חתימה

"גמר חתימה טובה". מי חותם על מה ולמה? האם החתימה נעשיית בערב יום כיפור  ? ומה אם נבין שזה לא "כוח עליון"  או "יישות אלוהית" שחותמת אותנו לכף זכות או חובה אלא זה אנחנו.: 100% אחריות אישית > זו הנשמה שלנו חתמה על תסריט  עוד טרם רדתה לחיים בגוף פיזי בעולם הזה ותכלית קיומנו כאן היא להבין למה  ולממש את  הבחירה  הזו? אנחנו נדרשים לשפוט את עצמנו בעצמנו ולדייק את הבחירות  הארציות שלנו כך שתהיינה בתואם להתחייבות הנשמתית. אין מה להתפלל ליהוה  שיעשה את העבודה עבורנו, כי הוא לא .

החתימה  צרובה בתודעתנו, ומוטמעת בה פורמולה – נוסחת קוד מקור שבה מידע על מערך התנסויות  שונות ומשתנות ביסודות שבחרנו והתחייבנו לחקור. החתימה כתובה בספריות המישורים הגבוהות בבריאה ומתועדת אנרגטית ב גיאומטריה  אישית ייחודית ששונה  בכל אחד. לפיה המקור  מזהה את הליבות

מהי החתימה ומי חותם?

כל נשמה לפני רדתה לחיים בגוף פיזי, חותמת עם תודעת העל על חוזה  : הייעוד – התסריט הנשמתי  שאותו היא בוחרת לשחק בבחירה חופשית/בחירה מכוונת   ובהתנדבות . מרגע שנעשתה הבחירה  אנחנו מחוייבים לממש אותה. זה מה שנקרא- הכל צפוי.

אם הכל צפוי אז איפה הרשות נתונה?

הרשות הנתונה אינה לגבי ה "מה" (אש) וה "למה" (אוויר) אלא רק לגבי ה "איך" (אדמה) – רק לגבי  הדרך שבה נבחר לשחק את התסריט שכבר נחתם: כך או אחרת, בבאסה או בסבבה,כאן או שם, היום, מחר או עוד 10 שנים. הזמן הלינארי חסר משמהות . העיקר הוא המהות- התסריט החתום.   כאן יש טווח גדול של אפשרויות: זכות בחירה- כל אחד בדרכו, עם איכויותיו ומגבלותיו , עם בחירותיו.

מה שלא נספיק לעשות/ללמוד בגלגול הזה, נשלים בגלגול הבא… עד ש.. עד שנשלים את כל הולוגרמת החובה שלנו ונחזור לאחד. אז כבר לא נהיה כאן יותר… הולוגרמת החובה (הולוגרמה = תמונת מציאות אנרגטית ) כוללת את כל התסריטים של כל הגילגולים וכל הייעודים – זה סיפור החיים שלנו ממבט על  של ההיסטוריה הקוסמית . האנרגיה שאנחנו מקבלים לצורך המימוש גם נחתמת באותו מעמד- זה המימון אנרגטי  שנועד לתמוך בנו לממש את התסריט. כל אחד עם מנת חלקו.  כל אחד בחר לתת תרומתו היחודית להתפתחות הכוללת של הכל ושל כולם.

הנשמה שלנו בוחרת מהן ההתנסויות שהיא רוצה לחוות בעולם החלום ולפי דרישה – היא מקבלת מימון אנרגטי לממש את התסריט מתודעת העל.

בדרך להתגשמות נשמה בגוף- דרכון פיזי בחיים הארציים, האנרגיה קיבלה את אישורו(או אי אישורו) של  שליט העידן (עד סוף 2012 היה זה יהוה ומאז ואילך- אלינוס ), כדי לוודא שאכן התסריט שנבחר תואם לכל שאר הדברים שנבראו ונבראים. הכל חייב להתאים. מה שלא מתאים – נדחה. כשאנחנו חיים בסטייה מהתסריט ולא מממשים את הייעוד שחתמנו עליו, כשאנחנו לא מעבירים את המסקנות מתוצאות הניסוי שהתחייבנו לעשות כאן- יש מי שדואג ליישר אותנו: מערכת בקרה בריאתית שמאירה לנו סימנים- תמרורים-נורות אזהרה: לא מביא את הסחורה? לא תקבל מימון. לא יהוה הוא שחותם על המימון אלא אנחנו עצמנו מול תודעת העל. המימון הזה כבר חתום ומאוכסן במצבר האנרגיה האישי שלנו – פרח החיים.

בכל מקרה, יהוה סיים תפקידו כשליט העידן הישן. הוא עדיין יהיה נוכח כאן ב100-300 השנים הקרובות, כי עדיין  יש דרישה אנרגטית להימצאותו – כל עוד הוא בתודעה של אנשים שמתפללים אליו, אבל הוא כבר לא מנהל את העניינים כאן. התנסויות אדמה (חומר) ומים(רגש) כבר לא מקבלות מימון כבעבר ויש קדימות האש האוויר והמים  הגבוהים , משמע: יש אינטרס לבריאה לממן לנו יותר התנסויות באש (רצון יוצר, חדשנות   טכנולוגית) ,אוויר (הבנה תודעתית ) ומים גבוהים (חיבורים בינאישיים הרמוניים)

מראש השנה יש עשרת ימי תשובה- בין אדם לחברו

יום כיפור – בין אדם למקום . מהו המקום  הזה? האם הוא קיים פיזית?  גבולות המקום הן רק אצלנו בראש- בתודעה שלנו.ברגע שנרחיב אותה, נגלה שהמקום הזה – האלוהים הזה- הוא בתוכנו. כולנו חלקי תודעה בוראת. המקום הוא המקום שבו אנחנו שלמים עם מי ומה שאנחנו.בכל מקום

חותמת- טביעת אצבע

טבעת טביעת אצבע

בטבעת נישואין אנו מטביעים את חותמת החוזה שלנו עם בן זוג . בטבעת זו צרובה טביעת האצבע האישית אבל האמת היא שהמקור מזהה אותנו כליבות ע"פ גיאומטריה  שטעונה בכל המידע שאותה נשמה חתמה וחרטה בתודעתה בתסריט להעביר מידע למקור לצורך המשך התפתחות כוללת. תסריטי חיבור עם אנשים אחרים נעשים במישור הביניים לאחר שהתסריט כבר חתום עם תודעת העל

הספריות הקוסמיות

החתימה על התסריט נעשיית מול תודעת העל  : זהו המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף את כל הידע מאיתנו, מעבד אותו ושומר בספריות המישוריםהגבוהות בבריאה . ב 2005 החלה תודעת העל להוריד מידע הזה כדי לעזור לאנושות לעשות את השינוי התודעתי הנדרש במעבר מעידן ישן של אדמה ומים לעידן חדש של אש ואוויר. בשורה משמחת : כל ספריות הידע של התנסויות האדמה והמים שלכם נמחקו מהספריות הגבוהות  בסוף 2012. אין לכם יותר קארמות. הכל אצלכם בראש. דף חדש וחלק נפתח עבורכם ואתם הבוחרים האם למלא אותו בטכסטים מהעבר שכבר לא משרתים יותר את התפתחותכם או לכתוב טכסט חדש שתואם לתסריט הנוכחי  שאתם בוחרים היום- כאן ועכשיו.

החיים כמשחק בעולם החלום הם רק טיול  :הם יכולים להיות מהנים, אבל לא נועדו להיות שלווים . אנחנו חיים ברובד מתפתח שרבים בו השינוים וההתפתחויות. רוגע יציבות ובטחון אינם רלוונטים לאנוש כאן . תכלית קיומנו במעבדת הניסויים האנושית בכדה"א  היא פיתוח והתפתחות: חקר ארבעת היסודות. אחרי שהתנסינו כמעט 14 מיליארד שנים באנרגיות אדמה ומים, יש לנו כעת אתגר להתנסות בחוויות חדשות שמהותן אש ואוויר שאנחנו לא מכירים את העוצמות והתדר שלהם. ברגע שחווה החליטה לאכול מפרי עץ הדעת – היא הפעילה שיקול דעת והביאה איתה חוויה  (חווה…) של התפתחות. בגן עדן יש הכל , אבל זה לא כאן.  שם יש שלווה ואהבה ללא תנאי. לא כאן. שם  הכל רגוע- אבל אין התפתחות ואנחנו-כל מי שבחר לרדת הנה, במיוחד בתקופה הזו, אלו נשמות חזקות ואמיצות שקיבלו אנרגיה לעשות את השינוי, להתפתח. לעבוד קשה. ללמוד את עצמנו, להמציא מציאות חדשה,להבין, להרחיב את התודעה האנושית לשיאים חדשים . זו החתימה שלנו. אי אפשר לברוח ממנה. מספיק שנים עשינו זאת, דורות על גבי דורות, בזבזנו על "להיות כמו כולם " ו "לעשות מה שאומרים לנו"  ולא מה שנועדנו לעשות- מה שהקול הפנימי אומר לנו – קול הילד הפנימי

יולי  ²⁰¹⁹

מזל טוב היא אמרה לי , אחרי ששכנעה אותי (בטענה שאין לי ברירה ) לחתום עם טביעת אצבע על מסמכים לפתיחת חשבון בנק. זהו. זו ה חתימה. אני :"כמו כולם" אזרחית המטריקס מהשורה . אתוודה שבעיניי ועבורי אין קשר למזל והוא בטח לא מרגיש טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *