מהות משמהות

משמעות משמע לשמוע מהות. מה המהות שאתם בוחרים לשמוע ולהשמיע? לשאול מה נשמע בלי להשמיע את ה "מה" – את המהות שאתם מבקשים להעלות לאוויר, זה חסר משמעות.

כשאנחנו מבינים את המהות שלשמה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים, גם היישום יתבצע בצורה מדוייקת. כשאמונת מהות חסרה- אין לנו את המסגרת הרעיונית שתכוון את המימוש בדרך שנועדה עבורנו וכך כל תוצר גשמי שניצור יהיה  חסר משמהות.

מטרת הפוסט הזה להדגיש את חשיבות ההבנה  של המהות שאנחנו מאמינים בה,  לפני שאנחנו  מאותגרים עם היישום- ה "מה" יתהווה בפשטות ומהירות, כשנבין קודם את ה  "למה" . הוא המצפן שמראה לנו את הדרך  .



מה נשמע ילדעים?

לילדעים יש קטע כזה שהם שולחים לי הודעה בפרטי " מה נשמע " בלי להגיד כלום. כאילו, מה נסגר אתכם? רוצים לשמוע? אז תגידו *מה* אתם רוצים לשמוע או שתשמיעו את מה שנשמע אצלכם.

עד כאן נעמה האשה המבוגרת שלא מבינה. נעמה הילדה מבינה את המסר : הם שולחים לי קריאה אנרגטית כי הם רוצים שאדע שאני נמצאת בתודעתם. די להם בכך. הם לא צריכים לחפור עם הרבה מלל.. רק לתחזק את מהות הקשר , שיהיה למתי שיגיע הרגע המדוייק לממש. הם יודעים שיגיע… זו האש שדואגת לשמור על הגחלת דלוקה גם כשאין להם משהו מיוחד להגיד

וכעת הסבר למבוגריםמשמעות הביטוי "מה נשמע" היא לשמוע את ה"מה" , את המהות שהאדם האחר רוצה להשמיע . להשתמש במילה מה נשמע ללא המהות האנרגטית של התוכן שברצוננו לחלוק – זה מיותר, כי לרוב התשובה שמקבלים חסרת שום משמעות כי לא שומעים ממנה שום מהות. מה שאני שומעת כששואלים אותי את השאלה הזו זה תדר שאומר: "אין שום מה. זה סתם ניסוח דיפלומטי של קוד תרבותי חברתי נימוסי, כמו חיוך סתמי צבוע. כששואלים את אחותי החרדית אשת אדמה היא תמיד תגיד "ברוך השם" . כששואלים את בתי ילדת מים היא תמיד תגיד "הכל בסדר". כששואלים את אבא שלי איש אש : אם הוא במצב רוח טוב הוא יספר על קורותיו והרפקאותיו המלהיבות או על העליות והירידות שעברו עליו באותו יום. אפשרות יותר סבירה זה שהוא בכלל לא יענה כי אין לו סבלנות לפטפוטי הא ודא בלי להגיד ישר ולעניין מה רוצים. בסדר זו תשובה משעממת לאנשי אש: הם כאן כדי להפר את הסדר ולהכניס תנועה ושמחת חיים.
ואני , אני לרוב אענה "הכל טוב" – זו הראייה הגבוהה של האוויר שיודע שתמיד הכל טוב- גם כשלא- יש לזה סיבה גבוהה. למה אני עונה תשובה סתמית כזו? כי אין לי אנרגיה לבזבז על שיחת מים עם אנשים שמדברים איתי בקודים חברתיים. רוצים להגיד משהו ענייני- תמקדו את המהות, תדייקו שאלה/הבנה, תשתפו במחשבה או הרגשה גם סבבה , אבל למילים חסרות משמעות כמו מה נשמע באמת שאינני רואה סיבה להתייחס. מי שבאמת מתעניין בי מוטב שימצא למה להתייחס בעולם התוכן שאני מהדהדת , או לחלוק מחשבה שהתבהרה בו.

אני יודעת, זה לא הכי נעים לשמוע את האמת, לא הכי מנומס ומקובל, לא יפה… , אבל היי: בשביל זה אני כאן: להאיר את האמת לחולמים בעולם החלום. מה שמיוחד באמת זה שהיא יפה גם כשהיא לא נראיית כך. בוקר אור. ואתם, מה אתם עונים כששואלים אתכם מה נשמע?

אמונת מהות ואמונת יישום 

אמונת מהות

משמע להאמין במהות הקיום הליבתי שלך, בחיבור עם המקור , להתחבר להבנת  התסריט הנשמתי  שכתבתם, להבין את המקום שממנו הגעתם  ולדעת שמה שכתוב – נבחר על ידכם בבחירה חופשית ובהתנדבות עוד לפני שירדתם לגוף השחקן הפיזי על במת המשחק הארצית – הידיעה הפנימית היא האמונה בעצמכם. אין מישהו או משהו- איזה כוח עליון שהכתיב לכם את דרכו. כל אחד נדרש לקחת 100% אחריות על הבחירות שלו. הדרך לבצע את משחק ה חתימה  שבחרתם  . תודעת העל: "כאשר אמונה מהותית נמצאת אצלכם, אתם מבינים שהדרך לבצע את המשחק שלכם לא תלויה בידיים של אף אחד, היא תלויה רק בכם" . כל מטפל/איש מקצוע/מומחה ככל שיהיה – רק לכם יש אפשרות לנתב דרככם למהות שבחרתם בה והתחייבתם לממש מול המקור.

 

אברהם טל שר: "הדרך היא שלך, תלך בה בבטחה ולעלמים תדע שאני תמיד איתך"  מי תמיד איתנו בכל דרך שנבחר? הילד הפנימי  .אמונת המהות נטועה בו וניתנת לזיהוי דרך חיבור לחושים הפנימיים  , אבל הוא לא יגיד לנו מה ואיך לבצע. זו הרשות הנתונה לנו  כנשמות שנמצאות ברובד בחירה החופשית. הוא לא יכול להכריח אותנו להאמין.

כשאנחנו בסטייה מהתסריט, הילד הפנימי לא יכול לעזור ולהנחות אותנו כי הוא לא יודע את המהות של בחירות שלא חתומות בתסריט, משמע – שכל מה שניישם- יהיה חסר

אמונת יישום :

אמונה ביכולת הביצועית לממש דרך עשייה , באמצעות הגוף הפיזי והחושים החיצוניים

אמונת המהות חייבת להתחבר ליישום- הוא משלים את המהות

תודעת העל: …"אמונה יישומית היא אמונה נרכשת, לעומת זאת אמונה מהותית טבועה בתוככם זאת אמונה מתוכנתת. אך כשם שאתם יודעים לעיתים אמונה מתוכנתת יכולה להיות כזאת שלא מעלים אותה על המסך. כמו תוכנות שקיימות במחשב ולא מעלים אותן. אמונה מהותית חייבת להיות מועלית על המסך"

בעבר ההיסטורי שלנו, אמונת המהות היתה חזקה ונחלת הכלל ואמונת היישום היתה חלשה כי לא ידענו עוד איך לבצע בחומר. ככל שהאנושות השלימה מערכי התנסות באדמה ומים משך 14 מיליארד שנה של העידן הישן, התחלנו להאמין יותר בתוצר הגשמי מאשר במהות הרוחנית . איבדנו את האמונה במהות  והתרגלנו לתפוס את המציאות דרך החושים החיצוניים במקום להתחבר פנימה למקור ולהבין את מהות קיומנו, את המקום שממנו הגענו ואת הסיבה למה .

אנשים פונים לחפש את אמונת המהות רק כשעולם חומר  משתבש להם והם לא מצליחים ליישם אבל האמונה הזו נדרשת  ראשונה כי בלעדיה לא נוכל לממש תוצר ראוי ומדוייק.

אמונת המהות מספרת על החיבור למערכת הבריאתית.

היא נותנת לנו כלים תודעתיים ואנרגטיים כדי לייצר דברים בתואם לרישומים המקוריים שפועמים בנו שאיתם ירדנו מהמקור ולא בהתאם למצבים משתנים בעולם החלום. אמונת מהות  מחברת את השחקנים למצב שהם מבינים שהם יורדים למקום שהיישום מתבטא רק בחומר שתוצריו מתכלים.

נתק בין האמונה היישומית לבין האמונה המהותית

נתק בין אמונת המהות ואמונת היישום גורם לאנשים לעשות דברים בלי להבין מה המהות האנרגטית הרעיונית שנמצאת מאחורי הביצוע , מה שמביא לחוסר הצלחה . אז, כשאנחנו נכשלים, קל לנו להסיר אחריותופותרים את העניין באמירה כמו "זה כנראה הגורל שלי ,אין לי מזל".

כשאנחנו לא מצליחים ליישם, במקום להבין שחסרה לנו אמונה במהות, יש אנשים שיותר קל להם להתפלל לעזרה מאלוהים או לבקש עזרה חיצונית מאנשים אחרים במקום לקחת אחריות ולבדוק אצלם פנימה

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *