טיוטה: דיוק

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 28 בפברואר 2017 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

מיכל

https://www.michalpolat.com/single-post/2017/03/02/%D7%9E%D7%94-%D7%96%D7%94-%D7%91%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A8-%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%99%D7%A7-%D7%95%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%96%D7%94-%D7%98%D7%95%D7%91

 

דמיינו שקיבלתם כספת מלאה בכסף שנועד לעזור לכם להגשים את כל המטרות והחלומות שלכם. הכספת הזו נפתחת רק כאשר אתם מקישים קוד סודי, וכשהיא נפתחת השפע שבתוכה זמין לכם.

עכשיו תפסיקו לדמיין ותתרכזו 🙂

*יש* לכל אחד מאיתנו "כספת" כזו. היא לא מלאה כסף, אלא באנרגיה, שחלק מהביטוי המוחשי שלה הוא כסף, וחלקיה האחרים מתבטאים בבריאות, חיוניות, שמחה פנימית, קשרים, רוח גבית לעשייה שלנו ועוד.

אז איך פותחים את הכספת? מה הקוד?

הכספת היא אינדיבידואלית, כך שלכל אחד יש קוד אחר.
והקוד הוא מה שמכונה "להיות מדויק".

אז מה זה בעצם אומר לדייק?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

זה אומר לפעול מתוך הקשבה לעצמנו.

זה אומר לעשות בחירות שתואמות את האמת הפנימית שלנו, את הרצונות שלנו, את ההעדפות שלנו, את מה שנכון לנו.

זה אומר לפעול בתזמון הנכון, בקצב הנכון, במינון הנכון.

מה זה ה'נכון' הזה?
~~~~~~~~~~~~

אז זהו שאין נכון אחד. הקוד הוא אישי.
לכל אחד יש קוד אחר. ולכל אחד יש נכון אחר.
מה שנכון לי לא נכון לך, ומה שנכון לך לא נכון לה.

דוגמא?
~~~~~

לאדם א' סופר נכון ומדויק לפתוח פלאפל. הוא יקים פלאפל ואנשים יעמדו אצלו בתור והוא ירגיש מוגשם ומסופק. אדם ב' יקים פלאפל ממול, אפילו במחירים זולים יותר, ולאורך זמן זה לא יחזיק. העסק שלו לא ישגשג, והוא עצמו ירגיש שהוא מתאמץ ועובד קשה ולא נהנה מהחיים.

דוגמא נוספת:
~~~~~~~~

יש אנשים שהפייסבוק הוא כלי שיווקי נהדר עבורם.
אחרים ייכתבו את אותם פוסטים, באותו שטנץ – וזה לא יביא להם תוצאות. לעומת זאת אם הם יילכו לשווק את העסק שלהם בנטוורקינג או בפינטרנסט זה יזניק אותם.

~~~

אז מה שקורה בפועל:
~~~~~~~~~~~~~

כשאנחנו מנסים להתאים את עצמנו לתכתיבים מבחוץ, אנחנו מתרחקים מלמצוא את הקוד שלנו. במקרים כאלו אולי נקבל קצת טפטופים של אנרגיה ממקומות אחרים, אבל הכספת, עם כל השפע שקיים בה – לא תפתח.

זה אומר שכשאנחנו לא מדויקים – לא עושים את מה שאנחנו באמת רוצים ובדרך הנכונה לנו – יותר קשה לנו, אנחנו צריכים להתאמץ יותר- ובנוסף – הפירות פחות מתוקים וההנאה נמוכה יותר…

אז מה אתם אומרים.. שווה לדייק, לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *