שאלות טובות של ילדעים

*איך מכינים בני אדם *
כשאהבנה של אחד מתמזגת עם אהבנה של האחר, מושלם מעגל אנרגטי שתוכנת מראש בתכנת ההפעלה של נשמה של ילד שמחכה לצאת לאוויר העולם. בתזמון רגע מדויק שנקבע מראש בתואם לתכנית הגבוהה . ברגע הזה מפוענח קוד מוצפן שהוטבע בנשמה וחיכה שיהיה חיבור בין אנרגיה נקבית לזכרית. הם ביחד מפענחים את הצופן של קוד הבריאה. החיבור בניהם שולח "קוד אימות מקור" והוא- המקור,מקבל את התשדורת הזו ומפעיל את הנוסחה שתיכנת לחקור מערך מסוים של חיבורי יסודות – אש/אוויר/מים/אדמה . הליבה שהוטמעה בה הנוסחה קיבלה יעד-ייעוד: נצרב בה אנרגטית מידע איזה מערך התנסויות היא בחרה לחקור במעבדת הניסויים האנושית בכדה"א והיא שולחת את הנשמה מהמישור הגבוה לבצע את החתימה , משמע- לקבל דרכון=גוף פיזי ולרדת למשחק בעולם החלום הארצי עם תפאורה שתואמת לתסריט שחתמה עליו לפני רדתה .
*
הילד הפנימי הוא הבמאי שחתם על התסריט מול תודעת העל. אחכ,משך 9 חודשים הנשמה בונה את תסריטי החיבור במישור הביניים- בוחרת תחפושות: מי יהיו אמא ואבא בדיוק, מי האחים, בן/בת זוג, איפה תלמד, במה תעבוד וכו… ואחרי 9 חודשים – ילד יוצא לאוויר העולם כשמוטמעת בתודעה שלו הידיעה איזה מערך התנסויות הוא נועד לחקור. ילדעים נולדים יודעים משמע שהידיעה את הייעוד שלהם כבר צרובה בהם , גם אם הם לא מודעים לה . ההורים שנולד להם תינוק לא יודעים שהוא יודע ומתייחסים אליו כמו קטין חסר ישע בעוד שהוא יודע יותר מהם בדיוק מה החתימה שבחר ונבחר לממש בעולם.
*
עכשיו שתבינו עם מה הילד צריך להתמודד בתחילת דרכו: עם הורים שחושבים שהם יודעים יותר טוב ממנו מה נכון לו, עם מורים שחושבים שיש שלהם זכות לקבוע לו איזה עולם תוכן הוא נועד לחקור, עם חברה שמוחקת את הייחודיות שלהם ודורשת מהם לשחק "כמו כולם" בעוד שהם יודעים בדיוק מה היעד שאליו תוכנתו להגיע , אבל אונסים להם את הנשמה ומחדירים להם בכוח נגד רצונם חומר לימודים שלא מעניין אותם ולא רלוונטי להתפתחות שלהם ועוד משתיקים אותם עם רטלין כדי שיקשיבו לשטויות של מבוגרים שלא מבינים כלום"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *