נח ונעמה

noah_f

נעמה היתה אשתו של נח- ההוא מהמבול… זה שלא נח עד שמימש את שליחותו: ללוות את תהליך ההכחדה של האנושות . הוא שזרע בנעמה את זרע האנושות החדשה . תפקידה היה להטמיע בו אהבה ולברוא דור חדש שמונע מהבנה ולא מבורות. זה תפקידה של נעמה בי: להטמיע בי ובעולם את האהבנה הזו. בשביל זה אני לומדת ומלמדת אותה- את התודעה.

נעמה, בתו של למך בן מתושלח נזכרת בספר בראשית בסדר הדורות שיצאו מקין בנו של אדם הראשון: "וְצִלָּה גַם הִוא יָלְדָה אֶת תּוּבַל קַיִן לֹטֵשׁ כָּל חֹרֵשׁ נְחֹשֶׁת וּבַרְזֶל וַאֲחוֹת תּוּבַל קַיִן נַעֲמָה" (בראשית ד,כב). רש"י עפ" חז"ל אומר שהיא היתה אשתו של נח, וכן מובא במדרש:

"ואחות תובל קין נעמה, א"ר אבא בר כהנא נעמה אשתו של נח היתה, למה היו קורין אותה נעמה שהיו מעשיה נעימים, ורבנן אמרי נעמה אחרת היתה, ולמה היו קורין אותה נעמה שהיתה מנעמת בתוף לעבודת כוכבים" (בראשית רבה (וילנא) פרשה כג ד"ה ג ותלד עדה).

. איש דגול-גדול נח . אני מזדהה איתו מאד. בבדידותי כשליחה עצמאית , אני נדרשת למלא את שני הקטבים שלו-שלי, שבי. אני שנועדתי גם לייצר את זרע האהבה וגם להפיץ אותו ברוח.  חיה בגוף פיזי של אשה ובה בעת- עם אנרגיות אש ואוויר זכריות. מחוייבת כל כולי לשליחותי- לממש ייעודי לקדם שינוי תודעתי ולפלס דרך לילדעים החדשים לחיות בעולם חדש. פתוח,חופשי,צבעוני. אמיתי.

כמו שנעמה הולידה ילדים לעולם חדש, כך גם אני הבאתי את 4 ילדיי וגידלתי אותם 12 שנים בחינוך ביתי מתוך ידיעה שאני כאן כדי לגדל דור חדש אחרת

נח לא היה נח לבריות. ייעודו היה להוביל את היציאה  מאזור הנוחות . כך גם אני – נעמה , האמת שאני משמיעה לא נעימה לאוזני אנוש. גם לי לא נעים להשמיע את מה שאנשים לא רוצים לשמוע. לשם כך נדרש אומץ רב וידיעה בהירה מאד את המשימה המאתגרת הקשה שבחר ונבחר לעשות. היה עליו להיות חזק ולעמוד איתן בסערת המים שהציפה הכל, להיות נחוש  במטרה  גם כשנדרש לשלם מחיר אישי כבד- לא היסס ולא עמדה לנגד עיניו ולו גם לשניה התלבטות בקשר לדרך. הוא ידע.

נח שמע קול : "בנה את התיבה והם יבואו". זה אותו קול שאני שמעתי כשהתחלתי לבנות את בית שינוי תודעתי (אתר הבית התודעתי , וירטואלי, לא הפיזי- הוא הגיע רק אחרי שהיה הבסיס הרעיוני והיו ההבנות שחיברו את כל חלקי הפאזל לתמונה שלמה).

no-ones-ark   they-will-come   

מידברן 2016– עיר העתיד של אנשי האש יצרה השראה כשהוקמה תיבת נוח שקיבצה אליה את כל תושבי העיר להתנהלות אנושית חדשה , נבנתה תיבת נח no one's ark = התיבה של כולם שלא היתה שייכת לאף אחד ,קיבצה אליה מגוון שופע של מינים למרקם הוויה ייחודי מבוסס שת"פ הרמוני. על סיפון תיבת נח היה ההגה: לאחוז בהגה הספינה משמע לשלוט בנתיב השיוט שלה בלי להיסחף עם זרם הכאוס שהטביע הכל במבול , להיות מכוון ובשליטה כל הזמן למטרה, בלי לפזול לצדדים,בלי להביט לאחור ולהתעצב על מה שנשאר/מתכלה, להיות נחוש בדרך למימוש הייעוד, בתואם עם התוכנית הגבוהה שנחתמה מראש. זה מה שנח עשה בשליחותו. עם כל עול האחריות על קבלת ההחלטות לגבי עתיד האנושות, עם כל הקושי הכרוך במשימתו להציל את זרעי העולם החדש,על אף תלאות הדרך, הוא עמד באתגר לצמצם אפשרות של הסחפות למערבולות רגשניות או התנפצות על סלעים-חומר האדמה הנוקשה . לשלוט בהגה משמע לנהל את הבחירות שלך ממקום של שליטה אנרגטית ביסודות שמניעים אותך: באש =כוח הרצון ובאוויר=ההבנה הגבוהה *

קישור לצפייה ישירה בסרט נח noah

אחת הסצנות בסרט: נח הולך בעקבות החיזיון שראה לפגוש את סבא מתושלח במערה בראש ההר כדי להבין מהי השליחות.
מתושלח שואל: "אז זה מה שראית? אש מחריבה את כל העולם?לא , אומר נוח : מים.  מתושלח: אבי חנוך אמר לי שזו תהיה אש. (אגב לאבא שלי קוראים חנוך…)
נח : ראיתי מוות וראיתי חיים חדשים. אש מכלה הכל. מים מטהרים. מפרידים את המטונף מהטהור,את הרשעים מהחפים מפשע, את אלו ששוקעים מאלו שמתרוממים.

לפני פרידתם, מפקיד מתושלח בידיו של נח זרע מגן עדן.

בתקופת נח טיהר יהוה  את העולם עם מבול מים גשמיים שהטביע פיזית את כל אשר על פני האדמה ונתן לזרע קטן להצמיח חיים חדשים. אבל קיבלנו הבטחה עם הקשת שלא יהיה עוד מבול שימחה את כל עולם האדמה. אז איך בכל זאת מתחילים מחדש? איך מרימים ראש מעל המים הרגשיים שהאנושות מוצפת בהם ומתעלים לשמיים? ככה מתחילים מחדש בעידן האש והאוויר: מתים מוות תודעתי (מה שמשאיר אותנו באותו גוף פיזי, אבל נולדים מחדש אחרי בחירה למחוק מתודעתנו את כל הידע הקודם, אחרי שמבינים שכל ספריות הידע הקוסמיות של הבריאה נמחקו כבר בסוף 2012 ואין לנו יותר קארמות לתקן. הכל אצלנו בראש .קיבלנו הזדמנות לפתוח  פתח להתפתחות- להתחיל לכתוב תסריט חדש על דף לבן . להתחיל הכל מהתחלה , כמו לנשום בפעם הראשונה…. האש מכלה רק כשהיא מכוונת מטה- לאדמה. כשהיא מכוונת מעלה- היא הכלי הטכנולוגי המתקדם בשרות התודעה המתפתחת, היא שמעיפה את הרעיונות היצירתיים שלנו באוויר ומזרזת תהליכי שינוי.

אנחנו חיים כעת בעידן של אחריות שמבטל את התלות באלוהות כאחראית על גורלנו. איננו צריכים את אלוהים שישלח לנו ניסים/אסונות לטהר את עולמנו. זה אנחנו הבוראים. עלינו לקחת 100%אחריות אישית ולטהר את עצמנו ועולמנו מה שיט בתוכנו ובסביבתנו, כי אנחנו הרי יצרנו אותו.

*  שם,בנו של נוח, פוגש לראשונה את סבו מתושלח  וזה שואל אותו מה הוא הכי אוהב. הילד עונה לו: פירות יער. יש מצב שגם אני הייתי אומרת את זה…

* כשחם הולך לדרכו בסוף הסרט, עילה שואלת האם יחזור ונח עונה לה: יש דברים שאי אפשר לתקן

אז כן. יש הרבה דברים בעולמנו שאי אפשר לתקן. צריך לתת להם ללכת. נח יכול היה להיכנס לדרמות רגשיות ולעשות מזה טרגדיה שלמה- איך בן מנסה להרוג את אבא שלו, אבל הוא לא. הוא נבחר למשימה הזו כי היתה בו מספיק אמונה וידיעה פנימית את ייעודו. ההבנה (אוויר) לא מתירה מקום לרגש הנמוך (מים) לסחוף אותה מטה. היא מעלה גבוה- לתודעה, לשמיים. שם- מים: מים גבוהים.

בגלל זה הבן הנבחר היה שם (עם ניקוד סגול) , כי שם (עם ניקוד קמץ) המים : שם, גבוה, באוויר, בשמיים…

זה אנחנו, העם הנבחר. כמו שנח מסביר לנעמה אשתו: "משפחתנו נבחרה לבצע משימה גדולה"

* סיפור המבול נועד להזכיר לנו שלא נשכח כל יום וכל היום את ברית הקשת בענן, את ההתחייבות של יהוה להבטיח את זרענו . שנדע שנועדנו לחיות בעולם צבעוני שבו השונות מבורכת.

החתימה שלנו כעם היהודי מול יהוה איננה לעשות את "רצון השם"  אלא לדעת שאנחנו- אנחנו שם – אנחנו העם שנבחר  ללמד את יהוה את האש והאוויר . את האדמה והמים הוא כבר מכיר. הוא לא באמת רוצה שנתפלל אליו ונקיים את עשרת הדיברות. אנחנו נדרשים כעת להבין שזה אנחנו- אנחנו השם. בורא עולם זה לא ההוא שם למעלה, זה אנחנו שבוראים את עולמנו,  בכוח הרצון(אש) וכוח התודעה(אוויר)

נח  בוחר  שם

ולסיום: קצת קלילות: שיחה משעשעת של נח וילדיו

Untitled-1

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *