שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם

שלטון יכול לשלוט  רק כל עוד יש מי שבוחרים לתת לו את הכוח לעשות זאת. כשאדם לוקח אחריות ולומד לשלוט במימון אנרגטי  שלו – הוא מונע אפשרות שכוח חיצוני ישלוט בו. איך עושים זאת? בוחרים לעשות שינוי תודעתי: משקיעים בהתפתחות אישית במקום לבזבז אנרגיה בלממן את הממסד הישן

הדרך לאחרים לשלוט בנו היא באמצעות האדמה(חומר-כסף) והמים (רגש-פחד). כשאנחנו מפחדים, אנחנו מאפשרים לרגש הזה לנהל את הבחירות  שלנו,ליתר דיוק- אנחנו מאפשרים לאחרים לבחור עבורנו- במה להאמין, את מה לדעת,מה לחשוב,מה לעשות. הדרך לנטרל את מנגנוני השליטה היא להתעלות מעל הרגש להבנה הגבוהה(אוויר-תודעה), הדרך הזו מחייבת לקחת 100% אחריות אישית, אבל זה שווה את המאמץ. למעשה – זו הדרך היחידה שלנו לחיות בעולם המשתנה חיים של התפתחות ולא של הישרדות, עד למצב של היכחדות.

ראשונה מובילה את תהליך הבריאה  אנרגיית האש- כוח הרצון. תדייקו מה אתם כן רוצים, איפה אתם רוצים להשקיע את האנרגיה שלכם  ותשקיעו אותה  שם, ביצירת אלטרנטיבות חדשניות, ביזמויות  פורצות דרך, בהמצאות גאוניות. אל תסכימו עוד לממן את הממסד הישן. תפסיקו להעביר לו אנרגיה. הוא יתכלה ברגע שתפסיקו לתת לו כוח. הוא לא יעשה זאת מרצון, יהה עליכם להפעיל כוח כדי להחזיר אליכם את הכוח שלכם. כוח המוח. אין דבר כזה מהפכה שקטה.

אחרי האש – מגיעים המים הגבוהים- החיבורים הביאישיים שרוקמים רשת שיתופי פעולה הרמוניים. עליכם לפעול יחד: לגייס את התודעה הכוללת -חוכמת ההמונים, רק אז תוכלו לאגד את האנרגיות שלכם לכוח חזק מספיק כדי להפיל את  מערכת השלטון ששולטת בכם .

אח"כ מצטרף האוויר- ההבנה שלנו את התסריט שנועדנו לשחק כאן בעולם. ברגע שתבינו את האחריות שלכם לשנות את פני המקום הזה , תדעו מה בדיוק עליכם לעשות.

אז, רק אז, בסוף התהליך, מצטרפת אנרגיית האדמה – היא אחראית למימוש הארצי- הגשמי, היא יוצרת את התוצאות בשטח.

העם לא צריך שלטון. אנחנו צריכים מנהיג.
מנהיג אמיתי יודע מה בחר ולמה נבחר- להוביל אחריו רעיון שמאחד את העם סביב הבנה גבוהה . הוא לא צריך שיבחרו בו בבחירות . ייעודו להעצים את האנשים שילמדו לנהל את הבחירות שלהם בעצמם. המנהיג יתגלה  רק אחרי הבנת העם, אחרי שנבחר אנחנו לקחת 100% אחריות אישית וניצור דרישה קולקטיבית לשינוי תודעתי .
מנהיג אמיתי מייצר עוד ועוד מנהיגים עצמאיים ולא מקבץ סביבו קהל מצביעים .תפקידו אינו לשלוט ולנהל את תקציב המדינה אלא לעודד אנשים לנהל את המערך האנרגטי שלהם באופן עצמאי ולרקום רשת שת"פ הרמוניים .
מי שנועד להנהיג את העם הייהודי-הייעודי , יאחד את העם להבנת השליחות שלנו לשינוי  התדר האנושי מאדמה ומים לאש ואוויר. יש לנו מימון אנרגטי חתום מראש לצורך הצלחה באתגר הזה. בכל אחד מאיתנו טמון ניצוץ גאונות ורק כשנבין את תפקידנו הגבוה ונממש אותו לטובת כלל האנושות ולא רק לטובתנו האישית, אז, רק אז, נהיה ראויים לתואר "אור לגויים"  ונזכה להיות ב ימי הגאולה . אנחנו בדרך…

 

power to the people

 

 

 

 

 

 

 

תראו את השלטון נופל, כשתבחרו לקחת שליטה על האנרגיות שלכם. איך תדעו במה כן להשקיע? בהתפתחות האישית שלכם! ואם אתם לא יודעים, תתחילו לחקור את עצמכם ולגלות איזה אנרגיות מניעות את הבחירות שלכם. אנחנו נדרשים לעשות שינוי תודעתי ולעבור ממחאה נגד הישן ליצירת החדש

אדם פוגש חייזר – סרטון אנימציה שגורם לכם לחשוב…

אולי זה יפיל לכם אסימון ותבחרו לשנות את הבחירות שלכם

 

מהו ליברליזם קלאסי?

נשיא ארה"ב אובמה מצהיר: בני אדם רגילים הם קטני מוח כדי לנהל את עניניהם בעצמם. הסדר והקידמה יכולים להתקיים רק  כאשר בני האדם מוותרים על זכויותיהם לשליט חזק יותר.
השליט הזה איננו פוליטיקאי כזה או אחר- כולם רק בובות על חוט, משחקים לידי ממשלת הצללים

 

20130914_BYR2

 

 

 

 

 

 

 

 

חשש מהיפראינפלציה בבלארוס::  ככה נראים מדפים ריקים בחנויות בילרוסיה עם הדרדרות האינפלציה וירידת ערך הכסף השבוע. אנשים מיהרו לכספומטים להוציא חסכונות ורוקנו את כל החנויות. אצלנו זה לא יקרה. יודעים למה? כי אנשים כאן לא מפגרים לתת אמון במדינה שתנהל את כל הכסף שלהם. אנחנו מפותחים מספיק כדי להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה ולהבין שכעת העת לקחת אחריות על ניהול עצמאי של הכסף שלנו. מי שמחזיק את האנרגיה שלו במטבעות וירטואליים יכול להיות רגוע. לשם אין לממסד נגישות שליטה. עצמאות זה שם המשחק בעידן החדש.

האינדיאנים בדרך להחליף את הדולר עם מטבע דמוי ביטקוין.

באיסלנד יצרו את מטבע הזוהר הצפוני– קבוצת אזרחים שנמאס להם לחכות לממשלתם שתבצע שינוי מוניטרי במדינה,מתכננים להשיק ב25 למרץ מטבע אלטרנטיבי ,מנותק מהבנקים והמדינה, שיועבר ישירות לכיסו של כל אזרח באוכלוסיית איסלנד.

לכל מי שחושב שלהשקיע ב ביטקוין זה לקחת סיכון, אני ממליצה להתעורר מהאשלייה ולהבין שהכסף שפקידי הבנק מנהלים עבורכם, הרבה פחות בטוח: ה-Royal Bank of Scotland איבד כ-107 מיליארד דולר של משלמי המיסים.


הכלכלה האמיתית: מבקר המדינה באזהרה יוצאת דופן: כל המפלגות הגדולות נתונות לשליטתם של שני בנקים   אם אפילו מבקר המדינה אומר את זה כנראה שזו כבר לא קונספירציה… בוקר טוב…

תקלה חמורה שלא מאפשרת לרשתות הגדולות לקבל תשלום באשראי. בחברה המתפעלת את הסליקה=שב"א שבבעלות הבנקים לא יודעים את סיבת התקלה. ואתם? רוצים לדעת? מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו שעליכם לשחרר את האחיזה בשלטון שמנהל לכם את הכסף ותתחילו לקחת אחריות לנהל את מערך האנרגיה שלכם בעצמכם? יש דרך לתת ולקבל תשלום ישיר ללא תווך הבנקים. קוראים לזה ביטקוין. זה מטבע וירטואלי בינלאומי מבוזר בקוד פתוח שכל אחד יכול להשתמש בו. למה לא כל העולם בוחר לשלם בביטקוין? אז זהו, שכן… יותר ויותר. מי מכם שמפחדים כי לא רוצים לדעת ובוחרים להמשיך לתת אמון ואחריות בשלטון ההון- מציעה לכם להתעורר , ומהר. צא ולמד.

*

מוסדות המדינה שולטים באנשים באמצעות הכלכלה=ניהול הכסף=האדמה. אבל האיכות של העם הייהודי=הייעודי היא הרעיונות(אש) והתודעה(אוויר). אם השלטון לא ישחרר שליטה, ומהר, מיטב המוחות הגאונים שלנו יעברו למדינות אחרות בעולם ושם כן מחכה להם מימון: עיין ערך הודעת ספרד על נתינת אזרחות ספרדית לכל צאצאי גירוש ספרד.
הרשימה המלאה של זכאי אזרחות ספרדית

נתניהו ניהל חשבון בנק במקלט מס באי ג'רזי – אם ראש הממשלה מעלים מס, למה שאתם תבחרו להמשיך לשלם מיסים כדי לממן אותו?

עלינו ללמוד מאיסלנד: שם העם הבין שמוטב לתת לבנקים לקרוס כי רק כך תוכל להתבסס כלכלה חדשה. 

הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל יוצא לדרך. רוצים לקחת חלק? 

צפו בסרטון » Karen Hudes: We're Dealing with Whether We Can Continue as Humanity  אשה אמיצה וחכמה שחושפת את כל מנגנון השליטה של ממשלת הצללים – איילי ההון ומזכירה לכולנו שאם נפסיק לפחד ונעשה מה שאנחנו צריכים לעשות, נוכל להציל את האנושות בכדה"א. לא פחות. שאפו.

עוד דרך לשלוט באנשים היא באמצעות החומר- הכסף: לשם כך נוצרו שתי אלטנטיבות מעולות : אחת קהילתית מקומית – שפע  והשנייה בינל"א ביטקוין .

ביטקוין הוא המטבע העתידי שבחרתי לנהל איתו את מערך האנרגיה שלי, אבל היות ורוב האנושות עדיין חיה בהווה, בתפר בין עידן ישן וחדש, אז הנה אלטרנטיבה מעולה המשלבת טכנולוגיה חדשנית יעילה מהירה שנותנת מענה בהווה לצרכיה של קהילת המתעוררים בוראי העולם החדש: שפע הוא מטבע חליפין וירטואלי קהילתי המאפשר המרה וניהול יעיל של אנרגיות רוח וחומר- זמן, ידע , איכויות, מיומנויות, וחפצים חומריים בין חברי הקהילה .


צפו בסרטון » Government Explained  סרטון אנימציה שממחיש היטב עד כמה אבסורדית המציאות שבה אנחנו נותנים כוח לשלטון לשלוט בנו ומה זה אומר על הבחירות שלנו. הגיע הזמן לשנות אותן.


הון-שלטון בישראל : האם "מועדון ההון" השתלט על המדינה?


צפו בסרטון » ניהול חברתי בקוד פתוח- הקץ לפוליטיקה?


צפו בסרטון » תחיית הקואופרטיביים – הדרך של אנשים לקחת אחריות וליצור מציאות בה הם מנהלים את האנרגיה שלהם בעצמם.


סדרת האוואטר המצויירת (כשף האוויר האחרון) מסתיימת בפרק האחרון (62 נדמה לי) בסצנה שבה אוואטר אנג נלחם בשליט האש שהשתמש באש שלו כדי לשלוט באכזריות בעולם.  הוא לא הורג אותו אלא רק לוקח ממנו את יכולת כשפות האש שלו, כי השתמש בה לרעה ולא לבריאה . מי שממלא את מקומו הוא בנו צוקו – מי שבחר לשתף פעולה עם האוואטר אנג ולהחזיר את האיזון והשלום לעולם.

זה מה שצריך לקרות עכשיו. נגמר עידן השליטה. עכשיו עידן של שיתוף פעולה. רק שאין לנו מישהו בדמות האוואטר שיעשה את העבודה עבורנו. הוא- זה אנחנו-כולנו, תודעה כוללת,מסה קריטית של אנשים שבוחרים לקחת אחריות ולהילחם בממסד השלטון עד  שיאבד את כוחו. לא בכוח פיזי אלא בכוח המוח. לא במחאה נגד הישן אלא בפיתוח אלטרנטיבות טכנולוגיות חדשניות לניהול עצמי. ברגע שנתחיל להשתמש בערוצים עצמאיים של מידע,כלכלה וחברה – הממסד יתכלה מאליו ויהפוך ללא רלוונטי. לא לפני שנשחרר אנחנו בתודעתנו כל ציפיה ממנו לתת לנו משהו. זה אנחנו שנדרשים ליצור עבור עצמנו בעצמנו את המשהו הזה. הם לא יודעים ולא מסוגלים לדעת איך. זה אנחנו. 100% אחריות אישית.

סדרת האוואטר הראשונה הסתיימה   ועלתה לאוויר סדרת ההמשך: האגדה של קורה. קורה היא נכדתו של אנג. היא האוואטר החדשה . היא כשפית מים אדמה ואש ולומדת את כשפות האוויר. זהו השלב ההתפתחותי שבו אנחנו נמצאים כעת  כאנושות – למדנו כבר לשלוט ביסודות האדמה (החומר) והמים(רגש) . עכשיו מניעה אותנו ,כמו את קורה, אנרגיית האש (רצון יוצר)  . הכוון הוא – למידת כשפות אוויר(הבנה) – ללמוד לקחת נשימה עמוקה  ולהבין את עולם הסיבות הגבוה

*

הפיכה במצריים 3/7/2013  העם הערבי הוא עם אדמה לכן הדרך שלהם למהפכה היא ביציאה פיזית לרחובות. העם הייהודי הוא עם של אש ואוויר. הדרך שלנו לעשות מהפכה היא בעזרת התודעה והטכנולוגיה, לא במאבק פיזי.

מסר מיהוה: תיקשור של ליאורה בירנבאום:  עליכם להיזכר בסיפור נפילתה של יריחו ולהפיל ממשלה זו

הקדמה שלי:
יהוה אמנם סיים את תפקידו כשליט העידן הישן אבל הוא עדיין נוכח ויהיה נוכח במאות השנים הקרובות ורוצה לעזור לנו להשתחרר מהאחיזה שלנו בו- במסגרות שיצר/שיצרנו בהשראת אנרגיות האדמה. אחת המסגרות היותר דומיננטיות שמעכבת את התפתחות החברה והעם שלנו היא הממסד הפוליטי. כדי ש"הם" לא יוכלו לשלוט בנו, אחריותנו שלנו לשחרר את האחיזה שלנו בהם, להפסיק לתת אמון וכוח לממסד הזה

אין זו דרכי להפיץ מידע שמקורו מיהוה ולא מתודעת העל, אבל הפעם אחרוג ממנהגי, כי חשה שזהו צו השעה : יהוה מנסה לעזור לנו, תקשיבו לו, לעצמכם- לקול הפנימי שלכם שיודע, בתוך תוכו יודע שהגיעה הזמן להפסיק לאפשר לשלטון לשלוט בכם. קחו אחריות ותעשו מה שאתם צריכים לעשות, כל אחד בדרכו. אל תבזבזו אנרגיה על מחאה נגד הישן, תשקיעו אנרגיה ביצירת החדש, אבל אל תסכימו יותר לממן את הממסד הישן. הוא נועד להתכלות. תפסיקו לשלם לו את אנרגיית הכסף שמממנת אותו.

*

ננוטכנולוגיית העתיד – האם תנוצל ע"י אליטות ההון-שלטון או תשמש את האנושות להתפתחות בקוד פתוח. – הבחירה אצלנו.

הקפיצה הקוונטית משמעה שההבנה שלנו את עצמנו ואת העולם תתפתח לרמות כאלו שפתאם הכל יהיה אפשר. גם אם תהיינה מגבלות פיזיות-גשמיות, יימצא להן פתרון טכנולוגי שיחבר בין המחשבה והרצון למימוש בחומר.

בקישור לתמונה בפייסבוק: זה לא יתוש. זה דבור מזמזם מרגל לאזורים עירוניים, שכבר בייצור, שמומן על ידי ממשלת ארה"ב. זה יכול להיות בשליטה מרחוק, והוא מצויד במצלמה ובמיקרופון. זה יכול לנחות עליך, וזה יכול להיות פוטנציאל לקחת דגימת DNA או להשאיר מעקב RFID ננוטכנולוגיה על העור שלך.
זה יכול לטוס דרך חלון פתוח, או שהוא יכול להצמד לבגדים שלך עד שאתה לוקח אותו הביתה. בהתחשב בנטייתם לבקש המזל"טים מאקרו בגודל למעקב, אחד נשאר עם ספק שהמשטרה וצבא יכולה להסתכל לתוך הגאדג'טים הקרובים.וכל מי שאומר באופן אוטומטי "שטויות" כי אתה לא חושב שהממשלה שלנו מממנת דבר כזה… לכו תעשו קצת מחקר.*נגמר הכוח – ד"ר מואיז נעים מסביר ברב־מכר ובראיון ל"מוסף כלכליסט" שההבנה של השינוי היא המפתח ליצירת עולם חדש. בניתוח רחב היקף וחד אבחנה נעים מתאר כיצד לצד מוקדי הכוח הישנים, שהוא קורא להם המגה־שחקנים, התחילו לצוץ חדשים, מיקרו־כוחות. הם לא בהכרח מחליפים את הישנים, אלא מייצרים שינוי שלם במערכת כולה, הן בפיזור הכוח והן באפשרות של בעלי השררה להמשיך לפעול כפי שפעלו עד היום. כי המיקרו־כוחות לא משתמשים בכוח המאסיבי והכפייתי של המגה־שחקנים, אלא בכלים חדשניים שמאפשרים להם להפריע למגה־שחקנים, להתנגד, לשים רגל, להטיל וטו, להחרים, לגרור רגליים, להסיח את הדעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *