חוקים נועדו כדי שנפעיל שיקול דעת להפר אותם

חוקים נקבעים כדי לקבע מציאות,לשמור על גבולות מסגרות חשיבה מקובעות ולהגביל שיקול דעת עצמאי. למה? האדמה נותנת לאדם אשלייה של בטחון ושומרת שלא יהיה שינוי. אנחנו חיים בעידן שבו אנחנו נדרשים לבחון את הנחות היסוד שבבסיס החוקים מחדש וללמוד כללי משחק חדשים בעולם המשתנה. יסוד האדמה הולך ומצטמצם ואנרגיות האש והאוויר עולות, כדי שנדייק יותר מה אנחנו רוצים ומבינים  ונפעיל את מערך הבחירות שלנו בתבונה ולא נישמע בצורה עוורת לסמכות פורמלית שקבעה חוקים שקובעים מה מותר ואסור לפי הספר.

גם חווה הפרה את הצו האלוהי כשאכלה מפרי עץ הדעת

היא בחרה לדעת את היותה תודעה בוראת עצמאית ובכך הביאה איתה חוויה של התפתחות. זו "ה" הידיעה שיש באישה וחסרה באיש.  אדם (אדמה…) לעומתה, בחר להישמע לחוק שאסור , אז אסור . תחשבו איפה היינו היום ללא הבינה הנשית: היה אדם נשאר תקוע בגן עדן . תגידו סבבה? אז זהו- שלא. לא זו היתה כוונת המשורר:  גן עדן לא נברא כדי שהאנושות תתפתח בו כי אין התפתחות במקום שהוא מושלם. זו הסיבה שהמקור  ניפץ עצמו לרסיסים במפץ הגדול : כדי לייצר אור = התפתחות. משהו שהוא שלם אין בו פתח להתפתחות.  זה לא מה שיהוה  רצה. יהוה הוא ליבת אדמה =חומר. ככזה , המטרה שלו היתה לברוא עולם שבו אנוש מתנסים במימוש יסודות בחומר הדחוס ובמים הנמוכים – מה שנקרא ניסיונות יהווה אלו כל החוויות הרגשיות הנמוכות שמורידות אותנו להתעסק בדברים ברמה הארצית שלהם ולא במהות הרוחנית הגבוהה. כשאדם וחווה היו בגן עדן יהוה לא יכול היה לראותם כרוח במצב אווירי, כי הוא קולט רק רטטי חומר אדמה דחוסה , אז הוא שאל את אדם: "אייכה" .  הוא נטע בגן עדן את עץ פרי הדעת טוב ורע: כדי שנחשוב בעצמנו ונבין מה טוב ומה רע ולא נפעל באוטומט כמו רובוטים חסרי בינה. לכן שם את הנחש מול עיני חווה – כדי לפתות אותה לחומר, כדי להניע אותה ליצור שינוי.  רק ברגע שבחרו לדעת, יכול היה יהוה להוריד אותם מגן העדן לעבוד את האדמה ולהביא לו מסקנות מניסויים בחומר והרגש הנמוכים.

אי ציות אזרחי

משמע שאסור לאזרחים לתת לממשלה לשלוט במצפונם ומוטלת עליהם האחריות להתנגד לכל גילוי של חוסר צדק במדינה.
https://www.shinuytodaati.co.il/2018/10/05/%d7%90%d7%99-%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%96%d7%a8%d7%97%d7%99/

כשהחוק הוא לא חוקי, אי ציות הכרחי, הגיע הזמן למרי אזרחי 

איילת שקד : לסגור את פייסבוק

*
ככה זה נראה כשאנשים נשמעים לקול האמת הפנימית שלהם ולא מפחדים להיות ולעשות את מה שנולדו- נועדו לו .
קבלו השראה מצעירה שוודית בת 21 : היא  נעמדה במטוס כדי למנוע ממנו להמריא, עד שיורד ממנו פליט אפגני שגורש מארצה. כשפנו אליה אנשים בטענה שזה החוק של המדינה שלה , היא ענתה באומץ: I'am tring to change my country rulls
"אני מנסה לשנות את החוקים במדינה שלי שמגרשת אנשים אל מותם .אחד האנשים כעס שהיא מעכבת את הטיסה כי לא הסכימה לשבת כמחאה ,עד שהפליט האפגני יורד מהמטוס, והיא ענתה נחרצת: חיי אדם יותר חשובים מהזמן שלך "
פקודה בלתי חוקית בעליל:
https://rebrand.ly/ba5gj
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94_%D7%91%D7%9C%D7%AA%D7%99_%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%AA_%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%9C

זמן שינוי

מה, אחרי 14 מיליארד שנה של עידן ישן שתכליתו אדמה ומים, בהם אנשים פעלו לפי הספר וצייתו לחוקי "נעשה ונשמע" בלי שום שיקול דעת עצמאי תבוני, החושך התחיל לזהות את ליבות אנוש. כי כשאנחנו פסיביים באזור הנוחות – נוח לנו לשבת מול כורסת הטלוויזיה ולעשות מה שאומרים לנו פוליטיקאים ועורכי דין במערכת שמחוקקת חוקים,  החושך תופס אותנו רדומים. תפקיד האור לייצר התפתחות. תפקיד החושך לעצור אותה . שינוי העידנים מאדמה ומים לאש ואוויר, הוא תוצר הבחירות שלנו להתמכר לחומר ולמערך החוקים שמנהל אותו ולאפשר לחושך לעכב כל שינוי. זמן להתעורר

יהווה בחר את נשמות העם הייהודי- הייעודי כדי שילמדו אותו ואת האנושות כולה את האש והאוויר. התפקיד שלנו לפתח טכנולוגיות שייצרו בינה מלאכותית בכוח התודעה, לפתח אנרגיה חופשית ומתחדשת ולא לגזול את אנרגיית נפט האדמתית – היא המימון אנרגטי  של הערבים, לא שלנו. סטינו מהייעוד שלנו והתמכרנו לחומר ולמסגרות החשיבה שמנהלות אותו.

אחרי  2012 השתנתה תכלית הקיום האנושית. יהוה סיים תפקידו כשליט העידן הישן . איננו נדרשים עוד להתמסר לחומר. כשיהוה ראה שאנשים עדיין מתעסקים יותר מדי בתפילה שהיא התפל במקום בעיקר – לעשות את מה שבחרו ונבחרו לעשות – אז הוא ברא את המלחמות שיפתחו אותנו  כדי שנהיה חייבים להתעמת עם עצמנו ועם הבחירות שלנו, שנבין מה  האמת שאנחנו נלחמים עליה . כי עם קשה עורף אנחנו, מבינים רק כשיש פגיעה בגופים הפיזיים שלנו, רק כשאנחנו מאבדים את החומר אנחנו מתחילים להבין שמשהו לא בסדר.

אבל גם המלחמות והשואה וכל האסונות טבע השריפה בכרמל  , לא הצליחו להזיז אותנו מאזור הנוחות בעולם החומר הגשמי שסימא את עיניינו מלראות בעיני רוחנו את המהות שמעבר . אז ישבה מועצת העל בבריאה וקיבלו החלטה להחליף את יהוה שהוא ליבת אדמה באלוהים חדש – אלינוס  שהוא ליבת אש. כדי שייתן לנו אנרגיות של כוח רצון וחשיבה עצמאית ויצירתית, שיתן לנו מימון לפרק באומץ את כל מסגרות החשיבה שסגרנו עצמנו בהן בכלא תודעתי  משך 14 מילארד שנה של עידן ישן.

יהווה כבר לא מנהל את העניינים כאן בעולם. הוא סיים תפקידו כשליט העידן הישן כבר ב 2012. הוא עדיין נוכח כאן עוד איזה 200 שנה עד שיתחלף הדור של אלו שעוד מתפללים אליו, אבל הדבר האחרון שהוא רוצה זה שנתנהל לפי חוקים בלי להפעיל שיקול דעת בתבונה .

אז מה עוד הוא יכול היה לעשות כדי שנבין? הוא יצר את תופעת ה סיאוב הדת כדי שדתיים יתעוררו ויבינו שהרבנים הגדולים בתורה שסגדו כל חייהם לפסקי הלכה , עוברים על חוקיה הבסיסיים ביותר. האדמורים האלו הגיעו לגדולתם  כדי שהיום הם ייחשפו בשפלותם ויגרמו לאנשים להפסיק לציית לחוקי הדת ולהתחיל לחשוב ולהבין בעצמם בלי לשאול את הרבי כל פיפס מה לעשות, בלי להיות תלויים ותלותיים בחוקי סמכות פורמלית אלא להיות עצמאיים ויצרניים, להפסיק ללמוד תורה כל היום ולהתחיל לממש את הייעוד שלמו באו לעולם הזה.

ילדעים נולדים יודעים את ייעודם – לשנות סדרי עולם. לפרק את מסגרות החשיבה וללמד את האנושות כללי משחק חדשים .

בני בן 9 ביקש ביום ההולדת שלו השבוע, 19/2/2017 לראות עם חבריו את סרטי מלחמת הכוכבים. זה תחום העניין והמומחיות שהוא שולט בו. אביו איש מים שרוצה לרצות את אשתו – האדמה ששולטת בעניינים שם, אמרו לו שאין זמן כי עדיף שילכו לטיול מערות בממלכת האדמה וכדי לתת תוקף לעמדתם הם טענו שלפי החוק הסרט מותר רק מעל גיל 16 והם לא רוצים שהורים של ילדים אחרים יחשבו שבבית שלהם מראים סרטים שאסור לילדים לראות.   אוזני הזדקרו וסערותיי סמרו. אנחנו ב 2017 או שאני חולמת? זה לא אמיתי, זה רק חלום . רע. לא, לא רע. הכל טוב. חלום מצחיק. תצחקי נעמה, זו בדיחה כזו של חולמים. עכשיו את יכולה לפקוח עיניים ולראות שהכל עבר, לא רואים כלום…. הכל בסדר, זה רק חלום.

נראה לכם הגיוני שילדים מתחת לגיל 16 אסור להם לראות את מלחמת הכוכבים? אולי בעצם כן הגיוני כי מי שקובע את החוקים האלו הם אותם שמקובעים להגיון והשכל הארצי- זה שסגור בתבניות .הילדעים פועלים מתוך חיבור לתודעה ולחושים הפנימיים,לאש שבוערת בנשמתם. לא להגיון ,נשמתם כמהה  לדעת מה יש מעבר לכוכבים. בואו לא ניתן לאדמה לסמא עינייהם.

הנה שני ילדעים שכבר מבינים כמה חוקים הזויים/אבסורדיים שרק ממחישים שחוקים נועדו להיות מטופשים כדי שאנוש יחשבו לפני שהם נשמעים להם:
בניו יורק אדם שקופץ מבניין יכול להישפט למוות
בפנסילבניה כל ברז כיבוי אש חייב להיבדק שעה קודם להפעלתו
בניוג'רסי אסור ללבוש אפוד מגן בשעת ביצוע רצח
בטכסס אם בכוונתכם לבצע פשע עליכם להודיע למשטרה 24 שעות מראש

זאב אבירז  חוקים נוצרו כדי להפר אותם. הילדים האוויריים יעשו הכול נגד אם זה לא יבוא מתוכם מתוך הבנה ואז לא צריכים את כל החוקים

האם אתם עוברים על החוק מבלי לדעת? (החוקים הכי הזויים בעולם)

 

באיזו מדינה תיכנסו לכלא על העתקה במבחן? (החוקים ההזויים ביותר בעולם)

 

החוקים הכי מוזרים בישראל ובעולם! – דפ

 

החוקים הכי מוזרים בעולם חלק 2! – דפ

 

 

תגובה אחת בנושא “חוקים נועדו כדי שנפעיל שיקול דעת להפר אותם”

  1. אכן חוקים רוחניים נועדו כדי להפר את החוקים הגשמיים. תודה על התובנות הגדולות והעמוקות🙏🏻

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *