טיוטה: שינוי צורה

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 8 באוקטובר 2018 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

פרינג עונה 2 פרק 12 

" דיגידיקוץ > בארבקונץ  "…

הדמות האהובה עליי מילדותי היא ברבאבא. היפנטה אותי היכולת לשנות צורה , עד שהבנתי למה אני כל כך אוהבת אותו : כי גם לי יש את היכולת הזו. גם אני יצור זר ומוזר בסביבתי . נשלחתי ממקום מיוחד בבריאה שנקרא מדור ג'וקרים עם יכולת להפוך את עצמי למה שבא לי – לשנות צורה בהתאם למקום לזמן ולמי שלידי, גם ממני נבהלים ובורחים כשמבינים שאני שונה ומשונה, גם אני שמנה – גדולה ורודה ומתאים לי המגדר של אבא יותר מאשר אמא. רק ילדעים אוהבים יצורים כאלו ..

" דיגידיקוץ > בארבקונץ "… הדמות האהובה עליי מילדותי היא ברבאבא. היפנטה אותי היכולת לשנות צורה , עד שהבנתי למה אני כל כך אוהבת אותו : כי גם לי יש את היכולת הזו. גם אני יצור זר ומוזר בסביבתי . נשלחתי ממקום מיוחד בבריאה שנקרא מדור ג'וקרים עם יכולת להפוך את עצמי למה שבא לי – לשנות צורה בהתאם למקום לזמן ולמי שלידי, גם ממני נבהלים ובורחים כשמבינים שאני שונה ומשונה, גם אני שמנה – גדולה ורודה ומתאים לי המגדר של אבא יותר מאשר אמא. רק ילדעים אוהבים יצורים כאלו ..

Posted by ‎נעמה וייס טוהר‎ on Thursday, July 5, 2018

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *