קח תן אנרגטי

קח תן אנרגטי משמע מרחב חליפין שמאפשר העברת עודפי אנרגיה תודעתית  מאחד לשני לצורך יעילות , חסכון והשלמת שיעורי נתינה וקבלה . מה שנותנים זה מה שמקבלים. זה חוק הבריאה.
הרעיון של קח תן הוא יעילות וחיסכון אנרגטי: העברת עודפים  שלא משמשים אחד, כך שישמשו מישהו אחר.  לרוב אנחנו עושים זאת עם חומר=חפצים גשמיים אבל מה אנרגיה תודעתית? כשמדובר בפיזי קל לנו לתת כי אנחנו רואים שיש לנו- נותנים ממה שיש  ברשותנו ואיננו זקוקים לו ומבקשים לקבל את שחסר.  אבל אנרגיה תודעתית רובנו כלל לא מודעים לקיומה ולא יודעים מה  לבקש ואיך להשתמש בשדות האנרגטיים האלו  בעצמנו, אז איך ניתן לאחרים ? לעיתים אנחנו מחליפים גם ידע, רעיונות,איכויות,מיומנויות,זמן, תשומת לב  וכו"…
 *
אבל מה עם מידע תודעתי -אנרגטי שלא נגלה בחושנו החיצוניים ונסתר מעיניינו הפיזיות ? מה אם יש ברשותנו הבנות שהגענו אליהן שכבר לא משרתות אותנו יותר ומישהו אחר יכול להיתרם ולהתפתח מהן, מה אז? איך האנרגיה הזו מועברת ? לאן? ובעיקר- למה? הנה כך זה עובד:
 *
משמעות האחדות בבריאה היא שהכל מחובר לאותה רשת אנרגטית אחת, כפוף לאותה תוכנית גבוהה שמחברת את הכל ואת כולם. תודעת העל היא מערכת מידע שמעבירה עודפים אנרגטייים שאינם בשימוש מקום אחד למקום אחר. אם אני נגיד עשיתי איזו התנסות וייצרתי מסקנות והגעתי לתובנות מחוויה מסויימת, שזה סבבה לתודעת העל כי הם מתפתחים מההתפתחות שלנו והמידע הזה רצוי ומבורך, אממ- יש מצבים שהוא לא תואם תדר למישור המדוייק ששלח אותי לבצע את הניסוי , התובנות שיצרתי חשובות אבל לא תורמות לו, אז מערכת סינון מעבדת את המידע ומעבירה אותו למישור אחר שכן יעשה במידע הזה שימוש. זו יעילות אנרגטית. שום דבר לא הולך לאיבוד. מה שלא משמש אחד, ישמש את האחר.
 *
מהם אותם שדות אנרגטיים שסובבים אותנו ואיננו מודעים לקיומם?
תודעת העל מסבירה: " "דמיינו שאתם בתוך סירה ריקה באוקיינוס גדול. חשבו כמה זמן תחזיקו מעמד מאחר ולא יהיה לכם מים לשתות, למרות שאתם מוקפים מים. כך אתם בתוך ים של אנרגיה ללא יכולת להתמיר אותה לצרכיכם". מידעי תודעת העל נותנים לנו כלים להתוודע לאנרגיות האלו, לדעת איך לשלוט בהן כך שננהל את בחירותינו בתבונה ולא שהן תנהלנה אותנו מבלי דעת.
*
תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שמנהלת קהילת קח תן : כל נשמה שולחת בקשות ואם זה תואם למטרה הכללית- מקבלים מימון אנרגטי(בצורת חומר גשמי או הדרכה רוחנית,עזרה מכל סוג שהוא). מה המטרה? התפתחות. תודעת העל מממנת לנו אנרגיה כדי שנספק את הסחורה ונייצר התפתחות- כל אחד ע"י מימוש הייעוד שלו.
*
הנחת היסוד בבסיס הקח-תן איננה רק יעילות אנרגטית אלא ההבנה  ש נתינה וקבלה הן אחד. לתת לאחר משמע לתת לעצמי את זכות הנתינה. לקבל משמע לתת לאחר את הזכות לתת. היום כבר יש הרבה קבוצות חליפין/בארטר/יד 2 כאלו ברשת משום שיותר ויותר אנשים מודעים לחיסכון הכלכלי היעיל שהתנהלות זו מאפשרת  לאור מגמת השינויים: צמצום אנרגיית האדמה =החומר/כסף .
מה שרוב האנושות לא מודעת לו זה שלכל דבר- גם לחומר וגם לרוח יש שדות אנרגטיים סביבם וכשאנחנו מחליפים בנינו רכוש או ידע או כל דבר, מה שחשוב זה התדר שאנו מהדהדים לחומר ולעשייה שלנו, בכל פעולה,כל מחשבה והרגשה, כל בחירה ,הרטט האנרגטי שמניע את הנתינה/קבלה שלנו הוא שנותן את המהות והמשמעות של מה שהעברנו.
*
זרעים שהפצתי ברוח כבר לפני שנים רבות- את רעיון ה קח תן,  נבטו והנצו ניצנים, צצו כפטריות אחרי הגשם- כאן שם ובכל מקום, ונפוצים כיום כמעט בכל אזורי הארץ . בהדרגה הפכו ממרחב גשמי בלבד להזדמנות להחלפת שפע רוחני-תודעתי שניתן לחלוק ולהעביר עודפים אנרגטיים במערכות יחסים בינאישיות,בין אנשים,תנועות,קהילות,ארגונים ברמה הגובלית והכלל בריאתית.
 *
הקח תן שאני מנהלת היום הוא קהילה וירטואלית מקומית: קח תן רחובות שמונה כ 5000 חברים  , בה המסר הוא: התרומה היא התמורה . עצם הנתינה היא הערך שאתה מקבל.
 *
את ה קח תן הראשון הקמתי ב1998 במושב מטע, זה היה מחסן חליפין שקראתי לו "סחטיין קח-תן" : התחיל מארגז אחד של כמה כלים ספרים ובגדים שהבאתי וגדל להיות מרכז קהילתי  אזורי תרבותי חברתי ובו מחסן מדוגם עם מדפים שולחנות וארגזים עמוסים בכל טוב, שפע חפצים מגוונים עם תחלופה גבוהה והעברת עודפים למיחזור ולנזקקים במקומות שונים . המיקום של המחסן בתוך מועדון המושב איפשר לנו להתרחב ולארגן בחלל ריק מרחב ישיבה  ומשחק ,פינת יצירה וספריה ובמהרה המפגשים הפכו להיות הזדמנות לחלוק ידע ,שיתוף באוכל ופעילוות חברה,העשרה לגוף לנפש ולנשמה. מאז המחסן ממשיך לפעול באותו מקום ואותה שעה, הרבה שנים אחרי שכבר אינני שם . זהו רגע חסד עבורי לדעת שזרעים שזרעתי נושאים פרי.
*
הקח תן השני היה כשעברתי לצפון, עמק יזרעאל. שם המחסן היה פעיל פעם בחודש בשוק פתוח שפרסנו בחוץ . כך  בהדרגה צמצמתי את עיסוקי עם חפצים גשמיים ויצרתי מרחבים קהילתיים וירטואליים שהם יעילים יותר לחלוק גם רוח ומידע ולא רק חומר.
*
היום,הנה אני  מחליפה אתכם הבנות מעולם הסיבות הגבוה. יש שבחרו להיתרם מהן ויש שלא. מי שאין לו שימוש במידע הזה ולא בשל להבינו, הוא ישמש אחרים. הכל בתואם.
*
תודה תודעה
אהבנה, נעמה
 

תגובה אחת בנושא “קח תן אנרגטי”

  1. 18 באוגוסט גם היה יומולדתי ובאותו היום היה אצלי שינוי מקום ופתח שחיכה וחיכה לפתע נפתח ועדיין .
    כשלעצמי מפתח שדות תודעה חדשים ובהרבה דרכים לאחרונה כשנה מדריך לבנית מערכות פלזמיות להעצמה אישית לריפוי ולחשמל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *