הרצון להיות רצוי

מקור הרצון להיות רצוי נובע מהרצוןו לְרָצוֹת את המקור כדי לקבל אנרגיה =אהבנה ,מידע, תשומת לב. שמעו את סיפור ההיסטוריה הקוסמית שיאיר בכם הבנה מה מקור האהבה. אז ככה:

מקור האור (זה שיצר ויוצר התפתחות ונלחם בחושך שמטרתו לעצור אותה…) הכיר את אנרגיית האש = הרצון .באמצעותה הוא ניפץ את עצמו לרסיסים במפץ הגדול: האש פוצצה את השלמות וההרמוניה  וכל חלקי ניצוצות האור האלוהי שהתפצלו לליבות נפרדות- חשו בדידות פתאם  והיה להם קשה להתמודד עם הנפרדות והעצמאות. הן חיפשו דרך לקבל אנרגיה מהמקור וכשהבינו מה הוא רוצה – הן סיפקו לו את הסחורה וחיזרו לפתחו שיתן להן אנרגיה תמורת אור תנע   =  ההתפתחות שיצרו . כך התפתחה תוכנת החיזור המקורית שאנו מכנים אותה אהבה: ליבות שהשלימו מחקר והביאו למקור את המסקנות מהניסוי, חיזרו אחריו לקבל תשומת לב = אהבה (בצורת אנרגיה של מידע). אותו מנגנון משמש גם את הבריאה להגן על הליבות מהחושך: ע"י יצירת רשת הגנה הרמונית. איך? הרי הליבות שנפרדו היו עצמאיות ולא היתה להן סיבה לרצות להתחבר, אלא כשהוטמע בתודעתם המנגנון הזה של אהבה – הרצון לקבל ולתת תשומת לב . הנתינה והקבלה ההדדית הזו היא מערך ההגנה ההרמוני שהבריאה יצרה עבורנו שנפתח אחד את השני ונרצה לתרום להתפתחות הכוללת.

הרצון להיות רצוי נובע אם כך, מהרצון לקבל אנרגיה של תשומת לב – אהבה… לכן הרצון הבסיסי שלנו הוא לדעת שאנחנו רצויים.

אבל מה אם לא? בעידן הישן ריצינו אחרים רק כדי שירצו אותנו. בעידן החדש  נדרשת הפנמה של הבנה (אוויר) : כוח הרצון (אש) הוא שמניע אותנו להתעצם מהעוצמה הפנימית שלנו, להיות עצמאיים בלי תלות באחרים שירצו  אותנו או שנרצה אותם.

Dad adopts four kids, gives them childhood he never had  

ילד לא רצוי שהפך לאבא אומן לילדעים רצויים : מסביר איך העובדה שלא רצו אותו הניעה אותו לרצות אחרים

Dad adopts four kids, gives them childhood he never had

 

בנוסף לארבעת ילדיי הביולוגיים גידלתי  שתי בנות אומנה (הגדולה כבר בעצמה אמא לארבעה) . לא יכולה שלא להתחבר לאבא הזה שמשמיע קולו וקורא לכולנו להתעורר ולהבין – ילדים רוצים לחוש רצויים. גם אני, בהוויתי כבוגרת בת 46  – הילדה הפנימית שבי-שאני ,רוצה לחוש רצויה. אממה: בגלגול הקודם שחייתי עד גיל 40 מעולם לא הרגשתי רצויה בעולם הזה  ולכן לא רציתי לחיות בו. בזתי לו וכמהתי לשנותו או להיפטר ממנו. לקח לי זמן לבחור להיפטר(בסוף נפטרתי, לפני 6 שנים…) . משך 40 שנה חייתי כשמשהו בתוכי מת. בכוח הרצון החזק שלי  (בהיותי אשת אש עוצמתית ועצמאית ) הנעתי עצמי להתמסר לאימהות בחינוך ביתי כי חשבתי שזו המהות שלשמה אני כאן- לגדל דור חדש של ילדעים אחרת, עם כלים של אש אוויר להתפתח בעידן החדש >  להיות חופשיים ועצמאיים. עד שילדיי עשו לי ביה"ס והבהירו לי שלגדל ילדים זה לא ייעוד, זה רק חלק מהתסריט הלימודי שנדרשתי אני ללמוד מהם. נדרשתי לשחרר את ילדיי לגדול עם אמא אחרת ולגדל את אותה אותי כילדה קטנה שנולדה לגלגול חיים חדש באותו גוף פיזי, ללוות את עצמי בעצמי בצעדי הראשונים בעולם המשתנה.

היום אני חשה רצויה, אבל לא כי אחרים רוצים בי/אותי אלא כי הבנתי שאני רוצה לחיות בעולם הזה בשביל עצמי. אהבה עצמית היא השלב הראשון בבחירה לרצות שירצו אותך אחרים גם.

*

תהליך השינוי התודעתי שעברתי היה מאתגר ביותר. ילדיי לא רצו אותי ונדרשתי להבין למה. כל האנושות תעבור את התהליכים האלו: מעבר מתלות לעצמאות, מאחיזה בחומר (אדמה)וברגש (מים) לקדימות הרצון (אש)והתודעה (אוויר) כל אחד בדרכו ובזמנו. לא ניתן לשנות או לעצור את מגמת השינויים.  אין לנו אפשרות שליטה על האדמה אבל על התודעה שלנו כן.  כשאנחנו מדייקים את האש- הרצון בתואם לבחירה הנשמתית -אוויר ומזמנים את חיבורי המים שיתמכו – אז האדמה מתגשמת בהתאם לבחירה התודעתית שלנו.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *