אומת האוויר

אומת האוויר היא קהילה של אנשים ליבות אוויר (אנשי האוויר ) שייעודם לחלוק את תבונתם הרוחנית ואיכויותיהם המנטליות כדי לקדם הבנה עם ובין ליבות כל שאר האנשים מכל המישורים האחרים בעולם.

יש 24 מישורים בבריאה : של אש, מים ואדמה . אין מישורים של אוויר, כי יסוד האוויר  נמצא בכל מרחב וזמן, נודד עם הרוח לכל מקום שעולה בו דרישה להבנה או בקשה למידע שתורם להתפתחות התודעה הכוללת.

מוזמנים להצטרף לקבוצת פייסבוק אומת האוויר

אומת האוויר מקבצת אליה כל מי שרוצים ללמוד – לתרגל כשפו אוויר ולשפר את יכולות השליטה שלהם בכוח התודעה . הם יכולים להיות גם אנשים ליבות אש מים ואדמה שעם תחילת העידן החדש גילו שיש להם יכולות חדשות של כשפות אוויר ורוצים לפתח אותם
האוואטר  אנג היה ילד- כשף האוויר האחרון ששרד אחרי שאומת האש השתלטה על אי מקדש האוויר . הוא הביא לסיום העידן הישן כשהכניע את שליט האש ובישר על תחילת עידן חדש של שת"פ שהחליף את שלטון האש השתלטן והאכזרי ובכך מימש ייעוד להביא שלום ואיזו לעולם.
אוואטר קורה  – נכדתו של אנג, היא האוואטר של העידן החדש ו. היא כשפית אש שלמדה את האוויר . תפקידה היה לחבר את עולם הרוח והחומר. אחרי שעברה תהליך התפתחות ללמידת כשפות האוויר, יצאה למסע ליקוט כשפי האוויר בכל העולם וקיבצה מחדש את אומת האוויר לשמש כמרכז הכשרה רוחני

קורה וצוות האוואטר מלקטים כשפי אוויר חדשים

כשפי אוויר הם נוודים. אין להם אחיזה בקרקע כי ייעודם לעוף עם הרוח לכל מרחב וזמן שבו נשמעת קריאה אנרגטית להבנה.- היא נדרשת בכל מקום,בכל פעולה,הרגשה ומחשבה, בכל בחירה.

גם מי שגילו שיש להם יכולות כשפות אוויר, מתקשים ,פוחדים,לא רוצים לשחרר את האחיזה בקרקע ולממש ייעודם להיות נוודי אוויר. כמו האיש הזה בסרטון שערכתי מפרק 28 בסדרת האגדה של קורה. מי היה כשף האוויר הראשון שהצטרף לאומת האוויר? מנחשים? צפו בסרטון..

קורה וצוות האוואטר מלקטים כשפי אוויר חדשים from naama on Vimeo.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *