מניע

תמצית התודעה במילה אחת  > למה? מה המניע ? מה מניע אותך (הרצון- אש) ומה המניע שלך (הסיבה- אוויר)? 

למה? זו "ה" שאלה שהניעה אותי ללמוד את מידעי תודת העל : כדי להבין את הבחירות שלי : למה דברים קורים כמו שקורים, למה אני עושה את מה שאני עושה? למה ככה מצליח לי ולא אחרת. כאשת אש תמיד ידעתי את ה "מה" – מה אני רוצה. כל מה שתלוי בי ונובע מתוכי – ידעתי , אבל את ה למה שמעורבות בו כבר סיבות גבוהות (אוויר) וסיבות ארציות סביבתית (מים) לא תמיד הבנתי. אז למדתי.
אבל העניין הוא שלא כולם יודעים מה הם רוצים ומה הייעוד שלהם. השאלה למה תבהיר לכם את הדרך לגלות.

מה השאלה?

מה מניע אותך ומה המניע שלך ? 

 אנשי האש  מונעים ע"י תשוקה , היא בוערת בנשמתם ומניעה אותם כי הם יודעים מה הם רוצים  ולא יכולים להימנע מלעשות את זה 
אבל מה עם אלו שאין להם את זה ? שלא יודעים בדיוק מה הם רוצים? עבורכם: קבלו עצה :
אנשי האוויר  לכו אחרי הסקרנות ,תלמדו כל מידע שמענין אתכם, תחקרו את עולם התוכן שתורם להתפתחות התודעתית והמנטלית שלכם 
אנשי המים – לכו אחרי הלב ,תרגישו מה מהנה אתכם,  הקשיבו לאינטואיציה הרגשית, תבדקו את מערכות היחסים הבינאישיים שלכם מחיבור לעולם הרגשי הגבוה- זה שמזמן חיבורים שתורמים ומקדמים אתכם למימוש ייעודכם.
 אנשי האדמה  לכו לאן שהרגליים מובילות אתכם, תנו לידי הזהב שלכם להוביל אתכם לעשות, להוציא מהכוח לפועל – הקשיבו לגוף,  תבחנו כמה כוח פיזי יש לכם כדי לממש את בחירותיכם
*
*
ככה נראיית הודעה שייעודה להדליק אנשי אש : להניע את הסקרנות שלהם, הרצון לדעת הכל. אין איש אש שיראה הודעה כזו ולא ייכנס לבדוק מי מה מתי איפה כמה איך. אין מצב שיהיה דיבור שהוא לא ידע על מה מדובר. אנש אש חייבים לדעת הכל ראשונים. איך תיראה הודעה שתניע אנשי אוויר? רק אם יהיה רשום המניע=הסיבה= התוכן שלשמו נפגשים. בלי להבין למה הם לא ילכו לשום מקום. הודעה לאנשי מים תתחיל ב :"מי בא???אתם לא רוצים לפספס את כל מי שיהיה שם.." . הודעה לאנשי אדמה תניע אותם לעשייה: " שמעתי שמרימים את הרמפה למסיבה על הגג ב…"

Elizabeth Gilbert: Don't Chase Your Passion And Maybe You'll Find It

אליזבת גילברט מסבירה את ההבדל בין אנשי אש שמניעה אותם תשוקה ואנשי אוויר שמניעה אותם סקרנות והם עוברים ממקום למקום עד שמבינים שהם בדיוק במקום שבו הם אמורים להיות .

 

בסרטון ה 6 בסדרת הצלחה וכשלון  מסביר זאב אבירז  את משוואת ה "למה".
למה כדאי לכם לקרוא ולשמוע את זה ? כדי להבין איך להצליח יותר ולהיכשל פחות.

למה לא?

Jim Rohn 3 Keys To Greatness Four Questions

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *