אנשי האוויר

אנשי האוויר הם מי שבחרו לתת להבנה גבוהה להוביל את הבחירות שלהם, חווים את התנסויות החיים כצופן לפיענוח,לא זזים בלי להבין לחשוב ולחשב ( מתמטיקה ) לתכנן לאן ובעיקר –למה  . יסוד האוויר הוא ההבנה ההולכת ומתרחבת בתודעתנו שיש הרבה מעבר למה שאנחנו רואים שומעים ונוגעים בחושים החיצוניים. כולנו כבר יודעים שמחשבה יוצרת מציאות , אבל מניין מגיעות המחשבות? הילד הפנימי =הנשמה שחיה בגופנו, יודעים את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, ואתם? עכשיו הזמן לתקשר דרך חיבור לחושים הפנימיים , להקשיב לקולו של הילד הפנימי ולהבין למה דברים קורים כמו שהם קורים. סוף מעשה במחשבה תחילה זה מה שתראו רשום על מפתחות תודעתם.

יסוד האוויר- קחו נשימה

אנשי אוויר  ניזונים ממידע באוויר:   אוטוסטרדת המידע באוויר הפתוח- תודעה רשתית

ברמה המדעית
אוויר מורכב מתנודות של רטט שמעניקות לכל גאומטריה/נוסחה כמות של מידע בנוגע לנושא שלה.
הקטע הוא שהמדע מבין הכל הפוך מהדרך שבה אני רואה את הדברים . הם קוראים לאוויר הכוח החלש  ולמים הכוח החזק. איזה עולם הפוך… לך תבין… אני לא מבינה.
הפיזיקה המודרנית מונה ארבעה כוחות יסוד : כוח הכבידה(אדמה) הכוח האלקטרו-מגנטי (אש) הכוח הגרעיני החזק (מים) הכוח הגרעיני החלש(אוויר): 
*

ילדי האוויר  מונעים מתוך חיבור לעולמם הפנימי ולתודעה הגבוהה. הם אלו שיכולים שעות לבהות בנקודה ,עד שיבינו את משמעות ומהות קיומה .הם מתבוננים על החיים  מ מבט על  ולכן יש להם יכולת ראייה רחבה. האינטרנט הוא הכלי האווירי באמצעותו הם בוחרים לתקשר עם העולם. הם שאוהבים לחשוב ולחשב,לתכנן ולתכנת  מערכות מידע, לארגן את המחשבות ולעשות סדר במילים, להתכנס בעולמם הפנימי העשיר ולהתרכז בפיתוח והתפתחות. הם מבינים מהר, מחשבה עצמאית, יכולות סינון ידע גבוהות שמאפשרות להם להתמקצע רק במה שמדוייק עבורם לצורך מימוש התסריט שעליו חתמו. הם לא יבזבזו אנרגיה על לעשות דברים  רק בגלל שאמרו להם ש"ככה צריך/מקובל/נכון", הם לא יכניסו לעצמם לראש ידע מיותר שלא מקדם את ההתפתחות שלהם. רבים מאובחנים ב אוטיזם  /בעלי הפרעות PDD /אספרגר וכ"ו.. חשוב להבין שזו לא מחלה או תסמונת בעייתית שצריך לטפל בה. זוהי איכות מזוקקת שיש לילדים האלו לנתק עצמם מהשפעות הסביבה, לתקשר עם עצמם בעצמם, דרך החושים הפנימיים ישירות לתודעה הגבוהה, ללא צורך בקבלת אישורים חברתיים וניהול תקשורת נורמטיבית עם אנשים אחרים. לא מזיז להם מה חושבים עליהם, כי הם יודעים שהם אלו שמזיזים את עצמם-בכוח התודעה.

לא רק לילדי PDD יש צרכים מיוחדים. לכולנו יש ילד פנימי שמחכה שנתחבר אליו,אליה- לנשמה שחיה בו, בנו… הקשיבו לקול הפנימי הזה שלו, שלכם.

ילדי העידן החדש נולדו build in עם תכני ותדרי התודעה החדשה .זו יוצאת מצ'אקרת הגרון ונצרבת באמצעות חוש השמע. לכן, כל כך קל לילדים לקלוט מידע באמצעות המדיה הוירטואלית . קצב ועוצמת המידעים המועברים באינטרנט הוא גבוה בהרבה מזה שהעין יכולה לקרוא בספר והיד יכולה לכתוב במחברת. אין זה מקרה שילדים רבים כל כך מתוייגים כבעלי הפרעת קשב וריכוז. הם פשוט לא אמורים להתרכז בחומר הלימוד המיושן שאיננו רלוונטי להתפתחות שלהם.  הם כאן כדי ללמד אותנו, כדי להוביל אותנו לעידן חדש. הם כאן כדי להיות חוקרי וממציאי העתיד.

משחקים באוויר , it's play time – קבוצת פייסבוק של משחקים באוויר – שעשועי תודעה

סיפור חייו של מיסטר בין

אנשי אוויר לוקחים את החיים בקלילות ואוהבים לעשות צחוק כי הם מבינים שהחיים זה רק משחק. הילד הפנימי תמיד צוחק, כולו אוויר. יסוד האוויר הוא זה שאחראי על הדיוק , על הולוגרמת השיפוט העצמי ולכן אנשי אוויר הם פרפקציוניסטים ברובם ותמיד חשים שהם יכולים לשפר ולדייק יותר, כפי שאומר מיסטר בין בסרטון: " אני תמיד מרגיש שאני יכול לעשות יותר טוב".  אחד האתגרים של אנשי אוויר הוא הגמגום שהוא תוצר הפער בין מהירות המחשבה שלהם (אוויר) בין היכולת המוגבלת שלהם לבטא עצמם בתקשורת בינאישית (מים) . סיפורו של מיסטר בין הוא כזה ..

אנשי אוויר אוהבים להבין למה

 החיים בעולם הזה הם מעבדת ניסוי אנושית שמטרתה לבחון תיאוריה רוחנית של חיבורי היסודות בפרקטיקה הארצית החומרית. שום דבר לא עובד לכם? נסו להבין למה. מידעי תודעת העל מנגישים לנו מאגר מידע חוץ בריאתי שמסביר למה דברים קורים כמו שהם קורים . נותנים לנו כלים לנהל את הבחירות שלנו ביעילות (אש) ותבונה (אוויר) כדי שנוכל לחבר (מים) בין התיאוריה לפרקטיקה וליצור מציאות גשמית (אדמה) שתתהווה כמו שאנחנו רוצים ומתכננים .
*

theory

דפי הפייסבוק בהן נולדה הקהילה:

אנשי האוויר – דף קהילה   –  – מרחב שבו אני מטמיעה תכנים שחשוב לי להפיץ, אפשר לראות ולהגיב. רואים את הפירסומים שלכם אבל רק בצד ובקטן

אנשי האוויר – קבוצה פעילה – מרחב לשיתוף שווה לכולם – כל אחד יכול לפרסם כל דבר

כל נשימה לנשמה היא בעצם סימול אנרגטי  של גיאומטריה

תוצאת תמונה עבור ‪breath in gif‬‏

*

הבדל בין חוכמה ותבונה 

אנשי אוויר שמכוונים לחומר עוסקים יותר ברכישת ידע= חוכמה
אנשי אוויר שמכוונים לרוח – עוסקים יותר בפיתוח תבונה

דוד פסיג – איש אוויר 

*

מדינת היהודים – בענן 

מדינת היהודים נועדה להיות באוויר ולא מוגבלת בגבולות שטח אדמה ארצי: כשנהיה שם ונעשה את מה שבחרנו ונבחרנו לעשות- נוכל להיות בכל מקום : בשטחים,באוסטרליה, בעמק הסיליקון או בהונולולו, זה לא משנה.
נראה לכם הגיוני שבן אנוש ירצה לישון באוויר? איך דבר כזה יכול על הדעת? איזה בר דעת יניח ראשו לנוח באוויר? אז זהו: שזה בלתי הגיוני בעליל. ההגיון נכנס רק למקום שבו חלל ריק , כשאין חיבור אמיתי לאוויר: להבנה ותיקשור עם הילד הפנימי: הוא הבמאי שחתם על התסריט הנשמתי. כשהחיבור הזה לא קיים ואין בנו ידיעה בהירה מה מדוייק לנו- לשם נכנסים הפחדים וההגיון הארצי. 
(מה שרואים בתמונה יותר סביר שהם אנשי אש עם אוויר גבוה כי אנשי אש אוהבים לקחת סיכונים ולהתנסות באתגרים קיצוניים)
ממליצה להעמיק את ההבנה מה ה הבדל בין תבונה וחוכמה : בין שימוש חכם בהגיון ארצי ובין חיבור תבוני למידע פנימי
*
 *

אחד ממאה החכמים בעולם: הישראלי שמחזיק באיי.קיו גבוה בהרבה מאלברט איינשטיין

cloud artBe air or be square!

 

 

 

פענוח חידות אתגר מחשבתיות

אנשי אוויר אוהבים לחשוב ולחשב , לפתור אתגרים מחשבתיים  ולפינח חידות . הם אנשי התוכן התכנון והתוכנה: מזהים את הקוד לפי מספרים, צורות גיאומטריות ואלגוריתמים ומבינים שהכל זה מתמטיקה

אנשי אוויר אוהבים אתגרים מחשבתיים ופענוח חידות. נראה אתכם מחשבים את קוד המנעול הזה

מחלות רוח

מחלה היא חוסר איזון אנרגטי. בעידן הישן רוב המחלות היו פיזיות – פגיעה בגוף החומר (אדמה) או רגשיות- נפשיות (מים) . בעידן החדש יש מחלות רוח (אוויר) שמוציאות אותנו מדעתנו וגורמות לנו לאבד את הדעת 

לעוף באוויר

עופו על זה 

 

פראנה – איך חיים מהאוויר

בועות אוויר

*משחק נהדר עם בועות אוויר

 

*

הפוסט הזה כאן מרכז אליו את כל הסטטוסים שהעלייתי בדפי הפייסבוק לדורותיו… (עלה לאוויר ב 9/4/2013) . מוזמנים לגלגל בתגובות ולעקוב ( הראשון שמופיע בתגובות  הוא האחרון שהעלייתי)

296 תגובות בנושא “אנשי האוויר”

  1. קריאה אנרגטית לנוודי אוויר : נוכחותנו במידברן נדרשת , מוזמנים להצטרף לצוות נוודים כשפי אוויר . במידברן 2017

    מהות נוודות כשפות אוויר במידברן
    http://tinyurl.com/qjcvael

    קורא וצוות האוואטר מלקטים כשפי אוויר חדשים
    https://vimeo.com/118699276

    צפייה בפרק המלא : 28 בסדרת האגדה של קורה:
    http://nick.walla.co.il/?w=//2782402

    מה זה אומר להיות נוודים במידברן ?
    http://midburn.org/he-rangers/

    עידכון הערכות מחלקת נוודיים לקראת מידברן 2017
    http://us10.campaign-archive1.com/?u=3f8ec1281392eb91e8431b845&id=171621599e

    קבוצת מידברנרים מדברים תודעה
    https://www.facebook.com/groups/664377953693349/?fref=ts

    מהות הילד הפנימי= מחנה תודעה : מי שרוצה להצטרף לצוות המחנה מוזמן לקרוא את כללי המשחק ואם מתחבר לכם – הירשמו
    http://tinyurl.com/ht5gdtq

    מידע על מידברן למי שלא מכיר: תיעוד מידברן האחרון 2016:
    https://www.shinuytodaati.co.il/2016/05/30/%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%9F-2016-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%9B%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%90/

  2. חדרי המיון בקומה בביה"ח בילינסון מעוצבים כך שמעל כל מיטה יש חלון לשמיים המאירים. איזה נפלא זה כשחולה יכול להפנות מבטו מעלה ולראות את האור ולהבין מה הסיבה שלשמה בחר במחלה כדרך לריפוי . (לא, אני לא חולה ולא בקומה …)

  3. ניסוי מעבדתי מדליק ממחיש מה קורה כשגז מסויים (לא זוכרת איזה בדיוק) יותר כבד מאוויר. לדעתכם המדען הזה הוא איש אש או איש אוויר? ואולי אם הוא מתעסק עם חומרים במעבדת פיזיקה אז הוא אדמה בכלל?

    https://www.youtube.com/watch?v=iQWtZd8jM3g

  4. לפעמים באמצע החיים קורה לנו ארוע שמחייב אותנו לעצור ולחשב מסלול מחדש . יש ארועים מלמדים ויש שמאתגרים אותנו. תודעת העל מנגישה לנו מאגר מידע שמבהיר את ההבדל בין הארועים השונים , מסבירה לנו למה אנחנו מזמנים לעצמנו בעצמנו את כל מערך ההתנסויות שאנו חווים , כדי שנפסיק להתנהל כמו מפגרים שלא מבינים למה דברים קורים כמו שהם קורים, שנפתח את הראש ונתחיל לחשוב מה הסיבה, מה השיעור שאנחנו נדרשים ללמוד, מה תכלית קיומנו ואיך לממש את ייעודנו ,שנדע את עצמנו בעצמנו, שנבין מניין באנו ולאן אנחנו הולכים, שנפנים שיש תוכנית גבוהה ושההתפתחות שלנו תורמת לא רק לנו אלא מעלה את תדרי התודעה הכוללת בכל הבריאה.

    https://www.youtube.com/watch?v=Tft_TFeWe8g

  5. "מה שחיבוק יכול לעשות" -הרוח היא זו שבחרה להיכנס חזרה לגוף כששמעה את המחשבות של ההורים שדיברו עם הילד כאילו ברור להם שהוא חי. מה שחיבוק יכול לעשות או מה כוחן של מחשבות/רצונות/מגע של אהבה=הבנה.

    https://www.youtube.com/watch?v=xgzOUz-tolI

  6. דרך יעילה להעביר חשמל דרך האוויר: הטענה אלחוטית בעזרת גלי קול

    דרך יעילה להעביר חשמל דרך האוויר הטענה אלחוטית. איור: shutterstock ב-2011, כשהייתה דוקטורנטית לפַּלֵאוֹ-ביולוגיה באוניברסיטת פנסילבניה, מצאה את עצמה מרדית'
    HAYADAN.ORG.IL

  7. העם הייהודי=הייעודי אמור להיות אור לגויים. אממה: איפה אנחנו ואיפה האור? מפגרים מאחור… הנה דוגמא לעם האסטוני שמקדים אותנו… מתי ישראל יילך ישר אל? התייאשו מאיתנו בבריאה…

    עושים ריסטרט: להקים מדינה כמו שצריך. מאפס
    http://www.themarker.com/markerweek/markerweek2013/1.2530777

    העם הייהודי – הייעודי – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/…/%D7%94%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%…/

    מערכת מיסוי פשוטה, ביורוקרטיה מזערית, בנקים תחרותיים, טכנולוגיות מתקדמות וסביבת עסקים אטרקטיבית. באסטוניה יעשו הכל כדי למשוך משקיעים זרים. בינתיים זה עובד לא רע
    THEMARKER.COM

  8. האובך הזה שממסך את האוויר היום מזכיר לי את אבק הקסמים במידברן.
    all we are is dust in the wind
    גוף החומר=האדמה, שהוא התחפושת הפיזית = הבית לנשמה (אוויר) , הופכים בסיום משחק החיים הארצי לאבק. הדבר היחיד שממשיך איתנו הלאה זו ההתפתחות התודעתית =השיעורים שלמדנו, ההבנות/התובנות שהפנמנו . כל שאר החומר מתכלה . בגלל זה במידברן יש כל כך הרבה אבק קסמים, למסך את האוויר, שלא נשכח את מה שחשוב באמת, וזה איננו מה שנגלה לנו בעיניינו הפיזיות , אלא מה שרואים בעין השלישית- זו שרואה פנימה ולא החוצה את שנגלה בעיני רוחנו.
    אלבום תמונות – אבק קסמים – מידברן 2015
    https://www.facebook.com/naamashinuytoda/media_set…

    Dust in the Wind
    https://www.youtube.com/watch?v=tH2w6Oxx0kQ

    מידברן 2015 – התעלות – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/…/%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A…/

  9. לדן ב 7 וחצי ואמא בת 4 (+40) מגלים ומתרגלים איך מדברים אוויר- מהגרון…אחד מרגעי רוח השטות הקלילים שאני משחקת עם ילדיי… 

    באר בן 7 וחצי מגלה עם אמא נעמה בת 4 (+40) איך מדברים עם אוויר מהגרון- שם המרכז האנרגטי של יסוד האוויר- זה שמחבר אותנו לתודעה
    YOUTUBE.COM

  10. פיענוח – הוא שפועם בנשמתנו ומושך את הסקרנות שלנו לחקור ולגלות את הקוד המוצפן בנסתר מהעין. זה שלא נותן לנו מנוח, עד שנבין. וגם אז נדמה שאין לזה סוף (למרות שבאמת כן יש…) , כי תמיד קיים הדחף לפענח עוד ועוד. בקיצור- לנוח זה לא כאן ולא עכשיו. אנשי האוויר אוהבים לפענח אתגרים וחידות מחשבתיות. ואתם?
    מוזמנים לקבוצה
    https://www.facebook.com/groups/291102141022040/?fref=ts

    ‏43‏ חברים
  11. אחרי שנטרלתי את האש שלי כשסיימה תפקידה , התפנה מקום ליותר אוויר בחיי . זה התמגנט אליי יחד עם המים- הם שמחברים. האוויר הגבוה מאתגר אותי, מאד. לשבת ימים ולילות ולדייק את ההבנות מתוך תקשורי היסודות, זה… זה זה. לא פשוט לי להתמקד בריכוז פנימה, אבל אלו האתגרים שאני אוהבת. ליבת אוויר שלחה לי היום תזכורת חשובה: "פשטות והנאה יש במים. באוויר יש אתגרים וחידות" .
    אין לי אפשרות להסתפק בפחות מהכי מדוייק. והמסע הזה לא מסתיים לעולם… עבודה מאתגרת היא מאין כמוה שדורשת כל כך הרבה השקעה מבחינתי כליבת אש שרגילה היתה להתפזר ולפזר את האור הפנימי שלי החוצה. הנני . כאן ועכשיו .
  12. פיענוח – הוא שפועם בנשמתנו ומושך את הסקרנות שלנו לחקור ולגלות את הקוד המוצפן בנסתר מהעין. זה שלא נותן לנו מנוח, עד שנבין. וגם אז נדמה שאין לזה סוף (למרות שבאמת כן יש…) , כי תמיד קיים הדחף לפענח עוד ועוד. בקיצור- לנוח זה לא כאן ולא עכשיו. אנשי האוויר אוהבים לפענח אתגרים וחידות מחשבתיות. ואתם?מוזמנים לקבוצהhttps://www.facebook.com/groups/291102141022040/?fref=tsאנשי האוויר‏43‏ חברים

  13. הבנה חשובה שקיבלתי היום מליבת אוויר: "פשטות והנאה יש במים. באוויר יש אתגרים וחידות" .אין לנו אפשרות להסתפק בפחות מהכי מדוייק. והמסע הזה לא מסתיים לעולם… עבודה קשה ומאתגרת היא מאין כמוה שדורשת כל כך הרבה השקעה מבחינתי כליבת אש שרגילה היתה להתפזר ולפזר את האור הפנימי שלי החוצה. מיקוד. ריכוז . הבנה. השקעה של ימים ולילות . הנני.

  14. איפה כולם? 1 מליארד כוכבי לכת דמויות כדור הארץ ו100,000 תרבויות תבוניות בגלקסיה שלנו. מה נסתר מעיניינו ? למה אנחנו לא רואים אותם? Enrico Fermi – פיזיקאי שחקר את תיאוריית הקוונטים, זכה בפרס נובל עבור עבודתו על רדיואקטיביות הנגרמת על ידי ניטרונים, יצר את Chicago Pile= הכור הגרעיני המלאכותי הראשון בעולם, גילה את היסודות הטראנס-אוראניים. אם הוא שואל עצמו איפה כולם, כדאי שגם אנחנו נתחיל לשאול עצמנו… תודעת העל מנגישה לנו את המידע הזה כדי לעזור לנו להבין מניין באנו ובעיקר- למה. ברגע שנבין- נייטיב לממש את הייעוד שעבורו בחרנו ונבחרנו לחיות כאן.קישור מוטמע כאן: מדע ומידעי תודעה https://www.facebook.com/groups/651644591598709/

  15. היי אנשי אוויר יקרים שכמותכם. ההבנות שלכם שוות ערך יותר משחומר יכול למדוד. אבל אם אתם שומרים את התובנות האלו רק לעצמכם- אין בכך תרומה להתפתחות הכוללת בבריאה . קולכם ראוי שיישמע יותר במרחב הציבורי ויעזור לאנשים אחרים להעלות תדר ולדרוש עוד ועוד אוויר=הבנות. ככה אנחנו מקדמים את המודעות של כל מי שבחרו לעשות שינוי תודעתי , עד שתתהווה מסה קריטית גם במציאות הגלויה לעין הפיזית. בקיצור- החלטתי לקחת אחריות ומהיום להתחיל להניע בקבוצה את תנועת ההתפתחות. כדי שמשהו יזוז- יהה עליכם לבחור להניע את עצמכם בעצמכם, שתפו והשתתפו, תנו וקבלו משפע האוויר שברשותכם.https://www.facebook.com/groups/291102141022040/?fref=ts

  16. איזו רוח נעימה יש עכשיו, אוויר  רענן קריר משהו מביא איתו את רוחות השינויים . אוהבת את ההפתעות האלו : רוח קרירה ושמיים מעוננים בקיץ. מפתיעה, לא צפויה. זו האיכות של האדמה. רוב האנושות לכן נרתעת מפניה , אבל אני אוהבת. מאד אוהבת את הדרך שבה המציאות הגשמית מתהווה מול עיניינו: מהדהדת לנו שיקוף מדוייק למה שבראנו. זה נראה כאילו לא שייך, אבל עבורי האוויר הזה מאד בהיר, כי כשמבינה איך אני זימנתי לעצמי בעצמי את הרוח הזו שתצנן את האש שבוערת בנשמתי, הכל מתבהר . תמיד יש סיבה גבוהה לכל מה שקורה לכם, גם אם הסיבה הזו נסתרת עיניכם. תדרשו אוויר אם אתם רוצים שהאוויר הזה יתגלה גם בפניכם. 
  17. מידברן זה לא פסטיבל. זה ארוע מסכם שנה של פעילות יצירה של קהילה של 10000 אומנים יוצרי מציאות. איך בוראים מציאות? קודם בתודעה. היישום באדמה זה רק שלב המימוש הסופי. איפה הכל מתחיל? בראש. בבחירה שלנו להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה. הכירו את midbrain  : המוח מאחורי הכוח.האוויר שמעלה את המים לשמיים:  היום הועלה ערך חדש לאינציקולופדיה הקהילתית שלנו שראוי בעיני לתת לו במה : "שיט" – דיוק ההבנה מה זה שיט(מטען רגשי שלילי=מים נמוכים) , איך הוא נוצר ובעיקר- איך מנקים אותו .
    אח, עונג. איזו זכות להיות שותפה ללקט משובח של אנשים שלוקחים אחריות ויוצרים מציאות, אחרת. נקייה, בלי שיט. 
  18. למה מדע זה תחום של בנות? כי האישה, בתוספת לאיש, צרובה בתודעתה  "ה" הידיעה . חווה (ההיא מגן עדן…) הפרה את הצו האלוהי כשבחרה להזין עצמה בפרי עץ הדעת : כדי לדעת את היותה תודעה בוראת עצמאית, לדעת להבחין בין טוב ורע. המדע הארצי-האדמתי נכון להיום עדיין מקובע למסגרות חשיבה נוקשות שמחייבות הוכחות אמפיריות גשמיות ולכן כלי המחקר שלו אינם מתאימים כדי לדעת את כל מה שמעבר- את כל המדע שנגיש רק למי שמחובר כמו האישה לאש הפנימית שלה אבל בה בעת- תמיד עם בינה נשית. אנשי מדע שבחרו לעשות שינוי תודעתי ולהתחבר יותר לקול התבונה ,הם אלו אותם שפרשו מהממסד האקדמי השמרני והעיזו להשמיע קולם, לחשוב חשיבה עצמאית ויצירתית ולהעלות לאוויר מחקרים ומאמרים על תיאוריות שהולכות ומחברות בין הרוח והחומר, מעלות נושאים לדיון שעד היום היו טאבו מחוץ לתחום המחקר המדעי  הלגיטימי, היות והן עוסקים במה שמעבר לנגלה לעין. 
    מודה על הזכות שבחרתי בה להיות חלק מההתהוות החשובה הזו . כחלק מצוות המכון הבינתחומי לחקר מדע ותודעה, אני מזמינה חוקרים עצמאיים ועצמאיים, להיות שותפים לחקירה אמיתית של האמת שלהם, להיפתח למידעים חדשים, להאיץ תהליכי התפתחות ע"י דרישה אנרגטית לאוויר=הבנה  גבוהה , באמצעות האש- כוח הרצון העצמאי והיצירתי. 
    האדמה והמים תמיד יהיו חלק מעולמנו , אבל אלו הולכים ומצטמצמים ואנחנו נדרשים לעשות שינוי תודעתי ולשחרר את האחיזה בהם: בחומר וברגש שנלווה אליו ובכל מסגרות החשיבה ומערכות היחסים שמנהלות אותם. 
    אז יאללה בנות – עופו על זה… its show time
    חברת גוגל ישראל מפעילה את התוכנית ״מדע זה לבנות״ – קיץ 2015
    מדע ומידעי תודעה- רוח וחומר מתחברים- קבוצת הפייס שלנו
    המטרה אמת- המכון הבינתחומי למדע ותודעה
    נשים נועדו ליצור שינוי – אתר שינוי תודעתי 
  19. איך עושים כשפות אוויר? מבינים למה. הספר השני בקורס תודעת העל נקרא: המאבק בין שואלי למה לעוני ככה . אמחיש את ההבנה שלי הבוקר בדוגמא ארצית איך הבנת עולם הסיבות הגבוה עוזרת לי לדייק את הבחירות שלי ביום יום: הבנתי, שאם אני רוצה שהחיים שלי יהיו מסודרים (משמע שיהיה לי דייר בדירה שאני משכירה שישלם לי כל חודש שכ"ד קבוע) עליי לסדר קודם את הבית הפנימי שלי. אז החלטתי לצאת במבצע סידור כל הבלאגן שהבאתי איתי ממידברן עם כל האבק מהמידבר שמיסך את חלל האוויר סביבי. לקפל יפה את הכביסה בארון, להחזיר דברים למקומם…ועוד דבר: איך בדיוק אני רוצה למגנט אליי כסף גשמי אם בחרתי בהתעלות שמשמעה ניתוק מהאדמה? הדבר הראשון שעשיתי שחזרתי ממידברן היה לחזור לאכול מזון גשמי ולהפסיק עם הפראנה. בחרתי תודעתית להתחבר לאדמה. עכשיו היא יכולה להדהד אליי בחזרה ותתהווה מציאות גשמית תואמת תדר, רק אחרי שאני עשיתי את השינוי התודעתי הנדרש בכשפות האוויר. מתי הבנתי את זה? אחרי שתיקשרתי את המידע בלילה בעולם האמיתי, והתעוררתי הבוקר עם בהירות חדשה
    היפ היפ נאגה… (ד"ש מאוואטר קורה…)
  20. טוב, מה נהייה עם הקטע הזה של האזעקות? אין היום איזה יום שואה או זכרונות… אז מה עכשיו? חשבתי שפיספסתי שוב איזו מלחמת עולם, עד שמישהיא שמחוברת להתנהלות הארצית הסבירה לי שיש תרגיל ארצי. 
     מתי האנושות תתחיל לתרגל את סרגל השמע הפנימי – ללמוד להקשיב ולראות בעין השלישית- זו שרואה פנימה ולא החוצה את האסונות שאנשים מביאים על עצמם בעצמם גם ללא עזרת שום איום חיצוני של מוסלמים חיצוניים בדעא"ש ???… 
     יש כל כל הרבה נורות אזהרה שמהבהבים עבורכם ואתם לא רואים אותם, כל כך הרבה קולות שמשדרים בתדר שאתם לא שומעים כי אתם מכוונים על ערוצי קליטה שמונעים מכם להיפתח למידע הזה.
    ותחשבו על זה כמו שאמר גוגו חלסטרה…
    זמן להתעורר!!! – אתר שינוי תודעתי 
  21. יוצאת מהעולם האמיתי שלי בתוך עולם החלום הארצי הרגיל ,ל 10 ימים ב מידברן כדי להיות שותפה בבריאת עיר העתיד של אנשי האש בעולם חלופי מקביל שמתנהל לפי כללי משחק שלא מהעולם הזה, תרתי משמע… 5 ימי הקמה ו 5 ימי חגיגת רגעי החסד שיגיעו כשאממש ייעודי ואוריד את הרוח לחומר.
    זוהי הודעת ניתוק- חיבור לחבריי ותלמידיי, לכל מי שעוקב בעניין אחרי ההבנות שאני מהדהדת עבורכם כאן בממלכת פייסלנד אבל בוחר להישאר מאחור באזור הנוחות :רוב הזמן אהיה באזור ללא קליטת רשת ובלי הרבה בטרייה בנייד. כשאשוב כבר לא אהיה אותה אני , כי מידברן היא עיר של אנשי אש ולזו יש יכולת לשנות – להתיך ולהתמיר מצבי צבירה של חומר ורוח . יוצאת לשליחותי ללמד את אנשי האש איך להשתמש באש בתבונה- עם יותר אוויר, ובה בעת- ללמוד בעצמי את האדמה והמים: יש לי שיעורים להשלים בהתנסויות של יצירת חוויות ותוצרים גשמיים. כולי לוהבת. נשמתי שמחה לקראת ההרפתקאה הגדולה, יש לנו שם ברנרי וגם תחפושת תואמת. אז שם, בעולם האמיתי, אני קורה (האוואטר מהאגדה…) . היפ היפ נאגה, ממריאים…
    כבר הכנתי רשימת שירים להשמעה בתוכנית שלי שתשודר ברדיו יוניברס במידברן:
    כשפות היסודות בהשראת אוואטר קורה ותודעת העל.
    רק מי שמכוון על התדר יוכל לשמוע… כל מי שעוקב אחרי מרחוק כי מפחד להתקרב לאש שלי או שלא בא לו להשקיע אנרגיה בלימודי אוויר, מפסיד את הזדמנות ההתפתחות הכי מדהימה שיכולה להיות.
    תוכלו לקרוא את החוויות שלי בדיעבד, כן, כמו שאתם קוראים את הפוסטים שלי ומקבלים השראה ונהנים מהמחשבה שאתם מתפתחים מזה. אתם לא. לקרוא אותי לא תורם דבר להתפתחות שלכם. מי שבוחר לא להשקיע אנרגיה בלהבין, שלא יתפלא למה הוא עדיין תקוע…
    האש היא שמניעה ומתניעה את כל התהליכים בבריאה, אבל כדי להבין מהו נתיב ההתפתחות שלכם עליכם להתחבר לאש הפנימית שלכם ולא להתלהב מזו שלי.
    כדי שלא ישעמם לכם חלילה בלעדיי,מוזמנים לשוטט ולדוג הבנות באתר שינוי תודעתי: עמידה עם העכבר על כל אחד מחלקי פאזל כדה"א פותחת את רשימת כל הנושאים.
    וכן, יש גם פוסט על מידברן שיסביר למי שלא מכיר בכלל מה זה . חפשו בעצמכם.
    אין לי זמן. התחילה הספירה לאחור…
    חברים ברנרים- ניפגש על הפלאייה…
    אני במחנה הילד הפנימי, ילדי האש באוויר, שעה 5:10 בציר אריסטו
    אהבה, נעמה
  22. תלמידה שלי האירה את עיני בשיעור אתמול והורידה אותי לאדמה כשאמרה משהו על הרכבת ממשלה… אז הנה מה שיש לתודעת העל לומר בנושא :  "ברגע שתבינו מה מחבר אתכם יחד , תתחילו לחיות כעם. אתם לא חיים כעם. לכן אנו כל הזמן דיברנו על מנהיג שצריך לסחוף אחריו אידאה משותפת. אתם לא עושים את זה. אתם מחפשים כל הזמן איזה שבט יותר חזק ישלוט. הדבר הזה לא נכון. כל השבטים קשורים לעם אחד עם רעיון אחד ועם סיבתיות אחת שהגעתם לכאן. כל זמן שלא תבינו את זה – לא משנה מי יעלה אצלכם לשלטון"
    מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
  23. מוזמנים להשתתף בערב האחרון, ערב השיא בסדרת ההרצאות המרתקת של המכון בשיתוף עם אוניברסיטת בר אילן, ביום חמישי ה 30 לאפריל. פרופ' שושני-פיזקאי עיוני, ינסה לעשות את הבלתי יאומן ולגזור באופן לוגי את היסודות הרוחניים של המציאות ולהוציא מהם ניבויים הניתנים לבדיקה בניסויים בעולם הפיזי, צבי ענבל יטען שהמטריאליזם אינו רציונלי, ד"ר אורי בן יעקב ראש חטיבת פיזיקה במכללה האקדמית כנרת, ינסה להראות שהאינטואיציה הייתה והינה כלי ומרכיב חיוני בהתפתחות המדע משחר ימיו ועד ימינו, ושבלי שימוש באינטואיציה אין התקדמות במדע. נשארו מספר מקומות חנייה מעטים לערב זה בתוך הקמפוס חינם צמוד לאולם- כל הקודם זוכה
  24. 5:43 , בוקר אור לכל הערים המוארים שמתלווים אליי במסע להביא את האור באותם רגעים אחרונים של חושך. אוהבתתכם. הסרטון הזה מהדהד את התדר שאני מנסה להעביר לכם. האיש הזה חי בתחפושת אנושית כדי להעביר לכם מסר, בדיוק כמוני ועוד שכמותנו -איננו באמת שייכים לעולם זה .נשלחנו לכאן בהתנדבות כדי להעיר ולהאיר בכם את הידיעה . תקשיבו עד הסוף והפנימו כל מילה. אהבה,נעמה
    שליחים – אתר שינוי תודעתי 
  25. משעשע ומתעתע המעבר מהעולם האמיתי לעולם החלום
    בהמלצת אנשים רבים אני מנסה עכשיו לחפש חברים חדשים ללא הפייסבוק!
    אז יצאתי החוצה, צעקתי לכולם מה אכלתי היום, איך אני מרגיש, 
    הראיתי למלא אנשים את התמונה של האחיינית שלי המתוקה, 
    וכשראיתי אנשים שעושים משהו מעניין, צעקתי להם ״אהבתי״ וטפחתי על שכמם, 
    צעקתי ״מהממת!״ לכמה נשים ברחוב, שביננו אני לא סובל את המראה שלהן, 
    אבל כדי שירגישו טוב אפשר קצת לשקר… הרהרתי בקול על משמעות החיים 
    ושיתפתי את כל העוברים והשבים במצב הרוח שלי ובמה אני מתכוון לעשות היום…
    מפה לשם, רק התחלתי ויש לי כבר 5 עוקבים!
    שני שוטרים, פסיכיאטר אחד, עובדת רווחה אחת, ועוד אשה אחת עצבנית, לא יודע למה…
  26. תגידי, נעמה, מישהיא שלומדת קבלה אצל לייטמן כבר 6 שנים אומרת שתהיה פה שואה אם  לא יעבדו על האחדות. זה נכון?
    – כן.
    – באמת תהיה שואה?
    – רק אם לא נעשה מה שאנחנו צריכים לעשות. הכל צפוי אבל הרשות נתונה. יש תקווה , אנחנו בדרך…
    – אבל אחדות? לא אמרת שעידן חדש זה עידן של עצמאות? 
    – עצמאות אישית כן, אבל אחדות כעם : לפעול יחד בשת"פ  למען אחדות רעיונית=אווירית, לא רגשית וחברתית=מיימית . העם צריך להתאחד סביב הבנת הייעוד היייהודי שבחרנו ונבחרנו לו. רק כשכל אדם יתעסק במימוש הייעוד האישי שלו  נייצר ביחד את אור ההתפתחות . 
    ממליצה לך לקרוא כאן: מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
  27. מודה על הזכות שבחרתי בה להיות חלק מקבוצת מדענים אמיצים שמעיזים בסקרנותם לחקור את מה שמעבר לעולם החומר. ועוד יותר שמחה ומודה שיש מכון בינתחומי שמשלב מוחות יהודיים שעוסקים במדע ותודעה ונותן במה לחוקרים עצמאיים מתחומים שונים להשמיע קולם. זה כבר בא, כמו קו חרוט על כף יד , זה כבר בא, כאילו היה כאן תמיד וחיכה שנבחין בו…. אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום. 
  28. המכון הבינתחומי למדע ותודעה בשרשור דיון פתוח בשאלה: המטרה – אמת? מוזמנים להגיב. האם המטרה שלנו היא לדעת את האמת או להוריד אותה למימוש בעולם החומר הארצי? האם די בכך שנדע את מה שבחרנו לדעת או שיש לנו שליחות לייצר אור כשהמטרה המשותפת לכלל האנושות היא התפתחות? לכל אדם נתיב ההתפתחות הייחודי רק לו והאמת היא בעיני המתבונן, או ליתר דיוק זו מתהווה למציאות גשמית ע"פ נקודת ההתפתחות האישית שכל אדם ואדם נמצא בה בחייו. 
    אז מה האמת שלכם?
    מהי השאלה שבאתם לחקור בעולם הזה?
    מה המידע שאתם מבקשים לגלות?
    אתר המכון הבינתחומי למדע ותודעה הוא במה לחוקרים עצמאיים מכל התחומים להנגיש את האמת על גווניה השונים לאנושות המתפתחת לגלות את מה שמעבר לעולם החומר הנגלה לעין הפיזית. מה שמשנה איננו על מה אתם מסתכלים אלא מה אתם בוחרים לראות. מהי הבחירה שלכם? שתפו אותנו שנפתח את הראש ונתוודע לאמיתות אחרות שלא העלנו בדעתנו שאפשריות. מה דעתכם? הרחיבו אותה…
  29. דברים קורים תמיד בזמן נכון. משה ניסה כבר במעמד הר סיני להוריד לעם את התודעה הגבוהה אבל הם לא היו בשלים לראות את האור והסתנוורו, היו עסוקים עם הראש באדמה >עגל הזהב , אז שבר את לוחות הברית ונתן להם כמו למפגרים- 10 מצוות עשה ואל תעשה. בקהילת ברנינגמן הישראלית אנחנו מיישמים במידברן  את עשרת העקרונות שמביאים את אור התודעה הגבוהה לעולם. זהו ייעודם של אנשי אש – להאיר את הדרך עם הלפיד בראש המחנה
    מי שהתרגל להזין עצמו בסיפורי הגדה מיושנים סביר להניח שלא מודע לכך שלא היה זה משה שגרם לים סוף להתבקע אלא נחשון- בהבנה שלו את האחריות שבחר בה לפלס דרך לכל העם לחצות את אתגר האמונה : הוא היה זה שנכנס ראשון למים ועל אף שאלו הגיעו כבר לסנטרו ולשפתיו- המשיך מתוך ידיעה פנימית ברורה את ייעודו.
    משה היה נשמה בלתי תלויה שלא שייכת לעולמנו. הוא היה שליח מתודעת העל כדי להאיר באנשים את הידיעה את היותם תודעה בוראת עצמאית ועוצמתית , אך הוא נכשל בתפקידו: כולם ראו בו קוסם בעל כוחות על טבעיים במקום להבין שלכל אחד מהם יש כוחות על : טבעיים. לכל אחד מכם יש יכולת בריאה לעשות קסמים. תתחילו להבין וליישם
    מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
    מוזמנים  למידברן – עיר זמנית שבוראים אנשי האש 
    מוזמנים  ללמוד את האוויר: מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי 
  30. תודעת העל : "ברגע שתבינו מה מחבר אתכם יחד , תתחילו לחיות כעם. אתם לא חיים כעם. לכן אנו כל הזמן דיברנו על מנהיג שצריך לסחוף אחריו אידאה משותפת. אתם לא עושים את זה. אתם מחפשים כל הזמן איזה שבט יותר חזק ישלוט. הדבר הזה לא נכון. כל השבטים קשורים לעם אחד עם רעיון אחד ועם סיבתיות אחת שהגעתם לכאן. כל זמן שלא תבינו את זה – לא משנה מי יעלה אצלכם לשלטון"
    מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
  31. "את זוכרת נעמה שיש מחר בחירות, כן?"… 
    – כן, שמעתי על המשחק הזה , רק חשבתי שאין טעם לשחק בו יותר כי חסרים יותר מדי חלקים בקופסא ומה שכן יש דהוי ומתקלף ואי אפשר לראות בכלל מה באמת כתוב עליהם"… 
    "מצחיק מאד…"
    -זה לא מצחיק בכלל, זה משחק משעמם. מי משתמש במשחקי קופסא מיושנים שתופסים ים מקום בארון כשיש מלא אפ מדליקות שפותחות לך ת'ראש וזמינות לכל אחד בכיס בסמארטפון? 
    בקיצור- מי שרוצה לשחק איתנו – ללמוד כללי משחק חדשים דרך אפ פשוט שיש לכל אחד מכם בנייד- מוזמן להצטרף לשיעור אונליין מחר בנושא בחירות בהשראת מידעי תודעת העל. בשיעור נתחיל להבין למה בחרנו להיוולד למשפחה שלנו, למה בחרתי לעבוד בעבודה שאני עוסק בה,לימודים,ילדים,תזונה, בריאות,כסף-כל יום וכל דקה בחיינו אנחנו נדרשים לבחור . מוזמנים מי מכם שבחרו להתעורר להבנה שהבחירה שלכם בתסריט חייכם נעשתה על ידיכם בעצמכם עוד לפני שנולדתם לגוף פיזי,  בהתנדבות ובבחירה חופשית. אבל מרגע שחתמתם , אתם מחוייבים לספק את הסחורה -לממש את הייעוד שקיבלתם מימון אנרגטי מיוחד עבור היישום שלו בחיי החומר הארציים. מסע ההתפתחות שלנו במעבדת הניסויים האנושית בכדה"א היא להבין במה בחרנו ובעיקר- למה? רק אחרי שנבין את הבחירה, נוכל להתקדם לשלב המימוש הגשמי. 
    אז כל מי שרוצה לעשות משהו משמעותי באמת ביום הזה שיקדם שינוי: שיבחר בעצמו ולא יעביר את האחריות לפוליטיקאי כזה או אחר שיינהל את הבחירות שלכם וישלוט באנרגיה שלכם. קחו אחריות על ניהול המאגר האנרגטי האישי שלכם. 
    מוזמנים לשיעור עם הילדים שמגדלים אתכם והילד הפנימי שאתם מגדלים. 
    מה הקשר של הילדים לעניין בחירות? הם יודעים במה בחרו . הם המורים שלכם ואתם התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן.
    בחירות – אתר שינוי תודעתי 
    זה התדר שאני בחרתי לשמוע:  ואתם? מה אומר לכם קולכם הפנימי?
    אני חבר בחברת עצמי
  32. הספר השני ביחידת הלימוד הראשונה של מידעי תודעת העל נקרא: "המאבק בין שואלי למה לעוני ככה". קבוצת מדע ומידעי תודעה  מזמנת אליה את כל הסקרנים שרוצים לדעת למה, שבשלים ורוצים, באמת רוצים ללמוד ולהבין מה יש מעבר לעולם החומר הארצי שנגלה לנו. הדבר הראשון שנדרש לעשות מי שרוצה לדעת זה לשאול. רק אח"כ מגיע שלב הבחירה לנסות ולהתנסות . מצ"ב בקישור  כמה ניסויים מעירים ומאירים.
  33. תודעת העל מוזכרת בערב חדש בראיון עם  ד״ר דב ינאי ממייסדי המכון הבינתחומי לחקר מדע ותודעה שאני חברה בו , בשידור שעוסק קודם כל בבחירות של המשחק הפוליטי ואז עוברים לדבר האמיתי- הבחירה של אנשי מדע לפתוח את הראש למה שמעבר. רגע חסד עבורי לקבל הד לרסיסי ההבנות שזרעתי וכעת נובטים מעל פני השטח.  תודה תודעה 
    דב דיבר בראיון על מטרת המכון ועל המחקר המרתק שלו בנושא ״במה מותר האדם מן המכונה?״. הריאיון מתחיל בדקה 26 לתכנית. תודעה העל מוזכרת בדקה ה 30 בשיחות על אלוהים ומה שמחבר אותנו כאנוש לנשמה שבשמיים… 
  34. על מזון אורגני שמעתם כבר הרבה, אבל על מתמטיקה אורגנית? מוזמנים לפתוח את הראש להתוודע לעולם מושגים חדש שאנשי מדע-חוקרים עצמאיים במכון הבינתחומי לחקר מדע ותודעה ממציאים ממוחם הקודח…מילים מילים.. אז זהו- שאלו לא רק מילים, יש מאחוריהן תפיסות עולם חדשות ומעניינות שמשנות את הפרדיגמה המדעית השמרנית ופורצות דרך לחיבור עןלם החומר והרוח. רשימת נושאי ההרצאות בתמונה ובטכסט הנלווה
  35. לפני שנה ומשהו הוזמנתי להיות חברה במכון הבינתחומי לחקר מדע ותודעה ע"י ד"ר Alon Retterr  – חוקר אסטרופיזיקה אמיץ שבחר לפלס דרך למדענים לצאת ממסדרונות האקדמיה החשוכים ולהיפתח למידע מעולם הרוח. ברור לאלון שלמדע אין תשובות לחלקים נרחבים של מידע אודות הבריאה  וכדי להתוודע אליו יש לצאת ממסגרות החשיבה האדמתיות שמחייבות הוכחות פיזיות ללמוד קיומן של אנרגיות מטאפיזיות. מצאתי עצמי יושבת באותו שולחן ישיבות ארוך עם חבורת גברים, רובם דתיים, רובם בעלי תארי דוקטור ופרופסורים שמצאו עצמם חוקרים נושאים שהממסד האקדמי לא אהב. ואני- מי אני? חוץ מ B.A  אין לי תארים אקדמאים מרשימים, מעולם לא למדתי מדעים מדוייקים, אבל כן יש לי ידע שהמדע רחוק מלדעת אותו. גם שם- גם בקרב חברי המכון אני "מסומנת". ילדה  שמעיזה לערער את הסדר הקיים וחושבת שהיא יודעת דברים שהם לא יודעים. אז כן חברים- הילדים שנולדו אחרי שנת 2000- הם יודעים את מה שאותו דור ישן רק מתחיל לנוע לגלות , בצעדיו הראשונים. ואני- אני אחת מאותם-ילדים…  מנחשים איזה מקום היה שמור לי  למרות שקצת איחרתי לישיבה סביב אותו שולחן  גדול? 
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    נו, ניחשתם? 
    מצאתי כסא פנוי שחיכה לי בראש השולחן, מול אליעזר היו"ר – אדם דתי בחליפה שחורה שמצולם בכתבה מצ"ב . הייתי האשה היחידה כשסביבי 15 גברים . השמעתי קולי ודיברתי על חשיבות הידע שהילדים יודעים, הצעתי לקדם אותם. הערך של הידע שלהם גבוה משתדעו. הם עוד לא יודעים… אבל הם בדרך הנכונה כי הם מעיזים לשאול ולהטיל ספק. 
    מצ"ב כתבה אודות המכון שהקימו רֹעִי לוטן גלזר   ו @Alon  retter. הם עוד יגיעו רחוק. 
  36. תדרי התודעה החדשה יוצאים מצאקרת הגרון ונצרבים בחוש השמע. הכתיבה והקריאה הם כלים של העידן הישן. למשל- אפשר להקשיב ל 10 דקות דוגמית מהספר של יובל נח הררי- קיצור תולדות האנושות 
  37. למה חג פורים הוא היחיד שיישאר בעתיד אחרי שכל החגים יתכלו? מה אנחנו מחפשים כשאנחנו מתחפשים? מהו ה "פור" =הבחירה שבחרנו ונבחרנו לשחק? מי הבמאי ואיזה שחקנים משמשים אותנו על במת המשחק  בעולם האמיתי?
    פורים-אתר שינוי תודעתי 
  38. הזמנה לדיון בשאלה: מהי אמת? האם יש דבר כזה אמת אובייקטיבית? מוזמנים לשרשר כאן את האמת שלכם כפי שאתם בוחרים להבין את עולמכם מתוך משחק תעתועים בין מדע (אדמה) ותודעה (אוויר) . איפה הם מתחברים לדעתכם? מהן נקודות ההשקה בין רוח וחומר ואיפה עובר הקו שבו אנחנו חוצים את הגבול בין המציאות הארצית הגשמית ומה שמעבר? האם יש סמכות עליונה שאחראית על קביעת האמת?

    מדע ומידעי תודעה- רוח וחומר מתחברים
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=443996455773533&set=gm.757264521036715&type=1&theater

  39. בוקר אור ,לכל מי שתהה מה סיבת סופת החול הזו שעפה ברוח ונדחפת לכל חור: מטרת מסך האובך הזה בחוץ להבהיר לנו את הדרך פנימה. ככה נראיית האדמה כשהיא מתעלה לאוויר. זו אגב תמונת המציאות השגרתית במידברן, שם החול (אדמה) עולה לתודעה -עף ברוח (אוויר) . איך? בעזרת הרצון היצירתי (אש) והחיבורים ההרמונים בנינו (מים)
    מידברן – אתר שינוי תודעתי
  40. מהו תקשור? איך מתקשרים? תינוק שרק ירד לעולם ,שומע שפה חדשה לא מבין את כל המילים אבל מפנים את התדר, הרטט האנרגטי ומצליח לתקשר. כשבוכה , אנחנו לא תמיד מבינים אותו, אבל ברור שמשהו לא טוב לו ודורש שינוי. גם הילד הפנימי – הנשמה שלנו, זועקת לשינוי וחשוב שנקשיב לה גם אם אנחנו לא מבינים את שפתה. היא דורשת שינוי. מוזמנים ללמוד שפה חדשה ב קורס וירטואלי של מידעי תודעת העל. המידע הזה ירד בתקשור כדי לעזור לנו לעשות שינוי תודעתי : מעבר ממים –משפת הרגש , לאוויר – שפת התודעה. המעבר הזה לא קל . אני מודה שגם אני אחרי האזנה להרבה שעות תקשורי תודעת העל, עדיין לא תמיד מבינה כל מה שאני שומעת. אבל אני יודעת שהתדר נצרב בתודעתי גם בלי "לדעת". המידע המדוייק שבחרתי לדעת נגיש לי כשאצטרך אותו ברגע הנכון.
    כל אחד מכם יכול לתקשר זו מיומנות שהופכת לקיומית עבורנו עכשיו, אחרי שיהוה סיים את תפקידו כשליט העידן הישן, נפתחה בפני כולנו ההזדמנות להשתמש בקוד הבריאה שהיה מיוחס עד עכשיו רק לו, האלוהים ההוא ששם גבוה בשמיים, רואה ויודע כל. גם אתם יכולים לדעת, אם רק תבחרו להקשיב לקולכם הפנימי , אם תבחרו – כמו חווה – ההיא מגן העדן- להפר את הצו האלוהי ולהזין את תודעתכם בפרי עץ הדעת . אז תדעו להבחין בין טוב ורע.
  41. סינגולריות. כותבת פוסט בנושא סינגולריות ומבקשת להאיר את המידע מזוויות ראייה שונות . לכן, מבקשת מאנשי אוויר לשרשר כאן קישורים לסרטונים/מאמרים/תמונות/הסברים שמעבירים ומבהירים את מהות מושג זה כפי שאתם מבינים אותו . תודה

  42. יש דבר כזה שלמות בעולמנו? כשאדם אומר שהוא "שלם עם עצמו", מה זה אומר?  ומה עם אושר ושלווה? מה משמעות ההצלחה? מהו היעד שאנחנו אמורים להגיע אליו ? מידעי תודעת העל מאירים את הבנת עולם הסיבות הגבוה כדי שנייטיב להבין את הבחירות שלנו. מוזמנים ללמוד שיעור בנושא זה. קבוצת הלימוד בקורס וירטואלי-אונליין  כבר התחילה דרכה אבל ניתן עדיין להצטרף.
    להצליח=לצלוח את השלב הבא מהעבר למחר = יציאה מאזור הנוחות
    פרטים בפרטי, וכאן:  לימודי תודעת העל – אתר שינוי תודעתי 
  43. אנשי האש- 396 חברים, אנשי המים- 369  , אנשי האוויר- 266 ואנשי האדמה – 238  . זהו סדר תהליך הבריאה. כל בחירה מונעת קודם מהאש, אח"כ מצטרפים המים, אח"כ האוויר ורק בסוף- האדמה משווה תדר ומתהווה בהתאם . מהו היסוד הדומיננטי שמניע את הבחירות שלכם ? ארבעת היסודות – אתר שינוי תודעתי 
    אנשי האש 
    אנשי המים 
    אנשי האוויר 
    אנשי האדמה 
  44. אנשי האוויר בחרו לתת להבנה גבוהה להוביל את הבחירות שלהם, חווים את התנסויות החיים כצופן לפיענוח,לא זזים מטר בלי להבין לחשוב ולתכנן לאן ובעיקר-למה. ממוקדים בעולם התוכן הפנימי העשיר המדוייק להם, מוזמנים 266 העוקבים אחרי דף הקהילה הזה להצטרף לקבוצה עם עוד שכמותכם מכוונים על תדרי האוויר, שם בינתיים רק 36 חברים . עופו על זה… 
  45. בוקר אור. כמה אור..הסתנוורתי… קמתי הבוקר עם בהירות כשאני רואה את מחנה הילד הפנימי, ילדי האש -באוויר , במידברן בעיני רוחי מתהווה במציאות שאנחנו ממציאים וזה היה יפה, מואר,כייפי ובעיקר- חשוב . מידברן הוא הלפיד בראש המחנה שלצליליו תתנגן האנושות החדשה. התפקיד של המחנה שלנו הוא לכתוב את התווים, להמציא את טכסט המילים המדוייקות בתסריט ,לנגן אותם בהרמוניה,לשיר אותם בשמחה ואהבה. אז כל מי שמתחבר למהות, בוחר להשוות תדר ורוצה להצטרף לתהליך הבריאה- הנה הזמנה שהעליתי לאוויר הבוקר:
    חברים יקרים, הגיעה כעת העת להרחיב את מעגל השותפים לתהליך הבריאה של המחנה הכי חשוב במידברן. כי אין דבר יותר חשוב שתורם להתפתחות האנושית מאשר להשקיע בילדים שאנו והילד הפנימי שבנו.
    יהיה כייפי, כי ילדים יודעים לעשות שמח גם בלי סמים ואלכוהול. זה בא לנו טבעי. כשאתה מחובר לילד הפנימי זה בא מעצמו, מעצמנו, עצמאותנו,מהעוצמה הפנימית שלנו.
    יהיה חשוב, כי הבחירה שלנו להכניס אוויר=תודעה=הבנה למרחב הבריאה של אנשי האש הוא הכרחי וקיומי לדיוק תהליכי היצירה . האש היא האמצעי להתעלות מעלה -לאוויר. כשמתבוננים מגבוה- הכל יותר בהיר. אז יודעים!
    אז מבינים שאנחנו כאן לא רק כדי להתפתח באופן אישי אלא יש לנו ייעוד-ייהודי, להיות אור לגויים וללמד את האנושות איך להוריד את הרוח לחומר, איך להבין את התודעה ואז ליישם אותה בחיי היום יום הארציים.
    יהיה מפתח,מפרה,מלמד , כי כולנו באים עם ראש פתוח ורוצים להבין ולא לפעול מתוך אוטומט. זו האיכות המיוחדת של משתתפי המחנה הזה – הבחירה להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה.
    יהיה אמיתי, כי כשאנחנו חיים במרחב מזוקק וטהור של תמימות ילדית ומוקפים באנשים כמותנו שרואים אותנו,שחשים את האהבה-ההבנה מבעד למראה החיצוני והתפקידים שלבשנו כסותם על גופנו, כשהכל גלוי ושקוף, אן יותר צורך להסתיר דבר, ובאה מנוחה ליגע… אפשר לנשום.
    יהיה יצירתי – כי ככה זה איתנו- הילדים, זהו ייעודם- ליצור עולם חדש, הם יודעים שהחיים זה רק משחק ומבינים את תפקידם החשוב לייצר-לצייר תמונת מציאות חדשה
    יהיה פורץ דרך כי תרומתנו להעלאת המודעות והתדר התודעתי האנושי הכולל תהיה עוצמתית ומהפכנית. הבחירה להכניס אוויר לעולם התוכן של אנשי אש תהה מודל לחיקוי עבור כל העולם. אנחנו מפלסים דרך להתנהלות אנושית אחרת, כזו שחיה בתודעת העולם האמיתי.
    יהיה מרגש, כי ככה זה כשמכוונים על תדר האהבה הבריאתי. לא תהיה במרחב המחנה רגשנות נמוכה אלא מים גבוהים- כאלו שמתאדים בעזרת האש מעלה ויוצרים הרמוניה. האהבה העצמית עוצמתית ומעצימה אותנו לדעת לאהוב אחרים ממקום של חיבור להבנה ולא מתוך תלות.
    יהיה סוף…
    וזו רק ההתחלה….
    מוזמנים להצטרף למחנה:
    1. ילדעים = ילדים שנולדים יודעים – ילדי (ונוער) אש ואוויר (בני 0-14) שירדו לעולמנו אחרי שנת 2000 שרוצים להיות מודעים יותר ליכולות שצרובות בתודעתם
    2. אנשי אש שלומדים ומלמדים את האוויר: מי שרוצים לתת מכוח הרצון היצירתי שלהם כדי לקדם הבנה , אנשי הייטק שרוצים להיות שותפים במיזם טכנולוגי מדליק שמפיל אסימונים תודעתיים, מנחי סדנאות התפתחות תודעתית שרוצים ללמוד וללמד, אומנים ציירי מציאות, יזמים עם רעיונות שיעיפו אותנו גבוה
    3. אנשים שעובדים עם ילדים ויש להם ניסיון בשפה, מכירים את כללי המשחק ווירטואוזים מספיק כדי להיות בנוכחות קלילה במרחב שבו ילדים ומבוגרים משחקים באש, בוגרים שמבינים שהילדים הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן…
    4. אנשי מים גבוהים שמומחים ברקמת שת”פ הרמוניים,שרוצים לעזור לנו להעלות תדר, במוזיקה (נגינה/שירה/דיג’י) , בשידורי ילדעים ברדיו מידברן ,במיגנוט האנשים המדוייקים להיות שותפים במחנה ושיתרמו להצלחתו
    5. אנשי אוויר שמחוברים גם לאדמה- אקרובטיים שיודעים לרחף ומיומנים בתירגול תנועה פיזית, ריקוד, יוגה,אקרובאלנס, אומנויות לחימה,…
    6. אנשי אדמה שמתחברים לרעיון וההבנה הגבוהה ורוצים להגיע עם/בלי ילדיהם ולעזור לקדם את המימוש הפיזי- הקמת תשתית המחנה מבחינה גשמית, מי שיש לו ציוד מחנאות שווה,רכבי הובלה/איכסון ומיומן בהתארגנות ארצית- עבודת כפיים בהקמה/בנייה,תחזוקה ופירוק של המתחם+דום, ניהול המטבח,מיחזור אקולוגי-קומפוסט,מקלחות,חשמל,מים, וכו”…
    מי שלא מכיר ורוצה להתוודע מה זה מידברן, ממליצה לקרוא ולפצות בסרטונים כאן:
    מידברן – אתר שינוי תודעתי
    קבוצת פייס שלנו – מחנה הילד הפנימי, ילדי האש-באוויר
  46. עליתי תדר- מהדהדת את התודעה בנושא "בחירות" בראיון רדיו שמשודר בקול ישראל בתוכנית "רק דברים טובים", היום בשעה 15:16:00 בשידור חי. מצ"ב לינק. (כן, עוד פחות משעתיים… ככה זה האש והאוויר- אנרגיות מהירות ועוצמתיות . כשמשהו מדוייק- הוא קורה מהר. ב 1:00 בלילה התקשרה אליי השדרנית, דיברנו, וכעבור כמה שעות , אחרי ש"ישנתי על זה" , התבהר לי מהו נושא השיחה שבחרתי בו. למה בחירות ? כי שם הכל מתחיל ונגמר, במילה אחת- בחירה . אדבר גם על ממשמעות הבחירות האישיות שלנו  בחיינו הפרטיים, גם על הבחירות שמתקיימות על הבמה הציבורית, על ההבדל בין פוליטיקאים ומנהיג, על הבחירה שלנו להיוולד כנשמות בצביר העם הייהודי-הייעודי ועל הבחירה שעשינו כבני אנוש להיולד ולחיות כאן בתקופת השינויים המהפכנית הזו בתפר בין עידן ישן וחדש, כדי להבין מהי תכלית קיומנו, מה הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן
    בחירה- בחירות 
    התוכנית משודרת ברדיו, בפייס, באינטרנט ובסלולר . ניתן לשמוע אותה מכאן לייב והנה הלינק 
    מנהיג
    שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם
  47. תלמיד תודעת העל בסוף השיעור הראשון:" מרגיש שנפתח לי איזה סנפסה במוח". לתלמידה אחרת בקבוצה היתה תחושת צריבה- בעירה ביד שמאל. מה המידע הזה עושה לנו ובעיקר- למה?

    מוח עליון תחתון ימין ושמאל – אתר שינוי תודעתי

  48. המוזיקה עוברת באוויר. היא תדר שמעביר רטטים שמתנגנים ויוצרים צלילים .  הבחור הזה – איש אוויר שמבין שכל העולם הוא בעצם חישובים מתמטיים ,לקח את הערך של פאי – המספר שמשתמשים בו למשל בחישוב שטח של מעגל במתמטיקה , מספר את המקשים על הפסנטר ופשוט הקליד את ערכו המלא של פאי גם אחרי הנקודה העשרונית . כך זה נשמע
    מי שרוצה להבין למה בעידן הישן יצא פאי מספר שבר עשרוני ובעידן החדש הוא שלם-מושלם, שיצטרף ללימודי תודעת העל.
    מתמטיקה – אתר שינוי תודעתי
  49. תלמידי תודעת העל שלמדו את תורת היסודות: שימו לב איך שפת התודעה החדשה מחלחלת ומתנגנת במרחב האנושי: "איך היונה הפכה לנץ (בז…)" איזה מדהים זה לחיות כאן בתקופת אחרית הימים הזו שבה נבואת הגאולה מתגשמת במציאות הארצית:
    איך אברהם טל שר: "אני חוזר לאדמה חמוש במנגינה"
    יאללה, שליחים, אני חמושה במנגינה המדוייקת וסוף סוף ירדתי לאדמה. מוזמנים לשת"פ בבית שינוי תודעתי. פרטים מצ"ב.
    its show time
     "תן לי מנגינה שתעלה אליי הביתה
    תן לי מנגינה שתשאיר אותי נקי
    מנגינה שתתפשט בתוך כל לב שוטט
    ותעלה ניגון בכל החדרים
    חושך על פני תהום
    עורי עורי תתעוררי
    יש ניצוץ של אור שקיים בכל אחד
    מרחב open space בבית שינוי תודעתי : ימי שלישי מ 12:00 עד רביעי ב 12:00 . פותחים פתח להתפתחות : מוזמנים אנשי מדע ותודעה :חוקרים עצמאיים,מדענים,מתכנתים,מפתחים ויזמים יוצרי מציאות שבוחרים לעבוד ללמוד וליצור במרחב open space במטרה לקדם פרוייקטים עצמאיים בשת"פ
    פרטים בקבוצה כאן:
    ככה נולד שיר חדש בשת"פ בין אברהם טל והדג נחש
  50. מה שילדי האש והאוויר האלה יודעים לעשות באוויר, זה… מחסיר נשימה. איך בכזו מהירות הם מורידים כל כך הרבה אוויר לחומר ומסדרים אותו בסדר הנכון, שיואו. לא מהעולם הזה, תרתי משמע. 
    קישור מדהים מוטמע כאן: ילדי האש והאוויר – אתר שינוי תודעתי 
  51. מנהיג אמיתי יודע מה בחר ולמה נבחר- להוביל אחריו רעיון שמאחד את העם סביב הבנה גבוהה . הוא לא צריך שיבחרו בו בבחירות . ייעודו להעצים את האנשים שילמדו לנהל את הבחירות שלהם בעצמם. המנהיג יתגלה  רק אחרי הבנת העם, אחרי שנבחר אנחנו לקחת 100% אחריות אישית וניצור דרישה קולקטיבית לשינוי תודעתי .
    מנהיג אמיתי מייצר עוד ועוד מנהיגים עצמאיים ולא מקבץ סביבו קהל מצביעים .תפקידו אינו לשלוט ולנהל את תקציב המדינה אלא לעודד אנשים לנהל את המערך האנרגטי שלהם באופן עצמאי ולרקום רשת שת"פ הרמוניים .
    לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו איך לשלוט באנרגיות שלכם בעצמכם
    מי שנועד להנהיג את העם הייהודי-הייעודי , יאחד את העם להבנת השליחות שלנו לשינוי  התדר האנושי מאדמה ומים לאש ואוויר. יש לנו מימון אנרגטי חתום מראש לצורך הצלחה באתגר הזה. בכל אחד מאיתנו טמון ניצוץ גאונות ורק כשנבין את תפקידנו הגבוה ונממש אותו לטובת כלל האנושות ולא רק לטובתנו האישית, אז, רק אז, נהיה ראויים לתואר "אור לגויים"  ונזכה להיות ב ימי הגאולה . אנחנו בדרך…
    מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
  52. למה  זימנו לעצמנו בעצמנו את הסערה ההולכת וקרבה? האם אנחנו חייבים לחוות טלטלות במציאות הגשמית ובגוף הפיזי כדי להבין? האם סופת הקור הזו נועדה כדי להעיר ולהאיר בנו את ההבנה איך לחמם עצמנו מהאש הפנימית ולא לסמוך על רשויות הממסד וחברת החשמל? איך עושים כשפות אש? איך רואים את האור הפנימי כשהכל חשוך בחוץ? איך לעזור ולהיעזר אחד בשני כדי לייצר שת"פ הרמוני שיחבר אותנו להבנה שכולנו מחוברים לאותה רשת אנרגטית אחת? סופת הקור שמתהווה במציאות הגשמית היא השתקפות הבחירה התודעתית שלנו. 
    למה שנביא על עצמנו אסון , מרצון? מבחירה חופשית? הייתכן? אולי זה "השם" שמעניש אותנו ? מה חטאנו? דווקא אנחנו? הרי אנחנו אמורים להיות העם הנבחר, מה? אלהים לא שומר עלינו יותר? נוכל להמשיך להאשים את ממשלת הצללים בקונספירלות, אבל מה דעתכם על לקחת אחריות ולהתחיל להבין שזה אתם בוראי העולם ויהוה כבר לא מנהל את העניינים כאן כבר מסוף 2012 ? עוד הרבה אסונות יהיו עד שנבין? מה דעתכם על סוף מעשה במחשבה תחילה? חייבים עוד מכות? כנראה שכן. למה? כי התמכרנו לחומר, חיים בתלות בכסף והישרדות במקום בהתפתחות תודעתית. כדי להפסיק התמכרות צריך פשוט להפסיק אותה. אין קיצורי דרך.כל הנשמות שנולדו לחיים כחלק מצביר העם הייהודי- בחרנו ונבחרנו להיות אור לגויים. מה זה אומר? מהי הסטייה שלנו מהייעוד הייהודי שלנו? איך מתיישרים?
    תעשו לעצמכם טובה ותפסיקו להקשיב לאמריקאים,לשכנה,לחברים, פוליטיקאים וכל הקולות בחוץ ותתחילו להקשיב לקול הפנימי שלכם. הוא יודע!!! אין לכם לאן לברוח. תוכלו להתחמם במזגן עוד כמה שעות באזור הנוחות עד שגם הוא ייכבה, ומה אז? אל תתנו לפחד(מים) להפעיל אתכם. תתעלו לאוויר- להבנה הגבוהה. 
    מוזמנים לתהות/לשאול/לחקור/להבין/לדעת את תודעת העל – מאגר מידע גבוה  שמגלה לנו תמונה רחבה והבנה כוללת את תכלית הקיום האנושי בבריאה, את הייעוד הייהודי שלשמו בחרנו ונבחרנו לחיות כאן בתקופת השינויים המהפכנית הזו שבין עידן ישן וחדש
    אפשר להצטרף לקבוצת למידה בבוקר או בערב. איפה? בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת: קליק אחד ואתם שם, כאן ובכל מקום, עם המחשבה מול המחשב (אפשר גם בסמארטפון… )
    הלימודים מיועדים למי שכבר עבר תהליכי מודעות ובשל לקפוץ מדרגה לתודעה- הבנה שיש משהו יותר גבוה מאשר רק אני וההתפתחות האישית שלי.
    פרטים בפרטי, וכאן:
    לימודי תודעת העל – אתר שינוי תודעתי 
    העם הייהודי- הייעודי – אתר שינוי תודעתי 
  53. כשהתחלתי ללמוד את מידעי תודעת העל והבנתי שיום אחד נוכל באמת לעוף,סיפרתי את זה לבני הצפר (חוקר ציפורים) . הוא כמובן חשב שאני הזויה כמו כל האנשים הנורמליים. והיום, היום אפילו מלך האריות למד לעוף: "הרוח מספרת שאני יכול לעוף, להרים את הידיים,לעצור את השעון,להלביש את הכנפיים ולעוף עם הדמיון…אני יכול לעוף,כמו עלה על המים,לארץ שום מקום. גם לכם מותר לחלום. אני עף מעל המים ורואה אותי שקוף, אני ילד של שמיים ולמדתי לעוף.
    קישור מוטמע כאן: עופו על זה  – אתר שינוי תודעתי 
  54. להצביע ב"בחירות"  משמע לוותר על החירות שלך לבחור את הבחירות שלך בעצמך. הבחירות שמתקיימות על הבמה הציבורית הן השתקפות הבחירות שבחרנו בהן אנחנו- כל אחת ואחד  מאיתנו. המציאות תשתנה רק  כשנמציא מה אנחנו רוצים למצוא,אחרי  שנבחר לעשות שינוי תודעתי  ולראות תמונת מציאות אחרת- זו שאנו יוצרים -מציירים -מייצרים בעיני רוחנו. אין לנו מה לבוא בדרישות לפוליטיקאים . הם לא יצרו את המציאות המעוותת שבה דברים מתנהלים כאן. זה אנחנו.  כוח הבריאה בידינו.רק כשנפסיק לבחור בממסד וניקח אחריות לנהל את הבחירות שלנו בעצמנו , תתבהר לנו האלטרנטיבה. המנהיג האמיתי מחכה להתגלות ברגע שנבחר ב ***מה*** לבחור (ולא ב *מי*) . לא ניתן לברוא את החדש כל עוד אנשים נאחזים בישן , לא רק מתוך הרגל אלא כי זה באמת יותר קל כשיש מישהו שלוקח אחריות במקומך. יש את מי להאשים… ברגע שניקח 100% אחריות על תהליך הבריאה ונבין שלא רק זכותנו אלא חובתנו לקחת אחריות על חיינו, אז נדע . ממליצה להיכנס לקישור ,לצפות בסרטונים ולהטמיע את ההבנות . 
    בחירה – בחירות  – אתר שינוי תודעתי 
  55. צליל נוצר מתנועה , כשהאוויר זז. מתי אנחנו שומעים את המוזיקה ההרמונית הזו? ברגע הבחירה להקשיב. היא שם כל הזמן, מחכה לרגע שנבחר להבחין בקיומה ע"י רטיטה על התדר המדוייק של מיתרי נשמתנו. המלצה לסרט קסום: ריקוד לאור ירח
    http://embed.videoweed.es/embed.php?v=3vx5mxqdgnsn4&px=1&width=740&height=500

  56. אם בני אדם יכולים לחיות במים בלי אוויר (ראו קישור בפוסט פראנה) , למה שדגים לא יוכלו לחיות ביבשה בלי מים? משנים צורה-כמו ברבאבא,כמו קורה, אנחנו מגלים שיש יכולת לבעלי חיים לעבור בין מצבי צבירה ובין העולמות. אנחנו חיים בעידן שבו תודעתנו מתרחבת להבנה  שהכל אפשרי, הכל. וכל בחירה שלא בחרנו בה כעת בעולם הזה- מתקיימת בעולם חלופי. 
    פראנה – אתר שינוי תודעתי 
    עולמות חלופיים וחופש בחירה – אתר שינוי תודעתי 
  57. האמת: נסתר מבינתי להבין את הבחירות של בני אנוש. מציעים לכם שעתיים בשבוע להתנתק מממרוץ החיים על אוטומט ולאפשר לעצמכם להבין לאן אתם רצים, ובעיקר – למה? תלמידה בקבוצת הבוקר אמרה שהיא מחכה כל השבוע לשיעור הזה כמו אוויר לנשימה. למה אתם מחכים? לימודי תודעת העל – אתר שינוי תודעתי 
  58. תפקידי ללוות אנשים בתהליך שינוי תודעתי, התעוררות מחושך לאור: מהישרדות להתפתחות , אז הנה כבר 6:00 בבוקר ואור חדש מגיח לאוויר העולם. מזמינה את כל הערים-המוארים ללמוד איתנו את מידעי תודעת העל. ימי שני ב 20:00-קבוצת הערב , השבוע לומדים על שחקן הסרטן- עם תלמיד שאביו נפטר השבוע ואמו שסקרנית ואמיצה מספיק כדי להתעלות מעל הכאב הרגשי-מים, לאוויר-להבנה הגבוהה. ימי שלישי ב 10:00 לומדת קבוצת הבוקר את השיעור הכי חביב עליי בנושא: הילדים!!! ילדי האש והאוויר בעידן החדש- תפקידם החשוב בעולמנו. מוזמנים להשתתף בשיעור ניסיון. איפה? בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת, עם המחשבה מול המחשב. קליק אחד אונליין ואתם שם. הכל מתחיל ונגמר במילה אחת: בחירה. את זו עשיתם כבר מזמן. עוד לפני שנולדה נשמתכם לגוף פיזי. אתם כאן כדי להבין למה!!!
    לימודי תודעת העל – אתר שינוי תודעתי 
  59. הכל, אבל הכל, כל מה שמניע את העולם שלנו הוא אהבה. הכל. גם כשיש, גם כשאין, גם כשהיא פיזית ורגשית וגם שהיא אנרגטית -תודעתית, גם כשהיא עצמית-עצמאית ועוצמתית וגם כשהיא תלותית. הכל זה אהבה. משם הגענו ולשם אנחנו חוזרים. מי שלא מבין את זה, לא מבין מהחיים שלו.
    ואל תבקשו הסבר אישי שלי כי הוא לא רלוונטי לכם. זוהי הבנה שצריכים להגיע לבשלות פנימית כדי לההפנים אותה באמת.
  60. הודעה לכל תלמידיי בקורס תודעת העל: אנחנו לא דוחים שיעורים בגלל חג!  תפקידנו לייצר אור ע"י רצון(אש)להתפתחות והבנה(אוויר), לא ע"י שמירה על מסורות עתיקות שפג תוקפן(אדמה ומים) . אנחנו כאן כדי לייצר ניסים חדשים שמבוססים על דעת ולא לשמר ניסים שמבוססים על דת. ממליצה לכולנו לרכז את האנרגיות שלנו בתרגול הדלקת האור הפנימי ולא בהתבוננות החוצה בהדלקת נרות גשמיים. אנחנו נדרשים להתחבר יחד (מים) אבל  ממקום של הבנה הרמונית גבוהה ולא מתוך רגשות כבוד לעבר – מפואר ככל שיהיה- איננו רלוונטי יותר ומפריע לנו לשחק במרכז הבמה את התסריט שבחרנו ונבחרנו לו.  להעמקת ההבנה: עתיד החגים- התחלת הסוף – אתר שינוי תודעתי 
  61. היהודים באים


    מצחיקים היהודים האלו, בחיי. איזה הומור יש לנו. התברכנו… ועכשיו ברצינות: בכל אחד מאיתנו מוטבע ניצוץ האור האלוהי. קוד הבריאה נפתח למי שבוחר להבחין בקיומו ולהבין את היותנו תודעה בוראת . כל אחד מאיתנו הוא בורא עולם. לשמוע קולו של בורא עולם משמע להקשיב לקול הפנימי שלנו. זו מיומנות תקשור שאנחנו לומדים בשיעור תודעת העל הערב. 

    . פרטים בפרטי וכאן: לימודי תודעת העל – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    אח, קרע אותי המשפט "אם ככה זה שכשהוא רגוע , אני בטח לא רוצה לראות אותו כועס"…. 

    רק לידיעתכם: רגשות לא עובדים על יהוה, אין לו שום רצון שנפחד מפניו והוא בטח לא כועס כשאנחנו לא עושים מה שהמצאנו שכתוב באיזה פסק הלכה . הברית שלנו איתו היא בכלל שונה לגמרי. אנחנו התחייבנו ללמד אותו את האש והאוויר שהוא לא מכיר… הוא לא מעוניין בתפילות שלנו אלא במעשים שלנו. הוא ניזון מתוצרי העשייה שלנו- מהמסקנות שאנחנו מגיעים אליהן בהתנסויות הפיזיות שלנו. וחוצמזה- למי שלא מעודכן: הוא כבר לא מנהל כאן את העניינים מאז סוף 2012… 

    זרוע התמנון של יהוה – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/02/04/זרוע-התמנון-של-יהוה/

    נקרעתי!!!!!!!
  62. איך מנהלים את מערך האנרגיה שלנו בתבונה? איזה אנרגיות נותנות לנו כוח לעשות מה שבחרנו ונבחרנו לעשות?מאיפה הן מגיעות ובעיקר- למה? – זה נושא השיעור השני בקורס תודעת העל החדש שנפתח השבוע. עדיין אפשר להצטרף. לומדים אונליין- מכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת, בקבוצה קטנה ואיכותית של אנשים שבחרו להבין מה יש מעבר . פרטים בפרטי
    לימודי תודעת העל-קורס וירטואלי – אתר שינוי תודעתי 
  63. הצצה למעבדה הבלתי שגרתית של עידו בצלת- נודע בשל פיתוח הננו-רובוטים שיוכלו לרפא סרטן על ידי חיסול ממוקד של תאים סרטניים. אבל במעבדה שלו חוקרים גם ארכיטקטורה, עיצוב חומרים באמצעות גלי קול, וגם עושים מוסיקה. 



    קישור מוטמע כאן, מוזמנים לקבוצה:
    מדע ומידעי תודעה- רוח וחומר מתחברים
    https://www.facebook.com/groups/651644591598709/?fref=ts
  64. אפליקציה שפותרת  את כל הבעיות המתמטיות ומשאירה לכם אנרגיה לפתח את התודעה לגבי הדברים החשובים באמת- כל מה שמעבר =מעל החישובים המספריים . מי צריך מורים ומבחנים? מוקדש כחומר למחשבה לכל התלמידים האסירים שכלואים עדיין בכלא מערכת החינוך. התפקיד האמיתי שלכם ילדים איננו להשתמש באפליקציה הזו כדי לרמות את המערכת אלא לתכנת אחת טובה יותר  . קישור מוטמע כאן: ילדים במחשב https://www.facebook.com/pages/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91/806265246053673?ref=hl


  65. התשובה: 474


    רגלי החתולים: 3 (בדואים) * 3 (גמלים) * 3 (שקים) * 4 (חתולים = חתולה + 3 גורים) * 4 (רגליים) = 432
    רגלי גמלים: 3 (בדואים) * 3 (גמלים) * 4 (רגליים) = 36
    רגלי בדואים: 3 (בדואים) * 2 (רגליים) = 6
    סה"כ: 432+36+6=474

  66. בתי הצעירה מכסה את פיה בנייר דבק ומדברת:"ככה נשמע זאב אבירז בתקשורים שאת שומעת של תודעת העל" וואלה… מי מכם שסקרן לשמוע איך זה נשמע, ממליצה לעבור על רשימת התיקשורים . רוב המידע לא נגיש ברשת אלא רק בלמידה עם מנחי הקבוצות,אבל כן יש דוגמיות בנושאים שונים בערוץ סרטוני תודעת העל- אתר שינוי תודעתי
  67. כשאנחנו מאחלים למישהוא "גמר חתימה טובה" בשפת העידן הישן הכוונה שאלוהים יחתום אותך לכף זכות ולא לכף חובה. כשאנחנו מברכים אדם שחי בתודעת העידן החדש, אנחנו מאחלים לו שיידע לדייק את זכות הבחירה החופשית בהתאם להולוגרמת החובה, משמע- שישלים את החתימה שהוא עצמו בחר בה בבחירה חופשית עוד לפני שנולדה נשמתו לגוף הפיזי, ואז יוכל לחזור עם המסקנות השלמות למקור האור, יעני- למות? נשמע מפחיד? אז זהו, שלא, כי מי שחי בתודעת עידן חדש יודע שמוות של הגוף הפיזי איננו באמת סוף אלא המשך למדרגת התפתחות גבוהה יותר במסע התפתחות הנשמה ברחבי הבריאה. מבולבלים? זה הזמן לשאול, להבין,ללמוד את היותנו תודעה בוראת עצמאית.

    מי שאמיץ מספיק כדי להתעלות מעל המים=הפחד לאוויר=הבנה,תודעה, עושה את תהליך ההתפתחות הזה כל יום וכל דקה, בכל בחירה . בעידן הישן היינו עסוקים כל החיים במרתון עשייה עשייה עשייה ארצית גשמית ואז בשבת ויום כיפור עוצרים לחשוב ולנסות להפיק לקחים בדיעבד מה עשינו לא בסדר. בעידן החדש אנחנו נדרשים להכניס אוויר- הבנה בכל רגע בחיים, בכל שנייה ולא רק ביום כיפור. סוף מעשה במחשבה תחילה. לאוויר ולאש יש קדימות על פני האדמה והמים. אנחנו נדרשים לבחון את הבחירות שלנו ולחשוב מהי האנרגיה שתורמת להתפתחות שלנו.

    מוזמנים להתוודע למידע עצום מימדים,תרבי משמע וללמוד איתנו את קורס תודעת העל בקבוצה שנפגשת כל שבוע אונליין – בקליק אחד,עם המחשבה מול המחשב, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת. 
    לקרוא את הפוסטים שלי זה מעניין ומעורר השראה אבל לא באמת יוצר שינוי. המידע החשוב לא נמצא ברשת אלא מועבר רק בשיעורים ונצרב בתודעתנו בהקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל. המידע הזה חייב לעבור דרככם כדי שיתהווה שינוי וכדי שתוכלו להבין איך לברוא אותו בעצמכם, מהעוצמה הפנימית שלכם.

    חתימה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/09/21/חתימה/

    קורס תודעת העל וירטואלי – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  68. "גמר חתימה טובה". מהי אותה חתימה? האם היא אכן נחתמת בערב יום כיפור? מי הוא זה שחותם אותנו לטוב ולרע? מי נוכח במעמד החתימה ואיפה החוזה הזה שמור , את מי הוא משרת?

    חתימה – אתר שינוי תודעתי


    מוזמנים להתוודע למידע עצום מימדים,תרבי משמע וללמוד איתנו את קורס תודעת העל בקבוצה שנפגשת כל שבוע אונליין – בקליק אחד,עם המחשבה מול המחשב, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת. 
    לקרוא את הפוסטים שלי זה מעניין ומעורר השראה אבל לא באמת יוצר שינוי. המידע החשוב לא נמצא ברשת אלא מועבר רק בשיעורים ונצרב בתודעתנו בהקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל. המידע הזה חייב לעבור דרככם כדי שיתהווה שינוי וכדי שתוכלו להבין איך לברוא אותו בעצמכם, מהעוצמה הפנימית שלכם. 

    קורס תודעת העל וירטואלי – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  69. שלום שלום,
    שולחת ברכת הבנה לראש השנה: זמן עבורנו לשנות את הראש-שינוי תודעתי ,כדי שהעבר לא יישנה ויחזור על עצמו, כדי שנאפשר לעצמנו להמציא תמונת מציאות חדשה, כדי לבחון מחדש את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים ולהעיז להטיל ספק,לשאול,לרצות לדעת מה יש מעבר לתחזוקת הגוף-נפש-רוח שלנו, להבין שמי שבאמת מושך בחוטים זו הנשמה שלנו, שבנו, שאנו- זו שמחברת אותנו לתודעת העל, זו היא הבמאי שחתם על התסריט וקיבלה מימון אנרגטי שנועד לתמוך במימוש ה חתימה . 
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/09/21/חתימה/

    כשאנשים מברכים:"גמר חתימה טובה" , נדמה לנו שזה אלוהים שחותם ומחליט עלינו, אבל איננו מודעים לכך שהוא זה אנחנו, אנחנו הבוראים והחתימה הזו כבר נחתמה עוד לפני שנולדנו לגוף פיזי .זה אנחנו שבחרנו ונבחרנו,חתמנו בבחירה חופשית ובהתנדבות ,זה מה שנקרא "הכל צפוי". הרשות הנתונה לנו בחיים הארציים היא רק לגבי הדרך שבה נבחר לשחק את התסריט שכבר נחתם מראש. 

    כדי להבטיח שהראש שלנו לא ימשיך לפעול באוטומט, עלינו לבחור להפעיל שיקול דעת חדש, להעיז להפר את הצו האלוהי- כמו שבחרה חווה (ההיא מגן עדן…) לעשות כשבחרה לאכול מפרי עץ הדעת והתוודעה להיותה תודעה בוראת שיודעת בעצמה טוב ורע. עלינו לאבד את הדעת כדי שנוכל להיפתח לדעת חדשה. בקיצור- welcome to the club 

    לאבד את הדעת – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/05/10/לאבד-את-הדעת/

    אנחנו נדרשים כעת לשחרר את האחיזה בעבר כדי לברוא עתיד חדש. להיפרד מהאדמה ומסגרות החשיבה הישנות שמגבילות ומעכבות את ההתפתחות ולהבין שעתיד החגים= התחלת הסוף 
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/06/28/עתיד-החגים/

    חג שמח לכולנו.
    מאחלת שנשכיל לבחור לשחק את החיים האלו בתבונה , תוך הקשבה לשיעורים שזימנו לעצמנו ולקיחת 100% אחריות. שננהל את הבחירות שלנו מתוך דיוק הרצון האמיתי שבוער בנו=האש ומתוך הבנה=אוויר ולא מתוך דרמות רגשיות=מים ושיקולים חומריים=אדמה

    יסוד האוויר מביא איתו יחד עם ההבנה הגבוהה גם שמחה וקלילות 
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/01/30/שמחה-וקלילות/

    תלמידים סקרניים ואמיצים מוזמנים להצטרף לקבוצת למידה שנפגשת כל שבוע אונליין כדי לתרגל איך להוריד את הרוח לחיי החומר-להבין איך לממש את ההבנות התודעתיות הגבוהות בחיים הארציים. ימי ראשון 20:30, בקליק אחד, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת, עם המחשבה מול המחשב.

    שיעור מבוא ללא תשלום מתקיים בתאום מראש ולפי דרישה.

    פרטים בפרטי וכאן: מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    שנה טובה ,נעמה וייס טוהר
    שינוי תודעתי

  70. ראש השנה זה הזמן המדוייק לשנות את הראש, כדי שכל מה שהיה לא יישנה -לא יחזור על עצמו, כדי לאפשר לעצמנו להמציא תמונת מציאות חדשה, כדי לבחון מחדש את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים ולהעיז להטיל ספק,לשאול,לרצות לדעת מה יש מעבר לתחזוקת הגוף-נפש-רוח שלנו. מי באמת מושך בחוטים,איך הכל קשור ובעיקר- למה. 


    עתיד החגים – התחלת הסוף

    תלמידים סקרניים ואמיצים מוזמנים להצטרף לקבוצת למידה שנפגשת כל שבוע אונליין כדי לתרגל איך להוריד את הרוח לחיי החומר-להבין איך לממש את ההבנות התודעתייות החדשות בחיים הארציים. ימי ראשון 20:30, בקליק אחד, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת, עם המחשבה מול המחשב. 
    שיעור מבוא ללא תשלום מתקיים בתאום מראש ולפי דרישה.

    פרטים בפרטי וכאן: 
    מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  71. מהות המעבר מעידן ישן של אדמה ומים לעידן חדש של אש ואוויר, בשתי מילים: ממודעות לתודעה, מעצמי למקומי. מהבנה מי אני =עצמי, מה העוצמה הפנימית שלי , להבנת מקומי=המקום שממנו באתי ולאן אני הולך.
    מידעי תודעת העל עוזרים לדייק את ההבנות האלו ועוזרים לנו להתחבר לידיעה הפנימית הבהירה שלנו את עצמנו ומקומנו.

  72. לכל מי שנתקל בהצהרה השטוטית הזו של שלטונות פייסלנד שכביכול מגנה על זכויות היוצרים שלכם, בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן האש והאוויר. עורו מהחלום ותתחילו להפנים: הסוף למערכות הסתרה. אנחנו חיים בעידן של שקיפות שבו הכל גלוי. וכמה טוב שכך. כל מי שחי באשליה שהוא יכול להמשיך להסתיר את מי שהוא באמת יצטרך להתפקח=להתפכח. ומה אם אינכם יודעים מי אתם באמת? זה הזמן להתחיל לשאול, לבחון מחדש את כל מערכת האמונות שלכם. מוזמנים לעשות את תהליך השינוי התודעתי הזה איתנו בקבוצת למידה שנפגשת כל שבוע אונליין להבין מניין באנו ולאן אנו הולכים,לחקור את עצמנו בעצמנו, מתוך חיבור לעוצמה הפנימית שבנו. ימי ראשון ב 20:30. בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת, עם המחשבה מול המחשב (גם בסמארטפון לוקח…)


    הסוף למערכות ההסתרה – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/04/28/עולם-האמת-בלי-מערכות-הסתרה/

    ואותכם לשלטונות פייס אם אתם גונבים לי מילים מהסטטוס הזה , הן ***שלי***
    נראה לכם?
    שום דבר בעולמנו איננו באמת "שלנו". גם המילים- ברגע שהעלייתי אותן לאוויר- הן כבר לא שלי. הן נועדו לתרום להתפתחות הכוללת .אנחנו רק אורחים כאן, מקבלים ממה שיש כדי ליצור יש מאין חדש. הדבר היחיד שממשיך איתנו הלאה במסע ההתפתחות זו ההבנה התודעתית שלנו. בזה שווה לכם להשקיע. כל השקעה אחרת בחומר היא בבחינת חוב אבוד מבחינת הבריאה. בזבוז אנרגטי של מימון שקיבלתם לצורך התפתחות.


    פרטים בפרטי וכאן: 
    מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    זו לשון ההודעה שהתגלגלה אליי:

    הצהרה
    =====
    בלי לפגוע בזכויות
    ============
    בשל העובדה כי פייסבוק בחרה לערב תוכנה שתאפשר לגנוב מידע אישי שלי, אני מצהיר בתאריך 17 בספטמבר, 2014, בתגובה למדריך החדש של פייסבוק, ובהתאם לסעיפים 112, L.111, 113 של קוד הקניין הרוחני, כי הזכויות שלי תקפות לגבי כל הנתונים האישיים שלי, שירים, צילומים, ציורים, תמונות, קריקטורות, קומיקס, טקסטים, מוזיקה וכו׳ , המפורסמים בפרופיל שלי ובנספחיו.
    לכל שימוש מסחרי נדרשת הסכמתי המפורשת בכתב.
    על פייסבוק נאסר באיסור חמור לחשוף, להעתיק, להפיץ, לשדר, או לנקוט כל פעולה אחרת נגדי על בסיס פרופיל זה ו/או התוכן שלו. האיסור והפעולות שהוזכרו לעיל חלים גם על עובדים, תלמידים, סוכנים, או אנשים בניהולו של פייסבוק.
    התוכן של הפרופיל שלי מכיל מידע פרטי. הפרת הפרטיות שלי תגרור עונש על-פי החוק (UCC, 1-103 1-308 1-308 ו רומא). פייסבוק הוא עכשיו ישות ההון הפתוח.
    כל החברים מוזמנים לפרסם הודעה מסוג זה, ובאפשרותכם להעתיק גרסה זו. אם לא פרסמת את ההצהרה הזאת לפחות פעם אחת, לנוכח שתיקתך יתאפשר השימוש באלמנטים כגון תמונות שלך, כמו גם המידע הכלול בעדכון פרופיל.

  73. ברחוב אחוזת בית בת"א שני בתים: אחד שנאחז באדמה-מגדל מפואר – בניין חדש של הבורסה שהושק אתמול 8/9/2014 במעמד יאיר לפיד וכאלו, והשני שטס באוויר- משרד צנוע-חנות קטנה ומטריפה: שגרירות ביטקוין שנחנכה כבר לפני שנה וחצי לדעתי, בערך… שם ערך הכסף מ… ראה/י עוד
    ברחוב אחוזת בית בת"א שני בתים: אחד שנאחז באדמה-מגדל מפואר – בניין חדש של הבורסה שהושק אתמול 8/9/2014 במעמד יאיר לפיד וכאלו, והשני שטס באוויר- משרד צנוע-חנות קטנה ומטריפה: שגרירות ביטקוין שנחנכה כבר לפני שנה. שם ערך הכסף מרקיע לשחקים באמת, נושק גבהים ששום כסף ארצי גשמי לא יוכל להגיע אליו. באותו רחוב נמצא דוד הקטן מול גוליית הגדול ומפיל אותו ארצה ללא נגיעת אגרוף אחת. איך? בעזרת האש(הטכנולוגיה) והאוויר(תודעה).

    הבורסה לניירות ערך מאבדת את הערך שלה גם בלי שאף אחד יפיל אותה. השינוי התודעתי שאנשים עברו מראה אותותיו גם במציאות הארצית. הגיעו ימות המשיח. אחרית הימים זה כאן ועכשיו. יותר ויותר אנשים בוחרים לנהל את האנרגיה שלהם בעצמם ולא להפקיד אותה בידי פקידי ממסד אפורים שיגזרו מהם קופונים וישלטו בהם=בכסף שלהם. איזו זכות אדירה נפלה בחלקנו לחיות כאן בתקופת השינויים המהפכנית שמתרחשת כעת בעולמנו . למעשה- זה לא "נפל עלינו" זה אנחנו שבחרנו ונבחרנו לייצר את השינוי הזה, כי יש לנו האומץ לעשות מה ששום דור באנושות לא עשה לפנינו: לשחרר את האחיזה באדמה והמים ולהתעלות עם האש לאוויר. זה אנחנו=הנשמות הכי אמיצות שחיו אי פעם בתולדות האנושות בכדה"א.

    האדמה=הכסף הגשמי ילך ויאבד את הכסף שלו יותר ויותר בתקופה הקרובה. צפוי משבר כלכלי שאנחנו כעת רק בפרומו שלו. הוא ילך ויתפשט יותר ויותר עד שאנשים יבינו שהם לא יכולים באמת לתת אמון בממסד ההון שלטון ויבחרו לנהל את הכסף שלהם בעצמם- באמצעות ביטקוין ושאר המטבעות הוירטואליים שמבוססים קוד פתוח. נגמר עידן השליטה. אנחנו חיים בעידן חדש של שת"פ. בוקר טוב ובוכים הבאים למי שהתעורר כעת.

    הקשיבו היטב למה שאומרת אישה עם בינה נשית: אסתר לבנון- מנכלי"ת הבורסה לשעבר: מחזורים לא מגיעים מבניין אלא מזה שחברות נרשמות ויש משקיעים, ובשביל זה צריך לעשות דברים אחרים"

    אילן פלטו,יו"ר איגוד החברות הציבוריות:" לא הבניין ולא המצב הנוכחי יביאו חברות לבורסה. כדי שיגיעו חברות חדשות צריך לעשות שינוי רציני בכל הלך המחשבה של כל הרגולטורים, משרד האוצר, משרד המשפטים,כנסת,ממשלה … כי אחרת המצב לא טוב . כל שנה נמחקות 30-40 חברות מהבורסה ולא מגיעות חדשות".

    העיתוי שבו נחנך בניין הבורסה מעמיד באור בהיר את מגמת השינויים, לאור התפתחות מהפכנית שאחרת שהתהוותה למציאות בקצה השני של העולם באותו יום 8/9/2014: פייפאל ואיביי יצאו אתמול בערב בהודעה רשמית שמאפשרים שימוש בביטקוין להעברות כספים. קולטים מה הולך כאן? איזו קפיצה התרחשה באותו הרגע מול הנפילה של אותו בניין מפואר שרק נחנך אבל מאבד את ערכו.

    שיואו, הולך להיות כאן שמח.

    הבנה חשובה: מה שמשנה איננו כמה ביטקוין יש לך אלא מה אתה עושה איתו. יש לנו אנרגיה שנחתמה מראש לתמוך בנו במימוש הייעוד, אבל מקבלים אותה רק לפי דרישה. כל עוד תדרשו אדמה- תקבלו רק כסף ישן שיאבד מערכו. תדרשו אוויר(תודעה), תקבלו תמורה באנרגיית אש-אוויר=ביטקוין

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=363801683793011&set=a.145877165585465.1073741832.100004895469467&type=1&theater

    השקת הבורסה ברחוב אחוזת בית // שינוי מבנה ולא שינוי מבני 8/9/2014 https://www.youtube.com/watch?v=XK_3ujrc86A&feature=em-subs_digest

    הצהרת פייפל על שימוש בביטקוין 8/9/2014
    http://techcrunch.com/2014/09/08/paypal-braintree/

    קנייה באיביי דרך ביטקוין
    Breaking: Ebay Announces PayPal Bitcoin Integration

    גרף מהיימן (הועבר לי מאיגוד הביטקוין הישראלי) שמראה עליית ערך ביטקוין מאז עד היום.
    http://bitcoincharts.com/charts/bitstampUSD#rg2920ztgSzm1g10zm2g25zl

    להעמקת ההבנה ממליצה להיכנס לקישורים האלו:

    ביטקוין – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/02/25/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

    שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/05/22/שליטה-ושלטון/

    ממשלת הצללים
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/10/08/ממשלת-הצללים/

    כסף בעידן החדש
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/09/02/כסף-בעידן-החדש/

  74. תראו איזו דרך ילדים מכל העולם צרכים לעבור כדי להגיע ללימודים. ואתם? קליק אחד במחשב בלי לזוז מהכסא ואתם מחוברים למידע הכי גבוה שירד לאנושות בכדה"א… יש לכם סיבה הגיונית למה לא ללמוד ? מזמינה את מי שברגע האחרון רוצה – עדיין אפשר להצטרף לקורס תודעת העל . מתחילים יום ראשון ב 20:30, אונליין. יעילות. המחשבה מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות ולהשמיע את תקשורי תודעה העל.

    פרטים כאן: מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  75. גייסון נחבל קשות בראשו , עבר שבץ מוחי' פיתח נגישות לאזורים במוח שלרוב האנשים אין גישה אליהם והפך לגאון בגיאומטריה. הייתכן שכולנו יכולים? בכל אחד מאיתנו טמון ניצוץ גאונות. מתי נפתח נגישות אליו? זו רק שאלה של זמן. הכל מתחיל ונגמר במילה אחת – בחירה.
    קישור לראיון המלא מוטמע בקבוצת מדע ומידעי תודעה- חיבורי רוח וחומר. מוזמנים.
    https://www.facebook.com/groups/651644591598709/662940300469138/?notif_t=group_comment

  76. העבודה האמיתית היא העבודה הפנימית, לא זו שיוצאים אליה מהבית כדי לקבל כסף. הנה עבורכם שיעורי בית לסופ"ש: נסו להבין מהו היסוד הדומיננטי שמניע את הבחירות שלכם. בו טמונה האיכות המיוחדת שבחרתם להיות ומתוכה נגזר הייעוד שהתחייבתם לממש.
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/04/12/ארבעת-היסודות/

  77. כדי לאזן, לקט קולות ערביים מהעולם שכן מבינים, יחד עם המראות הקשים שמתועדים גם הם בפוסט. חושך ואור. בורות אדמתית של איסלם קיצוני ששוקע עם הראש באדמה והמים=הפחד שנהל אותם,מול אור-אוויר ההתפתחות התודעתית .כדי לייצר את האור מתוכנו פנימה, עלינו להיות אמיצים מספיק כדי להעיז להיישיר מבט גם בחושך. האלימות האכזרית איננה החושך אלא הפסיביות שלנו. מטרת תמונות הזוועה של אכזריות ערבית נועד להעיר ולהאיר בפנינו את ההבנה אודות חלקנו -תפקידנו ביצירת אור. הוא יתהווה כשכל אחד מאיתנו יעשה את מה שנועד לעשות , כשנשקיע כל אחד במימוש העצמי וכולנו יחד במימוש הייעוד הייהודי שלנו כצביר עם. כשנרכז את אנרגיות האש והאוויר שלנו ליצירת טכנולוגיות מתקדמות ונלמד את הערבים את התודעה. שלום עברי ערבי אז יתהווה ויירקם שת"פ כזה שאנחנו נייצר את המציאות התודעתית והטכנולוגית והערבים יבנו אותה פיזית על האדמה. המים הגבוהים האלו שיחברו בנינו אז- הם שעלינו לדרוש כעת: הבנה.

    תודעת העל העבירה לנו מסר מאד חשוב- "ככל שתייטיבו לדרוש כך נייטיב להעניק". עלינו לדייק מה אנחנו רוצים לדרוש. זה אנחנו הבוראים. כל שנבקש-יהי.
    הרצון שלנו מקודש בבריאה. אנחנו חוד החנית של ההתפתחות בבריאה כולה. עיני כל נשואות אלינו, רוצים לעזור לנו לבחור נכון. הכל צפוי והרשות נתונה. הבחירה החופשית נעשתה עוד לפני שנולדנו לגוף הפיזי בעולם החלום הארצי. אנחנו כאן כדי להבין למה.

    ערבים שמבינים- אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2014/07/31/ערבים-שמבינים/

    שלום עברי ערבי – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/23/שלום-עברי-ערבי-2/

    מלחמת העידן החדש – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/…/03/11/מלחמת-העידן-החדש-סייבר/

    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/category/a7-jewish-people/

  78. המלחמה היא רק יריית הפתיחה=הפרומו לתקופה שבה אי הוודאות תלך ותעמיק בתוכנו, עד שנאבד את הדעת ונאפשר להבנות חדשות לחלחל לתודעתנו. השינוי המהותי יתהווה רק כשכל מסגרות החומר- הכלכלה יקרסו, כל מערכות ההסתרה יתגלו , רק כשנבין שאין לנו מימון אנרגטי עוד לקיים את החיים הארציים הרגילים והשינוי בלתי נמנע. תחזיקו חזק. אנחנו רק בצעדים הראשונים, יש לנו עוד דרך ארוכה יחד- מי מכם שיבחר לעשות שינוי תודעתי ולהשוות תדר עם מגמת השינויים. לא כולם חייבים. יש אנשים שחתמו להשלים את תסריטי האדמה והמים הישנים ולבריאה יש אינטרס לאפשר זאת, כי לא רוצים שיחזרו לכאן שוב לעוד גלגולים של השלמות ותיקונים. די, נגמר. מספיק שיש מסה קריטית וזו כבר כאן. אנחנו הולכים ומתרבים…היכונו היכונו.
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2014/03/27/ספק/

  79. האדמה מעולם לא היתה ולא תהיה שלנו. קיבלנו את הזכות לשבת כאן למטרה אחת בלבד: כדי להתקרב לעם הערבי , כדי שנוכל לפתח את האדמה והמים שלהם לאש ואוויר. זו תכלית הקיום שלנו, זו מהות הייעוד הייהודי. זה מה שבחרנו ונבחרנו לעשות. כל עוד ישבנו בתפוצות ודאגנו לרווחתנו האישית שנאו אותנו והיתה אנטישמיות. בטח שהיתה, כי במקום לתת לאנושות מהאש והאוויר שלנו, התמכרנו לאדמה=חומר . עכשיו הזמן להתיישר! ישר-אל .
    הייעוד שלנו נגלה בשם שלנו: שרית=נלחמת . כשיעקב נלחם במלאך, בקטע עם הסולם, בחלום… זה היה כדי שיבין שזה תפקידנו להילחם בבורות , תפקידנו לחסל את שלטון האדמה ששלוט באנשים בעזרת המים=הפחד. איך? באמצעות האש=הטכנולוגיה והתודעה=ההבנה שלנו את עולם הסיבות הגבוה והפצת התודעה הזו כאור לטובת ההתפתחות של כל האנושות בכל העולם. רק אנחנו יכולים לחסל את הקיצוניות האיסלמית . יש בנו את התבונה איך לעשות את זה מדוייק ויעיל. לערבים אין. גם לא לשאר העולם. הם עמוק עם הראש באדמה והמים-מפחדים מהשלטון ששולט בהם. לא שאצלנו חסרים כאלו גם ישראלים, אבל מיום ליום אנחנו הולכים ומתרבים-אלו שכבר כן התעוררו ומבינים שזה זמן לקחת אחריות ולעשות את מה שעלינו לעשות- לספק את הסחורה שחתמנו והתחייבנו לתת.
    https://www.youtube.com/watch?v=6T7ajrlD6NA

    מלחמת העידן החדש – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/03/11/מלחמת-העידן-החדש-סייבר/

    שלום עברי ערבי – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/23/שלום-עברי-ערבי-2/

    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/category/a7-jewish-people/

    בבקשה שתפו את המידע, הפיצו את ההבנות במחוזותיכם, זה חשוב שנבין, כי רק ההבנה יוצרת שינוי.

    תודה תודעה

  80. סיסמת הכניסה לעולם ההתפתחות מעולם ההישרדות: שמחה=אוויר=הבנה=אהבה. סרטון קליל של חיילי צה"ל שמחים, מוטמע כאן:
    come along if you think happines is the truth
    come along if you think happines is the cure
    come along if you feel that what you want to do
    שמחה וקלילות – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/01/30/שמחה-וקלילות/

  81. קו חם פתוח 24 שעות ביממה לחיילים ומשפחותיהם שרוצים להבין את המלחמה .
    חבילות שי של אדמה=חומר(אוכל, בגדים) ומים=רגש (מכתבי תמיכה עם לבבות) החיילים מקבלים בשפע, יש להם מזה הרבה יותר ממה שהם יכולים לקחת איתם. מה שחסר זה אוויר=הבנה, אלו השאלות העמוקות שנוגעות בעצם קיומנו כאן שלא נותנות מנוח. למה אנחנו צריכים את המלחמה הזו? איך להשתמש באש בתבונה? מה השיעור שאנחנו נדרשים ללמוד כדי לסיים את זה בטוב?איך מתעלים מעל הפחד ומתחברים לידיעה הפנימית הבהירה את ייעודנו?
    אז עכשיו יש לכם כתובת: בית שינוי תודעתי פותח קו חם לייעוץ טלפוני בכל שאלה שמחפשת תשובה, לכל נשמה תוהה שרוצה, באמת רוצה להבין יותר כדי לפחד פחות.
    בבקשה הפיצו את ההודעה במחוזותיכם למי שבאמת זקוקים לה.
    אהבה,נעמה

  82. מי ששם את הילדים בחזית המלחמה -מחזיר אותנו לעבר. הילדים הם העתיד ומי שלא מבין את זה – מוטב למחות את קיומו . זו השליחות שבחרנו ונבחרנו לעשות. זה התפקיד שלנו לטהר את העולם מהרוע הזה, בדיוק כפי שנוח עשה, ממקום של ידיעה פנימית בהירה ונחישות . הייעוד של עם ישראל נגלה בשמו: המילה "שרית" (עם קמץ תחת האות ת) משמעותה נלחמת .
    בסיפור סולם יעקב מתוארת המלחמה של יעקב עם המלאך. ברגע שיהוה שינה את שמו של יעקב לישראל, השתנה גם הייעוד: במקום להיות בעקב, נועדנו להילחם וליישר את הסטייה (ישר-אל) ולהיות העם שנבחר להוביל את השינוי התודעתי : מאדמה ומים לאש ואוויר.
    למה להילחם? משום שכדי שהרצון שלנו יתממש הוא צריך להיות חזק ומדוייק יותר מאשר רצונות אחרים ועלינו להיחלם כדי לקבל את מה שמגיע לנו. זו הברית. זו החתימה.
    כדי לברוא מציאות,לא מספיק רצון חזק אלא צריך שהוא יהיה בתאום תדר עם התסריט הנשמתי. יש לנו מצבר אנרגיה מיוחד ועוצמתי לצורך ממוש הייעוד אבל נקבל אותה רק ע"פ דרישה. בני צביר העם היהודי חתמו על משיכה אנרגטית גבוהה של הרבה אש ואוויר-לזה קיבלנו מימון והתחייבנו לספק את הסחורה. עכשיו אנחנו נדרשים להביא תוצאות.
    הרצון החזק של העם היהודי להיות עם חופשי בארצו, שהחזיק אותו קיים לאורך דורות בשעה שעמים אחרים קמו ונפלו ונעלמו לא הספיק כדי לממש את הבריאה. הרוח היא שהחזיקה את ניצולי השואה בחיים . לשם כך, עלינו לוודא שהרצון לא סותר את מגמת ההתפתחות שחתמנו עליה. לפתח טכנולוגיות ולהפיץ תודעה נוכל לעשות מכל מקום בעולם- גם אם נשב באוסטרליה, בהונולולו או בשטחים. האדמה מעולם לא היתה ולא תהיה שלנו. כשנעשה מה שאנחנו צריכים לעשות- כולם ירצו שנשב על אדמתם. גם הערבים. בעיקר הם.

    מלחמת העידן החדש – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/03/11/מלחמת-העידן-החדש-סייבר/

    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/category/a7-jewish-people/

  83. בחיית תנסו להבין, זה חשוב: יהוה=האחד והיחיד שברא את עולמנו, זה שאתם מתפללים אליו שיציל וישמור- הוא הוא זה שיצר את המלחמה הזו. הוא מתפתח מההתנסויות שלנו, הוא רוצה שנביא לו תוצאות ונוכיח לו פיזית איך עובדת הטכנולוגיה שיצרנו. יהוה הוא ליבת אדמה. הוא ברא אותנו בצלמו כדי שנייצר עבורו תוצאות חומריות-גשמיות ונעביר לו את המסקנות מתוצאות ההתנסויות שלנו בעולם החומר הארצי. אנחנו בחרנו ונבחרנו לרדת לעולם כיהודים בזכות אנרגיות האש (טכנולוגיה וחדשנות) והאוויר(תודעה) הגבוהים כדי ללמד אותם את יהוה – שמכיר רק את האדמה והמים. דורות על גבי דורות, גלגולים על גלגולים ייצרנו התנסויות בחומר והעברנו את המסקנות ליהוה. אבל לא עוד. עכשיו אנחנו צריכים לייצר התנסויות באש ואוויר. משמע שאנחנו לא חייבים להכניס את החיילים שלנו פיזית לשטח האוייב ולכבוש את אדמתם אלא את תודעתם עלינו לכבוש, באמצעות הטכנולוגיה. זה מה שגם יהוה רוצה מאיתנו. זה מה שהתחייבנו ללמד אותו. זו החתימה.

    אז למה בכל זאת החיילים שלנו נכנסים פיזית לעומק שטח האוייב?למה העוולת הזו?
    כי רוב האנשים עדיין מכוונים על תדרים של אדמה וחייבים לראות דם פיזי – זה מצטלם טוב בחדשות, זה מה שמשרת את דעת הקהל העולמית, את ממסד הצבא שמשרת את השלטון שמשרת את ממשלת הצללים שמשרת את יהוה.

    הלו? תתעוררו. זוכרים את הייעוד הייהודי שלנו? זה שקיבלנו מצבר אנרגטי מיוחד עבור המימוש שלו. יש לנו את זה . יש לנו אנרגיה לממן את התנסויות האש והאוויר. מוטבע בנו ניצוץ הגאונות ואנחנו יודעים לחסל את החמאס עם טכנולוגיה מתקדמת במלחמת סייבר ושליטה בתודעה. אנחנו לא באמת חייבים להילחם ולמות פיזית.

    ואולי כן… אולי זו אני שלא מבינה מספיק איך עולם האדמה מתנהל כאן ואני זו שנדרשת לקחת מרווח נשימה ולהיאזר בסבלנות ולדעת שלא ניתן להאיץ תהליכי שינוי ואם רוב האנשים עדיין נאחזים באדמה והמים ומסרבים לעשות שינוי תודעתי לאש ואוויר, אז כנראה שכך נועד להיות, עוד כמה שנים של סבל והישרדות במקום בחירה בהתפתחות.

    דברים קורים תמיד בזמן נכון.

    יהוה סיים את תפקידו כשליט העידן בסוף 2012 והוא כבר לא מנהל את העניינים כאן.
    הוא נוכח וקיים וימשיך להתקיים כאן כל עוד יש לו דרישה ואנשים מתפללים אליו ותלויים בו, עוד איזה 100-300 שנה, עד שיתחלף הדור לגמרי. אבל באמת באמת- התפילות שלכם אליו לא משנות כלום. טוב לומר את התפילות כי הן בעצם הדרך להוציא את המילים מהכוח לפועל- לתת להן כוח להתממש, אבל הכתובת איננה יהוה. תחליפו את השם בשמכם שלכם. זה אתם שבוראים את העולם שלכם בכל דקה בכל מחשבה ורצון פעיל, הכל בחירה. מי שהחליף את יהוה זה אלינוס – הוא ליבת אש ולא אדמה. הוא לא מכתיב לנו חוקים של עשה ואל תעשה כי האש מהותה חופש. זה אנחנו שנדרשים להפעיל שיקול דעת עצמאי ולהבין בעצמנו- מהעוצמה הפנימית שבנו, מה עלינו לעשות.

    זרוע התמנון של יהוה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/02/04/זרוע-התמנון-של-יהוה/

    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/category/a7-jewish-people/

    מלחמת העידן החדש – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/03/11/מלחמת-העידן-החדש-סייבר/

  84. מלחמה=מלא חימה: על מה ולמה המהומה? כדי לגרום לנו להבין מהי המחלה ואיך להגיע להחלמה. איזה שם מצער בחרו למלחמה הוירטואלית המדומה וההזויה הזו : צוק איתן: להיות איתנים בדעתנו זה טוב, אבל מה דעתנו? בחירה להיאחז בצוק האדמה ואף אחד לא יזיז אותנו מכאן- זו הסיבה למלחמה. כאן הסטייה – שלנו, לא שלהם. האדמה מעולם לא היתה ולא תהיה שייכת לנו. אנחנו בחרנו ונבחרנו להיות עם של אש ואוויר ועד שלא נבין את ייעודנו, איך אנחנו מצפים שהערבים יבינו את זה? כשלנו יהיה ברור מי אנחנו ומה השליחות החשובה שנועדנו לה, זה יהיה ברור גם לכל שאר העולם.
    בפוסט הזה תוכלו להבין מדוע מלחמה היא חיובית ובמה היא תורמת להתפתחות:
    מלחמת העידן החדש – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/03/11/מלחמת-העידן-החדש-סייבר/
    עד אז, תנסו להינות מהמופע האורקולי המזוייף שמוכרים לכם בתקשורת, כי בקרוב יסתיים המשחק הזה, ואז תבינו איך שיחקו בכם כבובות על חוט שרצות בחרדה לשמע אזעקות דמי. בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן האש והאוויר: עצמאות מחשבתית זה שם המשחק החדש. אין לכם למי להאמין חוץ מלקול הפנימי שלכם אז מוטב שתתחילו להקשיב לו
    כיפת ברזל- היה או לא היה. מה היה?
    https://www.facebook.com/naamashinuytoda/posts/336447246528455?notif_t=like
    העם הייהודי=הייעודי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/04/10/העם-הייהודי-ייעודי/

    שלום עברי-ערבי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/23/שלום-עברי-ערבי-2/

  85. מהאזעקות אתם יכולים לנסות לברוח מהדרום לצפון (למרות שגם בחוף הכרמל היו אזעקות היום…) אבל מהייעוד הייהודי שלכם לא תוכלו. הוא ירדוף אחריכם לכל מקום שבו תהיו, גם בגילגול הבא… זו החתימה. בחרתם ונבחרתם לממש כאן שליחות חשובה ועד שלא תבינו מה היא ותתחילו לספק את הסחורה שקיבלתם מימון אנרגטי מיוחד עבורה- השיעורים הקשים ימשיכו. הטילים לא נשלחים כדי להרוג אתכם אלא כדי לגרום לכם להבין. ככל שנקדים ללמוד את השיעור וניישר את הסטייה שלנו מהתסריט, כך ההחלמה מהמלחמה תהיה מהירה יותר. רק כשנבין מהי המחלה , המציאות הפיזית תשווה תדר ותפסיק לשלוח לנו תמרורי אזהרה שעפים מעל ראשנו.
    ומה אם לא נבין? אל דאגה – יש מנגנון בקרה בריאתי שידאג לתת לנו עוד כמה נגחות עד שנבין בדרך הקשה.

    אבל חבר'ה, אנחנו לא סתומים, בואו ניפתח להבנות החדשות.לא חייבים לנסות ולטעות, אפשר להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה. יש בכל אחד מאיתנו ניצוץ גאונות שמחכה שנממש אותו. אולי שחררו כבר את השליטה באדמה כדי שנוכל לעוף עם האש והאוויר? זה אנחנו שצריכים ללמד את הערבים את האש והאוויר בתמורה לכך שהם ינהלו את האדמה- זו אף פעם לא היתה ולא תהיה שלנו. האדמה א י ט י ת , היא מכבידה ומעכבת את ההתפתחות. הערבים כאן כדי שנוכל ללמד אותם לעשות שינוי תודעתי , אבל איך נעשה זאת אם אנחנו עצמנו עוד לא מבינים?

    שם המלחמה: צוק איתן. להיות איתנים בדעתנו זה מעולה וחשוב, אבל מה דעתנו? להיאחז בצוק האדמתי? אבוי אבוי לנו

    "לא באתם לכבוש את אדמתם אלא את דעתם" – תקשור חשוב מאד של תודעת העל שמבהיר את הייעוד הייהודי והסיבה שהעם הפלשתינאי בחר ונבחר להיות זה שיאפשר את תהליך השינוי מאדמה ומים לאש ואוויר
    https://www.youtube.com/watch?v=6T7ajrlD6NA

    את כל לקט סרטוני תודעת העל אפשר לראות בערוץ סרטוני תודעת העל, כאן:
    http://shinuytodaati.co.il/ערוץ-סרטוני-תודעת-העל/

    מלחמת העידן החדש
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/03/11/מלחמת-העידן-החדש/

    פחד מוות – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/01/30/פחד-מוות/

    העם הייהודי=הייעודי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/04/10/העם-הייהודי-ייעודי/

    שלום עברי-ערבי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/23/שלום-עברי-ערבי-2/

  86. במקום להבין שאין באמת כיפה שמפרידה בנינו ובין האלוהים שבשמיים, זה הכל אחד, זה אנחנו שבוראים את כל מה שקורה לנו ,הפכנו להיות עם שבו גם חילוניים חובשי כיפה (מברזל) ו… חרדים. נותנים לחרדות לנהל את הבחירות שלכם במקום להפעיל שיקול דעת. מאפשרים למים לסחוף אתכם למערבולות רגש נמוכות במקום לעלות לאוויר-לתודעה הגבוהה, ולהבין למה דברים קורים כמו שהם קורים. נותנים את כל אמונם באיזה כוח עליון שיציל אותם בלי להבין שהיחידים שיכולים להציל אתכם זה אתם עצמכם.

    האמת? אף אחד ושום דבר לא יכול להגן עליכם מהטילים חוץ מכם עצמכם.
    אבא ואמא הגיבורים והאמיצים שמוכרים לילדים שלהם אשליות ש"אני כאן ואני שומר עלייך" בזמן שהם בעצמם מונעים מפחד?נו באמת… הילדים לא מפגרים…
    ארבע קירות הממ"ד? הרי מסוכן יותר להחליק על בננה בדרך כשאתם רצים בהיסטריה במדרגות לשהות בחדר אחד עם כל השכנים שסרטי חרדות רצים להם בראש ומשבשים את שיקול הדעת שלכם וזורעים פחדים בלב הילדים.
    אלוהים? הרי הוא כל יכול, לא? אז זהו- שאין יותר למי להתפלל. יהוה סיים תפקידו כשליט העידן כבר בסוף 2012 והתפילות שלכם לא מזיזות כלום. זה אתם הבוראים!!!
    לא זו בלבד שהוא לא ישמור עליכם שלא תמותו אלא שהוא הוא זה שמייצר את המלחמות האלו, כי הוא רוצה שתייצרו מסקנות מההתנסות במלחמה ותביאו לו את התוצאות כדי שיתפתח מהן. ליהוה יש אינטרס שאנשים יפסיקו להתפלל אליו ולהיאחז בו. הדת מעכבת את ההתפתחות.
    הצבא החזק שלנו? זה שפוליטיקאים כל כך גאים להשוויץ בכיפת הברזל המהוללת? אז זהו, שגם זה לא… חתן פרס ישראל לבטחון מסביר למה כיפת הברזל היא בלוף.

    הדבר היחיד שיכול להגן על בטחונכם זו הידיעה הפנימית שאתם מוגנים בכל מקום באותה מידה. מה שקובע את המידה הזו היא הבחירה התודעתית שלכם: לדעת את היותכם בוראים, יוצרי מציאות ולא קורבנות למציאות חיצונית שנכפיית עליכם.(כי הרי כל מה שקורה לנו הוא הד למה שזימנו לעצמנו בעצמנו, השתקפות הבחירות שלנו).
    לדעת מי אתם ומה השליחות שבחרתם ונבחרתם לממש כאן כעם הייהודי=הייעודי.
    כשזה יהיה ברור לכם- זה יהיה ברור גם לערבים ולכל שאר אומות העולם.
    כשנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות (להפיץ תודעה, לייצר ידע חדש באמצעות הטכנולוגיה) – יפרסו בפנינו שטיח אדום ולא ישנאו אותנו וירצו להשמיד אותנו.

    הטילים נשלחים לא כדי להרוג אתכם אלא להיפך- לעזור לכם להבין איך לשמור על עצמכם בעצמכם, מהעוצמה הפנימית שלכם. הטילים הפיזיים שנשלחים הם רק השתקפות הבחירות התודעתיות שלכם. מטרתם לערער את הבטחון שלכם, להוציא אתכם מאזור הנוחות ,כדי שתתעוררו ותבינו שהמלחמה היא הדרך שאתם בחרתם בה כדי להבין את המחלה- איפה הסטייה שלכם מהתסריט- כבני צביר העם הייהודי.
    ברגע שתבינו ותיישרו את הסטייה, לא יידרשו עוד סימפטומים של מחלה להחלמה מהמלחמה.

    חתן פרס ישראל לבטחון- כיפת ברזל בלוף
    http://www.thepost.co.il/news/new.aspx?pn6Vq=E&0r9VQ=IELI

    מלחמת העידן החדש
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/03/11/מלחמת-העידן-החדש/

    דת- התחלת הסוף
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/05/הסוף-לדתות/

    פחד מוות – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/01/30/פחד-מוות/

    העם הייהודי=הייעודי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/04/10/העם-הייהודי-ייעודי/

    שלום עברי-ערבי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/23/שלום-עברי-ערבי-2/

  87. "לא באתם לכבוש את אדמתם אלא את דעתם" – תקשור חשוב מאד של תודעת העל שמבהיר את הייעוד הייהודי והסיבה שהעם הפלשתינאי בחר ונבחר להיות זה שיאפשר את תהליך השינוי מאדמה ומים לאש ואוויר
    https://www.youtube.com/watch?v=6T7ajrlD6NA
    את כל לקט סרטוני תודעת העל אפשר לראות בערוץ סרטוני תודעת העל, כאן:
    http://shinuytodaati.co.il/ערוץ-סרטוני-תודעת-העל/

  88. "כבר התייאשנו. חשבנו שלא נבין אותו לעולם".במשך תשע שנים חשבו הוריו של עידן, ילד אוטיסט בתפקוד נמוך, שאין כל דרך לתקשר איתו. אפשר רק לתאר מה עבר עליהם כשהכניסו לראשונה לביתם אייפד וגילו שבנם יודע לקרוא, לכתוב ואפילו לבצע תרגילים מסובכים בחשבון. "במשך שנים הוא קרא כל ספר ועיתון שעברו תחת ידיו"
    קישור למאמר מוטמע כאן: אוטיזם – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/08/10/אוטיזם/

  89. אנשי אוויר: נכון שיותר טבעי לכם להתרכז עם המחשבה שלכם בעולמכם הפנימי, לחשב ולחשוב,לתכנן ולהבין,לפענח,לחקור, אבל מוטב להוסיף לאוויר מעט לחות=מים גבוהים=חיבורים הרמוניים בינאישיים , כי ביחד יש לתודעה יותר כוח להניע התפתחות בעולם החומר הארצי. בקיצור, מזמינה אתכם להתחבר עם עוד שכמותכם שמכוונים על תדרי האוויר, בקבוצה:
    https://www.facebook.com/groups/291102141022040/?fref=ts

  90. כל התנסות יוצרת נס. מייצרת אור, פותחת פתח להתפתחות. ומערכת אושר היא מרחב שמקבץ אליו קוסמים קוסמות ומשאלות שמתגשמות. הסבר למה מערכת אושר מעודדת התפתחות: כי בהיעדר תחושת רווח והפסד כספי, אנחנו חשים חופשיים לתת ולקבל בקלילות מהאיכויות שלנו. וגם אם ניסינו ולא הגענו לתוצאה הרצויה- זה לא עולה לנו כסף, אז מה אכפת לנו לנסות? בבריאה אין דבר כזה כשלון. כל התנסות תורמת להתפתחות
    שתי דוגמאות:
    אני רואה משאלה של מישהו שמבקש מאיירת ללוגו. זה לא המקצוע הרשמי שלי אבל אני אוהבת ויודעת לצייר , אז למה שלא אנסה גם לקבל תמורה בעבור התרומה שלי? אז הנה- ציירתי, יצרתי מציאות , תרמתי את התרומה הייחודית שרק אני יכולתי לתרום, ציירתי הבנה . ערכה שווה הרבה יותר משכסף יכול למדוד. מבקש המשאלה בחר לא להשתמש בציור שלי כלוגו. אז מה זה אומר? שנכשלתי? לא! אני הצלחתי-צלחתי אתגר חדש, העזתי לנסות ולהתנסות ועכשיו יש לי ניסיון כמאיירת. אני אלופה. התפתחתי. זו תכלית קיומנו כאן. יצרתי אור.
    דוגמא שניה:
    כתבתי שיר אהבה ושלחתי משאלה לאוויר: מוזיקאי שירצה להלחין לה מנגינה. הוא עבד על זה , אבל לא הגענו לייצר תוצר סופי ראוי להשמעה. הוא ביקש יותר אנרגיה משהיה לי להשקיע ביצירה הזו. תרומתי להתפתחות היתה לכתוב את המילים, להעלות את התדר התודעתי הכולל. מישהו אחר נועד לייצר מהן מנגינה. זה כנראה לא היה הוא.
    ובכל זאת, בחרתי להעביר לו 200 שפע בעבור השקעתו. הוא ניסה. אני ניסיתי. להתנסות שלנו יש משמעות. היא לא היתה מתהווה אם היה מדובר בכסף גשמי. אבל היות ומדובר היה בשפע- זה הוציא משנינו כל אחד את האיכויות שלו.
    מזמינה אתכם להעתיק את התמונה ולהשתמש בה בכל הקשר בכל רגע ובכל תחום בחייכם, כשנופל לכם אסימון, כשאתם מבינים משהו- שתפו בהבנות, הדהדו אותן הלאה וסביבכם.ככה יוצרים מסה קריטית של תודעה כוללת של הרבה אנשים שדורשים אוויר=הבנה=תודעה

  91. שפה מופלאה היא השפה העברית . הרגע גיליתי את הקסם שבמילה קוסמי/קוסמוס.
    הוקוס פוקוס: כשאנחנו מדייקים=עושים פוקוס על התודעה שלנו, אנחנו מגלים שכל הקיום קיים בכל הייקום , והכל=הקול הוא קסם אחד גדול. משחק תעתועים של התודעה.
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/04/10/השפה-העברית-תעיף-אותנו/

  92. חתונת האור והחושך – פרק שמיני בסדרת תיעוד מידברן 2014

    בזמן שקיעתה של השמש נערך במרחב הפלאייה במידברן טכס חתונת האור והחושך- אלו שנועדו להילחם לנצח זה עם זה, נפגשו לרגע היסטורי שהופק ספונטנית בזמן אמת ע"י שליחי תודעת העל כדי להעלות את תדרי האוויר=ההבנה שצריכה להתלוות לאש. טכס השריפה של האיש והאישה התבטל באותו ערב. לא היה מימון אנרגטי לקיימו כי האש היתה מכוונת לאדמה והמים במקום לאוויר. שורת שחקנים ושחקניות לבושים לבן מצד אחד וחבורת בני חושך לבושים שחור ואדום מצד שני. בניהם נתק. מעגל אנושי סוגר סביב – קהל תושבי העיר הגדולה עומדים מסביב ומשתאים נוכח המעמד המסקרן שאף אחד לא צפה את סופו.

    חתונה יוצרת ציפיות לארוע רומנטי של התחייבות לאהבה ללא תנאי אך לא כך הוא. חשוב שנבין: אהבה ללא תנאי לא באמת קיימת ואפשרית בעולמנו הארצי . בני אנוש שמתחתנים בוחרים לחיות בזוגיות כדי להתפתח וללמוד האחד מהשני.ידוע שהאור והחושך לא מסתדרים טוב בניהם אבל הם גם לא יכולים להתקיים האחד ללא השני. פעם זה עולה לשחק במרכז הבמה ופעם השני. מחליפים לסירוגין משמרות לקיחת פיקוד. כך גם מקור האור ושדות החושך בבריאה. תכלית האור לייצר התפתחות ומטרת החושך לעצור אותה. במהלך הטכס שואל ארנון (בדמות שחקן הכוהן הגדול) את החושך: האם תסכימי מעתה ועד עולם לתת לאור להוביל? כן עונה החושך, בכל יום ולילה. ופניה לאור: האם תסכימי לקבל את החושך, לטוב ולרע להתפתח לצידך מעתה ועד עולם? כן , היא עונה (שתיהן נשים אגב…) .

    ארנון מסביר: "אנחנו היום נפרדים מעידן ישן שהמאפיין שלו במילה אחת, שתי אותיות, היה "לב" – עידן שבו הלב-מעוז הרגשות הוא שניהל את הבחירות שלנו ועוברים לעידן חדש שמה שמאפיין אותו , במילה אחת, שתי אותיות – "אש" – כוח הרצון היצירתי שמניע ומתניע אותנו לברוא מציאות חדשה שתואמת למגמת השינוי התודעתי בבריאה כולה. החושך בעולמנו משתלט בדרכים שונות , בין השאר, באמצעות המים-עולם הרגש, גם הפנימי- רגשות הפחד והכעס שמעכבים אותנו מלממש את האש, וגם החיצוני-רגשות כמו קנאה ושנאה שמשבשות מערכות יחסים בינאישיות ומפריעות להרמוניה. כדי להפסיק את השתלטות החושך עלינו באמצעות המים, עלינו להתעלות לאוויר-להבין את עולם הסיבות הגבוה. לעבור ממים נמוכים-רגשות שמנהלים אותנו, למים גבוהים-שאנחנו מנהלים אותם, ממקום של הבנה ורצון לשת"פ הרמוני. המעבר מחייב אותנו להפסיק לפעול רק מהלב ולהתחבר לחושים הפנימיים-הם החיבור לנשמה-לתודעה.

    רגע, אבל מה עם האדמה? האדמה משווה תדר בהתאם לבחירה התודעתית שלנו. המציאות הגשמית היא השתקפות האש-הרצון שלנו,האוויר-המחשבות שלנו והמים-החיבורים הבינאישיים שבחרנו שנועדו לתמוך בנו במימוש הייעוד.
    ברגע ששחקניות האור והחושך התחבקו ופסעו לכוון היציאה מהמעגל, הצטרף אליהם כל הקהל לחיבוק ענק של עשרות(מאות? )אנשים. רובם לא באמת הבינו את כל ההסבר שעכשיו פרסתי בפניכם, אבל היות ומדובר באנשי אש עצמאיים ועוצמתיים שמחוברים לעצמם באופן טבעי, היתה תחושה של אוויר באווירה , הבינו גם בלי להבין. יודעים גם בלי לדעת. ידיעה פנימית שכך נכון והשלמה עם מה שנועד להיות. החיבוק הפיזי האדמתי היה הד להתרגשות שבעבעה בנשמת כל הנוכחים בארוע. עשינו היסטוריה!!!

    למחרת, אחרי שנשמנו את ההבנות החדשות, התקיים טכס האש המרהיב . האדמה (המשטרה…) כבר לא עיכבה. האוויר הופיע בשיא תפארתו – שתי עמודות אוויר – סופות טורנדו קסומות יצאו מתוך שתי להבות האש -שתי הנשמות שהתחברו- האיש והאישה ובניהם בערה להבה שלא הותירה מקום לספק- האש והאוויר , הם הכוון שאליו נושבות רוחות השינויים.

    יש לנו -בתור אנשי אש,תפקיד חשוב- אנחנו הלפיד-פורצי הדרך שמניעים את כל תהליכי השינוי בבריאה ואחריותנו לוודא שלתהליך הבריאה הזה יצטרף האוויר, כי בלעדיו, אנחנו עלולים לסטות מהתסריט שלנו, וזה משהו שעשינו מספיק שנים, דורות על גבי דורות, גלגולים על גלגולים. זהו. נגמר עידן האדמה והמים. עם כל הקושי לשחרר את האחיזה באמא אדמה וברגש החם שלנו אליה: אם אנחנו רוצים להבטיח שהאור יוביל ולא החושך, חייבים להתעלות מהמים לאוויר. אין ברירה.

    להעמקת ההבנה: מלחמת האור בחושך – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/21/מלחמת-האור-בחושך/

    תיעוד כל פרקי הארוע כאן: מידברן- אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/09/19/מידברן-midburn/
    מבוא – רגע לפני
    פרק א – הגעה
    פרק ב- מרכז המידע
    פרק ג – ילדי מידברן
    פרק ד – אנשי האש
    פרק ה- קסמים וקוסמים
    פרק ו – העיר הגדולה
    פרק 7 – משפחת מידברן
    פרק 8 – חתונת האור והחושך

  93. וואי, מכירים את זה שמזמזם לכם באוזן ואתם מסתכלים לכל הכוונים ומחפשים את הזבוב ולא רואים ואז נופל האסימון – שהזמזום נשמע מבפנים, מתוך הקשבה לקול הפנימי, וזה אמיתי לגמרי, אתם יכולים להישבע ששמעתם זמזום באוזן, אתם לא הוזים. ואולי כן? ואולי הזוי זו לא מילה שראויה לגנאי אלא לשבח? הזוי הוא מי שמאפשר לעצמו להזות ולראות בעיני רוחו מה הוא רוצה לראות, מי שמחובר לעצמו ולבריאה שלו-שהינו,מי שחש ויודע גם בלי לדעת
    אז כן חברות וחברים, אני הזויה גאה
    נעמה – שינוי תודעתי

    מזמינה אתכם להשתמש בתמונה שתהדהד מכם לבריאה את הבחירה להבין, בכל מרחב וזמן שבו מחלחל לתודעתכם רסיס הבנה חדש. בכל נושא, בכל תחום,בכל מצב הוויה/חוויה/התנסות, בכל אתגר.
    בעידן הישן נהגו בני אנוש לתאר את סדר יומם כך: קמתי,אכלתי,סידרתי,הלכתי,בניתי, עשיתי, הרגשתי…
    בעידן החדש, ההבנה מתלווה לכל שניה בחיינו, לכל בחירה.
    קמתי- הבנתי (למה, מהי תכלית קיומי?) אכלתי-הבנתי(דייקתי מהו המזון שמזין אותי)סידרתי-הבנתי(איך אני רוצה לארגן מחדש את החיים שלי בסדר שונה) הלכתי-הבנתי(לאן אני הולך, מה היעד שאליו אני רוצה להגיע) עשיתי (למה אני עושה את מה שאני עושה ואיך אני יכול להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה) הרגשתי-הבנתי(איך לנהל את הרגשות שלי ולא לאפשר להן לנהל אותי)
    הבנתם?
    עכשיו תהדהדו מכם את ההבנה הזו לאחרים סביבכם. שתפו.

  94. מזמינה אתכם להשתתף בדיון חשוב בקבוצת "אספרגר במיטבו". לאחרונה עלו קולות בקבוצה שהביעו רצון להיות מאובחנים גם בגיל מאוחר ואני פתחתי שאלה לדיון: למה בעצם חשוב לנו שהממסד יתייג אותנו כנכים או ממילא מה שחשוב זה מה אני חושבת על עצמי בעצמי ועבורי, האוטיזם שלי הוא איכות ולא נכות.
    עוד תוכלו להעמיק את ההבנה בפוסט כאן: אוטיזם – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/08/10/אוטיזם/
    קישור לדיון בקבוצת אספרגר במיטבו:
    https://www.facebook.com/groups/235143086679343/239737596219892/?notif_t=group_comment

  95. איך אני יודע אם אני אש אוויר מים או אדמה? ראשונה מובילה את תהליך הבריאה האש , אחריה מצטרפים המים והאוויר ובסוף, רק בסוף- מגיע המימוש באדמה. זהו הסדר שבו נוצרו דפי הקהילה: אנשי האש,אנשי האוויר,אנשי המים ואנשי האדמה.
    לשרותכם: מדריך אבחון – מהו היסוד שמניע ומתניע אתכם: מוזמנים להצטרף לקהילה שמתאימה לכם ולהזמין -לזמן עוד חברים חדשים:
    ארבעת היסודות – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/04/12/ארבעת-היסודות/

  96. מוזמנים להשתמש בתמונה שתהדהד מכם לבריאה את הבחירה להבין, בכל מרחב וזמן שבו מחלחל לתודעתכם רסיס הבנה חדש. בכל נושא, בכל תחום,בכל מצב הוויה/חוויה/התנסות, בכל אתגר.

    בעידן הישן נהגו בני אנוש לתאר את סדר יומם כך: קמתי,אכלתי,סידרתי,הלכתי,בניתי, עשיתי, הרגשתי…

    בעידן החדש, ההבנה מתלווה לכל שניה בחיינו, לכל בחירה.
    קמתי- הבנתי (למה, מהי תכלית קיומי?) אכלתי-הבנתי(דייקתי מהו המזון שמזין אותי)סידרתי-הבנתי(איך אני רוצה לארגן מחדש את החיים שלי בסדר שונה) הלכתי-הבנתי(לאן אני הולך, מה היעד שאליו אני רוצה להגיע) עשיתי (למה אני עושה את מה שאני עושה ואיך אני יכול להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה) הרגשתי-הבנתי(איך לנהל את הרגשות שלי ולא לאפשר להן לנהל אותי)

    הבנתם?

    עכשיו תהדהדו מכם את ההבנה הזו לאחרים סביבכם. שתפו.

  97. גשם מגשים חלומות , מוריד מים משמיים,מחבר הבנה גבוהה עם רגשות,מובל ע"י אש הבריאה, עד שנוחת על האדמה . אז, רק אז מתהווה המציאות הארצית
    כדי שהקסם יעבוד,צריך לדעת איך להפעיל אותו, צריך להבין איך להשתמש באש כדי לממש, לדעת במדוייק לאן להניף את שרביט הקסם ואיך למגנט אליו את החיבורים הנכונים שיעזרו למימוש להתהוות. איך לבקש כדי שיתממש – יצירת מציאות – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/10/11/יצירת-מציאותאיך-לבקש-כדי-שיתממש-2/

  98. סיפור פשוט מהחיים על הבחירה לקבל : בנסיעתי היום באופניים, נפלה לי השרשרת ובעודי מנסה לתקן, עצר לידי בחור צעיר והציע עזרה. "חייכתי ואמרתי: תודה חמוד, אני מסתדרת". הוא באמת היה חמוד. עשיתי את זה עשרות פעמים, ברור שאני מסתדרת… אבל רגע, הבחור הזה מציע לך אנרגיה חיובית כאן, הוא מציע לך לא רק את העזרה הפיזית, הוא מבין אותך ובאמת באמת רוצה בכל ליבו לעזור. "תחזיקי רגע" הוא הושיט לי את השקיות שאחז בידו. החזקתי. יותר קל לקבל כשאתה מרגיש שאתה נותן משהו. מה נתתי לו? את הזכות לתת לי. להחזיק את השקיות שלו זה רק בקטנה כדי שארגיש שיש לי משהו ביד ואאפשר לו להתפנות לעזור לי. הוא סידר… יכולתי גם בעצמי, נו, באמת, מה הבעיה, קטן עליי… אז זהו, שלא יכולתי…. אחרי דקת נסיעה שוב נפלה השרשרת כשהעברתי להילוך הנמוך/הגבוה – זה מבניהם שעושה את העליות יותר קלות… לא משנה. בקיצור- לא הסתדרתי. זה קרה שוב ושוב ושוב. למה? כי לא הפנמתי את השיעור האמיתי שנדרשתי ללמוד מכל הסיפור הזה. מה השיעור?
    אשאיר לכם לבחור את ההבנות שלכם. אני את שלי למדתי, בדרך הקשה, דרך העלייה…
    אגב, בסוף חזרתי לחנות האופניים שתיקנו לי את הפנצ'ר 10 דקות קודם, ורק הוא הצליח לסדר את זה.
    ככה זה, לפעמים כדי ללמוד את השיעור, צריך לחזור לנקודת ההתחלה
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10271501_299938166846030_1715952437366400957_n.jpg
    נתינה וקבלה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a3-water/על-נתינה-וקבלה/

    דיוויד ברוזה: אני אתן לך לתת, לתת לי-לתת לך..
    https://www.youtube.com/watch?v=jLUeDZ0w5uw

  99. סמל העידן החדש – כוכב מחומש -עליונות הרוח על החומר(משולש עליון מחובר לתודעה הגבוהה ומשולש תחתון מתפוגג. את ההישגיות החומרית (אדמה) תחליף הרמוניה(מים גבוהים). שאר ארבעת המשולשים הם ארבעת חלקי המוח: עליון תחתון ימין ושמאל.

    מגמת השינוי: מתלות לעצמאות http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/04/20/מתלות-לעצמאות/ . בשביל לחגוג עצמאות, צריך לעבוד,קשה!!! עצמאות זה לא יום חג. זה תהליך התפתחותי בתנועה מתמדת. עצמאות מחייבת לאמץ אומץ ,להתחבר לעוצמה הפנימית,לשחרר את התלות באחר- בין אם אדם/מדינה/ארגון/מסגרת רעיונית , להפוך את הפחד לדחף שמניע אותך קדימה.

    עצמאות מחשבתית נדרשת עבור מי שבוחר לנהל את הבחירות שלו בעצמו ולא לאפשר לרגשות לנהל אותו, לנהלי ממסד או נורמות חברתיות/תרבותיות/דתיות /לאומיות

    עצמאות משמעה לאהוב את עצמך ולא להיות תלוי באהבה מבחוץ כדי לדעת את ערכך האמיתי.

    עצמאות מרחיבה את חופש הבחירה ופותחת פתח להתפתחות, שער להזדמנויות חדשות להתממש

    ילד עצמאי
    https://www.youtube.com/watch?v=SlTwwj6rDQ8&list=UUIzXszhLhqU1tIezFraIz0w

    "אמא, סבתא אמרה שתקחי אותנו ליום הזה של העצמאות… אבל אצלנו זה כל יום, לא? מה מיוחד היום?"איפה זה? אני רוצה לראות את האורות האלו.יש מקום כזה?" בן ה 6 שלי… את אורות הזיקוקים בני תוכל לראות בכל מקום שבו תסתכל גבוה – לשמיים.

    ילדים עצמאיים ואחריות הורית – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/12/30/אחריות-הורית-ילדים-עצמאיים/

    זה ההימנון שמזדמזם לי ביום הזה:
    https://www.youtube.com/watch?v=jKFjYb-9OL8

    מוח עליון תחתון ימין ושמאל – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/08/31/מוח-ימין-ומוח-שמאל/

  100. מתי פעם אחרונה הקשבתם לאלוהים? הנה לכם תקשור חשוב (הפעם לא מתודעת העל אלא מפי יהוה) שמסביר לנו למה צריך לנוע, כפי שגם הוא עשה לפני שנתיים ,כשסיים תפקידו כשליט עידן האדמה והמים הישן. "קשה לכם לקבל את העובדה שאלוהויות נעות הלאה עם התפקידים המתרחבים שלהן, כמו שאתם נעים מתפקיד לתפקיד, כפי שעושים שרים, ראשי ממשלות ונשיאים…"(כוונתו לשמעון פרס). קבלו מסר מיהווה: "יש מצב שאם תתיצבו, ותקראו בכל דרך להגיע לשיוויון הזדמנויות במו"מ שאתם מנהלים עם השכנים שלכם, תיווצר עוד פריצת דרך – דרשו ממנהיגיכם לשבת עד שייצא עשן" (תקשור של ליאורה בירנבאום – 22/4/2014 ).
    קישור מוטמע כאן: זרוע התמנון של יהוה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/זרוע-התמנון-של-יהוה/

  101. יציאת מצריים הינה סיפור על יציאה מהמייצרים שהצרו את תודעתנו, שחרור מהפרעה שבתוכנו , אבל יש מי שבוחרים לחגוג את היציאה בפעולה ארצית, והם לא יהודיים. תושבי קוריאה רבים אוהבים את ההיסטוריה של עם ישראל ומזדהים אתה, פעם בשנה הם מנסים להחיותה באופן די מפתיע: באי ג'ינדו, האי השלישי בגודלו בדרום קוריאה, מתרחשת בין החודשים מארס ליוני תופעת טבע ייחודית במינה. בשעות הבוקר, כשהשפל ממתן את פני המים, נחשפת קרקעית הים עד אשר נוצרת מעין דרך רחבה באורך 2.8 ק"מ ורוחבה 30-40 מטר בין האי ג'ינדו לאי אחר. תופעה זו מהווה מקור השראה לכ- 400 אלף איש, המשחזרים את קריעת ים סוף. הם מכנים זאת "נס משה".

    קישור: http://www.holidaysia.com/events/jindo-sea-festival/

    יציאת מצריים – מה נשתנה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/מה-נשתנה-ויציאת-מצריים-פסח-2012/

  102. מה זה? למה כשהיינו ילדים ,להורים שלנו היתה סבלנות לענות לשאלות שלנו שוב ושוב ושוב ולנו אין סבלנות לשאלות שלהם? אולי בגלל שלהם היה כוח סבל גדול והדור שלנו כבר לא רוצה לסבול יותר. אנחנו בוחרים להתמיר את המילה סבלנות ב אורך רוח/מרווח נשימה . יותר אוויר=הבנה. יסוד האוויר-קחו נשימה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/
    What is that? https://www.youtube.com/watch?v=mNK6h1dfy2o

  103. מהו הצורך הכי קיומי עבורכם? בעידן הישן נדמה היה לנו שהצרכים הפיזיים הם הבסיסיים ביותר,כי זו היתה תכלית קיומנו- להתנסות בחומר. כעת העת להבין שיש משהו יותר קיומי וזה להבין את הסיבה הגבוהה שלשמה בחרת ונבחרת לחיות כאן ועכשיו. הסיבה הזו נמצאת באוויר=בתודעתנו, ועוברת דרך האינטרנט שבענן… שם- גבוה, נמצאות התשובות. איפה? בעומק נשמתכם.
    מי שמתחבר, מוזמן לקהילת אנשי האוויר:
    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האוויר/463649400369945?fref=ts

  104. "חג שמח" . חג?איזה חג? אה , כן, שמעתי … למדתי על זה פעם בהיסטוריה שהיו עם של עבדים שפחדו לצאת לחופשי… איזה פרמיטיבים שיואו, לא מפותחים, אבל זה נגמר, לא? מה נסגר איתם? הם בסוף הבינו והשתחררו או שנעלמו מהעולם? אפילו תודעת העל לא יודעת מה יהיה איתנו. הכל תלוי בבחירה שלנו, אז מה אתם אומרים יהיה בסופנו? יש לנו עוד סיכוי ליישר את הסטייה, אנחנו בדרך, השאלה לאן. מי ייתן והעם הייהודי=הייעודי יתעורר ויממש את הבחירה שלשמה הוא בחר ונבחר להיות כאן. מי ייתן? אז זהו , שאף אחד לא ייתן לנו, גם לא זה שאנחנו קוראים לו אלוהים=יהוה, סגר את הבאסטה. סיים את תפקידו כאן כשליט העידן הישן. הוא כבר לא מנהל כאן את העניינים לידיעתכם החל מסוף 2012. שום דבר לא יקרה אם אנחנו לא נברא אותו בעצמנו, מהעוצמה הפנימית שלנו. יאללה,עבדים, תפסיקו לחלום ותתעוררו!

    עתיד החגים- התחלת הסוף – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/עתיד-החגים/

    זמן להתעורר – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a6-now-is-the-time/זמן-להתעורר/

  105. "היהודי הנודד" – צמח שגדל בתוך צנצנת זכוכית אטומה מאז 1960 ללא שום התערבות חיצונית: מערכת אקולוגית שמזינה את עצמה בעצמה. כך תחיה האנושות בעתיד: ב 22 מגה ערים שתהיינה אטומות להשפעות הסביבה. ומי נועד להוביל את השינוי הזה? היהודי הנודד… להעמקת ההבנה: העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

  106. ביום חמישי אמורה להיחתם עסקת ייצוא הגז הישראלי למדינות זרות. הגז הזה היא אנרגיית אש-אוויר ששייכת לעם. נקבל את האנרגיה הזו רק אם נדרוש אותה. כעת היא העת. זהו מימון אנרגטי שחתום מראש בתסריט שלנו כצביר העם היהודי=הייעודי. היא נועדה לממן את הקיום הארצי הגשמי שלנו, כדי שנוכל להתפנות מעיסוק בחומר-בעבודה רק בעבור כסף לתחזוקת הצרכים הפיזיים שלנו, למימוש האיכויות האמיתיות שלנו שהם התפתחות טכנולוגית(אש) ותודעתית(אוויר), כל אחד בדרכו העצמאית.

    מחאה והפגנות הן בזבוז אנרגטי. פעולה חכמה וממוקדת שתסכל את עיסקת הייצא הלא אחראית של הגז למדינות אחרות- זה מה שנדרש מאיתנו, כעת היא העת.

    השלטון עושה יפה מאד את התפקיד שלו- הוא נועד לשלוט בנו וכל עוד אנחנו נאחזים בחומר ובממסד שמנהל אותו, אנחנו מאפשרים לו להמשיך לשלוט בנו. השלטון לא יוותר מרצונו על הכוח שיש בידיו. יהה עלינו לקחת את השליטה הזו בעצמנו ע"י לקיחת 100% אחריות על ניהול המערך האנרגטי שלנו. איך? בכוח המוח. נשקיע בפיתוח טכנולוגיות חדשות ונבחר להשתמש במערכות התנהלות כלכלית אלטרנטיבית. אין טעם לבזבז אנרגיה על מחאה והפגנות שרק מעצימות את השלטון. מוטב לרכז מאמצים בלמצוא דרך נבונה ומתקדמת טכנולוגית כדי לשבש את העסקה השערורייתית הזו. היא סטייה. הגיע הזמן להתיישר.

    גז ישראלי- אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/גז/

  107. "כמו אוויר לנשימה"… זה מה שהאינטרנט עבורי. אוויר לנשימה. לא במקרה מאגר המידע הזה נמצא בענן, שם הוא חופשי…
    דקה 2.13 : "מפעימה לפעימה. מה שאמיתי תמיד נשאר, כמו אוויר לנשימה".
    יסוד האוויר- קחו נשימה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/

  108. יום השיוויון היום ,שעות האור שוות לשעות החושך. מלחמת האור בחושך היא נצחית ובלתי נמנעת, כשאחד מתחזק- השני נחלש וחוזר חלילה. מטרת האור-ליצור התפתחות. מטרת החושך לעצור אותה. פרק 20 בסדרת האוואטר המצויירת "האגדה של קורה" מבהירה את ההבנה החשובה הזו. צפייה בכל הסדרה היא לדעתי תנאי בסיסי בהבנת השליטה האנרגטית ביסודות. ממליצה לילדים בכל גיל, במיוחד לאלו ששפת הילדים קרובה לליבם יותר משפת תודעת העל. זו אותה שפה, רק בתרגום ידידותי יותר למשתמש. קישור מוטמע כאן:
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/מלחמת-האור-בחושך/

  109. אנשי אוויר: נכון שיותר טבעי לכם להתרכז עם המחשבה שלכם בעולמכם הפנימי, לחשב ולחשוב,לתכנן ולהבין,לפענח,לחקור, אבל מוטב להוסיף לאוויר מעט לחות=מים גבוהים=חיבורים הרמוניים בינאישיים , כי ביחד יש לתודעה יותר כוח להניע התפתחות בעולם החומר הארצי. בקיצור, מזמינה אתכם להתחבר עם עוד שכמותכם שמכוונים על תדרי האוויר, בקבוצה:
    https://www.facebook.com/groups/291102141022040/?fref=ts

  110. הנה עוד נשמות מצביר העם היהודי מתעוררות לגלות את ייעודן. סרטון על קהילת ילידים בדרום הפסיפיק ששרים את שמע ישראל. התלבושת של הגוף הפיזי שנשמתנו בחרה בה כתחפושת בעולם החלום הארצי לא משנה את התסריט הנשמתי שחתום מראש. ועדיין, הרשות נתונה. אני פגשתי במלי שבסהרה טוארגים שהניחו תפילין. אמנם הטכסט היה מוסלמי וכתוב בערבית אבל המהות היתה מכוונת על התדר הייהודי=הייעודי שלהם. קישור מוטמע כאן: העם היהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

  111. משחקים מחבואים. מי סופר?אני מטמיעה הבנות וקישורים מאירים ומעירים, מעוררי השראה באתר שינוי תודעתי, ואתם צריכים לחפש איפה הם נמצאים(באיזה פוסט ואיפה בדיוק…). אז ככה: ראשון מתחבא סרטון קצר ומשובח שיגרום לכם לחשוב מחוץ למסגרת,כדי לגלות מהם כללי המשחק. זה תרגיל עם מספרים שמחייב לחשוב אבל לא לחשב. האם תוכלו לפתור את זה?

    כל העומד מאחורי ומצדדי הוא העומד. מתחילים.

    http://shinuytodaati.co.il/

  112. רק אתם יודעים מהו המידע המדויק עבורכם להיפתח אליו ולהתפתח ממנו. תודעת העל מנגישה לנו רסיסי מידע מהמאגר הבריאתי, אבל אנחנו אלו שנדרשים לחשוב ולהבין לבד, לחבר את חלקי הפאזל ולהרכיב תמונת מציאות שתואמת את התדר התודעתי שלנו. הרבה יותר קל לרפרף על הידיעות המעניינות שמתעדכנות ברשת- זה כמו לבהות בפאסיביות מול מסך הטלווזיה ולהסתכל על סרטים של אחרים במקום לשחק את התסריט שאתה כתבת ולהיות הגיבור בסרט שלך. מה שמעניין ומתאים לאחר,איננו מה שמתאים לנו. על מנת לדייק את עצמנו- עלינו להתבונן פנימה ולבחור בעצמנו מה ללמוד. תדעו מה נכון עבורכם רק ברגע שתבחרו, לא דקה לפני.

    התרגלתם שאני מאכילה אתכם עם כפית לפה – מטמיעה בקיר הפייס שלי קישור לפוסט ואתם מקליקים ונכנסים לקרוא. תודעת העל לא עושה את זה . נותנים לנו רק חלקי מידע ורוצים שנחשוב, שנפתח חשיבה קוונטית ונבין בעצמנו. הגיע הזמן שתתחילו להבין מהו המידע שמדוייק לכם ותדוגו אותו בעצמכם, מתוך הסקרנות הטבעית שלכם, מתוך בחירה להתפתח בכוון שמתאים לכם (ולא לפי מה שעלה לי בראש באותו רגע).

    מוזמנים לשוטט בחופשיות ולדוג הבנות באתר שינוי תודעתי: עמידה עם העכבר על כל אחד מחלקי פאזל כדה"א פותחת את רשימת כל הנושאים.

    http://shinuytodaati.co.il/

  113. המשמעות שמאחורי הביטוי" שינוי מרחרח באוויר" :

    אם בעידן הישן נהגנו להשתמש בחושים החיצונים שלנו הטעם, הריח,ראיה, שמיעה, מגע, כדי לבחון את המציאות, הרי שבעידן החדש – השינוי מרחרח באוויר – האוויר הוא יסוד שמשמעותו הבנה. תודעה. מבינים כשמתחברים לחושים הפנימיים: לקול הפנימי של הילד הפנימי, לעין השלישית שרואה פנימה ולא החוצה

    יסוד האוויר- קחו נשימה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/

  114. מאז 2003: פי 3 יותר ילדים אוטיסטים בישראל. אחד מכל 200 ילדים מוגדר כאוטיסט, ו-80% מהם בנים. למה? כי אנרגיית האוויר שנכנסת יותר ויותר לעולמנו בעידן החדש היא זכרית והילדים החדשים, במיוחד אלו הנולדים לגוף פיזי כחלק מנשמות צביר העם היהודי,מבינים שכדי ליצור ידע חדש עליהם למזער את השפעות הסביבה הישנה ששקועה עמוק בעולם הרגש.
    קישור לראיון עם גייק – אוטיסט בן 8 , מתמטיקאי גאון , מפתח את תורת היחסות של אינשטיין,מסיים לימודים אקדמיים וכותב ספר שיעזור לאנשים לא לפחד ממתמטיקה , מוטמע כאן:

    אוטיזם – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/אוטיזם/

  115. המציאות הגשמית היא השתקפות הבחירה התודעתית. בתי סבלה שלשום מכאב אוזניים חד וכואב. אחרי עבודה תודעתית- נעלמו הכאבים כלא היו. איך? כי הגוף הוא רק המכונה שמבצעת את הוראות הבחירה התודעתית. המוח הפיזי מעביר איתות למוח העליון שיש אתגר של חוסר איזון להתמודד איתו, וכשאנחנו מבינים למה נוצר הכאב ומבינים שהוא מתנה עבורנו כדי שנבין מה עלינו לשנות, אז הגוף הגשמי משווה תדר בהתאם. קסם… נפלאות הבריאה… רגע, אבל אני הבריאה… אני בוראת את כל מה שקורה לי, אז…? אז זימנתי לעצמי כאב אוזניים בכוונה? כן, יפה ילדים, אתם מבינים נכון. כדי לרפא את הגוףאתם נדרשים לקחת 100% אחריות על הבחירות התודעתיות שלכם

    מוח עליון תחתון ימין ושמאל – שינוי תודעתי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/מוח-ימין-ומוח-שמאל/

  116. מה הקשר בין פייסלנד לשלטון ההון ולתודעה? תחשבו בעצמכם…

    תודעת העל היא מאגר המידע הכי גבוה שירד אי פעם לאנושות בכדה"א. למה דווקא אנחנו קיבלנו נגישות למידע הזה בעברית? מה הקשר בין היותי יהודי והייעוד שלי? ואם הכל צפוי אז איפה הרשות הנתונה? תודעת העל לא תאכיל אתכם בכפית זהב לפה עם התשובות כי רוצים שתחשבו ותבינו לבד, שתתפתחו, שתשקיעו אנרגיה בללמוד ולהבין במקום לבזבז אותה על התמכרות לחומר. שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שליטה-ושלטון/
    ומי שרוצה להבין, אבל באמת רוצה, זה עבורכם:
    קורס תודעת העל וירטואלי – בית שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  117. בלוגרים באוקריינה חושפים את פרשיות השוחד: ויקטור ינקוביץ ניסה להטביע את מסמכי השוחד שלו בנהר… רק הוא שכח שהם עטופים בשקית פלסטיק אטומה. הבלוגרים באוקראינה לא פראיירים:עוקבים אחרי הצילומים מזהים שוטרים שרצחו מפגינים,מוצאים פרטים עליהם ושולחים צוותים לתפוס אותם,עוברים שם שם ברשימת השוחד מוצאים כתובות ומכינים פעולות הסגר. קישור למאמר מוטמע כאן: הסוף למערכות ההסתרה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עולם-האמת-בלי-מערכות-הסתרה/

  118. וואו. המלצה על סרט: המקור. אמנם זה "רק סרט" אבל ממחיש את החיבור שלנו כבני אנוש למקור: זה שיצר את אור ההתפתחות ונלחם בחושך, זה שכולנו מעבירים לו מידע ממערך ההתנסות האנושי שלנו כאן , זה שמטעין אותנו באור תנע לעשות את מה שבחרנו והתחייבנו לעשות, זה שבסוף מסע ההתפתחות שלנו אנחנו חוזרים אליו. וואו, איזה סרט, לא מומלץ לבעלי לב חלש. כן מומלץ לתלמידי תודעת העל. קישור מוטמע כאן: מלחמת האור בחושך – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/a2-air/מלחמת-האור-בחושך/

  119. שימו לב ,שימו לב,אנשי אוויר עם הבנה גבוהה,אנשי אש יזמים עם רעיונות חדשניים,אנשי מים עם הרמוניה ויכולת שת"פ ואנשי אדמה עם איכויות ביצוע , הנה לכם מטרה ראויה להצטרף אליה ולקבל מענק ממומן מהמדינה (סוף כל סוף הממסד במדינה עושה משהו ראוי אז מגיע להם פירגון! מש"ב, משרד רה"מ ולשכת המדען הראשי גאים להשיק:
    : ישראל מצטרפת ליוזמת Grand Challenges הבינלאומית לפיתוח פתרונות טכנולוגיים לאתגרי הבריאות ובטחון המזון העולמיים
    מסגרת תמיכה ייעודית בפיתוח פתרונות טכנולוגים
    לאתגרי בריאות ובטחון מזון במדינות המתפתחות – "תכנית אתגר".
    http://grandchallenges.org.il/?Media&Erate&Channel&Prod&Size

    זה בדיוק, אבל בדיוק הכוון שהעם הייהודי=הייעודי בחר ללכת בו. סוף כל סוף אנחנו מיישרים את הסטייה שלנו מהתסריט שבחרנו ונבחרנו לממש בעולם.
    יש תקווה!!!

    מוצ"ש 22/2, מפגש למידה מיוחד עבורנו להבין את הייעוד הייהודי שבחרנו ונבחנו לממש. זה לא קשור לדת. כן קשור ללדעת.מה משמעות הספרה 22 ומה הקשר שלנו לזה ולעתיד? אם לא נשכיל להשתמש בתבונה באנרגיות האש והאוויר הגבוהות שקיבלנו, ונמשיך להתמיר אותן לאנרגיות אדמה, משמע- לחומר גשמי- אנחנו בסטייה.למה שונאים אותנו בעולם? למה אנחנו מקבלים מימון בחו"ל ולא בארץ? מיהו המנהיג הראוי להוביל את השינוי?השינוי שהעידן החדש מביא עמו יקרה איתנו או בלעדינו. אם העם הייהודי לא יתעורר ויבין איך לממש את הייעוד שבחר ונבחר לו,סופנו לא יהה טוב. יש מערכת בקרה בריאתית שתיישר אותנו אבל רק נבחר. הכל צפוי והרשות נתונה. אם נבחר שלא לעשות את מה שהתחייבנו לעשות אז…מה? מה אנחנו כן צריכים לעשות?

    פרטים והרשמה בדף ארוע ובתיאום בפרטי
    https://www.facebook.com/events/1440960499468624/?fref=ts

    מפגש למידה חד פעמי יתקיים ב 22/2/2014 ב 20:00 בבית שינוי תודעתי ברחובות . (אפשר להשתתף גם וירטואלי,בשיחת וידאו אונליין, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת. ).מידעי תודעת העל ירדו בעברית ונועדו לעזור לנו לממש את ניצוץ הגאונות הטמונה בנו . בשיעור נבין מה הקטע שלנו עם כסף,רוחניות וטכנולוגיה, איך לממש את הפוטנציאל האישי והקולקטיבי שלנו? נבין למה בחרנו ונבחרנו לייצר את העתיד: מערכות כלכליות ואקולוגיות חדשות,מערכות למידה ויצירה התפתחותית-טכנולוגית-תודעתית.

    מי שרוצה להתכונן עם שיעורי בית, מוזמן להתחיל להבין, כאן:
    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

  120. החל מיום שני תיכנס לתוקפה תקנה המונעת את השחיטה הכשרה בדנמרק. שר החקלאות והמזון הדני הבהיר כי לא יאפשר עוד שחיטה ללא הימום: "זכויות בעלי החיים קודמות לזכויות דתיות" . קישור למאמר מוטמע כאן: דת – התחלת הסוף – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/הסוף-לדתות/

  121. כל יום יכול להיות יום של אהבה, אם רק נבחר להבין את עצמנו ואת האחר,את הסיבה הגבוהה מדוע נוצר החיבור ואיזה שיעורים זימנו לעצמנו בתהליך ההתפתחות ביחד. זהו תהליך שינוי תודעתי שמחייב להיפרד מהמים הנמוכים ולהתעלות לאוויר.אהבה בעידן החדש – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a3-water/אהבה-בעידן-החדש/

  122. תקלה חמורה שלא מאפשרת לרשתות הגדולות לקבל תשלום באשראי. בחברה המתפעלת את הסליקה=שב"א שבבעלות הבנקים לא יודעים את סיבת התקלה. ואתם? רוצים לדעת? מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו שעליכם לשחרר את האחיזה באדמה=בשלטון שמנהל לכם את הכסף ותתעלו לאוויר=קחו אחריות לנהל את מערך האנרגיה שלכם בעצמכם? יש דרך לתת ולקבל תשלום ישיר ללא תווך הבנקים. קוראים לזה ביטקוין. זה מטבע וירטואלי בינלאומי מבוזר בקוד פתוח שכל אחד יכול לייצר אותו ולהשתמש בו. למה לא כל העולם בוחר לשלם בביטקוין? אז זהו, שכן… יותר ויותר. מי מכם שמפחדים כי לא רוצים לדעת ובוחרים להמשיך לתת אמון ואחריות בשלטון ההון- מציעה לכם להתעורר , ומהר. צא ולמד. קישור לכתבה המלאה בדהמרקר,מוטמע כאן:
    שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שליטה-ושלטון/
    כל המידע, אודות ביטקוין,כאן: ביטקוין – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

  123. נסתרות דרכי הבריאה…אז זהו , שלא. הכל גלוי-חתום מראש ומי שלומד את מידעי תודעת העל יכול גם להבין: המגזר הדתי חרדי מפסיק לקבל מימון כי יהווה כבר איננו שליט העידן ולא מנהל כאן את העניינים. הדת נועדה להתכלות . מה שכן: אולי דווקא מהחרדים תאיר גם לחילוניים הישועה: הבחירה העצמאית של כל אדם להשתמש באנרגיה שלו כראות עיניו. במילה אחת- אנרכיה. אם החרדים יבטלו את הוראות הקבע למשכנתא ויעבירו לישיבות, למה שגם החילוניים לא יאזרו אומץ ויתחילו לשמוע לצו מצפונם ולא יסכימו עוד לשלטון להשתלט להם על האנרגיה? הגיע הזמן למרי כלכלי , הרבי אמר… אז כן, יהיה כאן אי סדר, אבל מתוך הכאוס יצמח סדר חדש. אח, יהיה כאן שמח… איזו זכות לחיות בתקופה המדהימה הזו שבה הכל משתנה, הכל…

    דת- התחלת הסוף
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/הסוף-לדתות/

    שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שליטה-ושלטון/

  124. האו"ם: הוותיקן התיר לכמרים לאנוס ילדים במשך שנים.בדוח חסר תקדים בחריפותו, קובעת ועדה עצמאית שהכס הקדוש טייח מקרי התעללות מחרידים, ואימץ מדיניות שאיפשרה לכמרים לחמוק מהמשטרה. האו"ם קורא לאפיפיור להסגיר את הפושעים. קישור מוטמע כאן: סיאוב הדת- לך לך מההלכה לעצמך-מולדתך – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/סיאוב-הדת-לך-לך-מההלכה-לעצמך-מולדתך/

  125. יבשת אטלנטיס נועדה לקדם שינוי תודעתי של האנושות במעבר מעידן אדמה ומים לעידן אש ואוויר. חיו אז בני אנוש מפותחים מאד תודעתית(אוויר) וטכנולוגית (אש) , אבל נכשלו במשימתם משום שלא היו להם איכויות מים – לא היה הדבק ההרמוני שחיבר בניהם כדי ליישם באדמה(חומר). האלימות גאתה והם לא ידעו לרקום שיתופי פעולה , לכן אטלנטיס התפוצצה וירדה למצולות. עכשיו תורנו. למדנו מהטעויות. נצליח רק ביחד תוך הבנת האחדות.
    אטלנטיס – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/אטלנטיס/

  126. מפגש למידה: העם הייהודי=הייעודי. 22/2/2014 , 20:00 , בית שינוי תודעתי ברחובות או וירטואלי-אונליין. מידעי תודעת העל ירדו בעברית ונועדו לעזור לנו לממש את ניצוץ הגאונות הטמונה בנו . לשם כך עלינו להבין מהי האיכות המיוחדת הזו ואיך להשתמש בתבונה במימון האנרגטי המיוחד שקיבלנו. בשיעור נבין מה הקטע שלנו עם כסף,רוחניות וטכנולוגיה, למה שונאים אותנו בעולם ומה עלינו לשנות? איך לממש את הפוטנציאל האישי? נבין למה בחרנו ונבחרנו לייצר את העתיד: כסף וירטואלי, מערכות אקולוגיה עירוניות ומערכות למידה ויצירה התפתחותית-טכנולוגית-תודעתית.
    https://www.facebook.com/events/1440960499468624/?fref=ts
    המפגש- 3 שעות -כולל שיעור,הקשבה לתיקשור תודעת העל ודיון שאלות ותשובות
    מקום: בית שינוי תודעתי, רחוב הרב שאולי 1, רחובות החדשה 052-4670045
    או- וירטואלי, בשיחת וידאו אונליין, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת. להנחיות השתתפות בשיעור , שלחו כתובת דוא"ל בפרטי

    תמורה: 100 ש"ח . עדיפות לתשלום בביטקוין (הנחה 20%, משמע = 80 שח בביט ,לפי ערך השער באותו יום). או- 120 שפע.

    מי שרוצה להתכונן עם שיעורי בית, מוזמן להתחיל להבין, כאן:
    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

  127. העם הייהודי=הייעודי . בחרנו ונבחרנו להיות כאן בזכות הניסיון הקודם שלנו באדמה (חומר=היכולת לייצר כסף…)וקיבלנו מימון אנרגטי גבוה של אש ואוויר לצורך מימוש ייעודנו כצביר עם: להוביל את האנושות לעידן חדש בעזרת טכנולוגיות מתקדמות שמייצרות התפתחות תודעתית= הבנת עולם הסיבות הגבוה. אנחנו לא כאן כדי להתעלות רוחנית כמו העם ההודי במזרח ובטח לא כדי להתמכר לחומר כמו במערב. תפקידנו להוריד רוח לחיי החומר: לממש את ההבנות בחיים הארציים. העם היהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

  128. שיעור בכיתת מחשבים בלי אינטרנט. מה עושים? דבר ראשון לומדים מאיפה מגיע האינטרנט. נו, מאיפה? נראה אתכם…תשובה בתגובות. דבר שני לומדים לפתח את המחשבה מול המחשב. הילדים יושבים מול דף חלק של וורד ולא יודעים מה לכתוב. אני מנסה לעזור: עצמו עיניים ותדמיינו מה אתם רואים. "כלום" עונים חלקם. חושך. הם לא רואים כלום כי כשעוצמים את העיניים הפיזיות ומנסים להתבונן במציאות הגשמית- לא רואים כלום, אבל האתגר שהם זימנו לעצמם היום זה לתרגל חיבור לילד הפנימי שלהם- זה שיודע, זה שהם שכחו להקשיב לקולו, זה שתרבות שלמה ניסתה למחוק מתודעתם כדי לגרום להם לשנן ידע שמשרד החינוך ההורים והמורים חושבים שהוא חשוב. השיעור הזה למרות שהיה קשה מאד עד בלתי אפשרי לרוב הילדים, היה מתנה עבורם להבין שללמוד מה שהמורה אומרת ומה שכתוב בספרים או באינטרנט- בכל מקור מידע חיצוני, איננו מעודד חשיבה. כדי לחשוב נדרש חיבור פנימה ולא החוצה. כדי לייצר טכסט מילים עם מהות ומשמעות, עליהם להמציא אותו מתוך עולמם הפנימי כי בחוץ חושך. כשאין אינטרנט ואין מורה וספרים ללמוד מהם- אז אין כלום. האומנם?? האם זה אומר שאי אפשר לעשות כלום עם המחשב? לא. זה אומר שהגיע הזמן לחשוב. לייצר אור בעצמנו. את אור ההתפתחות . עת לחשוב, לשאול, להבין
    אלברט אינשטיין היה יהודי גאון שבחר לממש את ייעודו ולחשוב חשיבה עצמאית. כולנו בחרנו ונבחרנו להיות כאלו. כל אחד בתחומו. זה הייעוד הייהודי שלנו. אינשטיין אמר:
    "הידע הוא מוגבל. הוא יכול להביא אותך מ A ל B . הדמיון אינסופי.הוא יכול להביא אותך לכל מקום"

    ילדים במחשב- במת שיתוף בהבנות מתוך תהליכי הלמידה והיצירה של ילדים במחשב.
    https://www.facebook.com/pages/ילדים-במחשב/806265246053673?ref=hl
    לחשוב לשאול להבין – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/לחשוב-לשאול-להבין/

  129. המדע מתחיל להתקרב לרוח : התקבל חיזוק לתאוריה: היקום הוא הולוגרמה. קישורים למאמר המקור ולסרט הייקום ההולוגרפי, מוטמעים כאן: מדע ורוח מתחברים – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מדע-ורוח-מתחברים/
    הולוגרמה – תמונת מציאות אנרגטית – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/הולוגרמה-תמונת-מציאות-אנרגטית/

  130. נתניהו ניהל חשבון בנק במקלט מס באי ג'רזי – אם ראש הממשלה מעלים מס, למה שאתם תבחרו להמשיך לשלם מיסים כדי לממן אותו? קישור למאמר מוטמע כאן: שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שליטה-ושלטון/
    הסוף למערכות ההסתרה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עולם-האמת-בלי-מערכות-הסתרה/
    ממשלת הצללים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/ממשלת-הצללים/

  131. מותם של עמודי התווך של המדינה: אריק שרון- איש האדמה ואריק אינשטיין איש המים, מבהירים לנו את ההבנה שזהו, נגמר. עידן האדמה שבו נלחמנו פיזית להגן על האדמה/המדינה/האידאולוגיה בכוח הזרוע וע"י שליטה של שירותי הבטחון- מת. סופי. יחד איתו גם כל האחיזה הרגשית בחוויית הקורבנות שאימצנו לנו כמדינה. גם המוזיקה המרגשת שליוותה את כל הדרמות במדינה ובחיי החברה והתרבות שלנו- גם היא מתה. זהו. כעת, אחרי ששיחררנו את האחיזה בישן, מתפנה מקום לחדש להתהוות. בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן האש והאוויר. מאחלים לכם נחיתה רכה בעולם האמיתי. כייף
    כאן.

  132. גיבור הסרט המטריקס- ניאו, הוא "האחד", אבל חשוב שנבין: כל אחד מאיתנו הוא הגיבור בסרט שאת תסריטו בחר לשחק. ניאו=אני=neo=one . כולנו שחקנים כאן בעולם החלום. כמו כל חלום-סופו להסתיים בהתעוררות.מי מאיתנו שכבר התעורר ובחר בגלולה האדומה נמצא כאן כדי להבין למה. כשנכיר את התסריט האישי שלנו, נוכל גם להינות יותר מהמשחק ולממש טוב יותר את הייעוד שלשמו אנחנו כאן. המטריקס – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/המטריקס/

  133. צחוקו של הילד הפנימי, זוכרים איך נשמע קולו? חייכו אליו. הוא יתפקע ואתם תחושו קלילות כייפית. לקט שעשועי שמות בעלי מקצוע ושמותיהם. בהודיה לילד שפתח בפניי פתח לחייך :הילד הפנימי – אתר שינוי תודעתי
    מוכר פלאפל – שמחה ריף
    חוקרת רצח – מירה צח
    נהג אוטובוס – מיכה גור
    מנהלת מקהלה – דייזי יפת(ה)
    מורה להתעמלות – עמי דטנר , גל גלון
    פסיכולוגית – בטי פול
    מדריכת טיולים – בטי יול
    חקלאי אורגני- הנרי סוס
    ארכיאולוגית – ראומה צאתי
    טייס – אבי רון , אלי קופטר
    ברוקר – שוקה הון
    נהג מונית – סמי אלנבי , סמי הרצל
    טבח אתיופי – נגסתה בה גמבה
    ערבי מבסוט – אחמד תימלי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/הילד-הפנימי/

  134. קבוצה חדשה של לימודי תודעת העל המיועדת לילדים סקרניים ובה כבר שני בני 17 שיודעים שנועדו לפלס דרך. יש גם שתי נשים בוגרות שמבינות ייעודן לשת"פ עם הילדים כדי לקדם שינוי תודעתי, ו… מי עוד מצטרף? מתעניינים אבל לא בטוחים? לא תדעו עד שלא תבחרו. למעשה כבר בחרתם מזמן. אתם כאן כדי להבין למה. מוזמנים לשיעור מבוא ללא תשלום מבוסס שאלות ותשובות – הזדמנות לבחון מחדש את כל מערכת האמונות שלכם ולנסח שאלות שמבקשות להתבהר. התפתחות במקום הישרדות. מי בוחר? רוצים להבין מה יש מעבר? למה דברים קורים כמו שהם קורים? מה הסיבה הגבוהה שלשמה אני כאן? מה הייעוד שלי ואיך אני מתקשר עם הילד הפנימי?תדרשו אוויר=הבנה.

    מבצע לרגל השנה החדשה: חבר מביא חבר: רוצים לקבל הבנה מתנה בייעוץ אישי? הטמיעו בשרשור התמונה כאן בקשה נוסח " מבקש/ת הבנה" (לא חייבים לפרט כאן את התוכן. רק " מבקש/ת הבנה") ותקבלו מענה מיידי בפרטי.

    פרטים והרשמה בדף ארוע: קורס תודעת העל וירטואלי. העבירו לי כתובת מייל ואשלח הנחיות השתתפות.

    https://www.facebook.com/events/758748617473629/?fref=ts

  135. אנרגיית יסוד האש (הרצון היצירתי) היא המניעה ומתניעה את הבחירות שלנו. שימו לב לחיבורי המים (הרגש) שאתם מזמנים לכם. קחו נשימה עמוקה (אוויר- תודעה) ונסו להבין מה מדוייק עבורכם להיות. מתוך ההבנה הזו יתבהר גם מה עליכם לעשות בעולם הארצי (אדמה)

    אש – איך להשתמש

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אש-איך-להשתמש/

    ארבעת היסודות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/ארבעת-היסודות/

  136. אנרגיית יסוד האש (הרצון היצירתי) היא המניעה ומתניעה את הבחירות שלנו. שימו לב לחיבורי המים (הרגש) שאתם מזמנים לכם. קחו נשימה עמוקה (אוויר- תודעה) ונסו להבין מה מדוייק עבורכם להיות. מתוך ההבנה הזו יתבהר גם מה עליכם לעשות בעולם הארצי (אדמה)

    אש – איך להשתמש

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אש-איך-להשתמש/

    ארבעת היסודות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/ארבעת-היסודות/

  137. קישור לסרט הייקום ההולוגרפי / מייקל טלבוט : החומר והרוח הם הולוגרמת ענק, מוטמע כאן : מדע ורוח מתחברים – אתר שינוי תודעתי
    מהי המציאות? מי אנו ומה ייעודנו בתוכה? תשובות לשאלות אלה, המבוססות על ממצאיהם של מדענים מהמובילים בתחומם, נרקמות למודל מדעי – רוחני מהפכני, המסביר חידות בלתי פתורות בתחום חקר המוח והתודעה, חקר היקום והפיסיקה הקוונטית, ניסים רפואיים וניסים אחרים, ראייה רוחית, מסעות חוץ גופיים, ועוד: * כל חלקיק ביקום מכיל את אינפורמציית היקום כולו. * היקום הפיסי הוא אדווה על פני ים אנרגיה קוסמי המתקיים מעבר לזמן ולמרחב הידועים, והוא נוצר באינטרקציה בין תודעתנו לבין אותו ים סמוי. * היקום אינו ממשי יותר או פחות מחלום משותף לאנושות כולה. * היכולות הטמונות בנו הן, פשוטו כמשמעו, בלתי מוגבלות. יש ביכולת התודעה לרפא מחלות – קשות, לחדור למסתרי העתיד והעבר ולחולל כמעט כל שינוי אפשרי במציאות הפיסית, כל זאת על ידי "הדהוד משמעויות" עם המציאות הסובבת אותנו. תובנות וגילויים אלו ואחרים מביא מייקל טלבוט, מהמבריקים שבסופרי המדע הפופולרי בארה"ב, בשפה פשוטה השווה לכל נפש ובאופן העשוי להתמיר את חיינו.

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מדע-ורוח-מתחברים/

  138. אברא כאדברא = אני אברא את מה שאני אדבר. למילים יש כוח. הן בוראות. מה שאנחנו לא יודעים תמיד זה כמה כוח – איזו אנרגיה עוצמתית יש במילים כשאנחנו מתמירים אותן ממחשבה תיאורטית למילה כתובה או מדברים אותן,משמיעים אותן,שרים אותן . כוחה של מילה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/כוחה-של-מילה-הנשמעת/

  139. אברא כאדברא = אני אברא את מה שאני אדבר. למילים יש כוח. הן בוראות. מה שאנחנו לא יודעים תמיד זה כמה כוח – איזו אנרגיה עוצמתית יש במילים כשאנחנו מתמירים אותן ממחשבה תיאורטית למילה כתובה או מדברים אותן,משמיעים אותן,שרים אותן . כוחה של מילה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/כוחה-של-מילה-הנשמעת/

  140. ילדה שמבינה מי ומה הוא אלוהים: "אין לו ידיים ורגליים. הוא רק בשמיים". אמה מתעקשת : "אבל את אוהבת את אלוהים, כי הוא הוציא את בני ישראל ממצריים" . לא, עונה הילדה. אני לא אוהבת אותו כי הוא ממציא את כל החוקים בחגים וזה לא פייר. הוא לא יותר גדול מכולם. כולנו באותו גובה" קישור מוטמע כאן: זרוע התמנון של יהווה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/זרוע-התמנון-של-יהוה/

    הילד יודע מה הוא אומר

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/הילד-יודע-מה-הוא-אומר/

    עתיד החגים – התחלת הסוף

    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/עתיד-החגים/

  141. סערה בהזמנה: כך מנסה האדם לשלוט במזג האוויר – הכוח הצבאי בעידן החדש נמצא באוויר (תודעה) וביכולת שלנו להבין איך לשלוט ביסודות. האמריקאים יצרו מונסונים כדי לעכב את הגרילה בווייטנאם; הסינים הפיקו גשמים לניקוי האוויר; ובקטאר המציאו ענן שמתפקד כמזגן טבעי .

    אנרגיית היסודות בטבע – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/אנרגיית-היסודות-בטבע/

  142. Eyal Eyal Tchernichovskyy@ : דיי כבר!!! ככה אני אין לכם זכות להעביר אלי ביקורט ולצעוק עלי להשתנה!! אני כמו שאני וככה נולדתי אז לכו!
    הנה הם מתעוררים,ילדי האש והאוויר שעושים להורים ומורים ביה"ס. בקרוב יהיה כאן שמח…פנו דרך . הם ראויים לבמה וכפיים הילדים האלו ולא שיתייגו ויסממו ויורידו אותם לשוליים. הם במרכז הבמה , זה המבוגרים שסוטים ולא מבינים בשביל מה הם כאן ואיזו איכות הם נועדו לתת לאנושות. הילד יודע מה הוא אומר – אתר שינוי תודעתי https://www.facebook.com/groups/367080020070338/permalink/455137374597935/
    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/הילד-יודע-מה-הוא-אומר/
    born this way
    https://www.youtube.com/watch?v=aZe1fcYLwBg&list=PLE9E9F0C27204C446&index=6

  143. היום, עברה שנה בדיוק מאז 21/12/2012 . כמה התפתחנו מאז. שיואו. איזה קצב התפתחויות מטורף. הבנו שהשינוי הוא תודעתי ולא פיזי כי העולם לא חרב הרי. לבריאה אין אינטרס להשמיד אותנו אלא לעזור לנו להתפתח. השקיעו בנו הרבה אנרגיות וכעת תורנו לספק את הסחורה. אתם מבינים מה בחרתם ונבחרתם לתת ? רוצים להבין? מוזמנים להצטרף ללימודי תודעת העל בקורס וירטואלי- בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת, עם המחשבה מול המחשב ואני עוזרת לדייק את הרצון(אש) וההבנות (אוויר) מהעבר השני. יחד, בקבוצת למידה אונליין. נפגשים כל שבוע עד שמתחבר הפאזל ומתקרבים להבנת האחדות. מתחמם… נוגע לא נוגע. אפשר לגעת/לדעת לדעתכם?

    פרטים והרשמה :

    https://www.facebook.com/events/758748617473629/?fref=ts

  144. שמעתם ממני הרבה על הקשר בין ביטקוין ושינוי תודעתי. מה אתם שומעים כשאתם מקשיבים לקול הילד הפנימי שלכם? מה הנשמה יודעת שאתם עדיין לא גיליתם? השקעה בביטקוין תייצר לכם שפע כלכלי ואז, מה? מה תעשו איתו? אתם באמת חושבים שתכלית קיומכם כאן היא רק לתחזק את הגוף הפיזי שלכם ולרפד אותו בחיי רווחה? יש סיבה גבוהה יותר שבשבילה אתם כאן. מהי הנתינה הייחודית שרק אתם בחרתם ונבחרתם לתת לעולם? כשחתמתם על תסריט נשמתי- לפני שירדתם לגוף פיזי, קיבלתם מימון אנרגטי שנועד לתמוך בכם בבחירה הזו אבל תקבלו אותה רק לפי דרישה. מה אתם רוצים לדרוש? עוד אדמה=הון חומרי גשמי שהוא בבחינת חוב אבוד כי נועד להתכלות ? או אוויר=הבנות שיקדמו את ההתפתחות שלכם למימוש העצמי? את האנרגיה הזו קיבלתם כבר מזמן. הכל כתוב, צפוי , ובה בעת – הרשות נתונה לכם לבחור מתי לדרוש מה וכמה. בעיקר-למה? אתם מבינים למה בחרתם? רוצים להבין? במה אתם רוצים להשקיע? עכשיו אתם נדרשים לספק את הסחורה.
    תודעת העל מנגישה לנו הבנות חשובות, קיומיות כדי לעזור לנו בתהליך השינוי התודעתי שכל האנושות נדרשת להתמודד איתו. מוזמנים להצטרף לקבוצת למידה בקורס וירטואלי , בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת, עם המחשבה מול המחשב, והחושים הפנימיים שלכם, שיודעים.

    מוזמנים להצטרף לקבוצת לימוד- קורס תודעת העל וירטואלי: דף ארוע בפייס : פרטים והרשמה : (אפשר לשלם בביט כמובן)

    https://www.facebook.com/events/758748617473629/?fref=ts

  145. למה אנשים אהובים מתים פתאם?שאלה בתי וכמוה-כמוכם-כמוני, כולנו נדרשים כעת להבין, למה? מה התפקיד של אנשים בחיינו ולמה הוא מסתיים כך או אחרת? יש סיבה גבוהה שמביאה אנשים שהתפרסמו כעמודי התווך של ימינו,מי שגדלנו לאור השקפת עולמם,מי שעיצבו את היותנו מי שגדלנו להיות, נפרדים מהחיים בעולם הארצי כעת. למה? כי סיימו את תפקידם, מימשו את ייעודם וכעת בחרו לעזור לנו להבין שכדי לגדול לעתיד עלינו לשחרר את העבר. נוכל אם נרצה להתעצב ולהתאבל ולכאוב, או שנוכל להתעלות מעל המים הנמוכים (הרגשות הכבדים שמעכבים ומסעירים, מושכים מטה- זה אופיים של המים, תמיד יזרמו למקום הנמוך) מעלה: לאוויר-להבנה, לתודעה גבוהה, ולהבין למה זה קורה ולמה דווקא כעת, בתקופת התפר בין עידן ישן וחדש. נוכל לשמוח ולהודות על המתנות שהשאירו אחריהם ולהבין שהן אינן שימושיות עבורנו כעת. עת להיפרד ולהמשיך הלאה .

    אנשים מגיעים לחיינו בגלל סיבה שזימנו לעצמנו לחוות, שיעור שהנשמה שלנו ביקשה ללמוד. כשאנחנו גדלים,מתפתחים ומשתנים, גם האנשים שליוו אותנו פעם מתחלפים כדי להשוות תדר עם מי שגדלנו להיות, כדי לזמן לנו התנסויות חדשות,כדי שנלמד ונבין עוד דברים,אחרים. מוות פיזי איננו באמת סוף, זה רק שינוי צורה אנרגטית. הנשמה ממשיכה במסע ההתפתחות שלה שהתחיל לפני שנולדנו לגוף הפיזי שלנו וממשיכה אחרי, לשיעורים הבאים,עם אנשים אחרים.

    I've heard it said
    That people come into our lives for a reason
    Bringing something we must learn
    And we are led
    To those who help us most to grow
    If we let them
    And we help them in return

    https://www.youtube.com/watch?v=IX1LdLv00aA

    נלסון מנדלה לא לחם למען החופש. הוא חי אותו בנשמתו. במותו הפיזי היום,הוא מהדהד בנו את ההבנה החשובה :אין צורך להילחם בעבר. כן נדרש מאיתנו לשחרר את האחיזה בו. שחורים לא צריכים להילחם עבור החופש שלהם מהלבנים. הם רק נדרשים לבחור לחיות אותו, בתודעתם, כי הינם חופשיים מטבעם,מעצם היותם תודעה בוראת עצמאית. הדבר היחיד שכולא אותם הם הבחירה התודעתית שלהם עצמם.

    נלסון מנדלה 1918-2013

    כששוחרר מהכלא אמר: " זה לא הלבנים נגד השחורים או ההיפך, מדובר על אנשים באשר הם וזכותם לחופש ולדמוקרטיה."

    ציטוט שנכתב ע״י מריאן ויליאמסון ונלסון מנדלה הקריא בעת השבעתו לאו״ם

    "הפחד הגדול ביותר שלנו הוא לא שאנחנו לא טובים, אלא שאנחנו בעלי עוצמה מעל ומעבר…אתה ילדו של אלוהים, והמחשבה שאתה קטן איננה משרתת את העולם. אין שום דבר מואר בלכווץ את האור שלך, הרחב אותו, האר על אחרים ובכך באופן בלתי מודע, תתן להם אפשרות להאיר גם כן. כאשר אנחנו משתחררים מהפחדים שלנו, אנחנו באופן אוטומטי משחררים אחרים."

    ומילים של אושו אודות נלסון מנדלה:

    "אדם של שלום הוא לא פציפיסט. אדם של שלום הוא פשוט מעיין של שלום. הוא פועם סוג חדש של אנרגיה אל העולם, הוא שר שיר חדש. הוא חי בצורה חדשה לגמריי. דרך חייו היא כזאת של חסד, כזאת של תפילה, כזאת של חמלה. בכל מי שהוא נוגע, הוא יוצר יותר אנרגיה של אהבה. אדם של שלום, הוא יצירתי. הוא לא נגד מלחמה, בגלל שלהיות נגד משהו, הוא להיות במלחמה. הוא לא נגד מלחמה הוא פשוט מבין למה מלחמה קיימת. ומתוך ההבנה הזאת הוא נעשה שלו. רק כשיהיו הרבה אנשים שהם מעיינות של שלום, שקט, הבנה, המלחמה תעלם"

    להעמקת ההבנה, מוזמנים לקרוא כאן:
    פחד מוות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a3-water/פחד-מוות/

  146. יואבי בן 6 קונה ביטקוין בכספומט הראשון בישראל שנוצר ע"י נמרוד להבי. אביו השקיע בעקבותיו. ילדי האש והאוויר בעידן החדש- הם כאן כדי לפלס עבורנו דרך,ללמד אותנו איך לעשות שינוי תודעתי, בקלילות= עם הרבה אוויר=הבנה של תהליכי ההתפתחות העתידיים, והרבה אש=אומץ וידיעה פנימית לתהליכי הבריאה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת. מוזמנים להעמיק את ההבנה כאן:

    ביטקוין- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדי-האש-והאוויר-של-העידן-החדש/

    ילדים יצרני טכנולוגיה

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדים-יצרני-טכנולוגיה/

    ילדים במחשב- טכנולוגיה בחינוך- כלי למידה ויצירה

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדים-במחשב-טכנולוגיה-בחינוך-כלי-למיד/

  147. מי שרוצה לתרגל הכנסת יותר אוויר לחייו: בחנו מחדש את הבחירות שלכם- האם הם בתואם לתסריט הנשמתי-הייעוד שחתמתם לממש. איך? קחו מרווח נשימה תודעתי ושימו לב שגם הריאות בגוף הפיזי יתרחבו. Ray Maor העלה לאוויר סרטון מצויין למתחילים בתרגול מדיטציה ונשימה עמוקה. קישור מוטמע כאן: יסוד האוויר – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/

  148. קבוצת לימוד חדשה נפגשת אונליין כל שבוע,בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת,להעמיק במידעי תודעת העל כדי להבין את עצמנו בעצמנו: מי אנחנו , מניין באנו, לאן הולכים, ובעיקר- למה? המיקום הפיזי חסר משמעות. הטכנולוגיה עוזרת לדלג מעל מגבלות המרחב והזמן. מה שחשוב זה הרצון להתפתחות. מוזמן כל מי שרוצה לדעת מה יש מעבר, אבל רוצה באמת, להבין מה אנחנו עושים כאן, מה תכלית קיומנו- כאנשים,כאנושות וכיהודים שבוחרים לדעת: מי מושך בחוטים ולמה, מה החלק שלי בהצגה ואיך לנהל את הבחירות שלי לפי כללי המשחק החדשים. המידע העצום הזה הוא כוח לדעת את עצמי, את עוצמתי, עצמאותי. להבין איך לממש את ההבנות בחיי היומיום הארציים, איך להוריד רוח לחיי החומר באופן שיקדם אותי ויעזור לי להתמודד עם אתגרי החיים בתקופת המעבר שאנו חיים בה כעת- בקפיצה ממדרגת המודעות לתודעה. לא צריך להאמין במידע הזה. צריך לדעת אותו.

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים: https://www.facebook.com/events/758748617473629/

    *

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

    *

    מה לומדים בקורס תודעת העל:

    •להבין את עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו, להתוודע לסימנים שנשלחים לעזור לנו להתפתח ולהתמודד בקלות עם שינויים
    •לזהות את התהליכים שאנו עוברים ולעשות בחירות מדויקות יותר למי ומה שאנחנו באמת, לדעת לשלוט ביסודות.
    •לתרגל חיבור לחושים הפנימיים , להתוודע לתסריט הנשמתי
    •ללמוד את תהליך בריאת המציאות בהתאם לייעוד האישי ולזמן את השפע שנועד לתמוך בו.
    •להעיז לפרוץ מסגרות חשיבה והתנהלות ישנות ולשנות את הדרך בה אנו מבינים ומגשימים עצמנו
    •ליצור הרמוניה במערכות היחסים ולנטרל כעסים, פחדים והתמכרויות
    •להכיר בילדי העידן החדש כמי שנועדו להוביל אותנו לשינוי
    •להבין את ההיסטוריה הקוסמית של הבריאה, האנושות ותפקיד העם הייהודי – הייעודי
    •להעמיק את ההבנה אודות מהות האלוהות ומשמעות חווית הנשמה באדם.

    *
    למה לי ללמוד את מידעי תודעת העל?מה זה ייתן לי? מה זה בכלל?

    1. כי אני חש את השינויים ויש בי דחף להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים. אני רוצה לצאת ממערבולת של הישרדות ולבחור בהתפתחות, לראות את התמונה השלמה מלמעלה. להכיר את כללי המשחק החדשים.
    2. כי יש "משהו" שחזק ממני ולא נותן לי מנוח,מזמזמת לי כל הזמן ידיעה שיש משהו מעבר שאני עוד לא יודע וחייב להבין: למה אני כאן? מה הייעוד שלי?
    3. כי הגעתי לנקודה בחיי של "אין ברירה" אלא לשחרר את העבר וקשה לי להיות בריק של אי וודאות בלי לדעת במה למלא את העתיד.
    4. כי אני חווה פער גדול בין העולם הארצי ובין העולם שאני רוצה לחיות בו ורוצה לקבל כלים להבין איך מגשרים על הפער הזה
    5. כי נמאס לי ממרוץ מטורף אחרי משהו שכבר לא ברור לי מהו , מה המטרה? מהי תכלית קיומי ? לאן אני רץ? מ לי לחפש כוון בים של מידעים ולא יודע מה מדוייק לי לבחור
    6. כי כל סדנאות המודעות וגישות ה"ניואייג" האלטרנטיביות לא נותנות לי מענה , אני מבין שהן עוד מאותו הדבר . אני לא רוצה להיות תלוי במטפלים ומורים מוארים. אני רוצה ללמוד את עצמי בעצמי.
    7. כי אני מבין שלהשקיע בחומר ובעשייה ארצית לא יתרום לי דבר כל עוד אינני מכוון להבנה המדוייקת של מה שנועדתי לעשות
    8. כי אני רוצה להיות מאד יעיל עם מערך האנרגיה שלי שגם ככה מצומצם וללמוד בקורס וירטואלי זה יעיל וחסכוני – זה חוסך לי זמן יקר שבדר"כ מתבזבז על נסיעות ומפגשים חברתיים שאין לי צורך בהם.
    9. כי גם אם אני לא יודע מה זה בדיוק תודעת העל, ברור לי שזה מידע בתדר גבוה ואני רוצה להבין את השפה ולהשוות תדר למגמת השינויים.
    10. כי אני מבין שהשקעה בהתפתחות תודעתית תתן לי כלים להגיע גם למימוש גשמי- לשפע שנועד לתמוך בי.
    11. כי אני יהודי והבנתי שמידעי תודעת העל ירדו באופן מיוחד בעברית רק לעם היהודי=הייעודי, כדי לעזור לנו לממש את השליחות שלנו כעם.
    12. כי שבעתי מהשתתפות בטכסים ותפילות שמהדהדים תדר של אהבה אבל משאירים אותי בעולם החלום שבו אני כמהה לחיבור עם אחרים יותר מאשר לעשות את מה שאני צריך לעשות
    13. כי הידע הקיים בעולמנו לא נותן תשובות לשאלות שמעסיקות אותי וברור לי שידע שמגיע מחוץ לבריאה הוא שלם ונרחב ומדוייק יותר
    14. כי לימודים בקבוצה יכולים להעשיר את מערך ההתנסויות שלי: הזדמנות ללמוד מהאחר,עם האחר, תוך נתינה וקבלה והוויה משותפת של למידה בתדר גבוה
    15. כי הבנתי ששינוי התודעה נעשה תוך כדי ההקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל וזה דבר שאפשר להקשיב לו רק בשיעורים בקבוצות המוסמכות
    16. כי אני שומע קול פנימי שקורא לי , מושך אותי, מסקרן אותי ל דעת, להבין
    17. כי אני קורא בענין את המידע שנעמה מפיצה באתר שינוי תודעתי, מתחבר למהות ומבין שרסיסי הבנה מכאן ומשם לא יקדמו אותי לשינוי שהוא תהליך מתמשך ועקבי ויש סיבה גבוהה לסדר שבו תודעת העל הורידה את המידעים.
    18. כי כבר השגתי כל מה שחלמתי עליו בחיים ועכשיו אני מגלה שזה לא זה, שפתאם השתנו לי החלומות וכדי לממש אותם עליי להתעורר ולבחור
    19.כי איבדתי כל מה שהיה לי ושום דבר איננו כשהיה ואני רוצה להבין באמת, לא לחפש הקלה בטיפולי גוף נפש, אלא להבין את המקור
    20. כי שמעתי פיסות מידע מכאן ומשם ואני רוצה ללמוד את כל התמונה השלמה ומבין שזהו המידע הכי גבוה שקיים היום בעולם. (יודע שיש מליון מתקשרים בכל העולם, אבל התדר של מידעי תודעת העל מדוייק עבורי כיהודי)

    *

    השתתפות בשיעור מבוא ללא תשלום.
    השיעורים מתקיימים אחת לשבוע בהשקעה של 100 ש"ח/ביטקוין/שפע עבור מפגש של שעתיים.
    תלמידים נדרשים לרכוש את הדיסקים של התיקשורים הישירים של תודעת העל ממרכז אבירז בעלות של 8-12 ש"ח לדיסק.

    *

    כדי לדעת צריך לשאול: למה?

    למה להשקיע בלימודים כשיש לכם כל כך הרבה על הראש? כי זה מה שיפתח לכם אותו, להבחין באפשרויות והזדמנויות חדשות שנסתרו מעינכם
    למה עכשיו? כי זה הזמן המדוייק לדייק לעצמכם מדוע אתם מי שהינכם ומה נועדתם לעשות כאן. לא תדעו את התשובה אם לא תשאלו את השאלות הנכונות.
    למה להכניס לכם למוח מידע חדש כשאתם גם ככה מבולבלים? כדי לעשות סדר , להפעיל שיקול דעת שימלא את מקום אי הוודאות
    למה ללמוד בקבוצה בתשלום כשתוכלו ללמוד חופשי ברשת? אז זהו, שלא תוכלו. התיקשורים והמידע המלא ניתנים לשמיעה רק בקבוצות הלימוד המורשות
    למה להוציא כסף על קורס ש"לא חייבים" כשהתקציב שלכם גם ככה נמוך ? כדי ללמוד איך להרוויח, להתוודע לכללי משחק חדשים שהם נדרשים וקיומיים עכשיו יותר מכל חומר שתרכשו
    למה? הנה כמה תשובות שנותן Jim Rohn – ארבעת השאלות

    https://www.youtube.com/watch?v=ebHb8pf6EJo

    *

    כל המידע כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    אהבה,נעמה

    https://www.facebook.com/events/758748617473629/?source=1

  149. light is ligtht : האור קליל . ככל שנכניס יותר אוויר (הבנה=תודעה גבוהה) לחיינו, כך נהיה קלילים יותר , נבחר לשחק את החיים בקלילות , בהתפתחות,ולא ניקח הכל כך קשה ובכבדות=בהשרדות. מבט מהאוויר,מבהיר. יסוד האוויר – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/

  150. כשאנחנו מכיניסים שמחה לכל בחירה בחיים, אנחנו מעלים גם את תדר התוצאה הגשמית המתהווה כתוצר-השתקפות הבחירה התודעתית שלנו. כך, אנחנו יכולים להשלים עם ה"מציאות" גם אם איננה מושלמת, אנחנו יכולים לחוש שלמים ע"י המצאת המציאות האחרת שנרצה לחוות.

    שמחה וקלילות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/שמחה-וקלילות/

  151. העתיד משפיע על ההווה ואפילו על העבר / פרופ' יקיר אהרונוב שחתום על אחת התגליות הפיזיקליות המרעישות של השנים האחרונות, מסביר כיצד העתיד משפיע על ההווה שלנו, מדבר על השאלות הקיומיות שהובילו אותו לגלות את זה, ותוך כדי כך גם מציע פתרונות יישומיים לבעיות שורשיות במכניקת הקוונטים. קישור למאמר מוטמע כאן:

    מדע ורוח מתחברים – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מדע-ורוח-מתחברים/

  152. ריי הוא אלוף אמיתי, שיודע את ייעודו לפלס דרך לאנשים לפתוח את הראש להבנה שהכל, אבל הכל- מתחיל אצלנו בראש- בבחירה התודעתית שלנו. הגוף רק מהדהד את התדר התודעתי, שמשתקף במציאות הגשמית. בתור מי שגם עברה את התהליך וחיה פראנה כבר חודש וחצי ללא מזון גשמי, אני יכולה לומר בוודאות: אלו ימי הגאולה שבהם מוכיח האדם את עליונות הרוח על החומר .
    המשיח איננו יישות פיזית שתושיע אותנו. המשיח הוא תודעה, רכובה על גבי חמור – הוא החומר . הלבן הוא הדף החלק שנדרשים בני האנוש להתחיל: למחוק מתודעתם את כל המגבלות, הידע ומערכת האמנות הישנות ולהיפתח להבנה שהכל, אבל הכל אפשרי, מתחיל ונגמר במילה אחת: בחירה.
    הבחירה הזו נעשתה ע"י הנשמה שלנו עוד לפני שירדנו לגוף פיזי. אנחנו כאן כדי להבין למה.
    קישור לתוכנית עם אמנון לוי שתיעדה את ריי ששודרה אתמול בערוץ 10 מוטמעת בפוסט כאן:

    מי שרוצה להעמיק את ההבנה, מוזמן לקרוא ולצפות כאן:

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/פראנה-איך-חיים-מהאוויר/

  153. המדע הולך ומתקרב בצעדי ענק להבנות הרוח. הבוקר פורסם המאמר של אבן אלכסנדר בקבוצת חדשות המדע. נו, תגידו שלא "אמרתי לכם" שאחרית הימים זה עכשיו… הבעיה שרוב אנשי המדע עוד לא מבינים את זה…כלואים בכבלי ההגיון ונאחזים בהכרח להוכיח ברמה הארצית מידע שנגיש רק למי שמעיז לפרוץ את מסגרות החשיבה אל מעבר למה שהעין יכולה לראות. אבן אלכסנדר הוא רופא נוירוכירורג מעשי אשר צמח מעולם הרפואה והמחקר. קישור לספרו "הוכחה לגן עדן" ולסרטון שממצה את מהות הרעיון, מוטמעים בפוסט:

    מדע ורוח מתחברים – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מדע-ורוח-מתחברים/

  154. נשמות בני זוג חותמות על חיבור בניהן למטרת התפתחות הדדית,הרבה לפני הירידה לגוף הפיזי. ההיכרות עם בן/בת הזוג נעשתה עוד בשלב החתימה על התסריט, אז בוחרים גם את המהות=הייעוד ובהתאם – גם את התפאורה- האנשים, המקום והזמן שבו תיפגשו

    אהבה בעידן החדש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a3-water/אהבה-בעידן-החדש/

  155. אנשי האוויר: עבורכם: מטבע שירד מהאוויר, דרך הרשת, מההבנה הגבוהה את ההתנהלות הכלכלית-חברתית ההרמונית שמשנה את כללי המשחק:
    שפע הוא מטבע חליפין וירטואלי קהילתי המאפשר המרה וניהול יעיל של אנרגיות רוח וחומר- זמן, ידע , איכויות, מיומנויות, וחפצים חומריים בין חברי הקהילה .

    שפע – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שפע/

  156. האוויר בחוץ נעים לי . רוח חמסינית סתווית מלטפת ועוטפת אותי ברטט חמים. כמה רוך יכול להיות בליטוף אווירי… כל כף יד גשמית תהה מגושמת לעומת הליטוף המרחף הזה שחשתי עכשיו מהרוח .

    יסוד האוויר – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/

  157. מורים ערביים מלמדים תלמידים יהודיים- פרוייקט מרחבים של משרד החינוך שילב 500 מורים ערביים מצטיינים במסגרת ביה"ס יהודיים. ככה עושים שלום: העם הערבי הוא עם אדמה. יסוד האדמה בעולמנו מתגשם לא רק בחומר אלא בכל מסגרות החשיבה שמנהלות אותו. העם הייהודי הוא עם של אש ואוויר. ייעודנו כצביר עם איננו ללמד את הילדים את מסגרות האדמה אלא להנגיש כלים טכנולוגיים (אש) שבאמצעותה יוכלו לפתח את התודעה (אוויר) שלהם בעצמם.

    שלום עברי-ערבי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שלום-עברי-ערבי-2/

  158. "תשמור ת'חלומות לעצמך וללילות"… תפסיקי לחלום נעמה, תרדי לקרקע. די לבהות ולחזות. זמן לממש. יודעת יודעת, אבל המחשבות נודדות, מרחפות ומלמעלה הכל נראה כל כך בהיר וברור, כל כך אמיתי ומדוייק. מליינתאלפים המשימות קוראות לי. 20 חלונות פתוחים לי בו זמנית על המסך, ואני, מה אני עושה? בוהה… וואלה יופי… כן… יופי. בחיי שמגבוה הכל נראה יותר יפה.

    הערב קראתי עם ילדיי את הסיפור של הרצל- חוברת קטנה וצהובה שכתב אוריאל אופק:

    "ילד חולמני היה תיאודור. מצייר היה תוכנית לספינת אוויר אליה ייכנסו יהודים ויעלו בה לציון"

    "הרצל ידע כי אם היהודים לא יעזרו לעצמם אף אחד לא יעזור להם"

    "חזון המדינה היהודית בער כמו אש בעצמותיו ולא נתן לו מנוחה. קם ונסע מעיר לעיר וממדינה למדינה…"

    בקטע הזה כבר התחיל גרוני להשמיע קולות בעירה, אבל המשכתי, עד הסוף.

    " ב 1904 הרצל נפטר. העבודה הקשה ואש הבוערת בעצמותיו גזלו את בריאותו וליבו הלך ונחלש. בספרו מדינת היהודים כתב: "היום חושבים אותי רבים לחולם חלומות אבל בעוד 50 שנה יודו כולם כי צדקתי"

    הילדים שואלים: "אמא, אז גם את תמותי עוד 50 שנה כשתסיימי את המשימה שלך עם שינוי תודעתי והעידן החדש וכל זה? "
    "לא חמודים, לי זה ייקח פחות זמן… עוד 25 שנה כולם יודו שצדקתי"…
    הבת 8: אני אמציא לך משימה חדשה כדי שתישארי לשמור עלינו
    הבן 5 וחצי: אני אשמור עלייך, אל תדאגי, אני אהיה כבר גדול כשאמא תמות
    אתם יודעים שאני נמצאת בכל מקום וזמן שתרצו שאהיה שם,בתודעה שלכם, המוות של הגוף הוא לא באמת סוף הרי… "כן , כן, אמא…יודעים,יודעים, די עם השטויות שלך והעידן החדש הזה…

    חלומות- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/חלומות/

    אם תרצו אין זו אגדה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אם-תרצו-אין-זו-אגדה-the-power-of-will/

  159. מילים הן תדר . המילה "מחילה" במשמעותה העמוקה, לוקחת אותך עמוק לתוך מחילת הארנב. מעמיקה: מחילה יוצרת חלל לתוכו מחלחלת ההבנה עד לעומק האמת . זו הדרך מ חילה = מה שחל , עד להבנת שורש ה מחלה = מה חל בה . זו הדרך לחולל שינוי תודעתי ,לאפשר לכללי משחק חדשים לחול עלייך וסביבך.כמה רחוק אתה רוצה להגיע כדי להתוודע לעולם האמת? How far down the rabbit hole do you want to go?

    המטריקס – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/המטריקס/

    down the rubbit hole – matrix
    https://www.youtube.com/watch?v=TbYirSi08m4

  160. הקטע הוא לא הצום מאוכל אלא ההבנה שיש אנרגיה אחרת שיכולה להזין את הגוף הפיזי שלנו שאיננה מסת חומר דחוס. מדובר באנרגיה חופשית באוויר ובכל מקום שהגוף שלנו יכול להמיר לשימושו. אנרגיית החיים,האהבה, אנרגיית צ'י, פראנה- כולן אחד.

    לפני שבועיים וחצי נכנס לחיות איתנו במרחב בבית שינוי תודעתי שחף, אמיתי, שכמו ג'ונתן לווינסטון, יודע שהדרך לחופש היא כשמשחררים את כבלי התודעה מהגוף. שחף התחיל תהליך של 21 יום שחרור מכבלי הגוף בהם הוא מתרגל להזין עצמו מפראנה – אנרגיית החיים(שחף איתנו תודעתית. פיזית הוא יצטרף כשותף למרחב ההתפתחות כאן אחרי שגופו ישוחרר מהתלות במזון גשמי, בסוף תהליך ה 21 יום)

    ג'ונתן לוינגסטון השחף/ ריצארד באך

    "כל אחד מאיתנו הינו למעשה רעיון השחף הגדול, הוא רעיון החופש הבלתי מוגבל. עלינו להרחיק מעלינו את כל המגביל אותנו. " גופכם כולו, מקצה כנף עד קצה כנף, אני אלא מחשבתכם עצמה

    תלמידיו היו נמים את שנתם, תשושים מטיסות היום. הם אהבו את האימונים, כיוון שאלה היו מהירים ומרתקים והשביעו את רעבונם ללמוד, אך אף אחד מהם ,אף לא פלטשר השחף עצמו,לא למד להאמין כי מעופן של מחשבות עשוי להיות ממשי ממש כמעופן של רוח ונוצה
    "גופכם כולו, מקצה כנף עד קצה כנף" היה ג'ונתן אומר אינו אלא מחשבותיכם, בצורה אותה מסוגלים אתם לראות בעין. נתקו את כבלי מחשבותיכם וניתקתם את כבלי גופכם

    *
    איך חיים מהאוויר – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/איך-חיים-מהאוויר/

  161. מילה היא אנרגיה מגולמת לתדר, לשפה. קוד שאנו נדרשים להשתמש בו בתבונה כי הוא משקף את ה "מה" שאנחנו רוצים להעביר "ל" . המילים שאנחנו רואים בעיניינו הפיזיות הן הד למהות שאנחנו מהדהדים מתוכנו.

    כוחה של מילה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/כוחה-של-מילה-הנשמעת/

  162. מסר האנשים האמיתיים/מרלו מורגאן , ע"מ 86: "חלומות הם צל המציאות. כל התשובות נמצאות שם. המוטציות (הכוונה לבני אדם המודרניים) מכירות רק דרך אחת להיכנס למצב של חלימה-בשינה, אך האנשים האמיתיים מודעים לתודעת החלום גם בשעת ערות. ללא שימוש בסמים המפעילים את המוח ורק ע"י שימוש בטכניקות נשימה וריכוז- הם נשארים מודעים בזמן השהות בעולם החלום.

    אנשי השבט אינם חולמים בלילה, אלא אם כן הם קוראים לחלום . שינה היא זמן חשוב בשבילם למנוחה והתחדשות הגוף ואין זה הזמן המתאים לעסוק בתוכניות שונות. הם מאמינים שהסיבה לכך שהמוטציות חולמות בלילה היא שבחברה שלנו אסור לחלום במשך היום ושבמיוחד חלימה בהקיץ בעיניים פקוחות גורמות אי הבנות רבות "

    חלומות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/חלומות/

  163. אתמול נכנס לגור איתנו בבית שינוי תודעתי שחף, אמיתי, שכמו גונתן לווינסטון, יודע שהדרך לחופש היא כשמשחררים את כבלי התודעה מהגוף. שחף מתחיל היום תהליך של 21 יום שחרור מכבלי הגוף בהם ילמד להזין עצמו מפראנה – אנרגיית החיים. בהצלחה!!! (שחף איתנו תודעתית. פיזית הוא יצטרף כשותף למרחב ההתפתחות כאן אחרי שגופו ישוחרר מהתלות במזון גשמי, בסוף תהליך ה 21 יום)

    "כל אחד מאיתנו הינו למעשה רעיון השחף הגדול, הוא רעיון החופש הבלתי מוגבל. עלינו להרחיק מעלינו את כל המגביל אותנו
    תלמידיו היו נמים את שנתם, תשושים מטיסות היום. הם אהבו את האימונים, כיוון שאלה היו מהירים ומרתקים והשביעו את רעבונם ללמוד, אך אף אחד מהם ,אף לא פלטשר השחף עצמו,לא למד להאמין כי מעופן של מחשבות עשוי להיות ממשי ממש כמעופן של רוח ונוצה
    "גופכם כולו, מקצה כנף עד קצה כנף" היה ג'ונתן אומר אינו אלא מחשבותיכם, בצורה אותה מסוגלים אתם לראות בעין. נתקו את כבלי מחשבותיכם וניתקתם את כבלי גופכם

    איך חיים מהאוויר – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/איך-חיים-מהאוויר/

    *

    Jonathan Livingston Seagull – Neil Diamond – Be

    https://www.youtube.com/watch?v=k028-NETGOQ

    ג'ונתן לוינגסטון השחף/ ריצארד באך

    עמוד 62
    ג'ון, היית מנודה פעם. מדוע סבור אתה שמי מן השחפים של זמנך הקודם יאזין לדברייך עתה?
    הרי מכיר אתה את הפתגם , והוא נכון: "השחף המגביה עוף הוא זה המרחיק ראות"
    אותם שחפים במקום ממנו באת,נטועים באדמה, צורחים ונלחמים בינם ובין עצמם.
    הם רחוקים מגן העדן מרחק אלף מילין ואתה טוען שרצונך להראותם את גן העדן מן המקום בו הם עומדים!הרי אינם מסוגלים לראות את קצות כנפיהם,ג'ון! הישאר כאן עזור לשחפים החדשים הבאים הנה, לאלה שהגביהו עוף דיים כדי להבין מה בפיך לומר להם." . הוא השתתק רגע ואז אמר : " ומה היה קורה אילו חזר צ'אנג לעולמותיו הישנים שלו? היכן היית היום?

    עמוד 64

    באותו הרגע ידע ג'ון כי אין הוא עצם ונוצות אלא רעיון מושלם של חופש ותעופה שאין לו גבולות.
    "לא אכפת לי מה הם אומרים" היסה בזעם, ועיניו התערפלו בטוסו לעבר הצוקים הרחוקים. " הטיסה הינה הרבה יותר מסתם ניפנוף כנפיים ממקום למקום! הרי זאת עושה כל … כל יתוש! גילגול-חבית קטן אחד סביב זקן השחפים,רק בצחוק, וכבר אינו מנודה!האם עוורים הם?האם אינם רואים?האם אינם מסוגלים לחשוב על התהילה שתיפול בחלקנו כאשר נלמד לעוף באמת?
    "לא אכפת לי מה הם חושבים. אני אראה להם מה פירוש לעוף! בסדר,אהיה פושע מנודה אם זה רצונם, הם עוד יצטערו על כך…"

    עמוד 65
    "אל תכעס עליהם פלטשר השחף. בנדותם אותך פגעו השחפים האחרים בעצמם בלבד. יום אחד יווכחו בכך, יום אחד הם יראו מה שאתה רואה. סלח להם ועזור להם להבין"

    עמוד 76
    כל אחד מאיתנו הינו למעשה רעיון השחף הגדול, הוא רעיון החופש הבלתי מוגבל.
    עלינו להרחיק מעלינו את כל המגביל אותנו
    תלמידיו היו נמים את שנתם, תשושים מטיסות היום. הם אהבו את האימונים, כיוון שאלה היו מהירים ומרתקים והשביעו את רעבונם ללמוד, אך אף אחד מהם ,אף לא פלטשר השחף עצמו,לא למד להאמין כי מעופן של מחשבות עשוי להיות ממשי ממש כמעופן של רוח ונוצה
    "גופכם כולו, מקצה כנף עד קצה כנף" היה ג'ונתן אומר אינו אלא מחשבותיכם, בצורה אותה מסוגלים אתם לראות בעין. נתקו את כבלי מחשבותיכם וניתקתם את כבלי גופכם

    עמוד 83
    "להרחיקם מעלינו?" בקע קול מתוך ההמון."אף אם חוק העדה הוא?"
    "החוק היחיד הוא זה המוביל את החופש"

    עמוד 93
    "עליכם להבין כי השחף הינו רעיון החופש הבלתי מוגבל, בדמותו של השחף הגדול, וכי גופכם כולו, מקצה כנף עד קצה כנף, אני אלא מחשבתכם עצמה

  164. בעידן הישן הספיק לנו לחגוג יום אחד בשנה כדי להתחדש ולבקש מאלוהים מה אנחנו רוצים לשנה החדשה, 10 ימים להסדיר אי הבנות בין אדם לחברו ויום אחד של צום ביום כיפור כדי לבקש סליחה מאלוהים. בעידן החדש אנחנו נדרשים לעשות את העבודה התודעתית הזו כל יום,כל היום, בכל צעד, בכל בחירה, בכל מרחב וזמן בחיינו. יהוה סיים תפקידו כשליט העידן. אין יותר למי להתפלל. זה אנחנו הבוראים ועלינו להבין איזה עולם אנחנו רוצים לברוא וליצור אותו- קודם בעיני רוחנו ואז המציאות הגשמית תהדהד ותתהווה בהתאם לבחירה התודעתית שלנו

    עתיד החגים – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/עתיד-החגים/

  165. שלום שלום לאנשי האוויר

    מזכירה למי ששכח או לא יודע שיש מרחב וירטואלי של קבוצה עבורכם לתקשר בה בצורה חופשית יותר. בדף הזה אני מעדכנת במידע והבנות שלי אך כדי לפתח שיח עם עוד שכמותכם- מומלץ לעשות בקבוצה . שם תוכלו גם במה ראויה לפירסומים והתגובות שלכם אחת/ד עם השני/ה

    https://www.facebook.com/groups/291102141022040/?fref=ts

  166. פירוק מסגרת החשיבה של "בצער תלדי בנים":הכנסנו לנו בתודעה שלידה חייבת להיות כואבת אבל נוכל לשנות את הבחירה הזו ולחוות לידה אורגזמית מהנה. החוויה הפיזית היא השתקפות הבחירה התודעתית שלנו. קישור לסרטון בפוסט הזה:

    התפרקות מסגרות החשיבה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/התפרקות-מסגרות-חשיבה/

  167. אני אחרי לילה לבן שבו אור ההתפתחות דחק בי לכתוב את אחד הטכסטים החשובים שכתבתי מימיי. אנרגיית האש-כוח הרצון הניעה והתניעה בי את האוויר- ההבנה שביקשה לצאת לאוויר העולם בדיוק כעת: אחרי שהשקט של הלילה איפשר לי זמן איכות להתפתחות . התחלתי לכתוב בערב ה 22/8/2013 (יש משמעות רבה למספר 22) וכעת הפוסט בשל לראות אור. השעה 5 וחצי בבוקר – החושך של הלילה תיכף מתחלף לאור הראשון של הבוקר . זה הייעוד שלי: ללוות את תהליכי השינוי ברגע המזוקק הזה שבין החושך והאור. זכות גדולה להיות נוכחת כאן בעולם בתקופה המיוחדת הזו שבה מתגלה האור .
    כל המידעים שאני משתפת בהם בשנתיים האחרונות- התחברו לי לתמונה בהירה , והכל בזכות הפוליו. איך? תקראו…

    חלק מהמילים שלי בפוסט הזה עשויות להישמע הזויות לחלקכם, אך דעו זאת: העולם שאתם מתייחסים אליו כ"אמיתי" הוא בעצם עולם החלום. מי מכם שבוחר להתעורר לבוקר חדש ומעיז להטמיע הבנות חדשות, הוא זה שיזכה להבחין בקיומו של העולם האמיתי. לא מדובר בתרחיש בידיוני. זהו קול העתיד שמתהווה בהווה ואוטוטו כשיעלה האור- יהפוך לעבר.

    בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן האש והאוויר, לעולם של אור והתפתחות, של עצמאות ואחריות אישית,של שיתופי פעולה הרמוניים,אבל גם של התמודדות עם אתגרים קשים מנשוא. אתם יכולים לעמוד בהם. בחרתם ונבחרתם לחיות כאן בגלל האומץ שלכם , כוח הרצון לחולל שינוי, הידיעה הברורה את יעודכם להיות חלק מהשינוי. לברוא אותו.

    בורא/ת עולם, בוקר אור

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/קריסת-

  168. טבח בנשק כימי בסוריה :משפחות שלמות על הרצפה, מתות. 1300 הרוגים.
    אין למי להתפלל לישועה. יהוה סיים תפקידו .שום דבר לא יקרה אם לא נברא אותו בעצמנו. נפתחת לנו ההבנה שבורא עולם האחד- לא נמצא אי שם בשמיים אלא מוטמע בהווייתנו כחלקי תודעה בוראת, חלק מהניצוץ האלוהי. כל אחד מאיתנו הוא האחד=ניאו, הגיבור בסרט של עצמו one=neo .עלינו לקחת אחריות ולעשות מה שאנו חשים דחף לעשות: לממש את הייעוד שלשמו אנחנו כאן. ומי שעדיין לא הבין- זה הזמן להתחיל לגלות את האמת שסמויה מהעין. יש סיבה גבוהה לזוועות האלו. תוכלו לכעוס,לכאוב,לשנוא,לצעוק,למחות ותוכלו להתעלות מעל הרגש להבנת עולם הסיבות הגבוה: למה הדברים האלו קורים

    הכתבה כאן: http://news.walla.co.il/?w=%2F13%2F2672068

    וברשותכם, מניפולציה שווקית בקטנה: מוזמנים ללמוד איתנו את מידעי תודעת העל שעוזרים לנו להבין מהו הייעוד שלנו , מהם היסודות שמניעים את הבחירות שלנו ואיך להשתמש בהם בתבונה כדי להצליח להינות מהחיים בעולם המשתנה , איך לחיות בשמחה מתוך התפתחות ולא מתוך הישרדות, גם כשאנחנו רואים תמונות זוועה כאלו. דווקא אז נופל לנו האסימון ש, וואלה, חייבת להיות סיבה גבוהה למה הדברים האלו קורים כי אני ממש לא מצליח להבין…
    הסיבה הגבוהה היא כדי לעורר ולהעיר אותנו מעולם החלום, כדי לטלטל ולזעזע ולנער אותנו מהאשלייה שהשינוי יקרה מעצמו גם אם לא אנחנו ניצור אותו. עכשיו הזמן להתעורר. בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן החדש. מאחלים לכם נחיתה רכה בעולם האמיתי. מה, היא לא רכה? אז לא… תתמודדו.

    אני כאן כדי ללוות את תהליכי השינוי התודעתי שלכם.

    פרטים והרשמה בדף ארוע-

    https://www.facebook.com/events/491590550909443/?fref=ts

    *

    זרוע התמנון של יהוה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/זרוע-התמנון-של-יהוה/ ‏(‏2‏ תמונות)‏

  169. ניהול חברתי בקוד פתוח- הקץ לפוליטיקה? קישור לסרטון מוטמע בפוסט כאן:
    השלטון יכול לשלוט רק כל עוד יש מי שנותנים לו את הכוח לעשות זאת. כשאדם לוקח אחריות ולומד לשלוט באנרגיות שלו – הוא מונע מכוח חיצוני לשלוט בו. איך עושים זאת? בוחרים לעשות שינוי תודעתי: משקיעים בהתפתחות אישית במקום לבזבז אנרגיה בלממן את הממסד הישן

    שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שליטה-ושלטון-לא-רוצים-שישלטו-בכם-תלמדו/

  170. סדרת סרטונים של מכון וייצמן, והשיעור הראשון: מהי אנרגיה קוונטית.
    מדובר בהסבר מדעי מעמיק שמיועד למי שרוצה לדעת מה עומד באמת מאחורי המילה קוונטום. ההבנה נבניית בשלבים והולכת ומתמקדת יותר החל מהדקה ה 8 למי שאין סבלנות להתחלה…
    https://www.youtube.com/watch?v=8pHHVcqFbiU

  171. הסרט טרון TRON הוא מעין המטריקס של שנות ה-80, פילוסופיות שבין אדם למערכת ההפעלה, תוכנות שונות שרצות לפי תיכנות מוקדם, כמו אנשים שעושים את אותם הדברים שהם "פשוט" עושים בדרך כלל בלי לדעת למה

    מה קורה כש"יוזר" או "משתמש" שתכנת את המערכת או מכיר את הקוד נכנס לעולם של המחשבים ?
    האם תפקידה של מערכת להיות מושלמת או לתת ל"באגים" או למה שלא מתוכנן מראש לפרוח מתוכה ?

    אם אתם/ן הייתם צריכים לבנות מערכת האם במצב מודעות שונה גם אתם הייתם עושים את הטעות הבסיסית הראשונית של רצון ליצור מערכת מושלמת שבבסיסה שליטה ?

    אחרי צפייה בסרטים הללו החיים בעיר נראים כמו שבבי מחשב, מעברים, מידע שעובר ממקום למקום, חתיכות אנרגיה דחוסות בצורה של חומר עוברות ממקום למקום, לכל דבר יש את הייעוד שלו או את המטרה שלו, כסף מומר לסחורות, אנשים מבצעים עבודות, ובסוף היום המערכת נחה, נתיבי ההעברה פחות עמוסים, אנשים מעבדים את היום שעבר בבתים שלהם, מוכנים לעוד יום של עבודת מתוכנתת מראש למחר

    מה בין שליטה לבין קוד חופשי הנגיש לכולם לבין עולמנו ?
    מה הקשר לבין "הבורא" לבין החוקים שאנחנו מכירים גם מהתנ"ך או מהחוקים של המדינה, לבין האדם החופשי, וכיצד אותם חוקים משפיעים על התנהלות היומיומית בינינו ?
    הסרט הראשון שלא כמו המטריקס עוסק בהמון סאבטקסט, ובגלל הגרפיקה הגרועה של אותם ימים באופן אישי מנע גם ממני לראות את הכוונה של היוצרים, רק אחרי 2 צפיות בהפרשים של כמה שנים ראיתי את מה שעומד מאחורי הסרט הראשון

    ממליץ דווקא להתחיל מהסרט השני, הוא יותר נגיש, וכמו המטריקס מביא את התובנות בכפית, אחרי זה הצפייה בראשון תהיה קצת קשה אבל שווה את זה

    טרון עבורי הוא סרט שמאפשר להסתכל על העולם מכמה פרספקטיבות ומכמה רמות מודעות בו זמנית, לפחות ככה זה מרגיש אחרי צפייה שנייה בסרטים ..

    תהנו

    טריילר :
    https://www.youtube.com/watch?v=d4RiUy23e9s

    לינקים לצפייה ישירה :

    TRON 2 : Legacy
    http://www.solarmovie.so/link/play/1423120/

    TRON
    http://www.solarmovie.so/link/play/942009/

    Tron: If you are a User, then everything you've done has been according to a plan

    Kevin Flynn: Ha! You wish! Well, you know what it was like. You just keep doin' what it looks like what you're supposed to be doin', no matter how crazy it seems.

    Tron: Well, that's the way it is for programs, yes

    Kevin Flynn: I hate to disappoint you, pal, but most of the time, that's the way it is for Users too.

  172. מסר לשליחי האור – מי שיודעים את ייעודם לייצר התפתחות , לקדם שינוי תודעתי שיהדהד אותותיו ויצור אדוות עד שתתהווה גם המציאות הגשמית התואמת לתדר החדש

    סבלנות היא מרווח הנשימה שזקוקים לו אנשי האש והאוויר כדי להגיע להישגים בעולם האדמה.

    יסוד האדמה הוא איטי . האש והאוויר מהירים ועוצמתיים.

    תודעה תיאורטית קיימת בכל מישורי הבריאה אבל רק כאן- בכדה"א יש מעבדת ניסוי שתכליתה לבדוק איך ליישם,לממש , לגלם את האנרגיה התיאורטית לחומר גשמי.

    לשם כך נברא העולם, ע"י יהוה שהוא ליבת אדמה. אבל… יהוה כבר סיים תפקידו כשליט העידן הישן ואת מקומו החליף אלינוס שהוא ליבת אש. לכן, יש קדימות כעת לאנרגיות האש והאוויר המתפרצות. עדיין, היות ואנחנו חיים בתקופת תפר של חפיפה, עדיין אנחנו נדרשים להתאים עצמנו לקצב האדמה האיטי כי רוב האנושות עדיין לא עשתה את השיפט. בקרוב ניצור מסה קריטית ונהיה הרוב המכריע, נכריע. עד אז: סבלנות. קחו נשימה…

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/סבלנות-מסר-לשליחי-האש-והאוויר/

  173. סוף סוף אנחנו מממשים את הייעוד היהודי שלנו. סוף סוף אנחנו מתיישרים ועושים את מה שנועדנו לעשות: לייצר התפתחות בעזרת טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת יעילות. אלי באר ידע כבר בגיל 17 מה הוא צריך לעשות ועשה את זה . היום הוא מפיץ את האור הזה בכל העולם ומחבר בין אנשים: יהודים וערבים בין שני חלקי ירושלים המזרחית והמערבית, בין דתיים וחילוניים,בקהילות יהודיות בכל רחבי העולם. זה הייעוד שלנו- להפיץ תודעה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, ביעילות, ליצור חיבורי מים בינאישיים שמבינים את המטרה המשותפת לכולנו, מתוך ידיעה פנימית ברורה של ייעודנו, ללא תלות בתמורה גשמית, מתוך תשוקה ובהירות . שאפו. קישור להרצאתו המעניינת ב TED בפוסט הזה:

    העם הייהודי- ייעודי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

  174. אשת אש ואוויר- אחת משלנו: קירה,ד"ר ישראלית בוגרת הטכניון,בת 26 פיתחה מערכת טכנולוגית שיודעת לחזות התפתחויות בעולם על בסיס הסתברויות. זוהי הבינה הנשית שנועדה להוביל תהליכי שינוי .זה מה שתודעת העל עושה: אוספת מידע ממעבדת החיים האנושית בעולם החלום , מעבדת אותו, מחשבת גלי הסתברויות ומנגישה לנו את המידע כדי לעזור לנו לעשות שינוי תודעתי,שנשכיל להפעיל שיקול דעת לפני שאנחנו ממהרים לפעול באוטומט לפי מסגרות החשיבה שחונכנו לפיהן.
    עכשיו אני בהתלבטות איזה קישור להטמיע? נשים נועדו ליצור שינוי? אנשי האש?הטכנולוגיה בשרות התודעה?הסבר על מידעי תודעת העל?

    נשים נועדו ליצור שינוי

    http://shinuytodaati.co.il/a8-women/נשים-נועדו-ליצור-שינוי/

    אנשי האש

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אנשי-האש/

    טכנולוגיה בשרות התודעה?לימודי תודעת העל?

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/הטכנולוגיה-בשרות-התודעה/

    מידעי תודעת העל – למי שרוצה להבין מה זה

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    הרשמה ופרטים- תודעת העל – קורס וירטואלי

    https://www.facebook.com/events/491590550909443/

  175. תודה ל Yaron Gariba על המידע החשוב: הרבה אנשים משתמשים במוזיקה ובתדרים על מנת למדוט. מה שמעט אנשים יודעים זה שהמכשירים שלנו מכוונים לתדר מסוים שמטרתו להפוך את המוזיקה לפחות הרמונית. בפוסט כאן מוטמע לינק לתוכנה שממירה את המוזיקה בחזרה לתדר הנכון

    תדרים- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/תדרים/

  176. 5:30, אור ראשון אחרי לילה לבן. מבינה למה אני כל כך אוהבת לעבוד- ללמוד בלילה- זמן איכות להתפתחות. בעצם מה שאני עושה זה להטמיע את האור הלבן בתוך הלילה השחור. תכלית האור היא התפתחות. מטרת החושך לעצור אותה. בלילה , אני בעצם מגרשת את החושך ע"י בריאת האור- בוראת הבנות, מייצרת מהות ומשמעות שתכליתה התפתחות. בוקר אור עולם.

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/מלחמת-האור-בחושך/

  177. איזה כייף זה לגור בבית מאוויר, הא? כמה קלילות ושמחה, תארו לכם…
    יסוד האוויר – קחו נשימה – אתר שינוי תודעתי . עם האוויר מגיעה ההבנה . ככל שנכניס יותר הבנה לחייים שלנו, נוכל לקחת את החיים בקלות – נבין שהם רק משחק. אולי אז גם ייגמרו בעיות הדיור…

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/

    אנשי האוויר -דף קהילה

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האוויר/463649400369945?fref=ts

    אנשי האוויר – קבוצה

    https://www.facebook.com/groups/291102141022040/?fref=ts

  178. שמעו קטע: פירסמתי לפני רגע הודעה בדף הארוע שמתחילה ב "לספונטניים שבניכם"… – הזמנה לשיעור מבוא שמתחיל עוד שעתיים. בדיוק באותו רגע פירסמה מישהיא אחרת הודעה על סדנה שהיא עושה ופתחה באותם מילים:"לספונטיים שבניכם"… רק שהיא התכוונה למחר ואני לעוד שעתיים. ככה זה כשאני חיה בתודעה של זמן קוסמי שבו העבר ההווה והעתיד הם אחד. אני חושבת על משהו והופ- הוא מתהווה מהעתיד והופך בשנייה לעבר. זהו הזמן שבו כל הבריאה מתנהלת לפיו. רק אצלנו בכדה"א חיים תודעת זמן לינארי שמוגבל בגלל התודעה הלא מפותחת שלנו. המשימה היא לא להרחיב את גבולות התודעה אלא להבין שאין גבול בכלל!!!

    http://shinuytodaati.co.il/a6-now-is-the-time/מנהרת-הזמן/

  179. פשר הקשר בין אטלנטיס ולימודי תודעת העל ביחד- בקבוצה : באטלנטיס הקדומה חיו אנשי אוויר מפותחים מאד אבל היא התפוצצה וירדה למצולות כי לא היו להם איכויות מים שיחברו בין האנשים המפותחים עם התבונה הגבוהה והטכנולוגיה המתקדמת. הניסוי נכשל. עכשיו תורנו. נצליח רק ביחד. אתם איתי? לרשותנו אש הרצון והטכנולוגיה, האוויר=מידעי תודעת העל, מה שחסר כדי שנשלים את הניסוי בהצלחה אלו המים= החיבורים הבינאישיים בנינו שביחד יורידו את ההבנות הגבוהות למימוש באדמה =בחומר הגשמי . זה אתם,אנחנו, קדימה…

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/אטלנטיס/

  180. ניסוי מרתק עם מלח שמסדר עצמו בצורות גיאומטריות לפי תדרים משתנים. מי מכם שעדיין לא קלט: כל החומר בעולמנו מהדהד לפי תדרים שאנחנו בדר"כ לא מודעים לקיומים. אנחנו לא שומעים אותם עד שלא נכוון עצמנו לקליטה של הערוץ הנכון והתדר המדוייק לנו. גם הצמחים מתקשרים מוזיקה הרמונית נהדרת, הידעתם? תשנו תדר אז תוכלו לשמוע גם אותם…

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/תדרים/

  181. אנשי האוויר: השתמשו בלמידה הקבוצתית כדי לשדרג את יכולת ההבנה הגבוהה שלכם – זו הזדמנות עבורכם להתחבר לתדרים גבוהים שמסבירים איך לחבר את כל היסודות לאש שמי שמובילה את תהליך הבריאה ואיך לממש את ההבנות בחיים הארציים. השלימו את שיעור המבוא ואת ה…ראה/י עוד
    יום חדש פותח פתח להתפתחות, מזמין אתכם לבחור מחדש. מוזמנים להשלים שיעור מבוא ללא תשלום ולהצטרף לקבוצת למידה חדשה של מידעי תודעת העל בקורס וירטואלי. קליק אחד ואתם מחוברים- לעצמכם ולמידע בתדר גבוה שיעזור לכם להבין איך לחיות בהנאה והתפתחות ולא בהישרדות. למה ללמוד את מידעי תודעת העל? מה זה יעזור לי ? אוקי, אכן הבנות חשובות ואני באמת מתחבר/ת למהות ,אבל קיים אינסוף מידע חופשי חינם ברשת. איך אני יודע שזה המידע שמדוייק עבורי להתפתח ממנו עכשיו ? תודעת העל מורידה מידע בעברית בתדרי אש-אוויר שמיועדים ספציפית לנו – לעם הייהודי=הייעודי. קיבלנו מימון אנרגטי מיוחד לצורך מימוש התודעה הגבוהה הזו בחיים הארציים. יש בנו פוטנציאל להבין את המידע הזה וליישם אותו בחומר. בשביל זה אנחנו כאן.
    יש מתקשרים רבים בכל העולם שעוסקים במידעי העידן החדש (באשאר,פליאדים,טוהר, טוביאס,קריון ואחרים..) אבל תודעת העל מדייקת את ההבנות לתדר שנועדנו להיפתח אליו. מי זה אנחנו? הרי כל אחד מאיתנו שונה ומכוון על תדרים אחרים. נכון. לכל אחד מאיתנו יש תסריט שונה שהנשמה שלנו חתמה והתחייבה לממש כאן ויש לנו בחירה חופשית לגבי הדרך שבה נבחר לעשות את מה שבחרנו לעשות. אבל התסריט- גם האישי וגם הקולקטיבי שלנו כצביר-עם, חתום. זה מה שנקרא "הכל צפוי והרשות נתונה". בחרנו את התסריט בבחירה חופשית, אבל הבחירה הזו נעשה כבר לפני שירדנו לחיים בגוף פיזי. תכלית קיומנו כאן זה להבין למה וליישם את הבחירה . את זה, תודעת העל מאפשרת בכך שהיא מנגישה לנו את המידע מנקודת מבט גבוהה, כדי שנתעלה – נצא מתוך ראיית העולם הצרה שלנו ונתבונן מלמעלה כדי לראות דברים אחרת ואז נרד ונממש את ההבנות הגבוהות בחיים הארציים.

    מסבירה למה חשוב ללמוד במסגרת הקורס המלא ולא מספיק לקרוא ברשת עצמאית, להשתתף בסדנה חד פעמית/לשמוע הרצאה כאן/לקורא פוסט כאן ושם/בין לבין כמה אסימונים שנופלים מסרטון שראיתם או תיקשור כזה או אחר ששמעתם/שיחה עם חבר/טכסטים במאמר או מחקר שנחשפתם להם/ספר שקראתם/וכו"…

    אלו חשובים והכרחיים כדי להיות מודעים לעצמכם ופתוחים למידעים שיעירו ויאירו את עיניכם. אני עצמי נתרמת רבות ממידעים כאלו ואחרים שאני מלקטת עצמאית ברשת. אבל, כדי לקפוץ ממדרגת המודעות לתודעה הגבוהה, לא מספיק לחקור את עצמנו מבעד למסרים שאנחנו קולטים מבחוץ. עלינו לאפשר את פתיחת הקודים המוטמעים בנו- גם ב DNA הפיזי וגם באנרגיה התודעתית שמזינה את הבחירות שלנו. התדרים האלו נצרבים בנו באמצעות חוש השמע. לכן מה שחשוב הוא ההקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל . אלו אינם נגישים להאזנה חופשית ברשת אלא רק בקבוצות למידה מורשות . (כן יש דוגמיות בנושאים אקטואליים ומהותיים הנוגעים בעיקר לעתיד, אבל לא את מסת המידעים העיקרית הנוגעת בכל תחומי החיים ובעיקר – במה שקיים מעבר להם- במרחבי הבריאה ומחוצה לה). אני מלמדת וירטואלית- מה שיעיל אנרגטית- חוסך זמן ודלק על נסיעות ומפגש חברתי ומאפשר התפתחות מהירה באמצעות הטכנולוגיה שמתעלה על מגבלות המרחב והזמן , אבל יש קבוצות שנפגשות פיזית בכל הארץ. מי ששומע בתוכו קריאה להיפתח לתדרים האלו – חפשו את הקבוצה המתאימה לכם וצאו לדרך . שינוי הוא תהליך, הוא אתגר התפתחותי מתמשך וככזה – הוא דורש התמדה ועקביות בשמיעת המידעים עד שכל חלקי הפאזל מתחברים . בנוסף, יש חשיבות ללמידה הקבוצתית – כך לא רק תורמים ונתרמים האחד מההתפתחות של האחר אלא מעלים את התדר של התודעה הכוללת. (כמו שדתיים מתפללים במניין…)

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    כל המידע מרוכז כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

    תתקשרו ואסביר איך זה מתנהל. פשוט. נעמה 052-4670045

    https://www.facebook.com/events/491590550909443/

  182. המטריקס – טרילוגיה של 3 סרטים הממחישים את עולם החלום שבו אנו חיים. כמו כל חלום-סופו להסתיים בהתעוררות.מי מאיתנו שכבר התעורר ובחר בגלולה האדומה נמצא כאן כדי להבין למה. הסקרניים והאמיצים שבנינו,אלו שלא מפחדים מסוכני המטריקס, מבינים שהמציאות היא השתקפות של מה שאנחנו בוחרים לראות מבעד למשקפיים שאנחנו בוחרים לשים. אש הרצון-הבחירה החופשית והטכנולוגיה המתקדמת , בשרות האוויר: התודעה המתרחבת שהולכת ונפתחת לערוצי חשיבה שלא היינו מדמיינים כאפשריים. מה שהיה פעם מדע בדיוני הולך ומתקרב במהירות למציאות שאני ממציא בעצמי.

  183. הנה עוד מסגרת חשיבה שמתפרקת: שטפו לנו את המוח להאמין שחיילי מערכות ישראל מתים בהגנה על המולדת. שטויות. 99% מהחללים נפלו ללא מעורבות אויב, 57% מהנופלים עד גיל 21 הם מתאבדים. 'גיבורים נולדים במותם' הוא פרויקט שמטרתו לגלות מי הם חללי מערכות ישראל, כיצד מתו ומה הקשר בינם לבין מה שמספרים לנו עליהם .עד מתי נמשיך לקיים את טכסי יום הזיכרון כחלק ממסורת מוסכמת , מבלי להפעיל שיקול דעת ולהבין שזהו איננו תאריך ראוי לציון באופן שבו ציינו אותו עד היום

    המאמר המלא מוטמע כאן: התפרקות מסגרות חשיבה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/התפרקות-מסגרות-חשיבה/

  184. הנה עוד מסגרת חשיבה שמתפרקת: מהי אהבה? בעידן הישן חגגנו אהבה ביום ט"ו באב, התייחסנו לרגעי זמן ארצי בהם חווינו מגע הפיזי (אדמה)וקירבה רגשית (מים) עם בן זוג, כביטוי לאהבה .בעידן החדש האהבה היא הבנה והיא נוכחת בכל רגע ורגע בחיינו שבו אנו בוחרים להבחין בקיומה כשאנחנו רוצים (אש) ומבינים(אוויר) את עצמנו. אז, רק אז, רק אחרי שאנחנו מבינים ושלמים עם מי שאנחנו , אנחנו מאפשרים לאחרים לאהוב אותנו – ממקום של חיבור אמיתי למהות שלנו ולא מתוך תלות באחר שימלא את הצרכים הפיזיים והרגשיים שלי. לא מתוך פחד להיות לבד בלי תמיכה ועזרה בהתנהלות ארצית,לא מתוך כמיהה שיאהבו אותנו ללא תנאי (אשליה שלעולם לא תוכל להתקיים בעולמנו שתכליתו התפתחות) , אלא ממקום של הבנה גבוהה את תסריט החיים שלנו , את הסיבה שלשמה אנחנו כאן- הייעוד שבחרנו ונבחרנו לממש.

    האהבה=ההבנה ,נוכחת בחיינו בכל נשימה, בכל בחירה, בכל עשייה, בכל מחשבה, בכל מקום וזמן- מוטמעת בתודעתנו גם מבלי שנהיה מודעים לה. הבחירה שלנו להעלות את האהבה הזו לרמת המודעות היא השלב הראשון אבל היא רק קפיצת מדרגה לעבר התודעה הגבוהה – הידיעה מניין באנו ומה תכלית קיומנו כאן כאנשים ,כהורים,כבני זוג,שכנים/חברים, כיהודים ,כאנושות.

    אהבה בעידן החדש- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a3-water/אהבה-בעידן-החדש/

    לא מספיק לקרוא את ההבנות האלו בפוסט ולהנהן,כן,כן…, לשמוע הרצאה,להשתתף בסדנה חד פעמית,ייעוץ אישי , או לצפות בסרטון-מאירי עיניים ככל שיהיו, יתרמו למודעות, אבל כדי להעלות את תדרי התודעה יש להקשיב לתיקשורים הישירים מתודעת העל ולעבור תהליך שינוי תודעתי הדרגתי ועקבי, בלמידה בקבוצה שמעלה את תדר התודעה הכוללת. מי מכם שכבר בשל ורוצה להבין מה יש מעבר, מוכן לוותר על התלות באהבה חיצונית ורוצה לדעת את עצמו בעצמו, ללא תלות במטפלים חיצוניים, עם 100% אחריות אישית לבחירות שלכם, מוזמן/ת להצטרף לקבוצת למידה של קורס תודעת העל וירטואלי:

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    כל המידע מרוכז כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  185. בית שינוי תודעתי מארח את "פרח החיים":סמדר וייסמן מסבירה את התיאוריה הפיזיקלית של נאסים הרמיין:פיזיקאי, קוסמולוג וחוקר תרבויות עתיקות: מסע תודעתי להבנת תנועת האנרגיה והתארגנות החומר ביקום דרך גיאומטריות, חורים שחורים, תרבויות קדומות ותקשורת חוץ פלנטרית.

    ההרצאה מציגה את הבסיס הרעיוני של תורתו: הארגון הגיאומטרי של ה"ריק", מהי דינמיקה של "חורים שחורים-לבנים" ואיך היא קשורה להיווצרות של חיים ביקום בכל קני המידה, החל מהרמה הקוונטית ועד לגלקסיות, צבירים ואינסוף יקומים. נבין כיצד כל המידע הזה מאורגן בצורה פרקטלית ומהי הדרך שלנו להתחבר לאינסוף האנרגיה והפוטנציאלים הקיימים בהבנת מבנה היקום בדרך זו.

    כמו למשל… שעל בסיס הבנה זו, ניתן לייצר ולפתח טכנולוגיות ב"אנרגיה חופשית" המשחררות את התלות שלנו במשאבי אנרגיה מתכלים (גז, דלק וכו') ואף ללמוד לנוע בחלל ולהפוך לאזרחי הגלקסיה.

    התיאוריה חושפת טעויות שנעשו בהיסטוריה של המדע, כתוצאה מהתפיסה המודרנית הרציונלית, והיא ממלאת כמה מהפערים המהותיים ביותר במודל המדעי הקיים.
    כמו כן היא קושרת את הידע המדעי עם החוכמה והקודים שהוטבעו במסורות ובארכיאולוגיה של תרבויות קדומות, ביניהן המאיה, הקבלה, האי צ'ינג הסיני, פירמידות מסביב לעולם, מיתוסים של אלי שמש, בני האלוהים ועוד..
    יתכן שאותו הידע היה קיים בהיסטוריה הרחוקה של המין האנושי, ותורת השדה המאוחד רק חושפת אותו ומנכיחה אותו מחדש בשפה מודרנית, קוהרנטית, לוגית, פשוטה ובהירה.

    ההרצאה פונה לכולם! אין צורך ברקע מדעי, אלא רק בסקרנות ובפתיחות לגישה חדשה-ישנה המרחיבה את התודעה

    כניסה: 50 ש"ח

    המציגה:
    סמדר ויסמן, מרפאה בקול, מפיקה אומנותית ויזמית.
    נציגה מטעם "The Resonance Project Foundation" ללימוד והפצת תורת השדה המאוחד של נאסים הרמיין, בוגרת TRPF Emissary Program Tulum, Mexico .

    https://www.facebook.com/events/171992376308370/?fref=ts

  186. בעידן הישן יכולנו לחיות חיים שלמים רק בלקיים את הגוף הפיזי,לתחזק את הבית הגשמי עם כל הרכוש שצברנו ומערכות היחסים הרגשיות שניהלנו ושניהלו אותנו. בעידן החדש ,ללא אוויר= הבנה של הסיבה שלשמה אנחנו כאן, ללא האש=הרצון היצירתי שמניע ומתניע את הבחירות שלנו , בלעדיהם נתקשה מאד להתנהל. מי שבוחר לעשות שינוי תודעתי כדי להתאים עצמו לתדר מגמת השינויים, מוטב שיבין מהם היסודות ואיך להתנהל ממקום של התפתחות ולא של הישרדות .

    ארבעת היסודות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/ארבעת-היסודות/

    לדעת מהם היסודות שמניעים אתכם, לא מספיק לקרוא פוסט פה, לשמוע הרצאה שם,לצפות בסרטון- מאיר ומעיר ככל שיהיה. נדרשת בחירה להטמיע את התדר בלמידה מתמשכת לאורך זמן, בעקביות והתמדה ,להקשיב לתקשורי תודעת העל בקבוצה יש יותר עוצמה מללמוד לבד. לא מדובר בידע חיצוני אלא בצריבה של ידע שמוטמע ב DNA התודעתי שלכם.

    מוזמנים להצטרף לקבוצת למידה חדשה של מידעי תודעת העל . הקורס וירטואלי התחיל לפני שבועייים כבר אבל אפשר להשלים את השיעורים הראשונים ולהצטרף למסע בנקודת ההתפתחות המדוייקת לכם. עכשיו הזמן.

    *

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    *

    למה ללמוד את מידעי תודעת העל ? אוקי, אכן הבנות חשובות ואני באמת מתחבר/ת למהות ,אבל קיים אינסוף מידע חופשי ברשת. איך אני יודע שזה המידע שמדוייק עבורי להתפתח ממנו? תודעת העל מורידה מידע בעברית בתדרי אש-אוויר שמיועדים ספציפית לנו – לעם הייהודי=הייעודי. קיבלנו מימון אנרגטי מיוחד לצורך מימוש התודעה הגבוהה הזו בחיים הארציים. יש בנו פוטנציאל להבין את המידע הזה וליישם אותו בחומר. בשביל זה אנחנו כאן.
    יש מתקשרים רבים בכל העולם שעוסקים במידעי העידן החדש (באשאר,פליאדים,טוהר, טוביאס,קריון ואחרים..) אבל תודעת העל מדייקת את ההבנות לתדר שנועדנו להיפתח אליו. מי זה אנחנו? הרי כל אחד מאיתנו שונה ומכוון על תדרים אחרים. נכון. לכל אחד מאיתנו יש תסריט שונה שהנשמה שלנו חתמה והתחייבה לממש כאן ויש לנו בחירה חופשית לגבי הדרך שבה נבחר לעשות את מה שבחרנו לעשות. אבל התסריט- גם האישי וגם הקולקטיבי שלנו כצביר-עם, חתום. זה מה שנקרא "הכל צפוי והרשות נתונה". בחרנו את התסריט בבחירה חופשית, אבל הבחירה הזו נעשה כבר לפני שירדנו לחיים בגוף פיזי. תכלית קיומנו כאן זה להבין למה וליישם את הבחירה . את זה, תודעת העל מאפשרת בכך שהיא מנגישה לנו את המידע מנקודת מבט גבוהה, כדי שנתעלה – נצא מתוך ראיית העולם הצרה שלנו ונתבונן מלמעלה כדי לראות דברים אחרת .

    מסבירה למה חשוב ללמוד במסגרת הקורס המלא ולא מספיק להשתתף בסדנה חד פעמית/לשמוע הרצאה כאן/לקורא פוסט שם/בין לבין כמה אסימונים שנופלים מסרטון שראיתם או תיקשור כזה או אחר ששמעתם/שיחה עם חבר/טכסטים במאמר או מחקר שנחשפתם להם/ספר שקראתם/וכו"…

    אלו חשובים והכרחיים כדי להיות מודעים לעצמכם ופתוחים למידעים שיעירו ויאירו את עיניכם. אני עצמי נתרמת רבות ממידעים כאלו ואחרים שאני מלקטת עצמאית ברשת. אבל, כדי לקפוץ ממדרגת המודעות לתודעה הגבוהה, לא מספיק לחקור את עצמנו מבעד למסרים שאנחנו קולטים מבחוץ. עלינו לאפשר את פתיחת הקודים המוטמעים בנו- גם ב DNA הפיזי וגם באנרגיה התודעתית שמזינה את הבחירות שלנו. התדרים האלו נצרבים בנו באמצעות חוש השמע. לכן מה שחשוב הוא ההקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל . אלו אינם נגישים להאזנה חופשית ברשת אלא רק בקבוצות למידה מורשות . (כן יש דוגמיות בנושאים אקטואליים ומהותיים הנוגעים בעיקר לעתיד, אבל לא את מסת המידעים העיקרית הנוגעת בכל תחומי החיים ובעיקר – במה שקיים מעבר להם- במרחבי הבריאה ומחוצה לה). אני מלמדת וירטואלית- מה שיעיל אנרגטית- חוסך זמן ודלק על נסיעות ומפגש חברתי ומאפשר התפתחות מהירה באמצעות הטכנולוגיה שמתעלה על מגבלות המרחב והזמן , אבל יש קבוצות שנפגשות פיזית בכל הארץ. מי ששומע בתוכו קריאה להיפתח לתדרים האלו – חפשו את הקבוצה המתאימה לכם וצאו לדרך . שינוי הוא תהליך, הוא אתגר התפתחותי מתמשך וככזה – הוא דורש התמדה ועקביות בשמיעת המידעים עד שכל חלקי הפאזל מתחברים . בנוסף, יש חשיבות ללמידה הקבוצתית – כך לא רק תורמים ונתרמים האחד מההתפתחות של האחר אלא מעלים את התדר של התודעה הכוללת. (כמו שדתיים מתפללים במניין…)

    *

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    כל המידע מרוכז כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

  187. ככה מפרקים מסגרות חשיבה: האוסטרי ניקו אלם, לאחר מאבק של 3 שנים, קיבל אישור להצטלם לרישיון נהיגה שלו עם מסננת על הראש. הסיבה היא מחאה על החוקים האוסטרים שמאפשרים למוסלמים להצטלם עם כיסוי ראש ולאנשים חילוניים לא. הוא הכריז על עצמו כפסטפרי שמאמין במפלצת הספגטי המעופפת וטען שה"דת" שלו דורשת ממנו לשים מסננת על הראש

    התמונה והסיפור מוטמעים כאן:

    התפרקות מסגרות חשיבה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/התפרקות-מסגרות-חשי

  188. למה ללמוד את מידעי תודעת העל? אוקי, אכן הבנות חשובות ואני באמת מתחבר/ת למהות ,אבל קיים אינסוף מידע חופשי ברשת. איך אני יודע שזה המידע שמדוייק עבורי להתפתח ממנו? תודעת העל מורידה מידע בעברית בתדרי אש-אוויר שמיועדים ספציפית לנו – לעם הייהודי=הייעודי. קיבלנו מימון אנרגטי מיוחד לצורך מימוש התודעה הגבוהה הזו בחיים הארציים. יש בנו פוטנציאל להבין את המידע הזה וליישם אותו בחומר. בשביל זה אנחנו כאן.
    יש מתקשרים רבים בכל העולם שעוסקים במידעי העידן החדש (באשאר,פליאדים,טוהר, טוביאס,קריון ואחרים..) אבל תודעת העל מדייקת את ההבנות לתדר שנועדנו להיפתח אליו. מי זה אנחנו? הרי כל אחד מאיתנו שונה ומכוון על תדרים אחרים. נכון. לכל אחד מאיתנו יש תסריט שונה שהנשמה שלנו חתמה והתחייבה לממש כאן ויש לנו בחירה חופשית לגבי הדרך שבה נבחר לעשות את מה שבחרנו לעשות. אבל התסריט- גם האישי וגם הקולקטיבי שלנו כצביר-עם, חתום. זה מה שנקרא "הכל צפוי והרשות נתונה". בחרנו את התסריט בבחירה חופשית, אבל הבחירה הזו נעשה כבר לפני שירדנו לחיים בגוף פיזי. תכלית קיומנו כאן זה להבין למה וליישם את הבחירה . את זה, תודעת העל מאפשרת בכך שהיא מנגישה לנו את המידע מנקודת מבט גבוהה, כדי שנתעלה – נצא מתוך ראיית העולם הצרה שלנו ונתבונן מלמעלה כדי לראות דברים אחרת .

    מסבירה למה חשוב ללמוד במסגרת הקורס המלא ולא מספיק להשתתף בסדנה חד פעמית/לשמוע הרצאה כאן/לקורא פוסט שם/בין לבין כמה אסימונים שנופלים מסרטון שראיתם או תיקשור כזה או אחר ששמעתם/שיחה עם חבר/טכסטים במאמר או מחקר שנחשפתם להם/ספר שקראתם/וכו"…

    אלו חשובים והכרחיים כדי להיות מודעים לעצמכם ופתוחים למידעים שיעירו ויאירו את עיניכם. אני עצמי נתרמת רבות ממידעים כאלו ואחרים שאני מלקטת עצמאית ברשת. אבל, כדי לקפוץ ממדרגת המודעות לתודעה הגבוהה, לא מספיק לחקור את עצמנו מבעד למסרים שאנחנו קולטים מבחוץ. עלינו לאפשר את פתיחת הקודים המוטמעים בנו- גם ב DNA הפיזי וגם באנרגיה התודעתית שמזינה את הבחירות שלנו. התדרים האלו נצרבים בנו באמצעות חוש השמע. לכן מה שחשוב הוא ההקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל . אלו אינם נגישים להאזנה חופשית ברשת אלא רק בקבוצות למידה מורשות . (כן יש דוגמיות בנושאים אקטואליים ומהותיים הנוגעים בעיקר לעתיד, אבל לא את מסת המידעים העיקרית הנוגעת בכל תחומי החיים ובעיקר – במה שקיים מעבר להם- במרחבי הבריאה ומחוצה לה). אני מלמדת וירטואלית- מה שיעיל אנרגטית- חוסך זמן ודלק על נסיעות ומפגש חברתי ומאפשר התפתחות מהירה באמצעות הטכנולוגיה שמתעלה על מגבלות המרחב והזמן , אבל יש קבוצות שנפגשות פיזית בכל הארץ. מי ששומע בתוכו קריאה להיפתח לתדרים האלו – חפשו את הקבוצה המתאימה לכם וצאו לדרך . שינוי הוא תהליך, הוא אתגר התפתחותי מתמשך וככזה – הוא דורש התמדה ועקביות בשמיעת המידעים עד שכל חלקי הפאזל מתחברים . בנוסף, יש חשיבות ללמידה הקבוצתית – כך לא רק תורמים ונתרמים האחד מההתפתחות של האחר אלא מעלים את התדר של התודעה הכוללת. (כמו שדתיים מתפללים במניין…)

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    כל המידע מרוכז כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

  189. מחר מתחילים: שיעור מבוא (ללא תשלום) לקורס תודעת העל – קבוצת לימוד חדשה נפגשת וירטואלית לשיעורי בוקר. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע אונליין- בכל מקום שהינכם-מחוברים לרשת ולעצמכם .המיקום הפיזי חסר משמעות. הטכנולוגיה עוזרת לדלג מעל מגבלות המרחב והזמן. מה שחשוב זה הרצון להתפתחות. כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול. מוזמן כל מי שרוצה לדעת מה יש מעבר, אבל רוצה באמת, להבין מה אנחנו עושים כאן, מה תכלית קיומנו- כאנשים,כאנושות וכיהודים שבוחרים לדעת: מי מושך בחוטים ולמה, מה החלק שלי בהצגה ואיך לנהל את הבחירות שלי לפי כללי המשחק החדשים. המידע העצום הזה הוא כוח לדעת את עצמי, את עוצמתי, עצמאותי. להבין איך לממש את ההבנות בחיי היומיום הארציים, איך להוריד רוח לחיי החומר באופן שיקדם אותי ויעזור לי להתמודד עם אתגרי החיים בתקופת המעבר שאנו חיים בה כעת- בקפיצה ממדרגת המודעות לתודעה. לא צריך להאמין במידע הזה. צריך לדעת אותו.

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

    מה לומדים בקורס תודעת העל:

    •להבין את עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו, להתוודע לסימנים שנשלחים לעזור לנו להתפתח ולהתמודד בקלות עם שינויים
    •לזהות את התהליכים שאנו עוברים ולעשות בחירות מדויקות יותר למי ומה שאנחנו באמת, לדעת לשלוט ביסודות.
    •לתרגל חיבור לחושים הפנימיים , להתוודע לתסריט הנשמתי
    •ללמוד את תהליך בריאת המציאות בהתאם לייעוד האישי ולזמן את השפע שנועד לתמוך בו.
    •להעיז לפרוץ מסגרות חשיבה והתנהלות ישנות ולשנות את הדרך בה אנו מבינים ומגשימים עצמנו
    •ליצור הרמוניה במערכות היחסים ולנטרל כעסים, פחדים והתמכרויות
    •להכיר בילדי העידן החדש כמי שנועדו להוביל אותנו לשינוי
    •להבין את ההיסטוריה הקוסמית של הבריאה, האנושות ותפקיד העם הייהודי – הייעודי
    •להעמיק את ההבנה אודות מהות האלוהות ומשמעות חווית הנשמה באדם.

    ***
    השתתפות בשיעור מבוא ללא תשלום. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע בהשקעה של 100 ש"ח עבור מפגש של שעתיים. גם הלימודים וגם התשלום וירטואלי- דרך אתר שינוי תודעתי- גם בביטקוין

    ***
    כדי לדעת צריך לשאול: למה?

    למה להשקיע בלימודים כשיש לכם כל כך הרבה על הראש? כי זה מה שיפתח לכם אותו, להבחין באפשרויות והזדמנויות חדשות שנסתרו מעינכם
    למה עכשיו? כי זה הזמן המדוייק לדייק לעצמכם מדוע אתם מי שהינכם ומה נועדתם לעשות כאן. לא תדעו את התשובה אם לא תשאלו את השאלות הנכונות.
    למה להכניס לכם למוח מידע חדש כשאתם גם ככה מבולבלים? כדי לעשות סדר , להפעיל שיקול דעת שימלא את מקום אי הוודאות
    למה ללמוד בקבוצה בתשלום כשתוכלו ללמוד חופשי ברשת? אז זהו, שלא תוכלו. התיקשורים והמידע המלא ניתנים לשמיעה רק בקבוצות הלימוד המורשות
    למה להוציא כסף על קורס ש"לא חייבים" כשהתקציב שלכם גם ככה נמוך ? כדי ללמוד איך להרוויח, להתוודע לכללי משחק חדשים שהם נדרשים וקיומיים עכשיו יותר מכל חומר שתרכשו
    למה? הנה כמה תשובות שנותן Jim Rohn – ארבעת השאלות

    https://www.youtube.com/watch?v=ebHb8pf6EJo

    ***
    כל המידע כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  190. חידה עבורכם אנשי האוויר שעבורם חשיבה היא אתגר שבשגרה:
    אלברט איינשטיין כתב את החידה הזאת במהלך המאה ה-19. הוא טען ש-98% מהאנשים בעולם לא יצליחו לפתור את החידה הזאת.

    אין טריקים, רק היגיון פשוט, בהצלחה ואל תוותרו לעצמכם!

    1. ברחוב מסוים יש 5 בתים שצבועים ב-5 צבעים שונים.

    2. בכל בית גר אדם ממוצע שונה.

    3. כל אחד מהאנשים הללו שותה סוג אחר של משקה, מעשן סוג אחר של סיגריות ומגדל חיית מחמד שונה.

    החידה: מי מגדל דג?

    עובדות:

    1. הבריטי גר בבית אדום.

    2. השוודי מגדל כלב.

    3. הדני שותה תה.

    4. הבית הירוק נמצא משמאל לבית הלבן.

    5. האיש שגר בבית הירוק שותה קפה.

    6. האיש שמעשן Pall Mall מגדל ציפורים.

    7. האיש שגר בבית הצהוב מעשן Dunhill.

    8. האיש שגר בבית האמצעי שותה חלב.

    9. הנורווגי גר בבית הראשון.

    10. האיש שמעשן Blends גר ליד האיש שמגדל חתולים.

    11. האיש שמגדל סוסים גר ליד האיש שמעשן Dunhill.

    12. האיש שמעשן Blue Master שותה בירה.

    13. הגרמני מעשן Prince.

    14. הבית של הנורווגי נמצא ליד הבית הכחול.

    15. לאיש שמעשן Blends יש שכן ששותה מים.

    רמז:

    נסו לצייר על דף את כל העובדות שהחידה מספקת.
    ===============================

  191. מסמך שהודלף מנאסא מגלה איך הולכים להפוך את כל האנושות לרובוטים שחיים חיי נצח. כבר מיפו לנו את המוח , היישום יבוצע עד 2025
    . NASA: The End Of Mankind "Leaked Document" 2013. לא מאמינים? כנסו לפוסט ותעקבו:

    הסוף למערכות ההסתרה – אתר שינוי תודעתי

    יש עוד הרבה מידע שהולך ונחשף כי אנחנו חיים בעידן חדש שבו אין יותר מערכות הסתרה. בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן האש והאוויר. מאחלת לכם נחיתה רכה בעולם האמיתי.

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עולם-האמת-בלי-מערכות-הסתרה/

  192. קבוצת לימוד חדשה – קורס תודעת העל נפגשת וירטואלית לשיעור בוקר. חמישי 4/7/2013 10:00- שיעור מבוא אונליין- בכל מקום שהינכם-מחוברים לרשת ולעצמכם (בזכות תלמידה באוסטרליה…המיקום הפיזי חסר משמעות. הטכנולוגיה עוזרת לדלג מעל מגבלות המרחב והזמן. מה שחשוב זה הרצון להתפתחות) כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול. מוזמן כל מי שרוצה לדעת, אבל רוצה באמת, להבין מה אנחנו עושים כאן, מה תכלית קיומנו- כאנשים,כאנושות וכיהודים שבוחרים לדעת: מי מושך בחוטים ולמה, מה החלק שלי בהצגה ואיך לנהל את הבחירות שלי לפי כללי המשחק החדשים. המידע העצום הזה הוא כוח לדעת את עצמי, את עוצמתי, עצמאותי. להבין איך לממש את ההבנות בחיי היומיום הארציים, איך להוריד רוח לחיי החומר באופן שיקדם אותי ויעזור לי להתמודד עם אתגרי החיים בתקופת המעבר שאנו חיים בה כעת- בקפיצה ממדרגת המודעות לתודעה. לא צריך להאמין במידע הזה. צריך לדעת אותו.

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

    מה לומדים בקורס תודעת העל:

    •להבין את עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו, להתוודע לסימנים שנשלחים לעזור לנו להתפתח ולהתמודד בקלות עם שינויים
    •לזהות את התהליכים שאנו עוברים ולעשות בחירות מדויקות יותר למי ומה שאנחנו באמת, לדעת לשלוט ביסודות.
    •לתרגל חיבור לחושים הפנימיים , להתוודע לתסריט הנשמתי
    •ללמוד את תהליך בריאת המציאות בהתאם לייעוד האישי ולזמן את השפע שנועד לתמוך בו.
    •להעיז לפרוץ מסגרות חשיבה והתנהלות ישנות ולשנות את הדרך בה אנו מבינים ומגשימים עצמנו
    •ליצור הרמוניה במערכות היחסים ולנטרל כעסים, פחדים והתמכרויות
    •להכיר בילדי העידן החדש כמי שנועדו להוביל אותנו לשינוי
    •להבין את ההיסטוריה הקוסמית של הבריאה, האנושות ותפקיד העם הייהודי – הייעודי
    •להעמיק את ההבנה אודות מהות האלוהות ומשמעות חווית הנשמה באדם.

    ***
    השתתפות בשיעור מבוא ללא תשלום. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע בהשקעה של 100 ש"ח עבור מפגש של שעתיים. גם הלימודים וגם התשלום וירטואלי- דרך אתר שינוי תודעתי- גם בביטקוין

    ***
    כדי לדעת צריך לשאול: למה?

    למה להשקיע בלימודים כשיש לכם כל כך הרבה על הראש? כי זה מה שיפתח לכם אותו, להבחין באפשרויות והזדמנויות חדשות שנסתרו מעינכם
    למה עכשיו? כי זה הזמן המדוייק לדייק לעצמכם מדוע אתם מי שהינכם ומה נועדתם לעשות כאן. לא תדעו את התשובה אם לא תשאלו את השאלות הנכונות.
    למה להכניס לכם למוח מידע חדש כשאתם גם ככה מבולבלים? כדי לעשות סדר , להפעיל שיקול דעת שימלא את מקום אי הוודאות
    למה ללמוד בקבוצה בתשלום כשתוכלו ללמוד חופשי ברשת? אז זהו, שלא תוכלו. התיקשורים והמידע המלא ניתנים לשמיעה רק בקבוצות הלימוד המורשות
    למה להוציא כסף על קורס ש"לא חייבים" כשהתקציב שלכם גם ככה נמוך ? כדי ללמוד איך להרוויח, להתוודע לכללי משחק חדשים שהם נדרשים וקיומיים עכשיו יותר מכל חומר שתרכשו
    למה? הנה כמה תשובות שנותן Jim Rohn – ארבעת השאלות

    https://www.youtube.com/watch?v=ebHb8pf6EJo

    ***

    כל המידע כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

  193. משוגע נחשב מי שאיבד את דעתו, עכשיו הזמן לאבד את הדעת הישנה כדי להיפתח לתודעה חדשה . להרחיב את ראייתנו אל מעבר לטווח הראיה הפיזית,לדעת את היותנו רק חלק קטן מהכל. חלק חשוב, אפילו חוד החנית של מעבדת הבריאה, אבל קטן.

    לאבד את הדעת – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/לאבד-את-הדעת/

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/p480x480/421841_168800736626441_2024968630_n.jpg

    לאבד את הדעת – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/לאבד-את-הדעת

  194. אנחנו בדרך לשם. בדרך לדעת
    לדעת איך הכל נוצר
    למה הכל נוצר
    מדוע כל אחד מאיתנו הוא מי שהוא
    ומה על כל אחד מאיתנו לעשות
    הידע הזה הוא כוח עצום
    והוא זה שיעלה אותנו ממפלס המודעות למפלס התודעה

  195. עולם החומר ה"ארצי" בו אנחנו חיים, הוא רק אחד מתוך המוני עולמות חלופיים שמתקיימים בו זמנית. אנחנו לא מודעים לקיומם משום שהתודעה שלנו מוגבלת למימד השלישי ולא רוטטת על אותם תדרים,אבל לא רק שהם קיימים,אלא שאנחנו עצמנו קיימים בהם ועוברים בניהם. בכל רגע נתון בו אנחנו בוחרים בחירה חופשית מסויימת, הרי שהבחירה שבה לא בחרנו- מתממשת גם היא- בעולם מקביל.

    עולמות חלופיים וחופש בחירה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/עולמות-חלופיים-וחופש-בחירה/

  196. מי מכן/ם ששומע/ת בתוכה/ו קול פנימי ששואל: מה בריא לי לאכול? איך לסנן את אינסוף המידע ולבחור את המזון המדוייק שנועד להזין אותי?בואו לפתוח את הראש לפני שאתם פותחים את הפה: השתתפות חופשית בשיעור שינוי תודעתי פתוח -שאלות ותשובות בנושא מזון מזין לגוף ולנשמה, 22/6/2013,17:00, בית שינוי תודעתי ברחובות.מוזמנים לזמן זמן איכות להתפתחות: להתוודע להבנות שיעזרו לכם להדהד את השינוי התודעתי לגוף הפיזי המבקש להתנקות מעודפים מיותרים המזיקים לבריאותכם . "אומרים ש"… השאלה היא לא מה אחרים אומרים לכם- תזונאים ורופאים מומחים מוסמכים ככל שיהיו,אלא מה אתם בוחרים לשמוע, מהי מערכת האמונות שמזינה או מזיקה לגופכם הפיזי לממש את הייעוד שלשמו אתם כאן.

    לאחר השיעור מנחה יולי אדר סדנת הכנת עוגת גבינא טבעונאית (ה א' משמעה שזוהי עוגה נאה-מלשון raw = ללא בישול ואפיה, רק עם חומרים טבעיים מהצומח- ללא קמח וללא סוכר. וגם חלב שומשום,חלב שקדים ועוד הפתעות מתוקות שמכינים ממה שנשאר . זו הזדמנות מצויינת להוריד רוח לחיי החומר ולממש את ההבנות בהכנת עוגה מהסוג שעוד לא טעמתם.

    במקביל ואחרי, בשני סבבים: שיעור שינוי תודעתי פרטי (עד 5 משתתפים) מעמיק למי שרוצה להבין את עצמו בעצמו ולהתוודע לסיבה הגבוהה שמניעה אותו לבחור מזון כזה או אחר ואיך ניתן לשנות בכוח התודעה את הבחירות שלנו ולהשפיע בכך על בריאות הגוף הפיזי

    17:00-18:00 – שיעור שינוי תודעתי פתוח – שאלות ותשובות בנושא מזון מזין לגוף ולנשמה – מנחה: נעמה וייס טוהר
    18:00-19:30 – סדנת גבינא -מנחה יולי אדר – במטבח הטבעונאי
    18:00-19:30 – שינוי תודעתי-שיעור פרטי בחדר ההתפתחות- סבב א (עד 5 אנשים)
    19:30-21:00- שינוי תודעתי -שיעור פרטי סבב ב

    השתתפות בשיעור הפתוח – ללא תשלום. התרומה היא התמורה .
    השקעה מומלצת עבור סדנת הגבינא – 80-140 ש"ח
    השקעה בעבור שיעור שינוי תודעתי – 100 ש"ח. אפשרות להשתתף גם וירטואלית למי שלא יכול להגיע למפגש הפיזי בבית שינוי תודעתי ברחובות.
    ניתן לשלם גם וירטואלית בביטקוין דרך חנות שינוי תודעתי

    אפשרי להשתתף בכל אחת מהפעילויות ביחד או בנפרד לבחירתכם

    הרשמה בדף הארוע בפייסבוק אבל נדרש אישור טלפוני כי מספר המקומות מוגבל.

    https://www.facebook.com/events/620021391341490/?context=create

    נעמה וייס טוהר -052-4670045
    יולי אדר – 058-4311048

    מוזמנים לקרוא :

    תזונה – מזון מזין לגוף ולנשמה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/תזונה-מזון-מזין-לגוף-ולנשמה/

    מתכון עוגת גבינא – יולי אדר

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4761957125711.2192681.1198814854&type=1&l=0df9211cc9

  197. הנה שילוב נהדר של אש הטכנולוגיה שמובילה התפתחות: הפקת מים מהאוויר ויצירת מוצר אדמתי מתקדם,חשוב,יעיל,חכם. שאפו. וישראלי… סוף סוף העם הייהודי=היעודי מבין מה הוא צריך לעשות כאן: להוריד את הבנות הרוח למימוש בחומר.

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/478/977.html?hp=1&cat=351&loc=8

    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

    ארבעת היסודות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/ארבעת-היסודות/

    טכנולוגיה בשרות התודעה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/הטכנולוגיה-בשרות-התודעה/

  198. סרטון מצויין של ז'ק פרסקו המתאר איך אפשרית ציוויליזציה אחרת באמצעות ידע וטכנולוגיה חדשניים – פרוייקט ונוס. חשוב לראות. גם אם אין לכם סבלנות לכל ה 40 דקות, תזפזפו ותעבירו מקטע לקטע ודוגו את המידע שרלוונטי לכם.

    https://www.youtube.com/watch?v=KphWsnhZ4Ag&feature=youtube_gdata_player

  199. שלטון יכול לשלוט רק כל עוד יש מי שנותנים לו את הכוח לעשות זאת. כשאדם לוקח אחריות ולומד לשלוט באנרגיות שלו – הוא מונע מכוח חיצוני לשלוט בו. איך עושים זאת? בוחרים לעשות שינוי תודעתי:משקיעים בהתפתחות אישית במקום לבזבז אנרגיה בלממן את הממסד הישן. ראשונה מובילה את תהליך הבריאה אנרגיית האש- כוח הרצון. תדייקו מה אתם כן רוצים, איפה אתם רוצים להשקיע את האנרגיה שלכם ותשקיעו אותה שם, ביצירת אלטרנטיבות חדשניות, ביזמויות פורצות דרך, בהמצאות גאוניות. אל תסכימו עוד לממן את הממסד הישן. תפסיקו להעביר לו אנרגיה. הוא יתכלה ברגע שתפסיקו לתת לו כוח. הוא לא יעשה זאת מרצון, יהה עליכם להפעיל כוח כדי להחזיר אליכם את הכוח שלכם.

    *
    שלטון ושליטה-אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/כללי/שליטה-ושלטון-לא-רוצים-שישלטו-בכם-תלמדו/

  200. ד"ר מואיז נעים מסביר ברב־מכר ובראיון ל"מוסף כלכליסט" שההבנה של השינוי היא המפתח ליצירת עולם חדש. בניתוח רחב היקף וחד אבחנה נעים מתאר כיצד לצד מוקדי הכוח הישנים, שהוא קורא להם המגה־שחקנים, התחילו לצוץ חדשים, מיקרו־כוחות. הם לא בהכרח מחליפים את הישנים, אלא מייצרים שינוי שלם במערכת כולה, הן בפיזור הכוח והן באפשרות של בעלי השררה להמשיך לפעול כפי שפעלו עד היום. כי המיקרו־כוחות לא משתמשים בכוח המאסיבי והכפייתי של המגה־שחקנים, אלא בכלים חדשניים שמאפשרים להם להפריע למגה־שחקנים, להתנגד, לשים רגל, להטיל וטו, להחרים, לגרור רגליים, להסיח את הדעת.

    ממחאה נגד הישן ליצירת החדש-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ממחאה-נגד-הישן-ליצירת-החדש/

    מדינות,גבולות,שיוכים, קבלו ביטול-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/מדינותגבולותשיוכים-קבלו-ביטול/

  201. שינוי תודעתי – shift סרט מקסים באורך מלא – צוות הפקת הסרט מתעד את עצמו מראיין את ד"ר וייאן דייר ועוקב אחרי שתי דמויות ראשיות שעוברות שינוי תודעתי : אדם שמאבד את כל מה שהיה לו ואשה שמוצאת את מה שהיה לה פעם

  202. ילדי האש והאוויר בעידן החדש – קבוצת פייסבוק חדשה עלתה היום לאוויר. מוזמנים להזדמן ולהזמין חברים, בעיקר ילדים, בכל גיל… גם את הילדים שאתם זוכים לגדל וגם את הילד הפנימי שמגדל אתכם.

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש נועדו להוביל תהליכי שינוי. הם כאן כדי ללמד אותנו איך להשתמש באש – בכוח הרצון,יצר היצירה והטכנולוגיה המתקדמת , ככלי להרחבת התודעה המתפתחת- היא ההבנה שנמצאת באוויר. הם יודעים מה הם רוצים, הם מבינים את הסיבה שלשמה הם כאן – לשנות סדרי עולם. בלי פחד,בלי עכבות,עפים עם הרעיונות החדשניים שלהם לעבר המחר המתהווה בהווה. הילדים ירדו לכאן כדי ללמד אותנו שיעור בלשחרר את האחיזה באדמה =בחומר שצברנו , ובמים=מערכות היחסים הרגשיות. במקום לסמן אותם בריטלין ולהדביק להם תווית של מופרעים, הגיע הזמן שנבין שאנחנו הם אלו שמפריעים להם . בעיית הקשב היא שלנו. להם יש את התוכנה build in . זה אנחנו המבוגרים שנדרשים לשנות את התדר ולעמוד במבחן שינויי הזמן.

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש – קבוצת פייסבוק חדשה דנדשה מהיום

    https://www.facebook.com/groups/451139698307174/

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדי-האש-והאוויר-של-העידן-החדש/ ע

    *
    נעמה וייס טוהר, מלווה תהליכי שינוי תודעתי
    מנחת לימודי תודעת העל וירטואליים וקבוצות הורים ואנשי חינוך
    שיעורים פרטיים לילדים-ליווי תהליך למידה עצמאי במחשב
    אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/
    בית שינוי תודעתי, קו ייעוץ טלפוני ווירטואלי 052-4670045
    naama.w.tohar@gmail.com נייד 052-4670045

  203. ציוץ ציפורים עם אור ראשון של בוקר חדש. שום דבר לא מובן מאליו. הכל ראוי לבחינה מחדש. מלקטת את המדוייק מתוך אינסוף הזדמנויות. רק הקיומי מוצא מקום להתממש בקיום, בייקום

    *

    רגעי חסד-נפלאות הביראה-אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a6-now-is-the-time/רגעי-חסד-נפלאות-הבריאה/

  204. שיחה בין שני תינוקות ברחם של אמא על מה שקיים מעבר-בחיים שאחרי. עד כמה אנחנו עוורים לאפשרות שיש עוד מציאויות ועד כמה חשוב שנקשיב לחושים הפנימיים שלנו- כמו הילד שבוחר לשמוע את קולה של אמא,. כולנו הרי יודעים שהיא שם. מתוך כך מתבהר האבסורד שבבחירה שלנו לא להאמין במה שמחוץ לטווח העין הפיזית שלנו.

    הנה השיחה החשובה הזו:

    שואל הראשון: אתה מאמין בחיים אחרי לידה?
    ברור, עונה השני, חייב להיות משהו לאחר לידה. אנחנו כאן כדי להכין את עצמנו למה שנהיה מאוחר יותר.
    לא מאמין, אומר הראשון. אין חיים לאחר הלידה. איזה חיים יכולים להיות?
    אני לא יודע, עונה אחיו, אבל מואר שם יותר מכאן ואולי נוכל ללכת עם הרגליים ולאכול עם הפה…
    טפשון, ענה הראשון, ההליכה אינה אפשרית. ולאכול עם הפה שלנו? איזה שטויות – חבל הטבור מספק לנו תזונה וחיים לאחר הלידה לא יכולים להתקיים כי חבל הטבור קצר מדי.
    לא יודע… אמר השני, אני בכל זאת חושב שיש משהו, פשוט שונה מכאן.
    די, אין כלום, עובדה שאף אחד מעולם לא חזר משם. הלידה זה סוף החיים, ואחריה יש רק חשיכה.
    טוב, בכל זאת אני מאמין שלפחות נוכל לראות שם את אמא והיא תדאג לנו.
    אמא? אתה מאמין באימא? אז איפה היא עכשיו?
    היא סביבנו, ענה השני, היא בכל מקום. היא מקיימת את החיים שלנו. בלעדיה לא היה העולם הזה.
    אין הגיון במה שאתה אומר אמר הראשון, עובדה שאנחנו לא רואים אותה… היא לא קיימת.
    לזה השיב השני: לפעמים כשאתה בשקט אתה יכול לשמוע אותה, אתה יכול להרגיש שהיא שם. אני אומר לך, אני מאמין שיש מציאות לאחר הלידה ואנחנו כאן כדי להכין את עצמנו למציאות הזו….

    *

    מי מכם שכן בוחר להבין שיש חיים מעבר למה שאנחנו רואים, מוזמן להכיר אותם .

    אני מלווה תהליכי שינוי תודעתי – ייעוץ אישי . מוזמנים לפנות בכל שאלה. גם הספק מבורך. בעיקר הוא. פרטים כאן:

    ליווי תהליכי שינוי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/ליווי-תהליכי-שינוי/

    קבוצה חדשה של לימודי תודעת העל – קורס וירטואלי תיפתח בקרוב עקב ביקוש.
    פרטים כאן

    קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  205. ילדי האש והאוויר של העידן החדש ירדו לעולם הזה עם מימון אנרגטי – אומץ ובהירות תודעתית לשנות סדרי עולם. הם כאן כדי להמציא מציאות חדשה באמצעות הבנות תודעתיות חדשות, אקטיביזם ורגישות גבוהה. הטכנולוגיות המתקדמות הן הכלי שמאפשר להם לממש את ייעודם במהירות וביעילות. התדר החדש יוצא מצ'אקרת הגרון ונצרב באמצעות חוש השמע, לכן הילדים היום משמיעים קולם, לוקחים אחריות על שינוי העולם ועושים את מה שנועדו לעשות- לההעיר אותנו ולהאיר לנו את הדרך לשינוי תודעתי .

    https://www.youtube.com/watch?v=3EXo3bneM7A

    ילדים משנים סדרי עולם – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדים-עושים-שינוי/

  206. פרויקט החשיפה סיריוס עם ד"ר סטיבן גריר.
    ארגון שמטרתו לחשוף את הטכנולוגיה והמכניזם מאחורי דרך ההגעה של כלים חוץ ארציים לפה וגם חקר הישויות עצמן.

    תודה ל Gal Disegni : הסוד האמיתי הוא שהמציאות מתגלה ברגע שאתה נותן לה תשומת לב.

    עצם העובדה שהציבור ממן את ההפקה הזאת וכמו שד״ר גריר אמר שההכנסות מהסרט יעזרו להקים מעבדה לאנרגיה חדשה שכבר 100 שנים הוסתרה מהציבור.
    מסתבר שמי שתרם לעשיית הסרט קיבל קישור עם ססמא לצפייה ישירה בסרט.

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/2595245/Sirius,%20The%20Movie.%20COMPLETE%20FILM%20-%20Copyright%20Yekra,%20LLC..mp4

    אפשר לנסות לצפות ב vemeo בשעות הקרובות לפני שיורידו אותו מהרשת
    https://vimeo.com/64655063

  207. אתגר גדול עומד בפני האנושות היום: עלינו להתפתח ולעבור לתודעת אש ואוויר מפותחים, אבל לשמור על איזון מערכות המים – הרגש, בלי לחזור על טעויותיה של אטלנטיס – היבשת הקדומה שבה חיו אנשי אש ואוויר אבל ללא מים- מה שהביא להיכחדותה

    https://www.youtube.com/watch?v=M4ntA56tCMg

  208. האשליה שיוצר בפנינו החומר

    אמנם אנו רגילים להתייחס לחפצים הסובבים אותנו כמוצקים ומוחשיים, אך אם נבחן ברמה המיקרוסקופית ממה הם מורכבים, נגלה חלל ריק ועצום מידות בו נעים חלקיקים זעירים בתנועה בלתי פוסקת

    מה שאנחנו רואים בעזרת העיניים הפיזיות שלנו מצומצם משמעותית רק למרחב ראייה נוח שיקל על תפקודנו בחיי היום יום. החפצים שאתם אנו באים במגע מורכבים ממיליארדי מיליארדים של חלקיקים מיקרוסקופיים. אם היו עומדות לרשותנו עיניים המסוגלות לראות רק את החלקיקים המיקרוסקופיים, זה היה עלול לפגוע ביכולתנו לתפקד בעולם של חפצים כה גדולים.

    לטענתו של הביולוג ריצ'ארד דוקינס, סלעים רק נותנים לידיים שלנו תחושה שהם קשים ובלתי חדירים בגלל שהידיים אינן מסוגלות לחדור מבעדם. עבורנו, כבני אדם, היכולת לפתח מושגים של קשיות ועל מוצקות מועילה כיוון שהיא עוזרת לנו לנווט את עולמנו. בעודנו מנווטים בתוך המציאות הכוזבת, הסובייקטיבית על פי חושינו, אנחנו חייבים לקבל את הרעיון שייתכן שבמקום כלשהו נמצאת מציאות נוספת. אולי ניתן לתאר את מה שנמצא שם כתנומה ענקית, כבועה משוגעת, או אולי כאלוהים.

    כיוון שהמציאות של החלקיקים אינה יותר מאשר עננת עשן, ייתכן שהקיום האמיתי של כל החפצים ביקום שוכן באחד או ביותר מרחבים המקבילים לזה שלנו. מדענים רבים מניחים שבדומה לאובייקט תלת-ממדי המסוגל להשתקף כצל דו-ממדי על פני האדמה, כך גם יקום רב-ממדי (כמו בתפיסתה של תורת המיתרים למשל) יכול להטיל צל במרחב תלת-ממדי.

    אם התיאוריה הזו נכונה, כי אז כל חפץ או יצור חי בעולם אינו יותר מאשר ייצוג גס של חפצים ויצורים חיים ביקום "אמיתי" יותר. בהתאמה לתיאוריה הזאת, קיומה של תודעה חוץ גופית בממד אחר תוכל לדוגמה לספק מענה אידאלי לשאלה כיצד ייתכן שיש לנו זיכרון – שהרי האטומים במוח שלנו מוחלפים מאות פעמים במהלך חיינו. לטענתו של הביולוג פרופ' ריצ'רד דוקינס, אפילו אטום אחד המרכיב את גופנו היום לא היה שם בשעה שהתרחש אירוע מסוים הזכור לנו מילדותנו.

    סטיב גרנד, מחבר הספר: "בריאה: החיים וכיצד ליצור אותם" (Creation: Life and how to make it), מציע שהחומר בעצם עובר ממקום אחד למשנהו ומתאחד מחדש באופן רגעי רק כדי שתוכל להיות "אתה", ולפיכך אתה לא החומר שממנו אתה מורכב. זה יכול לרמז שהגופים האמיתיים שלנו נמצאים בחלל שכלל איננו מסוגלים לתפוס – בעוד שגוף וירטואלי, הדומה למיכל פשוט, יימצא במה שאנחנו מתייחסים אליו כ-"מציאות".

    http://www.epochtimes.co.il/news/content/view/13414/88/

  209. מחשבות על עצמאות..
    מאז שאני זוכרת את עצמי חושבת מחשבות על מדינות ועל לאום, אני חושבת על מדינת ישראל בתור אישה.
    אישה שסוחבת איתה את כל ועול חוויות ילדותה.
    היא סבלה מהצקות בתור ילדה. ברור, כמו כל מי שניסה אי פעם להתגאות בנוצותיו הצבעוניות.
    אז היא קיפלה את הנוצות וניסתה להשתלב, עד יעבור זעם.
    אבל זעם לא עבר, אלא רק התגבר, רדף אותה עד שכמעט ותפס בגרונה.
    בשאריות הנשימה אחרונות, עייפה מלברוח, החליטה שהגיע הזמן לעזוב את הבית המוכר של ההורים ולבנות לה בית משלה. כזה שתוכל להלך בו בנוצות זקורות.
    אז הקימה לה בית עם קירות וגג ועדיין בתודעתה היא נרדפת.
    חכמה ומוכשרת ולא מודעת בכלל עד כמה.
    עדיין מתנהלת כמו אותה ילדה קצוצת נוצות.
    עדיין מוכנה למכור את כל שיש לה רק כדי להשתלב, רק כדי שיאהבו אותה.
    משל הייתה זונה בצד הדרך.
    אז תגידו על זונה שהיא עצמאית?
    נכון, מרויחה את הכסף שלה בעצמה ובתמורה מוכרת את נשמתה.
    איזו מן עצמאות זו?
    עם תודעה של קורבן אי אפשר לפתח עצמאות. לא מדינה ולא אף אדם.
    אם אנחנו כמדינה רוצים לפרוש כנפיים, הגיע הזמן להסתכל על עברנו, להבין את תפקידו בהתפתחות שלנו כעם ולשחרר..
    לשחרר זה לא אומר לשכוח, להתכחש או להדחיק.
    לשחרר זה להרים את הרגל מהקרקע כדי לעשות את הצעד הבא.

  210. יסוד האוויר הוא ההבנה ההולכת ומתרחבת בתודעתנו שיש הרבה מעבר למה שאנחנו רואים שומעים ונוגעים בחושים החיצוניים. כולנו כבר יודעים שמחשבה יוצרת מציאות , אבל מניין מגיעות המחשבות? הילד הפנימי =הנשמה שחיה בגופנו, יודעים את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, ואתם? עכשיו הזמן לתקשר-להתחבר לחושים הפנימיים, להקשיב לקולו של הילד הפנימי ולהבין למה דברים קורים כמו שהם קורים. מבינים?

    *
    יסוד האוויר-קחו נשימה-אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-

  211. איינשטיין אמר לצ'פלין: "מה שאני הכי מעריץ באמנות שלך זה את האוניברסליות שבה. אינך אומר מילה – וכל העולם מבין אותך!"
    ענה צ'פלין לאיינשטיין: "זה נכון, אבל התהילה שלך גדולה אף יותר: העולם כולו מעריץ אותך למרות, שאף אחד לא מבין מילה ממה שאתה אומר…"

    *

    כוחה של מילה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/כוחה-של-מילה-הנשמעת/

  212. כשפות אוויר מתפתחת דרך גלי הקול . יסוד האוויר הוא ההבנה, התודעה המתפתחת וזו נצרבת בבני אנוש באמצעות גלי הקול – יוצאת מצאקרת הגרון ונצרבת באמצעות חוש השמע.

    מי מכם שלא מכיר את סדרת האוואטר המצויירת – ממליצה בחום רב להיכנס לניקולודיאון ולהתחיל ללמוד מהילדים את התודעה החדשה.

    בינתיים, קבלו סרטון מעניין מערוץ האוואטר הישראלי- איילה מסבירה על כשפות חדשה שתיכנס לתוקף בפרקים החדשים של האוואטר קורה (בניקולודיאון כנסו ל האגדה של קורה)

    must למי שרוצה להבין את תהליכי השינוי התודעתי בבריאה

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WlvPfiLgeZg

  213. סוד האוויר הוא המרחיב את תודעתנו לראות דברים שעד היום נסתרו מבינתנו. העין השלישית שמתבוננת פנימה מחליפה את העיניים הפיזיות שהתבוננו החוצה .

    העיניים הן המראה של יסוד האש, כלומר- כדי להייטיב להבין (אוויר) , צריך לרצות (אש) . בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן האש והאוויר.

    *

    עיניים:העין הביונית והעין השלישית-אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/העין-השלישית/

  214. יסוד האוויר הוא ההבנה ההולכת ומתרחבת בתודעתנו שיש הרבה מעבר למה שאנחנו רואים שומעים ונוגעים בחושים החיצוניים. כולנו כבר יודעים שמחשבה יוצרת מציאות , אבל מניין מגיעות המחשבות? הילד הפנימי =הנשמה שחיה בגופנו, יודעים את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, ואתם? עכשיו הזמן לתקשר-להתחבר לחושים הפנימיים, להקשיב לקולו של הילד הפנימי ולהבין למה דברים קורים כמו שהם קורים. מבינים?

    *

    יסוד האוויר-קחו נשימה-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *