טיוטה: הכוורת

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 18 בספטמבר 2013 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

הקונספט העסקי השיתופי, במתכונת של "מימון המון" מאפשר לנו, כקהילה צרכנית לייצר מסלול מימון "עוקף בנקים" להקמת עסקים ופרויקטים כלבבנו, כאשר הכסף הנדרש למימון הראשוני של העסק מגיע ישירות ממשתמשי הקצה שלו, ועוקף את מסלולי ההלוואות, הריביות והקנסות לבנקים, עוקף את רשתות השיווק והחנויות, מבטל את העלויות הנוספות המגיעות לצרכן על ידי המשווקים והחנויות ויוצר קשר ישיר בין המגדל לבין הצרכן.
על ידי יוזמות שכאלו, אנחנו יכולים ליצור ביחד כלכלה חדשה, כלכלה בה המחירים זולים יותר והמוצרים איכותיים יותר, מתחשבים בטבע ובבריאות.
אתם – המשקיעים, בעצם שותפים: ההשקעה שלכם מממנת את הקמת הכוורת ומאפשרת לכם להנות מפירותיה במחיר העלות, לתמיד, ורק בזכות ההשקעה הראשונית. נכון, זה דורש מידה של סבלנות, לקנות עכשיו את הדבש ולקבל אותו רק באביב, אבל אנחנו מבטיחים לכם נאמנה – הסבלנות

תשתלם. הדבש שלנו, שהיום מופק במתכונת מצומצמת, הוא דבש בריא, נקי מכימיקלים ומתרופות, מכבד את הדבורים, את העובדים ואת הסביבה, ובעיקר – הוא הכי טעים שיש! אנחנו נספק לכם, המשקיעים, השותפים, בשמחה ובאהבה את הצנצנות הראשונות הישר לביתכם, במסירה אישית או במשלוח דואר וכשותפים, תקבלו גם בהמשך את המחיר, הנמוך ביותר לצנצנת של דבש אורגני, ללא רווחים מיותרים של עוד "חוליות בשרשרת"! הדבש הוא שלכם! מהכוורת שקניתם.

הכוורת – פייסבוק


צפו בסרטון »הכוורת


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *