הסוף למערכות ההסתרה

כחלק מתהליך התעוררות מעולם החלום לעולם האמת  : התפקחות (מלשון פיכח-פיקח: אדם חכם הרואה בעיניים פקוחות, מעבר לגלוי לעין), אנחנו מגלים את האמת שהוסתרה מאיתנו או ליתר דיוק – אנחנו בחרנו להסיר מעצמנו אחריות על ה בחירות  שלנו  ולא לראות . הסתרנו מידע מעצמנו כדי לא להתמודד עם האמת. מערכות ההסתרה מתפרקות בזו אחר זו והאמת נחשפת לאור. מי עומד מאחוריי, מי מושך בחוטים ולמה? מה הכוונה הגבוהה של הכל, מי שולט בתודעה שלנו? איך אנחנו יכולים לקחת אחריות ולשלוט באנרגיות שלנו בעצמנו? 

שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם

איך נחשפה רשת של צייצנים פוליטיים בעברית

על השיח הציבורי ברשתות החברתיות מופעלות מניפולציות שנועדו להטות את השיח ולעוות את התודעה הציבורית. רשתות של רובוטים פעולות בטוויטר ובפייסבוק, חלקן מייצרות לייקים ותגובות כדי להאדיר טקסט מסוים שטוב למפעיל הרשתות, חלקן תוקפות טקסטים אחרים של הצד השני (לרוב הצד "הבוגד, עוכר ישראל" וכיוצ"ב). התוצאה היא שיח מעוות ולא אמיתי שמוטה ע"י רובוטים ולא אנשים אמיתיים.

הפיד הוא גם מקום בו חולקים דעות, מתווכחים עליהן, ולפעמים אפילו משנים אותן בעקבות אותם ויכוחים. וכאן נכנסים לפעולה הבוטים. מכיוון שזה שדה הפעולה בו אפשר להשפיע (לכאורה) על דעות של אנשים, כל מיני גופים בעלי אינטרסים מבקשים לקחת בו חלק. ברם, כדי ליצור איזשהו אפקט בעל משמעות, צריך לייצר “הסכמה” רחבה, ולכן בונים הגופים הללו רשתות של בוטים (מלשון רובוט) שיעצימו את המסר אותו הם מבקשים להפיץ. במקום שאדם אחד יגיד דבר אחד, כמות גדולה של חשבונות אומרים את אותו הדבר. תפקיד הבוטים: לתת ערך לזבל., להפיץ תוכן שקרי וספק, לתקוף,לגדף/לקלל, להמאיס על אקטיביסטים את השימוש ברשת החברתית

מי מסתיר מה ולמה ?

עד עכשיו היה זה המטריקס – מערכת ממוסדת ומשומנת היטב של סוכני הון-שלטון, אליטות של תאגידים ואיילי הון. והם- סוכנים של מי הם? הרי גם הם בובות שנשלטות ע"י חוטים…כולנו עבדים ל.. למי? למה? ל ממשלת הצללים  ? ואולי אנחנו עבדים לתודעה המוגבלת שלנו? הייתכן?  הרי אנחנו אלו שבוחרים  לשים על עצמנו מסכות ותחפושות במקום להראות את מי שאנחנו באמת. כנראה משום שאנחנו לא באמת יודעים מי אני מה אני  ובכל זאת נדרשים לחשוף  באומץ את עצמנו  עירום תודעתי 

שיחת כנות ישירה: בערך : אם אנשים היו כנים…

ככה נשמעת שיחת חולין אנושית בעולם האמיתי שבו כנות מחליפה את הצביעות ומערכות ההסתרה מותמרות בשקיפות וישירות ,עולם חלופי שבו האמת גלויה לכל. לא נעים? לא נורא… חסר טקט? לא הכי מנומס? אז לא… זה הזמן להחליף את מערכות הרגישות שלכם לתדר גבוה יותר לפני שהמערכת הנפשית שלכם תקרוס תחת העומס…

 

ועכשיו, מה?

מה משתנה עכשיו שגורם לנו להתחיל להבין שהכוח הוא רק  בידיים שלנו, ליתר דיוק – בראש שלנו, בחשיבה העצמאית שלנו? הייתכן שזה רק אנחנו המגבילים את עצמנו בבחירות שלנו לתת אנרגיה לאחרים לשלוט לנו בתודעה?זה באמת אנחנו? האמנם? ואיך הסוד הזה מתגלה דווקא עכשיו? למה האמת יוצאת לאור דווקא כעת?
אחרי רגע השקט  בסוף 2012 – מועד היפוך הקטבים,  יותר ויותר אנרגיות אש ואוויר נכנסות לעולמנו ומעוררות אותנו לחשוב חשיבה עצמאית. הרצון מניע אותנו לחקור,לגלות את מה שיש מאחורי הקלעים

אש הטכנולוגיה המתקדמת (האינטרנט,הניידים המשוכללים שמצלמים הכל בזמן אמת) בשירות התודעה , עוזרת לנו לחשוף אמיתות ,לגלות. הגילוי פותח בפנינו צוהר להבנת האחדות: ש הכל אחד  וכולם מחוברים למאגר ידע אחד עצום שמושך בחוטים ומניע את הבחירות שלנו. ככל שנלמד לזהות את היכולת שלנו להמציא ידע חדש, נוכל לשלוט בידע הזה ולא ננוהל על ידו.

המאגר הזה  קיים ושמור לא רק בידי סוכני המטריקס. הוא קיים בספריות הגבוהות- אצל תודעת העל – המחשב הקוונטי המרכזי של הבריאה.  היא עושה בו שימוש כדי לעזור לנו להשתחרר מהמטריקס. מורידים לנו מידע  שיקדם את ההתפתחות האנושית לרמה כזו שנבין מה אנחנו צריכים לעשות כדי להשתחרר מ כלא תודעתי   שאנחנו נועלים עצמנו בתוכו. המפתח לשער הכניסה נמצא אצלנו. הנשמה שלנו יודעת את הקוד . עלינו להשכיל להשתמש באש הרצון היצירתי ולרתום את הטכנולוגיה המתקדמת ואת הידע שנקלט ע"י חיבור לחושים הפנימיים שלנו,עלינו להעיז להתגבר על הפחד ולהאמין ביכולתנו ליצור כל מה שנרצה.

חשיפה בתקשורת אישית בינאישית וציבורית 

ברגע שהתקשורת הוירטואלית תחשוף הכל , החושים הפנימיים יתחדדו והמידע יעבור בהדרגה לתקשורת ב טלפתיה , ייעלמו מהעולם הצביעות, הקודים החברתיים ,הנימוסים וגינוני התרבות, השקרים ומניפולציות -למה? פשוט לא יהיה להם קיום, משום שתוך דקה כולם יוכלו לדעת הכל על כולם. זה קיים כבר היום: כל יום אפשר לראות בפייסבוק תמונות של אנשים שעושים מעשים שאינם טובים בעיני מישהו, והוא מפרסם את זה ותוך שניות כל הרשת יודעת. לא מדובר רק בפרשיות שערורתיות ודרמטיות. גם בקטנה, למשל: מישהו שהשאיר זבל ביער אחרי החתונה שלו- למחרת כל העולם ידע איזה אדם הוא. גנב פלאפון שתמונתו הופצה ברשת אותר והטלפון הנייד הוחזר לבעליו בעזרת שיתוף פעולה מהציבור. וכו"…

הסתרה OUT , אחריות IN 

התמוססות מערכת ההסתרה מחייבת אנשים לקחת אחריות על מה הם אומרים ואיך הם אומרים ומה הם עושים. 100% אחריות.
ייאלצו לאכול את הכובע? כן,כנראה שכן,אז יאכלו ויגלו כמה זה לא טעים ואז אולי לא יצליחו להאכיל אחרים בזבל שהם ייצרו בעצמם.
אם תדעי שבכל רגע נתון כולם יוכלו לדעת אודותייך הכל, קרוב לוודאי שלא תימצאי טעם לשקר או להסתיר .
אם תדעי שבאיזה שהוא שלב תצטרכי לאכול את החרא שאת מבשלת,אז כבר לא תרצי לייצר עוד חרא,נכון?
ואת לא תעשי את זה לא רק בגלל ש"איזה פאדיחה,כולם יודעים עכשיו איזה זבל אני מוכרת" , אלא כי את תביני שלמכור זבל לא משרת אותך יותר ולא את כל האנושות, את תראי את הגנב המושחט והרמאי ותסלדי ממנו כל כך,שלא תוכלי עוד לשאת בעצמך את ההשתקפות של מה שתראי בו,בך.
הרי הכל אחד
הכל אחד

כל הזכויות אינן שמורות 

תם עידן מערכות ההסתרה. מעתה הכל גלוי. מי שבוחר לשחק לפי כללי המשחק החדשים יהה עליו להשלים עם אובדן הפרטיות. שם דבר בעולם הזה לא שלנו. ברגע שנפסיק לנכס לעצמנו חומר או הבנות ונבין שהמילים שלנו- ברגע שהוצאנו אותן לאוויר העולם-כבר לא שלנו. הן מהדהדות-כמו שיר, לכל מי שבוחר להשתמש בהן.

 

גם הילדעים הם לא באמת שלנו. אנחנו רק זוכים לגדל אותם,לתת בית לגופם הפיזי ,אבל נשמתם חופשייה. 
פייסבוק,גוגל וכל השאר אוספות עלינו מידע. הן עוזרות לנו להתפתח ולהיפתח לתדר תודעתי חדש, אבל הן גם מחייבות אותנו להשלים עם מגמת השינוי- הסוף למערכות ההסתרה. הכל פתוח,גלוי,חופשי

אדוארד סנואדן – צעיר שסיכן את חייו לפרסם מידע  אודות תיעוד  של נאסא שמפר זכויות פרטיות של אזרחים ואוסף מידע אודות כולם והכל

הצעיר בן ה-29 ויתר על כל מה שהיה לו – החברה שלו, המשרה שלו והבית שלו – כדי לחשוף את תכנית PRISM האמריקאית, שעקבה אחרי כל הודעות הדואר האלקטרוני שלנו, הודעות הסקייפ, הפוסטים בפייסבוק ושיחות הטלפון שלנו במשך שנים. כשברדלי מנינג העביר מידע בסדר גודל דומה לוויקיליקס, ארצות הברית כלאה אותו בבידוד, בתנאים שהאו"ם כינה "אכזריים, לא-אנושיים ומשפילים".

*

ספוטלייט    סרט (קיבל פרס אוסקר 2015 ) מתעד את חשיפת שערוריית ההתעללות המינית של כמרים בכנסייה הקתולית בילדים תחת חסות  ההון-שלטון ומערכת המשפט

הצנזורים של האינטרנט

נביאים  

נעמה קטיעי, פעילה בעמותת עמר״ם, ממארגני ימי המודעות בפרשת ילדי תימן, מזרח ובלקן, במונולוג מטלטל שיצליח לגעת גם במי שמכיר וגם במי שמעולם לא שמע על הפרשה החמורה והמושתקת ביותר במאבק המזרחי.

 

השלטון בישראל בולש אחרי האזרחים החל מהמיקוד, וכלה במצלמות המהירות.

Pamela Meyer: How to spot a liar 

איך לזהות שקרן. שקר מחייב שת"פ- חייב שיהיה  מישהו שיסכים שישקרו לו

 

 כל עוד אתה מתקדם טכנולוגית – אתה חשוף   

שלושה אחים עוורים פורצים את כל המערכות הכי "כאילו" מאובטחות בעולם  ומאירים את ההבנה: הכל אצלנו בראש.המעבדה של שלושת ההאקרים נמצאת, איך לא? בראשם! תתחילו להפנים: העוצמה נמצאת בעצמך. אין על מי לסמוך, שום אבטחה לא תוכל להבטיח לכם את הבטחון האישי והכלכלי שלכם. הדרך היחידה, היחידה, לשמור על האנרגיה שלך אצלך היא להשקיע אותה בהתפתחות תודעתית- לפתח את יכולת הבריאה שלך, את ה חיבור לחושים הפנימיים– להבנת עולם הסיבות הגבוה שמעבר לחומר הגשמי, ללמוד לשלוט באנרגיית היסודות, לנהל את האנרגיה שנועדה לתמוך בך במימוש הייעוד- בתבונה.

איך שלושת האחים העוורים האלו עשו את זה בלי לראות בעינייהם הפיזיות? הם התבוננו פנימה בעין השלישית, הקשיבו לקולם הפנימי, המירו את תדרי הצלצול ששמעו בחוץ לקוד מוצפן ותירגמו זאת לטכנולוגיה. הם חשו את ההבנה  מתוך חיבור לנשמה וידעו מה מדוייק להם לעשות-להיות. 

 

MK-Ultra Mind Control Victim – Cathy O'Brien Full Testimony  

עדות מצמררת (החל מהדקה ה 37) של קאתי אובריין חושפת את עולם הפשע המתוחכם של ממשלת הצללים שמפעילה פרוייקט שליטה מוחית בילדים שחוו ניצול מיני ,קנייתם מהוריהם וגידולם לשמש למימוש צרכיהם של אליטות ההון-שלטון ע"י תיכנות התודעה שלהם ושליטה בחייהם ככלי. זה המידע הכי מזעזע ששמעתי. מטרתו לטלטל ולהעיר אותנו מאשליית עולם החלום. בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן החדש. מאחלת לכם נחיתה רכה בעולם האמיתי. מה, היא לא רכה? טוב, אז לא. כנראה שהייתם בתרדמת עמוקה…  היא תוכנתה לשרת את צרכיהם של ראשי אליטת ההון-שלטון ולהיות שפחת מין לכל ראשי ממשלת הצללים. מי ומה לא מעורב בזה, לא תאמינו- רצח,מין, סמים,נשק. בתה נולדה "בשבי" והיתה חלק מפרוייקט התיכנות – נולדה לאב אלים במיוחד כדי שיוטמעו בה תכונות האלימות. קאתי  מדברת על הסכנות שבשליטת אותם פושעים  על עתיד האנושות ועל הרוח האנושית שיכולה לנצח את האלימות הכוחנית הזו בעזרת הפצת המידע והעלאת המודעות. 

 

Apple iPhone 5s Fingerprint Database To Be Shared With NSA

כל מי שמשתמש באייפון 5 , כל המידע אודותיו מועבר לנאס"א  דרך טביעת האצבע.   

 World Bank whistleblower Karen Hudes

 

הונאה מתוחכמת מנסה לגנוב את חשבון הגוגל שלך עם מסמך מזוייף   – ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר, כך אנחנו יותר ויותר חשופים לפרצות .זה חלק מובנה במגמת השינויים- הסוף למערכות ההסתרה. כולם יכולים לדעת עלייך הכל. הנה סוג של תרמית מתוחכמת – גניבת זהויות, שגוגל אמנם כבר חשפו וחסמו, אבל ברגע שהתגלתה פירצה, אין דרך למנוע כניסות נוספות. בקיצור- קחו אחריות, נקטו בזהירות.

אמת אחרת: עדות מבפנים – מנהלת לשעבר בבנק העולמי חושפת את הכל  : קרן הודס, משפטנית ומנהלת בכירה לשעבר בבנק העולמי בראיון אמיץ שחושף את מה שקורה מאחורי הקלעים במכונת הכסף המשומנת שמפעילה את העולם.

בלוגרים באוקריינה חושפים את פרשיות השוחד: ויקטור ינקוביץ' הדביל ניסה להטביע את מסמכי השוחד שלו בנהר… רק הוא שכח שהם עטופים בשקית פלסטיק אטומה. הבלוגרים באוקראינה לא פראיירים:עוקבים אחרי הצילומים מזהים שוטרים שרצחו מפגינים,מוצאים פרטים עליהם ושולחים צוותים לתפוס אותם,עוברים שם שם ברשימת השוחד מוצאים כתובות ומכינים פעולות הסגר.

ישראלים צעירים -אקטיביסטים טכנולוגיים מגלים את תקציב המדינה – מיטב גאוני התיכנות- עילית המדינה, יוצרים בהתנדבות מערכת ממסד נתונים שמאפשרת לכל אזרח להבין את תקציב המדינה ולאיפה הולך הכסף שלנו. כפיים!!!  תרומה אדירה לשקיפות בעידן שבו כל מערכות ההסתרה מתפרקות. הטכנולוגיה המתקדמת בשרות התודעה המתפתחת מנגישים היום לכל אזרח- ובניהם גם חברי כנסת שכן בחרו ונבחרו לשרת את העם, לדעת את האמת ולהשתמש במידע הזה כדי לשנות סדרי עולם
אתר התקציב הפתוח

NASA: The End Of Mankind "Leaked Document" 2013 

מסמך שהודלף מנאסא מגלה  איך הולכים להפוך את כל האנושות לרובוטים שחיים חיי נצח. כבר מיפו לנו את המוח , היישום יבוצע עד 2025. 

 

מיהם האנשים שמנהלים את העולם?

קבוצה של אנשים בעלי כוח בלתי נתפס נפגשים אחת למספר חודשים ומדברים. איך זה בעצם משפיע עלינו? האם בכלל שמענו פעם עליהם? אנרכיסט סמוי אורח קורא לנו לעצור, לבדוק ולחקור ואז לצאת ולהפגין

שלא נדע: המפגשים הסודיים של כלכלני העולם

בכל שנה בחודש יוני מתכנסים ראשי מדינות ובנקאים בכירים במקום סודי, ללא נוכחות תקשורתית, ודנים בנושאים שאיש לא יודע מה טיבם. לקבוצה הזאת קוראים "בילדרברג", היא פועלת מאז 1954, והאמת? יש פחות ופחות סיבות לפקפק בתימהונים שמזהירים ממזימה להשתלט על הכלכלה העולמית

 We Will All Have an RFID Chip Under Our Skin by 2017 

ציפים יושתלו תחת העור  ויחשפו את כל המידע אודות האדם

 

 כל תינוק שיוולד באירופה החל ממאי 2014 יקבל ציפ מזהה מתחת לעור 

עשירי העולם משקשקים לאחר שנחשף סוד האליטה הפיננסית

 הדלפה חסרת תקדים של כ־130 אלף שמות משתמשים במקלטי מס בינלאומיים, שמחזיקים בהם הון בשווי 32 טריליון דולר, מכה גלים בצמרת הפוליטית והפיננסית בעולם. קונסורציום העיתונאים החוקרים יחשוף עוד שמות, ובהם ככל הנראה גם ישראלים

ב־72 השעות האחרונות נאלצו עשירי העולם להפנים את העובדה שחומת הסודיות האדירה שאפשרה להם להסתיר במשך שנים את ממונם במקלטי מס באיים שטופי שמש נפרצה באופן בלתי הפיך. עידן עצימת העין הסתיים. אנשי עסקים, פוליטיקאים, ידוענים, פיננסיירים, אנשי אצולה, אוליגרכים, תאגידים, קרנות, בנקי השקעות אך גם אזרחים מן השורה מפחדים כיום עד עמקי נשמתם לנוכח חשיפה היסטורית אדירת ממדים של היקפיה האמיתיים של תעשיית העלמות המס הגלובלית.

למה זה קורה עכשיו? 

זה קורה עכשיו, כי אנחנו הנשמות הכי אמיצות שירדו לעולם החלום ויש לנו הכוח לעשות את זה. זה הייעוד שלשמו אנחנו כאן. מהר מאד יתעוררו עוד ועוד אנשים ויבינו שאין להם שום דבר יותר קיומי וחשוב מאשר לעשות את זה. כאן, ועכשיו. כמו האיש הזה- סוכן הממסד שהעיז לדבר ולהוציא את הסודות השמורים ביותר.

בסרטון הזה מספר סוכן לשעבר על מאגר הידע שארה"ב אוספת על כל האנשים בעולם.

The National Security Agency's Domestic Spying Program

 

Italian Supreme Court President Blames Bilderberg For Terrorist Attacks

"חדשות טובות.. הסודות המלוכלכים יוצאים החוצה.
בראיון שהעניק נשיא בית המשפט העליון של איטליה 
האשים את קבוצת "בילדנברג", קבוצה שהיא חלק ממשלת הצללים העולמית,
בהפעלה וייצור טרור בשביל להשיג מטרות פוליטיות"

סיירת אינשטיין

ידע הוא כוח. כל עוד נאפשר למטריקס לשלוט בידע הזה- הם  יעשו זאת. הם לא יוותרו על הכוח הזה מרצון חופשי. נצטרך לדרוש אותו לעצמנו בכוח! איך? כוח המוח!   יאללה, סיירת אינשטיין- לפעולה. הפעם מדובר בשיתוף פעולה של לוחמים עצמאיים ואמיצים, לא בחיילי צבא הנשמעים לפקודות המפקד.  הלוחמים האלו זה אתם ואני וההוא וההיא.  לא צריך לבזבז אנרגיה על מאבק בממסד הישן. הוא יהפוך ללא רלוונטי ממילא ככל שיצוצו יותר מסגרות חדשות פתוחות וגמישות ללא מערכות שליטה והסתרה:

ממחאה נגד הישן ליצירת החדש

קבלו את מפלגת הפיראטים: זו המגמה העתידית: מידע חופשי ופתוח, אנשים עצמאיים שלוקחים אחריות ליצור כאן מציאות חדשה שבה קדימות חופש היצירה על פני חוקי צנזורה . הגישה הפיראטית תלך ותחלחל לכל תחומי החיים-כל אחד יעשה באופן פיראטי את מה שהוא צריך לעשות ללא מגבלת חוקי הממסד הישן. יהיה כאוס? כן, אבל מתוכו יצמח סדר הרמוני חדש שמבוסס על שיתוף פעולה ולא על שליטה.
בהצלחה!

"אנשים לא צריכים לפחד מהממשלות שלהם – ממשלות צריכות לפחד מהאנשים שלהן". 

הציטוט הזה לא צריך להפתיע את הצופה המערבי, ששמע אותו כבר לפני כשבע שנים, עם צאת הסרט "ונדטה" (במקור "V for Vandetta"). אבל כשגיבור הסרט האנרכיסט אמר את המשפט הזה מבעד למסכי הטלוויזיה בסין הקומוניסטית בסוף השבוע האחרון – הצופים נותרו המומים.

פרוייקט אמת אחרת לקח על עצמו לחשוף עוד ועוד אמיתות,לנפץ פרות קדושות ולחשוף בפנינו אמת אחרת.
כנסו, תקראו,תקשיבו,תפקחו עינכם ותגלו את האמת. האמת שלכם….

האמת על פיגועי מגדלי התאומים בארה"ב

 

האמת על ההפלרה

 

אתר ‏informer‏.  מלקט מידע על כל האנשים בישראל, הזינו שם וקבלו את כל המידע ברשת, חדשות, טוקבקים, וידאו, איזכורים ברשת ועוד.

האתר הזה מציע, תמורת תשלום, ‏דוח מידע מלא‏ על אנשים לפי שם פרטי ומשפחה, שכולל פרטים על בנקים, חובות, השכלה, רישום פלילי, בדיקת אשראי, תביעות ועוד הרבה הרבה. כתוב שם שזה באישור משרד המשפטים…

אם הכל ידוע לכולם,אז אני יכולה בכל רגע נתון לדעת מה האדם האחר רוצה/חושב ויכולה לתת בלי שהוא אפילו יבקש, ויכולה לקבל מענה לצרכיי בלי שאבקש. מישהו כבר יראה את הצורך שלי וייענה לו. כמו טלפטיה,רק בשלביה המתקדמים…
אתר נוסף BDI  -אוסף מידע על אנשים מבנקים וכו'

האתרים האלו שצויין שהם "מפילים" בעלי עסקים שמרמים/גונבים, הם שליחים שעוזרים לנו להפיל את בעלי ההון המושחטים והשקרנים

פרצו למחשבי FBI; נתוני 12 מיליון משתמשי אייפון נחשפו

האם ב1956 הרשויות בארה"ב "קברו" את אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה?

רובכם,במיוחד אם אתם בגילאי ++30, ודאי מכירים את הלהיט של קייט בוש Cloudbusting. לשיר מצורף קליפ שאפשר לקטלגו כמדע בידיוני בו מופיעים השחקן דונאלד סאטרלנד בתור מדען והזמרת קייט בוש עצמה בתור בנו. החוקר בקליפ מצליח לפתח תותח עננים ומאוחר יותר אף מצליח להוריד בעזרתו גשם. אותו חוקר גם נעצר בקליפ על ידי סוכני ממשל ובמקביל כל הציוד והמסמכים שלו הושמדו. חלק גדול מכיר את הקליפ והעלילה, אלא מה שהרוב כלל לא יודע הוא שהקליפ מבוסס על מקרה אמיתי.
מכאן עולה השאלה: האם מוסדות השלטון מנעו את התפתחות אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה המודרנית שהיתה משנה את פני החברה והכלכלה ללא היכר או מנעו הונאה?

עוד דוגמא לשקיפות בעדן החדש: אדריכלות העידן החדש.

כבר לא המבנים הסגורים,בעלי המסה הכבדה. חללים שקופים,חלונות זכוכית, פתוח וגלוי.

האמת נחשפת: פרוייקטור עיקור נשות הקהילה האתיופית הוא אותו גמזו שעכשיו אחראי כפרוייקטור על הקורונה

ילדה בת 7חושפת את האמת ששר החינוך מנסה להסתיר

שר החינוך מנסה לרמות ולהציג תוצאות לא משקפות  לגבי רמת המתמטיקה של תלמידי ישראל והילדה בת 7 חושפת את האמת

 

7 תגובות בנושא “הסוף למערכות ההסתרה”

  1. עדי גילת מסבירה מדוע אסור להצטרף למאגר הביומטרי
    https://www.youtube.com/watch?v=8lV9er6Zz6Y
    מאגר המידע הזה כבר קיים גם בלי שנהיה מודעים לו. עלינו לוודא שהמידע בו יהיה נגיש רק למי שידעו להשתמש בו בתבונה ולא ינצלו אותו למטרות שליטה כוחנית

  2. תכירו את המונח "השירותים השחורים"!
    בכל סרטי המדע בהם מכונות שולטות בעולם תמיד הבמאי משלב את קבוצת המורדים שבורחת מהטכנולוגיה וגרה במרתפים. בדיוק כך, קורה בימים אלו בעולם האמיתי שלנו.
    בזמן שגוגל ופייסבוק עושות הכל בזהות מלאה שלנו, עוקבות אחרינו ויודעות עלינו הכל ועדין לרובנו זה לא מפריע במיוחד, צצים להם בצד שירותים שמאפשרים לגולשים לשמור על אנונימיות מוחלטת וכבר שווים מיליארדים.
    חלקם כבר ממש מוכרים לכם, וחלקם טרם:

    * BitTorrent Chat שיושק בקרוב יאפשר צאט אנונימי מוחלט ש"משמיד" את המידע שנכתב בו (לפי הערכות להרשמה המוקדמת נרשמו למעלה מ 50 מיליון איש).

    * סנאפצ'ט שמוערכת ב 4 מיליארד דולר ואמרה לא! לפייסבוק, מאפשרת צאט כולל העברת תמונות וסרטונים שמשמידים את עצמם לנצח לאחר מספר שניות.

    * חברת chatroulette מאפשרת להכיר אנשים אנונימיים ולאחר השיחה כל אדם נעלם לדרכו.
    * Meag (לשעבר mega upload) מאפשרת לכל גולש לעלות קובץ מאובטח לשרת ללא זיהוי מקור העלאה שלו.

    מדוע בעולם צריכים "שירותים שחורים", האם הם לא רק לאנשי קצה והאם חברות הענק חוששות מהן ולכן מציעות לרכוש אותן בסכומי עתק?!

  3. http://kalkala-amitit.blogspot.co.il/2012/09/1956.html

    האם ב1956 הרשויות בארה"ב "קברו" את אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה?

    רובכם,במיוחד אם אתם בגילאי ++30, ודאי מכירים את הלהיט של קייט בוש Cloudbusting. לשיר מצורף קליפ שאפשר לקטלגו כמדע בידיוני בו מופיעים השחקן דונאלד סאטרלנד בתור מדען והזמרת קייט בוש עצמה בתור בנו. החוקר בקליפ מצליח לפתח תותח עננים ומאוחר יותר אף מצליח להוריד בעזרתו גשם. אותו חוקר גם נעצר בקליפ על ידי סוכני ממשל ובמקביל כל הציוד והמסמכים שלו הושמדו. חלק גדול מכיר את הקליפ והעלילה, אלא מה שהרוב כלל לא יודע הוא שהקליפ מבוסס על מקרה אמיתי.
    מכאן עולה השאלה: האם מוסדות השלטון מנעו את התפתחות אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה המודרנית שהיתה משנה את פני החברה והכלכלה ללא היכר או מנעו הונאה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *