טיוטה: סרטי ילדים משמעותיים

הטקסט בפוסט הזה נכתב כהגיגים. הוא עלה לאוויר בתאריך 25 באוגוסט 2013 ללא הסבר תודעתי מדויק. הטקסט המצ"ב נכתב כטיוטה ללא פירוט הבנות ,אלא תיעוד מידע ראשוני גולמי בלבד. אין לראות בו פוסט ככל הפוסטים .

לקט איכותי של סרטים משמעותיים שמעבירים את מסרי התודעה החדשה לילדים 

 

horton hears a who 

הורטון הוא פיל ענק ששומע קולות מגרגר אבק קטן ומגלה שהגרגר הזה הוא עולם שלם ויש שם אנשים חיים קטנטנים שבטוחים שהם ורק הם חיים לבדם בייקום – אנלוגיה מקסימה לתודעה האנושית… הורטון היה המחנך של חיות הגונגל אבל איבד את אמון הממסד המיינסטרים- קנגרו ששלטה ביד רמה במערכת החינוך של יצורי היער (בנה שלה היה בכיס בחינוך ביתי…) . העדר בהתחלה נשמע להפחדות הקנגרו השמרנית אך ברגע האמת – גם הקנגרו הקטן בוחר לשמוע לקולו הפנימי ומציל את המצב בזה שהוא מסרב לשמוע בקול אימו וגורם לכל חיות היער לעמוד לצידו של הורטון במטרה להציל את העולם של האנשים בגרגר האבק. גם שם, בעולם הקטן, חי ילד- בנו של ראש העיר שגם הוא מציל את המצב בזכות השונות החרידה שלו – שהוא לא מסכים להמשיך את שושלת אבות אבותיו.

 

the neverending story

ילד בן 10 אחר ושונה מחבריו שלועגים ומתעללים בו , נשאב לחיות בתוך ספר על הסיפור שאינו נגמר ומגלה שהוא חלק חשוב מהסיפור בעצמו. גורלה של כל ממלכת פנטזיה תלוי בו. קולו של אביו שדוחק בו "להישאר עם שתי רגליים על הקרקע" מעכב את ההחלטה שלו להסכים להאמין שהסיפור הוא אמיתי ולא "רק אגדה" . אבל בסוף הוא בוחר לחיות בפנטזיה. 


ariety 

ילדה בגודל של קופסת גפרורים מעיזה לצאת מבית הורייה ופוגשת בילד רגיל וסקרן . סיפור מקסים שממחיש לנו את האשלייה שאנחנו חיים בה -שאנחנו בטוחים שרק אנחנו קיימים בעולם. פרספקטיבה מקסימה מעיניים של ילדים .

 

winx 

אם רק תרצי , להיות אז תוכלי, אחת מהוינקס.

וינקס, אם ידך בתוך ידי, זהו כוח אגדי, זהו צוות כה מושלם, בנות וינקס כאן

וינקס, עם חיוך גדול מקסים, העולם יהיה מדהים, נתגבר על כל מכשול, כאן יחד

אם רק תרצי, להיות אז תוכלי, אחת מהוינקס.

בדרכים קסומות שמים יאירו, הרפתקה גדולה תמתין להתחיל, בכוכב

כשענן נולד, אעוף לשמים, הענן יגיע , הדימיון שלי ישפיע, על כנפי הקסם

עם כנפיים קסומות, נאיר את כל הלילות, עוצמת האור כאן תמתין, כאן איתנו מתחת הסמל של הווינקס.

 "the croods

" סרט אנימציה מעולה המתאר את המעבר מאנשי המערות לאנשי האור. הילדים מקבלים את המסרים מהסרטים. אם הבת שלי לא היתה מראה לי את זה לא הייתי יודעת על קיומו. הילדים כאן כדי לפלס עבורנו את הדרך. הקשיבו להם. אב המשפחה – איש מערות עושה שינוי תודעתי ומבין שאין לו ברירה אלא לשתף פעולה עם גיא – איש אש צעיר שהגיע בעקבות סקרנותה של הבת שנשמתה הניעה אותה לצאת מהמערה החשוכה וללכת בעקבות האור 
הסרט הזה הוא מתנה שמאירה לכל הילדים שלנו/שאנו/שבנו/שבאנו את הדרך 

המלצה לאתר מעולה לסרטים בצפייה ישירה 

http://megashare.info/#Cat,TWpNPQ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *