ממחאה נגד הישן ליצירת החדש

 

תנועת המחאה (2011) צמחה מתוך תחושה פנימית של אנשים בצורך לשינוי. ההכרח אכן נוכח אבל הדרך צריכה להיות באמצעות האש (רצון יצירתי) והאוויר (הבנה גבוהה). ולא ממקום של אחיזה בחומר (דרישה למימון מהממסד) או או של מים (בין אם זה רגש חיובי כמו רצון לשלום ואהבה ובין אם רגש קורבני: לקחו לי, שתו לי…) אין צורך למחות ולמרוד במסגרות הישנות. הן לא יהיו רלוונטיות ממילא כשנרכז את האנרגיה שלנו ביצירת עולם חדש.

המחאה ב 2020 עדין נאבקת בשלטון תמורת הטבות כלכליות

המחאה תצליח ליצור מהפכה אמיתית כשאנשים יבינו שהם נלחמים עבור חופש (אש), הבעת דעה (אויר) ולא עבור כסף (אדמה) או שינוי הסדר החברתי (מים).

זו הדרך להילחם: לא בכוח אלא במוח

The Hebrew University of Jerusalem has discovered in a recent investigation that human skin acts as a type of receptor for 5G radiation, drawing it in like an a

סוד השינוי הוא ריכוז אנרגיה בחדש ולא במלחמה בישן

 

לוקחים אחריות,יוצרים מציאות

לא צריך לבזבז אנרגיה על מאבק בממסד הישן. הוא יהפוך ללא רלוונטי ממילא ככל שיצוצו יותר מסגרות חדשות פתוחות וגמישות ללא מערכות שליטה והסתרה: קבלו את מפלגת הפיראטים:

"אמרו שאנחנו הזויים, אבל נקים מפלגת פיראטים בישראל"

זו המגמה העתידית: מידע חופשי ופתוח, אנשים עצמאיים שלוקחים אחריות ליצור כאן מציאות חדשה שבה קדימות חופש היצירה על פני חוקי צנזורה . הגישה הפיראטית תלך ותחלחל לכל תחומי החיים-כל אחד יעשה באופן פיראטי את מה שהוא צריך לעשות ללא מגבלת חוקי הממסד הישן. יהיה כאוס? כן, אבל מתוכו יצמח סדר הרמוני חדש שמבוסס על שיתוף פעולה ולא על שליטה.

אנימציה עם מוסר השכל | Prospective student  

סרטון אנימציה משעשע שממחיש למה אין צורך להילחם בממסד הישן

 

 למה זקן אנשי הרוח קורא להפסיק להפגין   הסוציולוג זיגמונט באומן התארח בפסטיבל רגאיי בספרד, והפציר בצעירים להפסיק במחאה שמבזבזת משאבים ולהשקיע בהקמת קואופרטיבים ומוסדות חדשים 

 

George Carlin Doesn't vote

הסבר מדוע אין טעם לבוא בטענות לפוליטיקאים – הם רק השתקפות הבחירות שלנו- זה העם דפוק שבוחר בהם…

 

 

2012: האם תנועת המחאה צריכה להילחם בזרועות שלטון החוק כדי לשנות אותו? למה האקטיביסטים ושוחרי החופש שפועלים לשבור את המסגרות נלקחים למאסר בכלא? למה ליושבי האוהלים אין כסף ?למה השינויים שאנחנו רוצים שיקרו לא קורים כבר?

1. התשובות לשאלות האלו תתבהרנה כשנחליף את השאלה מ "למה" ל "מה" .

מה המהות שאני רוצה שתתהווה.(במקום למחות כקורבן "לקחו לי, "שתו לי" )במקום לצאת החוצה לרחובות זה הזמן להיכנס פנימה ולבדוק איך אנחנו רוצים שתיראה תמונת המציאות החדשה בעיני רוחי. שם הכל מתחיל- במחשבות. התודעה-מערכת האמונות שלנו היא שמניעה את הבחירות שלנו . עלינו כעת להתרכז במה אני צריך לעשות כדי שתהיה לי יכולת  שליטה בחיים שלי,מה אני צריך להבין ולעשות כדי שאוכל ליצור מציאות חדשה, מה נועדתי לתת לעולם,מה אני רוצה, מהו המקום שמדוייק עבורי עכשיו להיות בו, במה אני בוחר להאמין והאם אני מבין שהאמונה שלי היא שיוצרת את המציאות ולא המציאות קובעת לנו במה להאמין.

2. מתלות לעצמאות מחשבתית

מגמת השינויים שכל האנושות חווה,  היא מעבר מתלות לעצמאות. כדי שנהיה עצמאיים , עלינו ליצור לעצמנו בעצמנו מערך חיים כזה שמבוסס על הקשבה לחושים הפנימיים ולא על תגובה לארועים חיצוניים. מה שמשנה הוא מה אני רוצה שתהיה המציאות שלי. תנועת המחאה מגיבה למציאות קיימת ע"י מרד והבעת התנגדות.על מנת לקדם שינוי עלינו ליצור אותו. כדי לברוא משהו חדש עלינו לשחרר את האחיזה בישן.  להיאבק נגד הקיים זה סוג של האחזות שממשיכה לתת כוח לבעלי השלטון לשלוט בנו. ברגע שנהיה מרוכזים ביצירה ולא במחאה- כל מסגרות הממסד והשלטון יהפכו ללא רלוונטיות מבלי שנצטרך להיאבק בהן. אף שוטר לא יוכל לאסור את המחשבות שלכם. free your mind
כדי לברוא מציאות חדשה עלינו להפסיק להיות קורבנות של המציאות , לקחת אחריות ולהתחיל ליצור מציאות חדשה.
כדי להגיע למקומות שאף פעם לא היינו בהם- עלינו לעשות דברים שמעולם לא עשינו, עלינו לשכוח את כל מה שידענו ולהתחיל לייצר ידע חדש בכלים תודעתיים חדשים. עלינו להפסיק לצפות מהממסד , מבעלי ההון והשלטון שיתנו לנו ויעשו לנו. הם לא יכולים לתת לנו כלום. במקום לדרוש מ"הם" צדק חברתי, צרו את תפיסת הצדק שאתם מאמינים בה בעצמכם- בתודעה שלכם. משם הכל מתחיל- ממערכת האמונות והמחשבות שמזינות את הבחירות שלנו. ברגע שנבין את עולם הסיבות הגבוה, נהיה שלמים עם מי ומה שאנחנו,הכל ייראה לנו "צודק" פתאם. גם אם מערכת שלטון החוק לא תשתנה כל כך מהר בהיבט הארצי, ברגע שנשנה את התודעה שלנו- השינוי הפנימי שלנו יהדהד וייצור מציאות חיצונית .

 

3. התפתחות אישית ולא קבוצתית

ההבנה שכשאני מתפתח- אני תורם להתפתחות אחרים סביבי היא חשובה משום שהיא תאפשר לנו לרכז אנרגיות בהתפתחות אישית- כל אחד בדרכו השונה . ההתקבצות יחד בהתארגניות קהילתיות לא מחזקת את הפרט אלא מחלישה אותו, כי היא יוצרת תלות . רק כאשר כל אחד יעשה את מה שהוא צריך לעשות באופן עצמאי , מתוך הבנה של הפוטנציאל שיש לו לתת לעולם ויכולתו לממש אותו , מתוך חיבור לילד הפנימי וידיעת התסריט שחתמנו עליו, רק אז יוכל לחבור לאחרים ולרקום שיתופי פעולה שיקדמו אינטרסים משותפים.
כסף הוא רק סוג אחד של מימון אנרגטי. הרחבת התודעה שלנו תאפשר לנו לראות בצורה ברורה יותר שאנו מקבלים חזרה כהד את מה שניתן

 

4. צמצום החומר והתרחבות התודעה

ל"בריאה" יש אינטרס לממן תהליכי יצירה חדשים. כל השקעה בחומר קיים – בניסיון לתקן/למחזר היא בבחינת חוב אבוד כי סופו להתכלות.

כל עוד המחאה מרכזת את דרישותיה בקבלת יותר חומר-כסף, היא תקבל פחות. (דיור מוזל, תנאי העסקה,הטבות מהרווחה,חלוקת משאבים ציבוריים שונה,חינוך חינם,ועוד…)
מגמת השינויים היא צמצום האדמה שהיא החומר. הסיבה הגבוהה למגמת השינוי הזו היא כדי לעזור לנו לדייק את עצמנו . ככל שיש לנו פחות- אנחנו מוציאים אנרגיה רק על מה שהכי הכי הכי מדוייק וקיומי עבורנו. המשבר הכלכלי יילך ויגבר, מחסור בכסף, דיור,מזון ,דלק ומים- כולם נועדו להוציא אותנו מאזור הנוחות כדי שנבחן מחדש מה נכון לנו עכשיו. רק כשלא תהיה לנו ברירה- נתחיל ליצור ברירה חדשה. רק אחרי שנאבד את כל מה שהיה לנו, נבין שאנחנו יכולים לייצר יש מאין משהו אחר שיותר מתאים למי שאנחנו עכשיו מתהווים, נולדים לחיים חדשים בתוך אותו גוף פיזיעכשיו הזמן להקדים מחשבה לסוף המעשה ובכך לחסוך מעצמם לחוות את המשבר במלוא עוצמתו.
עלינו להבין: אנרגיה אינסופית קיימת בעולם אבל מקבלים אותה רק כאתם יודעים מה אתם רוצים, מדייקים את ההבנה של הרצון כך שיהיה תואם לתסריט שחתמתם עליו,מנסחים בבהירות במילים חיוביות (מה כן ולא מה לא) ומסירים התנגדויות- גם בתוככם-פחדים והתלבטויות וגם בסביבתכם.

אשתף בדוגמא  לאיך אפשר לרתום את אש הרצון והיצירתיות ליצירת מציאות גשמית שנוכל להתקיים בה

המטרה שלנו איננה התעלות רוחנית אלא הורדת רוח לחיי החומר, מימוש ההבנות בחיים הארציים. הנה היישום שלי.

 

5. אחדות ולא אחידות

5. הדרישה לצדק חברתי: לחלוקת משאבים כספיים בצורה שיוויונית, היא בזבוז אנרגטי מבחינת הבריאה ולכן לא תקבל מימון.  אנחנו שווים בחשיבות הקיום שלנו ושונים כי כל אחד מאיתנו נמצא בשלב התפתחותי אחר, בנוי מיסודות אחרים, מניעה אותו אנרגיה אחרת. לכל אחד מאיתנו צרכים שונים ומערך אנרגטי שונה שנועד לתמוך בביצוע התסריט האישי ששונה לגמרי אצל כל אחד מאיתנו. . אנחנו כן שווים בחשיבות הקיום שלנו כי כל בורג קטן חשוב כמו המנוע הגדול כדי שהמכונה תפעל,אבל הצרכים שלנו שונים כי כל אחד מאיתנו נמצא בשלב התפתחותי אחר, בנוי מיסודות אחרים, מניעה אותו אנרגיה אחרת, בקיצור הכל שונה.

 

6. מערכת הרגש- מעבר ממים נמוכים לגבוהים

6. הבנה חשובה נוספת היא : שימוש במערכת המים (הרגש) נועדה לתמוך בהבנות התודעתיות . חיי אושר ואהבה ללא תנאי לא באמת קיימים כאן אלא רק במישורים הגבוהים מחוץ לעולם החומר שלנו. חיי אושר אינם המטרה. רגעי חסד מאושרים- כן. הם כלי, אמצעי להשגת המטרה שהיא התפתחות ע"י שינוי תודעתי.
תכלית קיומנו בעולם הזה איננה לחיות בשלווה ולחוות אושר.שלווה יוצרת פסיביות וכל עוד אנחנו חיים כאן בעולם- סימן שיש לנו עוד עבודה לעשות. שקט ושלווה הם בורות ששדות החושך מנסים להפיל אותנו לתוכם . בגן עדן סבבה- אבל התפתחות אין שם ותכלית הקיום שלנו כאן היא התפתחות.
לכן, כל ההיסחפות הרגשית אחרי תחושת אור ואהבה אינסופית- הם אשלייה מסוכנת. היא לא תקדם שינוי.
מערכות המים הגבוהים- הם הדבק שמחבר אותנו יחד לשיתופי פעולה -הם דבר חשוב ורצוי. הכרחי.
ממלכת אטלנטיס הקדומה התפוצצה בגלל שאנרגיות האוויר הגבוהות שם לא היו מגובות במערכת מים גבוהים. זוהי מסקנה שהבינו והפעם מיישמים אותה בניסוי חדש עלינו: שינוי מתנד המים שהתרחש בכדה"א לפני חודשיים וחצי מטרתו להעלות את יכולתנו לתקשר בהרמוניה אחד עם השני ונרקום רשת שיתופי פעולה לקידום אינטרסים משותפים במערכות היחסים שלנו.

 

7. אקטיביזם תודעתי

להיות אקטיביסט משמע להיות פעיל

האם כל פעולה מחייבת עשייה ? האם כל עשייה מחייבת תוצאות גשמיות?
ומה אם נעצור לרגע את העשייה הארצית שתוצריה נראים בעין ,ניתנים ליישום ושימוש גשמי ונעסוק בעשייה תודעתית? יש דבר כזה בכלל? האם אפשר לעשות תודעה? הרי התסריט חתום עוד טרם ירדה הנשמה שלנו לעולם הזה לתוך גוף פיזי פעיל, שעושה פעולות : ישן,אוכל,עובד,נח,מדבר,חושב,.. הופה-הנה: אז גם חושב זה פועל, משמע גם תהליך החשיבה התודעתי שתוצריו הם ההבנה ,גם זה נחשב עשייה. אווירית,לא אדמתית, אבל עשייה.

 

3 סיבות למה המחאה החברתית לא מתרוממת- מאמר מתוך אתר הכלכלה האמיתית

***

למה המחאה החברתית לא מצליחה

למה באמת?
כי במקום שאנשים יקחו אחריות אישית ויחשבו מה הם צריכים לעשות- הם עסוקים בלהאשים את העולם שלא עושה בשבילם: השלטון, ההון, הבנקים,התקשורת. כולם אשמים…
ומה איתך? מה אתה עושה כדי לשפר את החיים שלך עצמך בעצמך?

2 תגובות בנושא “ממחאה נגד הישן ליצירת החדש”

  1. השינוי מתחיל מתוכנו, מהפנים החוצה ולא להיפך. במקום לצאת לרחובות- היכנסו פנימה
    מה שחשוב להבין היום הוא לא מה שיראו/לא יראו בתקשורת אודות הפגנות המחאה מליל אמש
    מה שחשוב הוא המציאות שאנחנו רוצים לראות. עכשיו הזמן לרכז את ההתבוננות שלנו פנימה ולראות בעיני רוחנו את מה שאנחנו צריכים לעשות כדי ליצור מציאות חדשה. חבל לבזבז אנרגיה על מאבק בממסד ובמסגרות ההון-שלטון. הם יהפכו ללא רלוונטיים ברגע שנראה בהם כאלו. (נראה בעין השלישית שרואה פנימה, לא בטלוויזיה שמשדרת מראות חיצוניים שלא מקדמים שינוי אלא מעכבים ע"י יצירת תלות. "הם" לא באמת יכולים לתת לנו כלום. זו אחריות שלנו ליצור לעצמנו בעצמנו את מה שאנחנו רוצים
    עצמאות זה שם המשחק. עצמאות מחשבתית- משם זה מתחיל- מהתודעה, מהמחשבות שלנו. רק אח"כ, אחרי שדייקנו מה אנחנו רוצים ובמה אנחנו מאמינים-רק אז לגשת לשלב העשייה הארצית. עליונות הרוח על החומר .
    המשיח- התודעה, מעל החמור הלבן- החומר, הלובן הוא הדף החלק שנמחק ממנו כל הידע הקיים ,כדי שנוכל להתחיל לשרטט קווים חדשים לדמותנו החדשה
    מסגרות האדמה(החומר,הכסף,הגןף) אלו מצטמצמים במקביל לעליית אנרגיות האש (רצון, יצירתיות) והאוויר (הבנה, תודעה)
    זה כבר בא, כמו קו חרוט על כף יד, זה יבוא, בטוח בעצמו, כאילו היה שם תמיד וחיכה שנבחין בו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *