע הזה, תעיפו אותו, הוא מפריע לשמור על הסדר והחוקים. תחסמו אותו מהקבוצה,הוא לא במקובלים. זה אני החלש כאן שראוי לקבלת פנים ידידותית" ואז מנהלת הקבוצה עוד מתנצלת שלא היתה רגישה. חברות וחברים, מה שנדרש כדי לנהל קבוצה של אנשי אש זו לא רגישות. זו ידיעה פנימית אומץ ובטחון עצמי. מי שרגיש שילך לנהל קבוצת מים. זה לא פה !!! הגיע הזמן לשים קץ לחיים האלו , הם חסרי ערך כשאנחנו לא נותנים ערך לערכים לשמם אנחנו כאן.
*
כמה לא מפתיע כשכל הדרמה הזו התרחשה כאילו על במת משחק אחרת שכאילו לא שייכת למידברן, אז מייד צצו קולות ואמרו שנושא הדיון הוא פוליטי ולכן אין לו מקום. נו באמת. פחדנים. הדיון לא עסק בפוליטיקה ובמלחמה בערבים. הנושא שעלה לא היה מוות של פלשתינאים בזמן שמידברן חיה ,אלא על מוות של מידברן בזמן שהפלשנינאים חיים ונלחמים על האמת שלהם. איפה הם ואיפה אנחנו. למה אנחנו לא נלחמים על האמת שלנו? אלי כי אנחנו לא יודעים מי אנחנו באמת??? הערבים יודעים טוב מאד מה הייעוד שלהם ומוכנים להקריב את החיים שלהם כדי למות עבור האדמה – היא המהות שלהם. רק אצלנו קהילה שמהותה אש שנועדה להתעלות לאוויר , טובעים במים הרגשניים ועושים הכל כדי שחלילה לא ימותו ומה יהיה ?!……. יאבללה , סוף העולם …..מה נעשה אם לא יאשרו לנו לקיים את הארוע? מה, לא נהיה יותר?
*
לא. לא נהיה. אנחנו כבר מזמן לא אנחנו. מוטב היה כך. מוטב שלא היה מתקיים ארוע מאשר למכור לעצמנו ולהמונים אשלייה יותר גרועה מזו של המטריקס. למה זה יותר גרוע? כי אנחנו מציגים עצמנו כרדיקלים אבל לא ראויים לשם הזה. בגלל זה מחקו אותו מעשרת העקרונות.כי מה זה משנה אם מוחקים כמה מילים שרשומות באתר רק כדי לרצות את הרשויות המשפטיות בממלכת האדמה , אם ממילא אפחד לא יזיז לו כי כולם נהנים ודופקים תראש עם טרנסים ודופקים אחד תשני באורגיות על פסלים מנצנצים לדים צבעונים.או מאבדים עצמם לדעת עם סמי הזיות. חח קהילה שקוראת לי הזויה.. איזה עולם הפוך… .
*
אני אגיד כאן חד וברור שלא ישתמע לשתי פנים: הפוסט הסמלי הזה שעלה לבמת המשחק הקהילתית לא עסק במלחמה של ישראל מול הערבים אלא במלחמת קיום על הקיום של מידברן בנשימותיה האחרונות לפני המוות
*
ככה מידברן 2018 נראתה השנה : תפאורה יפה בלי רוח חיים, עולם חומר שלא נושמת בו רוח מהות הברן הריהו חסר משמהות. מה התכלית במשחק הזה? בנינו, עשינו, הלכנו, באנו, הבאנו, הקמנו, פירקנו, יצרנו,שרפנו , אבל למה??? למה זה טוב כל המשחק הזה בחומר אם חסרה בו רוח הנשמה של הברן. מוטב למות
*
*
זוכרים איזו דרמה הקהילה עשתה כשהעלייתי את ההסבר התודעתי לבחירה של האיש הנשרף בברנינגמן  : ששרף עצמו לדעת בברנינגמן לפני פחות משנה ? וואי וואי וואי כמה רעש וצילצולים , פחד אלוהים,
*
היא מצדיקה מוות? היא מטיפה להתאבדות? השם ירחם… אז זהו- שאפחד לא ירחם עלינו אם לא נתפוס את עצמנו בידיים ונתחיל להתעורר כי זו האחריות שלנו להעיר את האנושות כולה. אוי לנו כי אבדנו, אוי לנ אם אנחנו מאמינים שיש ערך לחיי אדם פיזיים ללא מהות רוחנית. רוח ללא חומר יכולה להתקיים יופי. רוחו של האיש הנשרף חיה ונושמת. זהרק הגוף שלו שהתכלה. אבל הנשמה שלו- היא שמחה וצוהלת, מרוצה מעצמה שמימשה את ייעוד ללמד את קהילת אנשי האש שיעור בלשחרר את החומר. זה לא אומר לשרוף כמה עצים שיצרנו מהם פסל. זה אור לשרוף את כל מסגרות החשיבה הישנות שמעכבות את תהליכי השינוי. זה אומר לשרוף את העבר – את כל המטען הרגשני שאנחנו סוחבים איתנו משום מה מעידן המים שנגמר בכר ב 2012 ואנחנועכשיוב 2018 .
אוי לנו כי אבדה דרכה.
קהילה של אנשי אש שהאיכות שלה היא מהירות ומחשבה חדה, מזדחלת כי מאפשרת לאדמה והמים לנהל אותה.
אוי לנו כי אבדה דרכנו.
קהילה של אנשי אש שהערך הראשון שראוי שיהיה נר לרגליה הוא לקיחת אחריות אישית, משאירה אותה בידיים של בעלי סמכות שהחליטו לקחת לעצמם סמכות שלא ניתנה להם ,לקחת על עצמם אחריות לנהל את הבית הזה במקום לעודד את בני הבית לקחת אחריות אישית בעצמם
אוי לנו כי אבדה דרכנו.
קהילת אנשי אש שייעודה להפר את הסדר הקיים ולהנחיל חשיבה יצירתית מהפכנית בתודעה האנושית, עושה הכל כדי לרצות חשיבה אדמתית מקובעת שקשה לה לשמוע את המילה רדיקלי. לא בא להם בטוב. נחשו מה? גם לי לא בא בטוב. בכלל בכלל בכלל לא בא לי בטוב להשקיע הון אנרגיה של שמן כסף ולהוציא את הנשמה על הפקת ארוע שאין בו נשמה.
*
בלילה הראשון שמפ"צ הגיעו לשטח מידברן השנה, ב 26/4/18  – בקושי 3 שבועות עברו , זוכרים מה קרה? היה השטפון שבו 10 ילדעים נסחפו עם הזרם למותם . במותם ציוו לנו את החיים – ללמוד להעריך את מה שחשוב בחיים: ללמוד שיעור על אחריות . כי מי שמקשיב לקול סמכות ממסדית במקום להפעיל שיקול דעת עצמאי ולהקשיב לקול הפנימי שלו- סופו להיסחף עם הזרם יחד עם כולם ולמות בשטפון.
*
אבוי לנו כי אבדנו.
אבוי לעיר אנשי אש שלא לוקחים אחריות על הבחירות שלהם ומאפשרים לראש עיר איש מים לבחור עבורם כשהערך העליון עברו הוא "ואהבת לרעך כמוך" – שזה יופי באמת, אבל זו לא המהות של האש. זה תדר שמתאים לעידן הישן. המחוייבות הראשונה של האש היא קודם כל לעצמה. כן כן. שמעתם נכון. זה לא נשמע יפה. ליתר דיוק נשמע מאד לא יפה להיות אגואיסטי. אסביר לכם למה להיות מחויבים לעצמנו זה אלטרואיזם ולא אגואיזם : כי ייעוד האש לתרום לטובת הכלל ולא נוכל לתרום כלום אם אנחנו עצמנו לא בנתיב ההתפתחות שמדוייק לנו.
*
האש היא שבוראת מציאות. הא שמניעה ומתניעה את כל התהליכים בבריאה . לפיה יישק דבר. משמע שאם האש של מידברן מעוקלת מעוותת ובסטיה – זה יהה גם התוצר הגשמי שיתהווה בתואם להלך הרוח התודעתי. כדי שהמים האוויר והאדמה יכלו להצטרף לאש וליצור תוצר גשמי ראוי, האש חייבת להיות מכוונת למקום שאליו נועדה לשאת עיניה – מעלה לאוויר, לתודעה , לרוח ולא מטה לאדמה. אש שמכוונת נמוך לאדמה שורפת . אש שמכוונת מעלה לאוויר יוצרת התעלות.
*
למות זה לא סוף העולם. יש חיים אחרי המוות. אני יודעת , כי אני חיה אותם. מתתי לפני 7 שנים ונולדתי לגלגול חיים חדש באותו גוף פיזי. אם אני עשיתי את זה לבד, אז גם מידברן יכולה, כי ביחד יש לנו יותר כוח. בואו נזכור: החיים כאן הם משחק . רק משחק. חיים מתים. ונולדים מחדש.. מחזוריות כזו, אתם יודעים… גלכגל החיים מטלטל אותנו…
בואונהיה אנשי אש אמיתיים שיודעים ונבחר באומץ למות כדי להוליד מעצמנו מהות חדשה שמדוייקת יותר ותואמת תדר למגמת השינויים הכוללת בעולם ובבריאה
*
תאמינו לי – לא יקרה שום אסון אם נמות. האסון יקרה רק אם נמשיך להתקיים כך ללא רוח חיים.
*
בהיסטוריה הקוסמית נעשו לא פעם ולא פעמיים ניסיונות להביא שינוי שנכשלו. כולכם שמעתם על אטלנטיס, נכון? אלטנטיס נשלחו לעולם הזה כדי לעשות שינוי תודעתי לאנושות לאש ואוויר אבל הניסיון נכשל כי לא היו להם מספיק מים. הם רבו אחד עם השני ולא הצליחו להגיע להבנה. אנחנו לא חייבים להיכשל. יש לנו מלא מים, רק שאנחנונדרשים לכוון אותם מעלה לשמים- להבנה ,לרקום שתפ הרמונים ולא מטה לאדמה להשוות ריכוזים כדי שהכל יהיה בסדר. שום דבר ממה שקורה כאן הוא לא בסדר.
*
מה יהיה אם לא נצליח? כלום. עוד ניסיון שלא צלח. הלאה. כל התנסות תורמת להתפתחות. אז נתכלה כמו כל דבר בעולם הזה שלא תורם להתפתחות אין הצדקה לקיומו. ככב גם העם היהודי כמעט חוסל- כי היינו בסטיה ולא מימשנו את הייעוד היהודי שלנו להיות עם של אש ואוויר והתמכרנו לחומר- השתלטנו על האדמה כאילו היא שלנו. היא מעולם לא היתה ולא נועדה להיות שלנו. נשלחנו לכאן כדי לכבוד את דעתם של הערבים, לא את אדמתם.
*
רקאומרת, סתם שתדעו – יש כבר תוכנית PLAN B . לא סומכים עלינו שניישר את הסטייה הזו אז הכינו בבריאה כבר תוכנית מגירה . כל מה שאנחנו יכולים לעשות עכשיו כדי לשנות את המצב – זה לשנות את עצמנו. לעשות שינוי תודעתי : לשחרר את עודפי המים הנמוכים, להתעלות לאוויר- ללמוד תודעה, ואז לרדת לחומר כשאנחנו מבינים ברוח איך להתנהל בחומר בתבונה
*
בשביל לחיות מחדש חייבים למות קודם. באיזו שנה היה המייצג הזה של בית קברות?…. אולי שווה להחיות אותו ….
*
מה דעתכם שנראה במידברן 2018 מסיבת פרידה חגיגית? מי שצה לבכות ולהתאבל על האובדן- לכו חפשו תחברים שלכם ותבכו על מר גורלכם . אני מזמינה מי שרוצה להיות שותף פעיל ולקחת אחריות לברוא את מידברן החדשה שיוצאת מהמים – רטובה אבל חיה!!!
יש משהו באנרגיה של הלילה שמניע אותנו לצאת מעצמנו ולהאיר מהאור הפנמי שלנו את המרחב הציבורי החשוך. לתרום חלקנו להאיר לטובת הכלל את המקומות האפלים. העיר המוארת בשלל צבעים מאירה את העולם באור של יצירה וחדשנות, רבגוניות, של התפתחות.
*
בנימה אישית אתוודה שעבורי הלילה הוא זמן איכות להתפתחות בהתכנסות – פנימה להתייחד עם עצמי , עם השקט שלי. ברגעים שהכי חשוך-לפני עלות השחר – זה הזמן המועדף עלי : כשכל אנשי הלילה כבר התעייפו מלחגוג וכל אנשי הבוקר עדיין לא התעוררו לעמל יומם. במידברן שקט הוא מצרך נדיר. אנשי האש אוהבים לעשות הרבה רעש שכולם יראו וישמעו מה שיש להם להגיד.
*
אני מאחלת ומייחלת שבמידברן שנה הבאה יהיו יותר מרחבים של שקט במידברן שמזמינים שיחות עומק אל תוך הלילה , שיחות של מהות ומשמהות על הדברים החשובים באמת. יותר להתחבר פנימה לעצמנו ופחות לצאת החוצה לחגוג עם אורות של אחרים: מדליקים ומפתים ככל שיהיו – הם אינם הדבר האמיתי. כל מה שמחוץ לנו איננו אמיתי. כל העולם הזה הוא חלום, אשליית המטריקס. האמת צרובה בתודעה שלנו. אפשר להתוודע אליה בחיבור לילד הפנימי . האורות המצנצים זה מגניב ויפה ומרהיב אבל לא באמת תורם להתפתחות שלנו . ואם אנחנו לא מתפתחים- גם אין לנו מה לתרום לטובת ההתפתחות הכוללת חוץ מרעש וצילצולים.

העיר הגדולה- מידברן 2018 – אלבום תמונות  

מידברן 2018 באוויר. סתומרת, אהממ.. מה שאתם רואים זה את התגשמות רוח הברן שבאוויר- באווירה על פני על האדמה, התמונות מציגות את המחנות, המייצבים, האנשים – התוצר הגשמי של הלך הרוח התודעתי.

מה שהולך בשטח אלו האנשים שעבדו שנה שלמה ליצור את העולם החלופי הזה שבו קהילה מתנהלת לפי כללי משחק חדשים ויצירתיים שמתחילים להתקרב לאלו של העולם האמיתי. לצערי השנה אנחנו רחוקים יותר מתמיד לדבר האמיתי אבל לפעמים נדרשת ירידה לצורך עלייה . זו מהותו של כל תהליך התפתחותי שיש בו חיים.

אני מכירה ומוקירה תודה לכל חבר בקהילה שלקח חלק בהגשמת החזון- האידאה, למציאות בעולם החומר הארצי. הצלחה לא נמדדת בכמה התוצר הגשמי יפה או מוכן בזמן, גם לא בכמה אנשים משתתפים בארוע או כמה כסף הושקע בכרטיסים, בהפקה ובבניית העיר הזמנית. מה שחשוב באמת זו המהות שמעבר לנגלה לעין.

הצלחה אמיתית נמדדת בהישגי ההתפתחות התודעתית שהגענו אליהם, משיעורים שלמדנו בדרך, ממיומנוית חדשות שפיתחנו, מהבנות שהפנמנו מאתגרים שהתמודדנו איתם, ממכשולים שעברנו, ממגבלות שהתעליינו מעליהן, מתובנות שהתבהרו בנו , מלקחים שהפקנו.

היחידים שיש להם זכות (וחובה) להעריך את הישגי ההצלחה שלנו זה אנחנו עצמנו. כל מה שאחרים חושבים או לא חושבים עליכם לא רלוונטי. אם בעיני עצמכם התפתחתם, אז הצלחתם.!!!

*

 ההקמות הן החלק הכי כייפי חשוב תורם מרגש ומשמהותי במידברן . עזבו אתכם מארוע מסיבת הסיום. בואו לדבר האמיתי- אלו ימי ההקמות :

כייפי: כי מגיעים רק האנשים שבאמת באמת מידברן חלק אמיתי בנשמה שלהם , מתוך תחושת שליחות לתרום לטובת הכלל, מתוך הבנה שאתה מחובר למשהו יותר גדול מרק עצמך. לבוא להקמות זה להשקיע מעצמך במשהו שאתה מאמין בו. מה יכול להיות יותר כייפי מאשר כשמקבץ נשמות טובות כאלו מתכנס יחד למרחב חדוות יצירה אחד? זה אנחנו האנשים שלהם חיכינו.. זה אנחנו. איזה כיפי זה לגלות את זה ולחוש את היחד הזה בלהקים דבר כזה גדול- להקים את העתיד שלנו.

חשוב – כי מה שלא נעשה לא יהיה וזו אחריות שלנו לעשות את מה שאנחנו יודעים שבחרנו ונבחרנו לעשות. להיות בהקמות זו זכות. זכות שבוחרים בה. אבל זו גם חובה שהתחיבנו לממש – לתרום להתפתחות הכוללת ולתת השראה להתנהלות אנושית שעושה מה שהיא עושה ב 100% התנדבות ורצון חופשי, ללא תמורה כספי, ללא הכרת תודה מאפחד, ללא פרסום ושווק, ללא יחסי ציבור ורווח כזה או אחר

תורם – כי כשאנחנו יוצאים מעצמנו ונותנים את המתנות שנולדנו- נועדנו לתת לעולם – זה תורם גם לנו באופן אישי וגם להתפתחות התודעה הכוללת- בעצם היותנו השראה לעוד אנשים לנהוג כמונו

מרגש – כי אין דבר יותר מרגש ומחסיר נשימה מלראות מדבר ריק שכאילו אין בו כלום, הופך למקום שיש בו הכל . אין דבר מרגש יותר מלחזות בפלאי הבריאה ולהיות שותף לבריאה הזו – לברוא יש מאין . זה להרגיש שאתה בורא עולם, במלוא מובן המילה

משמהותי – כי אנחנו חווים כאן בעולם כדי לגעת במהות בעולם של גשמיות. זה מה שנותן ערך ומשמהות לכל מה שאנחנו עושים. בלי זה – איזו תכלית יש לקיומנו? זה אנחנו שבוחרים את התכלית – הסיבה שאנחנו מעניקים לעשייה בחומר. אם לא ניתן- לא תהיה . בעידן הישן אנשים יכול לחיות חיים שלמים מתוך אוטומט בלי להבין שיש להם בכלל תכלית ובלי לדעת מה הייעוד שלהם. בעידן החדש מי שלא יבין מה הסיבה שלשמה הוא בוחר להיות כאן – לא תהיה לו סיבה להיות כאן…

17/518 אלבום תמונות ראשון מהעיר הגדולה : הקמות +ימים ראשונים 

מידברן 2018 באוויר. סתומרת, אהממ.. מה שאתם רואים זה את התגשמות רוח הברן שבאוויר- באווירה על פני על האדמה, התמונות מציגות את המייצבים – התוצר הגשמי של הלך הרוח התודעתי.

מה שהולך בשטח אלו האנשים שעבדו שנה שלמה ליצור את העולם החלופי הזה שבו קהילה מתנהלת לפי כללי משחק חדשים ויצירתיים שמתחילים להתקרב לאלו של העולם האמיתי. לצערי השנה אנחנו רחוקים יותר מתמיד לדבר האמיתי אבל לפעמים נדרשת ירידה לצורך עלייה . זו מהותו של כל תהליך התפתחותי שיש בו חיים.

אני מכירה ומוקירה תודה לכל חבר בקהילה שלקח חלק בהגשמת החזון- האידאה, למציאות בעולם החומר הארצי. הצלחה לא נמדדת בכמה התוצר הגשמי יפה או מוכן בזמן, גם לא בכמה אנשים משתתפים בארוע או כמה כסף הושקע בכרטיסים, בהפקה ובבניית העיר הזמנית. מה שחשוב באמת זו המהות שמעבר לנגלה לעין.

הצלחה אמיתית נמדדת בהישגי ההתפתחות התודעתית שהגענו אליהם, משיעורים שלמדנו בדרך, ממיומנוית חדשות שפיתחנו, מהבנות שהפנמנו מאתגרים שהתמודדנו איתם, ממכשולים שעברנו, מתובנות שהתבהארו בנו , מלקחים שהפקנו.

17/5/18 מחנה הילד הפנימי צרוב בתודעה הכוללת 

מחנה הילד הפנימי השנה לא מגודר בשטח פיזי. הוא נוכח בתודעה של כל ברנר , בכל המחנות, בכל מרחב וזמן . תתקשרו עם הילד הפנימי שלכם ותגידו לו – אני בבית

16/5/18 הלו , זה מידברן ?

– "הלו, שלום, רציתי לשאול… אם את יודעת … איך… מתי …איפה ??? "
– מה? מי אתה ?
– התקשרתי למרכז מידע של מידברן, נכון?
– מממ… לא, התקשרת לנעמה. זה מספר טלפון ישיר של בית שינוי תודעתי. במה אני יכולה לעזור ?
– יש לי שאלה. הרבה שאלות האמת
– שאלות זה טוב, אני יכולה לעזור רק בשאלות של מה ולמה . בשאלות ארציות של איך כמה מתי ואיפה – לזה תפנה לתמיכה באתר הרשמי של מידברן
– הם לא עונים שם
– כן, כי עכשיו הם חוגגים בעולם החומר. הגעת אלי כי אני נוכחת במרחב האווירי של הקהילה
– מרחב מה? לא הבנתי. הלו, זה מידברן?
– חחח בהצלחה לך אדוני ויום טוב, אין לי דרך לעזור לך כעת. תחכה שתסתיים החגיגה ואז יענו לך
– אז זהו, שאני רוצה להיות שם גם בחגיגה הזו
-אז שנה הבאה תתחיל להיכנס לעניינים חצי שנה מראש ולא בשבוע שהארוע כבר התחיל. האמת שאתה לא חייב לחכות חצי שנה בשביל זה ואפילו לא יום אחד. תיכנס כאן ועכשיו לאתר מידברן ותתחיל להבין מי ומה זה ובמה מדובר. תתחיל בלחפש את עקרון המיידיות, זה יבהיר לך כבר חלק מכללי המשחק .
– טווווווווווווווווווו
רציתי לשאול אם זה נראה לו לבוא להינות מחגיגה שאחרים עבדו שנה שלמה להכין אותה בלי לתרום חלקו, אבל הוא כבר סגר. מוטב שאנשים כאלו לא יבואו למידברן גם שנה הבאה…

14/5/18 מידברן האבודת שאיבדה עצמה לדעת – תמות. תחי מידברן החדשה – זו שיודעת את היותה – ייעודה   

מידברן האבודת שאיבדה עצמה לדעת – תמות. תחי מידברן החדשה – זו שיודעת את היותה – ייעודה . מנהל קבוצת אנשי אש VIP מידברן מכריז שהיא הופכת לספינת אהבה . סופות הרוח כנראה לא טילטלו מספיק את הקהילה כדי שיתחילו לחשוב ולהבין שהם לא נמצאים במקום שבו האש נועדה להיות – באוויר. אז עכשיו הבודדים שעוד לא הכניסו עצמם למשחק הקופסא שהעמותה והועד המנהל הוליכה את העדר אליו, עכשיו בוחרים לשחות במים. מתכון בדוק לטביעה. איזו הצפה. קודם ההפקה מנתבת את האש לאדמה (קבוצה שמנוהלת עי יועץ אירגוני במסגרת הנהלה ממוסדת שלוקחת אחריות במקום להשאיר את האחריות בידי אנשים), עכשיו מנהלי ה VIP זורמים בשטפון ונסחפים עם הזרם . יאללה שתטבע כבר מידברן הישנה שאיבדה דרכה , איבדה את העקרונות ושכחה מי מה ולמה היא כאן. . אולי מהים תצא מידברן חדשה אחרי שתמות הישנה . מ שרוצה אוויר לנשימה להרים ראש מעל המים לשמים ולהבין למה כל זה קורה, מוזמן ל מידברנרים מדברים תודעה . מרחב שפוי בקהילה שאיבדה עצמה לדעת ולא רוצה לדעת מי ומה היא. המקום היחיד הבטוח זה באוויר. הבטחון של ציפור חייב להיות ביכולת שלה לעוף ולא בענף שהיא יושבת עליו, כי הוא נעד לקרוס . כל מסגרות האדמה וכל ערוצי המים שזורמים עליה נועדו להתכלות .

13/5/18 צמיד מידברן 2018 בצבע תכלת

עליונות הרוח על החומר משמע להבין ברוח איך להתנהל בחומר בתבונה. ככה זה נראה, כשהאוויר הגבוה מהדהד לחומר את התדר בתואם למגמת ההתפתחות הכוללת בבריאה : צמיד מידברן 2018 בצבע תכלת. יסוד האוויר הוא המתכנן את התוכנית היישומית (בהתאם לתסריט התיאורטי החתום מראש) , הוא שמכתיב לאדמה הנחיות איך לממש בחומר כך שמה שרצינו שיקרה יתגשם במציאות שהמצאנו בתודעתנו . ברמה הארצית לא היה לי דבר וחצי דבר עם קבלת ההחלטות והביצוע. נשלחתי מתודעת העל להנגיש מידע. המידע הזה היה כאן תמיד, זה רק חיכה למידברנרים שיבחרו להבחין בקיומו

 11/5/18 באנו להרים 

תמיד הכל הפוך אצלי. כשהמשפחה שלי עפים על עצמם מרימים עיר במידברן, אני מורידה עצמי לאדמה . 
שיתוף אישי : קריאת זימון מממלכת האדמה .
*
ממש אבל ממש מאתגר לי לחלוק. מיועד רק לחבריי המידברנרים אבל אני מעלה את זה כאן לאוויר כי אני מאמינה שהתנהלות בשקיפות מלאה זו בחירה בלתי נמנעת בעידן החדש שנועדה לתרום להתפתחות התודעה הכוללת. מאתגרת ככל שתהיה .
*
אמלק : קיבלתי קריאה אנרגטית וזימון מגבוה להתחבר לממלכת האדמה וזה קשה לי ברמות על . מילא לוותר על האש שלי, מילא להפוך לאוויר, אבל להתחבר לאדמה? בא לי למות שוב פעם…
*
נשימה
*
כל החיים אף פעם לא אהבתי את העולם הזה , גם כילדה , לא מצאתי את מקומי- לא בשכונה, לא במשפחה, לא בחברה , לא בביהס. לא הייתי לא במקובלים ולא בלא מקובלים, פשוט רוב הזמן הייתי בלי להיות באמת… נוגעת-לא נוגעת.. הטבע היה הדבר הכי טהור שהצלחתי להתחבר בו לטבע שלי. בזתי לכסף, שנאתי את החומר, כל הנאות החיים הארציות נראו לי הבל הבלים . נדדתי מכאן לשם : העיפו אותי בצבא מצנחנים והעבירו אותי לנערי רפול, העיפו אותי ממערכת החינוך אז עבדתי עם נוער עבריינים וחבורות רחוב , הכשילו אותי בתואר האקדמאי אז לקח לי 4 במקום 3 שנים לקבל אתו, אבל קיבלתי. נלחמתי עד שקיבלתי מה שאני רוצה…כזו היא האש… הדבר היחיד שאהבתי זה להיות אמא ולברוא חיים חדשים 12 שנים עם 4 ילדעים בחינוך ביתי ושתי בנות אומנה , בקצה הערבה , במרחבי המדבר הפתוחים לאופק . גם מהתפקיד הזה העיפו אותי. כנשללה ממני הזכות לגדל את הילדעים- מתתי. מוות בייסורים.
*
ואז נולדתי מחדש למהות אווירית . ושוב- נדרשתי לחסל את האש שלי לגמרי. זה היה תנאי . אם אני רוצה לממש את השליחות האווירית שבחרתי בה עוד לפני שנולדתי, לא היתה לי ברירה. היתה רק הבחירה .זה היה הרגע שהבנתי שמידברן אומנם הבית שלי- הליבה שלי הגיעה ממישור אש בבריאה , מידברן היא המשפחה שלי ,אבל אני לא באמת שייכת. לא הרגשתי שייכת והקהילה עשתה הכל כדי להבהיר לי את זה . ילדת אומנה, ילדת חוץ.. חוצנית…הייתי בעצמי אמא אומנת ל 2 ילדות שלא היה להן בית . אני הייתי המשפחה שלהם (אחת מהן בעצמה כבר מזמן אמא ל 4 ). ועכשיו אמא אחרת מגדלת את ילדיי שלי.. שוב – גלגל החיים… צחוק הגורל…
*
ועכשיו , עכשיו אני נדרשת לרדת מהרוח ולהתחבר לאדמה . קהילת אנשי האש הרדיקליים בקבוצת הקהילה ב VIP סגרו לי את הדלת (חסמו אותי לחופשה מאולצת עד אחרי מידברן) וחייבו אותי להתחבר לקבוצה הממסדית הזו שכל כך כל כך כל כך לא רציתי להיות חלק ממנה. מרגישה עצמי יורדת לנקודת שפל: שאני, נעמה שבאה לפרוץ את כל המסגרות אכניס את עצמי מרצוני החופשי לתוך מסגרת כזו של משחק קופסא שמנוהל ע"י עמותה וועד מנהל. פויה. אבל אני לא יכולה שלא… זה חזק ממני.. המחוייבות שלי לשליחותי לקדם שינוי תודעתי היא מעל הכל, זו לא בחירה אנושית. אני עובדת בשרות הבריאה. הבהירו לי בצורה שלא משתמעת לשתי פנים לפני שבועיים שאם קהילת מידברן לא מסוגלת להתעלות איתי מעלה לתודעה אז אני חייבת לרדת לעם.
*
לפני חודש פניתי לזאב אבירז שתיקשר את מידעי תודעת העל ואמרתי לו שאני רוצה לקבל- לשמוע וללמוד תיקשורים נוספים . אחרי שבוע הוא שלח לי הזמנה וקרא לי לבוא . מידע חדש חדש חדש, שמעולם לא ירד לאנושות. מידע שמגיע מיישויות במכון מחקר בבריאה שממש ממש קרובות אלינו (לא גבוה כמו תודעת העל ) מישור אחד מעלינו, ממש מרחק נגיעה : הם מכירים את שפתנו, רואים אותנו מחטטים באף, שומעים כל אפצי שלנו. הם נקראו להוריד מידע שינגיש את התודעה לשפת העם, לתת כלים פשוטים פשוטים פשוטים שכולם יוכלו להשתמש בהם. התיקשור הראשון היה על כלי לפתיחת העין השלישית . ישר הבנתי שהמידע הזה יורד עבורי ובזכותי. אני דרשתי את הדרישה האנרגטית הזו מבלי דעת. כשראו בבריאה כמה מאתגר לי ללמד את המידברנרים תודעה , ראו כמה אני מתאמצת ואתם עדיין לא מצליחים להבין או לא רוצים להבין , אז הם הבינו שכדאי לתת לי כלים להתחבר לאדמה . העניין שאני לא רוצה בכלל להתחבר לאדמה אני רוצה להעלות את הקהילה לאוויר.
*
קבוצת השליחים שאני לומדת איתם היו מרוצים מאד- סוף סוף מידע פשוט שאנשים פשוטים יוכלו להבין. אני לא. לא רוצה .לא רוצה. לא רוצה. אני כאן לתת לאנשי האש כלים שיעופו על עצמם , לא לרדת אליהם לממלכת החומר.
*
המשך יבוא…
אין לי שמץ מושג מה יהיה ההמשך הזה : האם זרעי התודעה שזרעתי בקהילה ינבטו ותתחילו להניב פירות לעמלי, או שמא אני אאלץ שוב לעשות שינוי תודעתי ולהוריד עצמי נמוך יותר לאדמה .
אני רואה את כל הפרסומים של מידברן: "בואו להרים" ואני רוצה, אני רוצה להרים איתכם.
יהה אשר יהה
לא יודעת מה יהיה
חיה את הרגע. כאן ועכשייו
מיידיות

9/5/18 תודה חדר חושך על האור

אני כאן לומר תודה תודה תודה ממעמקי נשמתי וממרומי תודעתי לכל חברי המחנה שהכינו את מייצב חדר חשוך , מידברן 2018.
*
יש סיבה גבוהה למה מייצב חדר החושך בוטל: כי אין בו צורך יותר. קיומו הפיזי איננו נחוץ בשטח. הוא כבר עשה את העבודה שלו מעל ומעבר למצופה. הוא מימש ייעודו. הוא יצר בדיוק את מה שנועד ליצור : להכניס אור למרחב הקהילתי החשוך, לפתוח פתח להתפתחות לבחון מחדש את ערך האחריות שלנו כעצמאיים וכחלק מארגון שמייצג/לא מייצג את הערך הזה .

אני מכירה ומוקירה את תרומתכם לקהילת מידברן ולהתפתחות הכוללת. שלא תחשבו לשניה אחת שהמייצב שעמלתם עליו כל כך קשה לא הצליח. הוא זכה להצלחה עצומה יותר ממה שאתם מעלים בדעתכם . כל הבריאה מוחאת לכם כף. הצלחה אמיתית לא נמדדת בתוצרי העשייה הגשמית בשטח על פני האדמה אלא בשיעורים התודעתיים שאנחנו לומדים בתהליך היצירה. החומר מתכלה . הדבר היחיד שממשיך איתנו הלאה אלו התובנות שהפנמנו.
*
הודות לבחירתכם האמיצה שלא לחתום על לקיחת אחריות על בחירות של אנשים אחרים , הנעתם גל – פתחתם פתח להתפתחות בקהילה כולה , הזדמנות לבחון את הבחירות שלנו מחדש ולקחת אחריות על לדייק מהי האחריות האישית של כל אחד מאיתנו ושל כולנו. זו הדרך של המצפן. זה תפקידו – להראות לנו את הדרך הביתה, לדרך שלשמה נולדו ובה נועדנו ללכת.
*
אמרתם: "בלב כבד- החלטנו לא לחתום. הרגשנו שאנו נשארים לבד במערכה שכל מה שחשוב בה זה ערכי הקהילה שבה"
*
אתם לא לבד. אני ורבים רבים רבים אתכם. פשוט אינם נגלים לעין וקולם לא נשמע במימד הארצי, אבל הם כאן. חלקם מפחדים להשמיע קולם. יש רבים שחשוב להם מה אחרים חושבים עליהם יותר ממה שהם חושבים שחשוב בעיניהם. זה שיעור שנידרש ללמוד, אתגר להתמודד איתו. בין אם נרצה בכך ובין אם לא. זו מגמת השינויים עבור כל האנושות בכל העולם ובמרחבי כל הבריאה . את המציאות החיצונית לא נוכל לשנות אבל את התודעה שלנו כן.
*
תודה לכם
תודה תודעה

סוף דבר – התחלה חדשה 

כל סוף הוא התחלה . מנהל קבוצת VIP של מידברן חסם אותי . זהו. הייתי על הקצה ועכשיו אני בחוץ. האם זה באמת הסוף? האם מכאן יכול להיות רק יותר טוב או שהקהילה תקבל את הנגחה שלה בפנים כי היא לא בחרה ללמוד בטוב? ימים יגידו
מישהיא אמרה לי שאני מוארת מדי. מה שזה אומר שמרחב הקהילתי חשוך מדי… לא ככה ? מה הרגע שבא אחרי שהכי חשוך?… עלות השחר… ויהי אור.

9/5/18 מלחמת האור בחושך: גירסה עדכנית, מידברן 2018

דיון שהתפתח בעקבות החלטה של ועד מידברן לסגור את מייצב חדר החושך בטענה שזה לא אחראי . החלטה מבורכת שהכניסה הרבה אור והניעה התפתחות חשובה של שינוי תודעתי בקהילה. מופלאות הן דרכי הבריאה .  השיח כולו מתועד מהקבוצה של ה VIP , עד הרגע שבו נחסמתי. רות סוף.

*
חושך:

"קיום מרחב מיני בעלטה מוחלטת עלולה להפוך לאירוע טראומתי. אנחנו לא יכולים לקחת אחריות על מה שיכול לקרות "
*
אור:

"מה שיקרה או לא יקרה הוא באחריות אישית של כל אדם על הבחירות העצמאיות שלו
לחשוב שמישהו אחר יכול להיות אחראי על הבטחון שלי זה חוסר אחריות . אף אחד ושום דבר. רק האדם עצמו. לא מדינה לא ארגון לא ממשלה, לא צוות אבטחה, לא גז מדמיע או מצלמות נסתרות, לא אמא שלי ולא סבתא שלי. לא משמר צניעות ולא ועדת מיט"ה וצוות מומחים . אף אחד. גם לא אלוהים. גם לא תודעת העל. אנחנו חיים כאן ברובד בחירה חופשית .

עם כל הרגישות בנושא ההטרדה המינית אנחנו נדרשים להבין את סוגיית ה אונס  : אף אחד לא יכול להטריד מישהו שיבחר לא להיות מוטרד. אף אחד לא יאנוס מישהיא שבוחרת לקחת אחריות ושליטה על הגוף שלה. ברור שמי שקורה לא את זה היא לא אשמה. אין כאן בכלל עניין של אשמה אלא של בחירה. הנשמה בוחרת לזמן לעצמה בעצמה התנסויות כאלו קיצוניות. למה? כדי ללמוד מהן שיעור ולהתפתח. גם במחיר פגיעה בגוף הפיזי. עליכם להבין שבעיניים שלנו כבני אנוש- ערך חיי אדם זה הדבר הכי חשוב, כי אנחנו חושבים שהגוף שמולנו זה מה שאנחנו רואים. אנחנו לא רואים מעבר. יותר מכך אגדיל לעשות ואומר תודה תודה תודה לכל הנשים האמיצות שבחרו לעבור את החוויה המטלטלת הזו ושילמו מחיר בגופן על מנת ללמד את כולנו כקהילה , כחברה כאנושות שיעור שלא השכלנו ללמוד בשום דרך אחרת

מי שמפחדת ממה שיקרה לה בחדר חשוך – שלא תיכנס לשם. מי שנותנת למים – לרגשנות לנהל את הבחירות שלה – מוטב שתימנע בכלל מלבוא למידברן. מידברן זו עיר שמהותה אש. אנשי אש יש להם מימון אנרגטי של אומץ ובטחון עצמי מספיק כדי לקחת סיכון מול הסיכוי. הם מחוברים לחושים הפנימיים שלהם ויודעים גם "בלי לדעת" מה נכון להם. מי לא יודע? אנשי אדמה לא יודעים , אז הם הולכים לבדוק מה כתוב בחוקים ומתבססים על כיסויי תחת משפטיים גם אנשי מים לא יודעים כי הם לא מקשיבים לקול הפנימי שלהם אלא לקולות אחרים- בין אם זה קול הפחדים שלהם עצמם ובין אם קולות אנשים אחרים שכאילו מקצועיים ומומחים.

כך, הקהילה נדרשת לדייק את קהל היעד שלה ולהתנהל לפי כללי משחק של האש. אנשי אדמה ומים שרוצים ללמוד מאיתנו את האש- שיעשו שינוי תודעתי ויבחרו לשחק כמונו. או שלא. לא חייבים

*
חושך:

את מחזיקה בדיעות מסוכנות המסכנות א.נשים.
די. משפטים כמו:
"אף אחד לא יכול להטריד מישהו שיבחר לא להיות מוטרד. אף אחד לא יאנוס מישהיא שבוחרת לקחת אחריות ושליטה על הגוף שלה. "
"הנשמה בוחרת לזמן לעצמה בעצמה התנסויות כאלו קיצוניות."
"תודה לכל הנשים האמיצות שבחרו לעבור את החוויה המטלטלת הזו ושילמו מחיר בגופן על מנת ללמד את כולנו כקהילה…"

אלו משפטים מסוכנים.
את מסוכנת!
*

אור:

חבל שבחרת לא לדגום את המשפטים האלו: אנשי אש יש להם מימון אנרגטי של אומץ ובטחון עצמי לקחת סיכון מול הסיכוי. אנשי אדמה ומים שמפחדים לקחת סיכון שלא יבואו לשחק באש כי זה באמת יהיה מסוכן להם. מי שמפחד מזמן את מה שהוא מפחד ממנו לקרות לו . או שלא יבוא למידברן בכלל או שיבחר לעשות שינוי תודעתי ולשחק לפי הכללי משחק של האש

*
חושך

את פשוט אדם מסוכן ואני מקווה שימחקו את התגובה שלך במהרה.
את לא יודעת לנזקים שדברייך יכולים לגרום, או לא אכפת לך.

אשמח אם תוכלי להסיר את הלינק – השיח אותו אנו שואפים לקדם פה בקבוצה הוא שיח מקדם ומעצים והמילה/ים בהן את נעזרת אינן עושים זאת. אשמח אם תוכלי לעשות זאת בשעה הקרובה 
*
אור

יודעת ומודעת . לוקחת 100% אחריות על כל מילה שאני מעלה לאוויר.
לא אסיר את האמת שנשלחתי להביא. זו האחריות האישית שלי. אני רק שליחה למשלוח שאתם הזמנתם. אתם יכולים לזרוק אותו לפח בעצמכם

בוא נדבר על העצמה: לשמור להגן ולגונן על קורבנות אונס זה מעצים אותן לדעתך? לדעתי לא. זה מחליש אותן. רק על חלשים צריכים להגן. המידע שאני מביאה נועד להעצים את העוצמה הפנימית של אותן נשים/גברים ,להבין שהבחירה על גופן היא עצמאית שלה, בידיים שלהן, בראש שלהן, בבחירות שלהן, בתודעה שלהן ותלויה רק בהן . רק בעוצמה הפנימית שלהם.
אם אני נותנת יד למישהיא שנפלה לקום ומחבקת ומרגיעה אותה לפני שהיא הבינה למה היא נפלה אז לא העצמתי אותה אלא החלשתי אותה.

לא נענייתי לבקשתך להסיר את דבריי.זו האחריות האישית שאני מחוייבת לה גם אם יש אנשים שאוזניהן רגישות. שיתמודדו. אם הקהילה תחליט להסיר את המידע הזה ולא לתת לו מקום בתודעה הכוללת, אצטער על כך אבל אבין שכנראה אני תופסת מכם יותר ממה שאתם מסוגלים ובשלים לעשות ולהיות
*
חושך

אז תמחקי, לא כי את טועה ומסוכנת, אלא כי אנחנו לא בשלים, העיקר תמחקי. זה מהדברים (המאוד מעטים) שממש ראויים להימחק, ומייד.
דבריה יכולים לעורר טריגרים וליצור נזקים אמיתיים לא.נשים, וזאת מבלי להתייחס כרגע לנזקים שיכולים להיגרם מזריעת רעיונות נוראיים אצל א.נשים פוגעניים.
*
אור

אבוי , טריגר לשינוי . זהירות. בואו נכבה מהר את הנורה האדומה המהבהבת לפני שאנשים יתחילו לבחון את הבחירות שלם מחדש.זה מסוכן… מהר שמישהו יכבה את האור. התרגלנו לחושך
כאילו.. סתומרת..לא לחושך האמיתי , לזה שמפחדים ממנו.

לא יכולה להיות בחירה סמלית יותר להעברת המסר בדבר סכנת החושך מאשר חדר חושך שהממסד מבטל אותו. תודה תודעה . נפלאות הן דרכי הבריאה
*
חושך
את לא רואה שהשקפותייך הם החושך והסכנה בסוגיה זו.
*
חושך

אבדתי אותך
*
אור

אני כאן כדי ללוות נשמות אבודות שאיבדו דרכן. אם תבחרי שאת רוצה למצוא אותה – את עצמך, תדעי איפה .לא צריך לסוע להודו ולדרום אמריקה כדי לחפש את עצמנו לגלות מה הייעוד שלנו. הוא איתנו , צרוב בתודעה שלנו בכל מקום שבו היננו. כאן ועכשיו

מידברן זו קהילה שמהותה וייעודה הוא אש. תפקיד האש להביא את האמת לעולם החלום – עולם החומר הארצי. הוא חלום , כי כמו כל חלום סופנו להתעורר ולהבין שזה הכל רק משחק , חלום, אשליית המטריקס. פוף. מי שרוצה להתעורר לכללי המשחק של העולם האמיתי- אהלן וסהלן, תרבחו ותסעדו. מי שלא – אז לא. לא חייבים, אבל כשהמים והאדמה מסיטים את האש מדרכה , זו אחריות שלי ליישר את הסטייה הזו. אני נשלחתי אלייכם ממערכת הבקרה הבריאתית
*
חושך

תגובתך אינה במקומה ואף מקוממת. עצוב לי לשמוע דברי הבל על פגיעה מינית ואני בוחרת לא להגיב לך פרטנית. דבריך מהווים טריגרים ופוגעניים כלפי כל אחד מאיתנו ואני מצפה שתקחי אחריות וגם תסקיטי לחברי הקהילה במקום להתרכז ביצורים שמיימים ובתקשור, מדובר בא.נשים שנפגעים.ות, מדובר בגוף ובנפש ובהשלכות פוסט טראומטיות עמם מתמודדים.ות במשך שנים. אני רואה ועדה לפגיעה כזו בקרב נשים ודברייך כאמור פוגעניים ואין להם מקום.בכל חברה שהיא. עצוב לי עוד יותר לקרוא דברים אלה מאישה.
*
אור

"עצוב לי עוד יותר לקרוא דברים אלה מאישה"
את יכלה לבחור להתעצב ולכאוב ולכעוס , ואת יכולה לבחור להבין. בחירה . הכל החיים כאן מתחיל ונגמר במילה אחת – בחירה . הנשמה של כל אחד מאיתנו עשתה את הבחירה הזו כבר מזמן, עוד לפני שנולדנו. אנחנו כאן כדי להבין למה

לגבי היותי אישה… אהממ… אהממ.. אז זהו ש… אני חיה בגוף אישה אבל מהותי אנרגיות אש ואוויר זכריות. . נשים כמוני שעשו שינוי תודעתי ושיחררו אחיזה באדמה ומים , אנחנו אלו שנועדנו ליצור שינוי . נשים נועדו ליצור שינוי   . שלא תחשבי שזה היה קלי קלות. זה אפילו לא היה קשה מנשוא. לא יכולתי לשאת את האובדן הזה. מתתי. לא היתה שום תכלית לקיומי כאישה כשלא יכולתי לממש את מהותי- אימהותי. אני יכולה היום ללוות אתכם בתהליכי השינוי המאתגרים כי אני עברתי אותם בעצמי. נועדתי לפלס דרך אז עברתי את זה מזמן-לפני 10 שנים נפתחה לי השליחות

*
חושך

אור? את חושבת שאת אור? את כל כך עמוק במצולות החושך שהאור הוא זיכרון עמום בשבילך. יש ערך גם לצניעות, לענווה ובעיקר למודעות עצמית, אבל כפי הנראה, אלו ערכים שהם ממך והלאה מרחק שנות אור. תתביישי לך, אישה אלימה וחשוכה.

אונס זו אלימות מינית. זו הסיבה שדברים מתחוללים
*
אור

אכן. בתודעה האנושית חינכו אותנו לחשוב שאלימות זה חושך. זה לא . ילדעים נולדעים יודעים שטוב ורע הם אחד. גם חווה הבינה את זה כשבחרה לאכול מפרי עץ הדעת טוב ורע. גם הנער בסרט the giver מי שראה (סרט חובה, ממליצה מאד, זה מקסים) הבין שיחד עם הזכרונות
הטובים של אהבה וצבעוניות ושמחה שקיבל מהעולם האמיתי, באה עסקת חבילה גם הרוע והאלימות.

בעידן הישן האלימות היתה אדמה -פיזית ומים-נפשית . בעידן החדש אנחנו כבר לא חייבים להשתמש בכלים של אכזריות ורוע, אנחנו יכולים להבין. להכניס יותר אוויר=הבנה למערך הבחירות שלנו
*
חושך

החשוכים צודקים. את מסוכנת

*

אור

האם את מכירה מישהו/י אחד שבחר מרצונו/ה הטוב לעבור jחוויה טראומתית (זאת או אחרת) בכדי להתפתח ?

אור

כולנו בחרים כל מה שקורה לנו בחיים. הכל.

טראומות גדולות אנשים מזמניםלעצמם רק במקרים שמדובר בשיעורים מאד מאתגרים שהנשמה סוחבת איתה משך דורות על גבי דורות וגלגולים על גלגולים, כי תכלס אפחד לא רצה לחוות דברים כאלו, אבל בגלל שנגמר העידן הישן, הצטברו בסוף העידן כל התסריטים הכי קשים שאפחד לא רצה לממש בעבר.כעת העת. למה ? כי האנשים שבחרו להתגלם לגוף פיזי כאן ועכשיו קיבלו מימון אנרגטי של אומץ להתמודד עם האתגר הזה ששום בן אנוש לא היה לו בהיסטוריה הקוסמית. זה אנחנו הנשמות הכי אמיצות. זה אנחנו.

חושך

שישים שניות על פוסט טראומה, למקרה ולא ידעתם מהי.

אור

טראומות ודרמות שייכות לעידן המים שהסתים. נגמר כבר ב 2012. בוקר אור. אנחנו בעידן של אש ואוויר, 2018

אור

עזבי "כולם"… האם את מכירה אנשים שבחרו מרצונם הטוב לעבור חוויה טראומית של "אונס" – אחת הפעולות הכי אלימות באנושות (כשלרוב יש לה קונטקסט מיני)
במידה וכן – איך/מה גרם לאדם זה לבחור בטראומה.

אור

כן , אני מכירה . את שיעור תודעת העל הראשון שלימדתי ב 2012 עשיתי עם עבריינים פושעים בכלא שישבו על אונס . הם בחרו לעשות את זה כ זו היתה חתימה שהנשמה שלהם התחייבה לממש כדי להכריח אותם לקחת פסק זמן מהחיים הארציים הרגילים ולשבת שנים רבות בכלא כדי להבין את מה שלא הבינו ללא המעשה הזה
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=878602202312954&set=gm.1670658053006946&type=3&theater

אור

-התפיסה שלך הינה ש"כולם בוחרים את כל מה שקורה להם בחיים" אבל אנו גם מכירים תפיסות אחרות או תפיסה של "הכל ידוע מראש והרשות (לבחירה) נתונה" – איך את רואה את התפיסה הזאת ?

אור

לגבי הכל צפוי והרשות נתונה : מה שצפוי זה התסריט שהנשמה חתמה מראש . בבחירה חופשית ובהתנדבות אגב, אף אחד לא הטיל עליה שום גורל אכזר. זה לא יהוה ולא תודעת העל ולא שום כוח עליון. זו בחירה של הנשמה . ברגע שהנשמה יורדת להתגלם בגוף אנוש פיזי, הרשות הנתונה לה היא זכות הבחירה רק לגבי איך לשחק את התסריט שכבר חתמה עליו מראש. אפשר בבאסה ואפשר בסבבה. בחירה. אפשר להתעצבן ולכעוס ואפשר להבין

אור

לא התייחסתי לעבריינים אלא לקורבנות . האם את מכירה קורבנות (ולא עבריינים ש"חזרו בתשובה" אחרי תשלום כבד בחירותם), קורבנות שבחרו מרצונם הטוב לעבור חוויה טראומית של "אונס" – אחת הפעולות הכי אלימות באנושות (כשלרוב יש לה קונטקסט מיני)
במידה וכן – איך/מה גרם לאדם זה לבחור בטראומה.

אור

זה אותו דבר. אנס יכול לאנוס רק מי שמאפשרת את זה (לא במודע כמובן), כדי ללמוד שיעור בנשלטות

אגב, הנשים האלו יותר מפותחות ממני. כי זה אומר שהן השלימו את שיעורי השליטה שלהן כבר ובחרו לרדת לגלגול החיים הנוכחי כדי להשלים חלק קטן שהיה חסר להן של חוויית נשלטות

חושך

אינך מפנימה שדברייך פוגעניים כלפי א.נשים רבות ורבים.
בטרם תדברי על טראומה ונפש , ממליצה לקרוא את הספר ״טראומה והחלמה״. רוחניות עוזרת אך אינה חורצת גורל, הנתיב בו אנו בוחרים וגם קארמה הם עניין שבשליטתנו, אומנם, אך הזילות שהצגת כלפי פגיעה מינית מוזילה בעיני את שאר דיעותייך ושלל אמרותייך. אני מקווה שאולי בדיעבד תפנימי שיש אנשים שנפגעים ממה שאת כותבת ואולי אפילו תבחרי להתנצל בפני א.נשים שפגעת בהם בדברייך לעיל ו/או לחזור בך. וגם אם לאו, אני מקווה שברגע האמת אני כן אוכל לסייע למי שתצטרך/יצטרך.

אור

אני לא בטוח שאני מבין אותך – הרי החופש (שנלקח מהקורבן) הוא הזכות הבסיסית שנלקחה ממנו באלימות וללא הסכמה. "אותו דבר" – האם הקורבן הינו עבריין ?

ד"א – הנוכחות בקבוצה הזאת הינה זכות – האם תרצי שהיא תילקח ממך באופן זמני ? (לפי הטיעונים שלך – שאינני מסכים איתם – התשובה היא כן).

אור

הנוכחות כאן בקבוצה היא אכן זכות אבל היא גם החובה שהתחייבתי לממש. כשאדם חי בתואם בין התסריט הנחתם מראש ובוחר את הבחירות הארציות בתואם, הוא מדוייק וכשאדם נמצא במקום שבו מדוייק לו להיות אז הבריאה נותנת לו מימון אנרגטי

חופש לא יכול להילקח מנשמה. נשמה חופשייה . זה רק הבחירה של השחקן בגוף הפיזי לאפשר למישהוא אחר להשתלט לו על במת המשחק שלו כדי לטלטל אותו נפשית ופיזית כי בשביל זה נשמות יורדות לעולם החומר- כדי לחוות בפיזי. את השיעור התיאורטי הנשמה כבר יודעת, זה כבר כתוב לה בתסריט. גם הילד הפנימי יודע כי הוא הבמאי שחתם על התסריט, אבל כדי לקבל תוצאות שלמותיותר, יורדים לעולם הזה כדי לחבר הבנה תודעתית למערך התנסויות חומרי, לחקור את חיבורי כל היסודות

חושך

הנוכחות בקבוצה הזאת הינה זכות – האם תרצי שהיא תילקח ממך באופן זמני ? (לפי הטיעונים שלך – שאינני מסכים איתם – התשובה היא כן).
*

הנוכחות כאן בקבוצה היא אכן זכות אבל היא גם החובה שהתחייבתי לממש. כשאדם חי בתואם בין התסריט הנחתם מראש ובוחר את הבחירות הארציות בתואם, הוא מדוייק וכשאדם נמצא במקום שבו מדוייק לו להיות אז הבריאה נותנת לו מימון אנרגטי

חופש לא יכול להילקח מנשמה. נשמה חופשייה . זה רק הבחירה של השחקן בגוף הפיזי לאפשר למישהוא אחר להשתלט לו על במת המשחק שלו כדי לטלטל אותו נפשית ופיזית כי בשביל זה נשמות יורדות לעולם החומר- כדי לחוות בפיזי. את השיעור התיאורטי הנשמה כבר יודעת, זה כבר כתוב לה בתסריט. גם הילד הפנימי יודע כי הוא הבמאי שחתם על התסריט, אבל כדי לקבל תוצאות שלמותיותר, יורדים לעולם הזה כדי לחבר הבנה תודעתית למערך התנסויות חומרי, לחקור את חיבורי כל היסודות

לגבי "אותו דבר" – האם הקורבן הינו עבריין ? הכוונה ששניהם בחרו

חושך

– אנחנו נמצאים פה בפורום וירטואלי (ז"א איננו גשמי) ולכן זכות הבחירה לגעת במהות מבוטל הוא.

אור

כיצד אתה אומר ש : אנחנו נמצאים פה בפורום וירטואלי (ז"א איננו גשמי) ולכן זכות הבחירה לגעת במהות מבוטל הוא" ??? הנה המילים שלי נוגעות בכל כך הרבה אנשים במעמקי הנשמה . אינך רואה זאת?

חושך

לדברייך (שאינני מסכים איתם כלל) קורבנות הם אלו שבחרו מרצונם הטוב לעבור חוויה טראומית של "אונס" – אחת הפעולות הכי אלימות באנושות (כשלרוב יש לה קונטקסט מיני)

– הנני אחד האדמינים פה בקבוצה (ז"א לי הזכות להחליט למי הזכות להיות פה או שלא)

אינני מסכים עם רעיונותייך שלדעתי פוגעים בשאר חברי הקבוצה (שגם הם אינם מסכימים איתך)

האם את מסכימה שהזכות* להיות פה תלקח ממך (לטובת הכלל) עד לאחר האירוע ?

*הזכות הפעוטה, מכיוון שהאינטרנט מקום אינסופי הוא בו תוכלי להיות חופשייה היכן שתרצי

אור

האחריות שלי היא לתת את המתנה שלשמה נולדתי נועדתי לתת . אם הקהילה תבחר לזרוק את המתנה לפח תהה זו בחירה שאיננה באחריותי. אני את שלי עשיתי. רק מבקשת למען ההוגנות ולמען זכותם של כל השקטים הדוממים שמפחדים להשמיע קולם (שהרי אפחד לא רוצה להישמע הזוי כמו נעמה. זה מחיר מאד יקר לשלם בעולם שבו אכפת לאנשים מה אחרים חושבים עליהם יותר ממה שהם חושבים שחשוב)

אני מקבלת המון תגובות בפרטי מאנשים שנתרמים מהמידע שאני מביאה ומודים לי

שאלה קטנה שאשמח אם תוכלי לענות עליה בשתי דקות הקרובות (ובמידה ולא תוסרי מהפורום פה עד לאחר האירוע)

האם את מסכימה שהזכות* להיות פה תלקח ממך (לטובת הכלל) עד לאחר האירוע ?

*הזכות הפעוטה, מכיוון שהאינטרנט מקום אינסופי הוא בו תוכלי להיות היכן שתרצי "ולגעת" במעמקי הנשמה בכמה אנשים שתרצי (או הם ירצו)

תעשה סקר קהילה אנונימי. ההחלטה איננה שלך אלא של קהילה של 22000
אם אנשים יעדיפו להתעסק בארוע הפיזי ולא יגיבו אז לא יתקיים שיח. לשיח הזה יש הרבה צדדים. זו לא רק אני מדברת, זה אתם מדברים איתי.

חושך

אז לדברייך אינך זקוקה לפורום ציבורי ותוכלי להמשיך ולהיות בקשר עם אנשים בפרטי (כשאנשים שירצו להיות בקשר איתך – יצרו איתך קשר) או רחמנן ליצלן -אנשים שירצו (חס ושלום) "להאנס" היקום יפגיש בינכם.

האם ישנם איזה סיבה כלשהי אחרת שאינני יודע שכדאי להשאירך פה ?
ותודה על ההצעה אבל ואינני רוצה לעשות סקר.

אור

כדאי? אני לא אחראית על הבחירות שלך ולעולם אינני אומרת ולא אגיד לאנשים מה כדאי להם. מה שכן: אני חושבת שלא מדובר פה בהחלטה שלך. זו זכותך לחסום אותי אבל האם זו חובתך? האם אתה חש שהמחוייבות שלך כמנהל קבוצת קהילת מידברן היא לחסום את חופש הביטוי הרדיקלי? כי אם כן, כנראה שאני באמת לא במקום הנכון

כמו שאתה חייב ללכת לעיסוקייך הגשמיים, גם אני חייבת לעשות מה שהתחייבתי לעשות וזה להיות נוכחת במרחב האווירי של הקהילה ולהעלות את תדרי התודעה הכוללת. זו האחריות שלי שלקחתי על עצמי לוודא שעשיתי כמיטב יכולתי כדי להשקיט את הרוחות הסוערות .

אתם בשטח נלחמים ברוח עם חומר אבל זה לא הדרך. לא נלחמים ברוח. מבינים אותה ורק כך היא נכנעת ומתמסרת לרצוננו

‎‏. ביי בנתיים

בי ותודה על שאלותייך. תהה בחירתך אשר תהה , אני שמחה שבחרת להבין לפני שאתה פועל. מחשבה תחילה לפני סוף המעשה. קבל ח"ח

*

רות סוף. נחסמתי.

המשך יבוא…
אני מעדכנת כאן בזמן אמת…

8/5/18  אחריות  ***אישית***

זה לדעתי העקרון הראשון שחייב להיות צרוב בתודעה של כל ברנר שבוחר להיות שותף. זו התחייבות שכל מי שבא למידברן ראוי שיחתום עליה: בחירה לקחת 100% אחריות על הבחירות העצמאיות שלך. זו האחריות שלנו כקהילה שייעודה להוביל תהליכי שינוי להיות השראה להתנהלות אנושית חדשה .
*
המילה אחריות מתחילה ב א ונגמרת ב ת . זה כל הסיפור של האש והאוויר בעידן החדש: בחירה לקחת אחריות על כל הבחירות שלנו,על כל מה שקורה לנו. הכל. גם מה שאנחנו מודעים לו וגם מה שלא. ואם אנחנו בוחרים בחירה לא מדוייקת אז אנחנו נדרשים לשלם את המחיר. אנחנו ולא אף אחד אחר. לא מדינה ולא ארגון ולא משטרה ולא חברים ולא סבתא ולא נעליים. אנחנו !!! שלטון יכול לשלוט רק באנשים שבוחרים לוותר על השליטה שלהם בעצמם.
*
איך מדייקים בחירות? מכניסים יותר אוויר למערכת השיקולים שלנו ומסירים תבניות חשיבה והתנהלות אדמתיות. הם כבדות ומכבידות. האוויר קליל. ומורידים את עמודת האש הפזיזה חמומת המוח ומתחילים לחשוב יותר, לחשב מסלול מחדש, ולהבין יותר (אוויר) מאשר להרגיש ולהקשיב לאחרים (מים) או לעשות מה שהחוק מחייב אותנו (אדמה)
*
הבעיה מתחילה כשלמידברן מגיעים הרבה אנשים עם תודעה אדמתית שמבוססת על חוקי הדיפולט ומצפים מבעלי תפקידים בארגון ובמדינה להיות אחראיים עליהם. כאן מתחילה הסטיה שלנו מהדרך שנועדנו להוביל- זו שלשמה נולדנו.
*
מי שלא בשל לקחת אחריות רדיקלית כזו ומצפה מאחרים שישלמו מחיר על הבחירות שלהם – שלא יבוא. איזה כייף יהיה לחזור להיות ארוע של 2000 איש ולא 12000 . הגודל לא קובע אלא התדר התודעתי, רוח העקרונות . איכות החומר שרק אנשי אש רדיקליים קורצו ממנו.
*
העניין נהיה מורכב ומסתבך כשחברי קהילה שהם ברנרים במהותם ובנשמתם, מתרפסים בפני רשויות החוק. המים נמסים ובוחרים לזרום לתוך האדמה במקום להתעלות מעלה ממים לשמיים ולייצר בעזרת האש הרמוניה אווירית גבוהה שמבוססת על הבנה ולא על רגשנות.
*
ככה זה כשראש עיר של אנשי אש הוא איש מים והערך הראשון שעומד לנגד עיניו הוא ואהבת לרעך כמוך ולא הערך של שינוי שהוא המהות האמיתית של האש. כשמנהלים קהילה בתדר מים אז הבחירה היא לעשות הכל כדי שכולם יהיו מרוצים , שהכל יהיה בסדר. לא לא לא לא. אנחנו כאן כדי להפר את הסדר !!!! אנחנו כאן כדי לשנות את החוקים האזרחיים, לא כדי להכפיף את העקרונות שלנו אליהם.
*
לא במקרה סוערות הרוחות במידברן השנה. על מה סוערות הרוחות? רוח נועדה להעיף , נכון? היא מעיפה אותנו מההיאחזות שלנו באדמה , שנבין שהבטחון שלנו חייב להיות בנו עצמנו, ביכולת שלנו לעוף על עצמנו, להיות מי שאנחנו באמת, לא בענף שאנחנו יושבים עליו. ברוח, לא בחומר. שהענף יישבר כבר . יאללה . שיישבר.פליז שיישבר. שיסגרו לנו את הארוע. סוגרם תים. שוברים את הכלים ולא משחקים. למה אתם חושבים שאנשים לא רוצים לבוא למידברן? כי זה לא כללי המשחק שתואמים למשחק שהנשמה שלהם בחרה לשחק. זה משחק קופסא שיש בו כללים בדיוק כמו כל המשחקים בדיפולט רק עם נצנצים וציצים וחדי קרן שהם בכלל לא חדים אלא רק מתקשטים בנוצות של אלק רדיקליים.
*
אז מה יקרה עכשיו? המשטרה לא תאשר לנו את הארוע אם נשחק משחק כזה לא אחראי בעיניהם – להשאיר את האחריות האישית בידי אנשים חחח איזו בדיחה . אני כבר רואה אותם צוחקים שם בחדרי חדרים. ואתם יודעים מה – זה באמת מצחיק. מצחיק שאנחנו מפיקים ארוע שנועד לייצג ערך של אחריות אישית ולא לוקחים אותה בעצמנו.
מצחיק שהפכנו להיותמי שמפיקים ארוע לשנות את התפיסות של הדיפולט כשאנחנו עצמנו את התודעה שלנו לא משנים
*
מצחיק .
זה באמת מצחיק
*
תוספת בעניין המיצב שהועד ביטל אתמול בטענה לחברי המחנה שלא מוכנים היו לקחת אחריות : חברי המחנה צודקים. הם לא צריכים לקחת אחריות. חברי הועד לא אישרו את זה כי הם מפחדים לקחת את האחריות על עצמם כי הם חתומים לה לפי חוק. שלא יקחו. חלאס עם החוקים האלו. שאף חד לא ייקח אחריות על כלום. ואז, רק אז מתוך הכלום יעלו ויצוצו אנשי האש הרדיקליים שאמיצים מספיק כדי לשחק באש כללי משחק חדשים
*
מזמינה אותנו לתעד בשרשור הפוסט הזה את כל הדוגמאות שאתם נתקלים בהם בנושא אחריות. הנה אחת שנתקלתי בה הרגע:
 
"שיחה הזויה! שקיבלתי הבוקר…בחורה שקיבלה מאיתנו הקצאה ולא מגיעה (לא שובצה כי הודיעה שלא תגיע) מנסה למכור את הכרטיס ללא הצלחה ומבקשת שאנחנו! ניקח אחריות ו….. מה? נחזיר לה כסף… ! אני בשוק כמה שוק נעשה כאן … הצוות בשטח והתשובה שלי היתה כמובן שלילית. היא המשיכה בשלה. אני ממש בהלם. אנשים באמת אין להם שמץ מה זה הדבר הזה….
*
פוסטים נוספים שבהם אני מדברת על אחריות
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=997337210439452&set=gm.1255001714630967&type=3&theater&ifg=1
*
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=994353447404495&set=a.145877165585465.1073741832.100004895469467&type=3&theater

8/5/18 איך יהיה מזג האוויר ?

 

5/5/18  ככה עושים שינוי תודעתי: סרטון טעימה מפץ שבונים לנו את העיר 

כל כך משמח לראות את השינוי מהסרטון טעימה של שנה שעברה טעימה מפץ 2017   : אז זה היה מדליק אש, הראו לנו את כל הגופות החתיכים עובדים ועושים עולים על רכבים, על מנופים , אוכלים בונים מפרקים מלבישים, מתפשטים, תשוקה בעיניים, בקצב של המוזיקה, אבל השנה… עכשיו מראים לא את הגוף אלא את הפנים, לא מה אתם עושים אלא מה אתם חושבים ומדברים: מבינים למה אתם עושים את מה שאתם עושים. מידברנרים שמדברים מהות. תודה תודעה

4/5/18 תפקיד  הרוח 

תפקיד  הרוח איננו להפיל אותנו כדי שנקום וננסה כל פעם מחדש נעשה טעויות אחרות. הרוח מביאה איתה הבנה איך לשקול צעדינו בתבונה, לדייק את הבחירות שלנו כך שכל צעד יעיף אותנו מעלה בקלילות, בלי ההכרח לקבל נגחות בראש מנפילות חוזרות . יש בשורה חדשה באוויר: לא חייבים לנסות ולטעות, ללמוד מליפול ולקום , אפשר פשוט לעוף בקלילות. זה באמת פשוט – אם מבינים עם מחשבה תחילה לפני סוף המעשה במקום למהר לנסות מהכל בפזיזות הדעת. 


*
I messed up tonight
I lost another fight
I still mess up but I'll just start again
I keep falling down
I keep on hitting the ground
I always get up now to see what's next
Birds don't just fly
They fall down and get up
Nobody learns without getting it won

(TRY EVERYTHING)

4/5  רוחות שינויי הזמן

מידברנרים נחושים שכמונו, שום דבר לא יעצור את האש שלנו. גם אם הרוח מפילה , נקום ונקים מחדש שוב ושוב.  עממה… יש בשורה חדשה באוויר: לא חייבים לנסות ולטעות, ללמוד מליפול ולקום , אפשר פשוט לעוף בקלילות. זה באמת פשוט – אם מבינים עם מחשבה תחילה לפני סוף המעשה במקום למהר לנסות מהכל בפזיזות הדעת.
*
אם היינו לומדים את השיעור הזה כבר ב 2015 כשעצרו לו את העבודה הפיזית כדי שנשקיע במחשבה ולא בעשייה בחומר, לא היינו צריכים לקבל שוב את אותו שיעור , אותה גברת בשינוי אדרת. הצלחה במבחן הזה לא נמדדת בתוצרים הגשמיים עד כמה נרים את המחנות והמייצגים יפה אלא בהפנמה של השיעור התודעתי שזימנו לעצמנו בעצמו בפזיזות הדעת המתלהבת של האש. בואו לא ניכשל שוב . מועד ג יהיה יותר קשה בהרבה . רקאומרת..

 

3/5/18  למה סוערות הרוחות במידברן ?

לאור סופות הרוח העוצמתיות שהעיפו ציוד במידברן ברמה שמסכנת
את הגופים הפיזיים, יצאה קריאה של ראש העיר לנקוט באמצעי זהירות ולחזק את העגינות באדמה. Nir Adan  הוא איש מים. ברירת המחדל של המים היא לחלחל לאדמה שמרגישה להם כדבר הכי יציב . אבל היא לא. שום עגינה חומרית גשמית לא תוכל לנו מול עוצמת הרוח .
*
אנחנו חיים בעידן שבו קדימות לאש ואוויר. לא נלחמים ברוח עם חומר.
*
סופת רוח המטלטלת את עולם החומר, ייעודה להבהיר לנו שהאדמה איננה עוד מרחב בטוח ויציב עבורנו להיאחז בו. רוחות השינויים מחייבים אותנו להתנהלות הפוכה – לשחרר את האחיזה באדמה. קהילה שלמה עסוקה באיזה חפצים וחומר להביא למידברן כדי שיהיה לכם נוח ואז באה הרוח הגדולה ומעיפה לכם את החומר בפנים, כדי שתפנימו שהדבר היחיד שבטוח הוא הרוח הפנימית. שום דבר פיזי שתעשו לא יעצור את רוחות הזמן. הדבר היחיד שיבטיח את המשך קיומכם כאן הוא שינוי תודעתי. על עולם החומר אין לכם שליטה אבל על התודעה שלכם כן .
*
הבטחון של ציפור איננה בענף שעליו היא יושבת אלא ביכולת שלה לעוף. אנחנו נדרשים כעת לעוף על עצמנו. כמו ג'ונתן לווינגסטון השחף : "עליכם להבין כי השחף הינו רעיון החופש הבלתי מוגבל, בדמותו של השחף הגדול, וכי גופכם כולו, מקצה כנף עד קצה כנף, אני אלא מחשבתכם עצמה"
*
כשיש סופת רוח הדבר הנבון (אוויר)והיעיל (אש) לעשות הוא בדיוק ההיפך מלהיאחז באדמה(חומר) עם המים(רגש) : להתעלות מעלה לאוויר- לתודעה ולהבין ברוח איך להתנהל בחומר בתבונה .
*
רק כשנרגיע את הרוחות בראשנו , כשנבין את הסיבה הגבוהה והמשמהות של כניסת אנרגיות האוויר לעולם ונלמד לשלוט בהן ולא שהן תסחררנה אותנו עם פחדים, תשקט גם הרוח על פני האדמה. טלטלות מזג האוויר הגשמי בשטח המרחב הפיזי, הן השתקפות הטלטלות במרחב האווירי – התודעתי . אנחנו נדרשים לצלוח את אתגר ההתמודדות איתם ע"י שינוי תודעתי. שום היערכות פיזית, שום דבר שנעשה , לא יעשה את העבודה . זה הזמן לאקטיביזם תודעתי. להפסיק את אטרף ההתעסקות עם החומר, לחשוב ולחשב מסלול מחדש, לבחון את הבחירות שלנו ולדייק את כוון ההתפתחות שהמצפן מכוון אותנו אליו.
*
רק כשנעשה סדר במחשבות , ניקח אוויר לנשימה – לנשמה, יתבהר האוויר ויבהיר הבנה חשובה : המציאות שאנחנו ממציאים בתודעתנו היא מה שנמצא מתגשם במימד החומר. כעת העת. לממש את ההבנה הזו שנדרשנו ללמוד כבר במידברן 2015 -התמה אז היתה התעלות. לא למדנו את השיעור , לא שיפרנו את מימנויות כשפות האוויר שלנו אז אנחנו מקבלים שובאת אותו שיעור רק בצורה אחרת, עד שנפנים . מטרת הסופה עבור כל מי שנוח להם באזור הנוחות בממלכת האדמה להעיף תתחת שהם ולהתחיל להבין שיש סיבה גבוהה ואם לא מבינים בטוב אז תבוא הסופה הפיזית ותעיף לכם את החומר בפנים.
*
קריאת האזהרה של יו"ר מידברן 
*
תזכורת להבין שזה אנחנו זימנו לעצמנו בעצמנו את הסופה הזו. עלינו לקחת 100% אחריות על הבחירות שלנו ופאקינג להבין למה.
(שימו לב שאני משתמשת באותה תמונה . זו תמונת המציאות שבראנו בתודעתנו לפני שנה.
סערת רוחות : הרוחות סוערות בקהילה  .

30/4/18 – המצפן מראה את הדרך לתודעת המינסטרים להתחבר  למהות של מידברן , לכוון שאליו מכוונת היצירה הייחודית שלנו , של קהילת הברן הישראלית

המצפן של המידברן

על שטח של דונם באמצע המדבר, יואב שוורץ ולירון גביש מכינים את המצפן של המידברן, וגם מסבירים למה השריפה של המיצג שלהם היא החלק הכי חשוב.סוכן תרבות הלילה ב-23:00, כאן 11המצפן – מידברן 2018 מידברן )'( Midburn Liron Gavish

Posted by ‎כאן‎ on Monday, April 30, 2018

26/4/18  יתד ראשונה,בזנט ראשון נתקע באדמת מידברן 2018 .

ככה מתחילה האדמה להגשים בחומר את חזון רוח הברן שנבראה בתודעה. הסיבה שמידברן ממוקמת במדבר היא כי רק במקום שבו כאילו אין כלום- יכול להיות הכל.שם, במקום שבו לוהטות הרוחות, מוקמת עיר זמנית כאילו באמצע שום מקום- זה "ה" מקום , קנבס ריק ליצור בו יש מאין

לקט סיפורים של מידברנרים המתעדים את תהליכי השינוי התודעתי שעברו במהלך השנים מאז התוודעו למידברן לראשונה

15/4/18 המצפן הוא שאלה 

המצפן הוא בעצם שאלה
הוא שאלה של חיפוש, הוא שאלה של מהות
הוא שאלה של למה ולשם מה אנחנו עושים את כל מה שאנחנו עושים
אנחנו קבוצה של אומנים שמתעסקת בשאילת שאלות
להסתכל פנימה ולהגיד: למה הגעתי לכאן?
מה אני מבקש עבור עצמי? מה אני רוצה
וברמה הרחבה יותר כקהילה – זו באמת הזמנה לשיח קהילתי עמוק על מהות
*
המצפן עשוי מבנה תריסר עגורים שמביטים למרכז
מתוך התכווננות לתוך המסע הבא
במרכז המבנה יש את האלטר
בכל חיפוש צריך מיקוד
האלטר הוא סוג של עוגן לתודעה
זה המקום לספק לצופה את המקום שהוא חוזר לגוף, חוזר נשימה שלו
חוזר לעצמו, חוזר לתוך מקום של שקט
אנחנו לוקחים את אדמת הפלאייה , מעבדים אותה , מסננים, יוצקים לתבניות, מעבדים כל חלק ביד ,
הרצון שלנו הוא שאנשים יחפשו וימצאו את המצפן הפנימי שלהם
את הצפון האמיתי
הצפון האותנתי של כל אחד ואחד
והצפון האותנתי שלנו כקהילה

13/318 מצלמה נסתרת

. מממההה???? אבל במידברן אסור לצלם בלי רשות. מה זה הדבר הזה?מי בהפקה אישר את השטות ההזויה הזו, תגידו לה… זה בניגוד לחוקים (אממ, סליחה -עקרנות.. במידברן אין חוקים, יש עקרונות, זה נשמע יותר גמיש…), סגרו ת'מצלמה, תורידו אותה במיידי , תעיפו לי אותה מהעיניים לפני שאני פאקינג אעיף לה ת'צורה… מממ… אז זהו… שאי אפשר להעיף אותה כי אין לה צורה. היא לא יישות ולא דמות . היא התודעה שבאוויר. וכן, היא מצלמת אותנו כל הזמן בלי לבקש רשות.
*
למה? כי אנחנו כבר נתנו לה את הרשות לעשות את זה ברגע הבחירה לרדת ולהתגלם כאן למשחק אנושי בגוף פיזי. זו עסקת חבילה כזו: קיבלנו מימון אנרגטי לעשות מה שאנחנו רוצים ובתמורה אנחנו נדרשים להעביר את המסקנות מתוצאות הניסוי למחשב המרכזי של הבריאה = תודעת העל שמעבדת את המידע ומוציאה פלט נתונים שישמש לטובת ההתפתחות הכוללת.
*
מה מצלמים?
את ההבנות שהגענו אליהן מגיבוש המחשבות שלנו, את התובנות שהפנמנו משיעורים שלמדנו, את המסקנות התודעתיות שהגענו אליהן כתוצר נלווה למערך ההתנסויות שחווינו.
*
מה לא מצלמים?
את כל מה שאנחנו עושים בפיזי, איך שאנחנו נראים- התחפושות המנצנצות, מה שאנחנו לובשים,בונים, אוכלים, מחרבנים,מעשנים, איזו מוזיקה שומעים, עם מי אנחנו מזדיינים,הרגשות שאנחנו מרגישים, היצרים שממכרים אותנו לפעול מתוך דחף תשוקה ורצון שלא תואם תדר למה שהתחייבנו להעביר. בקיצור- הבחירות הארציות שלנו לא מעניינות אותם: אם נעשה כך או אחרת, בבאסה או בסבבה – זו זכות הבחירה – הרשות הנתונה לנו לבחור איך לשחק את ה "מה" – את המהות של התסריט שכבר נחתם מראש.
*
התודעה מצלמת רק את ההבנות . מכאן- שכל השקעה בחומר היא בזבוז אנרגטי כי זה לא באמת תורם להתפתחות – לא האישית שלנו ולא לתודעה הכוללת.אנחנו הרי אנחנו לא לוקחים איתנו לקבר את תוצרי העשייה, נכון? אבל את ההבנות כן. הן תשמשנה אותנו להמשך תהליך ההתפתחות במסע הנשמה בבריאה.
*
כל מה שאנחנו עושים שאין בו הבנה למה עשינו אותו- חסר ערך. זה וירוסים שמערכת הבקרה הבריאתית מסננת עם אנטיוירוס חזק במיוחד -חומת אש שלא מכניסה למחשב את כל השטויות שאנחנו עושים רק כי בא לנו ואנחנו חושבים שאנחנו יכולים. אנחנו באמת יכולים. עד שכבר לא.. עד שמערכת הבקרה תעצור ותחסום אותנו. כי המימון האנרגטי שלנו מוגבל . אנחנו חיים באשלייה שאנחנו יכולים להוציא יותר אנרגיה ממה שיש לנו בחשבון אבל זה לא עובד ככה. יש לזה מחיר. מי שסוטה וחורג מההקצבה שיועדה לו- יוצא מהמשחק
*
איך מצלמים?
במהות האנרגטית שאנחנו- בליבה , טבועה נוסחה מתמטית – פרקטל, שדה אנרגטי של תבנית ששונה מאחד לאחד לפי מכלול היסודות שמשולבים בה, שמקודד לגיאומטריה , לפיה מקור האור מזהה אותנו ועוקב אחרי המידע שאנחנו מייצרים לבדוק אם יש אימות בין השערות הניסוי ששלח אותנו לבדוק. המצלמות מתעדות הכל ומעבירותלתודעת העל שתעבד את המידע ותחשב גלי הסתבריות ותעזור לנו להבין את המחשבות שלנו
*
אז… אחרי שהבנתם שמצלמים אתכם ממילא, גם אם אינכם מודעים לכך, אז בואו נהיה יפים. בואו נחייך למצלמה ונראה לבריאה את המציאות שאנחנו רוצים לראות

5/3/18 המערכה הבאה במלחמת האור בחושך

(הפסקתי לספור מערכות.. הכמות והזמן לא משנה, משנה הקפיצה ההתפתחותית שהקהילה עושה בזמן הזה )
חברים חדשים : ברוכים הבאים הביתה לקהילת מידברן. בוקר אור: אאיר לכם את כללי המשחק החדשים, לא אופס , מבולבלת שכמותי.. שכחתי איפה אני נמצאת. התכוונתי הישנים. תשכחו מה שאמרתי. פליטת פה שכזו לא במקום. זו לא אני… האצבעות מכתיבות לי את המילים גם בלי שההגיון מאשר שהן נורמליות. אם הייתי אומרת את זה עוד 100 שנים זה היה בסדר אבל אני מקדימה זמני. עכשיו זו סתם הזיה. בכל מקרה – זה היה משפט הפתיחה של פוסט שהעלייתי בצהרי אור יום היום אבל חשכו עיני הקהילה ולא יכלו להכיל את האור אז הוא נמחק. אחד האחים בבית דיווח לאמא – במשפחת האומנה שאני גדלה בה, (כן, זו לא המשפחה הביולוגית שלי.. ) "תגידי לה, היא מעצבנת אותי" אז נקראתי לסדר. איך עושים סדר? מוחקים את מה שלא מתיישר בדיוק לתוך המסגרת או שיש קולות רועמים בעדר שדורשים לסלק את הכבשה השחורה . בשביל זה יש כאן סדר ויש מבוגר אחראי שמנהל את העניינים ומוודא שאףחד לא יפר את הסדר. (ולחשוב שזהו תפקידם של אנשי אש בבריאה. אם הם נשמעים לסדר ממלכת האדמה והמים במקום להפר אותו, מצבנו לא משהו) אבל היי.. זה לא מה שאנחנו עושים לכל הילדעים שנשלחים ללמד אותנו כללי משחק חדשים ? אופס סליחה, שוב התבלבלו לי המילים. התכוונתי לעצבן אותנו. בשביל מה יש מורה שתשמור על הסדר ותעיף אותו מהכיתה אם הוא לא ייקח רטלין?
*
כן חברים, אני יודעת שהאמת לא נעימה לאוזניכם אבל זה מה שחושך עושה. כל ניצוץ התפתחות חדשה שהאור מייצר ומאיר- החושך מכבה. זה הפחד מהלא נודע. לא מעודד במיוחד עבורי לראות תמונת מציאות שבה עיר של אנשי אש אמיצים ,שאמורה להוביל לפיד בראש המחנה – השראה להתנהלות אנושות חדשה נותנת לפחדי המים לנהל את הלך הרוח. יהה עליי לקחת נשימה עמוקה . תהליכי השינוי בממלכת האדמה איטיים. מאד איטיים. אבל זה יבוא. כמו קו חרוט על כף יד , זה יבוא, בטוח בעצמו , כאילו היה כאן תמיד וחיכה שנבחין בו.
*
אגב, מה שקרה כאן היום מזכיר לי סיפור שלמדנו בשיעור היסטוריה פעם- סיפרו לנו על שליח שקראו לו משה שירד מההר להשמיע דבר תודעה לעם ישראל אבל הם לא יכלו לשמוע כי היו להם טרנסים שדפקו בראש כנראה ולא יכלו לראות גם – הסתנוורו מהאור. לא בא להם בטוב, היו עסוקים עם עגל הזהב . נשמעו קריאת מכל עבר:"מה בא לנו המשה הזה עם רוחניקיות עכשיו, עזוב באמשך"… אז הוא שבר את לוחות הברית והביא להם כמו לילדעים מפגרים לוחות אבן חדשים ועליהם כתובים עשרת הדיברות: עשרה חוקים של עשה ואל תעשה. והם קיבלו את הציווי – נעשה ונשמע. מה שכתוב בחוקים בנהלים הרשמיים של המערכת זה נחשב חשוב וכולם חייבים לעשות ולשמוע. אכן מעשה שהיה כך היה .
*
אז לא. אני לא משה. משה נכשל בשליחותו כי כולם ייחסו לו כוחות על של קוסם, כאילו רק לו יש תקשורת עם הבורא. אני לא מתכוונת להיכשל. אין לי את האפשרות הזו בתוכנת ההפעלה שתוכנתתי לרדת איתה. אני תוכנתתי להצליח . אבל אני לא יכולה לבד. נצליח רק ביחד . זוכרים איך אמרה האורקל לניאו כששאל אותה למה את כאן, היא אמרה , אותה סיבה שאתה.. למה את עוזרת לנו? שאל . "כולנו כאן לעשות את מה שבאנו לכאן לעשות. מעיין אותי דבר אחד ניאו- העתיד ואני יודעת שהדרך להגיע לשם היא ביחד
*
*
מה כן יש לי? יש לי לתת לכם כלים תודעתיים ואנרגטיים שתוכלו להבין שכל אחד מאיתנו הוא בורא וככאלו – אנחנו נדרשים לקחת אחרית על הבריאה שאנחנו בוראים (או להבדיל לא בוראים … עסוקים בלתחזק ולתקן את העבר במקום לברוא עתיד חדש)
*
חחח משעשע אותי כשאני נזכרת בשיעורי תודעת העל שלמדתי לפני 2012 הכינו אותנו לשינוי התודעתי: מסרו לנו מידע שיעזור לאנושות להתמודד עם שינוי התדר. אמרו לנו שזה לא תאריך אלא תהליך , אבל אני לא העלייתי בדעתי שהוא יהיה כל כך איטי. ראבאק- אנחנו כבר ב 2018 …
*
בוקר אור נעמה, זו את שנדרשת להתעורר. זה רק חלום. בעולם האמיתי השינוי הזה קרה כבר מזמן 

5/3/18 each one teach on  עקרון 11 

מידברן – גן חיות שמור    ברוכים הבאים לגן החיות מידבר 2018

3/3/18   הצב מוביל , לא הארנב

ברנינגמן 2018 כבר הבינו את מה שמחנה הילד הפנימי וצוות נוודים כשפי אוויר כבר מיישמים: המקום שבו נועדנו להיות הוא באוויר. האש נועדה עבורנו להתעלות באמצעותה לאוויר- להבנה, לא להתמכר להנאות החומר ולהיאחז באדמה ובמסגרות החשיבה שמנהלות את הארגון הבירוקרטי
*
זוכרים מה מייצגים הארנבת והצב?הארנבת היא אנרגיית יסוד האש – מהירה וסקרנית, רוצה לנסות מהכל, וכן- גם שיאנית סקס) > עיין ערך הארנב בזוטופיה… הצב הוא אנרגיית יסוד האוויר- סמל הבינה: התודעה ששוקלת צעד צעד בתבונה ויודעת שאין מה למהר. מה שנועד לקרות – יקרה בזמנו המדויק > (עיין ערך הצב שהנחה את איטריו בסיפור שאינו נגמר ואת אוואטר אנג )
*
תמונת המציאות שציירו אדריכלי ברנינגמן את עיר העתיד מדוייקת: עיר שמתקיימת בבועה שנישאת על גב צב – התודעה היא שאמורה להוביל אותנו, להנחות את הלך הרוח, היא יודעת את היעד שאליו נועדנו להגיע. היא יודעת מה כתוב בתוכנית הגדולה
*
כולכם צפיתם בחללית של אילן מאסק נכון? מנוע האש תפקידו להניע את החללית מעלה לחלל האוויר הגבוה. אחכ היא מסיימת את תפקידה ויכולה לדומם מנועים ולחזור לקרקע, להתכונן להמראה לקראת הפיתוח הבא. המהות של החללית איננה המנוע- האש, אלא התוכן האווירי שיש בה : המידע שמוזן בתוכנית שתוכנתה לממש: המהות. מה המהות ? התפתחות !!!

 

המצפן (פעם הייתי הטמפל…) 

מידברן 2018 נפגשת לסערת מוחות, מחשבת מסלול, בוחנת אפשרויות לנתיבי המראה לכוונים שונים, מכווננת את המצפן ושואלת: פנינו לאן? קישור ל סקר בחירת המצפן 
*
במידברן יש משהו ייחודי-ייהודי-ייעודי ששונה מקהילת הברן הבינל"א. יש לנו שפה משלנו שמדייקת את המהות הייחודית שנועדנו לתת לעולם. "הייתי טמפל. עכשיו אני המצפן" המחוייבות שלנו היא לדייק את עצמנו למהות שלשמה אנחנו כאן: להתוות כוון, לזקק את הכוונה ולכוון עצמנו למקום שאליו אנחנו רוצים (אש) ומבינים (אוויר) שנכון לנו להוביל אליו דרך חשיבה והתנהלות אנושית חדשה . כזו שתואמת תדר למגמת השינויים הכוללת העולם ובבריאה, במעבר מעידן ישן של אדמה ומים לעידן של אש ואוויר. שני הסמלים שעוצבו למצפן מהדהדים את התדר השונה הזה .
*
הסמל הימני – אש ואוויר : גיאומטריות מייצגות מערך אנרגטי אווירי וזוויות חדות המבטאות את האש. המבנה הפנימי מאיר בלבן את שדות החושך שסביב. הסמל השמאלי אדמה ומים: האדמה היא החלוקה לגבולות עם קווים ישרים וסימטריים והמים הם ההרמוניה המעגלית.
*
מידברן במהותה היא קהילה של אנשי אש והחיבור לאוויר מובן מאליו כי זו ייעודה של האש – לכוון גבוה, לשמש כלי בשרות התודעה להתעלות מעלה. יש בקהילה ובעיר גם הרבה אנשי מים שייעודם לחבר את חברי הקהילה ולרקום רשת של שת"פ בין האש והאוויר. המים נועדו להשוות תדר לאש שקובעת את ה "מה" ולאוויר שקובע את ה "מה" , לא לחלחל מטה לאדמה כדי להשוות ריכוזים ולהביא איזון. הייעוד של מידברן הוא להיות השראה לחדשנות פורצת דרך. זו יכולה להתהוות רק במקום שיש בו תנועת שינוי מתמדת של עליות וירידות. לא במקום שהשאיפה בו היא לשמור על סדר רוגע איזון ושלווה. האדמה והמים שומרים על הסדר. ייעודה של האש להפר אותו ולחולל שינוי, להפוך סדרי עולם.
*
12 העגורים והשילוב שלהם במצפן.
צוות המצפן המציא השבוע סימול גיאומטרי נפלא שמייצג את פלא הבריאה : כשמסתכלים ממבט על על ההיסטוריה הקוסמית מתבהרת ההבנה למשמעות המספר 12: אנחנו הבריאה ה 12 והעולם הזה בכדהא מתקיים במישור 12 בזרוע התמנון של יהוה . עיצוב הסימול הגיאומטרי בשילוב המופלא של 12 עגורים המתקבצים לאותו מרחב רגע לפני ההמראה כל אחד לכוונו העצמאי
*
הרעיון נוצר מתוך סיעור מוחות בין חברי צוות ההיגוי של המצפן שהשתעשעו בקיפולי נייר ומצאו עצמם נמשכים אל דימוי של עגורי אוריגמי. הם חקרו וגילו כי האמונה מספרת, שאם מקפלים 1000 עגורי אוריגמי אז המשאלה שלכם תתגשם. כשהתחילו לחלום את המבנה,
שילבו בו 12 עגורים אשר נמצאים במעגל התכווננות. משוחחים זה עם זו, רגע לפני ההמראה. העגורים, בדיוק כמונו, צריכים לפעמים להתכנס סביב המרכז ולהחליט לאן מועדות פניהם.
*
תרומתי לעיצוב: הצעתי לשלב במצפן את הכוכב מחומש שהוא הסמל הגיאומטרי של העידן החדש (שהחליף את המגן דוד של העידן הישן) ,אולי בתור הכוכבים ברקע השמיים השחורים או בכל דרך יצירתית אחרת שתטעין את הסמל באנרגיה של הכוכב המחומש , אפילו נסתרת – טבועה בתוך הפיקסלים הקטנים כך שלא נגליית לעין אבל נמצאת שם לתת תמיכה אנרגטית

 מה המהות של מידברן לדעתך? מפגש ועד-קהילה 

17/2/18מהות משמהות  מידברן

את ישיבת ועד-קהילה מידברן ב 12/2/18 פתחתי עם שאלה שעברה בסבב בין המשתתפים: מה לדעתך המהות של מידברן? מממ.. נשמע מלמול באוויר. שאלה גדולה… למה זו "ה" שאלה הראשונה שעלינו לשאול? כי כדי לתת אמון אחד בשני עלינו קודם לדייק את ההבנה במה אנחנו מאמינים. בלי אמונה במהות והבנה למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים, כל תוצר גשמי שניישם , יהיה חסר משמהות. יש חשיבות רבה להבנת החיבור הנכון בין אמונת מהות ואמונת יישום. אין קיצורי דרך. קהילה של אנשי אש נדרשת לקחת אוויר לנשימה ,להתחבר לנשמה ולהקדים מחשבה תחילה לפני סוף המעשה : לדייק מהי מהות הרוח שאנחנו רואים בעיני רוחנו לפני שממהרים להוציא לפועל את התשוקה לממש בחומר

13/2/18

מחנה הילד הפנימי הוצא מהבית ומחכה למשפחת אומנה חדשה

הילד הפנימי – דוח הערכת מצב של נציגת המועצה לשלום הילד בועדת ועד-קהילה מידברן 2018

אמון ואמונה

12/2/18 –  כדי לתת אמון נדרשת הבנה במהות שמאמינים בה

חומר למחשבה לקראת מפגש ועד-קהילה 
מטרת ההגעה שלי למפגש היא לדבר על מהות הקהילה כפי שאני מבינה אותה. כדי לתת אמון אחד בשני אנחנו נדרשים לדייק את ההבנה במהות שאנחנו מאמינים בה: גם ברמה האישית וגם ברמה הכוללת. לכל אחד מאיתנו יש ייעוד עצמאי אבל יש גם ייעוד לקהילה ובלי להבין מהו ומה המהות שלשמה אנחנו כאן- כל דבר שניצור ונממש בחומר יהיה חסר. התוצר הגשמי ממילא יתכלה אבל השיעורים התודעתיים, התובנות שלומדים ומבינים בתהליך- הן היחידות שממשיכות איתנו הלאה.
*
להיות אמון על משהו משמע שאני לוקח אחריות למלא תפקיד. מה התפקיד שלנו בעולם? מהי האמונה שמזינה את הבחירות שלנו במי ומבמה לתת אמון? כשאנחנו מבינים שכל המציאות הגשמית הארצית היא השתקפות הבחירה התודעתית שלנו, מתבהרת לנו ההבנה: נוכל לתת אמון מלא במה שנבחר להאמין בו
*
הדיון במהות חשוב לדעתי בשלב ראשית תהליכי היצירה כי אם לא תהיה לנו אמונת מהות, התוצר הפיזי יהיה חסר את ההבנה למה אנחנו עושים א מה שאנחנו עושים. משך דורות על גבי דורות, גלגולים על גילגולים האנושות חקרה את החומר ופיתחנו מיומנות ביישום . התרגלנו לתפוס את המציאות דרך החושים החיצונים ואיבדנו את החיבור למהות הפנימית
*
אמונת המהות חייבת להתחבר לאמונת היישום. ויישום ללא מהות חסר ערך.
המידע הרוחני שאני מהדהדת באוויר חסר ערך אם חברי הקהילה לא יטמיעו אותה בכל עשייה, בכל פעולה, בכל מחשבה, בכל בחירה.
*
מכאן מתבהרת ההבנה למה מחנה הילד הפנימי ייעודו להיות בכל מרחב וזמן ולא להיאחז בשטח אדמה פיזית מגודר

עידן חדש שבו יש קדימות לאוויר על פני החומר

12/2/18 – מחנה Pillow Talk Club  – ערב הרצאות לגיוס כסף

אנחנו חיים בתקופה שבה יש יותר דרישה לאוויר-למידע, להבנה תודעתית , מאשר לאדמה – חומר . כמה נפלא לתעד את תהליכי השינוי שקהילת מידברן עוברת להבנה שמה ששוה ערך הוא הרצאות מרחיבות דעת עם אנשים שנותנים השראה למידע מעניין ופותחים את הראש יותר מאשר עם מסיבות טרנס שדופקות  בראש עם סמים ואלכוהול

מה זה מידברן , למה זה מידברן 

1/2/18 ,הסבר  לבתול מידברן  שאמר שזו פעם ראשונה שיגיע לפסטיבל:

מה זה מידברן: זה לא פסטיבל !!! מידברן היא קהילה של מחוללי שינוי עם חזון “לעודד וליצור מרחבים חווייתיים מבוססי השתתפות, המעוררים השראה ומניעים להתפתחות חברתית, סביבתית ותרבותית” . פעם בשנה אנחנו מקימים עיר זמנית ל 5 ימים שהיא מסיבת סיום שנה של חדוות יצירה . מידברן היא לא ארוע של קהילה אלא קהילה שיוצרת ארוע. ליתר דיוק- הרבה ארועים, לאורך כל השנה . מעבר למפגשים הפיזיים והחברתיים, יש מהות רוחנית, הלך הרוח שיוצר את ההתהוות הזו בתנועת התפתחות וחדשנות מתמדת.
*
למה זה מידברן ? כי במדבר שאין בו כלום אפשר ליצור הכל. למה אנחנו?
כי זה בוער לנו בנשמה ואנחנו לא יכולים להתעלם מהקריאה הפנימית לממש את ייעודנו. האיכות שיש לחברי קהילה לראות בעיני רוחם וליצור- לצייר תמונת מציאות בעולם חלופי שמתנהל לפי כללי משחק חדשים: עקרונות שמנחים את הלך הרוח הערכי ויוצרים אווירה המבוססת על השתתפות ושיתוף פעולה, נתינה, חופש ביטוי עצמי, אחריות,עצמאות, מאמץ קהילתי, התחשבות בסביבה ובאחרים וכולם – כאן ועכשיו- בהוויית המיידיות של הרגע הזה.
*

חשלש תודעתי 

  17/1/2018  חשלש תודעתי   הוא מושג חדש שבראתי אתמול לאוויר העולם והטמעתי בתודעה הכוללת של קהילת מידברן: כתבתי ערך חדש בויקיפדיה MIDBRAIN – זה המוח שנותן כוח לתודעה להדהד מידע בעל ערך באוויר ולשמור אותו במאגר המידע הקהילתי.
*
27/1/18 – עשרה ימים  אחרי: הערך "חשלש תודעתי" מופיע בדירוג דף התוכן הנצפה ביותר (אחרי העמוד הראשי) , מאז עלה האתר לאוויר .רק לאחריו, ובהפרש 100 כניסות, מופיע הערך "עשרת העקרונות" שהא בסיס כללי המשחק הארציים בקהילה. עליונות הרוח על החומר, משמע: לפני שאנחנו מגדירים את עקרנות ההתנהלות הארצית, מוטב שנשקיע בלדייק את הלך הרוח המחשבתי ונוודא שהמרחב האווירי שלנו יהיה נקי
הבנתי שמחנה הילד הפנימי שניהלתי בשנים האחרונות לא יקום ויתגשם ב 2018 על האדמה אלא יהיה במקום שבו נועד להיות – באוויר. נוכחותנו ראוי שלא תיאחז רק בשטח נדרשת בכל מרחב וזמן שבו נושבות רוחות השינויים ויש דרישה להבנה . התפקיד שבחרתי בו הוא ללוות את תהליכי ההתפתחות התודעתית של הקהילה. ככה זה במידברן: כל אחד בוחר בתפקיד שהוא רוצה לקחת אחריות עליו מיוזמתו . הרצון החופשי הוא מה שמניע אנשים לעשות את מה שהם רוצים שיהיה. מנהל מחנה נושא שהוא מנהיג אמיתי יודע מה בחר ולמה נבחר- להוביל אחריו רעיון שמאחד נושא – מהות. הוא לא צריך שאיזו סמכות רשמית תבחר בו בבחירות. הוא יודע מה רשום בתסריט הנשמתי שבחר לשחק כאן בעולם. כך, במסגרת כללי המשחק האלו, הצהרתי שאני לוקחת על עצמי אחריות לדאוג לניקיון המרחב האווירי מחשלש תודעתי. מה זה אומר?…
*
חשל"ש בשפת מידברן זה חומר שלא שייך. עד אתמול היה ברור לכולם שחשלש הכוונה לזבל פיזי שחברי קהילה מביאים ומשאירים אחריהם ומחלקת חשלש אחראית לדאוג למזעור טביעת הרגל האקולוגית ולספק פתרונות ידידותיים לסביבה כדי שהשטח שקיבלנו מאמא אדמה יישאר נקי אחרי לכתנו. האמת – אני יותר בעניין של צמצום במקור. אהבתי את קמפיין מחלקת חשלש שנה שעברה : "לא מביאים, לא שוטים" 
*
בכל מקרה – העשייה של מחלקת חשלש היא יוזמה מבורכת מאד שאני תומכת בה ומקדמת אותה כי חשוב לזכור שכולנו אורחים זמניים כאן על הכדור הזה וראוי שנעריך את המתנות שקיבלנו מאמא אדמה ונשתמש בהם בתבונה בלי להרוס ולכלות את המעט שעוד נשאר טבעי וטהור כאן.
*
עבורי מה שטהור זה האוויר וייעודי לזקק ולמזער את זיהום האוויר שמאיים להרעיל את רוח הקהילה. האדמה חוללה ונבזזה , הורעלה ,נמכרה ונקנתה כבר משך דורות על גבי דורות שניצלו אותה עידן ועידנים. אנחנו חיים כעת בעידן חדש שבו קדימות לאוויר על פני האדמה. זה אומר שלדאוג לניקיון המרחב האווירי חשוב וקיומי יותר מלנקות את השטח הפיזי. למה? כי המציאות הפיזית היא רק תוצר גשמי שמשקף את הבחירה התודעתית ואם אנחנו לא אוהבים את הלכלוך שאנחנו מוצאים על האדמה, זה משום שהמחשבות שלנו מלוכלכות. הזיהום באוויר הוא שמייצר – מצייר את תמונת המציאות שהמצאנו ושנמצא על פני האדמה
*
אז תכלס ,מה זה חשלש תודעתי ? מוזמנים לקרוא ולהבין במאגר המידע – המוח של הקהילה – MIDBRAIN . חפשו את הערך חשלש תודעתי במלבן החיפוש . הוא שם. התודעה לא חדשה. היא תמיד היתה . שם. כאן . בכל מקום. רק שעכשיו אנשים מתעוררים ובוחרים להבחין בקיומה ורוצים ללמוד לקחת אחריות לדאוג לטוהר המילה שבאוויר כד שיהיה לנו נעים ונקי יותר גם על פני האדמה..
*
האמת יש להודות גילוי נאות- לא כולם רוצים. לא כולם מתעורים עם רצון להבין . המידע הזה מעורר התנגדויות ומעיר שדים שמפחדים משינוי. זה מובן וצפוי שיעלו גם קולות כאלו ואחרים. טוב שאנשים מפעילים שיקול דעת וחושבים לפני שהם מאמצים מידע חדש שמתנגש להם עם דברים שחשבו שהם יודעים על איך העולם הזה מתנהל ופתאם מתגלה ספק שמה אולי באמת משהו השתנה באוויר והכל הפוך. ככל שמבינים יותר – מפחדים פחות. אני כאן כדי להנגיש מידע תודעתי ולתת כלים אנרגטיים איך להתמודד עם הפחד הזה בתבונה ולא לאפשר לרגשנות לנהל את הבחירות שלנו
*
תודה תודעה.
אהבנה, נעמה
 מקום 

המקום שלי בעולם :

שעת סיפור ממעמקי נשמתי – שיתוף אישי על המקום שלי בעולם שעשוי לשפוך אור להבין את המקום שקהילת מידברן נמצאת בו והמקום שאליו פנינו מועדות בשלב ההתפחותי הבא. הוא יתבהר כשנבין איפה אנחנו רוצים להיות.
*
התהליך שעברתי בהבנה שלי את מקומי, משתקף כעת במציאות הארצית – כשקהילת מידברן לא מוצאת את מקומה על האדמה.זה כי גדלנו ואין מקום אחד שיכול להכיל את גודל ועוצמת השינוי, הוא נועד להתפזר לכל עבר בממלכת האדמה. זה מזכיר קצת את מידברן 2015 שבו הקמתי את מחנה הילד הפנימי לראשונה. הייתי שם ברוחי ובגופי, אבל ברישומים לא הופעתי על המפה , לא הוקצה לי שטח אדמה רשמי. (בדיוק כפי שרשויות המדינה עדיין לא אישרו מקום לארוע 2018 ) לא כי לא רצו לתת לי אלא כי אני לא ידעתי מה המקום שמדוייק לי להיות בו. היום אני יודעת, אחרי 4 וחצי שנים בקהילה אני מבינה למה : כי המקום הזה הוא באוויר, לא באדמה . זה הלך הרוח התודעתי והאידאה – העקרונות שמכתיבים את כללי המשחק בכל מקום שבו אהיה – הנני
*
יש 24 מישורים גבוהים בבריאה – של אש אדמה ומים. אין מישורים של אוויר, כי האוויר נמצא בכל המישורים, ייעודו לתת מידע תודעתי בכל מרחב וזמן כשיש דרישה להבנה
*
אז מה אני עושה במידברן שהיא עיר אש אם אני אוויר ? לא במקרה אני לא מרגישה שייכת, למרות שאני כן. בשניה שהתוודעתי לקהילה , ידעתי שזה הבית. השלט בכניסה : "ברוכות הבאים הביתה" > הכרתי אותו מייד. הוא צרוב לי בתודעה. אני ליבת אש במהותי. לא היה לי ספק. למידברן הראשון הגעתי עם שני ילדיי ראשונה לפתח השער עוד לפני שנפתח. כזו אני- תמיד ראשנה, תמיד מקדימה זמני… ותמיד עם הילדעים…
*
ייעוד אנשי אש ליצור חדשנות יצירתית: רעיונית, תודעתית,סביבתית,חברתית,טכנולוגית
ייעוד אנשי אוויר לתת הבנה איך להשתמש באש בתבונה – עם הבנה גבוהה למה דברים קורים כמו שהם קורים.
*
אחרי שקראתי פוסט שהעלתה לאוויר Maayan Davidson בקבוצת הקהילה VIP רעיון גאוני : במקום לקיים ארוע אחד מרכזי גדול (כמו באמריקה-שם הם יכולים כי שם הכל גדול ויש להם הרבה אדמה=חומר) אנחנו כאן בישראל הקטנה האיכות שלנו היא ברוח המחשבה היוצרת , לא בחומר. כוחנו לא במספרנו אלא בגלים שאנחנו מכים. מחנה הילד הפנימי לא היה גדול פיזית, אבל אני.. גם אם אני אחת – אני עושה הרבה רוח…
*
אז מה הרעיון? להפיץ עצמנו לכל עבר, לאן שתיקח אותנו הרוח, כמו 12 השבטים.. ולקיים 12 קהילות קטנות במוקדים שונים על פני האדמה.
למה נדלקתי על הרעיון שלה? כי אנחנו הבריאה ה 12, מישור 12 בזרוע התמנון של יהוה. זה המקום שמדוייק לנו – זה שמתבהר ומתהווה כשאנחנו מחוברים לרוח. עשרת העקרונות נדרשים לעבור הרחבה ל 12. 10 זה מספר שיהוה (כן, זה … קראתם נכון… אלוהים…ההוא… האחד שברא את העולם הזה…) שהוא ליבת אדמה לקח על עצמו להשלים אבל הוא לא מנהל כאן את העניינים אחרי 2012 הוא עשה חפיפה והעביר את הניהול לאלינוס שהוא ליבת אש. בגלל זה יש קדימות לאש היצירה והמחשבה החופשית על פני האדמה והמים – החומר והרגש שנלווה אליו.
*
בתחילת מהפכת האוהלים בקיץ 2011 חשבתי שהסיבה שאני לא מוצאת את המקום שלי בעולם זה כי הוא לא קיים וזו אני שנועדתי לברוא אותו. אז יזמתי את התהוותה של קהילה אקולוגיה (הייתי אז עם ילדיי במחנה האקולוגי בעין כרם כשכולם היו ברוטשילד) , אבל הבנתי שגם זה – זה לא זה . הבנתי את הסיבה הגבוהה : אנחנו לא אמורים להתקבץ למקום אחד ולהתבדל. אנחנו חייבים להתפזר לכל עבר כדי לקדם את השינוי כל אחד במחוזותיו. כמו אז , גם היום: קהילת מידברן לא אמורה להתקיים במקום אחד . אנחנו גדולים מדי בשביל זה, רוח הקהילה צריכה להיות בכל מקום, להתפזר בכל קצוות הארץ.
*
כל חיי חיפשתי את המקום שלי בעולם. לא הרגשתי שייכת לשום מקום, לאף קבוצה. לא הייתי חלק מ חֶבְרֶה , חייתי כחייזרית ,חשבתי שאני על הכדור הלא נכון וכך גם הסביבה התיחסה אלי בהתאם. 40 שנה הלכתי במדבר עד שהבנתי שזה כן המקום הנכון . אחרי שלמדתי איך דברים מתנהלים כאן בעולם החומר הארצי (אתוודה בכנות שלא הייתי תלמידה הכי טובה) זה היה בדיוק הזמן הנכון שבו נפתחה לי השליחות לעשות את מה שבחרתי ונבחרתי לעשות: שינוי תודעתי.
*
כדי לפלס דרך לתהליכי ההתפתחות שכל האנושות נועדה לעבור, הייתי חייבת לעבור אותה קודם בעצמי. היה לי קשה מנשוא לשחרר אחיזה במהות האמהית – אמא אדמה שהיתי אבל זה היה חזק ממני. לא יכולתי שלא. כשהפנמתי בכל תא מגופי ונשמתי שהילדעים שלי אינם באמת שלי, שיחררתי. רק אחרי שאיבדתי כל מה שחשבתי שהיה לי, הכל, הבנתי שאפשר לחיות בלי חומר אבל לא בלי מהות. אז מתתי. לא פיזית. מוות תודעתי. בחרתי לחזור רק כשהבנתי מה המקום שלי – המהות הכי קיומית . נולדתי לגלגול חיים חדש באותו גוף פיזי של אשת האש שהייתי כילד אוויר שייעודו ללמוד וללמד תודעה. זה מה שאני עושה מאז. כל החיים הקודמים שלי נגמרו. לא היתה לי אנרגיה לממן את המשך המהות האימהית שהייתי. מתתי ונולדתי מחדש כשהבנתי שהמקום שלי בעולם הוא ברוח ולא בחומר. יש לי גם גוף כמו שלמידברן יש מקום גם על האדמה , אבל אני זה לא הגוף שלי. אני זו נשמה עם מהותרוחנית – הלך הרוח שהולך איתי לכל מקום, יהה אשר יהה.
*
ברגע שנפתחה לי השליחות, לפני 10 שנים, ילדתי לאוויר העולם את בני הרביעי- כשף אוויר צעיר. הוא זה שאתם רואים בתמונה , היה איתי בכל המידברנים מהראשון עד אחרון, עם גלימת נוודי כשפי האוויר שלנו בשער מחנה הילד הפנימי.
*
רובכם מכירים אותי בקהילת מידברן כ נעמה הילד הפנימי – זו הנשמה של ילד האוויר שנולד בגוף אשת האש שהיתי . אני ההיא זו לא אני הזו – נשמת הילד שחי בי הוא נווד- כשף אוויר. השליחות שלו-שלי כאן היא לדבר תודעה . (מוזמנים לקבוצת מידברנרים מדברים תודעה) זה מה שאני עושה כל יום וכל היום- לומדת ומלמדת תודעה : אוספת נתונים, מעבדת אותם, מדייקת הבנות ממערך ההתנסויות הארציות ומייצרת מסקנות – מעלה אותן לאוויר- לאוטוסטרדת המידע ברשת וכך התדר מהדהד בכל רחבי הבריאה ותורם להעלאת תדרי התודעה הכוללת.
*

מקום. הקיום של מידברן איננו תלוי במקום שבו יתקיים כשם שהמקום שלי בעולם איננו זה שבו אני נוכחת פיזית על האדמה אלא זה שבו אני מחוברת למהות שלי: למקום שבו אני שלמה עם מי ומה שנועדתי להיות.
מה שמקיים את מידברן זו הלך הרוח של עשרת העקרונות, זו מהות רוחנית שבוערת לנו בנשמה- אידאה שהולכת איתנו לכל מקום שבו נהיה. אנחנו לא הולכים למידברן. אנחנו מידברן בכל מקום שבו היננו.
*
מכאן, אמירות כמו "לא יהיה מידברן השנה כי לא קיבלנו שטח אדמה מאושר לקיים את הארוע " הן אוויליות. הרי אני זה לא הגוף שלי. לא אחדל להתקיים בכל מקום וזמן, גם כשהגוף שלי יתכלה. הנשמה ממשיכה את מסע התפתחותה בבריאה. שום דבר לא נגמר כשמתים. מוות זה לא סוף, זו עלייה בשלב התפתחותי מתמשך. ולא – מידברן רחוקה מלמות. רק נולדנו… יש לנו עוד הרבה הרבה הרבה עבודה כאן עד שנשלים את התסריט שחתמנו והתחייבנו לממש.
*
לדאוג שמידברן יתקיים גם על פני האדמה (ולא משנה איפה) , זו לא רק זכותנו.זו חובה שהתחייבנו לממש עוד לפני שהנשמה שלנו ירדה לעולם הזה. (זה תופס גם אם אתם לא מאמינים בכל העניין הרוחני. אתם יכולים לבחור להבין או שלא אבל זה לא ישנה דבר מבחינת הבריאה. הדבר היחיד שזה ישנה זה את רמת המודעות שלכם לתודעה שמנהלת את הבחירות שלכם)
*
וכעת ארד לארציות לדבר קצת תכלס איך מממשים את ההבנה התודעתית של הרוח בחומר, כי לשם כך נבראה מעבדת הניסויים האנושית בכדור הארץ – כדי לחקור את חיבורי היסודות אש אוויר ומים – באדמה – איך המשולש הבורא-צמת היסודות מממשת את הבריאה התודעתית ומגשימה אותה באדמה
*
אז ככה : אני חושבת שהבשילה העת כעת לתקוע יתד באדמה ולהראות לכל העולם ואשתו שבאנו ואנחנו כאן כדי להישאר. בשורה התחתונה זה אומר שלדעתי אנחנו צריכים לדרוש לקבל שטח לבסיס אם קבוע . חלאס עם הנדודים. בואו נתבגר ונתמקם עם רגליים על הקרקע. המיידיות זה עקרון חשוב אבל הוא בראש ובראשונה בראש שלנו . אנחנו לא צריכים כל שנה להיות שוב ושוב ושוב מחדש באי וודאות אם ואיפה יהיה לנו מקום. יש לנו מקום. נקודה. וכשזה יהיה ברור לנו זה גם יהיה ברור לכולם . גם לתושבי שדה בוקר ומועצת הנגב .
*
אין שום סיבה שנתרפס בהתנצלות שאנחנו משנים דברים באזור במקום לשמר את הקיים. זו בדיוק הסיבה שאנחנו שם, כאן ובכל מקום : לשנות את המציאות: החברתית, הסביבתית, הכלכלית, הטכנולוגית. אנחנו לא כאן בשביל לשמר את הסביבה אלא כדי לשנות אותה !!! זה הייעוד של אנשי אש: רק אנרגיית האש יכולה להתיך את האדמה בתהליך אלכימיה ולהגמיש את מסגרות החשיבה וההתנהלות בעולם החומר. אנחנו נשלחים לפתח את האזור ולתרום להתפתחות הכוללת. זו השליחות שלנו. ראוי שהתושבים המקומים יבינו את זה ויכירו תרומה על ההתפתחות המבורכת שאנחנו מייצרים עבורם. הם יבינו רק אחרי שאנחנו כקהילה נבין. לא שניה לפני.
*
מי שזה לא נראה לו – שיתמודד . אי אפשר לשנות או לעצור את מגמת השינויים. זה הרבה יותר גדול ממה שאתם מעלים בדעתכם. יש תוכנית גבוהה וסיבה לאיך שדברים מתנהלים כאן . בין אם תאמינו ובין אם לא. אפשר רק לבחור לעשות שינוי תודעתי ולהיות בהתפתחות, או שלא.. ולחיות בהישרדות
*
תחשבו כמה הרבה אנרגיה הקהילה משקיעה בזבוז אנרגטי עצום כדי כל שנה מחדש לשנע את עצמנו ואת הציודים למקום ההוא. הכסף הזה מוטב שיושקע בהתפתחות תודעתית ולא יתבזבז על מאבקים חוזרים ונשנים עם הרגולטר בממסד האדמתי להתרפס לבקש אישור . אנחנו לא צריכים לבקש אישור מאף אחד למשהו שאנחנו יודעים שנועד להיות. זכות זה לא משהו שמבקשים לקבל. זו בחירה חוחפשית שאנחנו נדרשים לבחור לממש מתוך הבנה שהזכות הזו היא חובה שבחרנו והתחייבנו לה ברמה הנשמתית. אין לנו אפשרות שלא.
*

השראה – זה מה שאנשי האש המידברנרים באו לתת לעולם 

יום גיבוש מפ"צ 2018  זה מה שקורה כשנותנים למפצניקים לשחק בכלי עבודה : הם בנו פינת ישיבה במועדונית הקהילה האתיופית ברחובות. השראה. כמה נפלא זה שהגיבוש החברתי- מה שכייף לאנשים האלו לעשות  הוא עשייה למען  הקהילה. זו  המהות של מידברן : לתת השראה בעשייה שלנו לטובת הכלל.
הילד הפנימי  כולו אוויר- הוא תמיד צוחק ולוקח את החיים בקלילות. כך אני רואה את עדן היום  : נשמה שמחוברת לילד הפנימי שלה למרות שחיה בגוף בוגר כבד ומסורבל, עדיין חיה בו רוח של קלילות וצחוק. תודה עדן על היותך ותרומתך לקהילה . אתה השראה ראויה בתפקיד שבחרת להיות יו"ר עמותת מידברן בשנתיים וחצי האחרונות
——————————

let midburn_go2 from eorion2 on Vimeo.

המחולל

האש היא שמחוללת שינוי ראשונה אבל כדי לממשו נדרש חיבור בין שלושת היסודות: אש מים ואוויר. האדמה משווה תדר למשולש היסודות הבורא וכך המציאות התודעתית שהמצאנו מתגשמת בסוף התהליך מתיאוריה למציאות בעולם החומר- בתוצר עשייה פיזי ממשי. אסביר:
*
המחולל הראשון מיגנט אליו את כל אנשי האש היזמים החלוצים- אלו שפורצים דרך. זו תפקידה של האש- להיות הראשונה שמניעה ומתניעה , שנותנת את הרעיון, יוצרת את הנושא , את ה "מה" .
*
אח"כ מצטרפים המים שאחראיים על מיגנוט ה "מי" – החיבורים הבינאישיים שרוקמים שת"פ. כל הפלאפרים שעוזרים…
*
כך, אחרי מידברן הראשון שברובו זימן את גרעין אנשי האש הראשונים, הצטרפו המים וסחפו איתם את כל האנשים שאוהבים להינות, לשתף, לעזור : בשנים אלו גדלו מחלקות הנוודים וכל שאר תפקידי המים שמסייעים לאש לממש, וכך גם התהוותה הפלאייה החברתית.
*
יסוד האוויר הוא ה "למה" . כדי שהאוויר יתחבר לאש חייבים את המים .
לכן, השלב הבא שהקהילה תעבור אליו בתהליך ההתפתחות הוא הבנת הסיבה : המהות הרוחנית שמבהירה למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים .
*
אני אשת אש במהותי, לכן הצטרפתי למפגש המחולל הראשון , אבל אני כאן בשליחות של אוויר: ללמוד וללמד תודעה . הקמתי את מחנה הילד הפנימי – מחנה תודעה והפצתי ברוח זרעים לגיבוש לצוות נוודים כשפי אוויר. למה נוודים? כי אנשי אוויר נודדים ממקום למקום עם הרוח ומגיעים לכל מקום שיש בו דרישה אנרגטית להבנה.
*
יש 24 מישורים בבריאה – של אש אדמה ומים. אין מישורים של אוויר משום שהאוויר נדרש בכל מרחב וזמן: ההבנה נחוצה לכולם: לאנשי אש להבין איך לשלוט ביצרים וביצירה שלהם, לאנשי מים – ללמוד לשלוט בתבונה ברגשות ולאנשי אדמה – להבין איך ליישם ולממש בעשייה פיזית
*
שנה הבאה – 2018 ,כבר לא יהיה מחנה תודעה כיוון שזו לא נועדה להיאחז באדמה אלא להפיץ מידע ברוח הקהילה שמקדם הבנה.
*
האוויר זה משהו שלא רואים אבל הוא קיומי : "כמו אוויר לנשימה"
כך היא התודעה : לא רואים עד כמה אנחנו גדלים ומתרחבים כי מה שחשוב זה לא כמה אנשים שותפים למחלקה ואיזה מחנה או מייצג מקימים, אלא מה התדר שאנחנו מהדהדים ועד כמה אנחנו תורמים להעלאת תדרי התודעה הכוללת
*
אז… מתי לדעתכם ינבט גרעין הזרעים שהפצתי ברוח? זה רק ענין של זמן: לא לינארי- כזה שנמדד בשעות ימים חודשים ושנים, אלא כזה שמהווה גל התפתחות 'קפיצה קוונטית בתודעה הכוללת של הקהילה.
*
זה יבוא , כמו קו חרוט על כף יד , זה יבוא , בטוח בעצמו, כאילו היה כאן תמיד וחיכה שנבחין בו.

חגי ומועדי מידברן 

 *
כשהעלייתי פוסט לאוויר באתר שינוי תודעתי ביוני 2012 על עתיד החגים – התחלת הסוף , לא העלייתי בדעתי כמה מהר יתהווה תהליך השינוי למציאות. והנה זה בא : בתמונה מתבהרת ההבנה איך ארועי קהילת מידברן מחליפים את מועדי החגים. בפוסט הסברתי מה הסיבה הגבוהה שמידברן מתקיימת כל שנה בחג שבועות שמהותו תיקון עולם. עממה : אנחנו לא כאן כדי לתקן את העולם אלא לברוא עולם חדש וזה בדיוק מה שמידברן עושה. בראנו חברה שמתנהלת לפי כללי משחק חדשים .
*
אחד הדברים שקרו ב 2012 זה שנמחק המידע בנושאי אדמה ומים מספריות הידע הגבוהות, משמע – אין לנו יותר מחוייבות לתקן קארמות מגלגולים קודמים. . אפשר לשחרר ולוותר על התיקונים. זה רק סרט שרץ בראש שלנו .
*
דיקומפרשין- ארגז החול 

רוחומר – דיקו מידברן 2017

למה ארגז חול?
״ארגזי חול מעודדים את כוח הדמיון של ילדים, בעוד יש להם את האפשרות לבנות הרים קטנים או ארמונות חול,  להשתמש בצעצועים דמוי משאיות, כלי ציוד מכני הנדסי, אתים ודליים, במטרה להעביר את החול ממקום למקום ולחפור בורות ולקבור עצמים. במילים אחרות, החול הוא אמצעי איתו הילדים יכולים לחקור, לבנות ולהרוס בעולמות מדומים בני שלושה מימדים". 
(מתוך ויקיפדיה, הגדרת "ארגז חול").

השנה בארגז החול נהיה אנחנו ילדים המשחקים בחול. בעזרת הדמיון נבחר כיצד לצקת תוכן לארגז החול וכיצד לשחק בו, האם לבנות בו, לחפור לתוכו, לנוח עליו או לפזרו לכל עבר.

אז לפני שנצלול פנימה, נתרגש ונתחיל לחוש את מגרש המשחקים, בואו ניקח שניה לחשוב – מה המשחק, האינטראקציה או הגיפטינג שנביא לארגז החול? איך אנחנו מפיחים בו חיים?

( תמונת הענן מתוך שרשרת עננים שקשטה את מחנה הילד הפנימי , מידברן 2017. הנה המילים שכתבתי מהדהדות לדיקו גם בלי שאהיה נוכחת שם פיזי. אני שם ברוחי = בתודעת הקהילה  )

כאמל ברן 2017 .

לא מתחילים ארוע בלי לבחור את התמה , את ה "מה" > הנושא : Resonance = תהודה

מעוררת השראה? פילוסופית? מעיפה לכם את המח? סתם פלצנית? מה דעתכם על התמה של הגמל?  "הגמל הכין הסבר מעמיק ומרגש, אבל אז עצר וחשב- רגע. בואו נשמע אתכם. אז מה זה רזוננס בשבילכם? מה אתם מדמיינים כשאתם חושבים על תהודה? לאן זה זורק אתכם? למה בחרנו בתמה הזו? ואיזה אמנות מטורפת בא לכם לעשות כשהמילה רזוננס מהדהדת לכם בראש?

אז ככה , היות ושאלתם… זה מה שמהדהד  לי בראש:
הדהוד הוא רטט בין מיתרים שמעביר באוויר תדרים באורכי גל שונים

אחד הדברים שאני אוהבת ומעריכה בדרך ההתנהלות הקהילתית הוא שדברים לא מונחתים מלמעלה כרעם ביום בהיר (כמו שאנחנו מכירים בממשלות ותאגידי ענק). אין אדם או גוף ריכוזי שהוא היחיד שמקבל החלטות ללא שיתוף והשתתפות צוותי המחלקות ותמיד הדיונים פתוחים לחברי קהילה להשמיע דעתם גם אם אינם אחראיים על תפקיד רשמי מוגדר. אפילו הכאמלברן שהוא ארוע קטן, גם אם התמה שלו נבחרה ע"י צוות הפקה מצומצם, עדיין- לפני פרסום סופי של מהות התמה – נשלחת קריאה לכל הקהילה שמזמינה מידברנרים שיש להם מה לתרום לפיתוח הלך הרוח הרעיוני

(יש בקהילה מי שיחלקו על דעתי , כי תמיד יהיו אנשים שיהיו להם טענות, אבל מהכרות אישית קרובה עם הנפשות הפועלות אני יודעת שמי שבאמת רוצה להיות שותף להחלטות ולהשפיע- הדלתות פתוחות בפניו. סתם להתלונן- לא תמיד, אבל מי שבאמת רוצה לעשות ולשנות – לוקח אחריות ועושה)

*

כדי להמחיש לכם איך חושב יוצר ופועל ראש של מידברנרים:  כמה משפטים מתוך הפרסום של הארוע (14/9/17)  ואחרי הציטוט הסבר "דבר תודעה" …

"זהו קול קורא לכל העדר: מריחות את הגמל? … הנה הגיע הזמן הזה בשנה שאת צריכה להסתכל עמוק עמוק פנימה ולהקשיב לגמל הפנימי שלך… הגיע הרגע להעלות גרה ולהוציא לפועל את כל החלומות והיצירתיות המתפרצת שמלווה אותך כבר חודשים.. לא יהיו סופות חול ולא יהיו גמלים!!! אבל תהיה אומנות מטריפה ולוקיישן משגע!"

  • אז ככה: נכון שהמילה "עדר" לא נשמעת טוב ובמידברן , כמו בכל קהילה, יש אכן מסה של אנשים שמתנהלים כעדר. אמנם עדר שמקדש את ערך השונות הרדיקלית וחופש הביטוי הרדיקלי, אבל מעבר לשונות החיצונית, יש תדר תודעתי כולל באוויר- באווירה  , יש איפיון בסיסי שמשותף להלך הרוח הכולל שמקורו במהות היסודית של הנשמה של אותם אנשי אש : בוער בהם יצר היצירה להמציא חדשנות רדיקלית. יחד עם זאת, הרוב המכריע עצמאים לא רק בהסתמכות העצמית הרדיקלית בשטח אלא גם עצמאיים בדעתם ויודעים להפעיל שיקול דעת תבוני  (לא תמיד… אבל הם בדרך…לרובם יש פוטנציאל של ראש פתוח ואומץ לבחון את מערכת האמונות שלהם מחדש)
  • דבר שני: השימוש בלשון נקבה  מאפיין את הבחירה של הקהילה להכיר ולהוקיר בערכן ותרומן של נשים ביצירה, בעוצמה שלהן לברוא מציאות בשילוב של אש התשוקה עם " ה" הידיעה שיש לבינה נשית  . זה סוג של תיקון- מהפכה, אמירה שמהדהדת תדר של שינוי הקדימות שעולם המיינסטרים נתן למין הגברי ככזה שמכריע.
  • דבר שלישי שאני אוהבת אצל מידברנרים זה את החיבור לחושים הפנימיים.: הם מסוגלים להריח תהליכים לפני שהארוע התקיים- הם כבר חשים אותו מגיע
  • דבר רביעי: קל להם לשנות מקום כי המהות היא ברעיון (אש) ובחברה (מים) ולא במקום הפיזי(אדמה)  : למרות שבמקור הכאמל ברן התקיים בדרום במדבר, אין שום בעיה להעתיק אותו ללוקיישן בצפון כי מה שמשנה זה לא המקום הפיזי אלא רוח הארוע וחברי הקהילה שיוצרת אותו
בחירת תמה – סערת מוחות

אני גאה להיות חלק בקהילה שבוחרת ב "מה" , במהות האידאית  ולא ב "מי"  (כמו בבחירות לפוליטיקה הארצית)

סערת רוחות : הרוחות סוערות בקהילה . אני מאחלת ומייחלת שקהילת מידברן הישראלית תדע ב 2018 להוציא עצמה מלב הסערה ע"י סיעור מיטב המוחות שיודעים לחשוב בשיקול דעת תבוני ולהקדים מחשבה (רוח) לסוף המעשה (חומר)
*
הדבר הראשון שעושים כשרוצים לברוא מציאות, הוא לבחור את ה "מה" = התמה = הנושא, מה אנחנו רוצים ? מה היעד? הייעוד? 
 *
את כל אלו בוחרת אנרגיית יסוד האש, היא הסטרטר שמניע ומתניע את ההתפתחות בכוח הרצון. מידברן 2018 מתחילה להתהוות מהנקודה הזו שהקהילה בוחרת תמה : את המהות שתהווה הנושא שאותו אנו רוצים לראות מתגשם במציאות פיזית. ככה זה מתחיל: (תאריך היעד- 14-19.5.2018 )
*
*
תמה היא כמו חבל אליו מחוברים כל האלמנטים המרכיבים את האירוע. היא נושא או קונספט שמייצר מסגרת השראתית, תודעתית ופילוסופית, היא גם המעטפת והיא גם הזרע לתוכן. התמה מתווה קו שעובר דרך כל אספקט של האירוע ומחבר את כל האלמנטים לכדי יצירה אחת כוללת ושלמה, יצירה שרוח התמה עוטפת אותה ומקיימת אותה בתוך משמעות והבנה משותפים של כל המשתתפים. התמה מנחה ומעוררת השראה ליצירת האמנות באירוע.
***

2 תגובות בנושא “מידברן 2018 – סערת מוחות”

  1. היי מרגישה שייכת
    רוצה להכיר אתכם ולהיות חלק ממה שאתם מביאים.
    אשמח ליצור קשר
    תמנע דגן 0527570808

    1. ברוכה הבאה הביתה תמנע.
      ממליצה כצעד ראשון להצטרף לקבוצת הקהילה
      Burning man israel vip ולמצוא דרכך בין שלל האפשרויות (או להמציא אותן..)
      https://www.facebook.com/groups/burningmanisrael/
      אם מעניין אותך להצטרף לצוות כשפי אוויר , צרי קשר איתי בפייס נעמה וייס טוהר
      https://www.facebook.com/naamashinuytoda

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *