למה ילדעים מתים

ילדעים שמבוגרים לא מאפשרים להם לממש יעודם,לא רוצים לחיות כאן. איך אני יודעת?כי אני אחת מאותם… אין לנו מימון אנרגטי בלי תמיכה וגיבוי שלכם ההורים/ מורים/מבוגרים

אדם הנרי , ילד בן 18 בחר למות כדי שהוריו והשופטת שגזרה דינו יוכלו להמשיך לחיות ולהשלים את תסריט החיים שלהם.

 

  • בעולם הסיבות הגבוה זה מובן- הם חייבים להשלים את התסריט כדי שלא יחזרו אחכ לעוד גלגול של תיקונים, כי די- נגמר העידן והילד עשה את העבודה שלשמה ירד לכאן ) אבל ברמה הארצית – השחקנית האנושית שאני : המקרה הזה הוציא אותי מדעתי אתמול. פניו של הנער, מבטו המתחנן להבין ועיניו הכמהות לתשובות בלי לקבל מענה שיראה אותו ,זעק בי, קרע את נשמתי לגזרים, פילח את חלל האוויר כתער חד , עד שנעתקה נשימתי . איך ? איך יכול אדם מבוגר (ועוד שופטת דיני משפחה) שעומדת מול פנים כאלו, יכולה לנהוג באטימות ונוקשות בחוסר הבנה אנושית בסיסית שכזו בזויה ? זה לא אמור להיות ככה . הכל הפוך כאן. אלו ההורים והמבוגרים בממסד שלטון החוק שנדרשים להפסיק לשלוט בבחירות של ילדעים. שהם ימותו. לא הוא. למה זה פאקינג קורה עוד ב 2018? כמה איטיים כאן תהליכים בממלכת האדמה ? איך אנשים יודעים וממשיכים לתת לדברים כאלו לקרות. איך? עד מתי? יש מצב שאנשים לא יודעים? הייתכן? כן? יש מצב שאתם לא מבינים עד כמה ילדעים אבודים כאן בעולם הזה?
    *
    מבוגרים עסוקים בעצמם, בשטויות הבל הבלי העולם, דרמות מטופשות ומאבקי כוחות, עסוקים בלאבד את דעתם ולא מבחינים בילדעים שנמצאים להם מול העיניים ויודעים, ומתים. איך? איך אתם לא רואים אותם??? או שמא רואים ויודעים אבל פחדנים מדי מכדי לעשות משהו עם הידיעה? איך אתם יכולים לישון בלילה כשאתם יודעים כמה ילדעים כאלו משוועים להבנה ואפחד לא מבין אותם ולא שומע קולם. כנראה שאתם לא יודעים. אני לא ישנתי הלילה. והנה הבוקר עולה בזכות כמה רסיסי אור דקיקים ששלחתם לי , כי אני עצמי כבויה כרגע. האש שלי לא יכולה לבעור בלי אוויר וכל עוד ממסד אדמה ששולט ונשלט עי מבוגרים פחדנים ואטומים מנהל כאן את העניינים וחונק את הילדעים, גם אני נחנקת.
    *
    איבדתי את דעתי אתמול , אבל אני מכירה בע"פ את הדרך חזרה למצוא אותה . אני עושה את המסלול הזה הלוך ושוב יום יום ושעה שעה . למרות שהשבוע הרחקתי לכת רחוק רחוק רחוק, יותר משתוכלו להעלות בדעתכם. הפרשי הזמן בין הסוף להתחלה והטווח שבניהם, המעבר בין עולמות חלופיים וייקומים מקבילים שנשלחתי אליהם סחררו אותי.
    *
    בסוף אני תמיד חוזרת לכאן כי יש לי עוד עבודה להשלים פה, אני יודעת. הפעם חזרתי מבולבלת, בלי להבין איפה אני נמצאת – באיזה מימד וזמן , מי האנשים פה, איזה עולם זה ומה קורה כאן . לא הסתדרה לי התוכנית עם המציאות שמצאתי. טעות בחישובי זווית הסטייה החזירה אותי לנקודת התפתחות שונה מזו שיצאתי ממנה למסע. אני לא מבינה איך יכול להיות שזה 2018 וסרט כזה עולה לאוויר
    *
    כמה עוד כאלו ילדעים צריכים למות כדי שמבוגרים מפגרים שחושבים שהם יודעים משהו ישלימו כבר את תסריטי האדמה והמים ויבחרו למות כדי שיוכלו לחיות מחדש? זה לא סוף העולם. נשבעת לכם. אני הייתי שם. תמותו כבר. שחררו את הילדעים, תנו לנשמתם את החופש לבחור. זה לא אמור להיות בידיכם הכוח הזה. תפטרו מהעולם. שיישארו כאן רק מי שמבינים את הילדעים, שרואים אותם ורוצים לתת להם מקום לשחק במרכז הבמה , ומסוגלים להקשיב להם וללמוד מהם ולאפשר להם ללמוד את עצמם ואת העולם בדרכם.
    *
    בבקשה מכם , אני מתחננת בשמי ובשם כל הילדעים האבודים שלא יכולים לסבול את החיים כאן יותר . אל תתנו להם ללכת. תלכו אתם במקומם. תפנו להם את הבמה.
    *
    מה עוד צריך לקרות עד שמבוגרים יבינו שאין להם זכות קיום בעולם הזה אם לא יעשו כבר פאקינג שינוי תודעתי .זרקו כולכם את המחשב והמחשבה שלכם עם כל החומרים הישנים שהמוח שלכם מוזן בהם – כל קבצי התוכן שקובעים חוקים על מהי אחריות הורית ומה תפקיד השופטים בחיי הילד. אם אתם לא עושים מה שהתחייבתם בחתימה נשמתית לילדעים האלו – ללוות אותם ולתמוך בהם בתהליך התפתחות עצמאי – אין לכם זכות קיום כאן . נקודה. תאפסו את המחשב וכל המחשבות שבו. כל התוכנות נגועות בבאגים. כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים שווה לתחת. תשקיעו את הנשמה בללמוד איך להוריד תוכנת הפעלה חדשה – תשאלו את הילדעים. תסתכלו להם בעיניים. תראו אותם. תבינו אותם. תקשיבו לכל מה שהם אומרים ולא אומרים לכם, תשאלו מה דעתם, תנו להם להוביל, תפענחו את הקודים המוצפנים שלהם כמו שמרטין אבא של גייק (מהסדרה מגע) הלך אחריו גם בלי לדעת. הוא נתן בו אמון שהוא יודע.
    *
    אז מה קרה בסיפור הזה שכל כך טלטל אותי?

– היו שם זוג הורים דתיים של כת עדי יהווה שניצלו את העובדה שבנם נחשב קטין חסר ישע עדיין לפי החוק (למרות שהיה כמה חודשים לפני 18 – כדי להדגיש את האבסורד) והחליטו שמוטב לילד שלהם למות בגלל אמונה דתית מפגרת של איזה פסק דין רבני שקבע שאסור לילד לקבל עירוי דם ממישהו אחר. שטפו לילד תשכל שזה רצון השם ,עם הפחדות ואיומים ושללו ממנו חופש בחירה אמיתי לחיות.
*
החוק הבלתי חוקי בעליל שמגדיר ילדעים חסרי ישע ומאפשר להורים להחליט על הילדעים שלהם ולכפות עליהם את מערכת האמונות שלהם חייב להתבטל . חייב !!! ילדעים זכאים ככל בני האדם לחופש ביטוי, דעה, יצירה, למידה, מחשבה, פעולה ועיסוק. הם זכאים לבחור אם הם רוצים לחיות ואיפה ועם מי הם רוצים להיות, בלי שסוללת עובדים סוציאלים ועורכי דין או אנשי דת תכפה עליהם לציית לחוקי מדינה,מסורת דת, תרבות או חברה . הם זכאים לבחור אם הם רוצים ללמוד ומה ועם מי ואיפה וכמה . חובה לבטל את חוק חינוך חובה !!!
*
– היתה שם שופטת שראתה את הילד וידעה בתבונתה לתת לו חיים ולהורות לביהח לתת לו עירוי כביכול נגד בחירתו המוצהרת , ואז – אחרי שהוא ניצל והבריא מהמחלה ובא אליה וביקש ללמוד מתובנתה ושתחלוק איתו מידע והבנה- היא הדפה אותו מעליה בקור וניכור , התעלמה ממנו ושלחה אותו למות כי היא פחדה מעצמה. לא נאה ולא יאה לשופטת במעמדה לחרוג מהנורמה המקובלת . שתזדיין . שיואו איך בא לי לכסח לה תצורה . היא שיחקה בחיים של הילד הזה כאילו הם בידיה: נתנה לו תקווה לחיים ואז כשבחר לחיות – הרגה אותו עם אדישותה. שתמות היא בעצמה מייסורים עד שתבין את השיעור ותפנים את ההבנה כדי שלא תחזור לעולם הזה לעוד גילגול לתקן את הפאק הזה . די נגמר.
*
בפעם הראשונה שעמד למות, הילד הצהיר שהוא בוחר למות אבל זו לא היתה בחירה אמיתית שלו אלא תוצר שטיפת מוח של הוריו ורצון לרצות אותם ואת הקהילה – ומה שקרה שנשללה ממנו זכות הבחירה והשופטת החליטה עבורו שיחיה

בפעם השניה – היה לו חופש בחירה אמיתי ואותה שופטת שנתנה לו חיים – היא שהרגה אותו כשהתעלמה מקיומו עד שבחר למות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *