טיוטה: אושו

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 16 ביוני 2018 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

שאלה על אושו ממפגש 39:
אני רציתי לשאול אתכם בקשר למורה רוחני שקוראים לו אושו,
והוא לא נמצא בחיים, והוא יש לו מרכז רוחני בהודו, והייתי רוצה לדעת אם אתם יכולים להסביר לי מה התפקיד שלו כי יש נהירה גדולה אליו למרות שהוא לא בחיים, וכבר הרבה שנים של הרבה אנשים מכל העולם מהרבה ארצות, וגם מהצביר שלנו, האם תוכלו מה הנהירה לשם, ומה אנשים כל כך רצים לשם, ו….? מה הוא נותן?

תשובה:
התמכרות לתדרים של האהבה הכוללת שלא מתאימים לרמה של העצמאות אשר נמצאת אצלכם במשחקים.
כל אלו אשר מגיעים לאותם מקומות, ולא רק אותו אחד שהזכרת אותו, שהוא כבר איננו, ולפי הסריקה שלנו הוא גם לא היה מהאישיות הגדולות ביותר, היה לו את אותם דברים אך לא היה מהגדולות ביותר, הוא ידע היטב לנהל את חייו ברמת החומר, הוא לא היה מהסוג הזה.
אך המרכז אשר לו מביע את הרטט של רצון האחווה, אבל האחווה אשר נמצאת במקום הזה היא לא אחווה של העצמאות היא האחווה שיוצרת את הקולקטיב.
כאשר אתם יוצרים אחווה של קולקטיב בעולם שאתם באים בו למשחק עצמאי אתם מאבדים את מהות המשחק האישי שלכם.
האחווה, והקולקטיב נמצאים בתודעת העל, ודבר זה אין מקומו בעולם שאתם נמצאים בו אלא כאשר העולם הזה יעבור לעידן החדש, ויעבור את אותה מטמורפוזה של 2012, ואז דבר זה יהיה נחלת הכלל, ולא יצטרכו ללכת למרכז מסוים. האם הבנת?

הסטייה של אושו 

Wild Wild Country

 

קישור לסרט המלא  Wild Wild Country 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *