לדעת אישה.שששששההההה….

באיש יש אש. לאישה נוספה "ה" הידיעה – זו הבינה היתרה שגרמה לחווה(ההיא מגן עדן..) לאכול מפרי עץ הדעת.
כמה באמת את יודעת על משמעות היותך אשה? למה בחרת לרדת לעולם הזה בגוף פיזי של אשה ?למה האיכויות האלו הוסתרו מתודעתנו משך דורות על גבי דורות של תרבות שהרחיקה אותך מעצמך?
כאישה,בחרת ונבחרת ללדת ולגדל ילדים . גופך בנוי כך שכל חודש מחדש את מכינה עצמך לקראת בריאה של ברייה חדשה- יוצרת את כל התנאים הפיזיים והרגשיים לאפשר לנשמה חדשה לגדול ברחמך. כל המערכת ההורמונלית נועדה לתמוך באשה בתהליך היצירה הזה: החל מהלחץ והעצבים שלפני המחזור, הדחף לנקות ולסדר,להכין,להתכונן, ואז להיות בשיא תשוקתך, ובמידה ולא מומש הפוטנציאל ואין עוד צורך לגוף בהכנות שנעשו לרפד את הרחם- הוא מוציא את ריריות הדם האלו – זו הווסת. אז הבטן שלנו מתנפחת ואנחנו מתחילות לחוש את כאב הפרידה מאובדן העובר שלא התפתח

האנרגיה הנשית מהותה אדמה (חומר) ומים(רגש). האנרגיה הזכרית מהותה אש(רצון בורא) ואוויר(תודעה).
היות ומגמת השינויים במעבר מעידן ישן לחדש היא צמצום האדמה והמים וקדימות לאש והאוויר, הרי ש נשים נועדו ליצור שינוי הן נשים שבוחרות לעשות שינוי תודעתי, משחררות את האחיזה באדמה והמים ומניעות את האש שלהן מעלה -לאוויר,לצורך התפתחות תודעתית

לרוקן את דם המחזור

הפות

ללדת ילדים זה דבר כל כך קסום , אז איך הדם שמאפשר לקסם הזה לקרות לא יהה מבורך?. חשוב להבין את משמעותו ותרומתו של המחזור לחיינו , כדי שתמיד נכיר תודה על הברכה הזו. אני לא הייתי מוותרת בעד שום דבר בעולם על האפשרות להוליד את ילדיי מהרחם- זה שמדמם בי- אותי כל חודש. תודה שעשני אשה, תודה על מחזור הדם שמזכיר לי כל חודש מחדש להודות על הזכות לברוא חיים

דם הוא האנרגיה שמניעה בגופנו את כוח החיים, מורידה את הבינה הנשית – זו שיודעת את היותה תודעה בוראת , מהרוח לחומר – מזינה כל תא ותא בגופנו בעצמה . דם הוא הנוזל שמחבר בין כוח הבריאה התודעתי ובין היצירה של חיים חדשים בגוף פיזי: בזכותו אנחנו יכולות להביא ילדים לעולם ולהזין אותם בכל צורכיהם. הדם מספק לעובר ברחם אוויר לנשימה- לנשמה, עוד לפני שיצא לאוויר העולם, בעודו עטוף ברחמנו.

הדם משמר בתוכו את זיכרון האובדן שאנחנו חוות כל חודש מחדש , אחרי שהרחם שהכין את עצמו לגידול עובר שלא נוצר- לא הופרה , הוא משחרר את הרירית שנועדה לרפד את הרחם , מוציא את העבר/העובר -שלא התפתח , מנקה ומרוקן אותנו מהצער (בגלל זה ההורמונים הנשיים גורמים לנו לבכות לפני מחזור) , מחשל אותנו וגורם לנו להיות עמידות בפני כאב הפרידה. הוא מלמד אותנו להתחדש, איך ליצור את עצמנו מחדש: להתמלא ולהתרוקן, כמו גאות ושפל.

הדם נושא עמו את האנרגיה שמזינה את החיים , וכשאלו לא נוצרו ברחם- הוא מזרים אותה החוצה כעודפים שלא מומשו.

הרחם הרגשי

חשוב ביותר- מה (לא) להגיד לבתך

"המונולוג שכל אשה צריכה הה לשמוע" כך כתוב.. זה לא אני אמרתי…

על העולם (הוירטואלי, לא הפיזי..  לא צריך להגזים…) ללמוד על מיניות .  היום שמעתי את דנה ספקטור מדברת מונולוג שכתוב בכותרת שלו "מונולוג שכל אשה צריכה לשמוע" אבל אני.. לי קשה לשמוע אשה שאומרת שהגוף זה הערך הכי חשוב בעיניה. גוף זה חומר. ערך זה רוח. מה שחשוב זה לא הגוף אלא המהות והמשמעות הרוחנית שאנחנו מעניקים למשחק עם הגוף .

חוצמזה – היא אמרה שאות האודיסאה המינית את לא עושה בגיל 20 . בגיל 30 את מחפשת שותף לחיים אז רק בגיל 40 – 50 היא אמרה.. נראה לי שזה השלב שאני נמצאת בו..

הי. אני כאן בשליחות התודעה הכוללת לשתף במידע שרק אני יכולה להעלות לאוויר. לא מעלה בדעתי שיש עוד בן אנוש שישתף במידע הזה. למה?
1. מבוגרים לא ישתפו כי הם חיים באשלייה שיש להם חיים פרטיים אינטימיים וחיים בתודעה של מערכות הסתרה וזה מידע מביך שאפחד אני מניחה לא ירצה להצהיר עליו בגלוי , בטח לא בקבוצת פייסבוק שבה כל העולם ואשתו מכירים אותו
2. ילדעים היו משתפים בתמימות כל מידע שיחשבו שתורם, אם היו חשים שזה תורם להם. העניין שזה לא… זה תורם רק למבוגרים שעסוקים עדיין בהשלמת שיעורים מהתנסויות מערכת המיניות שסיימה תפקידה בעידן החדש , אבל מבוגרים לא מעודכנים בתוכנות ההפעלה החדשות שילדעים יורדים איתם.
ולכן,
כמי שחיה בגוף אשה בשלה ובוגרת בת 46, אבל עם נשמה של ילד תמים ונאיבי שנולד בגופי לגלגול חיים חדש לפני 7 שנים, וכמי שלא הכי מחוברת לשחקן האנושי שאני  , בחרתי ונבחרתי למשימה.
אז ככה:
מה מצאתי ולא ידעתי (ודיר בלק אם תגידו לי עכשיו שזה משהו ידוע שכולם כבר יודעים. אני מבחינתי גיליתי את זה היום תגלית חדשנית ואני גאונה שעליתי על זה לבד.)
.
.
.
.לחוות ריגוש אורגזמי בזמן דימום המחזור זה מה זה high . שיואו
זה לגמרי ,אבל לגמרי , הבהיר לי למה אנחנו לא צריכים בן זוג שיספק את הצרכים המיניים שלנו. כי להגיע לעוצמת הריגוש הזו בזמן מחזור- זה משהו שרק אני יכולה להביא את עצמי בעצמי לחוות . גם אם יהיה הגבר שיסכים ללקק אותי שם עם כל הדם בזמן אמת – זה אף פעם לא יהיה מדוייק כמו שרק אני יכולה לדעת מה מדוייק לי .
מבינים כמה עוצמה יש בעצמאות של האש בעידן החדש? התשוקה הפנימית בהסתמכות עצמית רדיקלית, כמו שאנחנו אוהבים במידברן .
רק משהו אחד לא מסתדר לי: לשם מה חגיגת הסקס של א.נשים ביחד במידברן אם יותר high זה להגיע לריגוש הזה עצמאית???

לי אף פעם לא היו כאבי מחזור אז לא העסיק אותי הנושא הזה ואף פעם לא התעניינתי במין גם, אבל מה שגיליתי על עצמי היום ממש מעניין . אני יודעת שאנחנו לא מדברות על דברים כאלו אבל גיליתי היום משהו על עצמי וכל כך הייתי בהלם שרצתי לספר לכל העולם ואשתו… חחח .. אתם מכירים אותי, אני לא בענין של סודות… כל מידע חדש שאני מגלה אני חשה שזו שליחותי ואחריות שלי להפיץ את המידע הזה לטובת ההתפתחות הכוללת. אז ככה, מה שגיליתי היום על עצמי זה שפעם ראשונה חוויתי אורזמה בזמן מחזור. אף פעם לא נגעתי בעצמי בזמן הזה כי זה היה נראה לי לא מתאים אבל הייתי בשוק לגלות שעוצמות הhigh של האורגזמה הרבהיותר גבוהות ממגע שלא בזמן מחזור. אז מישהיא שמלמדת טנטרה ומיניות וכל מני דברים כאלו שאני אף פעם לא התקרבתי לזה כי מין אףפעם לא עניין אותי, היא סיפרה לי שהיא גילתה את זה בגיל 16 והיא היתה משתמשת בזה כדי הקל על כאבי מחזור וזה היה ממש ממש ממש מעלים את הכאבי בנות בנוגע למחזור

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *