טיוטה: תיקשור

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 25 באוגוסט 2013 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

 

"כשאתם נכנסים לשוק של פרות בעולמכם, יש שמה סוגים רבים של פרות תחת אותו כותר שאתם קוראים לו פרות, לכן תתייחסו לאותם מישורי הדרכה כאל אותו דבר.
ואם אתם יודעים שיש בעולמכם שוק שמציע סחורה שאתם קוראים לה מובחרת ואילו יש כאלה שמציעים סחורה שאתם קוראים לה סוג ב' וודאי הוא שכל אחד אשר צינור הדרכתי נפתח עבורו הוא חתם למעשה על אותו מישור שהרטט שלו זהה לרטט של אותו שחקן."

"אבל ככל שאותו שחקן, הרטט שלו הולך ומתעדן בעקבות מודעות עולה ובעקבות השקעה של כסף בפיתוח העצמי, והרטט שלו מפסיק להיות דומה לרטט של המישור שהוא חתם עליו, מתחלפת החתימה."

"ככל שהרובד של המישור ההדרכתי שאתם מדברים אליו הוא גבוה יותר , הוא פחות מציע הצעות ונותן יותר הבנות , ופחות יוצר מצב שאתם יכולים לפגוע בבחירה החופשית אשר נמצאת אצלכם"


צפו בסרטון » Tuning in Part 1 – תיעוד מתקשרים מפורסמים: באשאר, פליאדים,טוהר,טוביאס,קריון


תגובה אחת בנושא “תיקשור”

  1. ליאורה סגל: "עם מי מתקשרים
    בגדול יש 3 אפשרויות:
    ✨יש אפשרות לתקשר עם ישות,
    ⭐ויש שחתומים לתקשר עם מערכות גבוהות יותר
    ⭐ויש תקשורת עם קול הנשמה האישי, הקול הפנימי..
    ✨התקשור עם ישות, תהיה מושפעת מהיישות עצמה, המקום ממנו היא מגיעה, והחוויה שלה זו שחוותה כשהיתה בעולם הזה.
    ✨תקשור עם מערכת גבוהה כמו תודעת העל, פחות מושפעת מגורמים ארציים ורגשיים, דרכם אנו מקבלים מידע כוללני מלמעלה כמו מבנה הבריאה, סיבת היותנו כאן ועוד..
    ✨יש עוד סוג של תקשור והוא עם הקול הפנימי האישי שלך, זהו קול הנשמה שלך, שמכיר את תסריט חייך, ויכול לייעץ לך הכי טוב ברמה האישית, אך הדרך הזו היא פחות טובה לתקשר עבור אחריםו."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *