טיוטה: סטים – סטימאיט – steemit

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 2 בינואר 2018 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

סטים steem  הוא מטבע דיגיטלי- קריפטוגרפי שבנוי על פרוטוקול הטכנולוגיה של בלוקצ'יין – אותה טכנולוגיה שעומדת בבסיס המהות של ביטקוין : קוד פתוח שתוכנת כך שכל אחד יוכל להעתיק אותו ולפתח ממנו יישומים חדשים וזה אכן מה שעושים . אחד היישומים האלו הוא רשת מידע שנקראת steemit  סטימאיט שהיא רשת מידע שמתגמלת אנשים במטבע עבור העלאת תוכן בעל ערך .

כמו ביטקוין , האיכות העיקרית שלה  היא שהיא מבוזרת, משמע שהיא לא נמצאת בשליטה של שום אדם גוף ארגון חברה מדינה ממשלה. למה זה טוב? כי מערכת כזו מבטיחה לך שכל מידע שאתה מעלה לרשת ונחתמת חתימה דיגיטלית דרך הבלוקציין של סטים, נמצא בידיים שלך, ורק שלך (להבדיל משלטונות פייסבוק שיכולים לחסום אותך בכל רגע שבא להם). יש לך מפתח פרטי – קוד סודי מוצפן שרק לך יש אפשרות להיכנס איתו למידע שלך, כמו שארנק ביטקוין מאפשר לך לשמור על אנרגיית הכסף בידיים שלך ולא לוותר על השליטה הזו לממסד הון שלטון ששולט במאגר האנרגטי שלך דרך הממסד הבנקאי שהאינטרס שלו להרוויח מהכסף שלך ולא לשמור עליו.  שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם

steam  באנגלית זה אדים, נכון? האש מחממת את המים (מערכות היחסים הבינאישיות) כך שהם עולים לשמיים ומתאדים: הופכים מרגשנות להבנה. זה תפקיד האש (הטכנולוגיה) : לשמש אותנו כדי ל התעלות ממים לשמיים   , להמיר את מערכות המים הנמוכים (כמו אלו של פייסבוק שבהם כל אחד הולך להלשין לשלטונות ממלכת פייסלנד כמו ילד בכיין לאמא שלו – תגידי לו,הוא דיבר אלי לא יפה"… או להתחנחן לאנשים שיאהבו אותך) למערכת של מים גבוהים שמבוססת על הרמוניה אווירית – שיתופי פעולה שנועדו לתת מידע תודעתי שתורם לפתח ולהתפתח.

מערכת טכנולוגית (אש) ואוויר (מידע)

בניגוד לרשת חברתית כמו פייסבוק שמערך השיקולים שלה מבוסס על תדר אדמה (שליטה בחומר- כסף) ומים (חיבורים בינאישיים, שזה אומר שהם נותנים חשיבות נמוכה יותר לערך המידע מאשר למה אנשים חושבים עליו , משמע שאם יש אנשים שלא אוהבים לשמוע את מה שיש לך להגיד , הם ידווחו עלייך והפרופיל שלך ייחסם במיידי . בסטים זה לא יכול לקרות. אף אחד לא יכול להשתיק אותך מלהשמיע קולך ולהעלות את האמת שלך לאוויר העולם.

האש עצמאית ודואגת ליעילות אנרגטית- שהמידע יעבור מהר וישירות למאגר האנרגטי שלך, משמע: במקום שפייסבוק תרוויח על חשבוני מהמידע שאני מעלה, המימון מגיע ישירות לארנק סטים שלי הפרטי . כל לייק שמישהו עושה לפוסט שכתבתי מזכה אותי בסכום מטבעות סטים מסויים. ככל שיש לי יותר סטים משמע שאני נותנת ערך בעל תוכן גבוה יותר  . זה המימון האנרגטי שנחתם מראש לתמוך במימוש הייעוד שלי.

לתת לייק לא עולה לך כלום. אתה לא משלם כסף. זה נטו לתת ערך בתמורה לתרומה שאתה מקבל עבור המידע שאתה מעריך אצל האחר. אני אקבל את הערך הזה  וארוויח ככך סטים שיעלה את ערך המעמד שלי במערכת וכך אהנה מיותר חשיפה לעולם התוכן שלי: לא כי פייסבוק שולטת  בחשיפה הזו אלא השליטה בידיים שלי ושל האנשים שנתרמים מהמידע שאני מעלה.

ערך הרוח גבוה מערך החומר

אפשר לא רק לקבל סטים תמורת מידע שאתה נותן אלא גם לקנות אותו – להשקיע כסף : להמיר מפיאט (שקלים/דולר) או מביטקוין או כל מטבע אחר, באחת מבורסות הקריפטו  שתומכות בו וכך יהיה לך יותר סטים בארנק. מה שזה אומר זה שבחרת להשקיע ערך כספי בתוכן התודעתי שלך כי אתה מאמין בו.  כל השקעה אנרגטית כזו מעלה את ערך המטבע וכל מי שיש לו סטים מרוויח מעליית הערך הזו.  משמע שמה שנותנים זה מה שמקבלים: הכל חוזר אלייך.ההתפתחות שלך תורמת להתפתחות אחרים ולהתפתחות התודעה הכוללת.

אנשים שואלים אותי באיזה מטבע שווה להשקיע חוץ מביטקוין. התשובה שלי היא תמיד במטבע שאתה מאמין במהות שלו- בערך שהוא נותן- בתרומה שלו במידע או בטכנולוגיה להתפתחות שלך. אף פעם אל תקשיבו לעצות מאחרים כי מה שמהותי בעיניהם לא בהכרח תואם תדר לנקודת ההתפתחות שאתה נמצא בה. הקשיבו לקול הילד הפנימי . רק הוא יודע

STEEM — Where Does The Money Come From

כשראיתי את הילד הזה הבנתי שאני במקום הנכון. במקום שבו ילדעים וצעירים מפתחים ומניעים את תהליכי ההתפתחות > זה המקום שמדוייק עבורי לגדול ולהתפתח בו.

 

Steem: A blockchain based social media platform

 

How Steemit Works: Where Does The Money Come From? Blockchain Explanation

 

עליית הערך במטבע סטים השנה גבוהה מעליית הערך של ביטקוין. כן, כן, קראתם נכון

 

כמה עצות טכניות למתחילים:

  • קבוצת פייס חדשה שיצרתי היום כמערכת תמיכה

    סטים – סטימאיט steemit – הקהילה הישראלית

  • שאלות ותשובות בעברית על סטים 

  • העלאת תמונות לפרופיל סטים – ע"י הטמעת URL. ככה עושים את זה: העלאת תמונות דרך imgur לקבל URL
  • גודל תמונת נושא 1438X194
  • תכלס מה שעושים זה נכנסים לרשת ונרשמים, מחכים יום-יומיים שיישלח לכם מייל עם כתובת ארנק סטים – תשמרו אותו כי הוא המפתח הסודי שלכם. זה מספר ארוך מאד מאד כמו כתובת של ארנק ביטקוין. כל אחד יכול לצפות במידע גם בלי להיות רשום אבל כדי להעלות מידע,לפרסם פוסטים, לתת לייקים ולקבל לייקים- חייבים מתוך הפרופיל האישי שלכם.

    בורסות שתמכות בהמרה של סטים:

  • Bittrex
  • פולונקס
  • blocktrades.us : מישהו יכול להפקיד לארנק בהזמנה שלך Ether, או Dash, או מטבע אחר שנתמך והSteem שזה שווה יעבור למשתמש שלך, רק שblocktrades לוקח עמלה גבוהה בהרבה מpoloniex וbittrex, אבל לצערנו על נוחות משלמים )

מוזמנים לפרגן לי בלייק על הפוסט הראשון שהעלייתי היום לסטים 

בהצלחה

מוזמנים להטמיע כל שאלה בתגובות.

כל שאלה מעלה דרישה אנרגטית להבנה ובכך תרמתם לא רק להתפתחו שלכם אלא להעלאת תדרי התודעה הכולת.

 

תודה תודעה

אהבנה, נעמה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *