חושך

מטרת האור – התפתחות . מטרת החושך- לעצור אותה.

רבים מאיתנו מפחדים מהחושך כי אנחנו לא יכולים להשתמש בעיניים הפיזיות שלנו כדי לראות מה קורה בחוץ. זו הזדמנות נהדרת להתבונן פנימה ולראות את ניצוץ האור הפנימי שיש בכל אחד מאיתנו- הוא האש שיש בנשמה שמדליק אצלנו את הרצון לחיות,ליצור,להתפתח.

החושך יוצר פסיביות,דכאון, הוא תופס אותנו במקומות שבהם אנחנו באזור הנוחות: חסרי אחריות,חסרי מודעות וחסרי בטחון ומקפיא את יצר ההתפתחות הבריא שלנו. אין מה לפחד מפניו, כן יש לעמוד מולו באומץ ולהתגבר על המכשולים שהוא מנסה לשים לכם. ככל שתבינו יותר – תפחדו פחות.

ה ילדעים הם שנועדו להילחם את מלחמת האור בחושך . הם אוהבים לשחק  משחקי מלחמה במחשב, מתרגלים אומנויות לחימה  ומפנימים את ההבנה שמוות איננו באמת סוף. החיים הם רק משחק. מבוגרים שמפחדים פחד מוות למות,  יפסידו במלחמה מול החושך מהר מאד . החושך ניזון מהפחדים ומרדים את המפחדים

פעילות שדות החושך

 

Darkroom 

מדיטציה בחדר חשוך, 11 יום ללא אור ואוכל, מפעיל את בלוטת האצטרובל ועוד תהליכים חשובים כמו במצב של שינה וכך מאפשר להאיץ את תהליך ההתפתחות והריפוי האישי.

 

Black Light Theater

תיאטרון שחור ממחיש  דוגמא נהדרת איך ליצור תנועה ולהביא אור לתוך החושך. פשוט מהמם לדעתי: משחקים באור/קול ותנועה שממתעלה מעל כוח המשיכה.  זה לא פוטושופ, זה אמיתי. תחשבו לבד איך… המחשבה יוצרת תנועה – התפתחות – כך גובר האור על החושך.

 

 

מלחמת האור בחושך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *