מדת לדעת

בדת צריך להאמין ולקבל בשלמותה :ראה קדש, נעשה ונשמע. לדעת יש טווח שיקול דעת עצמאי לבחור מה אתה רוצה לדעת בלי להתחייב למסגרת חשיבה שמוכתבת עם סט חוקים שאתה חייב לציית לסמכותם אחרת אתה לא נחשב שייך. דת זו מסגרת שסוגרת פתח להתפתחות כי טווח אפשרות השונות בתוכה  מצמצמת את גוון הדעות .

סוגרים את הישיבות

כשהישיבות החרדיות סגורות בגלל קורונה, הגמרא מעלה אבק, הבחורים יוצאים לעבוד, נחשפים לעולם החילוני – ווחוזרים בשאלה (שאלות ותשובות).
*
כל הדתות סופן להתכלות כי הן מכתיבות סט של חוקים/פסק הלכה / מסגרת תיאורטית מחייבת לפי דין אחיד שקובעת הנחיות מה אמיתי /לא אמיתי (מדע) מה בריא/לא בריא (טבעונות) מה מותר ומה אסור וכו… ודבר זה איננו רלוונטי כשאנחנו חיים בעידן חדש שבו עצמאות מעודדת כל אחד לדייק את הבחירות שמתאימות לו באופן אישי בלי תלות בסמכות שלטת- רב/כומר/מנטור/גורו שקובע את הלך הרוח הכולל.
 
דעת זה אומר שיש מאגר מידע שכל אחד דוגם ממנו את מה שהוא בוחר לדעת שתואם למערך ההתנסויות והשיעורים שבחר ללמוד ולהתפתח מהן .

הבריאה שינתה תדר . ואתם  ?

Teder-Miki patish- מילים ולחן

".פרי עץ הדעת".

פרי עץ הדעת - מה זה אלוהות? ומה יחודה של תורת העברים? עם עובדיה אלשייך  batat.126

 הניעור משנתו : תודעה לייט , לדתיים שמתחילים לנוע 

גילי שושן - הניעור משנתו

גילי שושן – מי אתה בכלל

?מי אתה בכלל
 
עדייה אנושי מסביר :
https://m.youtube.com/watch?v=9lz2mbeVHO0&feature=share&fbclid=IwAR14uMwdegWu_Ej9t7klLhbD1dnYnKE-jN3SkGChBKNjJ0igYUdokV12Nm0#bottom-sheet
https://youtu.be/9lz2mbeVHO0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *