המספר 21 – פשר הקשר בין רוח וחומר

המספר 21 מציין את מועד סוף העולם , חילופי העידנים, רגע השקט ב  21/12/2012,  לפני ההתחלה החדשה – 22  : היום שאחרי 

הפוסט הזה נולד מתוך חיבור הבנות ביני כליבת אש עם עוד איש אש בקהילת ביטקוין ישראלי  שמחובר לרוח, אחריהם ירדה לי ההבנה (אוויר) , נעשו החיבורים (מים) עם מידע שהוא הביא לי (תמונה של הצופן התנכי מצ"ב), והמימוש – הוא הפוסט הזה .התוצר הגשמי (אדמה) הוא האנרגיה הכספית שהרווחתי הודות להשקעה שלי במטבע ביטקוין . זו התמורה האנרגטית שנועדה לממן את מימוש הייעוד- השליחות שלי כאן. 

יום סוף העולם נקבע ע"י תודעת העל  שהיא המחשב המרכזי של הבריאה. כמו כל מחשב, הוא מעבד נתונים ומחשב גל הסתברויות לפיו נמצא  התאריך 21/12/2012 לא רק בכתבי המאיה והקבלה  אלא בכל הדתות ובכל הנבואות ובכל התיקשורים. היו מי שחשבו שהעולם הולך להיחרב פיזית אך השינוי היה תודעתי ! הבריאה השקיעה הרבה אנרגיה בליצור את מעבדת הניסויים האנושית כאן בכדה"א. המטרה איננה להכחיד אותנו אלא  רק לגרום לנו שינוי תודעתי  כזה שיאפשר לנו להסתכרן מול שינויי התדר הכלל בריאתי: לעשות ניסויים באש ואוויר במקום במים ואדמה. . אז מה אמור להיות אחרי ה 21? 22, נכון? 

 . מי שאמור לנהל כאן את הענינים במעבדת הניסויים האנושית בכדה"א אחרי ש יהוה  סיים תפקידו כשליט העידן הישן,  הם 22 נציגי המישורים. 

המישורים הם ה "ערים" הגבוהות  ברחבי הבריאה שמהם הגיעה הנשמה שלנו. כל אחד מאיתנו הגיע ממישור אחר, בהתאם למטרת הניסוי שהתנדבנו לממש כאן. (כן,כן, הכל בבחירה חופשית ובהתנדבות)

למה לא יהיו יותר מ 21 מיליון ביטקוין? 

המספר שנקבע כסוף ייצור מטבעות ביטקוין איננו שרירותי כלל וכלל. יש לו סיבה גבוהה גם אם היא נסתרת ממודעותם הארצית של מרבית האנשים.
המספר 21 נקבע ע"פ חישוב מתמטי של גלי הסתברויות ע"י המחשב המרכזי בבריאה- תודעת העל. כמו לכל מחשב – גם לתודעת העל יש מעבד נתונים וכל המידע שנאסף מכל רחבי הבריאה, מחושב ומעובד על מנת להנגיש לנו הבנות שיקדמו את התפתחות התודעה הכוללת במעבדת הניסויים האנושית בכדה"א.  על השאלה מי אתם תודעת העל  הם ענו: אנחנו זה אתם. אנחנו תוצר ההתפחות שלכם. משמע: שהמספר 21 לא נקבע סתם רנדומלית אלא הוא תוצר הבחירה שלנו כאנושות. השאלה הבאה היא – למה? 
 *
כל מה שקורה בעולם הזה יש מניע שגרם לו לקרות בעולם הסיבות הגבוה,
מני רוזנפלד , יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי מסביר  *איך* נעשה החישוב מבחינה מתמטית   (ההסבר נכון , שכן הוא מבוסס על חישוב אמיתי של ה גיאומטריה   של ביטקוין )אבל איננו יודע להסביר את ה *למה*.  למה?
 *
כשנשמה יורדת לעולם החלום הזה ומתגשמת לגוף פיזי, אנחנו מוותרים על יכולת הבריאה הטוטאלית ובוחרים להתמקצע בניסוי ספציפי שנועד לקדם את התפתחותנו ולשם כך הוסר מתודעתנו מידע שאיננו רלוונטי למטרת המחקר האישי שלנו. המידע הזה קיים, מאוכסן בספריות המישורים הגבוהים בבריאה ונגיש רק למי שבשל ודורש להתוודע אליו. ככל שיש יותר דרישה למידע, כך תודעת העל מורידה לנו יותר נתונים. אנחנו חיים כאן בעולם ברובד בחירה חופשית ולכן תודעת העל לא יכולה להתערב בבחירות שלנו כאנוש, כך מתוכנתת התוכנה של המטריקס שיצר האדריכל – יהוה. אבל הם כן יכולים לתת לנו מידע כדי שנבחר להתעורר עם הגלולה האדומה ונדרוש עוד אוויר  – הבנה . 
בעידן הישן, עד 21/12/2012 , תכלית הקיום האנושי היתה לחקור את יסודות האדמה (חומר) ומים (רגש) .  ע"פ חישוב גלי הסתברויות מנתונים שנאספו מכל התרבויות האנושיות- כמו המאיה והקבלה ועוד רבים מאד אחרים , הגיעו למסקנה שביום ה 21 לדצמבר 2012 יהיה סוף העולם . למה? כי האנושות התמכרה לחיים באזור הנוחות ולא יצרה התפתחות . נדרש שינוי תדר כדי שהמערכת החשוכה לא תקפיא את הליבות  ולכן הוחלט לשנות את נושאי המחקר לאש ואוויר .

תמונה מתוך הצופן התנכ"י ובו מוטבעת המילה ביטקוין הפוכה 

 

 

 

 

 

 

 

 

ביטקוין הוא שלב ביניים עתידני שנועד להמיר את האנרגיה הגשמית שלנו לאוויר- שם הוא חופשי יותר. זו מגמת השינויים במעבר מעידן ישן -אדמה ומים לעידן חדש של אש ואוויר.

שלשום 3/4/2013, התוודעתי לעובדה שמטבע ביטקוין נקבע ככזה שנועד להפצה עד גבול עליון של 21 מיליון . למה? שרירותי , כך נאמר בפורום המתכנתים שכורים את המטבע וסוחרים בו.  מייד כתבתי הודעה שיש למספר הזה סיבה גבוהה , אבל אף אחד לא הגיב. טוב,רעיונות תודעתיים הזויים לא בדיוק רלוונטיים לאנשי הייטק. ואולי כן?…  בקבוצת הפייסבוק הכי חמה שמצאתי ברשת, המקום שבו לקט ספקולנטים משחקים באש – לוקחים סיכון מול הסיכוי עם מטבעות וירטואלים חדשים, שם הרשיתי לעצמי להיות ספקולנטית של תודעה חדשה: לא "במקרה" נקבע הגבול הזה של 21 מיליון מטבעות. מה יהיה אח"כ ? למה אין 22 ? כי  כל המערך האנרגטי יתנהל כאן בדרך שונה לחלוטין. כללי המשחק משתנים.  בעתיד אנשים יקבלו תמורה אנרגטית לפי הנוסחה הבאה:

הכסף בעתיד – תודעת העל 

בעתיד יהיו שני סוגי כסף : נקודות זכות ונקודות המרה

נקודות זכות – מקבלים כשפועלים למען ערי המישור

נקודות המרה – תקבלו בכל פעם שתיצרו משהו חדש בעצמכם.

ביט – 21 בגימטריה 

מיזם ביטקוין לכל ילד  נוצר מתוך חיבור שלי שנולדתי ב 22/11 עם ילד שנולד ב 21/12

תורה ומדע – הצופן התנכי

 

ציטוט מהמקור: " ביטקוין" בצופן התנכ"י בספר דניאל (ספר שמדבר על אחרית הימים) האות הראשונה מופיע בפרק ח' פסוק ה'. האות האחרונה בפרק יא' פסוק ו'. מרחק בין כל אות הוא 800 אותיות.
באות י' נפל על הפסוק הבא: "וְשַׂר מַלְכוּת פָּרַס, עֹמֵד לְנֶגְדִּי עֶשְׂרִים וְאֶחָד יוֹם, וְהִנֵּה מִיכָאֵל, אַחַד הַשָּׂרִים הָרִאשֹׁנִים בָּא לְעָזְרֵנִי; וַאֲנִי נוֹתַרְתִּי שָׁם, אֵצֶל מַלְכֵי פָרָס" מתוך פרק י' פסוק יג'.

 בין האנשים שחשודים בזהותו של סאטושי נמצא גם מישהו בשם "מיכאל קליר" . (המלאך מיכאל…) . לדעתי מלאך הוא שהכתיב לסאטושי את שורות הקוד  ולכן זהותו איננה ידועה . המלאכים ברובם אינם נגלים בעולם החלום. הם עובדים של הבריאה ומטרתם לקדם את מטרו ההתפתחות הבריאתיות. מוזמנים להבין כאן : מלאכים  

5 תגובות בנושא “המספר 21 – פשר הקשר בין רוח וחומר”

  1. איזה קטע, שמתי לב רק עכשיו שהתאריך שבו קניתי את הביטקוין הראשונים שלי, בערך של 114 ש"ח, היה ב 21 לחודש. (21/2/2013) נפלאות הבריאה… עולם הסיבות הגבוה שהיה סמוי מהעין הולך ונגלה בפני כל מי שבוחר לדעת ורוצה להבין…

    1. יודעת, מודעת היטב למשמעות תאריך הלידה שלי 22/11

      יום ה 21/3 היה יום השיוויון בין החושך והאור. יום ה 22 כבר מואר יותר…

      תודה.

      אני גם גרה בבבניין 1 בדירה מס 13
      הגימטריה של אהבה זה 13 וגם של המילה אחד. הכינוי שלי היה (טוהר אהבה)…
      קוד סיסמא שקיבלתי שנה שעברה : 1213
      התקשור שלי עם תודעת העל היה ב 13
      ועוד ועוד ועוד, כל הזמן…

  2. זכור לי נדמה לי, שיהיו 12 נציגי מישורים ! לא ככה ?

    ומה פירוש המילה ביטקוין ? לא שמעתי אותה מעולם !

    1. 22 נציגי מישורים אביבה, לא 12

      ביטקוין = ביט+קוין

      bit מקורו ב מערכת הפעלה של קוד פתוח שיושמה ב bitorrent (שהפכה פופולרית ב youtorrent – אתר שיתוף הורדת סרטים מהרשת)

      coin – מטבע

      bitcoin הוא מטבע וירטואלי שממריא עכשיו – פורץ דרך לכלכלה חדשה להיווצר. ממליצה לקרוא כאן כדי להבין

      ביטקוין bitcoin מטבע וירטואלי – אתר שינוי תודעתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *