טיוטה: אנרגיית פלזמה

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 16 באוגוסט 2016 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

אנרגיית פלזמה היא תוצא החיבור בין השדות המגנטיים של כדה"א והשמש המאפשר הטענה ארגטית- הולכת חשמל והפעלת כוחות ריפוי עצמי .
כל דבר ביקום נוצר מאינטראקציה בין שני כוחות: שדות מגנטיים (אנרגיית אוויר רוחנית) וגרוויטציה (שמושכת את הרוח לחומר ,מתמירה את האוויר לאדמה ומייצרת חומר גשמי) , במילים אחרות: כשרוח יורדת לחומר היא משנה מצב צבירה אנרגטי ומתגשמת לתוצר שכן ניתן לראות ולמדוד בפיזי אבל איננו חומר. זה נקרא גנס = גז ננו ___ ? וניתן לייצר אותו בפשטות בכל בית באופן שמקטין את צריכת החשמל בהדרגה עד לחלוטין ובעל שימושים פרקטיים רבים לבריאות .
אנרגיית הפלזמה בבסיסה היא מרק מימן שבתנאים מסויימים ומשתנים של שדות אנרגטיים, מייצרת אלמנטים שונים .
כל התהליכים בטבע הם גנרטורים של פלזמה. כל צמח וכל גוף אדם מייצא את השדות האנרגטיים האלו של הפלזמה סביבעצמו ויכול להיזון מהם גם ללא הזנה גשמית. יתרה מכך: ככל שרבים יותר מאיתנו יתחברו לאנרגיית הפלזמה של עצמם הם יוכלו לא רק לרפא את עצמם אלא נוכל לליור מסה קריטית של שדות אנרגטים שיחברו יחד וייצרו רשת אנרגטית שתעלה את תדרי התודעה הכוללת

טכנולוגיית הפלזמה – ד"ר חנוך טלמור

GANS Production basics

 

בוריסקה

 

Al Stahler Plasma Popper

The Plasma Popper

This isn’t your average invention, but then again Al Stahler isn’t your average inventor

Posted by Daily Planet on Sunday, September 24, 2017

 

 

לרכישת רובה פלאזמה ספירלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *