עולם האמת – להתעורר מעולם החלום לעולם האמיתי

 

רוב האנושות מתייחסת לעולמנו זה כעולם האמיתי אבל האמת היא שזהו עולם החלום. כמו כל חלום- סופו להיגמר בהתעוררות. 

כדי להתוודע לאמת, עלינו להתעורר מהחלום.  להבין את החיים כמשחק בעולם החלום ,  להסכים לוותר על האשלייה שאנחנו חיים בה כעבדים ל המטריקס. המציאות האמיתית היא זוווווו שאתה ממציא, זו המשתקפת מעיני המתבונן , דרך העין השלישית  . אין אמת אחת שנכונה לכולם. עולם האמת- הכוונה שכל אחד ימצא את האמת הפנימית שלו ויתחבר לעצמו ולמימוש הפוטנציאל=הייעוד  שייעד לו המקור   ואיתו נולד. אין מזון  אחד שהוא "בריא" . כל אחד בריא לו משהו אחר , כל אחד מאיתנו מגיע ממישורים אחרים בבריאה וירד עם יסודות שונים דומיננטיים שמניעים את הבחירות שלו, כל אחד חתם על תסריט שונה לגמרי וקיבל מימון אנרגטי  שונה.  אין אפילו אדם אחד שהוא כמוני, כי אז היה זה בזבוז אנרגיה מבחינת הבריאה לממן ניסוי כפול.

Why are we changing maps? 

מה אם העולם הוא לא כפי שאנחנו חושבים שהוא? יבשות שלמות מוצגות במפת העולם באופן שגוי ממה שהן באמת. מהי האמת? דווח מלא ב אמת אחרת 

 

 

עולם האמת שמדובר עליו ותחיית המתים בימי הגאולה  אין הכוונה  לתחייה פיזית של שלדי גופות מתות. מדובר בתחייה תודעתית. לא חייבים למות פיזית.סוויץ תודעתי ואתם שם !  אנשים מתעוררים להבנות חדשות. מי שטמנו ראשם באדמה, קמים, מתעוררים מתוך חלום, מבינים את מגמות השינוי במלא עוצמתו ,משנים ומשתנים.  המשיח איננו יישות פיזית חיצונית בדמות אדם רכוב על חמור לבן. המשיח הוא הוויה , הוא תודעה. רכובה על חמור – הלוא הוא החומר. עליונות הרוח על החומר .

כולנו כאן "פועלים שחורים" במעבדת הניסויים של הבריאה. לכל אחד יש מטרת ניסוי שונה  ותפקידנו להביא את המסקנות מהניסוי כדי שאחרים יוכלו להתפתח מההתפתחות שלנו.

יהוה  הוא כזרוע תמנון-ניזון מאוסף המסקנות שאנחנו מייצרים ומתפתח מההתפתחות שלנו. הכל מחובר, הכל אחד.

הוא,אנחנו,הם היא, כולם,כולנו חלקי תודעה בוראת ורק הבנת האחדות הזו ושיתוף הפעולה בנינו כעצמאיים,שחרור מעבדות לתודעה חדשה , זו מהות הגאולה.

בעידן הישן תכלית קיומנו היתה התנסויות באדמה (חומר) ומים(רגש) והעברנו  את התוצאות והמסקנות לשליט העידן הישן- יהוה . בעידן החדש אנחנו נדרשים להתנסות באנרגיות חדשות של אש(רצון וחדשנות טכנולוגית) ואוויר (הבנה,תודעה) והמסקנות מועברות לאלינוס– ממלא מקומו .

כמו שיהוה רצה שלארץ ישראל  ייכנסו רק בני הדור הצעיר ולכן הוליך אותם 40 שנה במדבר (הרי לא לוקח 40 שנה ללכת מסיני לישראל,נכון?  הסיבה הגבוהה היתה כדי ש"דור המדבר" ימות ורק הדור הצעיר ייכנס לא"י ויכניס איתו אנרגיות חדשות) אותו הדבר כעת. לעידן החדש ייכנסו רק מי שיבחרו לשתף פעולה עם מגמת השינוי  ,יעשו שינוי תודעתי,יבינו את עולם הסיבות הגבוה ויבחרו להישאר כאן מתוך הסכמה לשחק לפי כללי משחק שונים לגמרי. לא עוד מערכות הסתרה. הכל גלוי. לא עוד מסגרות כופות ששולטות בעצמאות של הפרט ומשבשות במקום לעודד את מימושו העצמי. לא עוד מערכת בריאות שמבוססת על אמת חומרית אלא עזרה לאנשים לרפא את עצמם בכוח התודעה. לא עוד כפייה במערכת החינוך. הילדים-ילדי העידן החדש יבעטו ויהפכו שולחנות. הם לא יסכימו יותר לקחת ריטלין ולסמם עצמם רק כדי שלמורה יהיה קל לשלוט בתודעה שלהם ולכפות עליהם מסגרות חשיבה ישנות שלא מקדמות אותם.אלו שיסכימו, נועדו גם להתכלות

*

"זה באוויר שאתה נושם
בחלומות שאתה חולם.
ברצונות שאתה חוסם
במחיר שאתה משלם.

זו הרוח הנושבת שקוראת לך לצאת אל העולם האמיתי

כמעט כבר נוגע - יהודה פוליקר

עולם האמת הוא עולם שבו כל אחד מאפשר לעצמו לחיות ע"פ האמת שלו ומתוך הכאוס תיווצר הרמוניה . זה ייקח עוד זמן. השינויים בעולם האדמה איטיים ויש להם את הקצב שלהם, אבל אנרגיות האש והאוויר המהירות שמגיעות לעולמנו יותר ויותר בעוצמה הולכת וגדלה, ישבשו כאן קודם את כל הסדר הקיים

אי אפשר לברוא את החדש כשאנחנו עדיין אוחזים בישן. יהה עלינו להיפרד מכל המסגרות הישנות לפיהן התנהלנו בעולם החלום, אם ברצוננו לחיות בעולם האמת. עולם בלי מערכות הסתרה ,שקרים ומניפולציות. עולם של אמת.

העניין הוא , שאנשים שהכל סבבה להם-אין סיבה שירצו לשנות משהו. תודעת העל ומערכת הבריאה הגבוהה, הבינו שהאנושות לא מסוגלת לעשות את השינוי ללא זעזועים.

אנחנו מתמסרים כל כולנו לחלום . לא רוצים להתעורר. כדי להעיר אותנו,צריך יהיה לנער היטב.

יש מי שמתעוררים כבר עכשיו גם בלי הניעור הזה ויש מי שחייבים את הזעזועים הפיזיים. לשם כך ילך ויגבר משבר המזון והמים,הדלק,הכסף. רק כשלאנשים לא יהיה מימון להמשיך לחיות את אורח החיים שחיו עד עכשיו, הם יבינו שאין ברירה וחייבים לברוא עכשיו מציאות חדשה. הבטחון שעד עכשיו היה לנו באדמה-זה היה הדבר הכי יציב והכי בטוח עבורנו, משתנה. האדמה משתנה ומצטמצמת. תפקידנו איננו לשמור על הטבע ואדמה-מסגרות החומר והחשיבה הישנות אלא להתעורר, לקחת אחריות ולשנות את התודעה שלנו מהקצה לקצה.

כדי  לממש חלומות  חייבים להתעורר

***

עוד היבט בדיון על "אמת מהי" , אבהיר באמצעות התמונות הבאות

לראות את קרני הזהר הצשפוני האלו בשמיים, מעורר אצלי תהיות: האם זה אמיתי ? היום בעידן הפוטושופ אי אפשר לדעת. הטכנולוגיה המתקדמת מתעתעת בתודעתנו. למעשה, ברור לי שאין זה משנה כלל אם זה צולם "באמת" או בדמיון ושופץ בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת , כי אני יודעת שהתודעה האנושית היום הולכת ומתרחבת למצב של יצירת מציאות וזה כשלעצמו יפה יותר מכל תמונת "מציאות" "אמיתית"

אני יודעת היום שאין דבר כזה אמת אחת אלא כל אחד יוצר את האמת שלו בתודעתו, באמצעות יכולותיו ומתוך חיבור לחושים הפנימיים: אם באמצעות הטכנולוגיה המפותחת כמו תוכנת הפוטושופ ואם בכלים פיזיים או תודעתיים אחרים
ויחד עם זאת, כן הולכת ונרקמת בתודעתי תמונת ה"אמת" – זו שמחברת את כולנו לאותו אחד

הכל אחד, כולנו מחוברים לאותה רשת אנרגטית אחת

***

האם זה טבע האדם? אלן ווטס

 

10 תגובות בנושא “עולם האמת – להתעורר מעולם החלום לעולם האמיתי”

  1. הפוסט כתוב בצורה ברורה ומסקרנת , מאוד התרשמתי 🙂 התחברתי מאוד לפוסט ובמיוחד לשני משפטים אלו :

    1)כל אחד חתם על תסריט שונה לגמרי. אין אפילו אדם אחד שהוא כמוני, כי אז היה זה בזבוז אנרגיה מבחינת הבריאה לממן ניסוי כפול.

    2)הייעוד של העם היהודי הוא הורדת רוח לחיי החומר

  2. שלומית שלום

    כמה זמן זה ייקח-זה תלוי רק בנו. אף אחד-גם לא אלוהים ולא תודעת העל לא יכולים לומר בוודאות כי זה תלוי בנו-באנשים שצריכים לעשות את השינוי. רק כשייחצה הגבול של אחד יותר מחצי האנושות, משמע-רק כשתיווצר המסה הקריטית ,יווצר ה shift . יש תאריך יעד שבו גל ההסתברויות גבוהות יותר אבל חשוב שנבין: 2012 אינו תאריך אלא תהליך. התהליך הזה התחיל כבר מזמן ויימשך עוד כ 25 שנים

    הילדים שנמצאים עכשיו בבתי הספר- הם אלו שיעשו את השינוי!!!
    הילדים האלו שיבעטו במסגרת הם הילדים שימציאו את האקולוגיה החדשה-את החומרים החדשים,המזון העתידי,הם יפתחו טכנולוגיות עתידניות,הם יבנו מערכת תקשורת תחבורה חינוך ובריאות בכלים תודעתיים שאנחנו לא מסוגלים אפילו להעלות בדעתנו, כי הדעת שלנו מוגבלת היום

    הקפיצה הקוונטית המשמעותית תתרחש אחרי רגע השקט (שצפוי להתרחש בסוף דצמבר 2012-ינואר 2013)

    ילדים ימשיכו ללכת למסגרת ביה"ס, אבל המסגרות תהיהנה הרבה יותר גמישות ופתוחות ותעודדנה עצמאות ומימוש עצמי לכל אחד ללמוד את מה שמדוייק לו. כך,ילד שחתם להיות מדען לא יצטרך לבזבז זמן ואנרגיות על לימודי אומנות או מוזיקה. ילדה שחתמה להיות מעצבת אופנה (חייטת מחשבות) לא תצרך לבזבז שנים במבחני בגרות בהיסוריה של המהפכה הצרפתית. , וכו…

    הזכות הגדולה שלנו היא שאנחנו נזכה לחיות בגוף פיזי בזמן השינויים המהפכניים האלו. ה"דורות הבאים" זה לא עוד 100 שנה. זה עכשיו. ימי הגאולה זה לא עוד 2000 שנה. מספיק חיכינו והתפללנו כל פסח לשנה הבאה בירושלים. זהו, זה נגמר.

    (ירושלים אגב היא רק סמל למקום שמאחד אליו את הבנת האחדות. אין זה אומר שכל האושות צריכה לחיות פיזית בירושלים. בית המקדש הבא יכול להיות וירטואלי, לא חייב פיזי
    כנסי לפוסט על השפה העברית ותראי מה אהוד בני שר: "הבית ייבנה קו לקו,אות לאות"

    אהבה
    נעמה

  3. הי נעמה
    את אומרת שמערכות החינוך ישתנו, ראשית זה מאוד מעודד, השאלה כמה זמן זה יקח בפועל, האם הילדים שנמצאים בבתי הספר היסודיים יהנו מן השינוי או שזה נכון רק לדורות הבאים.

    תודה מראש
    שלומית

  4. דיאנה שלום

    להתעורר משמעו לפקוח את העיניים הפנימיות ולבדוק מתוך חיבור לחושים הפנימיים מהי המציאות שמדוייקת עבורך עכשיו. ברגע השקט יהיה חושך כדי לעזור לנו לעשות את המעבר מראייה שמכוונת החוצה להתבוננות פנימה.. רוב האנושות בעולם היום עסוקה הרבה יותר מדי בראייה של העולם החומרי החיצוני: מה יש/אין לי,מה אומרים עליי,איך אני נראה,מה אני רואה סביבי. השינוי התודעתי הוא מעבר לבדיקה עצמית ועצמאית-ללא תלות בתגובות הסביבה,של האמת שלי. כל אחד עם האמת שלו. אין אמת אחת שנכונה לכולם . מה שכן תלך ותתהווה כאן זו הבנת האחדות: שכשאני מדוייק עם עצמי ומממש את הייעוד שלי,אני תורם להתפתחות כולם והכל,כי הכל אחד

    האם להקדיש זמן …?
    זמן הוא רק צורה אחת של אנרגיה שזמינה בעולם שלנו . כסף הוא צורה אחרת. יש עוד הרבה משאבים : שפע של איכויות ומיומנויות שיעמדו לרשות התודעה שלנו אם נשכיל להשתמש בה בתבונה. רק כשנשחרר כל אחיזה בישן ,נוכל לאפשר כניסת תדר תודעתי חדש

    לימודי רוחניות…
    התפקיד שלנו בתור חלק מצביר העם היהודי אינו התעלות רוחנית. זה יש במזרח בשפע. מאידך,גם התמסרות לעולם החומר כפי שרואים במערב גם היא לא שייכת לתסריט שלנו.
    הייעוד של העם היהודי הוא הורדת רוח לחיי החומר, כלומר-מימוש הבנת עולם הסיבות הגבוה, בחיים הארציים.
    לכן שינוי תודעתי שתואם את מגמת השינוי הכלל בריאתי תהה התפתחות תודעתית ויישום שלה בחיי היום יום.

    מודעות ותודעה
    המודעות עוסקת ברמת הידע האישי שאדם מגיע אליה כדי להבין את עצמו
    תודעה עוסקת בהבנה של התסריט האישי שהנשמה שלך חתמה עליו טרם רדתה לחיים בגוף פיזי בכדה"א

    אהבה
    נעמה

  5. שלום לך נעמה,

    כתבה מדהימה,אכן נכון שמאוד קשה להמשיך לחיות במסגרות שקיימות היום בעולם.
    רציתי לשאול אותך מה היא משמעות להתעורר?האם זה אומר להקדיש זמן ללימודי רוחניות או להיות מודע לזה שעולם משתנה ואנחנו צריכים להשתנות בהתאם?

    תודה.

    1. הי דיאנה,

      בשבילי להתעורר אומר להבין שבאתי לפה לשלב בצורה מודעת ומכוונת כל מיני פעילויות. להבין שבכל פעילות שלי, אני יכולה לזהות רבדים ומשמעויות ועומקים ותהליכים. לחבר בין עולם הסיבות הגבוה לחיי היומיום הארציים בגוף אשה.
      לחבר, לגשר, לתפור יחד מרכיבי "אני" לכדי חוויה מתפתחת. מדובר בדפוס שנוצר במפגש בין שטפים אנרגטיים, בהולוגרמה שמפגש זה מייצר, בשינויים שבה, בסרט שנוצר כשמתחברות עוד ועוד סצנות וגרסאות.
      וזה לדעת להשתמש נכון בתקציב האנרגטי. לדעת איך לקחת אנרגיה מסוימת ולהעלות את ערכה, לייצר איתה יותר ערך, יותר התפתחות. לדייק לעדן לשכלל. צעד אחרי צעד שכל נשימה מרחיבה קצת את הסדק לעל-זמניות להכנס ולהפוך ולו לזמן קצר את המערכת לגלויה למראית עין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *