טיוטה: מודעות חברתית

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 28 באוקטובר 2017 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

 

תקופת התפר בין עידן המים לעידן האוויר מעלה קונפליקטים רבים ברמה האישית והכלל אנושית.
תסריטים רבים עדיין כוללים דומיננטיות של יסוד המים בעוד האנרגיה הסביבתית מושפעת מריבוי אש ואוויר שנועדו לייצר שינויים ולפרק מסגרות ישנות וכתוצאה מכך אנחנו חווים חוסר יציבות ברמה הכלכלית, הפוליטית והדמוגרפית.
הקורס מספק לנו הסבר נרחב על המצב והצצה על הדרך בה המקום הזה עומד להשתנות בעתיד הקרוב והרחוק.

במהלך הקורס אנו לומדים על המבנה הפנימי של תסריטי החיים מרגע הלידה ועד רגע המוות בדגש על ההשלכות של האינטראקציה המשפחתית והחברתית על היכולת שלנו לדייק ולסטות ממנו.
מטרת הקורס היא לתת לנו כלים שיאפשרו לנו להבין וללמד כיצד לפרק את המסגרות המונעות עצמאות רוחנית.

הלימוד בקבוצה הזו מיועד למי שלמד/לומד "תודעת העל".

 

 

 

 

 

התסריט שלנו בנוי כגאומטריה פרקטלית  המורכבת מיחידות של אנרגיה המהוות את מכלול הרצונות הרגשות והמחשבות שאותם אנחנו בודקים בעולם הפיזי.
הגאומטריה היא התבנית של מכלול הנוסחאות (אש+מים+אוויר = אדמה) שקיבלנו מהמקור ואותם אנחנו בודקים במסגרת היזכרות האימות התאורטית ו"היזכרות העל" הכוללת את האדמה.

במסגרת התסריט משובץ גם סמל השייכות הגאומטרי המכיל בתוכו את הנוסחאות המאפשרות לנו לחיות בהרמוניה כגון החיבור לשורשים הרגשיים, הקהילתיים ותרבותיים.
המאפיין המרכזי בתקופה שלנו הוא הקונפליקט בין נוסחאות התסריט החדש הכוללות דומיננטיות של אוויר למטרת התפתחות עצמאית, לבין נוסחאות סמל השייכות הגאומטרי המבטאות את החיבור ההרמוני לעדרים.

במפגש 3 של קורס "מודעות חברתית" אנחנו לומדים כיצד נבנה התסריט שלנו כגאומטריה הכוללת את סמל השייכות:
כיצד בוחרים לאן להיוולד, לאיזה משפחה, דת ומדינה. כיצד משבצים בתסריט את כמות הכסף וההשכלה שיעמדו לרשותנו לאורך החיים, כיצד משבצים את מכלול הרצונות ההתפתחותיים שלנו בתסריט ומה קורה כשמגלים בשטח שהבחירה לא הייתה מדויקת.

 

 

יאיר

"מודעות חברתית"-מתיאוריה ליישום

כל תסריט צריך הפקה שתתרגם אותו לסרט בפועל!

"תודעת העל" העבירה מידע רב על תהליכי בניית תסריט החיים. כאשר התסריטים הם התוכנית התיאורטית שכוללת את כל המטרות שאנחנו רוצים להשיג.

תכלס, בכדור הארץ, התסריט צריך להפוך להפקה, שמשמעותה היא להוציא את התוכנית התיאורטית לפועל. ופה נכנסת התרומה החשובה של "מודעות חברתית".

"מודעות חברתית" העבירה לאורך 30 מפגשים,מידע נרחב, שעוסק בתרגום התסריט התיאורטי לחיים בפועל.

נקודת המבט המרכזית במודעות החברתית,היא החיים שלנו יחד בשיתוף, (זוגיות, משפחה, בית ספר, מדינה, ועוד), וההשפעה שלהם על היכולת שלנו לממש בהצלחה את התסריט שלנו.

למעשה, מודעות חברתית עוסקת ברעיון הרוחומר הלכה למעשה.

למי מיועד הקורס?

בוגרי, לומדי ומנחי "תודעת העל".

הערך המוסף?

-יכולת לעשות חיבורים טובים ופשוטים יותר בין התיאוריה של תודעת העל לפרקטיקה בחיי היומיום.

-שדרוג עצום למנחים בהעברת הידע של תודעת העל ברמה היישומית.

"אדם חופשי ומאושר הוא זה שלעולם אינו עושה אלא מה שהוא רוצה, ורוצה מה שהוא עושה."

איך מגדלים ילדים מאושרים?
איך עוזרים למבוגרים להתנתק מהמסגרות שמונעות מהם אושר?
הקורס האינטרנטי "מודעות חברתית" ייפתח ביום רביעי 14/2 בשעה 17:00

תוכן הקורס:
אנחנו נולדים עם תסריט חיים אישי ומדויק אל תוך מסגרות חברתיות – עדרים.
המפגש עם המסגרות השונות מאתגר את יכולתנו להיצמד לתסריט האישי, לגלות את ייעודנו ולדבוק בו.
במהלך 30 מפגשי לימוד אנו מקבלים הבנות נוקבות והנחיות מדויקות כיצד לדייק את דרכנו בתוך המסגרות כדי לשמור על הדיוק המתאפשר רק דרך עצמאות מחשבתית וחיבור לחושים הפנימיים.
הקורס מקנה לנו כלים לדייק את תהליכי ההתפתחות מרגע הלידה, דרך תקופת בית הספר, הצבא, הטיול הגדול, בחירת לימודים, מקצוע וזוגיות.

המודעות האישית של כל אדם מהווה גל של אינפורמציה המתווסף למאגר התודעה הכוללת שממנה נובעים תהליכים גלובליים.
במהלך הקורס נעמיק בסוגיות אקטואליות שהן תוצר של התודעה הכלל אנושית כגון ההקצנה הדתית, ההגירה המסיבית ומלחמות בין מדינות.

מטרת הקורס היא להעניק לנו כלים לזהות את החיבור הספציפי של כל אדם למסגרות החברתיות המונעות ממנו להתפתח ולחבר אותו לעצמאות מחשבתית. בכדי לקבל את הכלים לייעוץ פרטני נתוודע ל "מתמטיקה של היסודות" שהיא הבסיס של הרכבי המתנדים בתסריט, נלמד על האופן שבו נדלקות הסצנות השונות במהלך החיים ונכיר את רזי בניית התסריט האישי של הליבות היורדות לשחק כאן בגוף.

האנושות נמצאת בתהליך אבולוציוני מואץ המתבטא ביכולות מנטליות ורוחניות מפותחות יותר. הילדים החדשים נולדים עם יכולות של מחשבה עצמאית, יצירתית ומהירה הרבה יותר משל המבוגרים.
המפגש בין ילדי העידן החדש למסגרת המשפחתית והחינוכית מייצר קונפליקט שלא ניתן לגישור ומחייב שינוי מהותי.
הילדים החדשים עדיין נולדים עם גופים הבנויים מ 70% מים ומתחיל להתהוות קונפליקט בין מערכת ההפעלה החדשה (המוח) לחומרה הישנה (הגוף) .
האבולוציה של התודעה מחייבת את הבריאה להתחיל לתכנן את גופי העתיד כפי שאנו רואים בסרטים של "אקס מן" ולכן נעסוק גם בהבנת הסיבתיות להתפתחויות הטכנולוגיות בתחום הרפואה הביונית.

במהלך הקורס נסקור גם מגוון נושאים הנלווים לתהליך השינוי התודעתי כגון הקרמות הרגשיות שמפריעות לנו להתפתח בכיוונים חדשים, הבחירה הגוברת בזהות מגדרית שאינה בינארית ועוד.

נתראה בשמחה וסקרנות

 

 

 

נושאי שיעורים

2 – 1 ? הסיבה להיווצרות תופעת העדר , המשמעות מאחורי היווצרות מדינות, הסיבה הגבוהה להגירה המוסלמית לאירופה, הדרך שבה תתפתח האנושות ללא שלום וללא מלחמות

3 תרבות ההליכה לקראת חברה הדוגלת  בפרטיות ,  הפראים, כל מהותם היא פומביות,  נשלטים עי חוקי השבט. תרבות היא תהליך  של שחרור בני האדם  מבני האדם (איין רנד)

4. איך מפיקים את התסריט על בסיס סמל השייכות הגיאומטרי, בחירת מקום לידה,  שיבוץ מכלול הרצונות, רגשות יכולות מנטליות,והכלכליות

5.סטיות מההפקה  של התסריט והדרך ל סלול שינוי עבור 4 סוגי הליבות

6. התאמת מסלול לשינוי ועידוד עצמאות אווירית בהתאם לסוג הליבה

7.הכאוס הנוצר מהמפגש  הבלתי אפשרי בין המים לאוויר

8.התהוות התסריט משלב ההריון עד גיל 3

9. נקודת התחלת הסטייה בתסריט במהלך התיכון – התמודדות עם 4 סוגי ליבות  עם לחץ חברתי ומשפחתי , בבחירת מגמה  וכיוון התפתחות בגלאי 13-18 , איך לבחור נכון את  התפקיד הצבאי בהתאם לסוג הליבה

10. היציאה לאזרחות , הטיול הגדול, בחירת לימודים ומקצוע,  כיצד להתאים את  המעבר מהצבא  לאזרחות  עבור ארבעת סוגי הליבות

11. אוכל – הקשר הן פיצול ליבת להשמנה ופגיעה בתסריטים , זוגיות , חתימות גירושים וריבוי נשים

12. הרבה אנשים מכל הדתות חושבים שיהוה הוא המקור האלוהי, מדוע?  סיום נושא הנישואים גירושים , הבנת הסיבה  ליצירת עדרים תחת הכותרת דתות

13. מדוע לא ניתן לחתום מראש עם נשמות שיגיעו איתנו לגלגול החיים כילדינו . מה קורה כשמביאים  ילדים לעולם מעבר למספר החתום,  עד כמה משמעותית ההתערבות  של הדתות על חיי הנישואים והבחירות להביא ילדים  הקושי להתחבר לאוויר יצר מגמה  של חזרה לדת  ולעולם הרוח הישן . כיצד מתכוונ הבריאה  לפתור את הבעיה הזו

14.החיים כמשחק מחשב ואיך להימנע ממצב של GAME OVER . משמעות החלוקה ל 4הגזעים המרכזיים  ומלכוד 22 של הקמת משפחה

15 – מחלות הרוח של העידן הקדום כמו הידבקות בערפדות ודיבוק
התפתחות מחלות גופניות לאורך ההיסטוריה האנושית – מבקטריות חיוביות ועד וירוסים קטלניים
תפקיד המחלות לשמירה על הרמוניה בין אישיתולפיתוח אווירי
תוכנית לחיסול גופי המים והמעבר לגופי אוויר ביוניים
*
16- דיוק וסטייה מהתסריט במפגשים עם העדר המשני – העבודה והמגורים
*
17- סיכונים במסגרת עדרים קטנים וזמניים
מה קובע אם נפגש בתאונת דרכים?
מה גורם לנו לעלות על מטוס שיש בו תקלה
אופנות – מדוע יש טרנדים שונים באוכל
האם אנחנו נתרמים מקניית בגדים אופנתיים
*
18- ההבדל בין סרטים כמו שר הטבעות למטריקס
מהו דמיון וכיצד הוא מתפתח
איך משמש הדמיון כלי למלחמה באינטלגנציה החשוכה
איך מכינים אותנו ליכולת תקיפת החושך בבריאה ה 13
*
19 –  ספורט – כיצד הוא מזיק לגופי ההווה וכיצד הוא תורם לגופי העתיד
שינה – מה מטרתה ומדוע כל כך הרבה סובלים מבעיות שינה
מערכת העיכול והשירותים – מדוע הגוף שלנו מנצל רק 30% מהמזון והיתר יוצא החוצה
איך תורמת הטבעונות לניסויים של בניית גופי העתיד
20 . מה אנחנו עוד לא יודעים על אהבה, כיצד מתורגמת האהבה שהמקור תיכנת בנו למערכות יחסים . מדוע אהבה יכולה להפוך לשנאה . מה אנחנו עודלא יודעים על הקהילות הגאות  ומדוע יש עליה בהצטרפות אליהן
21. כיצד בונים תסריט ואיך מתמודדים עם המפגשים הלא צפויים עם האדמה כגון פציעות פיזיות. התסריט מורכב מנוסחאות עם נעלמים. ההפקה בונה עבורנו את הנוסחאות בצורת הימורים המבוססים על מערכת של סיכונים וסיכויים
(באיזה מובן חייזרים שעובדים עם מערכות רב קוטביות הם מאוד מסוכנים לנו ? תשובה :מפגש בין מערכת רב קוטבית לדו קוטבית זה כמו מפגש בין חומר ואנטי חומר. זה יוצר פיצוץ)
22.מה ההבדל בין פעילות האינטלגנציה המוארת לזו של האינטלגנציה החשוכה
23 פסיכולוגיה  מתמטית , מבנה האישיות עפ היסודות, טעויות בהרכבתהסצנות ומחלות רוח
24 האישיות של האדם כתוצר של יחס הכמויות בין היסודו – איך מתנהל אדם עם יותר אש ממים, יותר אוויר מאש,וכו… מה הופך את האוויר שלנו לבר מימוש. מדוע ילדי העידן החדש מתקשים לבטא  את יכולויותיהם,  מדוע בני זוג בוגדים,  איך נבנות הקארמות הבינאישיות ואיך משלימים אותן  מה הסיבה לאלימות הגוברת בעולם הכלל ובמשפחה בפרט, מה הסיבה לתופעת השיימינג?
25. סיום התסריט ורגע המוות
מיהם מושאי ההערצה של האנושות ומה תפקידם
26: הכרת הדרך שבה אנו בונים את התסריט לפני הירידה 🌈 זיהוי כמות האנרגיה של האדם בחיבור שלו לעדרים שונים 🐑🐑 ההבדל בין חכמה לתבונה – איזה מהם נלמדת ואיזה מתפתחת?
 27  למדנו שליבות האש פזיזות, ליבות האוויר דעתניות, ליבות המים רגשניות וליבות האדמה עקשניות – במפגש הקרוב נלמד מדוע הן כאלה 🌈 לימדו אותנו שאין מקריות, במפגש השבוע נלמד דווקא שיש 🤔 למדנו שילדי העידן החדש מלאי אש ואוויר וחסרים במים, במפגש הקרוב נלמד מה הדבר היחיד שניתן לעשות איתם במסגרות שלנו.
28  חלוקת האש (כוח הרצון וההנעה) על פני התסריט מגיל הילדות עד הזקנה: מדוע יש לנו רגרסיות של התפתחות? מדוע יש אנשים מבוגרים עם תפיסה איטית? מדוע גיל הנעורים מאופיין בבדיקת גבולות? 🔥💥✨ תופעת הגאונות: מדוע יש מיעוט גאונים בעולם? האם גאונות היא כמה או תבונה? מדוע מאז אינשטיין לא נולדו גאונים כמוהו?
29 איך נבנה הד.נ.א בגוף של תינוק? 👶🏻 כיצד בדיוק הרפואה שלנו פוגעת בנו? 💊 איך עובד הגן של הסרטן וכיצד מתרחש ריפוי? 🦀 מדוע כשאנחנו עוזרים לנזקקים אנחנו פוגעים בכל הבריאה?
30 תהליך הזקנה והמוות: איך נבנה תהליך הזקנה בתסריט שלנו 👵🏻 מה קורה באמת כשמתים ולמה לא סיפרו לנו על זה עד היום……

הסיבה להיווצרות תופעת העדר

המשמעות מאחורי היווצרות מדינות

הסיבה הגבוהה להגירה מוסלמית לאירופה

התפתחות האנושות ללא שלום וללא מלחמות

הקדמה:

מודעות חברתית זו קבוצה- מחלקה באוניברסיטה הקוסמית של יהוה  שחוקרת היבטים בחיי היום יום האנושיים שלנו כאן ברזולוציות  גבוהות, משמע- עוסקים בירידה לפרטים הכי קטנים של חיי החומר הארציים.

המידע ירד ע"י זאב אבירז בתקשור אחרי שסיים את שליחותו להוריד את מידעי תודעת העל, הסכים- נעתר לבקשה שקיבל להוריד 3 קורסים של מידעי מודעות שיעזרו לנו לחיות מדוייק יותר עם החומר:  סביבתית, חקר המזון וחברתית

השינוי שצפוי היה להתרחש ברגע השקט בסוף 2012- תנועה משמעותית של מסה קריטית של אנשים מהחומר לרוח לא קרה. הבינו שתחזיות תודעת העל יקחו יותר זמן משחשבו תחילה (הרי אנחנו בממלכת האדמה כאן והיא יסוד   א  י  ט  י ). לכן הוחלט בינתיים להנגיש לנו מידע איך להתנהל יותר בתבונה בחומר (על משקל אם מוחמד לא בא אל ההר, יבוא ההר למוחמד)

ה מודעות החברתית קוראים לעצמם עננים. הם כל הזמן כאן וחוקרים אותנו ודוגמים מידע – מצלמים את תמונת המציאות שלנו. אנחנו לא רואים אותם כי הם במימד אחר אבל הם כאן כל הזמן.

*

הקורס מתחיל בשני נושאים:

  1. עדרים– מסגרות השיוך העדריות של אנשים
  2. הפקה – אופן ביצוע התסריט בחיים הארציים

רוב הסטיות נובעות מהפקה לא מדוייקת ולא מהתסריט

תופעת העדריות:

אנחנו חושבים שמערכות חברתיות תורמות לנו אבל הן לא. הן גורמות לנו לבחור כעדר בנורמה ולעשות פשרות שמסיטות אותנו מהתסריט כדי לקיים מערכות יחסים של משפחה/זוגיות/קהילה.

איך חיים כאינדיווידואל עצמאי בעידן של אש ואוויר כשנדרש מאיתנו להתפשר כל הזמן עם אחרים במערכות מים ? יש התנגשות.

מקור הסיבה לעדריות בבריאה שהוקפאה:

המערכת החשוכה הקפיאה את הליבות העצמאיות  אחת אחת והמקור – כדי למנוע זאת וליצור אמון במערכת המוארת, יצר את תופעת העדר  כך שכל ליבה האמינה לליבה אחרת,  וכשהיתה קריאה ללכת ימינה- כולן הלכו ימינה

כאשר החל להשתנות מערך הבריאה לכוון האוויר, כבר אין יותר צורך במערכות ההרמוניה המיימית שהגנה על הליבות, כי החושך ממיילא לא מכיר את האש והאוויר והוא לא מהווה סכנה

דוגמא מהתיקשור: "תארו לכם שלוקחים אתכם למאדים- יש אטמוספירה לא מוכרת ומסוכנת ולכן אנחנו מתקבצים יחד כדי להגן על עמנו, אבל מה אם מגלים שהאטמוספירה השתנתה וכבר לא מסוכנת יותר? אז לא צריך לעזור אחד לשני כי אנחנו כבר חזקים כל אחד בעצמו

בתחילת העידן השפעות חברתיות היו מצומצמות- נגיד בתקופת האדם הקדמון- עוד לפני שהיו שבטים אפילו- רק במשפחה הקרובה, כולם ישבו מסביב למדורה ואכלו מה שאבא צד ואימא ליקטה. זה מה היה גם אם זה לא היה מדוייק לכל ילד("אבא, אני רוצה ארנבת ולא אייל, אמא, אני לא רוצה בשר, אוהב רק עשבים")

ככל שהחברתיות הלכה וגדלה, ככל שדבקים בעדר והרמוניה- מבטלים חשיבה עצמאית ותוצרי התסריט שלנו היו פחות מדוייקים.

אימפריות (הרומים…) נפלו כי כל המערך החברתי היה מסואב

מדינות = גטו גדול, אזור תחום עם חוקים, אשרות כניסה ויציאה > זה יוצר עדר

הדבר הראשון כשבונים תסריט זה לבחור לאיזו מדינה להיוולד, מזה נגזרת השפה והתרבות וכל ההתנהלות.

המדינות יצרו הפרדה עדרית והדגישו שונות בין מדינות שנלחמו אחת בשניה .

לא שלום ולא מלחמה

בתקופות של שלום אין התפתחות. השלום בין ישראל למצריים למשל הוא שלום על תנאי: "אתה לא תפריע לי להיות אני ואני לא אפריע לך להיות אתה" , אבל לא נרקמים באמת שת"פ שמייצרים משהו יחד – אין אתגר במצב של שלום, אין מה שיניע פיתוח וחדשנות.

דוגמא נוספת: השוק האירופאי המשותף: לא נוצר באמת שיתוף של חברותה אחת . הצרפתים נשארו צרפתים והאנגלים נשארו אנגלים, זה רק פתח שערים, לא בוטלה השייכות.

ההתפתחות הכי גדולה של האנושות נעשיית תמיד אחרי מלחמות- במיוחד אחרי מלחה"ע ה 2 –  היא הכריחה את האנושות לפתח טכנולוגיה: הדרך היחידה להביס את הגרמנים היתה לפענח את הצופן של העברת המידע בתקשורת ולשבש אותו.

פצצת הגרעין, גזים, מלחמה ביולוגית – באו אח"כ מתוך צורך להגן.

למישורים יש עניין שימשיכו מלחמות כי הן תורמות להתפתחות , אבל  בעידן החדש התפתחות יכולה להיווצר כשאנשים ומדינות יבינו שבמקום לבזבז אנרגיה על להילחם אחד בשני, הם יכולים לתרום אחד להתפתחות של השני ולפעול לקדם אינטרסים כלל עולמיים. ברגע שתתפרק העדריות של המדינות, אנשים יפעלו מתוך חיבור להיותם אזרחי העולם  ומחויבות לאידאה ולא למדינה.  אינדיווידואל יפעל ע"פ צו מצפונו לטובת כלל העולם ללא כפיה של מסגרת שייכות מדינית.

הילדעים- הם כבר היום מצהירים: אנחנו לא שייכים לא לפה ולא לשם. אנחנו הכל

מערכת החינוך מכריחה את הילדעים להתנהל בהרמוניה אבל זה סותר את התסריט העצמאי שלהם .

הורים אומרים לילדעים מה לאכול ואיך להתלבש, מורים אומרים להם מה ללמוד, לא שואליםאותם מה נכון להם.

תופעת העדר מעודדת בנים לשחק במיינקראפט (לבנות עולמות בצורה מתוחכמת) ובנות ב סימס (לעצב בית ומשפחה)

איך מפרקים גטו? הגירה

שהכניסה של אנשים שלא שייכים מפרקת את העדריות

הגירה  של האדם הלבן לאמריקה והשתלטות  על התרבות פירקה את השבטיות.

הגירה של מוסלמים לאירופה לא הופכת אותם לאירופאים אבל כן מפרקת את הגושים של המדינות. המטרה איננה להפוך את כולם למוסלמים אלא לפרק את החברותיות . זה מחייב את התרבות להתרכז סביב המכנה המשותף הנמוך ביותר = כסף.

יש עניין של דחיפות לקדם תהליכי שינוי ולפרק מהר את העדריות כד שנתאחד סביב אינטרס העולם הגדול ולא כל מדינה תפעל להילחם על שלה.  אם נשב ונחכה שהאנושות תתעלה לתודעה זה ייקח עוד הרבה זמן ובינתיים האדמה והמים יתחזקו. צריך לעבוד עם מה שיש עכשיו.

לדוגמא- טרמפ עלה כי האינטקטואל ישבו בשקע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *