אהבנה

אהבה  = הבנה.  מאד פשוט.

אהבנה היא הבנת האהבה, החיבור בין האהבה הגבוהה בבריאה וההבנה שלנו אותה כאנוש- האופן שבו אנחנו משחקים את הבחירות שלנו ממקום של הבנת הסיבה שלשמה אנחנו כאן ולמה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים, מה מחבר אותנו ובנינו לרשת אנרגטית אחת , כך שלכולנו אותה מטרה כוללת: התפתחות. האהבנה היא הכוח המניע אותנו לפעול מתוך הבנה שההתפתחות שלי תורמת להתפתחות שלך , משמעה להבין שלתת לאחר משמע לתת לעצמי את הזכות לתת.

מילים בוראות. אני בראתי את המילה הזו ברגע של בהירות הדהדהו בתודעתי צירוף שתי המילים שהן מהות תכלית קיומנו: להוריד את האהבה הבריאתית מעולם האמת ולממש את ההבנה הגבוהה בחיי החומר הארציים. את הבחירה החופשית הזו עשינו כבר מזמן- עוד לפני שהתגלמנו כנשמה לגוף פיזי, אנחנו כאן כדי להבין למה ולממשה , באהבנה .

כל תהליך יצירה מתחיל בתודעה=בהבנה ורק אחכ מתגשם בחומר: המציאות שבחרנו להמציא היא השתקפות הבחירה התודעתית שלנו – איך אנחנו מבינים את עצמנו ועולמנו. הבנה שאפשר להתנהל לפי כללי משחק שמהותם אהבנת אמת את השונות המבורכת שהננו, מתוך איכפתיות ולא מתוך תחרותיות רכושניות ודורסנות כמו בעולם הדיפולט. בכוח האהבנה להאיר את העולם , להעצים אותנו להתגבר על כל אתגר, לממש עם האש גם את מה שנראה כבלתי אפשרי, בתבונה

כדי שתתהווה אהבנה, נדרש כל אחד לדעת קודם אהבה עצמית 

אהבה בעידן החדש  משמעה חיבור של הבנה את  האחר. המשיכה (אש=תשוקה) היא לתבונה של האחר, רצון לתרום להתפתחותו העצמאית  ולא  תלויה מגע פיזי- מיני(אדמה) וקשר רגשי (מים). אלו מתהווים רק בסוף התהליך, רק אם יש חיבור של הבנה.

הרצון להיות רצוי   נובע מהרצון לְרָצוֹת את המקור כדי לקבל אנרגיה =אהבנה,מידע, תשומת לב.

 

 

4 תגובות בנושא “אהבנה”

  1. הי נעמה, התחלתי לקרוא על אהבנות שלך והיום(חג סוכות) מתאים גם להגיד שאת מלאה מרימון….באיחולי בריאות והתפתחות !
    אסתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *