טיוטה: ציטוטים תודעת העל משפטי מפתח תיקשורים

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 6 בינואר 2015 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

שיעור 1 א: אתם קראתם לו הסרט האילם. למעשה הוא לא היה אילם. דיברו בו, אך אתם לא שמעתם.
כשאתם מבינים ברוח איך להתנהל בחומר אתם יכולים להמנע מאותם מצבים שאתם קוראים להם חוסר הצלחה
שיעור 4 א (אנרגיית הכסף) : הרצון שלכם הוא מקודש בבריאה.אתם חוד החנית של ההתפתחות ולא חוסכים מכם שום דבר
שיעור 63 (נתיב הנבואה) : "ככל שאתם יודעים יותר דברים כך היישום יותר קל ואתם מבזבזים פחות אנרגיה"
שיעור 88 (מקור האגו) : " מלחמה בתוצאות אף פעם לא משנה את הסיבות שלהן, רק התוצאות יכולות להשתנות כאשר הסיבות משתנות"
שיעור 13 (ברכות וניסים) "אתם לא חייבים להיכשל" ( בהקשר לשליחים קודמים- קוסמים שנכשלו)
שיעור 62 (שליטי המישורים) לא העם נבנה דרך השליט, אלא השליט נבנה מהעם.
שיעור 8 ב הצימוקים שבלחם :"כל מאורע אשר קורה בחייכם, בא כדי לתת לכם את הצימוק שבעוגה, הוא לא בא לעשות לכם קשה. כל שחקן חותם על סצנות מסוימות שיקפיצו אתכם ממקומכם, כדי שלא תירדמו. הוא נותן לכם את הרצון להתמודדות, את היכולת להתגבר, ואת האפשרות ליהנות אחרי מאבק שניצחתם בו. ללא דברים אלה לא הייתם יוצרים התפתחות

מפגש 111: כאשר אתם נמצאים בתוך עולם האשליה הוא נראה לכם כעולם אמיתי. אך זהו מערך של בזבוז אנרגטי. התסריט שלכם מאוד מאוזן מבחינה אנרגטית. החושך מבקש שתתעייפו. זאת הנקודה שקל לכבוש ולהכניע אתכם. הוא מכניע את היכולת שלכם להילחם ולהתפתח. מהאשליה תמיד מתפכחים. השאלה היא ברמת ההתפכחות וברמת עומק האשליה. ככל שרמת האשליה ארוכה ועמוקה יותר, ההתפכחות ומצב הסבילות וחוסר הפעילות גדול יותר.

מפגש 106 : " תינוק שמרגיש מאוד טוב בתוך הרחם והוא לא רוצה כ"כ לצאת החוצה, וכשהוא יוצא החוצה הוא צועק, כך גם אנחנו שעוזבים את המערכת החשוכה ונכנסים למוארת, זה מאלץ אותנו לצעוק, ולפעול, וליצור, ולנסות ולהיכשל ושוב לנסות – יש ליבות שהאתגריות וההישגיות הזו לא נעוצה בהם כל כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *