טיוטה: מים מזוקקים

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 31 באוגוסט 2013 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

 

2013-06-06 06.10.17 solar water distillation

 

 

 

 

גשם זהו מים מטוהרים, מזוקקים שעברו תהליך זיקוק.
הגשם כמים מזוקקים נמדד במודד חלקיקים TDS ב 0 חלקיקים אם מודדים אותו בהרים או במקומות לא מזוהמים, או אחרי כמה שעות של גשם גם בערים בארץ (TDS זהו מכשיר חשמלי פשוט וזול שמראה כמה חלקיקים מומסים יש במים. למים מזוקקים יש סימון של 0 במכשיר, כלומר אין שום חלקיקים מומסים במים, מים ״מינרלים" בין 200 – 450, מים מהברז בין 250 – 650 תלוי במיקום בארץ).

למחזוריות בטבע יש דרך מאוד יפה. הגשם שיורד כמים מזוקקים יש לו מטען שלילי שמושך אליו באופן טבעי כל מה שיש לו מטען חיובי. לכן הגשם אוסף מינרלים אנ-אורגנים מהאדמה (שהם בעלי מטען חיובי) ממוסס אותם לתוך המים והצמחים והעצים ניזונים מאותם מינרלים אנאורגנים כאשר הם יונקים את המים.

הצמחים אוספים את המינרלים האנאורגנים והופכים אותם למינרלים אורגנים (אלו מינרלים שיש להם תוספת של מולקולות פחמן) שמצטברים בפירות ובירקות ובעלים שלהם. המינרלים האורגנים הם בעלי מטען שלילי, כמו מים מזוקקים, והגוף שלנו צריך את המטען השלילי הזה, וכמובן הוא צריך את המינרלים האורגנים באוכל.

הגוף האנושי יכול לספוג בתוכו רק מינרלים אורגנים שמיוצרים על ידי צמחים! כל הכנסה של מינרל אנ-אורגני שאינו באמת נספג בגוף, גורמת לגוף רק לרצות לשחרר אותו או לנסות להשלים אותו על מנת להפוך אותו למינרל שאפשר לצרוך. כשיש הצטברות יתר של חומרים אנאורגנים בגוף, הגוף עלול לצבור אותם בדפנות של כלי הדם ואיברים.

עכשיו, וזה משהו שרוב האנשים לא יודעים. רוב האנשים חושבים שיש רק מינרלים מסוג אחד. רוב האנשים לא יודעים שהמינרלים שכתובים בבקבוקים אלו מינרלים אנאורגנים. הם לא מיוצרים על ידי עצים או צמחים. במים של נחלים יש מינרלים מומסים מהאדמה ומהאבנים, אנחנו לא אוכלי אדמה וסיד, אנחנו אוכלי מזון מן החי בעלי מינרלים אורגנים מתרכובות שונים.

זאת המחזוריות היפה שבטבע. מי הים מתאדים, הופכים לעננים, הגשם יורד כמים מזוקקים, אוסף מינרלים אנאורגנים איתו, הצמחים והעצים יונקים את המים האלו "ואוכלים" את המינרלים האנאורגנים שבמים והופכים אותם למינרלים אורגנים ובני האדם אוכלים את הצמחים (או את החיות שאכלו אותם). מים ״מינרלים״ ממעיינות הם מים עם מינרלים אנאורגנים שלא באמת מתעכלים בגוף בתרכובת כזאת.

כל המים בעולם ששתינו אי פעם בכל צורה שהיא, זוקקו מילארדי פעם בכל שנות כדור הארץ. כל המים ששתינו בחיינו היו בים ולבסוף התאדו וחזרו אלינו חזרה כגשם למי השתיה שלנו מליארדי פעם. זה דבר מדהים לחשוב עליו.

אז השאלה הבאה שתשאלו היא : אז מה הבעיה עם מים מנחלים וממעיינות? האם המים האלו לא טובים לנו כי יש בהם מינרלים אנאורגנים? הרי בני האדם שתו מהם כל ההיסטוריה…

אז התשובה שלי היא כזאת:
1. גם לפני 500 שנה, לא כל מי מעיין או נחל היו בריאים לשתייה, המים בנהרות ומעיינות, גם אז, יכלו להכיל המון אבנית או אדמה בתוכם (תלוי בסוג אדמה ואבנים מסביבם), המון חיידקים של בעלי חיים (שאולי זה טוב למערכת החיסון ואולי לא, אך בכל זאת היו המון מחלות גם פעם).
2. בגדול אם מי מעיין נובע הם לא מזוהמים ומכילים מעט מינרלים אנאורגנים (חומרים ממומסים), הם מים מעולים לשתייה, כי הם מים חיים שזורמים ומתנקים כל הזמן, ולא אמורה להיות איתם שום בעיה לגוף, אך עדיין הגוף שלנו לא יספח את המינרלים האנאורגנים שיש במים האלו ורק ירצה להיפטר מהם. לכן מאוד תלוי מה האיכות שלהן. אבל אם אלו מים מנחל שסחפו איתם המון חומרים מהאבנים והאדמה, זה לא מומלץ בכלל.

אז כן, אם אתם גרים ליד מעיין זורם עם מים נקיים, לכו תשתו משם, ואם אין חשש לזיהום או יותר מדי אבן במים, אז אלו מים נהדרים. לקנות מים "מינרלים" בבקבוקים שעמדו בשמש בתוך פלסטיק ונתקעו שם במשך המון זמן ללא תנועה או אפילו בקבוקי ענק ששמים לכם ליד הדלת פעם בחודש, זה לא מאפשר למים להיות חיים ובריאים.

חשוב לזכור שבעבר גם מים כאלו נקיים ממעיינות לא היו נמצאים בכל מקום, לפני 1000 שנה בערים גדולות לא היו אוספים מים מנחלים או מעיינות אלא אם כן הייתם גרים בטבע בהרים ואוספים ממעיין שהוא כמה שיותר קרוב למקור הגשם. בעבר היו אוספים מבארות שחפרו וצברו מי תהום (אלו מי גשמים שחילחלו עמוק באדמה).

3. היו מקומות בעולם שחיו רק ממים מזוקקים, ישנם מקומות צפוניים ששותים רק מי קרחונים, או מבארות מים (גשם שנאסף, למרות שהאיכות קצת יורדת כי המים חשופים וגם כי הם עברו דרך האדמה). אינדיאנים ידעו שהמים הכי טובים לשתיה הם מי גשמים וידוע שהם היו אוספים מי גשם בקערות ששמו מתחת לעצים. תשאלו כל חייל שעבד בספינות או צוללות והם יגידו לכם שהם שותים רק מים מזוקקים שם.

השיטות ליצירת מים מטוהרים/מזוקקים:
הדרך הראשונה לזיקוק מים מלאכותי היא לאדות אותם ואז להחזירם חזרה למים, כמו בתנועה של הטבע. זאת הדרך הפשוטה והכי קרובה לטבע, שאותה מחקים מזקקים חשמליים. הם מאדים את המים ומחזירים אותם חזרה למים. מה שנשאר בתחתית המזקק אחרי שהמים (מי ברז) התאדו, אתם לא רוצים לדעת (כדי לא להתבאס) אבל זה ג׳יפה שלא מהעולם הזה. אז לכל מי שאומר לי אני שותה מים מהברז כבר 40 שנה אני אומר ״בהצלחה״.

שיטה נוספת של זיקוק מים היא סינון ברמה מאוד גבוהה כמו אוסמוזה הפוכה. גם בטבע ישנם מסננים טבעים שהופכים את המים למים מזוקקים. למשל העצים מסננים את המים שהם מושכים מהאדמה (ביחד עם המינרלים האנ-אורגנים) והמים שמגיעים לפירות ולירקות הם למעשה בבסיסם מים מזוקקים (ולכן מי ששותה מיצים, למעשה שותה מים מזוקקים פלוס הרבה מאוד מינרלים אורגנים וויטמינים).

אגב היום הרבה חקלאים מגלים שהעצים שלהם מתחילים למות (בעיקר כאלו שמשקים במי כולחין ודורשים כמויות גדולות של מים), בגלל שהגזעים של העצים מסננים מים לא נקיים שמלאים בזיהום שכולו מצטבר בגזע העץ ולבסוף הוא מת.
למזלנו לעצים יש מנגנון טבעי שאומר שהעץ ימות לפני שהוא ייתן לפירות שלו את המים הכי איכותיים שיש, ולכן העצים פשוט ימותו לפני שהפירות יגדלו עם מים מזוהמים בתוכם. במידה והפרי לא טוב זה רק בגלל שהעץ לא הצליח לספוח מינרלים עבור הפרי.

תיאוריה אחת ששמעתי (אך לא בדקתי אותה במעבדה), היא שהעץ מזקק כל כך טוב את המים שגם אם יש במים פלאוריד, הפלאוריד לא יגיע לפרי או לירק עצמו. התיאוריה אומרת שכן עלולים להיות קצת שאריות בסיבים של הפירות/ירקות אך לא במיץ עצמו. זה כמובן תלוי בגזע של העץ/צמח. לכן לפי התיאוריה במיצי פירות/ירקות סחוטים ברמה גבוה (ללא סיבים בכלל) אין פלאוריד, לעומת שייקים (שהם עם סיבים, ואולי כן יש קצת שאריות, אך לא בדקתי זאת).

עוד מקומות בטבע שמים עוברים סינון זה בגוף שלנו. הכליות שלנו מסננות את המים בגוף שלנו עד לרמה של מים מזוקקים. שתן זה למעשה 95 אחוז מים מזוקקים 2.5 אחוז עודפי מינרלים וויטמינים חיוניים (בדגש על ׳עודפים׳ ולא פסולת. תבדקו באינטרנט) ועוד 2.5 אחוז אוראה. (למידע מעניין בנושא השתן חפשו ״urine therapy cancer״ ביוטיוב ולחצו על התוצאה הראשונה, אבל לא ארחיב על זה כאן).

חלב אם מבוסס על מים מסוננים ומזוקקים שיוצאים מהגוף עם תופסת של המון מינרלים אורגנים.
למעשה כשמסתכלים על זה לעומק המים היחידים שהטבע מייצר הם מים מזוקקים. הטבע לא מייצר מים מסוג שונה.

על מנת להגיע באופן מכני לרמת סינון כזאת בשביל לייצר מים מזוקקים, אפשר לקנות מכשיר אוסמוזה הפוכה.

לבסוף אחרי התלבטויות, הייתי צריך להחליט האם לבחור במים מזוקקים ממכשיר זיקוק (אידוי) או מאוסמוזה הפוכה. אז הנה היתרונות והחסרונות של השניים, ואתם תעשו את הבחירה שלכם:

אוסמוזה הפוכה-
היתרון של אוסמוזה הפוכה הוא שהמים זמינים תמיד ומאוד נגישים (ליד הכיור), והוא לא תופס מקום על השיש, שעבור הרבה אנשים זה יתרון גדול מאוד. אבל זהו, זה היתרון היחיד.

החסרונות – של אוסמוזה הפוכה זה שבשביל כל ליטר מים, מתבזבזים 4 ליטר מים עבור הסינון, חסרון נוסף, זה שחשוב מאוד להקפיד להחליף את המסננים בזמן ואפילו לפני הזמן שאומרים לכם, כי אחרת מתיישבים שם מושבות של חיידקים בתוך המסננים שגורמים למים להיות יותר מזוהמים וגרועים ממה שהיו לפני כן, ולכן זה דורש בדיקה של המים מדי פעם.
עבורי זה דורש לזכור לעשות את זה ולהתעסק עם זה ואני אף פעם לא זוכר דברים כאלו בזמן, וזה סיכון גדול לקחת. עוד חסרון מינורי זה שהאוסמוזה ההפוכה תופסת מקום מתחת לכיור, ובשביל להוציא ברז אל השיש יש צורך לקדוח בשיש חור, שזה דבר בעייתי לעשות אם אתם שוכרים בית ובמידה ותרצו לקחת את המערכת אתכם אחר כך ולהשאיר חור בשיש.

חסרון נוסף לעומת המזקק, זה שהמים של אוסמוזה הפוכה לא מעלימים ב 100 אחוז את הפלאוריד ושאר מתכות כבדות כמו מזקק. מזקק מעלים 99.9 אחוז מהפלאוריד. אוסמוזה הפוכה פחות וישנם כאלו שבכלל לא, תלוי בדגם. יש הבדל אומנם קטן באחוזים בין מזקק לאוסמוזה הפוכה, אך הוא קיים.
כמו כן, רוב המערכות של אוסמוזה הפוכה לא מטפלות בבקטריות וחיידקים כמו שצריך, כי הם (החיידקים והבקטריות) עדיין יכולים לעבור דרך הפילטרים של המערכת (וכמו שהזכרתי, אם לא מחליפים מסננים בזמן, זה עוד יותר גרוע).
עוד חיסרון של אוסמוזה הפוכה זה התשלום עבור הפילטרים וההחלפה שלהם. תלוי בדגמים של המכשיר.
קניית אוסמוזה הפוכה וההתקנה שלה יקרה לעומת מזקק ידני. ישנם דגמים זולים, וישנם מאוד יקרים, אך הם מתחילים מ 900 ש״ח (ללא התקנה) לדגמים פשוטים ועולים גבוה לאלפי שקלים לדגמים מאוד איכותיים. כך שלמעשה האוסמוזה הפוכה יוצאת יקרה מבחינת המים, ומבחינת הפילטרים וגם מבחינת העלות שלה, בהשוואה למזקק מים ידני.

עד כאן על אוסמוזה הפוכה.

מזקק מים –
היתרון של מכשיר זיקוק מים, הוא שהמים שיוצאים מהמזקק יותר נקיים מאוסמוזה הפוכה (למרות שישנם כמה דגמים של אוסמוזה הפוכה מאוד מאוד יקרים שכמעט ומגיעים לרמה של מזקק). המים המזוקקים מרתיחים את המים, ולכן לא נשאר בהם דבר, לא אבנית, לא בקטריות ולא חיידקים, לא מתכות ולא פלאוריד וכמובן לא כלור. מקבלים מים H2o הכי נקיים שיש.
ההבדל בין מזקק לאוסמוזה הפוכה, הוא שתהליך הזיקוק מוציא את המים הטהורים מהחומרים המזהמים, ואוסמוזה הפוכה מוציאה את החומרים המזהמים מהמים ולכן פחות אמינה.

יתרון נוסף שאין צורך להחליף פילטרים יקרים כמו אוסמוזה הפוכה (כן יש פילטר קטן וזול, אסביר אחר כך). מזקק הרבה יותר זול ממכשיר אוסמוזה הפוכה. עולה בערך 550 ש״ח למזקק ידני דרך האיביי, אך יכול להגיע ל 2500 ש״ח ומעלה למזקקים אוטומטים שאותם קשה יחסית למצוא בארץ וצריך להזמין מחו"ל.

החסרונות – המזקק הזול שהזכרתי הוא ידני, זה אומר שזה דורש בכל פעם למלא את המזקק ב 4 ליטרים של מים ולהפעיל את המזקק במשך 3.5 שעות שהוא יאדה את המים ואז לקבל 4 ליטרים מים מזוקקים במיכל חיצוני. עבורי פעולת המילוי זאת פעולה כייפית ופשוטה וזה חלק מהשגרה שלי, במהלך השנים מצאתי את הפטנט הכי נוח לעשות זאת ללא מאמץ (אספר למי שירצה לדעת).

חסרון קטן למזקק הידני זה שיש לו מאוורר שעושה רעש כמו מפזר חום קטן בזמן שמפעילים אותו. אך זה בסדר כל עוד מפעילים אותו במקום מרוחק או מפעילים בלילה. אני שם את המזקק שלי במרפסת שלי ממש מחוץ לדלת של הבית. ישנם אנשים ששמים אותו באמבטיה או על השיש ליד הכיור (במידה ויש מקום בשיש).

חסרון נוסף לעומת האוסמוזה הפוכה, שהמזקק צורך חשמל, בגלל הרתחת המים ומערכת אוסמוזה הפוכה לא צורכת חשמל. אך בתכלס זה לא באמת חיסרון כי החישוב של החשמל הזה הוא נמוך מאוד, ואם משווים אותו למחיר של מערכת אוסמוזה הפוכה פלוס תשלום של החלפת מסננים של של המערכת ובזבוז המים שלה (לכל ליטר מים יש בזבוז של 4 ליטרים), זה יוצא אותו הדבר ואולי אפילו יותר משתלם.

למזקק יש פילטר קטן מסיבי פחם, שמסנן כמה סוגי גזים שעולים דרך האדים של המים שאינם מתפרקים, ואת הפילטר הזה מחליפים פעם בחודש (הוא בגודל של שקית תה), ההחלפה לוקחת 20 שניות וממש קלה. (הפילטר עולה ממש זול באיביי). בנוסף פעם בכמה חודשים צריך לנקות את המזקק מאבנית, שזאת פעולה פשוטה של לשים מים עם מלח לימון במזקק לכמה שעות.

אז מה הממצאים עד כה?
כמו שהבנתם הלכתי על מזקק מים. גם בגלל איכות המים, גם בגלל המחיר. נכון יש יותר התעסקות וזה לא מתאים למי שאין לו מוטיבציה לעשות את פעולת מילוי המים (שהוא עדיף כמובן מלסחוב בקבוקים או למלא מים למיכל פילטור שגם ככה לא מגיע לעשר אחוז האיכות של מים מזוקקים). מצד שני באוסמוזה הפוכה אם לא תחליפו פילטרים בזמן, אתם תשתו מים גרועים יותר. לי עדיף למלא כל יום מים במזקק ולדעת שאני שותה את המים הכי נקיים וללא חשש מרעלים או חיידקים.
השאיפה שלי היא לקנות מזקק אוטומטי שבעצם מחובר לברז ומתמלא לבד בכל פעם. אני עדיין בבירורים לגבי זה עם חברות מסין. ברגע שאמצא אשמח להגיד למי שירצה (אך זה כבר עניין של הוצאה מעל 2000 ש״ח), בנתיים אני עם המזקק הידני שלי כבר המון שנים ומרוצה ממנו.

עניין הטעם –
למים מזוקקים אין טעם, הם משקפים. כשאנשים שותים אותם בפעם הראשונה הם למעשה טועמים את עצמם. היו אנשים בודדים שאמרו לי שהמים ממכשיר זיקוק לא טעימים להם, שיש להם טעם מוזר, לפעמים מתכתי, ואני מסביר להם שזה הטעם של הפה שלהם וזה כנראה אומר שהגוף שלהם לא נקי בגלל מה שהם אכלו לאחרונה. פעם מישהי אמרה לי בהתלהבות כשטעמה בפעם הראשונה מים מזוקקים: ״וואי! יש למים טעם של חלב שקדים זה כזה טעים!״ שאלתי אותה: ״מה שתית לאחרונה?״ היא ענתה ״אה.. שתיתי חלב שקדים לפני שעה, שכחתי״. ולכן אחד הדברים היפים הוא שאחרי כמה זמן שאתם שותים מים מזוקקים איכותיים, אתם מקבלים שיקוף מהמים המזוקקים למצב הטעם שלכם בפה ולמעשה למצב הבריאות בגוף שלכם.

כמה אנשים אמרו לי שבהתחלה המים המזוקקים לא היו להם טעימים ואחרי חודש אמרו לי שאלו המים הכי טעימים שיש, וכשהם ניסו לחזור למים אחרים הם הבינו שהם לא טעימים להם פתאום, שהם טפלים וכבדים.

למעשה 90 אחוז ממי שאני מכיר והתחיל עם מים מזוקקים אמר לי אחרי זמן מסויים שהיום הוא לא יכול אחרת. באופן אישי אחרי 6 שנים של שתיית מים מזוקקים, כשאני שותה היום מים ״מינרלים״, זה ממש לא טעים לי, מרגיש כאילו אני שותה מים כבדים עם תערובת של אבנית (כמו שמישהו שרגיל למים ״מינרלים״ ישתה מים מהברז).

מים מאוסמוזה הפוכה נחשבים טעימים, אך לא למי שרגיל לשתות מזוקקים ממזקק על בסיס קבוע, כי הם לא נקיים לחלוטין כמו מים מזוקקים ממכשיר זיקוק. וכאן, זה עניין של ההעדפה שלכם. באופן אישי היום כשאני שותה מים מאוסמוזה זה עדיין פחות טעים לי מהמים המזוקקים שלי. מים מזוקקים כל כך נקיים שהם יורדים בגרון ממש בקלות ולא מרגישים אותם ככבדים, ולכן אפשר לשתות המון מהם, שזה ממש כייף עבורי.

מים חיים
יש המון המון המון סוגי מכשירים של מים חיים בשוק. כל אחד עובד בטכנולוגיה שונה, אך המטרה של כולם זה למעשה לתת למים תנועה מחודשת של זרימה בשילוב עם כל מיני טכנולוגיות של מגנטיות או חומרים בעליי ערך אנרגטי גבוה, על מנת שהם ייצרו קריסטליות חדשה, סימטרית ואיכותית במים. חשוב לי לציין, שמים חיים לא מיועדים להעלים את הפלאוריד ולא ידוע לי שהם מעלימים את המתכות הכבדות במים, אלא אם כן תראו לי בדיקות מעבדה אמינות ממקור שלישי (ולא ממי שמוכר אותם) שמוכיחות אחרת.

בתפיסה שלי זה טוב להשתמש במים חיים, אך עם מים מזוקקים. זה מה שאני עושה אצלי בבית, אך זה גם לא חובה, מסיבה מאוד פשוטה: מים מזוקקים יש להם מבניות קריסטלית פשוטה, צורה של משושה (אפשר לראות בספרים של מסארו אימוטו), שזאת הצורה הטבעית הבסיסית של כל צורה אורגנית בטבע (כמו כוורת של דבורה) ומהצורה הזאת אפשר להתפתח לכל צורה מורכבת אחרת. הגוף שלנו זה המכשיר המגנטי והאנרגטי הכי חזק שיש ואנחנו שוכחים זאת לפעמים. הגוף שלנו יכול להטעין כל מזון, כל מים בדרך ששום טכנולוגיה לא יכולה.

הגוף שלנו הוא למעשה מכשיר מים חיים טבעי וכשאנחנו מכניסים מים מזוקקים לגוף, הם באופן מיידי הופכים את המים לקריסטלים ומשנים את המבנה של המים בהתאם לתדר של הגוף שלנו, וכבר ישנם מחקרים על זה.
למעשה כבר ברגע שאנחנו מחזיקים את הכוס, המים הופכים לקריסטלים, יש סרטים על זה ביוטיוב שרצים ברשת. כך שהמים מותאמים בדיוק למה שהגוף שלנו צריך. אך כל זה נכון בעיקר לגבי מים מזוקקים. כי מים ערוכים שעמדו הרבה זמן (בצינורות הברז או בבקבוקי פלסטיק), אין להם את אותם חיוּת וקריסטליות.

מצד שני, אם הגוף נמצא במצב מאוד לא מאוזן ודורש ריפוי, מים חיים מוכנים מראש יכולים מאוד לעבוד פה עבור האדם הלא מאוזן, כי זה דורש להכניס קריסטליות מובנית גבוהה למים המזוקקים לפני שהם נכנסים לגוף על מנת שהגוף יתייצב.
אך כל זה עניין של העדפה. אני אוהב לפעמים להעביר את המים המזוקקים שאני שותה דרך מכשיר ידני של מים חיים, בנוסף מתחת למיכל המים אני שם דיסק אנרגטי (Tachyon) שהוא כל הזמן מטעין את המים בתדר שלו.
זה אכן מרגיש שונה.
אפשר כמובן לשים מתקן מים חיים מחוץ לבית, אבל גם אז לדעתי המים עדיין דורשים זיקוק וניקוי יסודי, אם אתם רוצים להיות שקטים ולדעת שאין שום חומר במים שמזיק לכם.

ועכשיו לנושא המים במקלחת –

נכון, אי אפשר לשים מזקק למקלחת שלנו, ואי אפשר לשים אוסמוזה הפוכה למקלחת. זה אחד הדילמות של כל מי שמנסה לשתות מים בריאים. אז מה הפיתרון? אפשר לשים מסנני פחם למקלחת (אפשר למצוא באיביי), בשילוב עם מכשיר מים חיים למקלחת פלוס מסננים מחוץ לבית (שחשוב מאוד להחליף פילטרים בזמן). זה אומנם יקר כל העסק אבל משתלם. לא יעלים לגמרי את הפלאוריד (אם בכלל), אבל עדיף מכלום. אם יש לכם מעיין ליד הבית, כדאי לכם לנצל אותו בתקופות החמות ולטבול מדי פעם בטבע (זה מה שאני עושה) 

עניין ״המינרלים״ והתנגדויות למינהן למים מזוקקים

אוקי, בטח חיכיתם לחלק הזה. אני לא אכנס פה לעומק כי זה מאמר בפני עצמו, אבל כן אתן רמזים.

ישנם 2 סוגי אנשים ששומעים על מים מזוקקים ומגיבים אליהם בהתנגדות. אלו שלמדו מה שלימדו אותם באקדמיה וחושבים בצורה לוגית/כימית על מים מזוקקים במעבדה ונעולים על המידע שקיבלו מבלי לחקור עוד (ואולי הם גם חברים של דוקטור מרקולה), והסוג השני הם האנשים שפשוט שמעו או קראו כל מיני טענות של אנשי אקדמיה ולא בטוחים בהם ועדיין רוצים לדעת עוד.

אם אתם מהקבוצה הראשונה של מוח אקדמי מקובע בעלי התנגדות נחרצת, אז אגיד לכם ששמעתי הכל מהכל, אני שנים בקבוצות סודיות של מים מזוקקים בעולם, ונכתבו שם כל הטענות המדעיות כביכול נגד מים מזוקקים, וענו על כולם אנשים מומחים עם נסיון במים מזוקקים. את כל ההתנגדויות/חששות הם מפריכים ומסבירים, מנושא החומציות, המינרלים (שהסברתי קצת כאן), הגזים (שמסוננים במסנן של המזקק), תהליך הדיפוזה/אוסמוזה של התאים ועוד ועוד… בעבר נכתבו ספרים של רופאים על הריפוי המדהים של מים מזוקקים.

לא ראיתי שום מחקר שעשו על מים מזוקקים בתוך גוף האדם, ולכן אנשי אקדמיה פוחדים שהתאים בגוף יתפוצצו כי זה מה שקורה כשמבודדים תאים ממערכת ביולוגית חיה נושמת ושלמה כמו הגוף ומחדירים לאותם תאים בודדים במעבדה מים מזוקקים.

אך גם אם זה היה נכון עבור מערכת ביולוגית חיה ומורכבת כמו הגוף, אנחנו לא מזריקים את המים לוריד, אלא שותים דרך הפה, לכן כאשר מים מזוקקים נכנסים לגוף הם תוך שניה מתערבבים עם כל שאר הנוזלים שבפה ובקיבה ואז הם כבר לא מים מזוקקים טהורים יותר, הם מתערבבים עם עוד חומרים, ולכן עדיף לתת לגוף את המים הכי טהורים שיתערבבו עם מה שקיים כבר בגוף שלנו, ולא מים עם חומרים שלא מתעכלים או מזיקים לנו.

עשו יותר מדי הפחדה חסרת בסיס לגבי מים מזוקקים, שאין לה שום הצדקה, כל מי ששמעתם ממנו שאומר לכם שמים מזוקקים מוציאים מינרלים מהגוף, אין לו שום הבנה בנושא, ורק רוצה להרוויח משהו מזה (כמו למכור מוצר שקשור למים). בשורה התחתונה Follow the money, ותבינו למה (כמו הרבה דברים אחרים שמנסים להעלים מהעין שלנו).

מים מזוקקים *לא* מוציאים מינרלים אורגנים מהגוף שלנו, כי מינרלים אורגנים לא נצמדים למים מזוקקים, הם בעלי מטען שלילי ומים מזוקקים הם מטען שלילי ולכן הם לא מתחברים. מים מזוקקים כן יכולים למוסס חלקיקים, אך החלקיקים שנמשכים למולקולות של המים המזוקקים הם מינרלים אנאורגנים בעלי מטען חיובי שהגוף שלנו גם ככה לא יכול לספוח אליו, אותם חומרים לא אורגנים יכולים להצטבר בגוף ולהידבק לדפנות של כלי הדם שלנו ולאיברים. אז מי שרוצה לעבור ניקוי, יכול לעשות זאת רק בעצם שתיית המים המזוקקים.

מים לא אמורים למלא לנו את המינרלים שלנו, רק האוכל שלנו מהחי יכול. המינרלים שבמים ״המינרלים״ הם לא מינרלים אורגנים, אלא מינרלים אנאורגנים שהגוף שלנו רק רוצה לפלוט החוצה ממנו כי אין לו איך לספוג אותם בצורה טבעית ושלא נדבר על מי ברז שמלאים בעוד חומרים שאין להם שום קשר למים טבעיים.

גם אם היינו מקבלים מינרלים מהמים, זה כל כך זניח, עד כדי רמה שפרי וירק אחד ביום יתנו לכם פי כמה וכמה יותר מינרלים מאשר מה שתשתו באותו היום, כפית טחינה ביום תתן לכם בצורה אורגנית הרבה יותר סידן מאשר מה שתשתו חודש שלם מהסידן שבמים ״המינרלים״ שמגיע גם ככה בצורה אנאורגנית לגוף שלנו ולא מתעכל. ולכל השאלות לגבי תוספי מינרלים בצורה לא אורגנית, תחשבו בעצמכם מה קורה… זה נושא רחב לעוד מאמר.

למים מזוקקים יש רמת חומציות טבעית ומושלמת של 7, כמו הדם שלנו. רק שבמדידות מוצאים שיש קצת פחות בגלל שאי אפשר למדוד את המים המזוקקים בצורה אובייקטיבית ויש לזה סיבה מדעית (לינק בסוף הפוסט). רק במידה והמיכל מים מזוקקים פתוח וחשוף לאוויר לאורך הרבה זמן, יש סיכוי שרמת החומציות שלו תרד אולי ל 6-6.5, וגם אם זה קורה (ואין סיבה שיקרה כי המיכל סגור), אין עם זה שום בעיה ברמת הקיבה שלנו (שוב, חשוב לזכור שאנחנו לא מזריקים את המים המזוקקים לוריד הם עוברים דרך כל החומצות בקיבה שלנו).

יש לינקים והסברים באינטרנט לכל דבר. יש מאות אלפים בעולם ששותים רק מים מזוקקים, ישנם אנשים שכותבים בתגובות לפוסטים (בפייסבוק וביוטיוב) שהם שותים מים מזוקקים כבר 30-40 שנה ונהנים מכל רגע. בארה״ב מוכרים בכל סופר מים מזוקקים בגלונים עבור שתייה. בארץ אני מכיר לפחות כמה מאות אנשים ששותים (ממזקק מים, לא יודע על אוסמוזה הפוכה), וכולם מרוצים מעל הגג ולא רוצים להחליף אותם, ולא מתלוננים על שום בעיה, חוץ מבודדים שהיה להם קשה להיגמל מהטעם של המים הרגילים, או מי שחווה ניקוי רעלים חזק אם שתה המון מים מזוקקים על ההתחלה ונבהל ואז הפסיק.

שתיית מים מזוקקים למעשה מנקה את הגוף מכל חומר שלא יכול להיספג בגוף ומאפשר לגוף להתנקות. אנשים חווים ריפויים מדהימים בשתיית מים מזוקקים, ממש כמו שאפשר לחוות ריפוי מדהים ממחלות בשתיית מיצים (שהם למעשה מבוססי מים מזוקקים).
תזכרו שמאוד קל לשתות מים מזוקקים כי הם מים קלים ונעימים שעוברים מאוד בקלות בגרון ומאוד כייף לשתות אותם.

מאז שאני שותה מים מזוקקים (לפחות 2 ליטרים ביום), כבר 6 שנים, הגוף שלי נהיה בריא יותר ויותר (והתחלתי עם רקע של אלרגיות ואסטמה). אנשים בעולם שלוקחים את שתיית המים המזוקקים ברצינות כניקוי, מגיעים לתקופות לכמות של 4 ליטרים ביום (עבור 70 קילו גוף), ומדווחים על שינויים מדהימים בחייהם. את כל המינרלים שהגוף שלנו צריך יש בטבע, בחי, בצמחים, פירות, וגם אם אתם אוכלי בשר, אז גם שם יש, והכל בצורתם האורגנית שהגוף שלנו יכול לספוג.

אך עבור מי שעדיין מפחד ממש מזה שאין "מינרלים" במים מזוקקים, או מפחד שיווצר אצלו תהליך דיפוסה בגוף  ישנו פיתרון ידידותי למשתמש עבורכם. שימו לכל 4 ליטרים מים מזוקקים, רבע כפית מלח הימלאיה או חצי לימון סחוט. והמים שלכם יהיו ״בסדר״. אני לא עושה את זה כי אני חושב שלשתות מים טהורים שהטבע נתן לנו (כמו מי גשם) h2o נקי, זה הדבר הכי טבעי שיש ולא צריך להוסיף לזה דבר, חוץ מזה שלהוסיף עוד משהו למים גורם לכל הפעולה של ניקוי המים המזוקקים בגוף לא לעבוד בצורה מלאה כי המים כבר מלאים במשהו ולא מאפשרים לנקות את הגוף, ובנוסף לכך שמלח זה לא דבר בריא לגוף שלנו (וגם אותו יש בירקות בצורה שהגוף שלנו באמת יכול לספוג).

יש עוד המון לכתוב אבל אין לי מקום כאן. לא נכנסתי בכלל לנושא של ניקוי הפה והשיניים מאבנית שקורה באופן טבעי עם מים מזוקקים, ועוד מלא נושאים מרתקים.

אני חוזר ואומר, הפוסט הזה נכתב באהבה כשירות לאנשים שפתוחים בראש ורוצים באמת פיתרון אמיתי לבעיית המים. בבקשה כל מי שרוצה להציף פה התנגדויות לנושא המים המזוקקים (ותמיד יש כאלו), אין לי פנאי לזה כרגע כי יש לי צורך בשקט ושלווה, אם אתם רוצים להתנגד בבקשה תכתבו פוסט משלכם  אך אם אתם רוצים לשאול שאלה פתוחה מתוך סקרנות זה מעולה ואולי אענה, לא מבטיח.

אגב, לא חקרתי בכל מה שקשור למניפולציות של מים (ionized water, alkalain וכדו'), אז אין טעם לשאול אותי לגבי זה. באופן אישי, לא רואה את זה כדבר שהטבע מייצר, ולכן פחות מתחבר.

זהו עד כה.
חשוב לי לציין שאני לא מוכר דבר, איני משווק דבר. בשביל לחפש מזקק מים ידני פשוט תחפשו באיביי את התוצאה הטובה והזולה ביותר עבור "distiller water glass״. לגבי אוסמוזה הפוכה, תצטרכו לחפש לבד. שימו לב. מי שיפרסם פה לינקים לקנייה, אני מוחק אותו מיד וחוסם אותו מהפוסט הזה, אך אפשר בהחלט להמליץ. בבקשה אל תפנו אליי באופן אישי עם לינקים מהאיביי לגבי מוצר כזה או אחר, תבדקו בעצמכם ותחקרו, או שתעלו בקבוצה המתאימה ותשאלו שם.

מכשירי מים חיים למינן, תצטרכו גם לחפש לבד, זה מאוד קל. המוצר מים חיים הידני שאני משתמש נקרא Clayton. חפשו את אותו ביחד עם המילים structured water ותמצאו. כל טכנולוגיות המים החיים מאוד יקרים.

אני אישית ממליץ להחליט קודם אם בא לכם מזקק ידני או מערכת אוסמוזה הפוכה ותקנו את זה קודם, לפני מים חיים או כל פילטר אחר, כי כל יום שעובר אם אתם קונים מים מינרלים בבקבוקים, אתם מוציאים את אותו הסכום בדיוק (כמו מזקק) ומקבלים מים פחות איכותיים וגם מזהמים את הסביבה עם הבקבוקים. תעשו את ההחלטה שלכם. מקווה שמה שכתבתי עזר לכם להבין הכל, ואולי גם קצת לפתוח את הראש לגבי דברים נוספים שרמזתי בתוך הפוסט.

לינקים:
אנט לרקינס (למי שלא מכיר בחורה בת 70 פלוס שנראית כמו 40, שותה רק מים מזוקקים כבר 35 שנה, ואוכלת רק ירקות ופירות) בוידיאו היא מדברת על המים מזוקקים שהיא שותה ומתארת פחות או יותר מה שתיארתי כאן בפוסט. יש עוד הרבה וידיאויים שלה ברשת.
https://www.youtube.com/watch?v=UJDB8geIXHk

אנדרו נורטון וובר מדבר על מים מזוקקים ונותן תשובות ל״התנגדות״ המדעית לשתיית מים מזוקקים (ובכלל שווה לשמוע ראיונות עם אנדרו על מים מזוקקים)
https://www.youtube.com/watch?v=T4fSwZwO6hI

תמונה של מים מזוקקים קפואים מהמחקר של אימוטו מסארו
https://i.ytimg.com/vi/L0JU03CGFrU/hqdefault.jpg

הסבר מדעי שמסביר על מינרלים אורגנים ואנאורגנים
https://www.youtube.com/watch?v=w0MWbjIH_Lc

הסבר על למה מודד ph לא יכול לקרוא מים מזוקקים בצורה מדויקת
https://www.vernier.com/til/1286/

24 ציטוטים של רופאים על מים מזוקקים
http://aquariusthewaterbearer.com/doctors-and-experts

ד"ר דויד ווילאמס מסביר באתר שלו למה כדאי לשתות מים מזוקקים
https://www.drdavidwilliams.com/distilled-water

ככה נראה מזקק ידני עם מיכל זכוכית
https://goo.gl/xvrmHh

הכירות ראשונית עם שתיית מים מזוקקים

http://www.emetaheret.org.il/2012/10/08/שתיית-מים-מזוקקים-העצות-המחקרים/  . כמה אתם באמת יודעים על זה חוץ מזה שזה נמצא בסופר במדור חומרי הניקוי ומיועד לשימוש במגהצים ורדיאטורים? האם יש מצב שהמים האלו אכן מנקים גם את הגוף של מי שבוחר לשתות אותם? אני עצמי בתהליך זיקוק- זיכוך כבר כמה חודשים עם מים מזוקקים. כדי לחוות – צריך לבחור לנסות ובשביל זה צריך להעיז להתעלות מעל מחסום תודעתי – לשתות מים שבסופר מדביקים על הגריקן תווית "אסור לשתיה" . גם לחווה אסור היה לאכול מפרי עץ הדעת, ובכל זאת – היא לקחה סיכון מול הסיכוי – לדעת.

רוצים לדעת?

Woman Drinks Dog Urine

נו,מה תגידו?.. ואומרים שאני לא נורמלית…
https://www.facebook.com/BombsquadStudios/videos/1886009208365947/
https://www.youtube.com/watch?v=1UMTXGP288I

צפו בסרטון » DRINK DISTILLED WATER – Wake Up! Message


 שתיית שתן זה הדבר הכי בריא בעולם

צפו בסרטון » האמת על מים מזוקקים!


קבוצת אנשי המים

מאגר חומרים וקישורים מומלצים בנושא ריפוי עצמי טבעי באמצעות מים מזוקקים
מאת ‏‎Gal Disegni‎‏

הראיון עם אנדרו שהפעיל לי את כפתור האמת
https://www.youtube.com/watch?v=RILh2FYaMPQ

הראיון הכי מדויק של אנדרו (וליסה) שמכיל את כל המידעים לגבי מים מזוקקים ותרפיית שתן
https://www.youtube.com/watch?v=_msWtSljFQw

עמוד הפייסבוק של אנדרו נורטון וובר שהביא את הידע
הוא מעלה הרבה עדויות וחומרים רבים בנושא ריפוי עצמי טבעי עם דגש על נוזלים מזוקקים
Andrew Norton Webber
https://www.facebook.com/andrew.n.webber?fref=ts

אתר פתוח שהתחיל בחור מהקבוצה השנייה שעוסקת בנוזלים מזוקקים
The Age of Aquarius
https://www.facebook.com/groups/554543301231332/

אוסף סרטונים ממש טובים מתכנית הרדיו של ג'סטין
תזונה, שיניים ,mms, צמחי מרפא, כימטריילז, 9/11
תכנית רדיו מהמעצימות ברשת
http://www.extremehealthradio.com/recommended-videos/

אתר גדוש בעדויות בנושא תרפיית שתן
http://www.shirleys-wellness-cafe.com/urine_testimonials.htm

עדותה של אנה סמית' בתהליך ריפוי מסוכרת סוג 1 מתועדת בפייסבוק
https://www.facebook.com/changingmydna/

אתר מאוד מקיף שעוסק בתרפיית שתן
http://munot.in/

אחד הראיונות הכי חשובים עם אנדרו בנושא ריפוי בעזרת נוזלים מזוקקים
https://www.youtube.com/watch?v=_msWtSljFQw

קליניקה בהודו שמטפלת בתחלואים כרונים בתרפיית שתן
http://urinetherapy.in/

סרט מעורר השראה Fat sick and nearly dead.
בחור על סף מוות מהשמנת יתר ועוד שלל של אי-נוחות נרפא תוך חודשיים על מיצים טבעיים בלבד, כלומר נוזלים מזוקקים, הופך את חייו ב-180 מעלות וכיום הוא מסתובב בעולם ומרצה בנושא.
https://www.youtube.com/watch?v=UT6PrbctPJ4

סרטון שממחיש את הגז הרעיל שיוצא מסתימות אמלגם
https://www.youtube.com/watch?v=9ylnQ-T7oiA

"סרטון עם כתוביות בעברית – "האמת על מים מזוקקים
https://www.youtube.com/watch?v=wA7ERXwWMhI

רדיו הקוף המאה:
ריפוי בעזרת מים מזוקקים-ראיון עם אבי (כותב המאמר)
https://www.youtube.com/watch?v=Tp3WRy_7vJc

ריפוי עם תרפיית שתן-אנה סמית'
https://www.youtube.com/watch?v=I6x0S8nN8Dw

תכתיב הראיון עם אנה סמיתhttps://www.facebook.com/groups/111224519043365/119421058223711/

ריפוי עם תרפיית שתן-ראיון עם סטיבן וויליאמס
ראיון מעולה עם מלא מידע על תרפיית שתן
שעה ראשונה
https://www.youtube.com/watch?v=r8J3mQtc5sM

שעה שנייה
https://www.youtube.com/watch?v=qJ_vqjo0MlY

מאמר באתר פרויקט אמת אחרת על שתיית מים מזוקקים
http://goo.gl/kBc1D

ריפוי נמק עם תרפיית שתן
https://www.youtube.com/watch?v=MWdwbOti7LQ&list=UUEXNC2yGT1XhG6M862eai6Q&index=1

זה האתר היחידי שניתן לשלם דולר בחודש כדי להיכנס. למניעת ספאם.
http://www.urine-therapy.org/

אתרים נוספים על תרפיית שתן, מחקרים על סרטן

http://www.shirleys-wellness-cafe.com/urine.htm
http://www.all-natural.com/urine.html

http://universal-tao.com/article/urine_therapy.html

http://cancerresourcecenter.com/articles/alt114.html

http://www.biomedx.com/urine

http://www.health-science-spirit.com/urine.html

http://www.lifepositive.com/Body/traditional-therapies/urine-therapy.asp

http://users.erols.com/martinlara/

http://net-prophet.net/health/phelps/phelps.htm

http://www.goodmanlivingwell.com/urine.htm

http://www.agamayoga.com/articles/amaroli.htm

http://urotherapy.com/

http://www.cancer.org/Treatment/TreatmentsandSideEffects/ComplementaryandAlternativeMedicine/PharmacologicalandBiologicalTreatment/urotherapy

http://en.wikipedia.org/wiki/Urophagiahttp://en.wikipedia.org/wiki/Urine_therapy

http://www.hps-online.com/hindiasutra.htm

http://urindya.com

http://www.indiadivine.org/audarya/ayurveda-health-wellbeing/932508-urotherapy-patients-cancer.html

 

תגובה אחת בנושא “מים מזוקקים”

  1. היי, אני משתמשת בשתי מזקקות במקביל כדי לייצר 8 ליטר ב-4 שעות.
    יש לי שאלה בנוגע לפחם שדרכו עוברים המים לאחר הזיקוק ולפני המעבר למיכל הזכוכית.
    הבנתי שפחם קוקוס הוא הכי מומלץ מכל סוגי הפחם, רק שעדיין לא הבנתי למה צריך אותו? מה התפקיד של הפחם בזיקוק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *