שינוי מתנד כדה"א

ליל ירח מלא,אמצע חודש אפריל 2012.
מתנד כדה"א השתנה.
מה זה אומר?
כבר לפני חודש נמסרו כבדרך אגב,"במקרה" , רסיסי מידע מסתוריים אודות שינוי המתנד. תודעת העל לא הסכימה למסור פרטים במה מדובר כדי לא לשבש את מהלך השינוי הצפוי.
כל מידע מדוייק יותר על מהות ומועד השינוי שהיה נמסר לנו היה משפיע על הבחירה החופשית שלנו ובכך עשוי לשבש את המערך האנרגטי שהיתה סיבה גבוהה לשנותו.

בבריאה הבינו שבני האנוש החיים כאן אינם מסוגלים במסגרת תודעתם המוגבלת לעשות שינוי משמעותי מספיק כדי להתאים עצמם למגמת השינוי הכלל בריאתית (מעבר מעידן ישן שבו מהות ההתנסות היתה באדמה ומים , לעידן חדש שבו קדימות לאנרגיות האש והאוויר).
כל עוד אנחנו חיים באזור הנוחות, אין סיבה שנרצה באמת לעשות שינוי מהותי. האנושות זקוקה לעזרה חיצונית כדי להבין את עוצמת וחשיבות מגמת השינוי ולהשתנות בהתאם.

כדי לעשות את הקפיצה הקוונטית הגדולה ברגע השקט בינואר 2013, עלינו להתכונן כבר מעכשיו.
מאותו רגע שקט ואילך , שבו צפוי להתרחש חילוף קטבים מגנטיים, יעלו אנרגיות האש והאוויר ויצטמצמו האדמה והמים.
למעשה, התהליך הזה כבר התחיל מזמן וברגע השקט יהיה בשיאו.
ככל שהתודעה שלנו נפתחת להבנות חדשות באמצעות האש הגבוהה-הרצון, הטכנולוגיה המפותחת, היצירתיות, נוצר פער גדול בין ההבנות האוויריות ובין המים שמושכים מטה.

מערכת המים הנמוכים בעולמנו-אותם רגשות שמעכבים את ההתפתחות שלנו ומקשים עלינו להשתחרר מהישן המוכר והידוע וללכת באומץ אל מקום חדש ולא נודע, הרגשות האלו – מגבילים את קצב ההתפתחות וכדי להשתחרר מהן, הוחלט בבריאה על

שינוי מתנד כדה"א שמהותו הוא העלאת עמודת המים הגבוהים והורדת המים הנמוכים

מים נמוכים-הם הרגשות שמנהלים אותנו: (בין אם שליליים כמו כעס ופחד ובין אם חיוביים-כמו אהבה -כזו שיוצרת תלות באדם אחר)
מים גבוהים -הם הרגשות שאנחנו מנהלים אותם: כשאנחנו פועלים מתוך הבנת עולם הסיבות הגבוה,אנחנו חשים הרמוניה ומתעורר בנו רצון לרקום שיתופי פעולה במערכות יחסים שעד עכשיו נדרשו קונפליקטים כדי לאפשר לשותפים בהם להתפתח. אהבה  ברמת המים הגבוהים איננה תלויה בגוף הפיזי-הריגוש המיני ולא ברגש שיוצר תלות באחר. אהבה גבוהה היא הבנה. אהבנה : כשאני מבין מישהו, אני מרגיש את האנרגיה שלו ושלי מתמזגים יחד ללא ההכרח בקירבה פיזית ורגשית. הדבק שחיבר אותנו יחד עד עכשיו היה קודם כל הגוף והרגש ומעכשיו מה שיניע את הבחירות שלנו במערכות יחסים בינאישיות תהיה זו ההבנה והרצון.
שערו בדמיונכם,שוטטו למרחבי הדמיון האינסופי: קיום קשר של אהבה שמפרה זה את זו יכול להיעשות במעבר אנרגטי של הבנות

כלים תודעתיים חדשים נכנסים לטווח הנגישות שלנו, אבל כל עוד המים הנמוכים גורמים לנו לפחד מהשינוי, זה מעכב את תהליכי ההתפתחות של האש והאוויר הגבוהים מפחד לאומץ  . לשם כך נעשה כעת שינוי המתנד – העלאת המים הנמוכים לגבוהים

שינוי המתנד מעצים את היכולת שלנו לבטא אהבה פשוטה טהורה ונקיה כלפי אנשים אחרים גם "ללא סיבה" הגיונית
הוא מאפשר העלאת תדר המים הגבוהים כדי לעזור לנו לשחרר מטענים רגשיים מהעבר באופן שלם יותר-מתוך הבנה ולא מתוך פחד ותחושת חוסר בטחון.

העלאת מתנד המים נועדה למנוע את הטעות שנעשתה ב אטלנטיס  הקדומה שנעלמה אחרי תקופה שבה האוויר היה מאד גבוה, אך לא היו המים-הדבק שחיבר בין האנשים .

 

תוכלו להעמיק את ההבנה בקריאת הפוסט על חיבור לחושים הפנימיים  ותוכלו להגיב גם כאן. תרגישו חופשי לשתף ולהשתתף: לשם כך קיימת אופציית התגובות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *