חוק חינוך חובה – חובה לבטל

זו לא רק זכותנו אלא חובתנו להחזיר לילדעים את זכות הבחירה – הרשות הנתונה להם מעצם היותם בני אדם, לחופש ביטוי, דעה ,מחשבה, יצירה,למידה , פעולה ועיסוק. הם לא קטינים חסרי ישע. הם בני אדם . למידה זו זכות שבוחרים בה ולא חובה שלמבוגר כולשהו יש זכות לכפות על ילד נגד רצונו תוך התעלמות ממה שמעניין אותו באמת . תהליכי למידה נועדו להיות מונעים מסקרנות טבעית ורצון פנימי לחקור את עצמך ואת העולם ללא הכתבה והכוונה שתלויה בתפיסת עולמו של מבוגר שאיננה תואמת תדר לילדעים של היום.

*

את המילה חינוך יש למחוק מהתודעה האנושית .  אף אחד לא צריך שיחנכו אותו ובטח ובטח לא ילדעים : הם נולדים יודעים מה הם רוצים ומבינים את הסיבה שלשמה הם כאן : להיות מי ומה שנולדו-נועדו להיות. חופשיים. זכותם לבחור אם , מה, כמה, איך, איפה, מתי ועם מי ללמוד. הם , ורק הם יודעים מה נכון,מענין ומדוייק להם להתפתח ממנו- כל אחת/ד בדרכו העצמאית.

בעקבות השינוי שיעשו הילדעים, תשנה כל החברה את פניה: מדמוקרטיה לדואוקרטיה  : מהתנהלות שבה נציגי ציבור בשלטון קובעים מדיניות לפי דעת הרוב, להתנהלות שבה כל אדם בוחר מרצונו החופשי לקחת אחריות על התפקיד שנולד-נועד לממש בלי ששום ממונים עליונים . מהתנהלות שבה מורה מורה לילדעים מה ללמוד ואיך ומתי וכמה , להתנהלות שבה רק הילד בוחר. תפקיד המערכת לנהל משימות ולא אנשים.לא סמכות שלטת קובעת ע"פ דעת הרוב אלא מי שבחר לקחת אחריות על המשימה

*

כדי שמערכת החינוך תשתנה , אנחנו אלו שנדרשים לעשות שינוי תודעתי ולהבין שילדעים לא צריכים מערכת שתנהל אותם. הם עצמאיים ועוצמתיים וראויים שניתן בהם אמון שהם יודעים לנהל את הבחירות שלהם בתבונה יותר מאיתנו.

חובתנו לתת בידיהם את המימון האנרגטי שנועד לתמוך בהתפתחותם שהם יבחרו איך לנהל אותו. כל ילד ראוי לקבל תקציב אישי והוא – ורק הוא יבחר איך להשתמש בו ובמה להשקיע את האנרגיה הזו. היא שלו. לא שלנו. הורה שחושב שיש לו/ה זכות לשלוט בה- הוא עבריין. הוא עובר על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.

חוקים נועדו כדי שנפעיל שיקול דעת להפר אותם . אנו קוראים היום לכל בר דעת להבין שחוק חינוך חובה הוא בלתי חוקי בעליל וחובה להפר אותו. הוא מפר את זכות כבוד האדם וחירותו. וכן: ילדעים הם בני אדם !!!

ילדעים , נוער : הופעל קוד מקור   > אתם לא חייבים לעשות שום דבר רק כי מבוגרים אומרים לכם. המחוייבות הייחידה שלכם היא לעצמכם- להיות קשובים לקול הפנימי. רק אתם יודעים מה נכון ומדוייק לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *