לייטקוין litecoin מטבע וירטואלי

 

לייטקוין הוא מטבע כסף וירטואלי שייעודו לפעול לצד ביטקוין  (ה"זהב") : לשמש כמגרש משחקים לבדוק דברים לפני שמפעילים אותם בביטקוין .  צ'ארלי לי שיצר אותו, האמין שהביטקוין ישמש לרכישה של נכסים יקרים בית/מכונית, והלייטקוין, ישמש לצרכים יומיומיים ולביצוע עסקאות בסכומים נמוכים , תשלומים מיידים בעמלות מזעריות, כך ששני המטבעות ישלימו זה את זה.

light is ligtht

לייט = כשמו כן הוא: נועד להכניס יותר light = אור וקלילות לחיינו.

האור קליל . ככל שנכניס יותר את יסוד האוויר  (הבנה=תודעה גבוהה) לחיינו, כך נהיה קלילים יותר , נבחר לשחק את החיים בקלילות  , בהתפתחות=נייצר אור,ולא ניקח הכל קשה, ברצינות יתרה  ובכבדות=בהישרדות. מבט מהאוויר,מבהיר.

בדומה לביטקוין, גם לייטקוין פותח מאותו קוד מקור – מבוסס מערכת  ניהול של קוד פתוח רק שמהירותו באוויר גדולה יותר.  הקוד של לייטקוין הוא סוג של אדפטציה לקוד של הביטקוין. מעבר ישיר ויעיל של אנרגיה , ללא תווך תאגידי הון ושלטון, ערוץ מימוש שמניב תשואה יפה  עבור מי שלא מפחדים לקחת סיכון מול הסיכוי.  המטבע רק בראשית דרכו . ככזה – הוא איננו יציב. כך זה עם תהליכי שינוי – החדש יכול להיוולד רק במקום שבו התערער הסדר הישן.

תהליך הכריה בלייטקוין מבוסס (כמו בביטקוין) על אלגוריתם proof-of-work. ההבדל העיקרי ביניהם הוא שהביטקוין מבוסס על אלגוריתם SHA-256, אשר מקנה יתרון למחשבים בעלי כח עיבוד חזק ואילו הלייטקוין, מבוסס על אלגוריתם scrypt, שמקנה יתרון ל- hard-memory (במקום כח עיבוד). דבר זה אמור לאפשר למחשבים אישיים להתחרות בתהליך הכריה, וכך לתמרץ כריה מבוזרת

ארנק נייר ללייטקוין : https://liteaddress.org
 LitecoinQt  – https://litecoin.org   )

סרטון היסטורי שמתעד את הרגע שבו לייטקוין הגיע לדולר אחד 2013

 

6 תגובות בנושא “לייטקוין litecoin מטבע וירטואלי”

  1. היי,
    ממליץ בחום על אתר חדש לרכישת לייטקוין באמצעות כרטיס אשראי ו-Paypal.
    באתר תוכלו בשלושה שלבים פשוטים לרכוש לייטקוין בצורה מהירה נוחה ובטוחה.
    בהתחלה המחיר נראה מעט יקר, אבל אם מחשבים קנייה דרך אחת הבורסות בעולם מגלים שהמחיר לא כלכך יקר וההבדל זניח.
    מוזמנים להיכנס ולהתרשם:
    http://www.litecoinisrael.com

    מומלץ בחום!

    1. גם אני מאמינה, אבל ייקח עוד זמן. קצב האדמה איטי ולצערי רוב האנושות עדיין שם…
      למנף את המציאות הזו להתהוות זו אחריות שלנו

    1. היי טליה,, את מוזמנת לי צור קשר . תוכלי לרשום כאן שאלתך ואשתדל לענות כך שעוד אנשים יוכלו ללמוד מהשאלה שלך. יום נעים,נעמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *