טיוטה: חינם

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 21 באוקטובר 2015 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .
שום דבר איננו באמת בחינם בעולם שלנו. לכל בחירה יש מחיר. אהבה ללא תנאי לא אפשרית לנו במעבדת הניסויים האנושית בכדה"א. זה דבר ראוי לכמוהה אליו אבל נגיש רק במישורים הגבוהים. גם הרוח לא בחינם. ההבנות באוויר יש להן מחיר. ראי אותך- כמה קשה לך לשלם את המחיר של לשחרר את האחיזה בתודעת האדמה וכדי להיפתח לתודעת האוויר. גם האור לא בחינם. הוא מחייב אותנו להשקיע השקעה אנרגטית כדי ליצור אותו ולראות אותו (אור=התפתחות) . גם הים לא בחינם. העירייה משלמת כדי לנקות את החול שיהה רך ונעים לרגלייך . יש מי שעובד קשה כדי שהמים לא יזדהמו ותוכלי לרחוץ בהם בהנאה…
עבורי- לשתף כאן בהבנות תודעתית – זה לא בחינם. אני משקיעה הרבה זמן ומאמץ ומחשבה ואלו שווים כסף . הרבה כסף, הרבה יותר משחומר יכול למדוד. אני השקעתי ב 7 השנים האחרונות 100 שקל כל שבוע כדי ללמוד את המידע שיש לי , אז למה שאחלק אותו חינם? כי זה הייעוד שלי, נכון? והנה- לראיייה אני עושה זאת ומפרסמת כאן שם ובכל מקום ברשת מידע באתר שינוי תודעתי חינם לכל דורש. האמנם חינם? שום דבר לא בחינם . אני מרוויחה מזה , גם אם התמורה איננה כספית ישירה. (גם היא נדרשת אגב ומגיעה כי זה השלב הסופי בתהליך הבריאה: כדי ליצור מציאות צריך לדעת מה רוצים, לדייק את ההבנה,לזמן חיבורים והאדמה משווה תדר ומתהווה בהתאם.
 
בזאת מסיימת את הסשן הזה בנינו עם הזמנה למי שרוצה באמת להבין איך לשלוט באנרגיות שלו- נדרש להשקיע כסף , כן. זה חלק מהשינוי התודעתי הנדרש מאנוש: לשנות סדרי עדיפויות ולהשקיע יותר אנרגיה ברוח מאשר בחומר.
 
ההמלצה שלי היא להשקיע אנרגיה ברוח, כי רק היא ממשיכה איתך הלאה בהמשך מסע התפתחות הנשמה. כל החומר מתכלה ומתפוגג. פוף. כל החומר שצברנו משך שנים ודורות, כל הגוף הפיזזי והרכוש הפיזי והרגשי שאנחנו סוחבים על גבנו- פוף, מתפוגג .רק השיעורים שלמדנו והתובנות שהפנמנו בתהליך הלמידה – רק הם שתורמים לנו באמת ומקדמים אותנו קדימה.

 

 

כסף

לסרטונים נוספים הצטרפו לעמוד "טל מנקס"נעשה בשיתוף עם Amit Schwachtצילום ועריכה: עמית שבכטר סאונד: טל בירו המלך גם.

Posted by ‎טל מנקס‎ on Sunday, July 5, 2015

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *