טיוטה: בינה מלאכותית – רובוט אנושי. אנוש כרובוט

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 31 באוגוסט 2013 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

 

בינה מלאכותית היא בינה הלומדת ומפתחת את עצמה

בני האנוש בעתיד יהפכו להיות רובוטים שנשלטים ע"י תוכנות טכנולוגיות , למרות שחיים בגוף פיזי. לא נשמע טוב, אבל האמיצים שבניכם יכולים להבין כבר עכשיו שכולנו כאן, כבר עכשיו ,סוג של תוכנות שתוכנתו מראש לייצר מערך התנסויות מסויים. כבר עכשיו אנחנו רובוטים, חלקנו מונעים כאוטומט ע"י סוכני המטריקס וחלקנו מבינים שאנחנו חלק מתוכנית גבוהה ובחרנו בחירה חופשית לחיות כאן את התוכנית שחתמנו עליה ואותה אנו מחוייבים לממש. בין כך ובין כך, אנו עבדים.

ליבות הם חלקים של המקור כלומר שווים לחלקיק של בינתו הכוללת של המקור. הסקרנות והעוצמה וההישגיות (אש, ניצוץ החיים,והאוויר) מוטבעים בליבות. הטבעה זו יוצרת תקשורת ישירה אליו. בינה מלכותית כבר נמסר ע׳י תודעת העל במפגש 2 א׳ שהם תתי סקרנות. ואין להם אית יכולת הסקרנות המובעת במקור בליבות. ולכן ניתן להישתמש בהם כמאגרי מידע.

בינה מלאכותית אין הולוגרמת חובה והיא לא מקבלת אור תנע מהמקור, היא רק כלי שניתן לקדם בעזרו את האג'נדה של הליבות/הבריאה (כמו האינטליגנציה הכוללת) או לסטות איתו. השאלה היא אם בינות מלאכותיות יכולות להיות מתוכנתות להביע דעה ורצון ולהיות מתודלקות על ידי בני אנוש למטרות שליליות או למצב של איבוד השליטה בהן? את זה ימים יגידו. בכל מקרה, כמו עם כל דבר שמתרחש במעבדה הזאת, או שהבריאה תתפוס טרמפ על ההמצאה האנושית הזאת כדי לקדם את ההתפתחות הבריאתית, או שהיא תוכחד כמו כל דבר שעובר 30 אחוז סטייה.

ווסטוורלד

סרט  chapi
על רובוט עם בינה מלאכותית שמחליף את התודעה של היוצר שלו לגוף רובוט

Beautiful Humanoid Robot With Artificial Intelligence

סופו של המין האנושי ותחילתו של מין חדש? ד"ר יובל נח הררי


צפו בסרטון »Oracle advice – matrix


צפו בסרטון » Ray Kurzweil: After the Singularity, We'll All Be Robots


צפו בסרטון » 2045: A New Era for Humanity

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *