אש – איך להשתמש

כוח הרצון, הוא האש שמתניעה את כל התהליכים בבריאה. היא שמניעה כל מחשבה, הרגשה ופעולה, כל בחירה. היא המדליקה אצלנו את הניצוץ האלוהי ומזכירה לנו שכל אחד מאיתנו הוא תודעה בוראת. עלינו להשתמש באש בתבונה :להכניס גם אוויר – (הבנה) לבחירות שלנו, לא לדרוש אנרגיה מתפרצת בקדימות גבוהה ומהירה מדי, כי יש לזה מחיר: אנחנו מפספסים שיעורים בדרך אם אנחנו ממהרים להגיע ליעד בלי להבין לאן אנחנו רצים , ובעיקר – למה? . עלינו לוודא שיצר היצירה והדחף למהר קדימה לא מסיט אותנו מהייעוד שחתמנו לממש. ככל שנכוון את האש שלנו מעלה- לאוויר ופחות מטה לאדמה , כך נמנע מלשרוף ולהישרף, כך נשתמש באש כמנוף להתעלות והתפתחות .

זה לא המחשבות שלנו יוצרות את המציאות, זה הרצון שיוצר אותן.

כדי לברוא את המציאות שאנחנו רוצים למצוא, , עלינו להמציא את הנושא- היעד שאליו נשמתנו בוערת וכמהה להגיע ולדייק מה אנחנו רוצים באמת

יש להיזהר מלשרוף אנרגיה שמזינה אותנו.

לשם כך עלינו להכניס אוויר=הבנה ,להבין מהו המזון שמזין את הנשמה. עלינו לדייק איזה מים לזמן לנו (מערכות יחסים רגשיות בינאישיות) שיתמכו במימוש האדמתי -היישום הגשמי בעולם החומר.  כוח הרצון יכול לברוא כל מציאות, הכל אפשרי, ובלבד שנוודא שהיא תואמת את התסריט הנשמתי . אם לא נדע איך להשתמש באש כדי לממש , העיניים הגדולות שלנו ימשכו אותנו מהר מדי קדימה, לפני שלמדנו את השיעורים והבנו את התובנות שנדרש מאיתנו להפנים בתהליך. נכון שתנועה מתחילה רק אחרי שיש מטרה מול העיניים, אבל ברגע שהסטרטר מונע, מה שחשוב באמת זו הלמידה בדרך ליעד ולא מתי ואיך נגיע.

אנשי אש הם עצמאייים,עוצמתיים, יוצרים, אומנים, מנהיגים,אנשי חזון,מפלסי דרך,ממציאים-חוקרים ואנשי הייטק שמתכנתים חדשנות ובוראים את טכנולוגיות העתיד.

איך לבקש כדי שיתממש – יצירת מציאות 

מתייאש היא מי שמתה בו האש

אנשים שאין להם מספיק אש – שלא יודעים מה הם רוצים ולא מבינים לשם מה הם קמים בבוקר עשויים למצוא עצמם אכן כך- בלי כוח הרצון אין כוח לחיות. בלי אש, בלי היכולת להגדיר לעצמך מה אתה רוצה- מה החזון שלך, אין תכלית לקיומנו.

החל מסוף 2012 החלו אנרגיות אש הולכות וגדלות להיכנס יותר ויותר לעולמנו. הן עוצמתיות ולא נותנות לנו מנוח, מתזזות ומטלטלות, מזמזמות מאחורי האוזן ללא הפסק עד שנבחר להקשיב לקול הפנימי , מעמיסות עלינו קצב התפתחות מטורף שקשה לנו לעמוד בו. הסיבה  הגבוהה לכך היא כדי שנדייק את עצמנו רק למה שהכי הכי קיומי לנו ונבין שעלינו לעשות סדרי עדיפויות חדשים

נעמי מיכאל: "תשובה לשאלה בנוגע לחוסר יציבות רגשית שמונע מהתלהבות שעוגלה ויורדת בתהליכי חיים:

האלכימיה של התהליך הוא כזה:
הלהט שעולה הוא להבת אש שמובילה אתה רצונות רגשות ומחשבות של עשייה חיובית.
אבל …. אם האש לא מוזנת בתהליך המשכי של עשייה היא שוכחת. 
מכיוון שלהט האש מהיר יותר מהמחשבה והרגש (מים ואוויר), כשהוא יורד, המחשבות והרגשות עדיין נשארים אך הופכים לשליליים.
אין כבר אש שתזין אותם בחיוביות.
עד הרגע שהלהט שוב נדלק והכל מתחיל מההתחלה.
אז מה הפתרון?
לנהל נכון את האש.
אש היא רצון ויוזמה והתלהבות והתאהבות ושכרון ההצלחה.
ברגע שהיא עולה, כדאי לרתום אותה ולשלוט בה על ידי תהליך מחשבתי שיכוון וידריך ויתכנן ויראה את כל הפרטים לטוב ולרע. בקיצור….להשתמש במחשבה ראלית ומעמיקה ברגע שההתלהבות עולה, כדי להשיג אש מתונה שתזין תהליך בר המשכיות.

 אני רוצה גם

חשוב שנבחן מחדש מה אנחנו באמת באמת רוצים והאם זה משרת את תהליכי ההתפתחות שאנו מתמודדים איתם כאן ועכשיו. אנרגיית יסוד האש עולה ועולה בעולם ובכל רחבי הבריאה. (וזה רק הפרומו, אנחנו רק בתחילתו של העידן החדש) .אנחנו רוצים עוד הרבה גבוה מהר ומייד. האש התזזיתית מוציאה אותנו מדעתנו, כדי שנדייק אי של וודאות חדשה : במקום לרצות לרכוש עוד ועוד חומר, מוטב להתמיר את הרצונות שלנו כך שנשקיע יותר בהתפתחות תודעתיות ופחות בהנאות עולם החומר הארצי- הן מכלות ומתכלות. אש שמכוונת מעלה – לאוויר, מדליקה בנו את ניצוץ החיים להתעלות לרוח ומשם להוריד הבנות איך לממש את האש בחומר – בתבונה

 

לדעת לשחק באש זה לא רק להדליק אותה, אלא לדעת איך לכבות אותה ביעילות 

שמש מכלה או מצילה

ברמה הארצית אנחנו רגילים לחשוב על האוויר ככזה שמלבה את האש (כשיש שריפה
 על האדמה , הרוח מלבה ומפיצה אותה, נכון?…) .
 
ברמה התודעתית – אנרגטית – תיאורטית: האוויר תפקידו לדייק ולמקד את האש: לצמצם את ההתפרצות וההתפזרות שלה. המידע התודעתי שאני לומדת ומלמדת עוזר לי לצמצם את האש המתפרצת שלי ולשלוט בה בשיקול דעת תבוני. איך אוויר יכול לכבות אש? הוא עוזר לה להבין שלא יעיל לירות אש בפזיזות לכל הכוונים אלא מוטב לקחת אוויר לנשימה – אורך רוח ולמקד את האש לנקודה המדוייקת ששם יש לה תרומה לקדם את ההתפתחות שלנו. הנה דוגמא ארצית שממחישה איך האוויר שלא נראה יכול לכבות אש.
*

How To Put Out A Fire

2012 – סוף העולם: מה אתם הייתם עושים? 

בואו נבדוק עם עצמנו: נגיד שזה היום האחרון שלנו לחיות: מה אנחנו באמת רוצים?מה "ה" דבר שלא תרשו לעצמכם למות לפני שתממשו? אולי ההנאות הארציות לא באמת מניעות אותנו? כי אם זה היה מדוייק לנו, זה כבר היה קורה. כדי לברוא את המציאות שמדוייקת לכם, עליכם לתכנת את האש- היא שפורטת את הרצון על מיתרי הנשמה

24/2/2014 נאס"א דיווחה על התלקחות סולארית – זיקוקי אש מהשמש. עוצמות האש הגבוהות והמהירות האלו יכולות להוציא אותנו מדעתנו ולגרום לנו לפוצץ הכל, אבל מוטב שננשום עמוק, נדרוש אוויר- הבנה, נוריד את האש הפנימית שלנו ונלמד איך להשתמש באש כדי לממש, בלי להישרף.

תמיד לימדו אותנו שצריך להיזהר מהאש המסוכנת אבל לא שמענו על כמה היא בריאה ומבריאה, כמה היא קיומית לגוף ולנשמה שלנו כדי לגדול, היא אנרגיית החיים.

תרופת העתיד יוצאת לאור בישראל  

השמש היא מקור האנרגיה הגדול בעולמנו: היא מטעינה אותנו בכוח חיים, היא מרפאה. שנים חונכנו להאמין שהשמש מסוכנת , וכאן חשיפה לעוצמות גבוהות עשויה לשרוף אותנו ולגרום נזקים שונים, אבל תרומתה לחיותנו גדולה בהרבה בחשיפה אליה מאשר בהימנעות מחשיפה. לא במקרה בחורף אנחנו חולים יותר. היעדר קרינת שמש ישירה עלינו מונע מאיתנו לקבל את חומה המייטיב, המרפא.

 

צינור לילה מסקרים את גל ההצתות העצמיות

אנשים ששורפים עצמם פיזית הם מי שלא מבינים איך להשתמש באש כדי לממש. אלו אנשים שכל תכלית קיומם תלוי באדמה-חומר ומסגרות שמנהלות אותו, ובמים-רגש-מערכות יחסים שתומכות/לא תומכות בהם. ברגע ששני היסודות האלו מצטמצמים( וזו אכן מגמת השינויים בכל הבריאה ועבור כל האנושות) ואנרגיית יסוד האש עולה ועולה, אנשים מגיעים למצב שבו אין להם איך לקיים עצמם פיזית ורגשית- הם בוחרים לעזוב את העולם, אם אין לי בית/כסף/אוטו/משפחה/אשה/ילדים/עבודה/לימודים – בשביל מה לי לקום בבוקר אם כל תכלית קיומי זה רק לתחזק את החומר שאין לי?

 

פתח היציאה להיפטר מהעולם בהתאבדות בשריפה , חתום מראש בתסריט שבחרנו עוד לפני שירדנו לגוף פיזי. חסרה אצל האנשים אלו ההבנה שמוות פיזי איננו באמת סוף אלא חלק מתהליך התפתחות המשכי. הם יחזרו לכאן לגלגול נוסף של השלמות שבו יבחרו להתמודד עם מה שהיה קשה להם מדי כרגע לשאתו עוד.

אז איך כן להשתמש באש? להתעלות בעזרתה לאוויר-להבנה. להשתמש בכוח הרצון הבורא כטיל שמעיף אותך לעולם הסיבות הגבוה,ללמוד תודעה. לממש את הייעוד שלך,להתפתח תודעתית,טכנולוגית, להשקיע אנרגיה בלדייק את הרצונות שלך, להבין מהו התסריט הנשמתי שחתמת עליו,מה הייעוד שבחרת ונבחרת לממש כאן, מה התרומה הייחודית שרק אתה יכול וצריך לתת לעולם.

BABYMETAL

הנה דוגמא לילדת אש שבוער בה היצר להשמיע קולה. היא מנפצת את החגורה שחנקה את גרונה, מלבישה חגורת נפץ, מהדהדת בעוצמה את האש שיש בה – אבל אבוי- נגמרת בסוף.
חשוב שנלמד איך להשתמש באש כדי לממש את מה שאנחנו רוצים ולא נאפשר לאש לשרוף ולכלות את כוחותנו

 

RADICAL OPENNESS 

למי שלא מכיר את יסוד האש,אז ככה (צפו בגייסון סילבה בקישור להלן)  נחווית האש אצל אנשי אש: זה מה שעובר אצלי במוח כל יום ,כל היום, גם בלילה, (בעיקר בלילה – זה זמן ההתפתחות , מרחב היצירה השקט שלי שבו אני מצליחה להנמיך את עמודת האש שלי ולהקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה)

האש היא תזזיתית- היא עוברת מנושא לנושא, היא מתלהבת, היא משלהבת. היא מדליקה אותנו כל שניה עם רעיונות חדשים, המצאות, טכנולוגיות מתקדמות. עלינו להיזהר שלא להיסחף כל שניה אחרי רעיון אחר שמושך את תשומת ליבנו אלא להתרכז בבחירה המדוייקת לנו ולהתקדם בה. ככל שנשתמש ביותר אש בקדימות גבוהה עכשיו – לא יישאר לנו מספיק להמשך החיים. לכן אני לומדת ומלמדת את האוויר- הוא עוזר להתמרכז, להתמקד ולדייק את העיקר מהתפל.

 

Unleash Your Fingers Remix  

איך האיש הזה משחק בסיכרוניזציה עם הידיים, והשילוב של הטכנולוגיה ,הבנה שאנחנו יכולים ליצור הכל בעצמנו, שילוב של אוויר התודעה, עם אש היצירה והטכנולוגיה המתקדמת, והמימוש הפיזי באדמה

 

Unleash Your Fingers

 

איך להדליק אש בעזרת בקבוק מים

 דרך מתוחכמת שמשתמשת לא רק בחוכמה- ידע חיצוני, אלא בבינה- ידע פנימי שמחובר לתודעה=אוויר, עם האש – הרעיון היצירתי

 

 
האש שיש באיש ובאישה הם שמניעים הרצון שלהם לחיות ולהתפתח. האדם נברא מהאדמה ולכן זו הנטייה הטבעית הראשונה שלו – לעשות, בחומר. האישה בחרה ללכת אחרי היצר , הפרה את הצו האלוהי והפעילה שיקול דעת – אכלה מפרי עץ הדעת. יצר היצירה הזה העניק לה את היכולת לברוא מציאות- ליצור חיים-להביא ילדים לעולם . האישה נבדלת מהאיש ב ה' הידיעה – היא ה בינה היתרה – היא האוויר – ההבנה של היותה תודעה בוראת : זו האיכות שקיבלה כשאכלה מפרי עץ הדעת: לדעת להבחין בין טוב ורע, בקיצור – להיות אלוהים=לברוא.

הרצון החזק והמדוייק של הנשים הוא שמביא אותן להיות אלו שמניעות את השינוי שמתרחש עכשיו בעולם. חווה הביאה איתה חוויה של התפתחות. אם זה היה תלוי באדם – הוא העדיף להישמע למסגרות האדמה-לחוקים שקבע יהוה . הגמול שם היה חיי חופש שלווה ואהבה ללא תנאי- היה שם סבבה בגן עדן, אבל התפתחות לא היתה שם , וזו תכלית קיומנו כאן בעולם הזה.

***

אחותי החרדית -ברסלבית חוזרת בתשובה שגרה ליד מאה שערים אוסרת על עצמה ללבוש בגדים שיש בהם צבע אדום. למה?
האדום – היא האש. אם תיתן לאש הזו להשפיע עליה- היא עלולה לרצות להיות מי ומה שהיא נועדה להיות, אבל הממסד הדתי לא מעוניין בכך. הם רוצים אשה כשרה שעושה את רצון בעלה.

האיום הכי גדול של הדת, כך התוודה בכיר בהנהגה האיסלמית, איננו ישראל או המערב, אלא הנשים. למה? בגלל האש שבהן שנועדה לשרוף את מסגרות החשיבה הישנות ולהוציא את התודעה האנושית לחופשי.

***

כמה יפה השמש שלנו  Our Magnificent Sun

 

 

מידברן –  קהילת ברנינגמן הישראלית: קהילת אנשי אש בוראי מציאות

מידברנרים מדברים תודעה

5 תגובות בנושא “אש – איך להשתמש”

  1. למה אנשים שורפים עצמם? חשוב להבין שאין טעם לחפש אשמים בממסד ההון- שלטון . זו בחירה חופשית של הנשמה שנחתמה מראש. אנחנו נדרשים ללמוד לשלוט באנרגיית האש שלנו ולנתב אותה למימוש האיכויות שלנו ולא לשרוף את הגוף הפיזי בגלל עומס רגשי ( שעלינו לשחרר ולהיפרד ממנו)

    החל מסוף 2012 החלו אנרגיות אש הולכות וגדלות להיכנס יותר ויותר לעולמנו(כחלק ממגמת השינוי במעבר מעידן האדמה והמים לעידן חדש של אש ואוויר) . הן עוצמתיות ולא נותנות לנו מנוח, מתזזות ומטלטלות , מעמיסות עלינו קצב התפתחות מטורף שקשה לנו לעמוד בו. הסיבה הגבוהה לכך היא כדי שנדייק את עצמנו רק למה שהכי הכי קיומי לנו ונבין שעלינו לעשות סדרי עדיפויות חדשים .אנשים ששורפים עצמם פיזית הם מי שלא מבינים איך להשתמש באש כדי לממש. אלו אנשים שכל תכלית קיומם תלוי באדמה-חומר ומסגרות שמנהלות אותו, ובמים-רגש-מערכות יחסים שתומכות/לא תומכות בהם. ברגע ששני היסודות האלו מצטמצמים( וזו אכן מגמת השינויים בכל הבריאה ועבור כל האנושות) ואנרגיית יסוד האש עולה ועולה, אנשים מגיעים למצב שבו אין להם איך לקיים עצמם פיזית ורגשית- הם בוחרים לעזוב את העולם, אם אין לי בית/כסף/אוטו/משפחה/אשה/ילדים/עבודה/לימודים – בשביל מה לי לקום בבוקר אם כל תכלית קיומי זה רק לתחזק את החומר שאין לי?

    פתח היציאה להיפטר מהעולם בהתאבדות בשריפה , חתום מראש בתסריט שבחרנו עוד לפני שירדנו לגוף פיזי. חסרה אצל האנשים אלו ההבנה שמוות פיזי איננו באמת סוף אלא חלק מתהליך התפתחות המשכי. הם יחזרו לכאן לגלגול נוסף של השלמות שבו יבחרו להתמודד עם מה שהיה קשה להם מדי כרגע לשאתו עוד.

    אז איך כן להשתמש באש? להתעלות בעזרתה לאוויר-להבנה. להשתמש בכוח הרצון הבורא כטיל שמעיף אותך לעולם הסיבות הגבוה,ללמוד תודעה. לממש את הייעוד שלך,להתפתח תודעתית,טכנולוגית, להשקיע אנרגיה בלדייק את הרצונות שלך, להבין מהו התסריט הנשמתי שחתמת עליו,מה הייעוד שבחרת ונבחרת לממש כאן, מה התרומה הייחודית שרק אתה יכול וצריך לתת לעולם.

    אש-איך להשתמש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/%D7%90%D7%A9-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9/

  2. היום הבנתי למה נועדה הקרירות הרגשית של אשת אש שכמותי: האש הקרה פשוט מאפשרת לאחרים להתקרב ולגעת בלי להישרף. כדי להרגיש את החום צריך "לשחק באש" וזה כבר מפחיד את רוב האנשים. מי מעיז?

    עוד למדתי מה קורה כשמכניסים מים (רגש) למערכת חשמלית (אש) . קצר, נפילת מתח. עפתי אחורה. מתאוששת…זה פשוט לא אפשרי יחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *